slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  128  129  130  131  132  133  134  135  136  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Radawa      IP: uživatel16906    
Zdar draci, jakej používáte převod do crossu ( myslim kolik zubů rozeta, kolik zubů sekundár ) :-D. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2014 21:15
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Používej tak 11 až 12 zubů sekundár ale zaleží to hodně i na rozeťě jestli máš origo 55 zubů nebo 75 zubů ja mam taky cross a používám 75 zubů.
 
 
Datum: 06. prosince 2014 21:15
 
 
 
 
Jméno: lukas-vecera ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarvím prosím nevíte o nějakých stránkách s nahradníma dílama na kentoyu trigger 125 ? a nebo neprodává někdo na díly ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: lukas-vecera      IP: uživatel11639    
Kdyby jsi prosím o něčem věděl tak napiš...dík
 
 
Datum: 19. června 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: lukas-vecera      IP: uživatel11639    
Děkuji,ale bohužel psal jsem tam :-( potřebuji zadní kolo a to už právě nedostávají :-( jinak mají tam toho spoustu a za super ceny jak říkáš
 
 
Datum: 19. června 2014 17:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel6703    
Čau sklad@kentoya.cz ;-) Už 3 roky od tam objednávám origo vše možné a mají super ceny (http://kent.inshop.cz/download/ceniktrigger.pdf )
 
 
Datum: 18. června 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci sorry že se bylbě ptám jakej je rozdil mezi jawou pionyrem 05 a pionyrem 21 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2014 18:29
 
 
 
 
Jméno: zibro      IP: uživatel17006    
Už jen pravé víko motoru je na pohled rozdílné :-)
 
 
Datum: 18. června 2014 18:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17326    
pokud si detailista tak obrovskej jsou to 2 uplně jiné motrky.... využívající jen stavibnicoveho systemu ...co se týče dílu 05 jich má celou řadu jinak......plechy rám kola karburace motor ....
 
 
Datum: 16. června 2014 23:07
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekni rok a já ti odpovím
 
 
Datum: 16. června 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/
 
 
Datum: 16. června 2014 14:53
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Zdar hoši na jawě 350 se mi stává že když klesnou otáčky tak to začne koktat a chcípne ale ve vyšších otáčkách jede normálně benzín v poho dobíjí baterka nabitá předstih 3mm na obouch indčky 8V čim by to mohlo být díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2014 23:15
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Dneska to přestalo jet uplně tak jsem šel po kabelech a našel jsem skřiplej drát co jde do induček tak jsem dal jinej a už to jede v poho.Ale děkuji za rady
 
 
Datum: 18. června 2014 23:15
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel17327    
Volnobeh to nebude ten je v poho dobíjení taky bezi i bez baterky baterka je nabita svicky mám z pily
 
 
Datum: 17. června 2014 11:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17326    
tězko říct todle delalo spíš dobíjení kor jestli jezdíš se světli a baterku nešetříš pořad me neco tahne zvednout volnoběžne otáčky...popř přidat tomu na relatku ale nevím jake tam máš ...pokud to na zaplku tak o čvrt max pul otáčky zatahni matičku M4 na klíč 7mm co je jako ze předu zaplka na relatku...vesměs je zakapnuta barvou.....
 
 
Datum: 17. června 2014 8:28
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Na volnobeh beží dobře chytá na šlápnutí všechno ale prostě nekdy koktá v tech nizkých tak musim zmačknout spojku přidat plnej plyn a nekdy se chytne ale nekdy chcípne a pak to nenastartuje max na roztlačení ale z fakt prudkýho kopce indučky vim že maj bejt 6v ale ty byly asi v haji a jiný než 8v jsem doma neměl a tak jsem je tam dal jinak mohlo by to být těma indučkama?? díky
 
 
Datum: 16. června 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano indučky musí být 6V
 
 
Datum: 16. června 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17323    
nemeli by tam být indučky 6 v.... jinak tomu hold trošku přidej šroubkem co ma na karburaci hlavičku jakoby dolu .....pozor šteluje se to jen u ohřatýho motoru bez sitiče a klapky.......
 
 
Datum: 16. června 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
a co seřízení karburátoru na volnoběhu?
 
 
Datum: 16. června 2014 9:33
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj dělal jsem přetesnění na babette co jsem nedávnou koupil gufera tesnění atd je to typ s nakopávačkou vše ok vše složeno tak jak bylo ale mám problém po pár kilometrech najetích tak 200km začala zlobit při přeřazování na 2 škubne a jakoby něco praskne je mi jasní že je to převodovka ale co to přesně muže dělat moc všem děkuji za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2014 21:55
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel8528    
Fichtl mi nehazi jiskru svicka je v poradku civka taky myslite ze by to mohlo byt predstihem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
pokud mam vypojenej kabel do zapalka z inducky a pohybuji rotorem kladivkama tak se tma lehce jikri ale kdyz zapojim ten kabel tka ne
 
 
Datum: 19. června 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17326    
jednoduše koknu zda se mi za tmy či ve stinu jiskří na kladívkach ..zapalko ok...odpojim kabel na indutce ..ten co jde ze zapalka našlapu jiskří kabelaš a spínač ok ..a co jinyho ti tam zbyde???
 
 
Datum: 17. června 2014 8:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17326    
maš doma zkoušečku??? to je naše rada bud si jí kup a investj neco i do typu z baterkou anebo si jí uelej...ptž takle to tu bude řešit eště příští týden...druhe řešení je vyndat svíčku uškubnout kabel co jde na inducku a rukou protčit motorem pokud se od očka bude jiskřit při dotyku na kov slaboproudej okruh je v pohode a je to fakt jen svíčka inducka....pokut se nejiskří dej jinej kabel natvrdo od kladívek na jednu svorku indicky a pokut je ok vše na zaplku musí jít....ale najadnoduší by bylo popadnout skoušecku a udelat toi za 2 hodky ptž tam fakt nic moc elektriky nejni
 
 
Datum: 17. června 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel17037    
podle mě máš špatně odizolované kabel od kladívka
 
 
Datum: 17. června 2014 8:36
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel8528    
nemuze byt spatny magneto ?
 
 
Datum: 16. června 2014 18:20
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel8528    
kondik, kladivko i kontakt mam novej kdyz jsem to postavi ltak mi to jelo a to jsme tam dal to zapalko od oka a pak se mi asi protocilo lehce a od te dobry at delam co delam to nejede
 
 
Datum: 16. června 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17319    
To muže být cokoliv - izolace kladívka,kondenzátor,zapalovací cívka,indukční cívka,VN kabel a fajfka,chyba zapojení, upadlej drát,zkrat u vypínače v masce,zkrat opřením vývodu kondiku o držák mazací plsti a nebo masakroidně blbě udělanej odtrh (kladivo nezavírá). Předstih vliv na jiskru nemá,ten jen určuje kdy jiskra pálí,ale na jeji kvalitu atd vliv nemá...
 
 
Datum: 16. června 2014 7:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pochopitelně.
 
 
Datum: 15. června 2014 23:45
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel8528    
muze to byt spatna zapalovaci civka ?
 
 
Datum: 15. června 2014 22:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17321    
ale odtrhem ano podívej se jak ti otvíraj kladívka teda jestli otvíraj a zaviraj
 
 
Datum: 15. června 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ne.
 
 
Datum: 15. června 2014 21:55
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdar máte někdo zkušenost při výměně silonů v předních teleskopech na fichtlu místo vystružování pouzder, nahřáti kluzáku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17326    
je to otázka tu pej vystružnik asi nebude čeče je delanej aby obrobil ocel problem je když zabere velkou třísku tj malá díra v silonu z výroby protože na stružení sa davá přídavej ale jen 0,2mm pokut tam nejaci borci radej narvali 2mm vrtákem co meli po ruce a radší at nejsou zmetky musí to sta za chuj.... prostě mas dva zpusoby sehnad vystružit ..nejefektivnější ..anebo to nějak voje.... třeba nahřatím..druhy zpusob který se nezminuje ale díra s tim jde naraubovat relativně přesně je rozříznout tyčku na konci plikou a do drážky dát 8é smirek a upnout to do vrtačky a futra tím obrousit a nasledně perfekně tj štetkou na lahve a benzínem vímít....výhoda je že smirek odebírá postupně a nehoží že tu díru udelas velkou jak při nahřívání....ale je to pakarna i na 2 hodiny
 
 
Datum: 17. června 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel13405    
nejjednodušší a nejrychlejší,než shánět stavitelnej výstružník,kterej bude ve finále beztak tupej jak pr*** a při pokusu o vystružení se silon bude protáčet, tak kluzák pořádně nahřej nad plamenem (jen jeho konec) a pak to rychle a co nejrovněji natlač do silonu a je to. nikdy jsem s tím neměl problém
 
 
Datum: 16. června 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
futra musíš po nalisování do trubek vystružit... jinak to nich kluzáky nenarveš
 
 
Datum: 15. června 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkusil jsem to, nefunguje to. pouzdra se seškvaří a vznikne tam vůle jako před výměnou.
 
 
Datum: 15. června 2014 19:16
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jaků cenu može mět takovéto zrcátko na pionýra v ucházejícím stavu? https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10269581_648433438558452_6630456983054807403_n.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2014 14:34
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel1058    
Zdravím kolegové! prosim o radu-jawa 23 nehází jiskru. seštelovanej:-Předstih(1,6,resp. 0,05),odtrh(0,4),vzdálenost statoru od rotoru,svíčka OK,cívka OK,kondík OK,přepínač OK,fajfka+kabel taky cajk,kladívko nový. prostě už mě nic nenapadá... než jsem začal štelovat odthr a předstih,tak chodil-sice divně a nepravidelně pálil,ale chodil. nenapadá někoho něco? konektory v pořádku... dík za komenty odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2014 9:41
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, prozvoň si všechny dráty, jestli nemáš některé přerušené.
 
 
Datum: 20. června 2014 9:41
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seso bude ještě vape cross? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2014 15:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani prd,,, vyrobce to odmita delat, ,ma problem se spesl magnety,,
 
 
Datum: 15. června 2014 15:15
 
 
 
 
Jméno: radim_cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jaká značka je nejlepší na píst a kroužky? Na jawu 50, popřípadě dejte odkaz. díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17319    
Udělal jsem válců kvanta a 4 roky beru písty už jen odtud z fichtlkrámku a spokojenost. Mohu doporučit. Cena gut,kvalita TOP.
 
 
Datum: 15. června 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1337    
Za mě Ambika - Indie
 
 
Datum: 15. června 2014 11:05
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
za mě - almet CZ
 
 
Datum: 15. června 2014 9:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Osobně bych řek, že na dachlíky Almet - vyrobeno v ČR.
 
 
Datum: 15. června 2014 6:30
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
čus kdyby jste se chtěli nekdo podívát na renovaci mojeho fichtla http://miselin4.rajce.idnes.cz/Renovace_Jawa_50_21/ Ps:není to úplně origo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Parádní..
 
 
Datum: 18. června 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
Dík.vyšlo to +/- 25 000kč
 
 
Datum: 16. června 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fíha, parádní práce. Na kolik tě to vyšlo?
 
 
Datum: 15. června 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nádherná renovace, sice ta nádrž mohla být šedá, ale i tak velká paráda. Co se táká barvy, tak mám přesně tu samou a časem chci dáchlíka nechat znovu nalakovat tou samou barvou, takže díky za číslo barvy ;-)
 
 
Datum: 15. června 2014 14:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17319    
Třeba to časem doladíš. Tyhle válce jezdí trochu víc,ale hrozně záleží na motoru. Ať se daří ;-)
 
 
Datum: 15. června 2014 12:41
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau dík. no jede ale víc jak 70 z něho stejně nedostanu :-D ale jde krásně vytočit s tým tvojím válcem.
 
 
Datum: 15. června 2014 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17319    
Nádherný. Moc se ti to povedlo. Už jede?
 
 
Datum: 15. června 2014 12:00
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky. odstíny: bílá-Ral 9010 = slonová kost a modrá-Ral 5012 = námořnická modrá . na tachometr jsem si objednal tady z Fk nový rámeček tachometru a zjistil jsem že je nějaký jiný oproti origo tak jsem ho tam nedal. ty šablony jsem si nechal vyrobit podle těch nalepovacích mám ještě nějaké doma kdyby si chtěl tak se ozvi na email
 
 
Datum: 15. června 2014 10:49
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výborná práce, sice se místo té černé barvy mohla požít šedá, ale to nevadí .. chtěl bych se zeptat z kama jste sehnali tu šablonu na nástřik toho nápisu "jawa 21" ? Tahle je totiž přesná podle originálu (ty nalepovací jsou nepřesné) ..
 
 
Datum: 15. června 2014 9:26
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
dobrá práce............gut
 
 
Datum: 15. června 2014 8:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mně se to líbí :-) Dobrá práce.
 
 
Datum: 15. června 2014 8:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paráda.Máš to pěkný až na ten pobouchanej tachometr. Ale snaha se cení :-) Mohu se zeptat na odstín modré a bílé barvi ? díky :-)
 
 
Datum: 15. června 2014 0:43
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdar draci. Potřebuji poradit s převodovkou. Mám X rozdělanejch motorů a ještě víc převodových koleček a hřídelí, ale nevím které jsou z 21 a které jsou z 05. Na 05 je asi kratší hřídel a jiné startovací kolečko. Ale nevím jak to je s ostatníma kolečkama. Jestli jsou zaměnit nebo ne. Abych nesložil motor a nezjistil, že je to špatně. Když jsem zkoušel dát kartery k sobě (bez kliky, jen s převodovkou), tak nešlo hřídelí otočit ani z jedné strany. Rozchodí se časem nebo to je špatně ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17317    
samo se to musí točit jak takž volně a všechny kvalty dořazovat proste to musí makat jak má jak rikaj amíci....
 
 
Datum: 14. června 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17317    
hned rozdelat motr složit bez kliky a rukou zařadit všechny kvalty...a protořit,,....
 
 
Datum: 14. června 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
A je možný, že po složení se hřídele netočí (nebo jdou ztuha) a po rozjetí motoru si to nějak sedne? Nebo to hned rozdělat ?
 
 
Datum: 14. června 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17317    
proste pokud budeš neco menit v motoru co chodí musíš si pečlive prohlednouto co tam daváš aby to bylo stejné.....pokut chceš stavet motry na prodej budeš se to muset naučit z paměti....
 
 
Datum: 14. června 2014 20:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17317    
tak 2 kola jsou bud uší anebo maj jiný počet zubu hřidelky s tyčkou jsou o 5 mm asi kradší a vystup z převodovky nema na 05 oporu ve víku.....automaty maj jiný zobáček do karteru a klikovky jsou videt na čepech....proste polomotry po 05 a od 20 jsou uplně jiný .....
 
 
Datum: 14. června 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak Borci vidlice mám hotový aspoň teda částečně. u levé strany nastal menší problém. Když zasunu kluzák co to jde snažím se to našroubovat na pružinu a ono to nejde. takže jde kluzáák v pohodě vytáhnout ven. na pravé straně je to OK. ale i když je to na té levé straně jako by jen zasunutý je ten levý luzák stejně dlouhý jak ten kluzák pravý který je zašroubován. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17317    
unavená pružina je to videt že se unavila jak na delce tak na pruměru a proto ti z te šroubovice vypadne ......vem šupleru a metr a vše si proměř a měl bys to opotřební videt
 
 
Datum: 14. června 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: jirin10      E-mail:      IP: uživatel17316    
Zdar draci,je možné zapojit Vape tak, aby se tam nemusel davat vypinač a aby bylo možno chcipnout vytazenim kliče z bošárny " odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17317    
pokut to je fík nastavil bych kabeli k inductce na tom kolektoru..pokut motorka v nabode k vape je napsane tzv rozpínací rele kter pokut do nej jde prout na rozdil od klasiky 2 okruh rozepne ... melo by být součastí sady vape anebo dokoupit a podle schematu zapojit na modej kabel
 
 
Datum: 14. června 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čau mám problém s fichtlem ve čtvrtek normálně krásně jezdil ale pak jsem k večeru dal jinej filtr. hnedka ráno jsem se jel projet a fichtl při vytočení kuckal jak kdyby tam nedotíkal benzín a už nebyl tolik živej. tak jsem ten filtr dal spátky ale už to nepomohlo. vždy při plnejch otáčkách to dělá jak kdyby tam nestíhal dotíkat benzín. hladinu jsem kontroloval radši jsem ji dal větší ale furt nic. kladívko, odtrh, předstich vše jsem dělal asi 30 krát na jiné hodnoty pořád to vynechává, kondenzátor taky jinej ale nepomohlo bez filtru jsem zkusil jetz kus dělá to to samí. hlava přetěsněná karburátory jsem zkoušel 3 pořád to dělá. zjistil jsem že po silnici to dělá jen když hodně vytočím 3 ale když vjedu třeba na louku dělá to ještě hůř. akorád jsem kupoval benzín nemohlo by to být tim že sem ho třeba víc zředil? nebo už nwm co s tim dělat za studena to lapne na první až druhej nákop takže nevim už co s stim.. prosím poraďte díky za odpovědi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2014 15:13
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
hladina byla správně s ryskou. když jsem jí dal větší dělalo to stejně..
 
 
Datum: 16. června 2014 15:13
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co hladina??
 
 
Datum: 16. června 2014 11:03
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
už nevim costim prosim poradte vše okolo el. až po karbec měněno ale nepomohlo..
 
 
Datum: 15. června 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
kohoutek teče hodně pěkně. prostě po silnici to dělá jen když vytočím 3 ale po poli to kucká a vinechává furt a trojka se v nějaké části zasekne a otáčky to už dál nepustí. svíčky jsem zkoušel 2 ta co sem tam měl má takovou hnědo cihlovou barbu není to takové jasně cihlová ale trochu do hněda už nevím co s tím...
 
 
Datum: 15. června 2014 10:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17317    
co ucpaný kohout ? kolik ti z nej nateče skoušel si to?? musý to být tři čvrtiny nadobky od m 2 t za pul minuty..... jvyndej svíčku a jakou ma barvu????
 
 
Datum: 14. června 2014 20:46
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17118    
Zdravím,mám takový dotaz,rozebírám jawetu standard a nejde mi ven nádrž,nevíte jak jí mám vyndat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2014 17:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podiv se do příručky... hrlo z nádrže se musí vyšrubovat speciálním přípravkem
 
 
Datum: 14. června 2014 17:50
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Pro combust: Čau,jak jsem tu před nedávnem psal o problému v zapalování babetty 210 tak je to již vyřešeno,vyměnil jsem celou tu jednotku za GYT a taky zapalovací pol a babetta chytla na pul otáčky a beží jak má.Mám ještě ale malý problém s tím zapalovacím polem,kupoval jsem ho tady z Fichtlkramku (je to ten za 110kč) no a je nejspíš trochu vadný,při běhu motoru na něm občas přeskakuje malá jiskra viz.odkaz.Reklamovat ho nechci ikdyž je to určitě vadou výroby.To by byla zase operace na 14dní.Nešlo by to místo třeba zakápnout cínem?Nebo nějak jinak opravit?Díky http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Babetta-civka/#13062014135.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2014 21:42
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17329    
Poškozená cívka nikdy přepětí dávat nebude. Napětí je daný počtem závitů a ty tam při jakýkoliv závadě prostě nepřibudou. Jde o to jestli ta cívka pro ten tvůj typ zapalování je identická s tou pro GYT nebo má jiný parametry protože má jiný katalogový číslo.
 
 
Datum: 17. června 2014 21:42
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Hele muzu to zkusit.Já si stejně myslím že ten zapalovací pol je v pořádku,podle mě odešel jen tyristor nebo cívka.Ale bylo mi doporučeno ho vyměnit protože kdyby náhodou dával přepětí tak by mohl časem zničit i ten tyristor nový.Zase tak drahej nebyl tak proč né...Ale nečekal jsem že odejde takle rychle.Každopádně jsem tam ted dal ten starej pol aby alespon fungovala než to nějak vyřeším..
 
 
Datum: 14. června 2014 23:43
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17315    
A co dává ta původní jsi zkoušel změřit? Případně jakej má odpor?
 
 
Datum: 14. června 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Tak bohužel než jsem se stačil do nějaké opravy pustit tak cívka odešla.Měl jsem nastartovaný motor a koukal kde přesně přeskakuje jiskra a po cca. 5min.běhu se začal trochu tavit okolo přítomný plast a pak babetta chcípla-přepálil se ten malinkej drátek co byl asi špatně připojený ke zbytku.Tak jsem usoudil že tohle už nemá cenu opravovat.Napišu Sesovi a zeptám se jestli by to šlo vyměnit bez zbytečných průtahů protože potřebuju aby bába fungovala co nejdřív. Je fakt smutný co se dnes vyrábí za sajrajt..
 
 
Datum: 14. června 2014 18:23
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17315    
Bohužel není to video moc ostrý tak nevidím proč to jiskří. Jestli je to přerušenej vodič tak by se to dalo opravit propájením cínem ale jestli je to mezi vrstvama vinutí nebo proti kostře tak ne cín ale nějakou izolaci, ideálně nevodivej lak.
 
 
Datum: 14. června 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel15908    
zdary vim že to sem nepatří ale chci se zeptat co je lepší ? Aprilia ETX 125 nebo Yamaha DT 125 R co je víc poruchoví ? poradíte mi někdo prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
ja mel detecko ctyri roky a pohodicka a to byla otevrena
 
 
Datum: 15. června 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzal bych japonce, italky sou italky, furt nasraný
 
 
Datum: 14. června 2014 11:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci má tady někdo zkušenost s montáží pochromovaných kluzáků(asi dobovej tuning na mém fichtlu) přes to PVC pouzdro do nosných trubek. Kžyž to vezmu výstružníkem 22 tak je to pořád těsný,pilníkem to moc nejde tak mě napadlo to zkusit nahřát na el vařiči ? nebo je to blbost ? přece jen chrom je odolný vysokým teplotám a možná akorát tak zežloutne než aby se pořádně nahřál.. Nebo nějaké další nápady? Ať vám to jezdí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2014 0:09
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
já to dělám tak že do vidlice zabouchám jedno pouzdro a 22 vrtákem do dřeva to vyvrtnu a je hotovo... :-)
 
 
Datum: 14. června 2014 0:09
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na výstružníku ale víc jak 22 mm nedám :/
 
 
Datum: 13. června 2014 23:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
stavitelný výstružník a stružit dál. nahřívání je nesmysl - zničí se pouzdra.
 
 
Datum: 13. června 2014 19:42
 
<  128  129  130  131  132  133  134  135  136  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:13:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu