Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 pls a nevite este nekdo jaky je rozdil radiciho automatu u 23 a 555, popřípadě co se stane kdyz ho tam namontuju (555)??? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 15:36
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 od, děkuji za odpověď
Datum: 22. května 2014 15:36
 ty automaty jsou jiný, je to daný jinou šířkou převodovky (karterů) poznáš je snadno, automat na 23 má ty boční západky přivařené mimo tu plechovou nosnou desku a 555 vč. 05 je má na tom plechu navařené tak, že s plechem přesně lícují, to je právě kvůli zvětšenému chodu pro širší převodovku 20/21/23, jinak oba automaty mají jinak široký aretační jazýček, který ti do karterů zapadá
Datum: 22. května 2014 7:31
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
Posl.aktualizace: 24. května 2014 0:18
 něco jako tv products pro důchodce
Datum: 24. května 2014 0:18
 Čus. Píčovina.
Datum: 21. května 2014 21:52
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 lidi pls poradte jak poznam ze z radiciho automatu vyskočila pružinka??? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2014 6:56
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17169
 zdar jestli ti vyskočila pružinka tak to nepude řadit mě se to taky stalo a musel jsem půlit motor tak jsem dal nový pružinky jsou 2 a funguje to bez problémů
Datum: 23. května 2014 6:56
Jméno: Muf
IP: uživatel1553
 Čaute draci, mám malý dotaz mám JAWU mustang 23A a mám na zadu drapák a motor se mi strašně přehřívá (ale zavařený není) poraďte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 16:35
Jméno: Muf
IP: uživatel1553
 No tak ujedu nějak 3km a když dojedu tak to sálá jak prase :/
Datum: 22. května 2014 16:35
 čemu říkáš strašně přehřívá???
Datum: 22. května 2014 10:18
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat čím muže být to že když jedu na 1ničku a mám plnej kotel tak mi to hrozně cuká a když se pomalu rozjíždím na jedničku tak to najednou začne chrčet a nic to nedělá jako by tam byl neutrál. Předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 11:22
 tak jak to rozděláš uvidíš co bude potřeba... kolečka do převodovky,možná něco jinýho .. těžko to tak určit.
Datum: 22. května 2014 11:22
 Jo to mi je jasný že to budu muset rozdělat ale jak to opravit ? Co si na to mám připravit krom mé psychiky a věcí na pulení motoru ?
Datum: 22. května 2014 6:31
 rozdělat motor a opravit.. co jiné s tím jako chceš dělat? mužeš to i zapálit.. já bych to při nervu rozmlátil nejtěžším předmětem co bych našel
Datum: 21. května 2014 22:18
 A co s tím když to dělá jen jednička ?
Datum: 21. května 2014 21:41
 vydrbaná převodovka
Datum: 21. května 2014 21:37
 Zdravím Draci! Potřeboval bych poradit, namontoval jsem nový karburátor z Pionýra na 551 Jawetu, ale i když mám jehlu úplně dole, je to hodně bohatý a uchlastá se to během chvilky, popř. hned jak dám plnej plyn. Co s tím? Mám shánět menší hl. trysku, nebo něco jiného? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 20:13
 Díky Draci za vaše rady a připomínky. Už to jede a myslím, že to nebude zlé, už na 1. Je cítit nárůst výkonu. Ještě se v tom trochu poštourám, jen škoda, že kůli každýmu prdu musím vyndat ven válec
Datum: 22. května 2014 20:13
 ad1: filtr zatím žádnej, ale vím, že bude nutnej. Musím pohledat něco co by se tam vešlo. ad2: Vím, že je tam rozdíl v sacích kanálech (cca 1mm na každou stranu) udělal jsem si náběhy, rozteče příruby válce je shodná. Je fakt, že dostat ho dovnitř je zákrok pro gynekologa, ale je tam. A to, že tam nepatří, na S11 je tento karbec běžně k vidění na závodech, bez velkých úprav takže jsem viděl, že to funguje, ale samozřejmě přít se nebudu. Ten originál dává málo směsy, zkoušel jsem i karbec z pily, ale na to je v sacím kanálu malej podtlak (musel bych to navrtat pod zapalováním), jakmile se to ohřeje přestane se čerpat benzín a je konec, ale točky naprázdno velice slušný.
Datum: 22. května 2014 14:12
Jméno: Standa
IP: uživatel17220
 Hlavním problémem bude ta skutečnost,že na jawetu jde karburátor max tak 12-14mm (malej sací kanál) a karbec z pio má 17mm - tzn.je velkej.....mužeš nakoupit sady trysek za tisíce,ale nevyladíš to. Tenhle karbec tam nepatří a nepojede to s nim. Eventuelně by tam mohl jít dobastlit karbec z pařeza,ale nevim,jak moc je tam místa,vim že je to u jawety mizerný s prostorem okolo motoru.... to je stejnej problém jak když tady kluk bastlil karbec z pio na babetu .... to prostě nejde ....
Datum: 22. května 2014 10:27
 co tam máš za filtr??
Datum: 22. května 2014 10:17
Datum: 22. května 2014 7:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a na hladinu jsi se koukal???
Datum: 22. května 2014 7:21
Jméno: karel
IP: uživatel9266
 Zdravím všechny mam problem s nalezin nd dilu na jawa dandy 50 protože sem ji zdedil ale je v dezolatnim stavu ale chci si ji opravit  ale hlavne shanim na ni karburator a spojku+ všechny lanka tak předem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 13:29
Jméno: karel
IP: uživatel9266
 no ješte jsem uvažovl že bych tam dal karbec amla 19 tak nevim co je lepši jestli ten dellorto co je na skutry a dražši nebo ten amal ?
Datum: 22. května 2014 13:29
Jméno: karel
IP: uživatel9266
 takže ten delorto tam vleze v poho nebo budu muset delat nejakou přirubu a jak sem pochopil to natryskovani tak musim skoušet vic trysek než to bude ok že ?
Datum: 22. května 2014 13:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hele s dílama na dandy je docela problém, ale třeba karburátor tam můžěš napasovat dellorto 19mm, když to dobře natryskuješ poletí to jako drak
Datum: 22. května 2014 7:22
Jméno: manetak
IP: uživatel13546
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_spojky2.html Bude pasovat do 175/477? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2014 18:28
 Zdar. Ano.
Datum: 21. května 2014 18:28
 ahoj, chtěl bych se zeptat mám dvourychlostní babetu a když jsem jel do kopce měla mi tendenci vyskakovat spojka jako by se tam hodil neutrál a začlo to hrozně hlučet. Tak jsem vydělal čelisti dal tam nové těsnící kroužky a čelisti a když jsem ji zkoušel tak mi babeta jela jenom na jedničku vůbec se tam nehodila dvojka. Tak jsem opravil ty staré čelisti a dal je tam zpátky a když jedu do kopce tak se mi nechce přeřadit z dvojky na jedničku. Nevíte prosím někdo jak bych to měl vyřešit jak se starýma nebo novýma čelistmi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 19:28
Jméno: Daiwo
IP: uživatel17213
 Podla mňa to bude voľnobežka-predlohový hriadel  ...
Datum: 22. května 2014 19:28
Jméno: Pavel
IP: uživatel17214
 Ahoj draci.jestli jste někdo jezdil 24hodinovku na fichtlu v Nové pace tak víte že letos se to tam nekoná.Našli se jiní organizátoři a letos se to pojede na trati v Dolním Bousově.pro ty kteří o tom neví odkaz : http://fichtl.motocrosscup.cz/
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2014 22:00
Jméno: Daiwo
IP: uživatel17213
Posl.aktualizace: 22. května 2014 19:36
Jméno: Daiwo
IP: uživatel17213
 prosim ťa daj mi link na ten obchod asi som ta moc nepochopil...
Datum: 22. května 2014 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel17215
 1,5mm slabé s bočním zámkem. Sesa nabízí buďto chromované (tuning.chrom) a nebo lepší litina (piston ring). Výběr je na tobě.
Datum: 20. května 2014 22:00
Jméno: Rambič
IP: uživatel16982
 Zdravim draci,asi to je blbej dotaz ale stejnak se zeptám  ..
Koukal jsem na http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html ; samozřejmě jsem koukal i na ty potřebné úpravy .. Ve fotkách na shopu je ta spínací skříňka na tý masce pio bez takovýho toho černýho plíšku,kterej lze vidět v tom odkazu.. Je to součástí tý sady? Nebo nedrželo by to i bez toho ? a je potřeba nějáko zvětšovat ten otvor na tom plechu toho světlometu? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2014 21:28
Jméno: Rambič
IP: uživatel16982
 Super,díky moc
Datum: 20. května 2014 21:28
 Ten držák sem k tomu nedostal mám to a bez toho to drží dobře. Ne žádný upravy dělat nemusíš akorád budeš to chcípat na druhou stranu
Datum: 20. května 2014 21:22
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 Zdarec draci ... mám problém u mé jawy 21 ,která je rok po renovaci když jedu tak do 45km/h vše v pohodě ale když jedu 50 a víc začne se strácet výkon a spomalovat a do kopce je to uplne v riti musi mna jedničku a trochu to zase rojez gufera na klice jsou uplně nová ale děláto pořád dál...děkuji za každou radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2014 19:26
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 Zdarec, lidi, nevíte někdo prosím, jak poznám nefunkční či nějak poškozený řadící automat? koupil sem ho v Brně na výstavišti a nechtěl bych do motoru namontovat nefunkční řadící automat. Nevíte někdo jak to poznat? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2014 11:23
 taky koukni zda není ohnutý a taky koukni na pružinku jestli nevskočila nebo není prasklá a taky zuby aby nebyly oběhaný
Datum: 21. května 2014 11:23
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 OK, děkuji za odpověď
Datum: 20. května 2014 17:15
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Poznáš to tak že ho namontuješ do motoru bez klikovky, složíš motor jen tak nanečisto a zkusíš to. Co víc radit?
Datum: 20. května 2014 17:09
 Dobrý den. Poradil by mi mě někdo jak sundat volnoběžku ze zadního kola babetta 207.
Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2014 13:40
 Zdar. Pokud jí již nebudeš potřebovat, tak svařit a povolit třeba sikovkama.
Datum: 20. května 2014 13:40
Posl.aktualizace: 20. května 2014 6:03
 nejlepší je kolekce fotek ze sobotního měřeného tréningu Petra Adamce, ovšem fotky jsou fotky, ve skutečnosti je to neuvěřitelnej mazec a kdo to neviděl tak si to asi ani neumí představit
Datum: 20. května 2014 6:03
Datum: 19. května 2014 22:38
 Zdar Draci, ČZ 175/477 dnes jsem koupil nové relé a stejně nedobíjí. Tak sem nakonec připojil svorku(na zapalování) M na kostru a na svorku D sem dal voltmetr a ukostřil, když to prošlápnu tak mi to ukazuje tak 2V. Rotor sem vyčistil, uhlíky jsou opotřebený, ale myslim, že tím to nebude... Jinak kontrolka na dobíjení při nastartování svítí pořád. Nechápu to, nevíte někdo co stím? jestly druhej rotor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2014 20:21
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 nějaký napětí na D budeš mít vždycky, to je princip jakym se dynamo samo nabudí z remanence a nic moc to neřekne. Moc z tvého popisu nechápu, jak si to zapojil, doufám že to je podle tohoto schématu http://www.cezeta487.ic.cz/Documents/el_schema.jpg . Zkus ověřit buzení: když vytáhneš živej (neukostřenej) uhlík z šachty (aby se nedotýkal ani rotoru, ani kostry), připojíš (+) baterky na svorku D dynama a (-) baterky ukostříš, tak by měl stator magnetovat (přitahovat železo, např. šroubovák). Pak zkus pořádně vyčistit komutátor rotoru od obroušeného uhlíku, nejlépe tech. benzínem. Můžeš zkontrolovat i neporušenost vinutí, mezi uhlíkama bys měl ohmetrem naměřit několik málo ohmů při jakékoli poloze rotoru. Pak dej vědět..
Datum: 19. května 2014 20:21
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec tedka před 30 min sem zadřel jawu byla po výbrusu ale jaksi sem ju roztlačením rozchodil bude to mět něake trvalé následky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2014 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel17207
 Zaprvé sundej ten válec. Bílá svíčka je chudá směs.
Datum: 20. května 2014 16:56
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zatim sem sa podíval jen na svíčku má trohu bílé elektrody co to znamená ? chudá směs ?
Datum: 20. května 2014 15:34
Jméno: standa
IP: uživatel17207
 Přesně. Rozeber to a uvidíš. Muže bejt mázlej píst,připečenej a mázlej kroužek,muže bejt mázlej i válec. A nebo taky ne.... Mě se to několikrát taky stalo...stačí malá tryska blbej vejfuk a nebo nedoladěný sání a je to hned... vesměs se mi to stávalo okolo 9000rpm takže to bylo mázlý vždycky...když to byl jen píst a kruh tak sem kruh vyměnil,vyčistil a opravil drážku,píst přejel brusem pod vodou a jelo se dál...razim heslo že špatný maso musí pryč ... jak se mázne i válec tak už je to špatný...hřeje se to a "nejede to" ... důležitý je zjistit proč se to stalo ... 3 nějčastější závady jsou mizernej píst,těsnej výbrus a nebo chyba v nastavení ... taky muže bejt nedostatečně chlazená hlava s moc tvrdou kompresí ...
Datum: 20. května 2014 12:54
 Zdar. Určitě bych sundal válec a kouknul, jestli je máznutý píst.
Datum: 19. května 2014 19:20
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 zdar kamarád chce pojistit babettu a říkal že na štítku nemá rok výroby je to možný ? no a potřeboval vy ještě kolik ma kw tu kartičku k ní nemá
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2014 22:11
 Zdar. Ano, je to možný, ale máš tam VIN a pokud si o VIN něco málo přečteš třeba na Vikipedii, budeš určitě schopnej ten rok zjistit..
K výkonu:
228 - 1,5kW
207/100 - 1,1, nebo 1,3 kW
207/200 a 500 - 1,8kW
210, 215, 225 - 1,75kW
Snad je to dobře...
Datum: 19. května 2014 22:11
 Čus potřeboval bych pomoct není tu někdo z Brna kdo by byl ochotnej mě pomoct s go motoru ? Jawa 50 je moje první motorka no a nerad bych to nějak zvoral  DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2014 17:45
|



|