Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravím dostal jsem masku na mustanga a v ní byl tacháč co ukazuje jak km/h tak mph nevíte z čeho je ? https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/q73/s720x720/10364060_684978498206575_8070731197167905915_n.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 22:41
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Jeto tacháč z babetty, mám ho původní na 210.
Datum: 16. května 2014 22:41
 mám jen masku
Datum: 16. května 2014 22:38
 Zdar, koukni na výrobní štítek na krk řízení a napiš si to do googlu tam ti to určitě něco najde
Datum: 16. května 2014 20:46
 čus tenhle se myslím dával na babetty a novější mustangy.
Datum: 16. května 2014 20:01
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 je dost možný že to je tacháč z vývozního fichtla
Datum: 16. května 2014 19:58
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Kolik stojí oprava závitu v hlavě? Myslím tím odvrtání a výroba vložky? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2014 8:20
 nekupoval bych novou (polskou), ale rozhodně bych na burze za kilčo koupil jinou, ta oprava podle mě nemá sklon znovu se pokazit, spíš lidi co jsou schopný to strhnout tak to strhnou znova
Datum: 18. května 2014 8:20
Jméno: pepa
IP: uživatel17201
 200 300 podle toho kdo to delá ....
Datum: 17. května 2014 10:05
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 kup si novou vyjde tě to na skoro ty samý peníze a lidi co znám že si to nechali opravit tak jim to moc dlouho nevydrželo
Datum: 16. května 2014 19:52
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 zdar potřebuju pomoct s babettou opravuju jí kamarádovi a on se v ní hrabal a nějak po..al spojku když se s ní rozjedu tak v tom vždycky škubne a je slyšet jak do sebe narazí nejaký železo jsou hodně vytahaný pružiny na rozběhových lamelách myslíte že by to mohlo být tim ? jinak je tam všechno nový díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2014 8:25
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 tak jsem na to už přišel on dal obráceně startovací pakny takže při rozběhu se zasekávaly
Datum: 17. května 2014 8:25
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 ahoj zjistil jsem takovou zajímavost mam 4 mustangy a jen u jednoho mam ze spodu motoru na každé straně číslo 33 a 33 je to konec roku 1979 myslím si že by to mohlo být párování karterů docela by mě zajímalo jak to teda je že to razili vyjímečně může to být i nějaký vzácnější kus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 20:40
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 jj dík za objasnění
Datum: 16. května 2014 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel17199
 Všechny motory to měli. Na každém karteru je vyraženo jednomístné až třímístné číslo a vždy musí být k sobě kartery se stejným číslem. Muže být i třeba na jednom karteru sedmička,na druhym trojka a nebo nic - takový motor nějak pojede,ale protože nebude mít párově udělané kartery tak to bude vždy bída... na seriovce se to až moc nepozná protože bídnej motor i tak 55-60 jede...ale jak se na to dá upravenej válec co víc točí tak se okamžitě ukáže že je motor špatnej - nemá spodek ani průběh ani netočí... to jen odbočka
Datum: 16. května 2014 20:19
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 no už sem se setkal že byly vyražený i na jinejch místech třeba nahoře u poloautomatu nebo dole mezi těma dvouma úchytama ale všechny to nejspíš nemeli
Datum: 16. května 2014 19:46
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 ale zajímavý je že to má jen ten jeden to asi vždycky museli něco měnit když to číslovali
Datum: 16. května 2014 18:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nic vzácnýho v tom fakt nehledej  ... nebo to dej na aukro jako rarYtu!
Datum: 16. května 2014 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel17199
 Ano,je to motor s párovými kartery. Tak to má být,tak je to správně. Zvláštní není ničím.
Datum: 16. května 2014 18:34
 Zdravim,mam jawa 23 mustang a mam mensi problem a nwm si rady.mustanga normalne nadlabbu a hned na poprvi opcas na po2hy chytne.Jenze jakmile mu pridam tak zacne mit takovej davyvej zvuk a nechce jit do otacek az tak po 3-5sekundach kdyz drzim plnej tak to zacne mit normalni zvuk a jakmile spadne na volnobeh a chci pridat tak ma zas davyvej zvuk a a do otacek de az zas po chvili kdyz drzem plnej.prosim o radu diky.  uz sem to tu jednou psal ale napsal jsen spatby email:-
počet odpovědí: 0
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 18:08
 zdravím, chci se zeptat jestli se někdo nesetkal s tímhle...na fichtlu 20 s origo. zapalováním mi dává dynamo proud skrz cívku až na fajfku to je ok, mám novou svíčku to je ok, ale když tu svíčku fám do fajfky a dám na motor abych se podíval jestli to jiskří tak nic...zkoušel jsem jinou fajfku s jinou svíčkou a taky nic...(a z ničeho nic před obědem jezdím a po o. už nic....)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2014 12:22
 tak jsem pro tu srandu vzal svíčku z křovináku a ta hází jiskru normálně, takže ta co tam byla je asi odpálená, ale jak je to možné? že se takto podělá? (byla to nová svíčka)
Datum: 17. května 2014 12:22
 skus vyměnit cívku
Datum: 16. května 2014 18:45
 Zdravim,mam jawa 23 mustang a mam mensi problem a nwm si rady.mustanga normalne nadlabbu a hned na poprvi opcas na po2hy chytne.Jenze jakmile mu pridam tak zacne mit takovej davyvej zvuk a nechce jit do otacek az tak po 3-5sekundach kdyz drzim plnej tak to zacne mit normalni zvuk a jakmile spadne na volnobeh a chci pridat tak ma zas davyvej zvuk a a do otacek de az zas po chvili kdyz drzem plnej.prosim o radu diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2014 9:50
Jméno: pepa
IP: uživatel17201
 taarokuje tj bohatá sě vyčistit výfuk airbox a kdyžtak polad hladinu a jehlu ..,,,,
Datum: 17. května 2014 9:50
 Zdar vyčistit karbec, výfuk, seřídit zapalování a vyměnit vzduchový filtr.
Datum: 16. května 2014 20:51
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 A jak to vypadá když je motor ohřátý ?
Datum: 16. května 2014 19:46
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdarec máte někdo na fíku válec s 8 výbrusem ?? Kolik vám to žere ??? A jaký máte názor na 8 výbrus a trošku upravené kanálky? atd? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 22:16
Jméno: Milan
IP: uživatel15659
 Zajetí dle vůle výbrusu, na 40,00 je v pohodě, takovejch 41,50 je na citlivější zajíždění ... žere +- stejně když budeš mít otryskování origo, dostane to více tahu na spodku, to je vše ... trošku upravený kanál mám na dvoře ...  to je věc znalostí ...
Datum: 16. května 2014 22:16
 bude ti chvilku trvat než to zajedeš a když říkám chvilku, myslím tim docela dlouho... ale když budeš mít tu trpělivost tak se to pak vyplatí
Datum: 16. května 2014 14:16
Jméno: Jirka
IP: uživatel17196
 Teplota motoru pionýr - mám mustanga v sérii a mezi žebra jsem zastrčil kapilární teploměr do 120C (z nějakýho starýho auta). Motor se po rovině skoro furt pohybuje kolem 75-80C a v kopcích si semtam vyskočí přes 90C, za chvíli zase spadne. Když ale ke mě nasedne ještě holka a jedem dva, tak teplota i po rovině zůstává furt na 90C a v jakýchkoli mírných kopcích po prvním odřazení okamžitě vyletí přes 100C. Ve velkých kopcích kde to jede 25km/h za dvě a plnej anebo dokonce jen za jedna ještě pomalejc tak do minuty letí na 120C což je doraz teploměru. Je to vůbec v pohodě vozit batůžka když je pak ten motor takhle vařicí? Není to žádným nastavením jede normálně, spíš ten batůžek je na tenhle stroj takovej asi už trochu velkej - 182/75, takže s nákladem si v každým kopečku docela mákne a holt se pak takhle přehřívá. Vadí to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2014 21:50
Jméno: pepa
IP: uživatel17214
 berdys:tys to někdy vyzkoušel že se tatra ohřeje na 230 stupňů? já mam za to že má teploměr do 220 stupnu
Datum: 20. května 2014 21:50
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 U vzduchem chlazenýho motoru je tahle teplota úplně normální, prostě to neřeš teploměr dej pryč a v klidu jezdi.
Datum: 16. května 2014 19:51
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Tatra je taky vzduchem chlazena a ma provozní teplotu 185-230 stupnu bud v klidu
Datum: 16. května 2014 17:31
 je to dvoutakt
Datum: 16. května 2014 15:41
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 nevadí-jen si objevil Ameriku...............
Datum: 16. května 2014 8:07
Jméno: mates
IP: uživatel14380
 NAzdar draci mám mustanga je na něm stará spaz a propadlá technická musím spz měnit nebo stačí zajet na technickou a oni mi to vylepí na starou značku. Popřípadě kde žádat o výmněnu za značku novou. Předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2014 22:44
Jméno: fichtl
IP: uživatel14936
 Ahoj jestli máš jen propadlou technickou stačí zajet na STK a na starou značku ti dají červenou nálepku
Datum: 15. května 2014 22:44
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, když sem rozdělal takovej ten mustangackej výfuk, tak jsem zjistil že mě tam nedrží takováta základní miska stou tyčkou, tak jsem jí vyndal a vyfuk do hladka a dočista vyčistil a mysku přivařil. Ty mysky moc na sebe neseděli takže nevim jestli dobře těsní. Teď má takovej děravej zvuk.. může to mit vliv na výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2014 9:57
Jméno: pepa
IP: uživatel17201
 trošku jo pořešil bych to dřevěnou či gumovou paličkou aby misky zas seděli ...nemaš je obraceně nasedene jedna ta spojená ma jednom konci zužení s pertlem a koncová plechovka je naopak rozšířena aby tam ten pertl zased cele se to cvakne do sebe a až pak zto jde do laufu necpeš to tam tu spojenou obracene a pak ti to nesedí???? proste ta koncovka musí jít nastrčit na menší konec spojených plechovek....na tsen druhej to nejde
Datum: 17. května 2014 9:57
Jméno: jakub 36
IP: uživatel17195
 čau mám dotaz když nastartuju jawu 23 tak jede tak 10 metrů normálné ale pak se začne dusit musim zmáčknout spojku chvíli počkat a zase 10 metrů a takhle pořád už sem skoušel všechno vyčistit karburátor,vymenit vzduchový filtr.výfuk i nastavení šoupátka nevite co s ním může bít??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2014 22:16
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 špatně ti teče benzín kohoutkem
Datum: 15. května 2014 22:16
Jméno: panel
IP: uživatel15063
Posl.aktualizace: 17. května 2014 21:32
Jméno: panel
IP: uživatel15063
 máš pravdu, skříňku jsem rozebral a plíšek vrátil o jednu polohu ve skřínce doprava a běží to krásně. Škoda, že ty skříňky alespoň neozkouší, u originálu co dávaly v Jawe to poznali hned, když tu motorku chtěli nakopnout
Datum: 17. května 2014 21:32
 Cauves kupoval sem ji taky primo tady na kramku a mam to sami fakci jen doleva, doprava sviti kontrolky slabeji ale stava do indukcky nejde. Kdyz sem to rozebral tak stacilo prehodit z toho plastovyho ctverhranu jinak ten plisek co spojuje kontakty spinacky a melo by to makat do prava tak ja ma. Holt turek ma asi krive ruce  mej se cus
Datum: 17. května 2014 19:17
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 fichtl....... čau v příručce jsem se dočetl že zasraná tryska se nemá čistit tvrdým předmětem a nebo drátem když takovou trysku mám (stará) myslíte že má za následek když koupím 10L benzínu a najedu zhruba 15-20km. ani ne a benzín my vystačí na cca 4-5 dní? Doporučovali by jste když zabíhám motor ty trysky koupit nové? Když jsem dočetl příručku o zapalování a karburátoru docela jsem se divil co může ovlivňovat výkon a spotřebu  díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 18:52
 Bud ti to někdo vycucává nebo ti teče z karburátoru jízdy.
Datum: 16. května 2014 18:52
 zdar, to asi těžko spíš máš díru v nádrži
Datum: 15. května 2014 18:37
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj koupil jsem babettu 207 po zprovoznění jen vyčištení karbecu a tak Babetta je velice zachovalá  mám ale problém jde krasně tichounce i vtahu ve vyších otáčkách taky ale když jedu a uberu plyn začne cosi rachtat cinkat a když přidám utichne to nebo to děla když to pustím z kopce jinak komprese velká zapalování seřízení klika v motoru nelítá do stran co by to mohlo být ? všem moc děkuji .
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 14:17
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 je to jakoby slyšet od motoru skusim se k němu za jízdy sklonit a poslechnout . a dám vědět
Datum: 16. května 2014 14:17
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 a je to slyset od spojky??? me to dela tk a myslim ze to delaj paknicky ale nevim este sem to nejak nesledoval dukladne
Datum: 15. května 2014 22:19
Jméno: pepec
IP: uživatel14318
 zdarec draci .. potřebuju poradit .. dal sem si na svou B210 karbec z pincka.. chci se zeptat jestli ho tam někdo taky máte ? popřípadě jakou trisku,na jakém zářezu jehlu atd .. nemůžu to nějak doštelovat .. ted tam mám trisku 65 .. nějak se to uchlastávalo ..(hladina seštelovaná)...jehla na prvním zářezu od zhora... když jedu a dám plnej tak to přestane postupně jet .. a příde mi divný že je tam triska 65 s difuzorem 16,něco .. předtím sem měl nasazenej bing s difuzorem 12mm a triskou 64 a jelo to parádně.. akorát když sem jel 65kmh tak to vynechalo .. a po chvilce zase jelo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 18:40
Jméno: standa
IP: uživatel17199
 Karbec z fichtla je širší jak koleno i sací kanál v babetě a proto to zlobí. Nedošteluješ to,ten karbec tam nepatří a je prostě velkej. To je jak karbec z dvěpade na fichtlu ....
Datum: 16. května 2014 18:40
 zdar draci mám jeden dotaz mám pionýra na fichtl cup mám tam velkou rouzetu do síly 75zubů jáke bych tam měl dát řetězové kolečko aby to jelo co nejvíc mám tam 11 a jede to jak posraný poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2014 10:12
Jméno: pepa
IP: uživatel17194
 bodejt by ne když tam amš převod jak na traktor ...kup nekolik rozet okolo 13 14 15 zubu nejlepe odlechčeních popřipade proraž kartery a dodelej vodítka a samohřejme počítej s ubytkem kroutáku na kole ....pokut používas seriový motor tak te na rovnem useku s tímto převodem nakope i babeta
Datum: 15. května 2014 10:12
Jméno: munzarec
IP: uživatel16842
 čus, chtěl sem se zeptat, mám nově koupený 14z řetězové kolečko a k tomu sem si objednal 100 hlavní trisku, nevíte někdo jak to pojede, s tou 14z to jezdí pekelně, pojede to pekelnějc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 19:04
 Jestli nemáš po výbrusu nech tam 68 ta 72 není špatná ale nestačí to spalovat a na krátké vzdálenosti po odstavení ti bude chcát z výfuku ten 14 zub jenom na roviny do kopců budeš vice podřazovat a jeto hodně znát.
Datum: 16. května 2014 19:04
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 trysku nech originalní, maximalně 72 ale u továrního mustanga to snad ani nepoznáš.. 72 se dává na 40 vrtání..
Datum: 15. května 2014 20:14
Jméno: munzarec
IP: uživatel16842
 a nevíte teda co vybrat za to číslo trisky, abyto pomohlo do rychlosti?
Datum: 15. května 2014 16:30
 Jasně, jestli je to seriovej motor vč. karburátoru tak si tu trysku vystav pěkně na poličku a můžeš se na ní tak akorát koukat
Datum: 15. května 2014 9:44
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17192
 jestli vono neni lepší jezdit rovnou bez trysky, poněvač ten kanálek co vede pod jehlu má asi 2mm což je jako tryska 200. akorát stačí uříznout starou dobrou 68 za závitem a tu tam našroubovat aby to tam tudyma nesálo moc vzduchu. tohle nejdřív zkus a pak uvidíš jakej měla ta chudák zkurvená 68 v tom karbecu smysl. no napovím ti : až se tu budeš ptát proč máš svíčku černou jak uhel a vůbec ti to nejede, tak si tohle vlákno najdi.
Datum: 14. května 2014 22:27
 ahoj draci potřebuju zjistit jake je červena orig barva na jawu 21 a bilou taky v ral pls dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2014 20:56
Jméno: Tedy
IP: uživatel17050
 Čus, taky jsem to řešil, otázka je jakou myslíš? Byly 2 červene tmavá tedy jawácká červená což je ral 3004 (není to úplně přesné ale tehle odstín je tomu hodně blízko) a světle červená. Tu ovšem nevím přesně, ale na své Jawě 20 jsem použil ral 3020. Pokud vím tak bíla čistě bílá nebyla nikdy. Já osobně používám ral 7044 a ten se mi zdá že je jako origo. Nebo byla taková šedá ale tu nevím.
Datum: 14. května 2014 20:56
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdara koupil jsem si vape a ještě než ho namontuju tak bych měl dotaz.Všude na internetu píšou že předstih u vape když dám rysku na rysku je 2,1mm nebo tak něják,mám to nějak řešit aby byl 1.6 nebo ne ? Chci aby to jelo co nejvíc a mělo nejlepší pruběh výkonu. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2014 12:50
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 ok tak já dám rysku proti rysce a hotovo . díky za rady
Datum: 15. května 2014 12:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Minimalne Vape urcene na Jawy/CZ puvodne s dynamem nic jako umyslnou regulaci predstihu nemaji...
Datum: 15. května 2014 10:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17194
 nevím jak to má to zapalko na fíka či mopeda ale na motrku má vape regulaci předstihu tj že si ho samo šteluje na velikosti otáček motoru hodnoty udávané v navodech jsou jen pro snadný start či spíš by motr vubec spustil praci zbytek přebírá elektronika vestavená do indučkní cívky ...obdobný sistem používá sybabeta a simson jen čínske bezdotiky to nemaj
Datum: 15. května 2014 10:06
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Já jezdím na sériovým Mustangu bez jakýchkoliv úprav, pouze s VAPE. S ryskou na rysce to jede nejlíp. Zkoušel jsem snad všechny hodnoty a pořád to nebylo ono.
Datum: 15. května 2014 7:01
Jméno: dwein
IP: uživatel17192
 určitě k tomu máš i takovej návod, kde je to velice krásně namalovaný. 1,6 bude určitě lepší než 2,1 akorát to kolik tam nastavíš u toho vape stejně moc nepoznáš
Datum: 14. května 2014 22:30
|



|