Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj, navážu na předchozí příspěvek. Jawa 555 a hodnota předstihu. Po chvíli hledání jsem našel hodnoty 0,4 odtrh a 2,8-3,1 před HU. Máte s tím někdo zkušenosti a opravdu to tak je?
Je teda určující pro stanovení předstihu hlava a následný kompres poměr. Tzn 05ka 2,3-2,6 a 20,21,23 (hlava s ledvinkou) 1,6
a pak k samotnému nastavení. Hýbu s celým statorem ne s destičkou na které je kladívo? Na tu v žádném případě nesahat, je nastavena z fabriky? takle jsem se to dočetl. Co když do ní už někdo rýpal? nastavit zhruba doprostřed drážek a jít od toho?
Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2018 6:09
Jméno: standa
IP: uživatel19437
 Já to většinou moc neměřim,protože všechny tyhle měření jsou tak nepřesný,že nemaj moc význam,spíš jsou orientační. Řídím se tím,jestli je tam nějaká hodnota předstihu v mezích a pak to už dle chování motoru došteluju. Dúležitá je poloha kladívku na vačce.
Datum: 14. června 2018 6:09
 Díky díky 
ještě k tomu měření vzdálenosti před HU. Bavíme se o kolmý vzdálenosti? Sundaváš hlavu nebo hodinky místo svíčky, nebo posuvka? Protože když měřím '' pod úhlem svíčky tak musím tak 2desetiny přidat ne?
Datum: 13. června 2018 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel19435
 Zapoměl jsem dodat,že hýbeš/nastavuješ celym statorem.
Datum: 11. června 2018 20:12
Jméno: standa
IP: uživatel19435
 Ano,předstih se odviji od kompresního poměru. A kompresní poměr se odvijí od vrtání válce,výšky sacího kanálu a objemu hlavy. Pro představu napíšu kombinace válec/hlava/předstih : 21/21/1,9mm , 05/21/1,6mm. 05/05/2,6mm, 555/555/3,1mm ,555/21/max 1,5mm ,555/05/trochu přes 2mm. Rozsahy předstihů ber orientačně. Obecně ti na válci s nultym výbrusem pojede ten vyšší předstih a s narůstajícím vrtáním vrtáním válce půjde předstih dolu. Kupříkladu já mám 60ccm válec j21,ani ne o milimetr slízlou a rozšířenou hlavu z j05 a předstih jedu asi 2,5mm,mam měkkou kompresi,proto relativně velkej předstih. To s tou destičkou a statorem ti neporadim,taky bych to dal doprostřed. Je to tak,že polohou desky ladíš kvalitu jiskry. Já to vždy nějak zkusmo trefil. I předstih zkusmo. Podle chování motoru přidam/uberu. Pozor,v zapalování z j550/555 musí být vačka z j550/555 (ne j21).
Datum: 11. června 2018 20:08
Jméno: Honza Poky
IP: uživatel19432
 Zdravím DRACI. mám takový dotaz. Chci na svého Mustanga přidělat blinkry. S tím i baterii a dobíjení. Mám zapalování VAPE 6V/20w a potřeboval bych poradit jak mám zapojit dobíjení baterie z VAPE. Jestli si musím sestavit svůj regulátor napětí nebo to jde použít z jiné motorky. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2018 14:21
Jméno: standa
IP: uživatel19436
 Ano,ty bys dobíjel baterii a z ní bys měl vše vytažené. Já bych osobně šel do MVT. Pak je možnost mít baterii pro blinkry a prostě ji občas dobít nabiječkou. Tim usměrněnim a regulací světelnýho vývodu (resp.vývodů) stratíš strašnýho světelnýho výkonu. Navíc nevim,jak to ovlivní křivku předstihu.... osobně bych z vape bateriový zapalování nevytvářel,to bych se spíš poohlédnul po něčem podobnym třeba z čínskýho skůtra nebo jiný číny (díly za korunu) a upravil to na pio... koupíš rotory,statory,regulátory...
Datum: 12. června 2018 14:21
Jméno: Honza poky
IP: uživatel19432
 A co kdybych tím VAPE dobíjel jen baterii a měl světla a ostatní na baterce? Jde to nebo je to složité? Nechce se mi moc za ten stator MVT 12v60w vyhazovat peníze.
Datum: 11. června 2018 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel19433
 Vape pro tyhle účely zrovna vhodné není. Navíc regulace zbytečně zatíží obvod a ty přijdeš o další watty pro svícení. Regulaci by sis musel vyrobit. Ale jde to i jinak. Od známýho vim,že se dá koupit v německu na vape stator i s dobíjenim a dokonce je silnější 60W. Název si nevzpomenu,barva byla taková červená  cena relativně nízká.
Datum: 11. června 2018 15:16
Jméno: Lukyn
IP: uživatel19430
 Ahoj, chtěl jsem se zeptat jakou barvu používáte jako základ, na trhu je velké množství barev a nevím jako vybrat. Rád bych jí nanášel stříkací pistolí, ideálně nějakou do bíla jako podklad bílé která na 550tce bude  koukal jsem, že jsou nějaké 2V1 atd... tak jestli to má smysl, přeci jen pařízek už je sem tam orezlej a aktuálně vybroušený na kov a natřený odrezovačem tak by se možná nějaký antikorozní základ hodil. Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2018 16:52
Jméno: J
IP: uživatel19447
 Základ jsem používal polyuretan bílý a vrchní chemolak mix pur u 2181 ale jsou i jiný výrobci udělej si to jak uznáš za vhodny
Datum: 27. června 2018 16:52
Jméno: Lukyn
IP: uživatel19430
 Zdar Seso, chtěl jsem se jen zeptat kdy bude Fichtlkrámek zase otevřen  nikde jsem to přesně nenašel a hodila by se většina dílů na pařeza
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2018 19:12
Jméno: Lukyn
IP: uživatel19430
 Tak se budu těšit  příští týden omrknu eshop. Díky.
Datum: 05. června 2018 19:12
Jméno: sesaaa
IP: uživatel19431
 co nejdrive draku,,vidim to ze zacnu posialt pristi tyden,,sorac za zaviracku
Datum: 05. června 2018 19:07
 Cus. Potrebuju udělat pouzdra na fichtlu na vidlici. Už jsem to jednou dělal ale to jsem měl nahoře ty velké matice. Tedy jsem to rozebral a čumím nějaký šrouby a ne ty misky.
Problém je, ze dřív jsem vzal nasadu na koste a vymlatil pouzdra. Tady je ale jen taková malá díra na ten šroub a to je vše. Jak mám kurva ty pouzdra vydolovat. Vůbec mi to nejde. Zkoušel jsem třeba zavitnici ale to po tom pouzdře proste sjede nebo ho jen zničí a to je vše. Achjo. Prosím o tady jak ti děláte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2018 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel18293
 No uděláš si kurva vytahovák z roury a vytrháš to spodem. Roura co se tam vejde,nakonci ji rozŕízneš,cca 2-3cm,už nevim,ozkoušíš. A jednu polovinu vyřízneš a vyhodíš. Druhou polovinu rozklepeš kladivem do boku do pravýho úhle a nebo spíš ještě trochu zpět jako háček. Pak to celý naformuješ tak,abys to prostrčil silonama nahoru a přitlačenim se zachyt háčkem za vršek silonu. No škubeš. Mužeš si na tu rouru třeba přivařit nějakou velkou matici abys do ni moh mlátit kladivem a nebo vsadit železný pouzdro jako vyškubávák na vstřiky... důležitý je trefit tvar roury nahoře aby s háčkem prolezla a pak si s ni moh háčkovat... ať se daří
Datum: 29. května 2018 12:03
Jméno: Michal
IP: uživatel19426
 Zdar aky je rozdiel brucho prsa jawa 20 a 21 mam sport 21 1971a nejak mi vrchny kryt nepasuje do spodneho dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2018 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel10976
 Jo kámo,dvacítka měla ten dekl jinej - vyšší,nejde do bříška j21.
Datum: 25. května 2018 16:46
Jméno: Martin
IP: uživatel10282
 Zdar draci, splašil jsem nádrž na 350/360 a opět řeším hovadiny a peníze. Na nádrži byly zbytky barvy po někom, kdo jí sundal barvožerem, nicméně jediný místo, kde je chrom prošoupaný, je na držákách( což půjde pod barvu). Mám v úmyslu jí dát částečně na černo, ale mermomocí na ní chci chromovaný a samozřejmě do zrcadlova vyleštěný chromový plochy, se kterýma se při výrobě nepočítalo - železo pod chromem nebylo v oněch místech vybroušený/ vyleštěný a je na něm vidět jak jemné póry(není to od koroze) tak jemné rýhy.. Takže otázky zní - nezná někdo nějakej postup jak onen původní chrom rozleštit(jestli se dřív nedostanu na nikl... ), nebo nějaký doporučení na kvalitní firmy na sundání celýho pokovení kyanidem, přebroušení/přeleštění (případně i zaletování jednoho malýho důlku(pod víčkem na "rychlým pruhu" cca 1cm průměr), kterej půjde stejně pod barvu, ale jsem schopný si to zaletovat(mosazí? Nebo doporučujete něco jinýho?)/přebrousit/ vyleštit sám, ale vzhledem k tomu jak se mi v poslední době daří....,), a ve finále ke komu to strčit, aby byla jistota, že tam budě měď a že mi vrátí tu samou nádrž? Ideálně v jižních čechách. Plus navíc otázka - jaká je cenová relace jednotlivých kroků(vím, že to broušení bude nálož, ale ať se aspoň pobavím)? dále... na nádrži by byly nějak provedený ornamenty v kombinaci s rychlýma pruhama, jako šablonu bych nejradší použil na plotru vyřízlou šablonu, ale nevím jak se bude ohybat přes ty zaoblení - takže nějaký nápady? S maskovačkou to bylo naposledy absolutní fiasko.... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2018 18:49
 Čau draci. Chtěl jsem stáhnout rotor (magneto) tak jsem tam našrouboval tady stahovák z fichtlkrámku a aniž bych nějak extra zabral najednou vidím na závitu kousky hliníku a stáhovákem točím dál a víc už nezaleze. Vyšroubovat ale jde. a zdá se mi že ta tyčinka co je na konci že je ohlá.Myslel jsem že jsem nak.rvil ten M5 závit ale šroub co drží vačku tam jde. Kde může být chyba ? Obyčejný šroub M8 tam jde ale nakonec v délce kde jsem byl asi ze stahovákem už utahovat nejde. Je možny že to tam nějak zatuhlo?Nebo co nejde silou pujde ještě větší a mám se to pokusit stáhnout tím dlouhým šroubem M8 ? zdá se mi že tím šroubem jen vybrušuji ten hliník na rotoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2018 16:55
 Vyřešeno. Při vyřezávání závitu rotor vyzkocil ven 🙂 Kužel kliky pěkně orezli
Datum: 23. května 2018 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel19423
 Vůbec nic. Jako rozšprajc používam různé šrouby,oříšky,no co je po ruce.....
Datum: 22. května 2018 19:55
 Co se stane když bych tam vyřezal závit na M 10 ?
Datum: 22. května 2018 17:55
 No rozsprajc nemám a ten závit v magnetu je Ko .Asi už to někdo načal předemnou. Co motor to originál. Ale co teď když tam ten M8 nezasroubuju
Datum: 22. května 2018 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel19421
 Šroub m8 s dlouhym závitem. Mezi "lopatky" rotoru a karter nějaký rozšprajc,aby se to zaseklo,utahnout šroub ...cvak....je to venku .... práce na 20 sekund ...
Datum: 21. května 2018 20:54
 Draci uvazuji o zmene dopravce pro fichtlkramek,, PPL uz pul roku nestiha,, lebo toho nabrala na sve bedra strasne moc,, chce byt proste fovoritem a kdyz urezela sve sluzby a zdrazila,tak i tak nezvlada a tak Uvazuji o GLS a nebo DPD,, rikejte,, muzete prinest vice svetla  a hlavne ja si muzu dovolit jen jednoho dopravce, dva neni mozne, za vse se omlouvam, mam dva ruce a manzlku co nedokaze s nicim pomoct
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2018 6:23
Jméno: standa
IP: uživatel19429
 Hele a co zásilkovna? Manželka začala dělat eshop se spodnim prádlem a systém ji rovnou zasílá data do zásilkovny a tiskne štítky. Pak jen někdo skočíme na zásilkovnu,tam to odpípaj a je hotovo. Neskutečnej mazec. I když toho nesu mraky tak jsem tam tak 1-2minuty. Neumim si představit,že by sme na každej den měli objednávat svozy,to by nám houklo
Datum: 04. června 2018 6:23
Jméno: standa
IP: uživatel19427
 To je jasný,jenže on potřebuje svozovku a to mu pošta nenabídne
Datum: 26. května 2018 6:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jako je fakt, že pošta ač drahá a se všemi problémy kolem mi jako zákazníkovi i jako odesilateli vyhovuje nejvíc. Balíky si nechávám posílat jako balík na poštu nebo do ruky. Pošta je prakticky všude. Depa všech doručovacích společností mám z domova 20 a více kilometrů. Přes den mi je nemá kdo převzít. Poštu mám 3km od baráku tak ji vezmu cestou z práce a spokojenost. Když nějaký dodavatel nemá možnost pošty tak se většinou raději obrátím na dodavatele který poštu používá, než si to nechat posílat do práce, furt u sebe tahat hotovost a pak ještě balíky táhnout v batohu domů vlakem
Datum: 25. května 2018 13:14
Jméno: standa
IP: uživatel19425
 Fofr vozí občas k nám do práce a je pravda že nikdy nebyl problém. Ale vozí málo,asi jako GLS. Dost k nám vozí Top Trans,ale občas problémy jsou. Jenže to jsou se všema. Často za zničenou zásilku muže odesilatel. Je jasný že když se do krabice naloží šrouby či jiný spojovák o 30Kg tak krabice nemuže přežít "jemnou manipulaci" na překladištích. Nejvíc reklamací řešíme u "těžkých balíků" a pak kupodivu u rozměrných lehčích,to je občas doslova rozcupovaný jak to "prolítlo" dvěma uzlama  fakt je to těžký radit. Z mýho pohledu PPL nej a když jsou problémy tak to řešej. Na druhý místo bych zařadil Poštu (kdyby mi nesrali s těma nedoručenejma balikama a výzvama,tak je dam jako no.1). A pak mam skupinku sice dobrých,ale problémových a ty bych seřadil Top trans,Geis,DPD ... ale zas v práci DPD luxus,krom pár ztracených balíků vše ok,ale vozej vesměs malý krabičky wurth a nebo tonery a podobně,nic těžkýho ... ale ta arogance při problémech je u Geis i DPD neskutečná ... maj oboje problémy s těžkejma zásilkama,neuměj řešit poškozený balík a za každou cenu to tlačí na převzetí příjemcem a vyhrožují platbami za druhé dodání s tim že na depu to stejně jen přemotaj izolepou a další den přivezou znova. U toptrans se daj řešit problémy dobře,maj ve všem takovej bordel,že nevědi co s tim  a vědi to o sobě  GLS neumim ohodnotit. Stejně ten fofr. A vozí k nám třeba i TNT. To DPD by mohla bejt dobrá volba,ale pokud by tvé zásilky měli jít přes depo ve velkých přílepech tak do toho nechoď. Nevim jaký je depo pro prahu východ,ale bojim se aby to taky nebyly přílepy...
Datum: 23. května 2018 17:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19424
 GLS i DPD je u nás v pohodě. S GEISem nemám moc dobrý zkušenosti. Fofr využívám jen na větší věci a tam je to dost závislý na řidiči.
Datum: 23. května 2018 16:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 GLS asi v pohodě, DPD nebrat. Jinak co se mi celkem osvědčilo je spedice FOFR CZ https://www.fofrcz.cz/?utm_source=adwords&utm_medium=cpc&utm_campaign=vyhlhl
Datum: 23. května 2018 9:01
 ppl od noveho roku kolabuje, nabralo si toho strane moc,, ze zacli to orezavat, pneumatika jen tak poslana 50 prilatek, balik omotany folii priplatek 50kc, atd,, dpd bylo strasny ale za poledni tri mesice udelal strasne moc skok dopredu .-) ma nekdo jeste reference na cokoliv
Datum: 18. května 2018 21:16
Jméno: standa
IP: uživatel19420
 Jen ne DPD. Brácha kvůli nim musel přestat objednávat věci z autorozvody.cz a musel začít brát v autokelly protože autorozvody preferovali DPD a DPD přivezla 2 ze 3 krabic rozmlácený. Furt se reklamovalo. Když se nereklamovalo tak se čekalo 10 dní na doručení,protože jim to leželo úplně rozmlácený v Přílepech na depu a nebyli tejden schopný zjistit,co tam chybí a co s tim. A mě stálo 10 dní auto na zvedáku a čekalo na kotouče a žhavičky a blokovala se práce. Přístup manegementu depa arogantní. DPD ne,jestli nechceš řešit problémy. Obálky a malý krabičky od nich chodí třeba do práce v poho. Jednou nám ztratili jeden monitor... GLS nám občas přiveze nějaký obálkový balíky a nelze posoudit. Asi nejlepší je PPL,ale dost často poškozené krabice,chybějící obsah. Geis je na tom stejně a dokonce hůř,ten navíc ty krabice i ztrácí  z mýho pohledu je to nejpřijatelnější pošta a PPL.... dělam ve skladu velký fabriky a vidim jak to s nima je ... nejvíc vozí PPL a vzhledem k počtu balíkú je počet reklamací malý. Ale když už tak to stojí za to
Datum: 18. května 2018 14:11
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 dobry den nevite o nekom kdo dela GO motoru na jawy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2018 18:50
 motogen-info@email.cz
Volat 775353731
Datum: 21. května 2018 18:50
 promiň to mělo být jinam  )
Datum: 17. května 2018 20:52
Jméno: vašík
IP: uživatel19418
 Když odšroubuješ víčko tak ti benzín protýká?
Datum: 17. května 2018 20:50
 Čau, chtěl bych se zeptat, proč mi fichtl nejde přeplavit(v hadičce jsem viděl vzduchovou bublinu a chtěl jsem ji odstranit, ale nešlo to), i když mám plíšek nastavený tak, že se benzín dotýká okraje plováku. Mám plíšek zase přihnout nahoru, nebo je problém jinde? Poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2018 20:53
Jméno: vašík
IP: uživatel19418
 Když sundáš víčko tak ti protýká benzín.
Datum: 17. května 2018 20:53
Jméno: Karlos
IP: uživatel12088
 Ahoj, před týdnem jsem poslal svoji 638 cca v 30km/h do pískovcového bloku. Teď nějak makám na opravě, ale furt nemužu nahonit aby bylo přední kolo rovně - furt je proti řidítku zatočený doleva. Měl jsem ohnutou jednu vodicí trubku tlumičů, vyměnil jsem pro sichr obě, ale je to furt skoro stejný. Je možný aby se v týhle rychlosti ohnuly i spodní brejle, nebo vydržej víc ?
Díky, už jsem z toho zoufalej, přespříští týden je otevírání sezony a tam nesmim samozřejmě chybět
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2018 18:46
Jméno: jirka
IP: uživatel19399
 Ohnuté řidítko? Nejlíp místo řidítek dát rovnou trubku 22mm, řídítka díky svým vlastním ohybům mohou být zavádějící. Kdysi jsem trefil Š120 v nízké rychlosti a ohnul jsem jen padák a řidítka...
Datum: 06. května 2018 18:46
Jméno: erik
IP: uživatel19413
 Zdarec, máte někdo zkušenosti s Dandy 50 motor sachs?. potřebuju radu, přestala házet jiskru,prosel jsem elektriku a nic, napada me jestli neni v haji spinacka ale kdyz otočim klickem tak svetla sviti, nebo indučka. nevíte za kterou by sla nahradit? nic nemuzu najit. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2018 17:53
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 Zapalovani kaput je tam vyrobce Iskra
Datum: 14. května 2018 17:53
Jméno: Po renovaci
IP: uživatel19411
 Ahoj, pionýra mám po go , laku i nové elektrice... Nestartuje, jisku dává,benzín tam jde, zapalování seřazené spárovými měrkami ne jen kartonem a alobalem... Má tendenci naskočit, občas při nakopávání modrý obláček i zvuk, při roztlačení taky náznaky,když jsem připojil na zapalování vrtačku, ať to pořádně roztočím, tak zase tendence ale hovno z toho(nedělejte to,zlomil jsem ten šroub :/ ). Věci jako cívka, fajfka,kabely, cívky v zápalku, kladívko apod. nové. Co to může být? Díky moc, sám už netuším.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2018 8:15
Jméno: standa
IP: uživatel19415
 Tak ho otoč skoro až nadoraz nalevo a doseřiď kladívka. To by mohlo pomoci. Pokud ne,tak mi sem napiš,jak jsi přesně to či ono seřizoval,někde najdeme chybu.
Datum: 03. května 2018 8:15
Jméno: Po renovaci
IP: uživatel19414
 Je to Jawa 20, zapalování je spíše napravo. Hodnoty by měly sedět, rotor je na kolíčku přesně. Plováková hladina sdružená, trisky origo, jen vyčištěné
Datum: 02. května 2018 10:57
Jméno: jui
IP: uživatel19412
 Svod na koďanu ?
Datum: 30. dubna 2018 17:33
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 Jak jsi seřizoval zapalování? Jaká je poloha statoru mezi držáky? Je otočený spíše k levé a nebo pravé krajní poloze? Jaký typ pionýra to vlastně je? Nastavované hodnoty souhlasí s typem motoru,zapalování,válcem a hlavou? Vačka sedí v aretaci v magnetu a magneto sedí v aretačním kolíčku na klice? Je tam správná vačka? Kde na vačce se nachází pertinax kladívka v horní úvrati? Kladívko začne otvírat před horní úvratí a zavírá po horní úvrati? Svíčka je skleplá na 0,4-0,5mm? Hladina plovákové komory je seřízena správně a ventil správně zavírá? Trysky jsou 38 a 68 ? Je to hodně otázek. V odpovědích bude indicie. Když je vše cca správně tak není potřeba nic seřizovat extra přesně.. Když flákneš stator do nějaký střední polohy a o kus ho vrátíš doleva,tak že je posléze kladívko v HU tak 1-1,5mm za zubem vačky tak při nějakym odtrhu baj oko 0,5mm to nějak slušně jede... někdy to chce pootočit trochu víc doleva,někdy je třeba dát menší/větší odtrh kladívka než se to vyladí na TOP.... honit nějakou hodnotu šuplerou je nesmysl... beztak to každej měří blbě,protože nebere v potaz sílu těsnění pod válcem a krajní polohu pístu V HU...než tam něco na desetiny měřit s odchylkou 40% tak už je přesnější se řídit polohou kladívka na vačce. Jak se otvírá a zavírá tak je vyhráno. Takto obecný postup využívám u všech kladívkáčů. Nahrubo a pak doladit dle citu. Vše vždy jelo top. Ať se daří.
Datum: 29. dubna 2018 22:12
Jméno: mikys
IP: uživatel18872
 Zdar, můžu dát dvě těsnění mezi kartery na fichtla ? potřebuju zvětšit vůli tak aby to nedělalo nějakou neplechu. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2018 11:10
Jméno: standa
IP: uživatel19410
 Buď máš zohybanej řadící automat a nebo vakl v karteru,kde se automat aretuje. Zkus ho povolit na bloku a škubnout s nim doprava. Taky muže bejt moc vysoko miska s pružinou na cvrček nakopávání,která je na jedničkovym kole. To kolo je pak víc odsunutý k dvojce. Často lidi dělaj to,že když je už vyjetý futro,tak se vyklepne to futro na cvrčku trochu nazpátek a vůle se tak "na prasáka" vymezí. Ale nejčastěji je to nějak nestandartně ohlej a narovnanej automat. Každopádně bych to rozpůlil a hledal mechanickou chybu.
Datum: 28. dubna 2018 11:10
Jméno: mikys
IP: uživatel18872
 Podle toho co píšeš to asi není moc dobrej nápad. Mám probém s tím že mi cvaká neutrál mezi 1. a 2. podle mě je problém na předlohové hřídeli, kde ozubené kolečko (ve kterém chodí vidlička) se opírá o kolečko 1. stupně.
Napadla mně ještě ohnutá vidlička, ale když jsem jí vyměnil tak se nic nezměnilo.
Datum: 27. dubna 2018 14:07
Jméno: Martin
IP: uživatel10282
 pokud nebudeš mít problém s tím, že nepůjde nasadit válec nebo automat, tak jich tam můžeš dát kolik chceš, ale říkám rovnou, že převodovce to moc neprospěje. Nejsem si jistý, jestli nebudeš mít problémy s nedostatečně zařazenými převody a jestli automat bude řadit tak jak má. O tom, že klika může být hozená ke straně a bude tlačít píst na stěnu válce nemluvě .Rozhodně si užiješ s podložkama. Můžeš uvést nějakej konkrétní důvod, proč a kde potřebuješ takovou vůli?
Datum: 26. dubna 2018 13:04
Jméno: Matěj
IP: uživatel19407
 Ahoj, potřebuji si koupit nový píst na mustanga, ale nevím přesně rozměr, na pístu je vyraženo B2. Na netu jsem nenašel co by to mohlo znamenat tak hodím dotaz sem, snad mi někdo poradí, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2018 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel19408
 Změř šuplérou díru ve válci. B je písmeno který dřív označovalo vůli pístu ve válci a 2=2 výbrus,tzn 38,50 ale je to věštění. Nejlepší změřit. A ještě líp to rovnou hoď na výbrus,oni ti pak píst daj. Nevěřim tomu,že bys tam neměl stoletou vyjetou šišku s rantlem. To se moc nestává.
Datum: 23. dubna 2018 18:34
Jméno: Matěj,P
IP: uživatel19385
 čau seso už bych fakt potřeboval tunning ferrodo a mam nějake věci v košíku myslíš že by si mi ho mohl poslat nějak jinak aby mi potom doprava nestála polovvinu toho co lamely ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2018 21:25
 lalem tuning jsou skladem,, posilam jen standarte ppl,, levnejs to nedelam,,, to bych se pak rozkrajel
Datum: 18. dubna 2018 21:25
 zdravím babeťáky, chtěl bych se zeptat. Nalil jsem do babety 210 Vervu 100, abych ji po zimě dal něco lepšího. Poměr namíchání s olejem jsem dal 1:50 podle návodu na oleji. Pak jsem udělal první jízdu a po cca 10 km mi začala babeta z ničeho nic zpomalovat až se úplně zastavila, když jsem ji chtěl znovu rozšlapat tak jakoby měla zaseklé zadní kolo pak vždycky udělalo zadní kolo půl otačky a znovu se zaseklo. Nevíte prosím co s tím je? Děkuji za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2018 8:34
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Jehla v karburátoru se myslí, posunout výš - pojistku dát na spodnější zářez. Já osobně nevěřím zahradním olejům, často se zmiňuje jejich možná rychlá degradace po namíchání s benzínem, protože eko bio green... Motorka není sekačka, používají se jiné otáčky, zatížení a asi by měl i vydržet poněkud víc než ten zahradní. Navíc proč používat zahradní olej, když motocyklových 2T olejů je ohromný výběr...
Datum: 18. dubna 2018 8:34
 S jakou jehlou myslíš?
Datum: 15. dubna 2018 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel19401
 PRVNÍ DVĚ NÁDRŽE BYCH DÁVAL POMĚR 1:25 AŽ 1:30 ,pak klasika 1:40-1:50 jen s jehlou nahoře dokud to nebude zajetý.
Datum: 15. dubna 2018 16:03
 Jo je to olej do zahradní techniky, ale jak jsem říkal míchal jsem to tak 3 roky s tímhle olejem a vždycky bez problémů i jsem to protřepal před nalíváním do nádrže. Jako asi jsem se nesekl, protože mám na to upravenou odměrku na můj 5 litrový kanystr. Tak nevím v čem nastal ten problém. Když už se o tom bavíme chci se zeptat, když budu mít ten válec po výbrusu slyšel jsem, že se to má mazat o dost více než se válec zajede. Je to tak? Jestli jo tak v jakém poměru přibližně?
Datum: 15. dubna 2018 11:04
Jméno: jirka
IP: uživatel19399
 Vervou to rozhodně není, je to jen lepší benzín s vyšším oktanovým číslem, nejspíše bez biosložky. Klidně ses mohl seknout s poměrem oleje při míchání. Nepoužíváš olej do zahradní techniky?
Datum: 15. dubna 2018 10:05
 Jo je mi to jasné, že jsem udělal chybu v poměru, ale 1:50 už jezdím minimálně 3 roky ne-li více, ale s normálním benzínem Natural 95, ale teď jsem chtěl babetce dát něco lepšího jednu nádrž po zimě a natankoval jsem tam tu Vervu 100 a to byla asi ta chyba, že jsem tam měl dát více toho oleje, když je to kvalitnější benzín.
Datum: 14. dubna 2018 23:37
Jméno: karlos
IP: uživatel19397
 Bakoun...............hezky jsi to napsal......myslíš že to pochopí??,,moc děkovat nebude...
Datum: 14. dubna 2018 22:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Jinak trošku mimo, ale návodem na oleji se neřiď, důležitý je návod ke stroji. Příklad: jeden nejmenovaný olej má na sobě napsáno mazání až v poměru 1:100. Zkus se tím řídit a nalej to Péráka na bronzu. Moc děkovat nebude.
Datum: 14. dubna 2018 5:28
Jméno: standa
IP: uživatel19396
 Napřed sundej válec a uvidíš. Někdy to nejde (když se třeba vzpříčí jehla v kanálu). Musíš si poradit. Motor půlit budeš,pokud je vysypaná klika.
Datum: 13. dubna 2018 6:27
 Jo šlapat jde těch 10 km co jsem ujel jsem šlápal zpět to jde v pohodě. Kolo je v pořádku řetěz asi taky takže se bojím že to bude v motoru. Ne nic jsem neslyšel cinknout nebo něco takového ale 100 % to nevím. Jen to prudce vzpomalilo a pak se seklo zadní kolo a ted když mam zaply pastorek tak s ní ani nepohnu je to tvrdé jak beton. Musíš rozpulil motor? Kdyby byl zadržený píst tak půjde vůbec vysunout když si bude dělat vybrus?
Datum: 12. dubna 2018 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel19394
 A když vycvakneš pastorek na šlapání (tím odpojíš motor) tak se babeta pohybuje a nezasekává se? Zjisti jestli je to v motoru a nebo v řetězu či kolu a máš to. Motor rozebrat je razdva (jen mít stahovák bubnu).... nechci to přivolávat,ale klidně muže bejt raflej píst ve válci,mohla vyskočit jehla... necinkalo to? divné zvuky před smrtí?
Datum: 12. dubna 2018 16:49
Jméno: Pavel
IP: uživatel19391
 Ahoj, mam problem s pionyrem - sekundarni retez. Je komplet namazan a vypran, ale nebezi to hladce. V tahu to ruzne cuka a drca a rekl bych, ze to neodpovida otaceni kola ale je to pomalejsi, takze spis z obehu retezu. Puvodne jsem myslel ze jeden clanek je zatuhly v cepu, ale nezda se mi to. A kdyz se podivam na clanky na strane blizsi k bloku (tj pres zadni kolo), prijdou mi zevnitr odreny, vylesteny. Vypada to, jako by to drhlo o karter, asi logicky o osazeni kde je gufero. Kolecko tak je 12 zub. Pokud by tomu tak bylo, tak si to neumim vysvetlit. Bud se nejak roztahl retez a nebezi na zubech dobre anebo se to cele nejak propadlo do motoru a je to moc blizko? Anebo se kolecko nejak ojelo? Zatim jsem nic nerozebral ale nevim kde zacit a co podezirat. Retez? Kolecko? Nebo se to propadlo a tim priblizilo? Anebo je ten retez neorigo a ti i kdyz je v poradku tak je nevhodny? Opravdu si nevim rady, jak to dal resit pokud prijdu na to, ze se stalo co si myslim a sice retez dre karter. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2018 12:00
Jméno: pertr
IP: uživatel16483
 nebo nevypadnul nevyndals vymezovaci krouzek pod sekunarnim koleckem
Datum: 16. dubna 2018 12:00
Jméno: standa
IP: uživatel19392
 Ne,to 12z je ok. Njespíš vytahanaje řetěz případně i rozety. Poznáš to tak,že se během jednoho otočení kola řetěz prověsí a pak zase vyšponuje. Měl by jet stále stejně naplej.
Datum: 11. dubna 2018 21:24
Jméno: Pavel
IP: uživatel19391
 Jeste upresnim - 12 zubu tam je kvuli caste jizde ve dvou. Takze me napadlo na pokus vratit 13 zubu, jenze to ztrati silu. Ale kdyby to zmizelo, znamena to, ze tam 12 zubu nevychazi?
Datum: 11. dubna 2018 19:18
Jméno: Romča
IP: uživatel19390
 Ahoj! Potřebuji poradit od fachmanů. Lze motor Babetta 225 se startovací pákou použít v klasickém rámu Báby 210 se šlapkami a startovat eventuálně rošlapáním? Netuším do jaké míry je motor jiný, jestli má taky startovací čelisti nebo a zda jej lze upravit. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2018 7:13
Jméno: standa
IP: uživatel19403
 No když dáš výstupní hřídel z motoru s tim bazmekem tak to tam budeš mít. To si myslim,že bude kompatibilní. Jen rozebrat a přeházet.
Datum: 16. dubna 2018 7:13
Jméno: Romča
IP: uživatel19402
 Děkuji za radu, nicméně nevím jestli půjde na motor B-225 namontovat ten vypínací bazmek pastorku, aby bylo možný z kopce vyřadit záběr. O to mi hlavně jde. Trápit toho kocourka z kopce je děs, neutrál Bába nemá!
Datum: 15. dubna 2018 23:51
Jméno: standa
IP: uživatel19392
 Vyhoď šlapky a cvrčka a startuj to nakopávačkou ne? Jinak by to dle tvý vize asi šlo,koukal jsem do katalogu a 210,225 i 134 má rozšlapový čelisti.
Datum: 11. dubna 2018 21:20
|



|