Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 zdravim draci trochu blby dotaz dneska jsem jel s fichtlem trošku větši kopeček na polní cestě a najednou to jak by chdechlo a zase naskočilo tak sem to otočil protože to nechtělo pořadně jet potom to zase jelo normalně ale zachvilku to začalo dělat i na rovne cestě že to nad polovinu plynu tak divně škyta podival jsem se do nadrže a tam byl tak zbidou 1dc mohlo to byt tim že to těma otřesama už nestiha dotekat ?? nebo je vada někde jinde dik za snahu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2011 12:56
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 Mě to u fichtla dělá i když mam půlku nádrže. Jak jedu po kamenitej cestě do většího kopce kde musim jed na jedničku, tak to v půlce zdechne. Nestíhá dotíkat nebzín, kohout jsem vyčistli a vevnitř propojil aby tekla rezerva i když zapnutá není, karburátor jsem dal jinej z fichtla u kterýho to nedělalo a stejně do nedotíká. Soudruzi dali nádrž na blbý místo a v kopci je karbec zároven s hladinou benzínu tak to moc neteče
Datum: 24. června 2011 12:56
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 jj dik moc
Datum: 24. června 2011 11:06
 Je možné že je to tím,že tam je už málo benzínu,mě to babeta taky dělá. A jestli máš palivový filtr,tak je to asi ono,mě to začalo dělat až jsem ho tam dal. Ale může to být něčím jiným,já jen že jsem s tím měl také problém,než jsem přišel na to čím to je. Můžou to být i trysky atd. Zkrátka zkus dolít benzín a uvidíš.
Datum: 24. června 2011 10:45
Jméno: BD Joe
IP: uživatel3353
 čau chalani, prosim vás mám problém. Nešla mi na šlapátka hned nastartovat Babeta 210.Vyměnil jsem oboje čelisti a pořád nejde.Musím sednou na stojat a šlapat jak magor aby chytla.V čem může býti chyba ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2011 9:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel11929
Datum: 24. června 2011 9:43
 Zdravím,mám takový dotaz. Mám babetu 207,dostal jsem ji zadarmo byla úplně v pořádku,až na to že jsem musel vyčistit nádrž a karburátor od rzi,do té doby jezdila bez problémů. Potom co jsem vše vyčistil nastaly komplikace, babeta nechce jet bez sytiče,ani když ji pořádně zahřeji,zmáčknu tyčinku sytiče a okamžitě chcípne. Na internetu jsem vyčetl něco ve smyslu že bych měl zkusit nastavit plovák v karburátoru,ale nejsem si jistý,a ani nevím jak bych to měl udělat,z nákresu jsem moc nepochopil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 10:44
 No tak hladinou to nebylo,zkoušel jsem a beze změny,akorát jeden plovák je promáčklý,tak jestli to není tím. No a zkusím sehnat nové těsnění a přetěsnit ten karburátor.
Datum: 22. června 2011 10:44
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jestli jsi to opravdu důkladně vyčistil tak mě napadá jen to že netěsní možná karbec k válci
Datum: 21. června 2011 14:30
Jméno: frigo
IP: uživatel11919
Datum: 21. června 2011 12:58
 No trysky to nebudou,ale tou hladinou by to byt mohlo,akorát vědět jak ji seřídit.Takže kdyby někdo věděl,pište prosím.
Datum: 21. června 2011 12:17
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Tohle mi dělala když byly ucpaný trysky  a špatně seřízená ta hladina...
Datum: 21. června 2011 12:08
Jméno: qwdd
IP: uživatel10027
 HOJ, NEVÍ O TOM NĚKDO NĚCO PŘESNĚJŠÍHO?
Motosraz JAWA a motorek slabších kubatur...Zdravíme všechny Jawáky a další co mají podobné stroje. Dovolte, aby jsme Vás pozvali 16.7.2011 na motosraz Veteránů a motorek slabších kubatur (fechtl, Jawa Mustang, Jawa-250,350, Mz-150-250, Simson, Babeta, ČZ, ČZ-Prase, Kejvačka, Sajtka) do Jedovnic, který se bude konat na parkovišti u rybníka Olšovec ve 13:00 hod. Startovné 60 KČ (zahrnuto občerstvení) Večerní zábava!!! \r\nPojede se směr kotvrdovice,Lipovec,kolem Holštejna,Ostrov Macocha a ve Vilémovicíh bude zajištěno občerstvení
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 18:12
 čus, co víc chceš vědet?... trasa tam je vypsaná... podle všeho bude projíždka ukončena zábavou, popřípadě i noclehem ( konkrétně já si bud brát spacák)
Datum: 16. června 2011 18:12
 Ahoj babetáři, mam babetu 207 startuje a běha jako hodinky, jen do doby než zapnu světla. Po zapnutí svetel se okamžite začne snižovat vykon, přide mi že vynechava zapalování. Když světla zas vypnu tak jede v pohodě dál. Nevíte nekdo čím by to mohlo být ? díky za rady Hmyz ješte kontakt : 732602843
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 0:10
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
Datum: 14. června 2011 0:10
 Díky za odpověd, koukal sem na "fichtl kramku" na ty civky ale nevim ktera z nich to je, jestli Zapalovací pól std. nebo Světelný pól I. 10W a nebo ješte Světelný pól II. 10W. Prosim poradte.
Datum: 13. června 2011 21:53
 toto je specifická závada babetty... Dle mého to je v cívce generátoru (stojí něco přes 100 kč) Je to ta co k ní jde červený káblík, tak tu koupit, přeletovat a všechno by mělo fungovat...
Datum: 13. června 2011 21:18
Jméno: Honza
IP: uživatel4417
 čus, když na babette šlapu bez motoru- musím mít helhu, pojištění a vůbec řidičak- jako jestli to je bráno jako motorové vozidlo? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2011 16:44
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 proč si radši nekoupís za 200 kč nějakou Libertu? je to to samé, ale lehčí
Datum: 17. června 2011 16:44
 shreku, to je blbost, prostě potřebuje řidičák, pojištění a helmu
Datum: 10. června 2011 20:07
 ale fichtl není babetta  pokud to přepneš na šlapání tak je to kolo  motor s toho vynecháš
Datum: 10. června 2011 19:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 shrek: o tom pochybuju, to je stejný jako ject na fichtlu z kopce s vypnutym motorem.. furt jedeš na motorovym vozidle (třebaže s vypnutym motorem) takže potřebuješ ŘP a pojištění
Datum: 10. června 2011 18:18
 já bych řekl že budeš brán jako cyklista-takže helmu pokud ti není ještě 18...ale pozor když by ti šáhli na motor a byl teplej tak máš průser
Datum: 10. června 2011 18:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 michal jaksi nepochopil otázku..
Datum: 10. června 2011 15:43
 jo, hezký, když bude tlačit, tak jo, ale on se ptá, když na ní pojede a bude šlapat
Datum: 10. června 2011 14:43
Jméno: michal
IP: uživatel9423
babeta je vozidlo do 50ccm a když ji tlačíš tak seš chodec a nikdo ti nic nemůže ale pokud tlačíš třeba 250tku tak jseš již řidič. je to podle zákona o silniční dopravě paragraf 56?asi
Datum: 10. června 2011 14:40
 má to motor ? má, tak jew to motorové vozidlo. Když táhneš nepojízdný auto, tak taky musí bejt auto způsobilý k provozu a ty musíš mít řidičák, ikdyž řídíš tažený auto.
Datum: 10. června 2011 11:44
Jméno: jawacak
IP: uživatel10420
 cus mam dotaz babeta žere jak tank naleju tam 1l a po 15km je v coudu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 20:24
 jaký terén jedeš? jak to točíš? kolik vážíš? v jakém to máš stavu? .. ono to souvisí jedno s druhým
Datum: 09. června 2011 20:24
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 A neteče někde?  Jinak projít všechny těsnění a seštelovat karbec.
Datum: 09. června 2011 20:07
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:41
 nebo potom to je ale severni morava kdyby se ti chtělo fichtlday Žuchov u Frenštatu pod Radhoštěm 5.7.2011 jede se 20 km a vraci se zpatky přihlašovani do 9:00
Datum: 05. června 2011 20:41
 Jinak Jedovnice.. okr. Blansko Jihomnoravskej kraj... Pojede se směr kotvrdovice,Lipovec,kolem Holštejna,Ostrov Macocha a ve Vilémovicíh bude zajištěno občerstvení
Datum: 03. června 2011 23:32
 čus, hele .. Motosraz JAWA a motorek slabších kubatur...Zdravíme všechny Jawáky a další co mají podobné stroje.
Dovolte, aby jsme Vás pozvali 16.7.2011 na motosraz Veteránů a motorek slabších kubatur (fechtl, Jawa Mustang, Jawa-250,350, Mz-150-250, Simson, Babeta, ČZ, ČZ-Prase, Kejvačka, Sajtka) do Jedovnic, který se bude konat na parkovišti u rybníka Olšovec ve 13:00 hod.
Startovné 60 KČ (zahrnuto občerstvení)
Večerní zábava!!! (hudba,soutěže,atd... + možnost přespání (vlastní spacák, popř. stan)
Prosíme Vás, aby jste zde potvrdili svoji účast. Více informací napíšeme 
Můžete nám napsat i na mejl jawamotosraz@seznam.cz
.... tákže kdo může dojedte....
Datum: 03. června 2011 23:31
 Policie na jakémkoliv srazu moc neprudí,alespoň né za jízdy.
Je tam tolik motorek a lidí,že než by je všechny zkontrolovali,tak by byly vánoce.
Oni raději jedou jako doprovod
Datum: 03. června 2011 22:11
 jojo díky
Datum: 03. června 2011 21:50
 paráda, něčeho podobnýho u moravy bych se taky zůćastnil... Jinak to vypadá že někteří řidičáky neméli, podle těch pleček soudim, bez stk apod..takže řidičák asi tak ne...ale nevim, nikdy sem na néčem podobným nebyl.
Datum: 03. června 2011 21:25
Jméno: jawacak
IP: uživatel10420
 cus pls kde se da koupit 11z nebo 12z na pionýra a este jeden dotaz babeta žere jak tank poradte prosim je to 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 12:41
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 kolečka tady na fichtlkrámku a u ty babetty by to mohl být špatně seřízenej karburátor
Datum: 03. června 2011 12:41
 čaute .. kolik da fichtl km/h ?? kdyš je po vybrusu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:17
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 tem kokotum bych za tu stopku ustrelil palici !!!!! jinak ten fik nejede 80 !! ale +/- cca 70 km/h... a jeste jede curacek z kopce.. bych ho prosmal dvojkou kokota...............................
Datum: 01. června 2011 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel11791
 Neupravenej dobře seřízenej 65-70km/h
Datum: 01. června 2011 16:38
 Kámo, ty si jasnej, nesmíš brát všechno vážně !
Datum: 01. června 2011 14:10
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 hej  ty si vážně jasnej  kilem  jasně ... a babeta 90 vid  hej ja vazne z tebe nemuzu, ale jak myslis hochu...
Datum: 01. června 2011 13:52
 ne ten jede kilem!!!
Datum: 01. června 2011 11:06
 http://www.youtube.com/watch?v=eyRohDf_abs a co tento fichtl jede 80 ? a to nema v tuningu
Datum: 01. června 2011 10:38
 100 km/h
Datum: 01. června 2011 10:35
 a na babete to ukazuje dobre tachometr ??
Datum: 01. června 2011 10:31
Jméno: Blady
IP: uživatel984
 jako to je celkem blba otazka  každej jinak, zäleží na primarnim kolecku, rozete....ja mam dva, jeden je udelanej do tahu, s tim dam max 50km/h a s tim druhym kterej je udelanej na rychlost jede az 75 km/h, ale zase nema moc tah, jinak oba dva sou po celkovy go motoru....tak uvids kolik ti pojede no...
Datum: 01. června 2011 9:30
 no ja mam jawu 23 a kdyš sem jel sem tam videl na tachometru tak 70-75 a nevim jestli to ukazuje dobre
Datum: 01. června 2011 6:24
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Tak hned po výbrusu bych ho netýral...Musí se zajet a na rychlosti zavisí hodně věcí stav a nejen výbrus....Ale tak já mám pomalu nejetej motor páč byl nepoužíván a jen nový ložiska na klice a řetěz a tech 60 tam dávám po rovině..ALe tak když uděláš komplet motor tak by třeba mohl jezdit přes 60...nwm
Datum: 31. května 2011 23:39
 Zdarec draci pišu ohledně babety 207 dneska sem si ji přitahl domu nikdy semji nevlasnil takže nevím jak to to a proto píšu chtel bych s zeptat co mám dělat ked mi babeta šlape naprázdno a nechce chytnout vubec proste ani jako šlapat aby se točilo kolo na prave strane je nakej zeleznej hajzlik kterrym když ho nako našteluju tak občas jako se zacne točitr kolo nekdy y babeta chcipne ale vecne mi to vypadavá do toho jakoby nic nevite co stim diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 16:19
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Podle toho popisu nwm pořádně co tim myslíš ale ten hajzlik musíš otočit a vytáhnout,jedině tak nastartuješ motor,když je zatlačenej tak šlapes naprázdno je to jen kdyby se ti rozbil morot aby si došlapal domů
Datum: 29. května 2011 16:19
Jméno: ZE
IP: uživatel2466
 Čau, mám doma 2 mopedy, jeden se šlapadly a druhej s nožním řazením, ale stejný model mopedu, liší se jen v tom řazení. Papíry k tomu nemám, ale chci se zeptat, je potřeba na ně dělat STK a mít SPZ ? Tuším, že na moped se šlapadly nemusím, ale co ten druhý ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 14:03
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Jo na babetu, ano, ale ¨jde o to, že ten stroj musel být uveden do provozu někdy před rokem 2000, nebo 2001, pak nepotřebuješ techničák, ale pokud by se babeta vyráběla DNES, měla by SPZ a spadala by do kategorie Malý motocykl, Moped.
Datum: 01. června 2011 14:03
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 Pokud já vím a ještě to nezměnili, tak když to má 50 ccm a šlapadla zaplať povinné ručení a můžeš jezdit. Jó jestli to změnili to nevím, ale snad ne, já na babetě jezdím bez STK jen se zelenou kartou...
Datum: 29. května 2011 19:40
Jméno: ZE
IP: uživatel2466
 Nejde o babettu, jde o moped Puch. Papíry nebo tak teď neřeším, ale to jestli potřebuju SPZ a dělat technickou nebo ne. Na pionýra se dělat musí, na babettu už myslím ne, protože má šlapadla, ale právě to nevím jistě a ne moc do hloubky, proto mě zajímá jak to je a jak to je se stejnýma modelama, který se liší jen tím, že jeden má slapadla a druhý ne.
Datum: 29. května 2011 16:05
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Závisí to taky na výkonu, ale jestli se jedná o babetu 225, tak ta myslím neměla šlapadla, ale snad mě někdo doplní. Já bych začal tím, že si zjistím co je to za typ a poté si nechal vystavit duplikát dokladu k mopedu, na babety to snad ještě jde, jestli se nepletu, dělá to firma MotoMax.
Datum: 29. května 2011 12:40
Jméno: mustafa23
IP: uživatel11168
 ahoj,co by se stalo kdybych dal karbec z jawy 250 na mustafu ?? předem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 13:32
 adam: Koukam že víš o čem mluvíš...
Datum: 29. května 2011 13:32
 Seš nějakej chytrej ne?Závodní pincky běžně jezdí s 19,21 max 24 karburátorem,a ty si myslíš,že série pojede z 26 nebo co to má?
Datum: 29. května 2011 12:58
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 udelej nastavec samozdrejme to pojede me jede babeta na karbec od stihl krovinaku jen jak das moc plnej tak to zadusis palivem
Datum: 29. května 2011 12:02
 Nejspíš by to ani nejelo...
Datum: 29. května 2011 8:08
Jméno: Honzíček
IP: uživatel11707
Posl.aktualizace: 16. května 2011 21:46
 já mam z lidlu za 500, na dřevo a jiný podobný plochy je to super, stříkal jsem stim rám základovkou a taky krása ale jak jsem tam dal normální lak tak jsem rám mohl pucovat a všechno odznova......
Datum: 16. května 2011 21:46
 Nedělal jsem s tím, ale dost lidí si stěžuje na malej pracovní tlak, takže jak říká standa, rádo to dělá pomeranč...jinak za mě jedině vzduch, neboj se toho, neni to zas taková věda jako se z toho často dělá, nejdůležitější je příprava podkladu, a pak finální nástřik si nacvičíš na starejch dílech třeba, nebo si to nacvičíš při stříkání plniče, kde na tom tolik nezáleží...
Datum: 16. května 2011 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel11709
 hele nechci řikat že všechny elektrický pistole sou na hovno,ale tu naší sem do šroubku rozebral,částečně opravil,perfektně vyčistil s pomocí fotra kterej s tim stříkal auta zespoda,karavany,traktůrek atd sme to "seřídili" a stejnak ten nástřik( babeta Ciao) stál za starou bačkoru-takže nedoporučuju! Bylo to dost kropenatý/ťupkatý -prostě úplně brutální pomeranč......a dělalo to na řídkou barvu i na hustší barvu.....no šílený......a držet to půl hodiny v ruce....nene......kompresor vede! Moje zkušenost: Správná tryska,správný ruce,správně namíchaná barva a syntetika vypadá jak akrylát!
Datum: 16. května 2011 16:31
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Oboji je nahovno... to uz bych to radsi napatlal valeckem
Datum: 16. května 2011 15:54
Jméno: Honzíček
IP: uživatel7949
 A je to lepší něž sprej ? aspoň
Datum: 16. května 2011 15:48
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 a na vzduch si nekupuj ... jestli si nikdy nestrikal tak vzduch. pistole ti je k hovnu. strikani neni jen tak a na to tvoje ti elektrika bohate staci. stejne tu kvalitu neudelas a zalezi jen na tvych rukou jestli to bude pekny nebo ne a na to ti staci elektrika - bude to pro tebe jednodussi a pohodlnejsi.
Datum: 16. května 2011 9:25
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 kazdopadne je ta pistole na picu !!! a jenom debil si koupi s nadobou dole !!!
Datum: 16. května 2011 9:09
Jméno: adas
IP: uživatel7868
Datum: 16. května 2011 9:07
 Myslím že je lepší si připlatit, koupit kompresor a klasickou pistoli, ten kompresor navíc užiješ i jinak...
Datum: 16. května 2011 8:59
Jméno: pospa
IP: uživatel6451
 čaute,prosím vás,čím by to mohlo být,že se mi babeta dusí?na stojanku ot nejde poznat,ale jak sednu přidam plyn,tak jako když omeovač  ,už si s tím nevím rady,mam uplně nový karbec co je nady na fichtkramku na babetu.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 6:14
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Nemáš zasraný výfuk? Babeta je na to dost háklivá.
Datum: 03. května 2011 6:14
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Máš špatně naladění karburátor
Datum: 02. května 2011 19:42
 Zdar potřebuju poradit mám babetu 207 a nejde nastartovat na našlápnutí musím to hodně rozšlapat pak chytne.měnil jsem startovací čelisti a problém je pořád.když šlapu a chci startovat tak se všechno točí až moc volně co stím díky za radu Dan.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:55
 Čau tak jsem dneska prošel i přepínání na šlapání a startování srovnal jsem tam ty 3 kuličky všechno je čistý a funkční zkontroloval jsem i znova startovací čelisti.Při startování se celý ten mechanismus má tehdence točit ale nejde mu to jen když víc šlápnu tak se to pootočí vždycky jen zhruba o centimetr nebo vůbec tak přijímám další rady drazí přátelé a příznivci starých a krásných motorek.Děkuju čau Dan.
Datum: 30. března 2011 21:55
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Když se to při našlapávání točí, ale neklade to odpor ,může být malá komprese. Prohlédni těsnost dekompresoru a svíčky.
Potom rukou otáčej setrvačníkem a zjistíš, jak velký odpor klade píst.
Datum: 30. března 2011 12:31
 čau , drží ti to volnoběh kdyš nastartuješ ?? ja mam zkušenosti s babetama 210 ale asi to nebude velkej rozdil mezi nimi.jak maš vystupni hřidel od klikovky na spojku tak jak je nani jakoby ta hruška ktera ma na sobě startovaci pakny a uvnitř tu hřidel s jehlovym ložiskem tak ta hruška by se měla mezi tim spojkovym košem a kartrem pohybovat v delce cca 1mm aspoň , ne napevno jinak to dela bordel a nedrži volnoběh , nebo jestli při šlapání necítíš že točiš motorem tak ti nezabiraj ty pakny
Datum: 30. března 2011 0:02
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 zdravím mám dotas dostala se mi pod ruku babeta a je u ní problém že nejezdí na jedničku(jako by tam nebyla)ale když trochu zašlápnu tak se tam jakoby zařadí dvojka a jedu ale jakmile příjde stoupání tak napřed motor začne vadnou a pak místo zařazení jedničky motor jede na neutral(jakoby)prosím o radu babetu mám poprvé v rukách a nák tomu nemůžu přijít na kloub dekuji všem za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 14:57
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 takže to rozpůlit
Datum: 01. dubna 2011 14:57
Jméno: Čenda
IP: uživatel11435
 Volnoběžkou v motoru by to mohlo bejt...
Datum: 31. března 2011 23:42
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 provedl jsmem ale nepomohlo to
Datum: 30. března 2011 14:55
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Pro jistotu vyměnit olej v převodovce a potom se uvidí .
Datum: 30. března 2011 13:53
 čau chcu se zeptat jestli by šel nak pryhlasi fichtl kis sem ho poskladal ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 16:05
 Však já ti to nijak nevyčítam, mě to opravdu pouze pobavilo
Datum: 28. března 2011 16:05
Jméno: babetaking
IP: uživatel11363
 tak kazdej se nekdy prehlidne s tim ze se na to pak navaze jeste neco , nerikej ze se ti to nestalo ...i ti lepsi maj sve dny
Datum: 28. března 2011 0:04
Datum: 27. března 2011 22:23
 kolecko starej se o svou matku ....nevim o co vam de clovek chce poradit a pak posloucha jen plky od...............
Datum: 27. března 2011 22:16
babetaking: Ty asi nepatříš mezi nejbystřejší, že?
Datum: 27. března 2011 19:43
Datum: 21. března 2011 23:46
 no me je 20 a nechapu k cemu ti to je
Datum: 21. března 2011 23:16
Datum: 21. března 2011 21:23
 komu
Datum: 21. března 2011 21:19
Jméno: Monty
IP: uživatel10618
 dan23: Kolik ti je mohu li vědět?
Datum: 21. března 2011 20:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Teť už to tak dobře z vozíkem nejde protože si musíš koupit homologovanou nápravu a oj, je lepší káru koupit než si jí dělat ve výsledku to vyjde levněji
Datum: 21. března 2011 19:24
 cau,ano barva de změnit na úřadě a přihlášení by mělo jít i kdyš sis to dělal.....kamaraduv děda si udělal vozik za auto a nechal si k němu udělat papiry jako legalně , prošlo to kontrolama a moh jezdit.....poptej se naúřadě
Datum: 21. března 2011 18:57
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Podle toho jak pises soudim ze ani nemas papiry a moc ti neni, tak vlastne proc ho prihlasovat?
Datum: 21. března 2011 18:56
 no a kdis je tam v techničaku zelena a ja mam modrou tak se to da nak prepsat ??
Datum: 21. března 2011 18:36
 To určitě nepůjde, možná někde v Americe, říkal strejda co tam bydlí. Ale koupit papíry se štítkem se mi zdá jako jediná možnost, a není to tak velký problém.
Datum: 21. března 2011 17:18
 čus,potřebuji poradit,co vše zakoupit,pokud budu dávat do babety 210 "těžkou spojku" místo lehké. Unašeč,2x pakna a co dál.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 21:32
 Rozdíl mezi nimi při jízdě nepoznáš. Když už tam byly jednou lehké, dal bych tam zase lehké.
Datum: 17. března 2011 21:32
 a nebo myslíš,že se na to mám vykašlat a dát tam ty lehké.O peníze tady teda vůbec nejde.
Datum: 17. března 2011 20:52
 Když máš všechny 4 gufera ve spojkách nový + "O" kroužek a oleje v převodovce trochu míň než po kontrolní šroub, tak tam olej neteče. Těžký spojky by měly údajně řadit líp. Ale zase bacha na jednu věc. Tyhle nový čelisti skládaný z plechů jsou těžší než mají být. Takže, kdyby ti to řadilo moc brzo, tak je trochu odlehčit zbroušením jedné strany.
Datum: 17. března 2011 15:49
 Tak ,to je otázka,proč to měnit?Začnu od začátku.Motorkama se pár let zabejvám a moje máma vlastní jednu z prvních kusů 210 z roku 1981.Několikrát jsem jí chtěl koupit skutra,ale nechce,protože to parkuje v práci,kde je nájezd pro kočárky a je na to zvyklá.Mám nějaké staré motorky a auta a byl jsem nucen jedno auto kvůli ekodani převést na invalidu,ten za to nechtěl peníze,ale babetu.ˇčlověk,od kterého sem jí kupoval mi nechtěl prodat jednu,ale hned 2 najednou,tak jsem zakoupil 210 pro mámu jako náhradní a 207 pro invalidu,která se tak nesere a nebudu to muset stále opravovat.Ta 210 má ojeté 2kové pakny a neřadí tam 2ka.Za ty roky,co jsem se s tim pekloval mi nesmí babeta do baráku a ani to nikomu neopravuju.Ještě si pamatuji dobu,kdy jsem na pakny dával závaží odmaštoval to trichlákem a prohazoval nadrcenou sm
ůlou a stejně to klouzalo,protože tam byl původně jen jeden "O"kroužek a tek tam olej z převodovky.Tak vlastně doufám,že snad ta spojka bude fungovat líp.Třeba je to blbost,ale vzhledem k odstředivé síle?..............................
Datum: 17. března 2011 13:45
 Však jo, to máš unašeč čelistí, vnitřní unašeč, unašeč regulace. 1kové jsou stejné. Můžu se zeptat, proč to měníš?
Datum: 17. března 2011 11:54
 myslel jsem,že jen ten na 2ku a že startovací a 1kové nechám stejné.Podle krámku je ještě jinej tvar toho unašeče regulace,kterej je tam také vnitřní a vnější.
Datum: 17. března 2011 7:41
 Bacha unašeče jsou tam 3 a doufám, že jsou tam stejné podložky.
Datum: 16. března 2011 21:19
 CAU draci, jezdite s ridicakem jen na auto, na pinckovi? Piste!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 0:15
 cau,michale ja to mam od učitele autoškoly ale ja sem to nijak vic neřešil protože mam řidičak do 25 Kw + auto....
Datum: 30. března 2011 0:15
Jméno: michal
IP: uživatel2942
babetaking kecá! ( že už to není do 50 cm )podskupina Am (od 15 let) - motocykl do konstrukční rychlosti 45km/h nebo obsahu 50 ccm # Od 1.7.2006 je možno s řidičským oprávněním skupiny B řídit vozidla skupiny AM. Toto platí pro všechny držitele řidičských průkazů uvedené skupiny, i pro ty, kteří tuto skupinu nemají zaznamenanou v řidičském průkazu # Nové řidičské průkazy vzoru EU již nemají omezení zaznamenávaná na zadní straně slovně, ale tzv. harmonizačními kódy. Například ti, kdo měli dříve skupinu „M“ na motocykly do 50cm3 nyní mají skupinu A1 s harmonizačním kódem 150. Ten znamená omezení na 50 cm3. V žádném případě není možné pouhou výměnou řidičského průkazu získat vyšší skupinu. http://www.abeceda-autoskoly.cz/Skupiny-RP/
Datum: 29. března 2011 21:40
 Cau,dřiv to bylo tak ze kdys si měl papiry na auto tak si moh jezdit na mašině do 50 ccm jako byla babetta, pincek atd... a pak se to zrušilo a ted je to tak ze uz to neni do 50 ccm ale do konstrukční rychlosti 45 km/h kterou splňuje papirově babetta ale po poštelovani lice jak pincek (vlastni zkušenost )
Datum: 20. března 2011 1:50
 jo taky myslim, nemel by stim byt problem. Koneckoncu, kdo se v tom ma vyznat, kdyz ani komisar ktereho jsem se ptal na zkouskach to nevedel. Sezenu papiry, udelam stk, pojistimho a nemel by byt problem.
Datum: 06. března 2011 13:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pozri pinč spadá do triedy A1 ale kamarát jazdí na simsone z AM a už ho parkrat kontrolovali a nijaký problem nebol tak si myslím že i tak pri pinčovi
Datum: 05. března 2011 12:03
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 05. března 2011 9:21
Jméno: dwein+dibly
IP: uživatel10032
Datum: 04. března 2011 21:57
|



|