Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Čau, nevíte prosím někdo v čem muže být problém u mé babetty 210, když nastartuji bez problému na první kop nechám chvíli zahřát a jedu a vše je v pohodě ale jakmile se dostane tak 35-40 km/h víc nejede a má takovej divný zvuk dá se říct chrastění, ale chvíli to dělá, jak ujedu cca 500m tak uberu plyn a přidám zase na max tak už to dá 50km/h a má normální zvuk , a pak to dělá když jedu třeba s půlkou plynu cca 35km/h tak ta babetta jakoby škube a chrastí, tohle dělá i když už je po těch 500m, začalo mi to dělat po výbrusu, který sem nezajel uplně nejlépe ale už mám 1000 km po výbrusu a dělá to stále, a zdá se mi že mi podfukuje hlava protože je ze spod špinavý valec od oleje, na te babettě je najeto 10 tis km a nikdy nebyl pulenej motor, prosím poraďte co by to mohlo být a kouknu na to, jestli to má vliv na tu hlavu to opravdu nevím. zatím děkuji za odpověď doufám že někdo poradí
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2014 6:56
 Já bych to viděl na řadící pakny - kolem 35km/h začnou zabírat a jak ubereš plyn, tak se chytnou a jedeš na dvojku
Datum: 27. května 2014 6:56
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Dobře, děkuji za info taky si myslím že v tom bude problém  dneska ještě zkusím srovnat tu hlavu a uvidím co to dělá
Datum: 25. května 2014 10:41
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 ty v kuse protože sem koupil odděleně ty co tam musíš skládat chvilku ticho a začalo to zase s těmahle to nedělá necinká nic
Datum: 25. května 2014 10:31
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 jj díky moc asi to vyměním, mám tam původní jehličky, jaké tam máš ty to v kuse už ?  ale nelíbí se mi to jak to dělá ty problémy za jízdy..
Datum: 24. května 2014 20:00
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj mně na babettě chrastilo ložisko pístního čepu dal jsem noví a ticho jinak mám najeto 8300km a motor nikdy nepulen šlape krásně
Datum: 24. května 2014 17:43
 zdarec. pulil sem motor a ted me fichtl nechce jet. jede jen kdyz se rozducha a to jen obcas a kdyz nachvilku chytne tak jede jakoby palil ob jeden cyklus prostě nic.... prvni dotaz mel sem pred tim obracene pist tak sem ho otočil (asi pul roku) muže to byt tím? a druhe dotaz. kdyby me chybělo gufero u kliky od zapalování tak by tam z podzapalovani tekl benzin že? a popřipadě kdyby me chybělo zase od spojky tak by v klice byl nateklej olej ? dik za odpovědi  (odtrh předsith vyštelovanej spravne předtim normálně jezdil chytal na prvni nakopnuti)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2014 15:19
Jméno: pepa
IP: uživatel17231
 natech guferach stačí netesnost 0,01mm a motorka se muže zadřít chudo směsí anebo žere svíšky zalité olejem .... takže hochu si to dej do odmaštěných domačku a jedině dvoubřitá a doufej že to bez přípravku nepropíchneš či neskundíš jejich ostří.... epy klikovky naouejuj a i gufera po obvode potři silikonem....
Datum: 25. května 2014 15:19
Jméno: EZZOPP
IP: uživatel16557
 vyřešeny nedal sem hovado gufero pod zapalovani
Datum: 24. května 2014 12:50
Jméno: standa
IP: uživatel17224
Datum: 24. května 2014 8:14
 Zdar draci mám čz 175 487 jede dobře ale při vyších rychlostech jak motor řve začne řvat skokově jako by prokluzovala spojka spojka ale neprokluzuje je to normální jinak v pohodě to jezdí dal sem 15 z kolečko abych to nemusel tak honit .
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2014 15:40
 Podle mě vyskakuje kvalt...jestli je to takové cukavé.
Datum: 24. května 2014 15:40
 Že spojka neprokluzuje sem zjistil že když zahrabu na štěrku má krásný záběr možná to způsobují vysoké otáčky lamely jsou celkem dobré měl sem to rozdělané praskl mi kolíček na spojkovém talíři.
Datum: 24. května 2014 14:38
Jméno: pepa
IP: uživatel17227
 a kde bereš jistotu že neklouže kdyš si mel sundanej spojkovej blbinec...automat vždyt musíš povolit lanko na štelováku či válecku a vše naštelovad dle pana dočkala tj aby se ti kulička na vatce protačela ale nebyla tam mezera a pak až dat lanko zpět a nastavit packu na vuli cca 3mm .... a do toho počítat opotřebení....
Datum: 24. května 2014 13:16
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím nevíte někdo co by mohlo u 550 dělat to že cuká a dusí se. Karburator je čistý. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2014 13:32
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 Svíčka,předstih?
Datum: 24. května 2014 13:32
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Čus draci, mám doma motor který chci zprovoznit ale mám takový malý problém, když jsem sundal lamely a spojkový koš jen tak jsem zkoušel kvalty jestli jdou akorát když zařadím jedničku tak když otáčím sekundárním kolečkem tak se mi sem tam trošku sekne ale není to pravidelné a dělá to jenom u jedničky myslíte že to musím rozpůlit že by třeba ložisko bylo v háji nebo to bude ok?
díky za odpověď půlit se mi to zbytečně nechce
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2014 19:52
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 jj bez problému to otočím rukou, ale když jen tak točím lehce, tak mě to zastaví, snad to nebude problém no...
Datum: 23. května 2014 19:52
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 jestli to de lehce odseknou tak to není nic važneho
Datum: 23. května 2014 17:52
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Zapomněl jsem je to motor z pionýra
Datum: 23. května 2014 17:06
Jméno: Míra
IP: uživatel17222
Posl.aktualizace: 23. května 2014 13:37
 VAPE nesvítí. Zdravím, Vape mi téměř nesvítí, jen mžourá - po tmě se s tím jet nedá stěží to osvítí blatník (nově pokovená parabola. Pokud připojím jen přední žárovku přímo na vývod z Vape tak to svítí o něco líp ale ve tmě nepoužitelný. Žárovka je 15W, dá se s tím něco dělat, nebo jde ho nějak měřákem změřit, případně kolik dává vám? Spíš bych to viděl na chybu, prý že žárovky praskají, když připojím jen 15W tak nepraskne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 18:43
 dobrě. diky zkusím to tak
Datum: 10. července 2014 18:43
 Ano, důležitý je mít i propojené vlákna s přední a zadní žárovkou - viz. to schéma.
Datum: 10. července 2014 18:18
Jméno: červ
IP: uživatel17403
 takze si spojil ty dva zluty ?
Datum: 10. července 2014 17:21
Datum: 10. července 2014 16:46
 mam stejný problém... jak to mate zapojeny ? podle navodu ktery byl u Vape nebo ste ty 2 zluty draty spojily a napojily na orig kabelaž ? kdyz jsem tam mel obe zarovky tak to vepredu sotva svitilo, vzadu to bylo dostatecny ale stacilo prepnout dalkovy a tlumeny a nez se to vzpamatovalo tak zarovka vzadu shorela.. nicmene ta ve predu svitila furt stejne nahovno... zkousel jsem ty 2 zluty draty prohodit a prd platny...
wataz zarovek sem mel spravnou..
Datum: 10. července 2014 16:25
Datum: 26. května 2014 11:16
 Tak to bylo žárovkou !!! Koupil jsem 3x Waigeer žárovku 15/15W (výrobce Anglie) no to jsou šmejdy !!! zkusil jsem NARVA (made in Germany) a šajnuje jako blázen i se zadní!
Tenhle Anglickej šmejd se tak tak rozvítil i bez zapojené zadní. Vypadá to, že ta žárovka WAIGEER má úplně jinou vatáž, normálně se rozsvítí jen když jí připojím na 6V baterku.
Ještě dotaz, co mě překvapilo je že Vapíčko dává dost voltů, na volnoběh 15V a ještě víc jsem koukal že kope  to se s magnetem nestalo. Ale je to asi tím že je to v podstatě neřízený altík.
PS: dweine díky, jinou žárovku jsem zkoušel, ale bohužel stejného výrobce
Datum: 26. května 2014 11:00
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17234
 jinou žárovku jsi zkusil?
Datum: 25. května 2014 17:14
 Mám to zapojené jako 30w zapalování, kostru napřímo. Odpory na kabelech a kostrách 0. Pokud připojím čistě jen 15w žárovku na žluté kabely od Vape tak svítí, ale ne tolik aby se s tím dalo alespoň trochu jet v noci. Kdyby se dalo nějak změřit, ale nevím jak. Každému prý praskají žárovky, mě neprdne ani ta patnácka.
Datum: 25. května 2014 8:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17227
 jeden tupej jak si pořešil kostru? dal bych tam specialní kabel a nahat to pod přímo určeny šroub na tom plechu na zadním plechu z masky ....nezapomen vše oškrabat na holý kov
Datum: 24. května 2014 13:33
 Je normální aby občas pískalo ložisko na klice? Na motoru je ujeto 3300kilometrů po výměně ložisek. Vše bylo bez problémů a ted mi to po 70-ti kilometrovém výletě začalo pískat. Zastavil jsem, myslel jsem že to píská pertinax na kladívku, ale nebylo to ono. Pak to po 5-ti kilometrech přestalo pískat a zatím je to v pořádku.
Potřebuji spolehlivý motor a chtěl bych slyšet váš názor zda půlit motor a vyměnit ložiska nebo to nechat tak a čekat zda se to projeví znovu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2014 20:25
 aha...tak to zkusim se na to kouknout.
Datum: 24. května 2014 20:25
Jméno: standa
IP: uživatel17224
 Pod zapalovánim máš dvoubřitý gufero a vletěl ti do něj bordel ... okoukni to,za to nic nedáš ... ložisko je buď v hajzlu a nebo dobrý takže ložisko to nebude ...
Datum: 24. května 2014 6:21
 jo je tam c3
Datum: 23. května 2014 17:29
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Máš na klice ložiska s vůlí C3? Jestliže tam máš klasická ložiska (bez vůle C3), tak při tom dlouhém výjezdu se ti mohly přidřít a proto to pískání.
Datum: 23. května 2014 9:12
 jo zapoměl jsem napsat, že tam byl nalitý natural 95 + olej Castrol garden 2T, poměr 1:33
Datum: 22. května 2014 23:00
 čau, myslíte že de stihnout odjet 11 jízd na motorce za 2týdny jako autoškolu (vyjma neděl) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2014 21:05
 já jsem autoškolu ve středu jeden týden začal a ve středu další týdem jsem měl zkoušky
Datum: 23. května 2014 21:05
 jde to odjezdit v pohodě, jízdy se rozepíšou na víc dní...
Datum: 23. května 2014 19:58
 Ahoj, je to na domluvě. Já stihl celou autoškolu za 2 a půl týdne. Jak říká kolecko, neměl bys jezdit více než 2hodiny denně, ale já osobně jsem jel i 4hodiny, abych stihl zkoušky.
Datum: 23. května 2014 17:27
 Jak píšou kluci, je to na domluvě s učitelem autoškoly. Ze zákona bys neměl absolvovat více než dvě vyučovací hodiny v jednom dni, tzn. max 2x45 minut za den.
Datum: 23. května 2014 0:13
 možné to je, ale nevidím v tom smysl.....stejně budeš čekat na výrobu řidičáku a než ti dají termín zkoušek v autoškole.
Datum: 22. května 2014 23:01
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 to záleží jen a pouze jak se dohodneš s instruktorem..
Datum: 22. května 2014 22:48
Jméno: Astratix
IP: uživatel16213
 Ahoj, Ahoj mam na vas dotaz, kdybych mel nehomologovanou přilbu a zastavili me ochranci miru a zakona, je zato nejaka pokuta nebo neco podobnyho ? Predem diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2014 21:50
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 u relativně novejch helem podle homologační značky.. starý kokosy jí ale nemaj, přitom ve svojí době schválený byly, nevim jak se to dneska řeší tam, nicméně povolený jsou.. třeba zas poradí právník kolečko..
Datum: 26. května 2014 21:50
 a jak se pozná jestli je daná helma homologována nebo ne?
Datum: 25. května 2014 8:58
 jedna věc je policie, druhá věc je plněná pojištovny při pířpadné nehodě
Datum: 23. května 2014 20:32
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ok díky... tys měl jít na právnickou fakultu a ne strojárnu
Datum: 23. května 2014 12:34
 Z pohledu zákona je to stejné. Při jízdě na motocyklu jsi povinen mít na hlavě nasazenou a řádně připevněnou přilbu schváleného typu podle zvláštního právního předpisu. Takže kšiltovkou, šátkem, nehomologovanou helmou atd. porušuješ zákon teoreticky stejně. Samozřejmě otázkou je, jak to bude posuzováno při silniční kontrole, či v případném správním řízení.
Datum: 23. května 2014 11:15
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a jen ze zajímavosti, je to stejný jako jet třeba v kšiltovce? nebo za nehomologovanou helmu je menší postih?
Datum: 23. května 2014 11:06
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 vždyť si na to sám odpovídáš-je nehomologovaná tak tam nemá co dělat..........
Datum: 23. května 2014 8:24
 Zdar. Může to být za 3 body. Bloková pokuta až do výše dvou tisíců korun, případně až 2500kč ve správním řízení.
Datum: 23. května 2014 0:11
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdar draci, kolik by měl tak cca jet fichtl s origo válcem s nultým výbrusem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2014 0:14
 já bych doplnil že konstrukční rychlost je tam ve většině případů spíš kvůli jízdě z kopce bez rychlosti  ale šedesát po rovině pojede
Datum: 24. května 2014 0:14
 Zhruba tolik, kolik je napsaná konstrukční rychlost v papírech
Datum: 23. května 2014 10:27
 Každej fechtl je originál nějakej ti pojede líp nějakej huř po rovince těch 65 no
Datum: 22. května 2014 21:47
 65km/h s 13z kolečkem
Datum: 22. května 2014 21:24
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 Zdarec draci ... mám problém u mé jawy 21 ,která je rok po renovaci když jedu tak do 45km/h vše v pohodě ale když jedu 50 a víc začne se strácet výkon a spomalovat a do kopce je to uplne v riti musi mna jedničku a trochu to zase rojez gufera na klice jsou uplně nová ale děláto pořád dál...děkuji za každou radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 18:39
 Zdravím, chci se zeptat jestli byly u válce 05ky dělány na přepouštěcích kanálech náběhové hrany směrem k hlavě půlkulaté asi v 30 stupních? nebo jestli to je něco upraveného? dostalo se to ke mě z vrakoviště, na trojku to vyjede každý kopec ale rovinka 60 max.. vím že 05ka měla menší přepoušťáky ale o hranách nic nevím.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 18:18
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 Zdravím všechny a prosím o radu. Dal jsem se do výměny ložisek řízení u ČZ 175/477 přotože se řízení dost zadrhává a problém nastal hned ze začátku když povoluju matky vidlic tak se mi uvnitř ptočáčejí. Nevíte někdo jak to mám vyřešit?? Díkx
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 15:02
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel16929
 Zdar lidi, řešil už někdo funkční bzučák při zapnutých světlech?(samozřejmě na fichtlovi bez baterky). Popřípadě jak. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2014 15:53
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel15710
 Chong, jako asi nejchytřejší elektirkář co tady jsi, by jsi spíš mohl nahodit nějaký nápad, né si tu ze mě dělat srandu. Příště si poradím sám, takže díky hoši za vaše vyčerpávající odpovědi!
Datum: 02. června 2014 15:53
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel15710
 Stando, jsi pěkně protivný když tohle říkáš, každý ví že na obojí dohromady tam není šťáva, ale moje otázka zněla jak toto řešit(nerad bych přidával další cívku) nikoliv že bych se ptal jak je to možné, jakožto elektrikářovi tohle vůbec nemusíš říkat...
Datum: 02. června 2014 15:51
 mi 555 troubí i se světlama.Ale v noci netroubím.radši
Datum: 26. května 2014 23:19
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Víš třebas se ptá protože vývoj se nedá zastavit... tak kdyby za tu dobu se něco v kabelech nezměnilo
Datum: 26. května 2014 8:35
Jméno: standa
IP: uživatel17224
 Eletrika na pio byla v 60.letech vyřešena tak,že buď svítíš a nebo troubíš,na oboje dohromady tam prostě neni šťáva. Co je na tom nepochopitelnýho v 21.století,v době kdy už umí všichni číst,psát i počítat a všichni jsou chytřejší jak opice ??
Datum: 24. května 2014 10:12
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 jo je dost variant ja to treba vyresil tak ze jsem si hral tak dlouho s membranou az zacal fungovat dost lidi tam davaj klakson z babetty to funguje no a nebo si nech nekde nabudit rotor ale moc lidi to nedela
Datum: 22. května 2014 15:07
 Zdravim,predelavam jsem kostru z jawa 23 mustang na Čz 90 cross a jelikoz jsem se jeste s timto motorem nesetkal,tak nak si nwm rady.No proste,chitne na 2-3 naslapnuti, ale jakmile se chytne tak se toci moc do otacek, (ale ne do plnejch) a nwm co s tim a nereaguje to ani na to kdyz steluju karbec.muzu si s otackama hrat jak chci a stejne to drzi furt stejny otacky.Prosíím poradte mi, mam to tu už 1mesíc a uz bych to rad projel.Cetl jsem ze CZ 90 cross meli prezdivku motorova pila na dvou kolech.Tak chci videt ajk to lita.DIKY ZA KAZDOU POMOCT BUDU VDECNY
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 17:12
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Asi si to odněkud saje faleš. (na fíkovi my to sálo pod válcem a když jesm zastavil tak to jelo tak na půl plynu)
Datum: 22. května 2014 17:12
Jméno: hihi21
IP: uživatel17063
 zdar draci mam na fichtlu menší problém když pustim benál tak během chvíle se mi naplní plováková komora benálem a všude to začne vytýkat.Plovákovou jehlu mám dotáhlou na doraz a plíšek plováku mám taky dotáhlej na maximum podaťe díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2014 10:29
 Buď ti nefunguje plovák, nebo ventil plovákovky..
Datum: 23. května 2014 10:29
Jméno: Astratix
IP: uživatel16213
 Ahoj, Ahoj, podívej se, jestli nemáš utopenej plovák, musí plavat, když ho máš dole a je v něm benzim, tak ti to bude vytíkat, ten plovák musí plavat a být nahoře
Datum: 22. května 2014 21:02
Jméno: hihi21
IP: uživatel17063
 zkusil jsem to a jde sám od sebe a navíc je novej takže by měl bejt OKA
Datum: 22. května 2014 15:02
Jméno: Jakub
IP: uživatel17197
 Zdarek draku,Hele zkus vyšroubovat ten pouštec benzinu pod plyškem a az ho bdues mit vyndanej, zkus jesli ten tuflik co je uprostred jesli jde z volna nebo jesli jde z tuha,musi jit sam od sebe.Taky se mi to u flicka stalo ze se mi zasekaval dole a poustelo to furt benzin.
Datum: 22. května 2014 13:51
Jméno: manik
IP: uživatel11517
 Dobrý den rád bych se zeptal proč my nejede má jawa 20 děkuji za každou pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2014 14:08
 Protože je to rozbitý..
Maníku, jak daleko jsi s návodem k obsluze?
Datum: 23. května 2014 14:08
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Odpověď ve stejném duchu jako otázka: Musíš do pionýra nalít benzín. On na vzduch nejezdí! Snad si nemůžeš myslet, že každý tady umí věštit z koule, aby zjistil co vubéc ten tvůj pionýr má za problém. Sundej svíčku- pokud hází jiskru a je suchá, vyčisti karburátor, kohout a vše kudy teče benzín. Pokud je svička mokrá a hází jiskru, tak seřídit odtrh předstih podle návodů, kterých je na netu požehnaně. Když nehází jiskru, tak indučka, kondenzátor, cívka.
Anebo ti spadl řetěz a proto to nejede... Bohužel v dnešní době (nepočítám, že máš víc jak 15 let, protože to by si jistě nenapsal takový dotaz) je jednodušší zaptat se na netu než zapojit mozkové závity, popřípadě si přečíst návod k použití.
Datum: 22. května 2014 13:25
Jméno: xxx
IP: uživatel17221
 svíčka nedává jiskru,nejde tam benzín,špatně seřízené zapalování,slabá komprese može ti to někde podfukovat, vyzkopušej a uvidíš,takto je to moc obecné,mohl bys nějak lépe popsat ten problém? takto ti asi nikdo nic víc neřekne...
Datum: 22. května 2014 11:57
Jméno: tom123
IP: uživatel17063
 zdar draci chci se zeptat na poměr míchání benzínu do fichtla prý se má mazat 1:33.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 10:16
 ano tohle je správný mazací poměr pro seriového pionýra
Datum: 22. května 2014 10:16
Jméno: Pawol
IP: uživatel17015
 Zdarec,chtěl bych se zeptat když jsem udělal fatální chybu a zapojil jsem baterii na 639 opačně ale baterie je ok mašina svítí troubí ale když jsem ji zkoušel nakopnout tak nešla.Nehází mi jiskru hledal jsem pojistku nebo něco ale nenašel jsem nic..nevíte co bych měl zkontrolovat Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 8:20
|



|