Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci čím mužu zavařit výfuk.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 20:15
 Plynom ho nezváraj..plyn ti kov zohreje na veľkom kuse, zoslabne, a začne hrdzavieť.... CO2 si zožeň
Datum: 05. dubna 2010 20:15
 horkou vodou v zavařovacím hrnci
Datum: 04. dubna 2010 22:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To si tim propalovanim zalezi na citua na tloustce ..nekomu se to povede nekomu min sikovnymu ne...
Datum: 04. dubna 2010 14:44
 svareckou  ja mam tu zkusenost ze kdyz sem delal neco s vejfukem od 555 tak se mi to propalovalo.... chce to elektrodu s malym prumerem aby se to nepropalovalo... bo an to vem COcko
Datum: 04. dubna 2010 12:07
 Normálně......plynem.....=)
Datum: 04. dubna 2010 12:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši přitáhl jsem domů motokáru která má náhon jen na jedno kolo...myslíte že to nebude jezdit k jedné straně?? jde mi o to jestli se mám snažit tam dát motor nebo jestli z toho mám nechat bantámky a naházet to do šrotu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 17:48
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Hele, u motokáry se to řeší standartně tak, že čepy řízení maj záklon(tak 5°) a váhu musíš mít na předek. Pak při zatočení se ti odlehčí vnitřní zadní kolo a proklouzne. Jednoduché-účinné.
Datum: 04. dubna 2010 17:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to fotka z pruběhu stavby....to to ještě nebylo pojízdný a nebylo dodělaný překladkování řetězu a napínák..
Datum: 04. dubna 2010 12:56
 vyres to jak lk... jinak lk, proc mas do strany retez u prostred?
Datum: 04. dubna 2010 12:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 04. dubna 2010 12:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mam ryksu s nahonem na 1 kolo a s brzdou na 2 myslel jsem si taky ze to bude tahat k jedne strane a po svezeni se nic takoveho nedelo jelo to normalne
Datum: 04. dubna 2010 11:54
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 11:43
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 dobrý den,poradími někdo?mám jawu 50/21 a nechce mi zařadit jedničku,rozjíždím se na dvojku.poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 17:43
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 to se mi stalo taky,nešla jednička a já pořád proč,pak sem si všimnul že se sklepala cívka dolu a opírala se o ní ta šalpáka takže tam jednička jít nemohla,je to sice blbost ale zkontroluj to
Datum: 05. dubna 2010 17:43
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a kterej?ten v tom očku nebo co to je a ebo ten vedle?
Datum: 04. dubna 2010 13:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nerozpadne,ten šroubek může být mod dlouhý a tak ti to jejde zacvaknout...a nebo je zase povolený a taky to nejde pořádně docvaknout...a zkusil bych u něj zbrousit hlavičku aby byla menší (myslím do šířky)
Datum: 04. dubna 2010 12:57
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 poradí mi někdo prosim vás?
Datum: 04. dubna 2010 12:55
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a proč?to se mě rozpadně převodovka ne?
Datum: 04. dubna 2010 12:16
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 Skus si vyšroubovat šroubek co drži ten automat.
Datum: 04. dubna 2010 12:03
 Zdraec prosim poradte mám dotaz. Když nastavuji hladinu v plovákovce na babettě 210 tak nejvyšší bod plováku má byt zároven s vrcholem trysky a nebo s vrcholem té emulzní trubice bez trysky? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 20:10
Datum: 04. dubna 2010 20:10
 Zdař všem pinckařům hej chlapi co s tím můj pincek nejde nakopnout sníčka je OK cívka taky OK myslím že to je ve startéru ale nvm co s tím .................. jinak když ho roztlačím tak jede.... díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 22:34
 no jo ale čim to potom je
Datum: 04. dubna 2010 22:34
Jméno: UltraMotorkář
IP: uživatel5685
 Myslím že ve startéru to nebude a uhlíky bych taky nekontroloval no a baterka to určitě taky nebude
Datum: 04. dubna 2010 22:07
 a skontroluj uhliky
Datum: 04. dubna 2010 11:54
 jn nebo se vysune a nerozotči to maš nejspiše slabou baterku
Datum: 04. dubna 2010 11:46
 tak asi sa ti nevisuva pastorek v tom starteru .
Datum: 04. dubna 2010 10:55
 zdarec hosi hej chcu se zeptat mam mustanga a mam aji papiry na neho no ale v tech papirach je napsano jine cislo motoru a aji ine cislo ramu ale dedek plati pojstku furt bo to je este na neho psane jo a je to odhlasene a ja stym chcu jit v nejblissi době na technickou tak se chcu zeptat jestli to nejde nejak prepsat ty cisla toho ramu a toho motora bo ja vubec nwm tak mi nejak poradte bo inac sem v riti total tak dik jo a SPZ pasuje normal tak aspon neco
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 10:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 musíš si koupit novej štítek, a na něj vyrazit číslo rámu jako je v tp... číslo rámu, neboli vin musí sedět.... a jinak číslo motoru si mužeš nechat na dopraváku myslim že za 50kč vymazat...
Datum: 04. dubna 2010 10:46
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 cus chlapi jak dlouho mam zajizdet jawu 250 panelka diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 16:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 1000km
Datum: 05. dubna 2010 16:14
 300-400 km
Datum: 04. dubna 2010 10:56
Jméno: šlauch
IP: uživatel9046
 zdarec lidi, dal jsem si na babettu 210 sekundární kolečko 14z. předtím jsem tam měl 13z. Myslíte si že to může být? Nebo dostává dost zabrat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 20:13
 já to mam taky tak, je pravda že kopce jsou horší, ale nedostává až tolik zabrat
Datum: 04. dubna 2010 20:13
 může co by nemohlo. Pokud máš babettu výbornou po motorové stránce tak na rovinku to bude tahat dobře ale horší budou kopce... Bude to rychlejší ale stratí se tím nějaká síla
Datum: 04. dubna 2010 10:56
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čus lidi co říkáte na čz 175/487? sou to dobrý stroje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 17:12
 podle mě výbornej stroj, sám mam dvě
Datum: 04. dubna 2010 17:12
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 iniminipliny troj
Datum: 04. dubna 2010 13:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 bezproblemovej stroj...
Datum: 04. dubna 2010 11:53
 Tak já mám ČZ 175 487, oproti ČZ 175 450 to má větší výkon asi o 3kW a něco.Stroj to vůbec není špatnej,když uděláš GO motoru - hlavně klikovku,výbrus,zkoukneš komplet převodovku,dáš nový ložiska,gufera ,pak nastavíš karburátor správně a předstih s odtrhem tak valí jak blázen.Lepší je jezdit v jednom, ale ve dvou se to taky dá.Normální cestovní rychlost může být tak 80-90, maximálka 105-110, ale dá se z toho vytáhnout i 120. Jinak dle mého názoru jsou to velmi dobré stroje. Něco jsem sepsal např. tady: http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=46610
Datum: 04. dubna 2010 11:14
Jméno: zéma
IP: uživatel8303
 docela jo když vemeš v potaz jejich staří tak jo! jediný co se často sere je dobíjení ale pokut koupíš Vape a nebo zgenerálkuješ předchozí zapalování tak je to vcelku bezproblémový stroj
Datum: 04. dubna 2010 11:03
 ne
Datum: 04. dubna 2010 10:58
 Čau prosím o radu. Chtěl bych si na svojem pinckovi upraveném do crossu udělat přední světlo(zední ne). Ale nevím jak to udělat. Našel jsem doma úplně novou 6V/25W žárovku kterou jsem měl připravenou do předního světla na mustangovi. Chtěl bych tlumené i dálkové světlo. Mohl by mi někdo napsat návod jak to zapojit?? Předem díky  a ať vám to jezdí. PS: někdo mi tu psal že to nemám dělat že bych světlo v crossu rozbil, ale co mám dělat když jezdím potmě? Proto potřebuju přední světlo.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 15:45
Jméno: viktor009
IP: uživatel9110
 udělal jsem to tak: mám sice 20W zapalko ale udělal jsem to podle 30W schemata jeden drat od světelné cívky k druhé. Od té druhé jsem dal drát do přepínače dalkové/tlumenné a ty dva s přepínače na žátovku. Třetí kontakt na žárovce je kostra... svítí to dost to je hlavni  takže je to ok
Datum: 04. dubna 2010 15:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když si seženeš schéma na 20w zapalování a tudíš to zapojíš jen na jednu cívku tak ti do tý žárovky půjde jen 15W - bude málo svítit...já bych to nehrotil a udělal bych to normál podle toho 30w(jestli na tom pionýru máš teda 30w) a kamkoliv bych dal 5w žárovku ne??  třeba jí nabarvi namodro a udělej si z ní neony..to už je jedno..tam jde o to aby fungovala jako jakýsi odpor
Datum: 04. dubna 2010 13:03
Jméno: viktor009
IP: uživatel9106
 pisky: ty bud radši sticha.... kemos: diky za pomoc už to mam
Datum: 04. dubna 2010 11:13
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 to je to tak težké? vem si do ruky schema a chvilu přemyšlej...
Datum: 04. dubna 2010 10:53
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 najdi si schema na 20w zapalko a sezen prepinac  a zapoj podle toho jen predni
Datum: 04. dubna 2010 10:33
 ted sem se byl dívat na zapalko a mam 20W takže jak to udělat i s přepínačem? já chcu zap/vyp ne jeden vypínač a dálkové/tlumené na druhý
Datum: 04. dubna 2010 9:28
 jj schema mam předsebou ale nebude vadit když do té přední žárovky pude 5w nevíc pokud mám 30w zapalko?
Datum: 04. dubna 2010 9:22
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
Datum: 04. dubna 2010 9:19
 Čau draci poradte prosím mám jawa 21 a motor po Go.No nechce to chytnout ani za boha co byste dělali vy nebo co vám pomohlo??Karbec celkově čistí,zapálování předstich seštelovanej jiskru to háže svíčka nová .............Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 9:29
 sklepni ty elektrody na svičce na tech 0,5 na to tady už par lidi dojelo
Datum: 04. dubna 2010 9:29
 Zapaľovania z motorov 20,21,23 veľmi rýchlo stratia účinnosť, ak ten fichtl nevrčal veľmi dlho a stál,zrejme budeš mať slabý rotor,a buďeš ho musieť nabudiť, skús iné zapaľovanie ak máš zo starých typov fichtľov, ak zavrčí, vieš kde je chyba.  inak skús nastaviť vzdialenosť elektródy na sviečke...0,5mm
Datum: 04. dubna 2010 8:53
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 Je možný že ti jiskra ve válci pod tím tlakem zhasne to by pak možná bylo i cívkou.
Datum: 04. dubna 2010 8:42
 a jde ti tam fuel ? Máš mokrou svíčku ?
Datum: 04. dubna 2010 7:55
 Nazdar draci... asi před týdnem mě oslovila sousedka, jestli nechi pincka s papírama.. sem jí řekl že ho určitě beru a včera za mnou přišla s tím že nemůže najít techničák...(ten pincek je odhlášený).. potřeboval bych od vás radu co dělat.. tata mi říkal že si může na nějakém úřadě nebo někde zažádat o kopii TP, že to stoji 50Kč.. Nevíte o tom něco? Dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 12:38
 na veterany potřebuješ kupni smlouvu motocyklu a stary techničák a členství veteránklubu,se podiv na net na nějaký klub a tam to určitě najdeš a je to tak na 6 stranek ve Wordu
Datum: 04. dubna 2010 12:38
 v origo stavu ještě je.. ještě sem ho nenechal přestřikat.. kolik stoji to přihlášení na veteránský papíry?
Datum: 04. dubna 2010 11:22
 jestly je definitivne odhlasem tak ho jeste muzes dat na veteransky papiryale budes muset ho mít v origo stavu:_)
Datum: 04. dubna 2010 11:09
 a jaký je rozdíl mezi odhlášený a definitivně odhlášený??
Datum: 04. dubna 2010 11:03
 jestli je definitivně odhlášený tak už ty papíry neoživíš...
Datum: 04. dubna 2010 0:51
 Nemáte někdo návod, jak přesně seřídit hladinu u hranatého karbece z prasete?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 0:56
 Ani náhodou, tam je plovák na plíšku a visí z víka plovákový komory na osičce.
Datum: 04. dubna 2010 0:56
 tam se neseřizuje asi nijak, na plováku je jehla a ta uzavírá přítok
Datum: 04. dubna 2010 0:52
 cau draci, zajimalo by me jaka je nejlepsi svicka, jakej olej do motoru, a jekej je nejlepsi olej do benalu vsechno k fichtlovi  predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:12
 Nejlepší olej M2T a PP80 hmmmmm.Podle me to nejsou ani zdaleka nejlepsi oleje i když PP je blíž....
Datum: 05. dubna 2010 19:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 takže do motoru nejlepší olej M2T 1:30 do benzinu a do převodovky PP80 a svicka N7Y nebo N15C.N7Y je oroginal
Datum: 05. dubna 2010 16:11
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nevim, jestli nejlepsi, ale jezdim na svym upravenym pionyrovi: Do benzinu Motul 510 1:30, Motul transoil expert do motoru (mam ferodo lamely a s timhle olejem mi spojka nezlobi), a Brisk N14C... na normalni jezdeni bych dal Motul 510 1:40 (mam s nim dobre zkusenosti) a N15C svicku. Stoji 30kc a rozdil oproti NGK nebo Championkam jsem nepozoroval... Dokonce i Stejsky ma na svym webu: " Srovnání zapalovacích svíček zahraničních výrobců ve výsledku víceméně kopírovalo jednotlivé grafy přes sebe, za zmíňku stojí zcela dostatečné (někdy i lepší) výsledky se svíčkou BRISK odpovídající tepelné hodnoty a desetinové ceny vůči konkurenci. "
Datum: 04. dubna 2010 10:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 1.NGK BR6HSA,2.Sehll syntetika.3Urcite naka Valvoline syntetika.Nejen ze to je nejlepsi ale i nejdrazší
Datum: 04. dubna 2010 8:15
 odpověd č.1: brisk n15C odpověd č.2 stačí obyčejný motorový olej od mogulu odpověd č.3 záleží podle ceny,a náročnosti daného uživatele,ale nejpoužívanější je asi M2T,ale já ho nemusím...
Datum: 03. dubna 2010 23:12
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 ešte se chci zeptat jak sou ty kartičky na s11 a s22 tak sem je našel na motokramek. a chci se zeptat jestli se da sehnat nikde na jawetu 551 díík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 8:24
Jméno: kozlon
IP: uživatel1859
 koukej na aukro , veštinou to nabízí S11, S252 s Jawetta na výběr, okolo 70 kč
Datum: 04. dubna 2010 8:24
 Ahoj draci...nevíte co mám špatně když mam černou svíčku? prostě má černou barvu...mám ČZ 175/487 mažu motul motomix 100 1:35 a dost mi to kouří fakt dost vždycky kdyyž se otočim tak za sebou mam strašný oblaka kouře... ale 1:35 se mi zdá akorát...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 23:53
 A svíčku máš jakou? Já používám BRISK N15C,je nejlepší podle mě,ještě lepší jsou kvalitní československý originál PALKY.
Datum: 03. dubna 2010 23:53
 Zdar to je přecci jednoduché,základem je tedy jehla, no a může být na druhým nebo třetím zářezu. Ikdyž teda je divný,že tam máš jen 3 zářezy,aby to nebyla hela z jiného stroje, já jich tam mmám tak 4 nebo 5. v každém případě ještě pro správnou barvu svíčky musíš seřídit správnou bohatost směsi.u tohoto karburátoru jikov se tento šroub nachází blíže vonoběžného. ten volnoběžná šroub je ten šikmý dolů a ten druhá vodorovně s rovinou motoru je na bohatost, utáhni ho na doraz,ale jemně ne moc natvrdo at nezničíš vnitřek karburátoru.A pak ho povol o tak 3/4 - 1 a 1/4 otáčky,to je na tobě,každej motor má jiné nastavení. No a po asi 30km jízdy zkontroluj barvu svíčky,až bude do cihlova tak to máš správně nastaveno.Jinak utahováním se směs obohacuje a povolováním ochuzuje - jde tam víc vzduchu než paliva. Kdyby jsi něco potřeboval tak písni na mail nebo na ICQ třeba jo?OK? nazdar draku!
Datum: 03. dubna 2010 23:47
 jehlu mam na prostřednim 2hym zářezu (mam jen 3 zářezy na jehle) a svíčku mam Brisku N14C
Datum: 03. dubna 2010 22:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zmena zarezu jehly, spatna tepelna hodnota svicky
Datum: 03. dubna 2010 22:24
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 zdaar jakej je nejlepši olej do benzinu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2014 21:28
Jméno: stadak
IP: uživatel17633
 Pokud t o není nouze,v žádném případě nepoužívat M2T. Je to šunt největšího stupně.
Datum: 18. října 2014 21:28
 A zase meles sracky...
Datum: 05. dubna 2010 17:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 rozhodně M2T!!! nic jiného
Datum: 05. dubna 2010 16:18
 Pockej ty myslis to benzinu??!!Co to je za kravinu dyt tam zadnej neni potreba...(  )ja myslel do motoru
Datum: 04. dubna 2010 19:57
 fritovací
Datum: 04. dubna 2010 9:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vyjetej z auta...
Datum: 04. dubna 2010 8:16
Datum: 04. dubna 2010 7:56
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Zdarvim, chci se zeptat jestli nekdo mi muzete rict jak yje zdvihovy objem u 3 vybrusu ? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 22:22
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Vrchni hrana vyfuk. kanalu je 30mm od konce horni hrany vlozky... u 3. vybrusu je vrtani 38.75mm, zdvih je 44mm, tak si to spocitej...
Datum: 03. dubna 2010 22:22
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 A kolik ma origo vyfukový kanál dekuji ?
Datum: 03. dubna 2010 22:18
 38,75
Datum: 03. dubna 2010 22:02
 cau... chci se zeptat kdyz mam motor z 05 a chci z nehoo udelat 20jednicku. co se tam musi zmenit? ve vnitr se mi zda ze je to vsecko stejne nebo aspon podobne takze tim smerem neuvazuju. staci jen udelat vybrus valce a zvetsit tam kanalky jako ma 21?? nb jak to s tim je ... diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 10:28
 no to uvidim no 24. jdu na fichtl cup.
Datum: 04. dubna 2010 10:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ještě něco  05 má odost menší spotřebu...já bych řekl že zgenerálkovanej motor z 05 pojede líp jak 21
Datum: 04. dubna 2010 10:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ta 05 momentálně nejezdí...odpočívá ve stodole a čeká na generálku motoru...já jsem na ní popravdě ani nikdy moc nejezdil protože to žralo olej z převodovky takže to vůbec nejelo ....
Datum: 04. dubna 2010 10:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mám jednu kompletní 05 z roku 1963 a pak asi 3 nekompletní motory,ale 2 by se z toho složili
Datum: 04. dubna 2010 10:19
 já netvrdil že všechny, poslední 05 měly kliku stejnou s 21 a pak zde uplynulo 45 let, takže je vysoce pravděpodobné, že spousta 05 má už v rámci různých GO klikovku z 20/21. Tvrdit, že jsem něco
generálkoval a bylo to origo je docela odvaha u takhle starý věci, já trvdím, že na ježděným motoru z roku 63 nemusí být origo už vůbec nic
Datum: 04. dubna 2010 9:28
 takze ty cepy sou stejne? no ale stejjne to nebudem delat bo je tam toho hodne
Datum: 04. dubna 2010 6:42
 já mam 05 z roku 63 a pístní čep mam origo 14,1mm, co jsem generálkoval jinou 05, taky z roku 63 tak měla též 14,1mm čep...
Datum: 03. dubna 2010 22:48
 né všechny 05 mají čepy 10!! já mám řadu klik do 05 jsou na čepu 14,1
Datum: 03. dubna 2010 22:29
 dobre tak teda dik no necham to tak. cus
Datum: 03. dubna 2010 22:19
 lepší je větší, ale všeho s mírou, že ano...
Datum: 03. dubna 2010 22:14
 tak teda dik no ale ten karbec je lepsi mit vetsi difuzor nb mensi
Datum: 03. dubna 2010 22:10
 líp domenzovaná je převodovka 21(ale při běžným užívání je to úplně jedno) a karbec má větší 21 - 17mm (2917PSB), 05 měla 2915 - 15mm
Datum: 03. dubna 2010 22:08
 pero: jestli jo kolik ti jezdi?
Datum: 03. dubna 2010 22:04
 o te prevodovce co pises ze je lip dimenzovana to mluvis o 05? a ktery je ten karbec lepsi z 05?? nb 21
Datum: 03. dubna 2010 22:03
 no 05 měla průměr čepu 10mm, 21 měla 14.1mm,převodovka byla líp dimenzovaná (třeba kolečko dvojky) a bylo tam jiný víko zapalovaní a prodloužený hřídel na řetězový kolečko (ve víku bylo u 21 ještě ložisko), karburátor by s difuzérem 17mm a 05 měla 15mm.
Datum: 03. dubna 2010 22:01
 pero ty mas doma nakou 05?
Datum: 03. dubna 2010 21:59
 ale karbec neres ted myslim jenom motor a valec a hlavu karbec mam z 21 uz dlouho
Datum: 03. dubna 2010 21:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je tam všecho jiný!!! a tozhodně ho nek*rvi...to radši přijed a já to ho vyměním za motor z 21
Datum: 03. dubna 2010 21:57
 nevim jestli pistni cep. nevyznam se v tom tak se ptam.
Datum: 03. dubna 2010 21:57
 a převodovka... a uložení kliky a karbec a já nevím co ještě.
Datum: 03. dubna 2010 21:56
 co pístní čep?
Datum: 03. dubna 2010 21:53
 co pístní čep?
Datum: 03. dubna 2010 21:53
|



|