slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  136  137  138  139  140  141  142  143  144  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Čau, nevíte prosím někdo v čem muže být problém u mé babetty 210, když nastartuji bez problému na první kop nechám chvíli zahřát a jedu a vše je v pohodě ale jakmile se dostane tak 35-40 km/h víc nejede a má takovej divný zvuk dá se říct chrastění, ale chvíli to dělá, jak ujedu cca 500m tak uberu plyn a přidám zase na max tak už to dá 50km/h a má normální zvuk , a pak to dělá když jedu třeba s půlkou plynu cca 35km/h tak ta babetta jakoby škube a chrastí, tohle dělá i když už je po těch 500m, začalo mi to dělat po výbrusu, který sem nezajel uplně nejlépe ale už mám 1000 km po výbrusu a dělá to stále, a zdá se mi že mi podfukuje hlava protože je ze spod špinavý valec od oleje, na te babettě je najeto 10 tis km a nikdy nebyl pulenej motor, prosím poraďte co by to mohlo být a kouknu na to, jestli to má vliv na tu hlavu to opravdu nevím. zatím děkuji za odpověď doufám že někdo poradí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to viděl na řadící pakny - kolem 35km/h začnou zabírat a jak ubereš plyn, tak se chytnou a jedeš na dvojku :-D
 
 
Datum: 27. května 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Dobře, děkuji za info taky si myslím že v tom bude problém :-) dneska ještě zkusím srovnat tu hlavu a uvidím co to dělá
 
 
Datum: 25. května 2014 10:41
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
ty v kuse protože sem koupil odděleně ty co tam musíš skládat chvilku ticho a začalo to zase s těmahle to nedělá necinká nic
 
 
Datum: 25. května 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
jj díky moc asi to vyměním, mám tam původní jehličky, jaké tam máš ty to v kuse už ? :-) ale nelíbí se mi to jak to dělá ty problémy za jízdy..
 
 
Datum: 24. května 2014 20:00
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj mně na babettě chrastilo ložisko pístního čepu dal jsem noví a ticho jinak mám najeto 8300km a motor nikdy nepulen šlape krásně
 
 
Datum: 24. května 2014 17:43
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec. pulil sem motor a ted me fichtl nechce jet. jede jen kdyz se rozducha a to jen obcas a kdyz nachvilku chytne tak jede jakoby palil ob jeden cyklus prostě nic.... prvni dotaz mel sem pred tim obracene pist tak sem ho otočil (asi pul roku) muže to byt tím? a druhe dotaz. kdyby me chybělo gufero u kliky od zapalování tak by tam z podzapalovani tekl benzin že? a popřipadě kdyby me chybělo zase od spojky tak by v klice byl nateklej olej ? dik za odpovědi:-) (odtrh předsith vyštelovanej spravne předtim normálně jezdil chytal na prvni nakopnuti) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2014 15:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17231    
natech guferach stačí netesnost 0,01mm a motorka se muže zadřít chudo směsí anebo žere svíšky zalité olejem .... takže hochu si to dej do odmaštěných domačku a jedině dvoubřitá a doufej že to bez přípravku nepropíchneš či neskundíš jejich ostří.... epy klikovky naouejuj a i gufera po obvode potři silikonem....
 
 
Datum: 25. května 2014 15:19
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP      IP: uživatel16557    
vyřešeny nedal sem hovado gufero pod zapalovani:-D
 
 
Datum: 24. května 2014 12:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17224    
Otočený píst mohl napáchat škodu,ale pokud se po opravě motor točí,nevydává kovové zvuky,má celé kroužky a kompresi tak je to tak nějak ok. To jestli máš gufera v motoru je vcelku podstatná věc,bez nich totiž nejede. Bez gufera u primáru poteče olej do klikové skříně,motor pravděpodobně nebude chtít ani chytit a když už tak jen hodně blbě ... bez gufera pod zapalovánim to ani neškytne... nic tam odtud vytíkat nebude,protože to bez podtlaku nic nenasaje... pokud máš podezření že v motoru nejsou gufera tak je tam dej ,,,bez nich to opravdu nepojede :-D:-D
 
 
Datum: 24. května 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdar draci mám čz 175 487 jede dobře ale při vyších rychlostech jak motor řve začne řvat skokově jako by prokluzovala spojka spojka ale neprokluzuje je to normální jinak v pohodě to jezdí dal sem 15 z kolečko abych to nemusel tak honit . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě vyskakuje kvalt...jestli je to takové cukavé.
 
 
Datum: 24. května 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Že spojka neprokluzuje sem zjistil že když zahrabu na štěrku má krásný záběr možná to způsobují vysoké otáčky lamely jsou celkem dobré měl sem to rozdělané praskl mi kolíček na spojkovém talíři.
 
 
Datum: 24. května 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17227    
a kde bereš jistotu že neklouže kdyš si mel sundanej spojkovej blbinec...automat vždyt musíš povolit lanko na štelováku či válecku a vše naštelovad dle pana dočkala tj aby se ti kulička na vatce protačela ale nebyla tam mezera a pak až dat lanko zpět a nastavit packu na vuli cca 3mm .... a do toho počítat opotřebení....
 
 
Datum: 24. května 2014 13:16
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím nevíte někdo co by mohlo u 550 dělat to že cuká a dusí se. Karburator je čistý. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2014 13:32
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
Svíčka,předstih?
 
 
Datum: 24. května 2014 13:32
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Čus draci, mám doma motor který chci zprovoznit ale mám takový malý problém, když jsem sundal lamely a spojkový koš jen tak jsem zkoušel kvalty jestli jdou akorát když zařadím jedničku tak když otáčím sekundárním kolečkem tak se mi sem tam trošku sekne ale není to pravidelné a dělá to jenom u jedničky myslíte že to musím rozpůlit že by třeba ložisko bylo v háji nebo to bude ok? díky za odpověď půlit se mi to zbytečně nechce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
jj bez problému to otočím rukou, ale když jen tak točím lehce, tak mě to zastaví, snad to nebude problém no...
 
 
Datum: 23. května 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
jestli to de lehce odseknou tak to není nic važneho
 
 
Datum: 23. května 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Zapomněl jsem je to motor z pionýra :-)
 
 
Datum: 23. května 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel17222    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli tento potah bude sedět i na babettu 210 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/potah_sedla_babetta_20722.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VAPE nesvítí. Zdravím, Vape mi téměř nesvítí, jen mžourá - po tmě se s tím jet nedá stěží to osvítí blatník (nově pokovená parabola. Pokud připojím jen přední žárovku přímo na vývod z Vape tak to svítí o něco líp ale ve tmě nepoužitelný. Žárovka je 15W, dá se s tím něco dělat, nebo jde ho nějak měřákem změřit, případně kolik dává vám? Spíš bych to viděl na chybu, prý že žárovky praskají, když připojím jen 15W tak nepraskne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: červ      E-mail:      IP: uživatel17403    
dobrě. diky zkusím to tak :-)
 
 
Datum: 10. července 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, důležitý je mít i propojené vlákna s přední a zadní žárovkou - viz. to schéma.
 
 
Datum: 10. července 2014 18:18
 
 
 
 
Jméno: červ      IP: uživatel17403    
takze si spojil ty dva zluty ?
 
 
Datum: 10. července 2014 17:21
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zapojit takhle a je po problému: http://jencomoto.wbs.cz/vape_schema-1_original.jpg Jinak s žárovkama Waigeer 15w (co jsou všude k mání) to vůbec nesvítí, dal jsem Narva 15w a svítí nádherně.
 
 
Datum: 10. července 2014 16:46
 
 
 
 
Jméno: červ      E-mail:      IP: uživatel17403    
mam stejný problém... jak to mate zapojeny ? podle navodu ktery byl u Vape nebo ste ty 2 zluty draty spojily a napojily na orig kabelaž ? kdyz jsem tam mel obe zarovky tak to vepredu sotva svitilo, vzadu to bylo dostatecny ale stacilo prepnout dalkovy a tlumeny a nez se to vzpamatovalo tak zarovka vzadu shorela.. nicmene ta ve predu svitila furt stejne nahovno... zkousel jsem ty 2 zluty draty prohodit a prd platny... wataz zarovek sem mel spravnou..
 
 
Datum: 10. července 2014 16:25
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. května 2014 11:16
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to bylo žárovkou !!! Koupil jsem 3x Waigeer žárovku 15/15W (výrobce Anglie) no to jsou šmejdy !!! zkusil jsem NARVA (made in Germany) a šajnuje jako blázen i se zadní! Tenhle Anglickej šmejd se tak tak rozvítil i bez zapojené zadní. Vypadá to, že ta žárovka WAIGEER má úplně jinou vatáž, normálně se rozsvítí jen když jí připojím na 6V baterku. Ještě dotaz, co mě překvapilo je že Vapíčko dává dost voltů, na volnoběh 15V a ještě víc jsem koukal že kope :-) to se s magnetem nestalo. Ale je to asi tím že je to v podstatě neřízený altík. PS: dweine díky, jinou žárovku jsem zkoušel, ale bohužel stejného výrobce :-)
 
 
Datum: 26. května 2014 11:00
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17234    
jinou žárovku jsi zkusil?
 
 
Datum: 25. května 2014 17:14
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám to zapojené jako 30w zapalování, kostru napřímo. Odpory na kabelech a kostrách 0. Pokud připojím čistě jen 15w žárovku na žluté kabely od Vape tak svítí, ale ne tolik aby se s tím dalo alespoň trochu jet v noci. Kdyby se dalo nějak změřit, ale nevím jak. Každému prý praskají žárovky, mě neprdne ani ta patnácka.
 
 
Datum: 25. května 2014 8:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17227    
jeden tupej jak si pořešil kostru? dal bych tam specialní kabel a nahat to pod přímo určeny šroub na tom plechu na zadním plechu z masky ....nezapomen vše oškrabat na holý kov
 
 
Datum: 24. května 2014 13:33
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je normální aby občas pískalo ložisko na klice? Na motoru je ujeto 3300kilometrů po výměně ložisek. Vše bylo bez problémů a ted mi to po 70-ti kilometrovém výletě začalo pískat. Zastavil jsem, myslel jsem že to píská pertinax na kladívku, ale nebylo to ono. Pak to po 5-ti kilometrech přestalo pískat a zatím je to v pořádku. Potřebuji spolehlivý motor a chtěl bych slyšet váš názor zda půlit motor a vyměnit ložiska nebo to nechat tak a čekat zda se to projeví znovu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha...tak to zkusim se na to kouknout.
 
 
Datum: 24. května 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17224    
Pod zapalovánim máš dvoubřitý gufero a vletěl ti do něj bordel ... okoukni to,za to nic nedáš ... ložisko je buď v hajzlu a nebo dobrý takže ložisko to nebude ...
 
 
Datum: 24. května 2014 6:21
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je tam c3
 
 
Datum: 23. května 2014 17:29
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Máš na klice ložiska s vůlí C3? Jestliže tam máš klasická ložiska (bez vůle C3), tak při tom dlouhém výjezdu se ti mohly přidřít a proto to pískání.
 
 
Datum: 23. května 2014 9:12
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zapoměl jsem napsat, že tam byl nalitý natural 95 + olej Castrol garden 2T, poměr 1:33
 
 
Datum: 22. května 2014 23:00
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, myslíte že de stihnout odjet 11 jízd na motorce za 2týdny jako autoškolu (vyjma neděl) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem autoškolu ve středu jeden týden začal a ve středu další týdem jsem měl zkoušky :-)
 
 
Datum: 23. května 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to odjezdit v pohodě, jízdy se rozepíšou na víc dní...
 
 
Datum: 23. května 2014 19:58
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, je to na domluvě. Já stihl celou autoškolu za 2 a půl týdne. Jak říká kolecko, neměl bys jezdit více než 2hodiny denně, ale já osobně jsem jel i 4hodiny, abych stihl zkoušky.
 
 
Datum: 23. května 2014 17:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak píšou kluci, je to na domluvě s učitelem autoškoly. Ze zákona bys neměl absolvovat více než dvě vyučovací hodiny v jednom dni, tzn. max 2x45 minut za den.
 
 
Datum: 23. května 2014 0:13
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možné to je, ale nevidím v tom smysl.....stejně budeš čekat na výrobu řidičáku a než ti dají termín zkoušek v autoškole.
 
 
Datum: 22. května 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
to záleží jen a pouze jak se dohodneš s instruktorem..
 
 
Datum: 22. května 2014 22:48
 
 
 
 
Jméno: Astratix      IP: uživatel16213    
Ahoj, Ahoj mam na vas dotaz, kdybych mel nehomologovanou přilbu a zastavili me ochranci miru a zakona, je zato nejaka pokuta nebo neco podobnyho ? Predem diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
u relativně novejch helem podle homologační značky.. starý kokosy jí ale nemaj, přitom ve svojí době schválený byly, nevim jak se to dneska řeší tam, nicméně povolený jsou.. třeba zas poradí právník kolečko.. :-D
 
 
Datum: 26. května 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak se pozná jestli je daná helma homologována nebo ne?
 
 
Datum: 25. května 2014 8:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedna věc je policie, druhá věc je plněná pojištovny při pířpadné nehodě
 
 
Datum: 23. května 2014 20:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
ok díky... tys měl jít na právnickou fakultu a ne strojárnu :-D
 
 
Datum: 23. května 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z pohledu zákona je to stejné. Při jízdě na motocyklu jsi povinen mít na hlavě nasazenou a řádně připevněnou přilbu schváleného typu podle zvláštního právního předpisu. Takže kšiltovkou, šátkem, nehomologovanou helmou atd. porušuješ zákon teoreticky stejně. Samozřejmě otázkou je, jak to bude posuzováno při silniční kontrole, či v případném správním řízení.
 
 
Datum: 23. května 2014 11:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
a jen ze zajímavosti, je to stejný jako jet třeba v kšiltovce? nebo za nehomologovanou helmu je menší postih?
 
 
Datum: 23. května 2014 11:06
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
vždyť si na to sám odpovídáš-je nehomologovaná tak tam nemá co dělat..........
 
 
Datum: 23. května 2014 8:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Může to být za 3 body. Bloková pokuta až do výše dvou tisíců korun, případně až 2500kč ve správním řízení.
 
 
Datum: 23. května 2014 0:11
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdar draci, kolik by měl tak cca jet fichtl s origo válcem s nultým výbrusem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2014 0:14
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych doplnil že konstrukční rychlost je tam ve většině případů spíš kvůli jízdě z kopce bez rychlosti :-D ale šedesát po rovině pojede :-)
 
 
Datum: 24. května 2014 0:14
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zhruba tolik, kolik je napsaná konstrukční rychlost v papírech
 
 
Datum: 23. května 2014 10:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každej fechtl je originál nějakej ti pojede líp nějakej huř po rovince těch 65 no
 
 
Datum: 22. května 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
65km/h s 13z kolečkem
 
 
Datum: 22. května 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: Robinn      IP: uživatel14172    
Zdarec draci ... mám problém u mé jawy 21 ,která je rok po renovaci když jedu tak do 45km/h vše v pohodě ale když jedu 50 a víc začne se strácet výkon a spomalovat a do kopce je to uplne v riti musi mna jedničku a trochu to zase rojez gufera na klice jsou uplně nová ale děláto pořád dál...děkuji za každou radu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 18:39
 
 
 
 
Jméno: Přema      E-mail:      IP: uživatel13452    
Zdravím, chci se zeptat jestli byly u válce 05ky dělány na přepouštěcích kanálech náběhové hrany směrem k hlavě půlkulaté asi v 30 stupních? nebo jestli to je něco upraveného? dostalo se to ke mě z vrakoviště, na trojku to vyjede každý kopec ale rovinka 60 max.. vím že 05ka měla menší přepoušťáky ale o hranách nic nevím.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 18:18
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
Zdravím všechny a prosím o radu. Dal jsem se do výměny ložisek řízení u ČZ 175/477 přotože se řízení dost zadrhává a problém nastal hned ze začátku když povoluju matky vidlic tak se mi uvnitř ptočáčejí. Nevíte někdo jak to mám vyřešit?? Díkx odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 15:02
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel16929    
Zdar lidi, řešil už někdo funkční bzučák při zapnutých světlech?(samozřejmě na fichtlovi bez baterky). Popřípadě jak. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 15:53
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Chong, jako asi nejchytřejší elektirkář co tady jsi, by jsi spíš mohl nahodit nějaký nápad, né si tu ze mě dělat srandu. Příště si poradím sám, takže díky hoši za vaše vyčerpávající odpovědi!
 
 
Datum: 02. června 2014 15:53
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Stando, jsi pěkně protivný když tohle říkáš, každý ví že na obojí dohromady tam není šťáva, ale moje otázka zněla jak toto řešit(nerad bych přidával další cívku) nikoliv že bych se ptal jak je to možné, jakožto elektrikářovi tohle vůbec nemusíš říkat...
 
 
Datum: 02. června 2014 15:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi 555 troubí i se světlama.Ale v noci netroubím.radši
 
 
Datum: 26. května 2014 23:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Víš třebas se ptá protože vývoj se nedá zastavit... tak kdyby za tu dobu se něco v kabelech nezměnilo :-)
 
 
Datum: 26. května 2014 8:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17224    
Eletrika na pio byla v 60.letech vyřešena tak,že buď svítíš a nebo troubíš,na oboje dohromady tam prostě neni šťáva. Co je na tom nepochopitelnýho v 21.století,v době kdy už umí všichni číst,psát i počítat a všichni jsou chytřejší jak opice ??
 
 
Datum: 24. května 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
jo je dost variant ja to treba vyresil tak ze jsem si hral tak dlouho s membranou az zacal fungovat dost lidi tam davaj klakson z babetty to funguje no a nebo si nech nekde nabudit rotor ale moc lidi to nedela
 
 
Datum: 22. května 2014 15:07
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel17197    
Zdravim,predelavam jsem kostru z jawa 23 mustang na Čz 90 cross a jelikoz jsem se jeste s timto motorem nesetkal,tak nak si nwm rady.No proste,chitne na 2-3 naslapnuti, ale jakmile se chytne tak se toci moc do otacek, (ale ne do plnejch) a nwm co s tim a nereaguje to ani na to kdyz steluju karbec.muzu si s otackama hrat jak chci a stejne to drzi furt stejny otacky.Prosíím poradte mi, mam to tu už 1mesíc a uz bych to rad projel.Cetl jsem ze CZ 90 cross meli prezdivku motorova pila na dvou kolech.Tak chci videt ajk to lita.DIKY ZA KAZDOU POMOCT BUDU VDECNY:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Asi si to odněkud saje faleš. (na fíkovi my to sálo pod válcem a když jesm zastavil tak to jelo tak na půl plynu)
 
 
Datum: 22. května 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: hihi21      IP: uživatel17063    
zdar draci mam na fichtlu menší problém když pustim benál tak během chvíle se mi naplní plováková komora benálem a všude to začne vytýkat.Plovákovou jehlu mám dotáhlou na doraz a plíšek plováku mám taky dotáhlej na maximum podaťe díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 10:29
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď ti nefunguje plovák, nebo ventil plovákovky..
 
 
Datum: 23. května 2014 10:29
 
 
 
 
Jméno: Astratix      IP: uživatel16213    
Ahoj, Ahoj, podívej se, jestli nemáš utopenej plovák, musí plavat, když ho máš dole a je v něm benzim, tak ti to bude vytíkat, ten plovák musí plavat a být nahoře ;-)
 
 
Datum: 22. května 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: hihi21      IP: uživatel17063    
zkusil jsem to a jde sám od sebe a navíc je novej takže by měl bejt OKA
 
 
Datum: 22. května 2014 15:02
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17197    
Zdarek draku,Hele zkus vyšroubovat ten pouštec benzinu pod plyškem a az ho bdues mit vyndanej, zkus jesli ten tuflik co je uprostred jesli jde z volna nebo jesli jde z tuha,musi jit sam od sebe.Taky se mi to u flicka stalo ze se mi zasekaval dole a poustelo to furt benzin.
 
 
Datum: 22. května 2014 13:51
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel11517    
Dobrý den rád bych se zeptal proč my nejede má jawa 20 děkuji za každou pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 14:08
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože je to rozbitý.. Maníku, jak daleko jsi s návodem k obsluze?
 
 
Datum: 23. května 2014 14:08
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Odpověď ve stejném duchu jako otázka: Musíš do pionýra nalít benzín. On na vzduch nejezdí! Snad si nemůžeš myslet, že každý tady umí věštit z koule, aby zjistil co vubéc ten tvůj pionýr má za problém. Sundej svíčku- pokud hází jiskru a je suchá, vyčisti karburátor, kohout a vše kudy teče benzín. Pokud je svička mokrá a hází jiskru, tak seřídit odtrh předstih podle návodů, kterých je na netu požehnaně. Když nehází jiskru, tak indučka, kondenzátor, cívka. Anebo ti spadl řetěz a proto to nejede... Bohužel v dnešní době (nepočítám, že máš víc jak 15 let, protože to by si jistě nenapsal takový dotaz) je jednodušší zaptat se na netu než zapojit mozkové závity, popřípadě si přečíst návod k použití.
 
 
Datum: 22. května 2014 13:25
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel17221    
svíčka nedává jiskru,nejde tam benzín,špatně seřízené zapalování,slabá komprese može ti to někde podfukovat, vyzkopušej a uvidíš,takto je to moc obecné,mohl bys nějak lépe popsat ten problém? takto ti asi nikdo nic víc neřekne...:-(
 
 
Datum: 22. května 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: tom123      IP: uživatel17063    
zdar draci chci se zeptat na poměr míchání benzínu do fichtla prý se má mazat 1:33.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano tohle je správný mazací poměr pro seriového pionýra
 
 
Datum: 22. května 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: Pawol      IP: uživatel17015    
Zdarec,chtěl bych se zeptat když jsem udělal fatální chybu a zapojil jsem baterii na 639 opačně ale baterie je ok mašina svítí troubí ale když jsem ji zkoušel nakopnout tak nešla.Nehází mi jiskru hledal jsem pojistku nebo něco ale nenašel jsem nic..nevíte co bych měl zkontrolovat Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 8:20
 
<  136  137  138  139  140  141  142  143  144  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:12:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu