Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Radawa
IP: uživatel16906
 Zdar draci, jakej používáte převod do crossu ( myslim kolik zubů rozeta, kolik zubů sekundár )  .
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2014 21:15
 Používej tak 11 až 12 zubů sekundár ale zaleží to hodně i na rozeťě jestli máš origo 55 zubů nebo 75 zubů ja mam taky cross a používám 75 zubů.
Datum: 06. prosince 2014 21:15
 Zdarvím prosím nevíte o nějakých stránkách s nahradníma dílama na kentoyu trigger 125 ? a nebo neprodává někdo na díly ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2014 18:22
Jméno: lukas-vecera
IP: uživatel11639
 Kdyby jsi prosím o něčem věděl tak napiš...dík
Datum: 19. června 2014 18:22
Jméno: lukas-vecera
IP: uživatel11639
 Děkuji,ale bohužel psal jsem tam  potřebuji zadní kolo a to už právě nedostávají  jinak mají tam toho spoustu a za super ceny jak říkáš
Datum: 19. června 2014 17:54
Jméno: Jirka
IP: uživatel6703
 Čau sklad@kentoya.cz 
Už 3 roky od tam objednávám origo vše možné a mají super ceny (http://kent.inshop.cz/download/ceniktrigger.pdf )
Datum: 18. června 2014 21:00
 Čau draci sorry že se bylbě ptám jakej je rozdil mezi jawou pionyrem 05 a pionyrem 21 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2014 18:29
Jméno: zibro
IP: uživatel17006
 Už jen pravé víko motoru je na pohled rozdílné
Datum: 18. června 2014 18:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17326
 pokud si detailista tak obrovskej jsou to 2 uplně jiné motrky.... využívající jen stavibnicoveho systemu ...co se týče dílu 05 jich má celou řadu jinak......plechy rám kola karburace motor ....
Datum: 16. června 2014 23:07
 řekni rok a já ti odpovím
Datum: 16. června 2014 21:28
 http://www.jawa-50.cz/
Datum: 16. června 2014 14:53
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Zdar hoši na jawě 350 se mi stává že když klesnou otáčky tak to začne koktat a chcípne ale ve vyšších otáčkách jede normálně benzín v poho dobíjí baterka nabitá předstih 3mm na obouch indčky 8V čim by to mohlo být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2014 23:15
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Dneska to přestalo jet uplně tak jsem šel po kabelech a našel jsem skřiplej drát co jde do induček tak jsem dal jinej a už to jede v poho.Ale děkuji za rady
Datum: 18. června 2014 23:15
Jméno: Panel
IP: uživatel17327
 Volnobeh to nebude ten je v poho dobíjení taky bezi i bez baterky baterka je nabita svicky mám z pily
Datum: 17. června 2014 11:07
Jméno: pepa
IP: uživatel17326
 tězko říct todle delalo spíš dobíjení kor jestli jezdíš se světli a baterku nešetříš pořad me neco tahne zvednout volnoběžne otáčky...popř přidat tomu na relatku ale nevím jake tam máš ...pokud to na zaplku tak o čvrt max pul otáčky zatahni matičku M4 na klíč 7mm co je jako ze předu zaplka na relatku...vesměs je zakapnuta barvou.....
Datum: 17. června 2014 8:28
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Na volnobeh beží dobře chytá na šlápnutí všechno ale prostě nekdy koktá v tech nizkých tak musim zmačknout spojku přidat plnej plyn a nekdy se chytne ale nekdy chcípne a pak to nenastartuje max na roztlačení ale z fakt prudkýho kopce indučky vim že maj bejt 6v ale ty byly asi v haji a jiný než 8v jsem doma neměl a tak jsem je tam dal jinak mohlo by to být těma indučkama?? díky
Datum: 16. června 2014 22:43
 ano indučky musí být 6V
Datum: 16. června 2014 22:28
Jméno: pepa
IP: uživatel17323
 nemeli by tam být indučky 6 v.... jinak tomu hold trošku přidej šroubkem co ma na karburaci hlavičku jakoby dolu .....pozor šteluje se to jen u ohřatýho motoru bez sitiče a klapky.......
Datum: 16. června 2014 10:32
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 a co seřízení karburátoru na volnoběhu?
Datum: 16. června 2014 9:33
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj dělal jsem přetesnění na babette co jsem nedávnou koupil gufera tesnění atd je to typ s nakopávačkou vše ok vše složeno tak jak bylo ale mám problém po pár kilometrech najetích tak 200km začala zlobit při přeřazování na 2 škubne a jakoby něco praskne je mi jasní že je to převodovka ale co to přesně muže dělat moc všem děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2014 21:55
Jméno: adam
IP: uživatel8528
 Fichtl mi nehazi jiskru svicka je v poradku civka taky myslite ze by to mohlo byt predstihem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2014 20:31
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 pokud mam vypojenej kabel do zapalka z inducky a pohybuji rotorem kladivkama tak se tma lehce jikri ale kdyz zapojim ten kabel tka ne
Datum: 19. června 2014 20:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17326
 jednoduše koknu zda se mi za tmy či ve stinu jiskří na kladívkach ..zapalko ok...odpojim kabel na indutce ..ten co jde ze zapalka našlapu jiskří kabelaš a spínač ok ..a co jinyho ti tam zbyde???
Datum: 17. června 2014 8:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17326
 maš doma zkoušečku??? to je naše rada bud si jí kup a investj neco i do typu z baterkou anebo si jí uelej...ptž takle to tu bude řešit eště příští týden...druhe řešení je vyndat svíčku uškubnout kabel co jde na inducku a rukou protčit motorem pokud se od očka bude jiskřit při dotyku na kov slaboproudej okruh je v pohode a je to fakt jen svíčka inducka....pokut se nejiskří dej jinej kabel natvrdo od kladívek na jednu svorku indicky a pokut je ok vše na zaplku musí jít....ale najadnoduší by bylo popadnout skoušecku a udelat toi za 2 hodky ptž tam fakt nic moc elektriky nejni
Datum: 17. června 2014 8:42
Jméno: jawasss
IP: uživatel17037
 podle mě máš špatně odizolované kabel od kladívka
Datum: 17. června 2014 8:36
Jméno: adam
IP: uživatel8528
 nemuze byt spatny magneto ?
Datum: 16. června 2014 18:20
Jméno: adam
IP: uživatel8528
 kondik, kladivko i kontakt mam novej kdyz jsem to postavi ltak mi to jelo a to jsme tam dal to zapalko od oka a pak se mi asi protocilo lehce a od te dobry at delam co delam to nejede
Datum: 16. června 2014 15:03
Jméno: standa
IP: uživatel17319
 To muže být cokoliv - izolace kladívka,kondenzátor,zapalovací cívka,indukční cívka,VN kabel a fajfka,chyba zapojení, upadlej drát,zkrat u vypínače v masce,zkrat opřením vývodu kondiku o držák mazací plsti a nebo masakroidně blbě udělanej odtrh (kladivo nezavírá). Předstih vliv na jiskru nemá,ten jen určuje kdy jiskra pálí,ale na jeji kvalitu atd vliv nemá...
Datum: 16. června 2014 7:10
 Pochopitelně.
Datum: 15. června 2014 23:45
Jméno: adam
IP: uživatel8528
 muze to byt spatna zapalovaci civka ?
Datum: 15. června 2014 22:53
Jméno: pepa
IP: uživatel17321
 ale odtrhem ano podívej se jak ti otvíraj kladívka teda jestli otvíraj a zaviraj
Datum: 15. června 2014 22:46
 Zdar. Ne.
Datum: 15. června 2014 21:55
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdar máte někdo zkušenost při výměně silonů v předních teleskopech na fichtlu místo vystružování pouzder, nahřáti kluzáku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2014 9:03
Jméno: pepa
IP: uživatel17326
 je to otázka tu pej vystružnik asi nebude čeče je delanej aby obrobil ocel problem je když zabere velkou třísku tj malá díra v silonu z výroby protože na stružení sa davá přídavej ale jen 0,2mm pokut tam nejaci borci radej narvali 2mm vrtákem co meli po ruce a radší at nejsou zmetky musí to sta za chuj.... prostě mas dva zpusoby sehnad vystružit ..nejefektivnější ..anebo to nějak voje.... třeba nahřatím..druhy zpusob který se nezminuje ale díra s tim jde naraubovat relativně přesně je rozříznout tyčku na konci plikou a do drážky dát 8é smirek a upnout to do vrtačky a futra tím obrousit a nasledně perfekně tj štetkou na lahve a benzínem vímít....výhoda je že smirek odebírá postupně a nehoží že tu díru udelas velkou jak při nahřívání....ale je to pakarna i na 2 hodiny
Datum: 17. června 2014 9:03
Jméno: rosi48
IP: uživatel13405
 nejjednodušší a nejrychlejší,než shánět stavitelnej výstružník,kterej bude ve finále beztak tupej jak pr*** a při pokusu o vystružení se silon bude protáčet, tak kluzák pořádně nahřej nad plamenem (jen jeho konec) a pak to rychle a co nejrovněji natlač do silonu a je to. nikdy jsem s tím neměl problém
Datum: 16. června 2014 10:12
 futra musíš po nalisování do trubek vystružit... jinak to nich kluzáky nenarveš
Datum: 15. června 2014 21:16
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zkusil jsem to, nefunguje to. pouzdra se seškvaří a vznikne tam vůle jako před výměnou.
Datum: 15. června 2014 19:16
 Zdar, jaků cenu može mět takovéto zrcátko na pionýra v ucházejícím stavu? https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10269581_648433438558452_6630456983054807403_n.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2014 14:34
Jméno: Zdenek
IP: uživatel1058
 Zdravím kolegové! prosim o radu-jawa 23 nehází jiskru. seštelovanej  ředstih(1,6,resp. 0,05),odtrh(0,4),vzdálenost statoru od rotoru,svíčka OK,cívka OK,kondík OK,přepínač OK,fajfka+kabel taky cajk,kladívko nový. prostě už mě nic nenapadá... než jsem začal štelovat odthr a předstih,tak chodil-sice divně a nepravidelně pálil,ale chodil. nenapadá někoho něco? konektory v pořádku... dík za komenty
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2014 9:41
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, prozvoň si všechny dráty, jestli nemáš některé přerušené.
Datum: 20. června 2014 9:41
Posl.aktualizace: 15. června 2014 15:15
 ani prd,,, vyrobce to odmita delat, ,ma problem se spesl magnety,,
Datum: 15. června 2014 15:15
 Zdar draci, jaká značka je nejlepší na píst a kroužky? Na jawu 50, popřípadě dejte odkaz. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2014 11:57
 Udělal jsem válců kvanta a 4 roky beru písty už jen odtud z fichtlkrámku a spokojenost. Mohu doporučit. Cena gut,kvalita TOP.
Datum: 15. června 2014 11:57
Jméno: Jenda
IP: uživatel1337
 Za mě Ambika - Indie
Datum: 15. června 2014 11:05
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 za mě - almet CZ
Datum: 15. června 2014 9:15
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Osobně bych řek, že na dachlíky Almet - vyrobeno v ČR.
Datum: 15. června 2014 6:30
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
Posl.aktualizace: 18. června 2014 18:17
 Parádní..
Datum: 18. června 2014 18:17
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 Dík.vyšlo to +/- 25 000kč
Datum: 16. června 2014 21:57
 Fíha, parádní práce. Na kolik tě to vyšlo?
Datum: 15. června 2014 20:42
 Nádherná renovace, sice ta nádrž mohla být šedá, ale i tak velká paráda. Co se táká barvy, tak mám přesně tu samou a časem chci dáchlíka nechat znovu nalakovat tou samou barvou, takže díky za číslo barvy
Datum: 15. června 2014 14:20
Jméno: standa
IP: uživatel17319
 Třeba to časem doladíš. Tyhle válce jezdí trochu víc,ale hrozně záleží na motoru. Ať se daří
Datum: 15. června 2014 12:41
 čau dík. no jede ale víc jak 70 z něho stejně nedostanu  ale jde krásně vytočit s tým tvojím válcem.
Datum: 15. června 2014 12:07
 Nádherný. Moc se ti to povedlo. Už jede?
Datum: 15. června 2014 12:00
 díky. odstíny: bílá-Ral 9010 = slonová kost a modrá-Ral 5012 = námořnická modrá . na tachometr jsem si objednal tady z Fk nový rámeček tachometru a zjistil jsem že je nějaký jiný oproti origo tak jsem ho tam nedal. ty šablony jsem si nechal vyrobit podle těch nalepovacích mám ještě nějaké doma kdyby si chtěl tak se ozvi na email
Datum: 15. června 2014 10:49
 Výborná práce, sice se místo té černé barvy mohla požít šedá, ale to nevadí .. chtěl bych se zeptat z kama jste sehnali tu šablonu na nástřik toho nápisu "jawa 21" ? Tahle je totiž přesná podle originálu (ty nalepovací jsou nepřesné) ..
Datum: 15. června 2014 9:26
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 dobrá práce............gut
Datum: 15. června 2014 8:45
 Mně se to líbí  Dobrá práce.
Datum: 15. června 2014 8:15
 paráda.Máš to pěkný až na ten pobouchanej tachometr. Ale snaha se cení  Mohu se zeptat na odstín modré a bílé barvi ? díky
Datum: 15. června 2014 0:43
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdar draci. Potřebuji poradit s převodovkou. Mám X rozdělanejch motorů a ještě víc převodových koleček a hřídelí, ale nevím které jsou z 21 a které jsou z 05. Na 05 je asi kratší hřídel a jiné startovací kolečko. Ale nevím jak to je s ostatníma kolečkama. Jestli jsou zaměnit nebo ne. Abych nesložil motor a nezjistil, že je to špatně. Když jsem zkoušel dát kartery k sobě (bez kliky, jen s převodovkou), tak nešlo hřídelí otočit ani z jedné strany. Rozchodí se časem nebo to je špatně ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2014 20:55
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 samo se to musí točit jak takž volně a všechny kvalty dořazovat proste to musí makat jak má jak rikaj amíci....
Datum: 14. června 2014 20:55
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 hned rozdelat motr složit bez kliky a rukou zařadit všechny kvalty...a protořit,,....
Datum: 14. června 2014 20:54
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 A je možný, že po složení se hřídele netočí (nebo jdou ztuha) a po rozjetí motoru si to nějak sedne? Nebo to hned rozdělat ?
Datum: 14. června 2014 20:44
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 proste pokud budeš neco menit v motoru co chodí musíš si pečlive prohlednouto co tam daváš aby to bylo stejné.....pokut chceš stavet motry na prodej budeš se to muset naučit z paměti....
Datum: 14. června 2014 20:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 tak 2 kola jsou bud uší anebo maj jiný počet zubu hřidelky s tyčkou jsou o 5 mm asi kradší a vystup z převodovky nema na 05 oporu ve víku.....automaty maj jiný zobáček do karteru a klikovky jsou videt na čepech....proste polomotry po 05 a od 20 jsou uplně jiný .....
Datum: 14. června 2014 20:26
 Tak Borci vidlice mám hotový aspoň teda částečně. u levé strany nastal menší problém. Když zasunu kluzák co to jde snažím se to našroubovat na pružinu a ono to nejde. takže jde kluzáák v pohodě vytáhnout ven. na pravé straně je to OK. ale i když je to na té levé straně jako by jen zasunutý je ten levý luzák stejně dlouhý jak ten kluzák pravý který je zašroubován.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2014 20:22
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 unavená pružina je to videt že se unavila jak na delce tak na pruměru a proto ti z te šroubovice vypadne ......vem šupleru a metr a vše si proměř a měl bys to opotřební videt
Datum: 14. června 2014 20:22
 Zdar draci,je možné zapojit Vape tak, aby se tam nemusel davat vypinač a aby bylo možno chcipnout vytazenim kliče z bošárny "
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2014 20:52
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 pokut to je fík nastavil bych kabeli k inductce na tom kolektoru..pokut motorka v nabode k vape je napsane tzv rozpínací rele kter pokut do nej jde prout na rozdil od klasiky 2 okruh rozepne ... melo by být součastí sady vape anebo dokoupit a podle schematu zapojit na modej kabel
Datum: 14. června 2014 20:52
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čau mám problém s fichtlem ve čtvrtek normálně krásně jezdil ale pak jsem k večeru dal jinej filtr. hnedka ráno jsem se jel projet a fichtl při vytočení kuckal jak kdyby tam nedotíkal benzín a už nebyl tolik živej. tak jsem ten filtr dal spátky ale už to nepomohlo. vždy při plnejch otáčkách to dělá jak kdyby tam nestíhal dotíkat benzín. hladinu jsem kontroloval radši jsem ji dal větší ale furt nic. kladívko, odtrh, předstich vše jsem dělal asi 30 krát na jiné hodnoty pořád to vynechává, kondenzátor taky jinej ale nepomohlo bez filtru jsem zkusil jetz kus dělá to to samí. hlava přetěsněná karburátory jsem zkoušel 3 pořád to dělá. zjistil jsem že po silnici to dělá jen když hodně vytočím 3 ale když vjedu třeba na louku dělá to ještě hůř. akorád jsem kupoval benzín nemohlo by to být tim že sem ho třeba víc zředil? nebo už nwm co s tim dělat za studena to lapne na první až druhej nákop takže nevim už co s stim.. prosím poraďte díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2014 15:13
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 hladina byla správně s ryskou. když jsem jí dal větší dělalo to stejně..
Datum: 16. června 2014 15:13
 a co hladina??
Datum: 16. června 2014 11:03
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 už nevim costim prosim poradte vše okolo el. až po karbec měněno ale nepomohlo..
Datum: 15. června 2014 20:05
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 kohoutek teče hodně pěkně. prostě po silnici to dělá jen když vytočím 3 ale po poli to kucká a vinechává furt a trojka se v nějaké části zasekne a otáčky to už dál nepustí. svíčky jsem zkoušel 2 ta co sem tam měl má takovou hnědo cihlovou barbu není to takové jasně cihlová ale trochu do hněda už nevím co s tím...
Datum: 15. června 2014 10:54
Jméno: pepa
IP: uživatel17317
 co ucpaný kohout ? kolik ti z nej nateče skoušel si to?? musý to být tři čvrtiny nadobky od m 2 t za pul minuty..... jvyndej svíčku a jakou ma barvu????
Datum: 14. června 2014 20:46
Jméno: Jakub
IP: uživatel17118
 Zdravím,mám takový dotaz,rozebírám jawetu standard a nejde mi ven nádrž,nevíte jak jí mám vyndat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2014 17:50
 podiv se do příručky... hrlo z nádrže se musí vyšrubovat speciálním přípravkem
Datum: 14. června 2014 17:50
Jméno: mustang1971
IP: uživatel17277
 Pro combust: Čau,jak jsem tu před nedávnem psal o problému v zapalování babetty 210 tak je to již vyřešeno,vyměnil jsem celou tu jednotku za GYT a taky zapalovací pol a babetta chytla na pul otáčky a beží jak má.Mám ještě ale malý problém s tím zapalovacím polem,kupoval jsem ho tady z Fichtlkramku (je to ten za 110kč) no a je nejspíš trochu vadný,při běhu motoru na něm občas přeskakuje malá jiskra viz.odkaz.Reklamovat ho nechci ikdyž je to určitě vadou výroby.To by byla zase operace na 14dní.Nešlo by to místo třeba zakápnout cínem?Nebo nějak jinak opravit?Díky
http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Babetta-civka/#13062014135.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2014 21:42
Jméno: combust
IP: uživatel17329
 Poškozená cívka nikdy přepětí dávat nebude. Napětí je daný počtem závitů a ty tam při jakýkoliv závadě prostě nepřibudou. Jde o to jestli ta cívka pro ten tvůj typ zapalování je identická s tou pro GYT nebo má jiný parametry protože má jiný katalogový číslo.
Datum: 17. června 2014 21:42
Jméno: mustang1971
IP: uživatel17277
 Hele muzu to zkusit.Já si stejně myslím že ten zapalovací pol je v pořádku,podle mě odešel jen tyristor nebo cívka.Ale bylo mi doporučeno ho vyměnit protože kdyby náhodou dával přepětí tak by mohl časem zničit i ten tyristor nový.Zase tak drahej nebyl tak proč né...Ale nečekal jsem že odejde takle rychle.Každopádně jsem tam ted dal ten starej pol aby alespon fungovala než to nějak vyřeším..
Datum: 14. června 2014 23:43
Jméno: combust
IP: uživatel17315
 A co dává ta původní jsi zkoušel změřit? Případně jakej má odpor?
Datum: 14. června 2014 19:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel17277
 Tak bohužel než jsem se stačil do nějaké opravy pustit tak cívka odešla.Měl jsem nastartovaný motor a koukal kde přesně přeskakuje jiskra a po cca. 5min.běhu se začal trochu tavit okolo přítomný plast a pak babetta chcípla-přepálil se ten malinkej drátek co byl asi špatně připojený ke zbytku.Tak jsem usoudil že tohle už nemá cenu opravovat.Napišu Sesovi a zeptám se jestli by to šlo vyměnit bez zbytečných průtahů protože potřebuju aby bába fungovala co nejdřív.
Je fakt smutný co se dnes vyrábí za sajrajt..
Datum: 14. června 2014 18:23
Jméno: combust
IP: uživatel17315
 Bohužel není to video moc ostrý tak nevidím proč to jiskří. Jestli je to přerušenej vodič tak by se to dalo opravit propájením cínem ale jestli je to mezi vrstvama vinutí nebo proti kostře tak ne cín ale nějakou izolaci, ideálně nevodivej lak.
Datum: 14. června 2014 15:59
Jméno: vena
IP: uživatel15908
 zdary vim že to sem nepatří ale chci se zeptat co je lepší ? Aprilia ETX 125 nebo Yamaha DT 125 R co je víc poruchoví ? poradíte mi někdo prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2014 11:32
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 ja mel detecko ctyri roky a pohodicka a to byla otevrena
Datum: 15. června 2014 11:32
 vzal bych japonce, italky sou italky, furt nasraný
Datum: 14. června 2014 11:35
 Čau draci má tady někdo zkušenost s montáží pochromovaných kluzáků(asi dobovej tuning na mém fichtlu) přes to PVC pouzdro do nosných trubek. Kžyž to vezmu výstružníkem 22 tak je to pořád těsný,pilníkem to moc nejde tak mě napadlo to zkusit nahřát na el vařiči ? nebo je to blbost ? přece jen chrom je odolný vysokým teplotám a možná akorát tak zežloutne než aby se pořádně nahřál.. Nebo nějaké další nápady? Ať vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2014 0:09
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 já to dělám tak že do vidlice zabouchám jedno pouzdro a 22 vrtákem do dřeva to vyvrtnu a je hotovo...
Datum: 14. června 2014 0:09
 na výstružníku ale víc jak 22 mm nedám :/
Datum: 13. června 2014 23:16
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 stavitelný výstružník a stružit dál. nahřívání je nesmysl - zničí se pouzdra.
Datum: 13. června 2014 19:42
|



|