Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, tak včera jsem měl zkoušky dělal jsem řidčák na tři skupiny z toho jsem udělal ale jen dvě. Testy jsou v pohodě ty jsem dal na 100%. Jenže skupiny B jsem bohužel nedostal. Přitom si myslím že jsem žádnou chybu neudělal. Hned na začátku mě nadal že jsem měl zůstat stát na křižovatce, přitom široko daleko ani jedno auto. Jenže v momentě kdy jsem začal rozjíždět, tak v areálu nemocnice začala houkat sanitka ale to bylo daleko tak 600m. Ale nechal mě jet dál. pak mě ale tahal uplně nejhoršíma uličkama jednosměrkama sami chodni ale všechno si myslím že jsem zvládl. pak chtěl asi 6krát parkovat rozjezd do kopce couvání do kopce. A u jednoho parkování mi to na poprvé nevyšlo a to už mě řekl že to nemůžu spravit že to neumím at jedu dál. NO a nakonec moji jízdu zhodnotl jako pomalou nejistou a nerozhodnou, přitom jsem jel normálně. Tak myslíte že měl právo mě ohodnotit neprospěl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2014 6:56
 Asi tak.. Bezdůvodně tě nevyhodí..
Datum: 11. června 2014 6:56
 ono pokud vim, tak nesmíš omezovat provoz bezdůvodně pomalou jízdou...jinak hodně štěstí při dalšim pokusu.
Datum: 10. června 2014 20:03
Jméno: Lori.
IP: uživatel16262
 Tak ty ses treti o kterym sem slysel ze ho vyhodili od jizd za to ze je pomalej. Pomalu ale jiste v jejich pripade asi neplati
Datum: 10. června 2014 19:28
 Zdar. Takhle Ti odpověď nikdo neřekne. My u toho nebyli, takže to posoudit nemůžeme. Ale na rovinu - kdyby to bylo bez chyby, tak tě nevyhodí. Držim palce při dalšim pokusu.
Datum: 10. června 2014 17:29
Jméno: lukas-vecera
IP: uživatel11639
 Dobrý den,omlouvám se že zase otravuji ale jak jsem vám psal že mám domarnsimsona a že jiskru háže,benzín do válce teče(svíčka je mokrá) klínek na rotoru jsem dal nový a stále nic  rnprosím nenapadá vás ještě něco ?  napadlo mě jestli nemůže být v háji základnírndeska zapalování ale to je asi blbost když jiskru to háže ne?....prosím kdybyrnvás něco napadlo čím to může být napište  děkuji mockrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2014 22:35
Jméno: lukas-vecera
IP: uživatel11639
 nezkoušel...on jel ale pak prostě z ničeho nic zdechl a už jsem ho nenastartoval
Datum: 13. června 2014 22:35
Jméno: Due
IP: uživatel11092
 Zkoušel jsi předstih? Jakou máš mezeru mezi elektrodama na svíci?
Datum: 12. června 2014 23:29
 ano,zkoušel ale nic....nechápu čím to může být
Datum: 12. června 2014 23:08
Jméno: Due
IP: uživatel11092
 Zkoušel jsi dávat druhou svíčku?
Datum: 12. června 2014 20:24
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 Zdravím, mám dotaz na ladiče pionýrů  . Když upravujete válec zkoušeli jste jít s otevřením sání až na hodnotu 70mm od hú? a co výfukový kanál šli jste pod 27,9mm? Zajímá mě to jak se potom motor chová. Zatím jsem si dělal válce sání do 69mm od hú a výfuk do 27,9mm od hú a jsem celkem spokojený. Jde mi o to, když to ještě víc prohrábnu, jestli to ještě pojede aby to nebyl zbytěčně zničený válec. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2014 16:09
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 ty jo, tak tolik vyjetej valec se mi do ruky ještě nedostal, o vadach, presnosti atd radši nebudem začinat...  . jestě, že s emi to nedeje, protože u nas chce pan za vybrus 200,ale když to dela o vic jak 2, tak už 400 :-/
Datum: 17. června 2014 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel17304
 Jo máš pravdu. Jenže. Sichr je sichr. Právě že jsem taky udělal desítky válců a někdy je zajímavý sledovat vady materiálu a projetí vložek provozem. Po mých zkušenostech vše nechávam brousit nejméně o dva ... asi máš štěstí a lidi ti posílaj válce jetý pár tkm ... jednou jsem dokonce válec kvůli brutální šišce musel nechat vybrousit o 3 výbrusy ... o dva je to kurva častý ... o jeden výbrus jde málo kterej...často to neřeším a k válci s 0-1-2 výbrusem dávam do brusírny rovnou píst 39mm ... a o vnitřních vadách bych moh napsat článek ... holt asi máš štěstí ... teorie je hezká,ale realita s tim občas sakra zahejbe...
Datum: 12. června 2014 14:13
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 Když vylisuješ a zalisuješ vložku, tak je blbost dělat výbrus min o 0,5mm! Vložka se pokroutí, to ano, ale troufnu si řict, že i prohonovani o 0,1mm by to srovnalo, udělal jsem hodně desitek valcu a nidky jsem se nesetkal s tim, že by nestašil jeden vybrus- 0,25mm  .
Jinak s časovani na cestaka bych se standou souhlasil. Hlavně nezapomnte, že hlavní roly nese výfuk. Mám kamarada, co s vyfukem 28 od HU jezdi do 13000. Ja s timto časovanim cestuju. Vyfuk, vyfuk, vyfuk...
Datum: 12. června 2014 9:39
 šlo, ale je to pakárna
Datum: 11. června 2014 15:39
Jméno: Pablos
IP: uživatel17307
 To je jasný že až po úpravě dávám přebroušet válec ale ptal se známý, který měl válec 2000km po výbrusu jestli by to šlo taky upravit bez následného výbrusu. Tak už vím že ne.  Dík za radu.
Datum: 11. června 2014 14:17
Jméno: standa
IP: uživatel17304
 Ve většině případů vložku nevyklepávám - nemám k tomu důvod,ale i tak válec vždy nechám vybrousit...no vždyť je to úplná kravina napřed válec vybrousit a pak upravovat... si pak odřampeš krásně vyhonovanej válec ... a pokud by šla vložka ven,tak min výbrus o 0,5mm ...
Datum: 11. června 2014 11:46
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 Na sériovce mám udělaný válec výfuk 28,4, sání 68,7. Šlo mi o to jestli by šlo ještě polaborovat více s výkonem válce. Jen jestli se mohu na něco ještě zeptat stando když se ti dostane válec po výbrusu na úpravu a vyklepneš vložku dáváš ho potom znovu přebrousit? Dík za odpověď
Datum: 11. června 2014 7:17
Jméno: standa
IP: uživatel17304
 Na cestovní použití bych nechodil přes 28 a 69. Naopak bych volil vejfuk jen 28,3-28,5 a sání 54,5 / 68,5 ... ani bych ho zbytečně netahal nadoraz do šíře...
Datum: 11. června 2014 6:23
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 Tento válec bych chtěl na cestovku - rychlé 3q je samozřejmostí.
Datum: 10. června 2014 18:34
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 Poslední válec co jsem si dělal jsem měl výfuk 27,9mm (tvar hříbek - šířka 26mm) a sání 69mm. Měl jsem to do krosu s normální převodovkou. K tomu sériový karburátor a odladěný výfuk hikone. Jelo to celkem dobře. Přefuky sériové.
Datum: 10. června 2014 13:57
 jestli máš seriovou převodovku tak i těch 27 bude moc, začni raději pozvolně, vždycky můžeš ubrat, ale zpátky se to vrací těžko, na co ten válec máš??
Datum: 10. června 2014 12:08
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 Díky za radu, no a s tím výfukem na 25mm to už bude asi pořádný problém to naladit aby to jelo. Hlavně to už asi bude malý rozsah využitelných otáček co? No zkusím něco ještě polaborovat ale asi pod 27mm od hú s výfukem nepůjdu  uvidíme kolik to bude točit.
Datum: 10. června 2014 11:32
 To zkus, já to mám hodně pod 70mm, ale nepočítej s tím, že na tom budeš normálně jezdit  pak už je to hodně velké laborování, na normální ježdění pod 70mm určitě ne, z výfukem se dá jít kldidně až na 25mm ale je to jak s tím sáním, na normální ježdění ani náhodou.
Datum: 10. června 2014 9:55
 Zdar draci, renovuji Mustanga, motor mám už po GO a teď řeším výbrus. Uvažuji o vrtání 41,50mm. Poraďte jestli jedno nebo dvoukroužkový píst. Bude stačit tryska 72? Je třeba ještě nějak upravit hlavu? Mám tu klasickou bez ledviny.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2020 14:24
 Ahoj hoši, pozdě ale přece. V loni jsem dokončil úpravy a s bráchou a kámošem konečně vyjel. Chtěl bych ještě jednou všem poděkovat. Motor šlape jako hodinky. Síla oproti ostatním drakum s podobnými úpravami nejlepší. Rychlost s 12z kolem 75-80 - měřil kámoš co jel na crx. Chytá na poprvé za tepla max na potřetí. Čili spokojenost. Bráchu ale musíme doladit. Nechce se mu do vysokých otacek.
Datum: 20. března 2020 14:24
 Všem díky moc, dám sem info jak to dopadlo.
Datum: 12. června 2014 21:38
Jméno: standa
IP: uživatel17304
 Ano. Jen ji vybrat na 42mm. Jako mohl bys ji líznout o dejme tomu necelej milimetr,ona má 7,5ml a ty by ses potřeboval dostat na objem cca 6,8-7ml,ale už to nekomplikuj...když bys ji vzal moc tak by se to zas hřálo ... takle budeš na slabšim kompresnim poměru seriovky,,,dejme tomu teoretická 8,5:1 ... ale to nebude na škodu,aspoň to nebude vadnout ...
Datum: 12. června 2014 20:56
 Sory hoši - máte pravdu, pletu si to s 555. Takže berme to tak, že mám hlavu bez ledvinky, což teda je pravděpodobně z j05 jestli to dobře chápu - Stačí ji teda jen vybrat na 42mm? Je to poslední věc ve které potřebuju mít jasno, abych se do toho mohl pustit.
Datum: 12. června 2014 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel17304
 Zvenku jsou stejný. A pozor,nezaměnuj j555 a j05. Nulapětka je v podstatě dvacítka s kulatym motorem ne pařez...
Datum: 12. června 2014 8:58
 co je prosím tě na hlavě 05 zvenku jiného, má akorát jiný spalovák, má nižší kompresi, která se ti právě zvětšením obsahu dorovná
Datum: 12. června 2014 8:06
 Jo, jde mi o vnější vzhled. Standa totiž psal, že mám použít hlavu z jawy 05 a nechat ji projet na 42mm a ta je ne pohled jiná. Proto se ptám jestli bude stačit protočit origo hlavu nebo ji ještě upravit jinak.
Datum: 11. června 2014 19:21
 Myslím, že myslel vnější vzhled..
Datum: 11. června 2014 17:20
Jméno: Standa
IP: uživatel17308
 Ne,jsou naprosto odlišné tvarem. Ta s "ledvinkou" má ve spalováku nálitek ve tvaru "ledvinky" ... ta bez ledvinky ji logicky nemá,má spalovák ve tvaru "koule" ... nevim jak srozumitelněji to popsat...
Datum: 11. června 2014 15:56
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Na pohled hlavy s ledvinkou a bez vypadají stejně ne? Mám doma obě dvě a rozdíl nevidím.
Datum: 11. června 2014 7:51
 Díky za rady hoši. Budu s tím jezdit jak po lese tak i delší cesty - s bráchou a švagrem - stan a z Ostravy směr jižní morava (vinéčko). Myslím že 12z sekundár by mohl být to pravé. Chtěl jsem ale, aby to na pohled vypadalo jako originál takže by jsem chtěl použít hlavu origo. Je jí taky třeba vrtat na 42mm nebo i snížit? Ve válci ještě akorát naleštím kanálky, viděl jsem pár návodů na frézování pomocných kanálků a i pístu ale do toho už jít nechci.
Datum: 10. června 2014 19:53
Jméno: Standa
IP: uživatel17301
 Na neupravený válec ve vrtání 41,5mm použij hlavu z j05 (ano bez ledvinky) a nech ji protočit na 42mm v průměru,snižovat se nemusí. Píst dvoukroužkový. Tryska 72 či 74.
Datum: 10. června 2014 9:33
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17169
 zdare draku na normální cestu je le lepší píst dvoukroužkový a jestli to chceš na zavody nebo do terénu tak jednokroužkový, trysk ta by měla stačit klasická hlava není špatná, ale byla by lepší hvězdicová hlava, aby to líp chladilo
Datum: 10. června 2014 6:56
 Ahoj kucí, mám motokolo a s ním problém. Studené to chytne,nejdřív běží celkem pravidelně a za cca 15 vteřin začne motor kuckat až chcípne. Pak je to dlohé metry šlapání a přemlouvání než začne zase kuckat s tím,že třeba 2 vteřiny kucká a 20 vteřin ani ránu.Nakonec se rozkucká,začne běžet pravidelně,táhne,jede X km bez problémů,volnoběh přímo ukázkovej,pravidelnej chod.Po několika km zastavím,třeba na limču a zase se opakuje souboj nohy a motor. Benzín jako poruchu jsem zkontroloval a vyloučil.Motor má kladívkové zapalko s jednou cívkou a indukční cívku z pionýra.Svíčku jsem dal dneska novou a bezezměny. Může to dělat kondík nebo indučka ? Jedná se o ruský motor D6 původně z mopedu RIGA
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 21:46
 Tak problém vyřešen,po zakoupení a instalací nového kondíku problém nevyřešen.Poslední co mě napadlo bylo otočit kontakty na indukční cívce. 1 za 15ku a kolo chytlo na metru a šlape jako hodinky. Nějak si to nedokážu vysvětlit, 2 roky to šlapalo bez problému a najednou to začalo blbnout až to skoro ani neblaflo.Stačilo otočit kontakty a motor běží pěkně bez problému.Že by se měnila nějaká polarita na cívce? Shodou okolností jsem to řešil u jednoho pincka,origo elektrika z fabriky, a dělalo to skoro to samé, v otáčkách se chvilku držel (když už to chytlo) a jak sem pustil heft,tak najednou to zdechlo.A nikdo s tím nic nedělal.Když už jsem vyměnil všechno včetně cívky indukčky,kladívek,kondíku,startovací cívky,a málem bych začal kuchat elektriku s odhodláním nové instalace,otočil jsem kontakty na indukčce a pincek si přede jako kotě. pro mě něco mezi nebem a zemí.
Datum: 23. června 2014 21:46
 Jo no.. To bude ono...
Datum: 11. června 2014 10:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel17305
 Ano,je to předělané,Ten VN kabel byl u cívky a tam to bylo dost odrbané,tak jsem cívku přemotal na klasiku a vyvedl kabel k indukčce.Chodilo to bez problémů až po zimě to začlo blbnout.Ten kondík tam mám položený jen tak na volno,
musí bejt přidělán ke statoru na pevno?
Datum: 11. června 2014 8:37
Jméno: combust
IP: uživatel17303
 To je nějak upravený? D6 měla VN kabel rovnou z tý cívky magneta, podobně jako stadion. Podle popisu to prostě vypadá na slabou jiskru což může být tou přestavbou zapalování nebo zkrátka je už slabej rotor.
Datum: 10. června 2014 22:57
 Nazdar draci. Potřebuju poradit. Dával jsem známýmu dohromady motor Jawa 21 a zjistil jsem, že je strženej závit na svíčku v hlavě. Bylo mi líto hlavu vyhodit a nahradit replikou, tak jsem sehnal vložku, nechal převrtat a přezávitovat. No a když jsem do osazený vložky dal zpátky svíčku, tak je ta svíčka logicky utopená v těle vložky cca o 8mm oproti originálu (když koukám jakoby od pístu). Bude to mít vliv na chod motoru? Podle mě se zvětší spalovací prostor a nebude to ono. A jak to řešit - delsí svíčkou? Předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2014 22:09
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Díky za tip. Svíčka L15C bude super. 19 mm závitu je přesně co potřebuju, aby to sedělo
Datum: 09. června 2014 22:09
 Zdar. 8mm je hodně. Použil bych odpovídající svíčku s dlouhym závitem, třeba L15C.
Datum: 09. června 2014 19:33
Jméno: senoseč
IP: uživatel17299
 Zdar draci, dělám seno pro králíky a soused mně řikal něco o hrabání do posádu a na okršle. Neví někdo jak vypadá tak či tak nahrabané seno? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2014 22:12
 tož a co jsi to za hodspodářa?  posád je lajna sena nahrabaná na sobě, a na okršle pokud se nemýlím to je jako kupka ale uvnitř je dřevěná konstrukce aby větralo ale u toho si nejsem jist, u nás se používá slovo kupka
Datum: 10. června 2014 22:12
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Tak když to neznáš, proč jsi mu neřekl aby ti to ukázal? Aha, ješitnost....
Datum: 10. června 2014 8:15
Jméno: Rambič
IP: uživatel16982
 Zdravím, tak jsem dodělal fechtla...Funguje,jede perfektně,ale mám jedinej problém.. Nevím jestli jsem vyjímka ale mezi 2 a 3 převodovým stupněm,mám "neutrál" kolikrát se mi na něj podaří zařadit,ač omylem a když to nechám na tom neutrálu mezi 2 a 3 tak motor má takový divný zvuk,divně to chrčí,má takovej plechovej zvuk... Když jsem se na to ptal známých po vesnici,proč by mi to mohlo dělat tak jsem se dozvěděl akorát že na fechtlu žádnej neutrál mezi 2 a 3 není...
Setkal se s tím někdo?,A je mezi 2 a 3 neutrál nebo se jedná u mě o nějákej defekt?  Asi hloupej dotaz ale potřebuju radu... Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2014 8:04
 než to kuchneš, zkus povolit šrouby zajišťující automat a maličko s ním pohnout na jednu nebo druho stranu, mohlo by to zabrat
Datum: 12. června 2014 8:04
Jméno: radek26
IP: uživatel16011
 Čau, mi to taky dělalo a když jsem tam měl neutrál a rukou jsem jemně přizvedl řadičku tak to přestalo.rnrn
Datum: 11. června 2014 19:47
 Čus, jak píšou hoši níže - neutrál tam je taky takže asi nezbývá nic jiného než to kuchnout.
Datum: 10. června 2014 20:48
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Tak tak. Neutrál je jak mezi 1. a 2. převodovým stupněm, tak i mezi 2. a 3. převodovým stupněm. Jinak s těma kolečkama budeš muset zřejmě půlit motor a okouknout převodovku.
Datum: 09. června 2014 19:23
 Zdar. Neutrál tam je. Pokud ti při něm škrtaji kolečka o sebe, tak je něco špatně v převodovce.
Datum: 09. června 2014 17:42
 Zdarec chlapy mám takovej problem s babčou 207 chvilku jiskru dává a pak ne ale undučka by měla být skoro nová nevíte čím by to mohlo být a jak se to dá zjistit děkuji moc za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2014 22:44
Jméno: combust
IP: uživatel17303
 Jestliže je indučka nová tak ten zbytek - buď je někde špatnej kontakt, porušená izolace nebo cívky na statoru - červený drát, ta co živí zapalování mívá okolo 220Ohmů a dává přes 100V st a impulzní cívka (žlutý drát) cca 17 ohmů). No a nebo je to jednotka (tam to bejvá kondík kterej natáhne vlhkost) což je nejjednodušší ověřit prohozením za funkční.
Datum: 10. června 2014 22:44
Jméno: Dominik Pavlík
IP: uživatel17297
 Čaute draci, rád bych se zeptal jestli někdo nevíte kolik se vejde oleje do převodovky Jawa 23 a jaký dáváte? PS: jen tak pro zajímavost
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2014 19:26
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Já dával Mogul SAE - 80W a nemám problém. Vejde se ho tam 0,4 - 0,5 l
Datum: 09. června 2014 19:26
 Zdar. Cca 0,5l. Klasický PP80 nebo 90 je vhodný.
Datum: 09. června 2014 16:17
Posl.aktualizace: 10. června 2014 23:40
 já těch 100 docela chápu, když maj i trička a mikiny s logem toho vejletu  a kdo ví kolik zaplatili tomu deníku že s nima tu reportáž udělal
Datum: 10. června 2014 23:40
 http://www.denik.cz/outdoor/radek-a-michal-cesta-do-vatikanu-na-babettach-nas-bude-stat-okolo-sto-tisic-2014.html
to myslí vážně, že je cesta stojí 100 000,-Kč ? to nechápu.
Datum: 10. června 2014 20:55
Posl.aktualizace: 11. června 2014 18:54
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Nějaké podrobnosti?
Datum: 11. června 2014 18:54
 Budou ještě někdy spojkové lamely 36z????
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2014 14:40
 za strasne dlouho,,sorac ale vyrobce na to nema cas,,seesa
Datum: 09. června 2014 14:40
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Nevíte někdo čím by se daly zaoblit hrany kanálků ve vložce a přitom nepoškodit válec ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2014 13:35
 Zdar. Jestli myslíš sražení hran po výbrusu, tak na to se docela hodí úzký brousek, třeba na kosu.
Datum: 09. června 2014 13:35
 ještě se chci zeptat když dělám sdružený výcvik na tři skupiny tak jestli platím jen jeden poplatek městu za všechny tři zkoušky nebo za každou zvlášť díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2014 11:51
 platíš jeden poplatek to je 700,-Kč
Datum: 12. prosince 2014 11:51
 Zdar draci .. dneska jsem koukal na spojku na Jawě 350/354 a zjistil sem že by potřebovalo vyměnit spojkové lamely .. No ale mám tu jednu věc na rozhodnutí .. 1) Je tu možnost koupě korkové lamely za 110Kč .. to se mi ale nechce moc dávat když jich tam je víc .. 2) je tu možnost koupě Ferodo lamely která je levnější .. ale v životě sem neměl v žádném stroji Ferodo lamelu tak se nechci unáhlit nějak .. Jak se chovají ty lamely? Za tepla za studena .. aby mi to tam taky alespoň chvilku vydrželo  Díky moc za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2014 21:58
Jméno: pepa
IP: uživatel17294
 znamímu ferodo lamela snesla take blbnutí že ohobloval uzubena kola od zubiu a spojce nic nebylo bylo to na parezu ...ferodo kor třeba z talina od písku proste drží ......možná až moc ale pokud si rozumnej tak super
Datum: 08. června 2014 21:58
 Zdar. Obecně bych řekl, že je ferodo lepší. Ať už co do záběru, tepelné odolnosti, životnosti...dávam ho do všech strojů.
Datum: 08. června 2014 20:51
 Zdarec potřebuju poradit... Mám jawu 50/555 a mám neustálej problém se zapalováním, koupil sem i nový kladívko s kovadlinkou a problém přetrvává, jde o to že to seřídím, potom fichtl jede v pohodě. Ale po nějaké době cca 1hodina ježdění, tak začne fichtl vynechávát nejede plynule atd.. A zase to seřizovat, nevíte co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2014 11:33
Jméno: Standa
IP: uživatel17296
 No já si právě myslim,že to muže dělat vylítaná klika....jak se mele v ložiskách tak se mění odtrh,proto jsem se na to ptal.... jak je tam vakl,tak to nenašteluješ....třeba je to chvíli ok,ale po chvílí už to zas střílí a vynechává...
Datum: 09. června 2014 11:33
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 můj problém byl v tom že se mi strhl šroubek co drží kladívko nebo se taky pak oběhá závit v destičce
Datum: 08. června 2014 23:44
Jméno: combust
IP: uživatel15535
 Co a jak se na tom kladívku změní? Nedochází náhodou k nadměrnýmu opalování kontaktů (to by byl špatnej kondík)? Není to jen nečistotama mezi kontakty (např. od namazaný vačky)?
Datum: 08. června 2014 22:20
Jméno: Fizzy
IP: uživatel17292
 Jasně mám to namazaný, a ten rotor zkusím vydělat, a podívat se, ale je to problém s kladívky, pokaždé je sešteluju a fichtl jede, zas na chvilku
Datum: 08. června 2014 21:54
 stando: 90% fichlatřů neví že se ten filc má vubec mazat.. pak se divějí že se jim furt ojebává pertinax na kladívku
Datum: 08. června 2014 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel17293
 Když sundáš zapalování a chytneš rotor/magneto tak je na místě nehne se a nebo se hejbe dovnitř-ven ?? Eventuelně máš namazanou plst co maže vačku? Nejde nasucho?
Datum: 08. června 2014 21:11
 neprotáčí se ti rotor na klice? nebo vačka?
Datum: 08. června 2014 21:00
 Čus, mám takový problém se Stadionem, ze spojky mi vyskákaly segerovky a ta jedna se dostala do motoru, nevíte jak ji mám vyndat ať nemusim půlit motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2014 19:45
 Zdar. Povedlo se mi něco podobného. Motorku jsem dal na pravý bok, a při sundaném deklu jsem tam nalil naftu. Pak jsem zacpal ten přepouštěcí kanálek, zakvrdlal s tim, a seegrovka vyplula ven.
Datum: 08. června 2014 19:45
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdar draci, když dám na fichtla drapáky (2,75x15 Mitas), tak to pojede hůř než na origo pneu ? Vím že budou mít větší odpor, ale bude rozdíl velký ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2014 17:47
 Asi chápeš, že to závisí především na povrchu vozovky...
Datum: 08. června 2014 17:47
 Zdarec draci chci se zeptat jak mam vyčistit nádrž u mustangu je to plné rzi ucpává se mi kohoutek a ostatni. dik za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2014 17:34
 Zdar,prvně to udělej mechanicky jak píšou v komentářích pode mnou, a potom takhle (komentář ze staršího příspěvku) taky jsem to letos dělal a použil jsem 10% roztok kys. citronové, tzn. 100g kyseliny na 1 litr vody, takže když má mustang nevím přesně jestli 8 litrovou nádrž, tak budeš potřebovat 800g kys. citronové. Nasypeš ji do nádrže a zaleješ horkou nejlépe vřící vodou a nádrž zabal do hader, ať je voda co nejdéle teplá. Na druhý den stačí vodu vylít, vypláchnout benzínem nebo čistou vodou, vyfoukat vzduchem a je hotovo a bez námahy . Pokud by jsi chtěl zabránit opětovnému reznutí nádrže, tak je dobré po této proceduře nádrž vylít dvousložkovou epoxidovou barvou a pak budeš mít navždy klid
Datum: 08. června 2014 17:34
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Já sem tam hodil tak cca 25 matiček (M8 a M10) a třepal sem nádrží než se rez obouchala. Trvalo to ale asi tak 3-4 hodiny.
Datum: 08. června 2014 16:21
 Buď si vezměš šutr a budeš s ní třepat a protřepeš ji nebo je na to takyy specialni pisek ale ja to delal normalne štěrkem
Datum: 08. června 2014 15:21
|



|