slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  9  10  11  12  13  14  15  16  17  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19416    
Prosím pomoc, mám Fichtla 21 a za studena nedrží volnoběh. Zkoušel jsem tomu přidávat tím sroubem s pružinou, ale nic to nedělalo. Jehlu mám v 3 zářezu shora. Nevíte čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2018 13:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19467    
A nebo máš prostě jako každej druhej moc vysoko hladinu a ulejvá se ti to. U starých obouchaných plováků je potřeba hladinu snížit rapidně. Zkontroluj zda máš volnoběžnou trysku 38 a zda neni protažená drátem. Někdy chce i přiklepnout svíčka a často zlobí moc malý předstih.
 
 
Datum: 08. srpna 2018 13:57
 
 
 
 
Jméno: Michal Břoušek      IP: uživatel19466    
Normalne ma byt jehla v 2 zařezu ze zhora a nebo máš od volnobězneho šrobku už odřené šoupátko
 
 
Datum: 07. srpna 2018 20:06
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravím, pasuje do ojnice ckr která má origo jehlový ložisko pro pístní čep, klasické kluzné bronzové ložisko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2018 9:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19465    
Ne. Větší. Sesa ho jeden čas také prodával.
 
 
Datum: 07. srpna 2018 9:17
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel19463    
Zdarec borci, mám babettu 210 a stala se mi dneska nemilá věc. Pojezdil sem na Babettě cca 5km, zaparkoval jsem ji, a za půl hodiny jsem na ní chtěl zas jet, tak sem jí nakopl (na neutrál bublala pěkně), a jak sem jí sundal ze stojanu tak sem zjistil že mám totálně zahryzlý zadní kolo... po vytažení náhonu se okolo točí.. tak sem rozdělal spojku (jak jsou radici lamely z 1 na 2) a zjisitl sem ze kdyz tam dám buben a lamely tak jde kolo protočit, jenže jak tam dám unašeč vnitřní, tak kolo nejde protočit je to celý zahryzlý, mám dva druhy lamel i unašečů a nic nepomáhá. Kde je problém v lamelách? unašečí? nebo je něco vysypanýho v motoru? podotýkám, že se nic nestalo při jízdě, ale při stání s vyplým motorem. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2021 22:25
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Volnobezka v motoru. Beztak se rozlisovala
 
 
Datum: 02. srpna 2021 22:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19465    
A cvrček na kole by to nemohl způsobit? Šlapky se netočí zároveň se zadním kolem? To jen aby se vyloučilo vše co je "venku" ....
 
 
Datum: 05. srpna 2018 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19465    
Něco mi napovídá,že to bude uvnitř. Nemužu si přesně vybavit,jak tam jdou ty převody přes to samosvorný kolečko,ale problém by mohl být tam. Sorry,babetu jsem dělal dvakrát a dvakrát to byl nefunkční (klouzající) motor z důvodu vylágrované kliky,kde vakl čepu v ložisku způsoboval netěsnost v guferech a následné pronikání oleje do prvního spojkovýho bubnu. Mě to logicky vychází na tu "volnoběžku"... otevři to,je to razdva,jen musíš mít stahovák na první buben.
 
 
Datum: 05. srpna 2018 20:59
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19416    
Prosím o radu, ví někdo, jaké číslo má origo barva na červeného pionýra 21?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2018 12:36
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Jestli myslíš Jawáckou červenou tak je to ČSN 8850, pak je světlejší tzv. rumělková a ta má ČSN 8160. Musíš si to ale přetransformovat do současných RAL odstínů. http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-puvodni-zachovale-renovace-pionyry.html
 
 
Datum: 02. srpna 2018 12:36
 
 
 
 
Jméno: rosta741 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám dotaz pincek nechce jet v nízkých otáčkách (dusí se), při rozjezdu musím 1ku dost vytočit a v kopci nejde dát ani za 2. Ale jak se dostane do otáček tak jede krásně. Karbec vyčistěný a seřizený, výška hladiny, ani změna zářezu jehly nepomohla , předstih jsem nastavoval stokrát a pramalá změna. Vyměnil jsme gufera na klikovce, což taky nepomohlo. Nevíte čím by to ještě mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2018 13:55
 
 
 
 
Jméno: rosta741 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Volnoběžný trysky jsem vyzkoušel obě, lépe to jede s 32. Hladinku v plovákové komoře jsem zvýšil po horní plíšek ale trysku mám pořád na první zářezu z hora a zatím to docela dobře jede.
 
 
Datum: 10. srpna 2018 13:55
 
 
 
 
Jméno: Michal Břoušek      IP: uživatel19466    
Skus vyměnit svíčku a nebo se podivej jestli ti to neprofukuje pod hlavou případně hlavu dotahni a ještě me napadlo dat plýšek od jehly na jiný zářez standartně ma byt na druhym výřezu ze zhora a nebo skus vyčistit palivovej kohout
 
 
Datum: 07. srpna 2018 20:14
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Lanko jsem se snažil natáhnout tak, aby se co nejmíň ohýbalo a zároveň i dost promazal aby chodilo pěkně volně. :-) Dal jsem jinej karburátor komplet osazenej a je po problému :-)
 
 
Datum: 02. srpna 2018 12:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19462    
To muže bejt i lanko od plynu. Tmavá cihla pro záběh je naprosto v pořádku.
 
 
Datum: 30. července 2018 6:58
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Čau. Promiň draku, ale musím reagovat na to co napsal Standa. Mám motor po GO, nový ložiska gufera a udělanej výbrus. Mám ani ne 100 km od prvního chodu a Pionýr jede jako zaběhnutej. A nemůžu pořád doladit volnoběh. Jehla na prvním zářezu shora. Jinak se dusí. Na airboxu jedna díra zašpuntovaná. Mám na filtru takovou tu zahnutou trubku, když ji sundám tak je to o něco lepší. Plováková hladina OK. Předstih tam nějaký rozumný od oka je aby to jelo. Svíčka je celá tmavší, ale úplně černá není. Taková tmavá cihla. Dávám víc oleje kvůli záběhu. A při řazení mi strašně pomalu padá z otáček. Je fakt že to musím ještě doladit ale chová se to dost podobně. Asi něco v luftu? :-D
 
 
Datum: 25. července 2018 20:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19461    
Řešim taky bohatost směsi. Pio celkově seřízený. Jede to neskutečně (60ccm motor). V rámci běžnýho ježdění vše ok. Ale. Předevčírem jsem ukecal manželku na takovou krátkou projížďku. Cca 30km tam,koupání a zpět. Fichtl tahnul neskutečně i ve dvou. Na rovince 60- 65 dokonce 70. Ale bylo to tak rozpálený,že se začli projevovat anomálie. Ačkoliv by normálně volnoběžná směs chtělao chudit tak při řazení z jedničky na dvojku otáčky padali hrozně pomalu(chudý),přitom zas při volný jízdě mezi kořenama se to zakuckávalo (bohatý). Točí to teď úplnej nesmysl (snad 7,5-8 tis) a v úplný špičce se mi to zdá už chudý,ale necukne to,nevadne (!!!) nic...vše ok... Svíčka taková ocelově šedá okraje až černé. Elektroda černá,okolo izolátoru náznaky tmavě hnědé,čistá,vše bez povlaku. Co s tim? Nechci očesat zuby převodovky. Přijde mi,že jsem asi vyčerpal schopnost a rozsah origo karbecu :-D Mam teda šílenej předstih. Asi 2,5mm. Ale nehodlam na tom nic měnit,nikdy to takle skvěle nefungovalo. A ve dvou jedem jak na přejetý padesátce v jednom. Kopec nekopec. Jedničku vytočim do mrtě a dvojka se okamžitě chytá i do kopce. Dokonce i trojka :-D jen ty pomalu padající otáčky mi štvou... někdo nápad? Gufera,těsnění jsou dobrý. Motor je jinak přejetej na kaši. Šoupátko má dost vakl v karbecu,tudy by to mohlo tahnout luft?
 
 
Datum: 25. července 2018 13:26
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plovák může být špatnej, zkus ho hodit do vody nebo do sklinky s benzínem a uvidíš, jestli bude plavat (nech ho plavat delší dobu)... Když budeš kupovat tu SVD trysku, tak pokud jseš ochotnej investovat o stovku víc, tak kup i tu 32 SVD, budeš mít víc možností na dobré odladění motoru ;-)
 
 
Datum: 24. července 2018 20:03
 
 
 
 
Jméno: rosta741 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plýšek jsem ohnul maximálně jak to šlo a trochu to pomohlo. Ale zdá se mi, že plovák je dost nízko, ale žádnou prasklinu jsem na něm nenašel, není nějaký trik jak to zjistit ? Svíčka měla vždy cihlovou barvu. Obě trysky jsou ještě origo, tak zkusím koupit 35 SVD a uvidím.
 
 
Datum: 23. července 2018 22:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš to moc bohatý. Jak vypadá svíčka, typuju, že bude černá. Zkus snížit hladinu v plovákovce popř. můžeš zkusit snížit jehlu o 1 zářez. Trysky jsou jaké mají být, tzn. 38 volnoběžná a 68 hlavní? Měl jsem taky dlouhodobě problémy s bohatou směsí a pomohlo až dát menší volnoběžnou trysku. Tady na krámku jsem koupil 32 a 35 SVD trysky a díky nim se mi podařila směs krásně odladit. V létě mám trysku 32 a na studené období je vhodnější ta 35 ;-)
 
 
Datum: 23. července 2018 18:25
 
 
 
 
Jméno: TOM      IP: uživatel18274    
Ahoj, mám další problém při skládání pionýra. Složil jsem řízení, ale když to s citem utáhnu aby to nemělo vůli, tak se to otáčí hodně ztuha. Dal jsem tam nová ložiska s plastovou klecí tady z krámku. Při otáčení do stran, je z vrchu vidět že se to ložisko v rámové misce ani nehne a ta malá miska s rádiusem se po tom šoupe. Dřív tam byly jenom sypaný kuličky. To ložisko jsem koupil kůli jednodušší montáži a ono tohle :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2018 9:41
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel15710    
Zdarec draci, nemáte někdo nějakou radu nebo tip jak z pincka 21 vyndat vložku výfuku? Pořád mi to nejde vyndat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2018 14:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19457    
Nenapsal si jaký máš výfuk. U doutníku tam toho moc neni. Jen taková puklička s dvěma trubičkami,ta většinou vyndat jde. Trn MUSÍ zůstat na svém místě! Ani ten krátký kužel pod tim se nesmí hnout. U mustang výfuku je to horší. Ten doporučuji napřed vypálit a vyklepat ven co půjde a pak se teprve snaž vyjmout vložku. Vytočit,vykroutit,vyrvat. Většinou nechce ven,kor pokud je výfuk pomačkaný či jinak deformovaný. Taktéž netrhej trn ani nic za nim. Někdy je to boj,bejvá to zarostlý.
 
 
Datum: 22. července 2018 14:38
 
 
 
 
Jméno: Daniel      E-mail:      IP: uživatel19456    
Zdar draci, je tu někdo odvážný kdo by se k nám přidal a vyrazil s námi ke konci srpna k moři na pinckovi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2018 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19457    
Smekam před váma a dalšíma nadšencema co se daj na takovou trasu na 50ccm samochodu a hrozně vám ten zážitek přeju a trošku i závidim :-) vim jak jsem každej rok nervní před cestou k moři a to jedu osobákem,kterej sice neni nejmladší,ale lety prověřený. Našim oktávkam jsem věřil. Muj stříbrnej šíp byl spíš ital,už to přes alpy znal a zlaťák byl vychovanej na trase do jižní dalmácie a to ještě snad ani nevedla dálnice až do splitu :-D Příští rok poprvé novym většim a výrazně mladšim,tak to budu zase jak na trní,jako když jsme jeli poprvé :-D na fichtlu bych měl obavy i z cesty do Brna :-D fakt respekt !
 
 
Datum: 22. července 2018 21:11
 
 
 
 
Jméno: Ladislav Šterner      IP: uživatel19451    
Zdarec chtěl bych se zeptat jaké písty na fichtla jsou nejvíc kvalitní, potřebuji to na 4K tak aby to i něco vydrželo. Co jsem koukal na netu tak někdo na ty Maďarský nadavá a někdo je chválí tak bych chtěl slyšet jak to snima doopravdy je. A ještě jedna otázka jaký kroužek koupit litinu nebo chrom? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2018 12:31
 
 
 
 
Jméno: Ladislav Šterner      IP: uživatel19451    
Dobře díky za rady, zkusim toho maďara a dám na něj chrom kroužek.
 
 
Datum: 15. července 2018 12:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19455    
Marek: Slyšel jsem o tom ve spojitosti s většími otvory v pístu,je dobrý vědět že praskaj i tak. Ale to bude asi vyšší zatížení a otáčky,co? Nám jezdí 3K na maďary třetí sezonu. Točí i 11. Bez problému. Láďo ty v tom máš takovej hokej,že nemam odvahu ti vysvětlovat výrobu závodního pístu. Kup si pro začátek maďara.
 
 
Datum: 15. července 2018 8:59
 
 
 
 
Jméno: Ladislav Šterner      IP: uživatel19451    
Oprava* u přepouštěcích kanálu tak nad nima.
 
 
Datum: 14. července 2018 20:12
 
 
 
 
Jméno: Ladislav Šterner      IP: uživatel19451    
Dva přefuky má u výfukového kanálu a další dva u sacího nad ním
 
 
Datum: 14. července 2018 20:10
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19454    
Maďar praská v úrovni pístního čepu. Díry pro přepouštění nemají na praskání vliv.
 
 
Datum: 14. července 2018 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19453    
Je .. Sorry,koukam že jsem se upsal :-) kroužek podle šířky výfukovýho kanálu. Samozřejmně že válec má hlavní přefuky na boku,ale ptám se,jak jsou vedeny další dva přefuky?
 
 
Datum: 12. července 2018 20:49
 
 
 
 
Jméno: Ladislav Šterner      IP: uživatel19451    
Sací kanál má 16mm na 25mm, jedná se o ten otvor kde je sací hrdlo s karburátorem? Válec má boční přefuky.
 
 
Datum: 11. července 2018 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19452    
Zdar. Pokud to bude 4K kde boční/horní přefuky budou plněny přes píst,tak potřebuješ zaprvé speciální píst s výše položeným kroužkem. Pokud se jedná o boční kanály tak je potřeba použít pevnější píst (odlitek Almet). Hrozí totiž roztržení pístu nad čepem. Pro horní kanály stačí lehký maďar,ale lepší by byl také Almet. Almet je tuším z výkovku. Maďar je jen litej. V případě potřeby ti dám info kde takové písty objednat (nechat vyrobit). Typ kroužku podle šířky sacího kanálu. Do 25mm používám litinu/chrom. Nad 25mm ocel. U hodně točivého motoru bych volil kroužek o síle 1mm (chrom). Pro případné první pokusy samozřejmně lze použít i 1kr píst z fichtlkrámku. Pro závodní zatížení bych použil vhodnější píst.
 
 
Datum: 11. července 2018 13:12
 
 
 
 
Jméno: Ceecerfrcr      IP: uživatel19450    
Zdravím chcel by som sa spýtať ako na území SR nejakým spôsobom znovu prihlásiť pioniera na značky.Starý tp aj značku mám a na veteránske ŠPZ to nechcem dávať.Vraj k tomu treba potvrdenie od výrobcu,veľmi sa tomu nerozumiem zatiaľ ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2018 13:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19452    
Vozidlo vyřazené z evidence nelze znovu přihlásit. Ovšem pokud máš všechny doklady tak ho lze bez problému přihlásit na veteránské značky ( k tomu totiž potřebuješ odhlášené doklady,bez nich to nejde).
 
 
Datum: 11. července 2018 13:20
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Neví někdo jakou barvu měl konec ručičky a prostřední čárka u ampérmetru na kývačce ? Podle zašlé barvy to vypadá na žlutou, ale to se mi moc nezdá... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2018 10:19
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19449    
Zdar, bylo to ntřeno fosforovou barvou (jako na hodinkách, ve tmě svítilo).Jestli se dá sehnat, nevím.
 
 
Datum: 04. července 2018 10:19
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      E-mail:      IP: uživatel19448    
Byl jste někdo na fichtl 24hodinovce v Dolním Bousově? :-) http://www.youtube.com/watch?v=fHF2r558Lfw&t=3s odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2018 19:53
 
 
 
 
Jméno: P&S      IP: uživatel13743    
zdravím, prosím o pomoc na ponýru sem dával nové spojkové lamely i pružinky (3cm) no a problém je ten že nechce vypínat spojka.. třebas nastartuju je to studený a spojka jakš takš faká ale tak po 6 zmáčknutí páčky přestane vypínat. šroubek na štelování roztemovaný není to samé tyčky jsou nové i s kuličkou olej 90H, nějaké nápady jak to vyřešit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2018 17:59
 
 
 
 
Jméno: P&S      IP: uživatel13743    
díky za radu ale nakonec opraveno, zjistil sem že já blbec to měl u páčky uplně vyšroubovaný a tim pádem se zkrátila dráha vypínání a to bylo celé... takže u páčky jsem pouze nastavil vůli, u deklu dotáhl a už to funguje takže jak teplý nebo studený maká pořád stejně :-D
 
 
Datum: 30. června 2018 17:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
Tipoval bych, že se vytahuje lanko(je někde rozlámaný, zkusit vyměnit pokud se to nevrací do původního stavu)., mě se tohle stávalo u přední brzdy. Párkrát jsem zabrzdil a musel jsem zase lanko "zkrátit" štelovákem, jediný co zabralo byla výměna. Nebo olej nemá rád ty lamely a lepí je k sobě(u tebe asi extrémní případ jevu u mě - na 175(korek) i stadionu(zakázkově lepený ferodo) do prvních pár použití mi spojka nepřenese plný výkon motoru(klouže), ale když párkrát spojku zmáčknu aby se tam olej dostal, tak funguje jak má. Pokud si vybavuju správně tak tam leju 20w50(můj názor je takový že na 90h tam takový tlaky nikdy nebudou aby tam musel být))
 
 
Datum: 30. června 2018 13:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Řeším tovej problém.Slozil jsem motor dám ho do rámu. A Řadí to nějak divně. Hlavně hrozného problém najít neutrál a potom taky při zařazeném kvaltu a zmáčklou spojkou do předu tlačit fichtlu jde ale couvat nelze. Jak kdyby se to nějak zaseklo. Setkal se stím někdo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2018 15:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jsem zapomněl zmínit že motor neběžel. Je tu možnost že až se to roztočí zahřeje se že by si to nějakým způsobem "sedlo"?
 
 
Datum: 27. června 2018 15:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já se potom ozvu
 
 
Datum: 24. června 2018 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Rozpul a zjisti a napiš. Nic jinýho ti nezbyde. Sám jsem zvědavej.
 
 
Datum: 24. června 2018 20:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako ti vydliču ? Tu jsem určitě obráceně nedal. Před rozpůlením to chodilo dobře.Ale jak píšeš je možný že to bude chtít tu hřídel vypodložit.Rozpulení se stejně nevyhnu.
 
 
Datum: 24. června 2018 19:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Tři zuby chyběj na každý,to ničemu nevadí,jen ten první,kterej už zabírá nesmí mít plochý čelo. To se pak staví proti zubu cvrčka a nechce to skočit do něj a nejde to nakopnout. To se tam pak musí dát kvalt,cuknout s motorkou,znova vyřadit a pak to nakopnout jde :-D to jsou takový ty dokola omýlaný problémy :-D přitom řešení je kolikrát taková kravina :-D není třeba novej segment,ale onen zub urazit :-D
 
 
Datum: 24. června 2018 19:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Taky muže bejt už slabá přítlačná pružina cvrčka a plochý přeskakovací zuby a on vždy nezaskočí úplně nazpátek.
 
 
Datum: 24. června 2018 19:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
A k tý nakopávačce - když ji tam usadíš,jsou zuby nakopávačky a cvrčka přesně proti sobě a nebo se krejou jen z půlky? Nevim proč,ale některý motory chtěj tu hřídel pod segmentem vypodložit (třeba silnou podložkou). Pak jdou zuby na sebe,zabírá to hned a nestrhávaj se zuby na tom půlměsíci.
 
 
Datum: 24. června 2018 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
To jedině že si ji dal obráceně.
 
 
Datum: 24. června 2018 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Asi největší zajímavost byl zespoda svařenej motor :-D
 
 
Datum: 24. června 2018 19:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klika se otáčela volně to jsem zkoušel po celou dobu kdy jsem dával kartry k sobě a řazení taky fungovalo. Řadící automat jsem nerozebíral pouze jsem ho vyndal z motoru a pak zase usadil. Převodovka je originál pouze startovací segment jsem dal Nový protože zuby byli na začátku segmentu opotřebované a taky jsem si myslel že to je důvod proč páka zabírá až v polovině. Ale po smontování se to chová stejně +přibyli problémy stím řazením vono někdy to jde i do zadu a někdy ne. Ještě tam nemám namontovány stojan a když mám neutrál a někdy to opřu o ponk tak najednou tam je rychlost. Jak kdyby tam ten neutrál nebyl pořádně zařazený.Aretančni šroub tam je . Bloky šli k sobě pomocí přípravku žádné násilí prostě nic. Asi nic jiného než rozhození mi nezbyde. Jo a je to u jawy 21.Z nouze jsem zkusil i jinou radicku a nic se zubama na segmentu jsem nic nedělal. Není možný že jsem třeba dal vydlicku co chodí po té tyčince mezi převodovými kolečky do spatné polohy ?
 
 
Datum: 24. června 2018 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
Dam ti dobrou radu. Naskládej si převodovku do položenýho karteru a prostě si to řazení ozkoušej. Už zde objevíš drobné problémy. Když si nebudeš jistej,jestli je to dobrý a nebo špatný tak to slož bez kliky a zkus si řadit a točit. Dělal jsem mraky motorů a dodnes si takový ty mrzáky skládam bez kliky a zjišťuju,co to dělá zavřený - často dělam taky ze tří automatů jeden funkční a nebo ze zbytkú převodovek jednu "skoro dobrou" a nebo dvojkový kolečka z dvacky v j05... a jiný psychárny pro lidi,co jsou bezradný a nebo extra hladový :-D
 
 
Datum: 24. června 2018 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19445    
To jedině že by ti zabírala nakopávačka o rozběhovýho cvrčka,ale to bys ji musel mít sešláplou aspoň o kus,potom ano,dopředu pojede (cvrček přeskakuje),dozadu nejede. Ale je to blbost,jiný vysvětlení mi nenapadlo. K tomu divnýmu řazení - tys rozebíral řadicí automat? Je v motoru správnej? Neni jen o dva zoubky přesazenej? Aretační šroub tam je? Neseskočil ti takovej ten konik na pružině? Nevystřelila ti pružinka zevnitř ? Když nefunguje vnitřní mechanismus toho blokování (nevim jak to popsat,dva vyjížděcí zuby -krokuje- z jedničky dáš dvojku,víc tě nepustí) tak to potom dělá všelijaký věci :-D a nebo když máš tělo automatu z j555/05 a ozubec z j21 tak to taky blbne... to krokovací zařízení má jinej krok než zuby na půlměsíci. Napiš. To se najde. Ale asi to rovnou rozhoď. Ověřit funkčnost převodovky doporučuju hned po utažení karterů. Pokud nemam jistotu,že to správně řadí a volně se otáčí klika i převodovka tak nemá význam skládat dál...
 
 
Datum: 24. června 2018 18:56
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel19443    
Zdravím, prosím pěkně - nemáte tip, kde na jižní Moravě / Vysočině najdu seriózní a spolehlivý motoservis / člověka, co by se ujal mé JAWY 05? S motoservisem Jonasmoto ve Výčapech mi právě došla trpělivost... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2018 11:53
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19464    
V tuhle chvíli nevím v jakém je to stavu, byla tam v háji elektrika (vypálenej spoj) a nejspíš bylo potřeba to udělat znovu. Já to flikuju po víkendech a to to člověk rozvrtá a pak neví, kde přestal. Navíc s tou eletrikou si nevěděl rady ani kámoš, tak jsem to odvezl do servisu a týpek je bohužel na přeshubu...
 
 
Datum: 05. srpna 2018 11:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Nejspolehlivější servis je ten, který si udělám sám;-) Co potřebuješ řešit?
 
 
Datum: 22. června 2018 7:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou tu kolektivni nadcenci babett a meli by zajem si zazavodit na scela ojedinelem zavode babett na 12 hodin ? jednak mam nejake lupeny zadaco a hlavne startovne zadaco,,ja sem mimo a tak jen pro fandy a hlavne pro zakazniky fichtlkramku .-) http://www.fichtlkramek.cz/reklamni_banner odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2018 18:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Divoka karta je dana,, profi zavodnikovy,ktery bude hajeit barvy fichtlkrameku na Jaweta SPORT a musim rict ze jim pekne zatopi babetakum,,bude to maso .-)
 
 
Datum: 26. června 2018 18:34
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
zdarec chlapy, co to znamenalo označení TK (a nějaký číslo k tomu) myslím že se tím snačily upravené motory nebo tak něco vůbec nevím, jen že jsem našel na válci od fichtla označení TK116 a to celé jakoby v kroužku tak nevím co to znamená předem dík za jakékoliv info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2018 6:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19444    
Hele to bude záhada minulosti. Někdo si ho moh naznačit a mít ho v zásobě válců na úpravu. Lidi a týmy co jezděj závody nemaj 1-2 válce,ale plný police. Vidim to u kamaráda co jede stadiony. Ten má snad 4 různý motory a plný skříně válců,karterů,klikovek... seriovejch i upravenejch ... Někomu pak prostě zbyl a nějak se zas vrátil do oběhu :-D pokud nejeví žádné známky vyjimečnosti tak by to bylo vysvětlení. Moh to bejt klidně svazarmák,ale před úpravou :-D
 
 
Datum: 21. června 2018 6:42
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
těžko říct stando,ale vzal jsem si vedle sebe i origo válec a ten s označením TK je uplně stejnej uvnitř jako origo takže fakt nevím
 
 
Datum: 20. června 2018 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19442    
A kdyby to byl 4 kanál s dvouma prazvláštníma okousanejma horníma přefukama plněnýma přes píst tak to klidně mohl být válec z produkce TK moto,které se prodávali před cca 10 lety.
 
 
Datum: 20. června 2018 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19442    
Třeba kamarád si značí raznicema všechny upravené válce,které udělal. Takže to muže být klidně něčí značení. Z výroby to značené nebylo. Muže to být i pradávný závodní válec. Fotka kanálů by napověděla. Leccos už jsem viděl. Jak český tak slovenský,něco byly dokonce fabrický závodní prototypy,svazarm .... něco se jede dodnes,něco je dávno překonaný,něco je po desetiletí pevný základ...
 
 
Datum: 20. června 2018 11:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Jsou dvě možnosti - buď je to nějaká výstupní technická kontrola ve fabrice nebo http://w.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=129&idtop=98441
 
 
Datum: 19. června 2018 8:02
 
 
 
 
Jméno: Erik      E-mail:      IP: uživatel19413    
Ahoj, Neni tu někdo z jihomaravskeho kraje kdo by mi zvládl zapojit na čz 125/488 zapalování vape? Nebo rovnou celou elektriku :-D Nevim si vůbec rady jak to zapojit do spinacky aby fungoval chcipak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2018 17:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19424    
http://www.georgeb.wz.cz/technika/vape/schema.gif Jde o to, že původní zapalování se chcípá vypnutím napájení cívky, ale VAPE se vypíná přikostřením modrého kabelu z VAPE &#8222;cívky&#8220;. Proto se používá rozpínací relátko, pokud chceš mít zachované chcípaní přes Boshák. Rozpínací relé je standardně sepnuté, takže je propjen ten modrý kabel s kostrou, pokud do relé přivedeš napětí, tak relé rozepne, tím se odzkratuje ten modrý kabel a můžeš startovat. Pokud tam relé mít nebudeš, tak normálně nastartuješ, ale nepůjde ti to chcípnout. Takže já mám Bosh spínací skříňku, rozpínaci relé zapojené podle toho schématu a vypínač na pravé straně mám z jedné strany připojený na kostru a z druhé strany na ten chcípací modrý kabel. Takže uprostřed je motor chcíplý (propojená kostra s modrým vodičem) a na krajích běží - takže obráceně než je to u origo zapalování. Pokud jsi extra elektrojelito, tak to prostě chcípej tím chcípákém napravo, jak jsem psal a na relátko se vyprdni. To musíš zmáknout.
 
 
Datum: 19. června 2018 17:16
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel19438    
Zdar, chci se zeptat jestli se dají sehnat gumový pouzdra na rám na zadní vidlici? Co jsem na internetu našel, tak u nich psali, že jsou silonový. Nevím jak bych tam ten silon narval, když mám rám i kyvku v práškový barvě a navíc to mám upravený, aby se ta kyvka dala sundat bez rozlisování tý kyvný osy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2018 10:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Mám doma 2 roky lemely ferodo na fichtla. Teď je chci dát do motoru mám je přes noc ponořit do oleje ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2018 21:14
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí jen namazat před montáží olejem, máčet se musely korkový lamely. Jinak jak napsal standa, před montáží ještě pilníkem projeď tu vnitřní díru, aby ti lamely volně chodily na spojkovém koši.
 
 
Datum: 19. června 2018 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19439    
Mužeš a nemusíš. Já je vždy přejel olejem před montáží a vždy to bylo cajk. Nezapomeň utrhnout vnitřní hrany pilníkem,aby lamely vůbec sedly na koš. To je důležitě pro správný chod a funkčnost.
 
 
Datum: 17. června 2018 21:26
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
to je samozdřejmost
 
 
Datum: 17. června 2018 20:50
 
<  9  10  11  12  13  14  15  16  17  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 7:18:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu