slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  137  138  139  140  141  142  143  144  145  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
pls a nevite este nekdo jaky je rozdil radiciho automatu u 23 a 555, popřípadě co se stane kdyz ho tam namontuju (555)??? diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 15:36
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
od, děkuji za odpověď
 
 
Datum: 22. května 2014 15:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty automaty jsou jiný, je to daný jinou šířkou převodovky (karterů) poznáš je snadno, automat na 23 má ty boční západky přivařené mimo tu plechovou nosnou desku a 555 vč. 05 je má na tom plechu navařené tak, že s plechem přesně lícují, to je právě kvůli zvětšenému chodu pro širší převodovku 20/21/23, jinak oba automaty mají jinak široký aretační jazýček, který ti do karterů zapadá
 
 
Datum: 22. května 2014 7:31
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau mate nekdo zkusenost s timhle produktem http://www.rvs-tec.cz/ docela by mne zajimalo jestli to funguje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2014 0:18
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
něco jako tv products pro důchodce :-D
 
 
Datum: 24. května 2014 0:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. Píčovina.
 
 
Datum: 21. května 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
lidi pls poradte jak poznam ze z radiciho automatu vyskočila pružinka??? dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
zdar jestli ti vyskočila pružinka tak to nepude řadit mě se to taky stalo a musel jsem půlit motor tak jsem dal nový pružinky jsou 2 a funguje to bez problémů
 
 
Datum: 23. května 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: Muf      IP: uživatel1553    
Čaute draci, mám malý dotaz mám JAWU mustang 23A a mám na zadu drapák a motor se mi strašně přehřívá (ale zavařený není) poraďte prosím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: Muf      IP: uživatel1553    
No tak ujedu nějak 3km a když dojedu tak to sálá jak prase :/
 
 
Datum: 22. května 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čemu říkáš strašně přehřívá???
 
 
Datum: 22. května 2014 10:18
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat čím muže být to že když jedu na 1ničku a mám plnej kotel tak mi to hrozně cuká a když se pomalu rozjíždím na jedničku tak to najednou začne chrčet a nic to nedělá jako by tam byl neutrál. Předem díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 11:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jak to rozděláš uvidíš co bude potřeba... kolečka do převodovky,možná něco jinýho .. těžko to tak určit.
 
 
Datum: 22. května 2014 11:22
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to mi je jasný že to budu muset rozdělat ale jak to opravit ? Co si na to mám připravit krom mé psychiky a věcí na pulení motoru ? :-D
 
 
Datum: 22. května 2014 6:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdělat motor a opravit.. co jiné s tím jako chceš dělat? mužeš to i zapálit.. já bych to při nervu rozmlátil nejtěžším předmětem co bych našel :-)
 
 
Datum: 21. května 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co s tím když to dělá jen jednička ?
 
 
Datum: 21. května 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vydrbaná převodovka
 
 
Datum: 21. května 2014 21:37
 
 
 
 
Jméno: Opyčák      E-mail:      IP: uživatel17218    
Zdravím Draci! Potřeboval bych poradit, namontoval jsem nový karburátor z Pionýra na 551 Jawetu, ale i když mám jehlu úplně dole, je to hodně bohatý a uchlastá se to během chvilky, popř. hned jak dám plnej plyn. Co s tím? Mám shánět menší hl. trysku, nebo něco jiného? Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: Opyčák      E-mail:      IP: uživatel17218    
Díky Draci za vaše rady a připomínky. Už to jede a myslím, že to nebude zlé, už na 1. Je cítit nárůst výkonu. Ještě se v tom trochu poštourám, jen škoda, že kůli každýmu prdu musím vyndat ven válec
 
 
Datum: 22. května 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: Opyčák      E-mail:      IP: uživatel17219    
ad1: filtr zatím žádnej, ale vím, že bude nutnej. Musím pohledat něco co by se tam vešlo. ad2: Vím, že je tam rozdíl v sacích kanálech (cca 1mm na každou stranu) udělal jsem si náběhy, rozteče příruby válce je shodná. Je fakt, že dostat ho dovnitř je zákrok pro gynekologa, ale je tam. A to, že tam nepatří, na S11 je tento karbec běžně k vidění na závodech, bez velkých úprav takže jsem viděl, že to funguje, ale samozřejmě přít se nebudu. Ten originál dává málo směsy, zkoušel jsem i karbec z pily, ale na to je v sacím kanálu malej podtlak (musel bych to navrtat pod zapalováním), jakmile se to ohřeje přestane se čerpat benzín a je konec, ale točky naprázdno velice slušný.
 
 
Datum: 22. května 2014 14:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17220    
Hlavním problémem bude ta skutečnost,že na jawetu jde karburátor max tak 12-14mm (malej sací kanál) a karbec z pio má 17mm - tzn.je velkej.....mužeš nakoupit sady trysek za tisíce,ale nevyladíš to. Tenhle karbec tam nepatří a nepojede to s nim. Eventuelně by tam mohl jít dobastlit karbec z pařeza,ale nevim,jak moc je tam místa,vim že je to u jawety mizerný s prostorem okolo motoru.... to je stejnej problém jak když tady kluk bastlil karbec z pio na babetu .... to prostě nejde ....
 
 
Datum: 22. května 2014 10:27
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co tam máš za filtr??
 
 
Datum: 22. května 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: Opycák      E-mail:      IP: uživatel17219    
Jo koukal, i jsem to naštudoval na netu, hladina lícovala s vrškem plováku (viz. http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html). Tak jsem ještě trochu přihnul ten plíšek a dnes odpol. budu pokračovat. Napadá Tě ještě něco?
 
 
Datum: 22. května 2014 7:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a na hladinu jsi se koukal???
 
 
Datum: 22. května 2014 7:21
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9266    
Zdravím všechny mam problem s nalezin nd dilu na jawa dandy 50 protože sem ji zdedil ale je v dezolatnim stavu ale chci si ji opravit :-) ale hlavne shanim na ni karburator a spojku+ všechny lanka tak předem dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 13:29
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9266    
no ješte jsem uvažovl že bych tam dal karbec amla 19 tak nevim co je lepši jestli ten dellorto co je na skutry a dražši nebo ten amal ?
 
 
Datum: 22. května 2014 13:29
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9266    
takže ten delorto tam vleze v poho nebo budu muset delat nejakou přirubu a jak sem pochopil to natryskovani tak musim skoušet vic trysek než to bude ok že ? :-D
 
 
Datum: 22. května 2014 13:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
hele s dílama na dandy je docela problém, ale třeba karburátor tam můžěš napasovat dellorto 19mm, když to dobře natryskuješ poletí to jako drak
 
 
Datum: 22. května 2014 7:22
 
 
 
 
Jméno: manetak      IP: uživatel13546    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_spojky2.html Bude pasovat do 175/477? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2014 18:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ano.
 
 
Datum: 21. května 2014 18:28
 
 
 
 
Jméno: Robert      E-mail:      IP: uživatel10810    
ahoj, chtěl bych se zeptat mám dvourychlostní babetu a když jsem jel do kopce měla mi tendenci vyskakovat spojka jako by se tam hodil neutrál a začlo to hrozně hlučet. Tak jsem vydělal čelisti dal tam nové těsnící kroužky a čelisti a když jsem ji zkoušel tak mi babeta jela jenom na jedničku vůbec se tam nehodila dvojka. Tak jsem opravil ty staré čelisti a dal je tam zpátky a když jedu do kopce tak se mi nechce přeřadit z dvojky na jedničku. Nevíte prosím někdo jak bych to měl vyřešit jak se starýma nebo novýma čelistmi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 19:28
 
 
 
 
Jméno: Daiwo      IP: uživatel17213    
Podla mňa to bude voľnobežka-predlohový hriadel :-) ...
 
 
Datum: 22. května 2014 19:28
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17214    
Ahoj draci.jestli jste někdo jezdil 24hodinovku na fichtlu v Nové pace tak víte že letos se to tam nekoná.Našli se jiní organizátoři a letos se to pojede na trati v Dolním Bousově.pro ty kteří o tom neví odkaz : http://fichtl.motocrosscup.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: Daiwo      IP: uživatel17213    
Zdár draci, chcel by som sa opytať ake krúžky na tento piest http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_39_25_14cep_tuning.html ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: Daiwo      IP: uživatel17213    
prosim ťa daj mi link na ten obchod asi som ta moc nepochopil... :-)
 
 
Datum: 22. května 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17215    
1,5mm slabé s bočním zámkem. Sesa nabízí buďto chromované (tuning.chrom) a nebo lepší litina (piston ring). Výběr je na tobě.
 
 
Datum: 20. května 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: Rambič      IP: uživatel16982    
Zdravim draci,asi to je blbej dotaz ale stejnak se zeptám :-) .. Koukal jsem na http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html ; samozřejmě jsem koukal i na ty potřebné úpravy .. Ve fotkách na shopu je ta spínací skříňka na tý masce pio bez takovýho toho černýho plíšku,kterej lze vidět v tom odkazu.. Je to součástí tý sady? Nebo nedrželo by to i bez toho ? a je potřeba nějáko zvětšovat ten otvor na tom plechu toho světlometu? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: Rambič      IP: uživatel16982    
Super,díky moc :-)
 
 
Datum: 20. května 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten držák sem k tomu nedostal mám to a bez toho to drží dobře. Ne žádný upravy dělat nemusíš akorád budeš to chcípat na druhou stranu :-)
 
 
Datum: 20. května 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: Robinn      IP: uživatel14172    
Zdarec draci ... mám problém u mé jawy 21 ,která je rok po renovaci když jedu tak do 45km/h vše v pohodě ale když jedu 50 a víc začne se strácet výkon a spomalovat a do kopce je to uplne v riti musi mna jedničku a trochu to zase rojez gufera na klice jsou uplně nová ale děláto pořád dál...děkuji za každou radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
Zdarec, lidi, nevíte někdo prosím, jak poznám nefunkční či nějak poškozený řadící automat? koupil sem ho v Brně na výstavišti a nechtěl bych do motoru namontovat nefunkční řadící automat. Nevíte někdo jak to poznat? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky koukni zda není ohnutý a taky koukni na pružinku jestli nevskočila nebo není prasklá a taky zuby aby nebyly oběhaný
 
 
Datum: 21. května 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
OK, děkuji za odpověď
 
 
Datum: 20. května 2014 17:15
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Poznáš to tak že ho namontuješ do motoru bez klikovky, složíš motor jen tak nanečisto a zkusíš to. Co víc radit?
 
 
Datum: 20. května 2014 17:09
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel14256    
Dobrý den. Poradil by mi mě někdo jak sundat volnoběžku ze zadního kola babetta 207. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 13:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Pokud jí již nebudeš potřebovat, tak svařit a povolit třeba sikovkama.
 
 
Datum: 20. května 2014 13:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
konecne kvalitni fotky ze zavodu s vysokého mýta http://www.luboslorinc.cz/gallery/10595/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 6:03
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepší je kolekce fotek ze sobotního měřeného tréningu Petra Adamce, ovšem fotky jsou fotky, ve skutečnosti je to neuvěřitelnej mazec a kdo to neviděl tak si to asi ani neumí představit
 
 
Datum: 20. května 2014 6:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 19. května 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: kopec10      E-mail:      IP: uživatel4193    
Zdar Draci, ČZ 175/477 dnes jsem koupil nové relé a stejně nedobíjí. Tak sem nakonec připojil svorku(na zapalování) M na kostru a na svorku D sem dal voltmetr a ukostřil, když to prošlápnu tak mi to ukazuje tak 2V. Rotor sem vyčistil, uhlíky jsou opotřebený, ale myslim, že tím to nebude... Jinak kontrolka na dobíjení při nastartování svítí pořád. Nechápu to, nevíte někdo co stím? jestly druhej rotor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
nějaký napětí na D budeš mít vždycky, to je princip jakym se dynamo samo nabudí z remanence a nic moc to neřekne. Moc z tvého popisu nechápu, jak si to zapojil, doufám že to je podle tohoto schématu http://www.cezeta487.ic.cz/Documents/el_schema.jpg . Zkus ověřit buzení: když vytáhneš živej (neukostřenej) uhlík z šachty (aby se nedotýkal ani rotoru, ani kostry), připojíš (+) baterky na svorku D dynama a (-) baterky ukostříš, tak by měl stator magnetovat (přitahovat železo, např. šroubovák). Pak zkus pořádně vyčistit komutátor rotoru od obroušeného uhlíku, nejlépe tech. benzínem. Můžeš zkontrolovat i neporušenost vinutí, mezi uhlíkama bys měl ohmetrem naměřit několik málo ohmů při jakékoli poloze rotoru. Pak dej vědět..
 
 
Datum: 19. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec tedka před 30 min sem zadřel jawu byla po výbrusu ale jaksi sem ju roztlačením rozchodil bude to mět něake trvalé následky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17207    
Zaprvé sundej ten válec. Bílá svíčka je chudá směs.
 
 
Datum: 20. května 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zatim sem sa podíval jen na svíčku má trohu bílé elektrody co to znamená ? chudá směs ?
 
 
Datum: 20. května 2014 15:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17207    
Přesně. Rozeber to a uvidíš. Muže bejt mázlej píst,připečenej a mázlej kroužek,muže bejt mázlej i válec. A nebo taky ne.... Mě se to několikrát taky stalo...stačí malá tryska blbej vejfuk a nebo nedoladěný sání a je to hned... vesměs se mi to stávalo okolo 9000rpm takže to bylo mázlý vždycky...když to byl jen píst a kruh tak sem kruh vyměnil,vyčistil a opravil drážku,píst přejel brusem pod vodou a jelo se dál...razim heslo že špatný maso musí pryč ... jak se mázne i válec tak už je to špatný...hřeje se to a "nejede to" ... důležitý je zjistit proč se to stalo ... 3 nějčastější závady jsou mizernej píst,těsnej výbrus a nebo chyba v nastavení ... taky muže bejt nedostatečně chlazená hlava s moc tvrdou kompresí ...
 
 
Datum: 20. května 2014 12:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Určitě bych sundal válec a kouknul, jestli je máznutý píst.
 
 
Datum: 19. května 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
zdar kamarád chce pojistit babettu a říkal že na štítku nemá rok výroby je to možný ? no a potřeboval vy ještě kolik ma kw tu kartičku k ní nemá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2014 22:11
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ano, je to možný, ale máš tam VIN a pokud si o VIN něco málo přečteš třeba na Vikipedii, budeš určitě schopnej ten rok zjistit.. K výkonu: 228 - 1,5kW 207/100 - 1,1, nebo 1,3 kW 207/200 a 500 - 1,8kW 210, 215, 225 - 1,75kW Snad je to dobře...
 
 
Datum: 19. května 2014 22:11
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel17176    
Čus potřeboval bych pomoct není tu někdo z Brna kdo by byl ochotnej mě pomoct s go motoru ? Jawa 50 je moje první motorka no a nerad bych to nějak zvoral :-) DÍKY :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2014 17:45
 
<  137  138  139  140  141  142  143  144  145  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:11:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu