slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1266  1267  1268  1269  1270  1271  1272  1273  1274  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: gxguy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci čím mužu zavařit výfuk.? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plynom ho nezváraj..plyn ti kov zohreje na veľkom kuse, zoslabne, a začne hrdzavieť.... CO2 si zožeň
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
horkou vodou v zavařovacím hrnci :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To si tim propalovanim zalezi na citua na tloustce ..nekomu se to povede nekomu min sikovnymu ne...
 
 
Datum: 04. dubna 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svareckou :-D ja mam tu zkusenost ze kdyz sem delal neco s vejfukem od 555 tak se mi to propalovalo.... chce to elektrodu s malym prumerem aby se to nepropalovalo... bo an to vem COcko
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně......plynem.....=)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hoši přitáhl jsem domů motokáru která má náhon jen na jedno kolo...myslíte že to nebude jezdit k jedné straně?? jde mi o to jestli se mám snažit tam dát motor nebo jestli z toho mám nechat bantámky a naházet to do šrotu :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel8209    
Hele, u motokáry se to řeší standartně tak, že čepy řízení maj záklon(tak 5°) a váhu musíš mít na předek. Pak při zatočení se ti odlehčí vnitřní zadní kolo a proklouzne. Jednoduché-účinné.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to fotka z pruběhu stavby....to to ještě nebylo pojízdný a nebylo dodělaný překladkování řetězu a napínák..
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyres to jak lk... jinak lk, proc mas do strany retez u prostred? :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
motokára až tak ke staně nepujde.... jinak na tříkolce to mam vyřešeno třecí spojkou... http://jawa-cz-kary.wgz.cz/image/11305803
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
mam ryksu s nahonem na 1 kolo a s brzdou na 2 myslel jsem si taky ze to bude tahat k jedne strane a po svezeni se nic takoveho nedelo jelo to normalne
 
 
Datum: 04. dubna 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
čus draci.. zase potřebuji poradit...renovuji babču 207 a chci a ní mít pěkný a dlouhodobý lak.... pls napište mi jaký mám dát základ, jaký je nejlepší lak, jaký základ s lakem a jestli to spolu nějak souvisí prostě mi prosím napiště jak to nejlépe udělat včetně druhu laku atd díkec...:-(:-(:-)netuším, co by bylo nejvhodnější... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
dobrý den,poradími někdo?mám jawu 50/21 a nechce mi zařadit jedničku,rozjíždím se na dvojku.poradte prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
to se mi stalo taky,nešla jednička a já pořád proč,pak sem si všimnul že se sklepala cívka dolu a opírala se o ní ta šalpáka takže tam jednička jít nemohla,je to sice blbost ale zkontroluj to
 
 
Datum: 05. dubna 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a kterej?ten v tom očku nebo co to je a ebo ten vedle?
 
 
Datum: 04. dubna 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nerozpadne,ten šroubek může být mod dlouhý a tak ti to jejde zacvaknout...a nebo je zase povolený a taky to nejde pořádně docvaknout...a zkusil bych u něj zbrousit hlavičku aby byla menší (myslím do šířky)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
poradí mi někdo prosim vás?
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a proč?to se mě rozpadně převodovka ne?
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
Skus si vyšroubovat šroubek co drži ten automat.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdraec prosim poradte mám dotaz. Když nastavuji hladinu v plovákovce na babettě 210 tak nejvyšší bod plováku má byt zároven s vrcholem trysky a nebo s vrcholem té emulzní trubice bez trysky? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s vrcholem emulzní trubky bez trysky, tady máš krásný návod http://www.babetta.eu.sk/stare/viewtopic.php?f=37&t=101&sid=2bc2e51c20142140fd06a968274c9d10
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel9107    
Zdař všem pinckařům hej chlapi co s tím můj pincek nejde nakopnout sníčka je OK cívka taky OK myslím že to je ve startéru ale nvm co s tím .................. jinak když ho roztlačím tak jede.... díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no jo ale čim to potom je
 
 
Datum: 04. dubna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkář      IP: uživatel5685    
Myslím že ve startéru to nebude a uhlíky bych taky nekontroloval no a baterka to určitě taky nebude :-P
 
 
Datum: 04. dubna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a skontroluj uhliky
 
 
Datum: 04. dubna 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jn nebo se vysune a nerozotči to maš nejspiše slabou baterku
 
 
Datum: 04. dubna 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak asi sa ti nevisuva pastorek v tom starteru .
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec hosi hej chcu se zeptat mam mustanga a mam aji papiry na neho no ale v tech papirach je napsano jine cislo motoru a aji ine cislo ramu ale dedek plati pojstku furt bo to je este na neho psane jo a je to odhlasene a ja stym chcu jit v nejblissi době na technickou tak se chcu zeptat jestli to nejde nejak prepsat ty cisla toho ramu a toho motora bo ja vubec nwm tak mi nejak poradte bo inac sem v riti total tak dik jo a SPZ pasuje normal tak aspon neco :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 10:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
musíš si koupit novej štítek, a na něj vyrazit číslo rámu jako je v tp... číslo rámu, neboli vin musí sedět.... a jinak číslo motoru si mužeš nechat na dopraváku myslim že za 50kč vymazat...
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:46
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
cus chlapi jak dlouho mam zajizdet jawu 250 panelka diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
1000km
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
300-400 km
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: šlauch      IP: uživatel9046    
zdarec lidi, dal jsem si na babettu 210 sekundární kolečko 14z. předtím jsem tam měl 13z. Myslíte si že to může být? Nebo dostává dost zabrat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to mam taky tak, je pravda že kopce jsou horší, ale nedostává až tolik zabrat
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
může co by nemohlo. Pokud máš babettu výbornou po motorové stránce tak na rovinku to bude tahat dobře ale horší budou kopce... Bude to rychlejší ale stratí se tím nějaká síla
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
čus lidi co říkáte na čz 175/487? sou to dobrý stroje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě výbornej stroj, sám mam dvě:-D
 
 
Datum: 04. dubna 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel8793    
iniminipliny troj :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
bezproblemovej stroj...
 
 
Datum: 04. dubna 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak já mám ČZ 175 487, oproti ČZ 175 450 to má větší výkon asi o 3kW a něco.Stroj to vůbec není špatnej,když uděláš GO motoru - hlavně klikovku,výbrus,zkoukneš komplet převodovku,dáš nový ložiska,gufera ,pak nastavíš karburátor správně a předstih s odtrhem tak valí jak blázen.Lepší je jezdit v jednom, ale ve dvou se to taky dá.Normální cestovní rychlost může být tak 80-90, maximálka 105-110, ale dá se z toho vytáhnout i 120. Jinak dle mého názoru jsou to velmi dobré stroje. Něco jsem sepsal např. tady: http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=46610
 
 
Datum: 04. dubna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel8303    
docela jo když vemeš v potaz jejich staří tak jo! jediný co se často sere je dobíjení ale pokut koupíš Vape a nebo zgenerálkuješ předchozí zapalování tak je to vcelku bezproblémový stroj :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:58
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau prosím o radu. Chtěl bych si na svojem pinckovi upraveném do crossu udělat přední světlo(zední ne). Ale nevím jak to udělat. Našel jsem doma úplně novou 6V/25W žárovku kterou jsem měl připravenou do předního světla na mustangovi. Chtěl bych tlumené i dálkové světlo. Mohl by mi někdo napsat návod jak to zapojit?? Předem díky:-) a ať vám to jezdí. PS: někdo mi tu psal že to nemám dělat že bych světlo v crossu rozbil, ale co mám dělat když jezdím potmě? Proto potřebuju přední světlo..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9110    
udělal jsem to tak: mám sice 20W zapalko ale udělal jsem to podle 30W schemata jeden drat od světelné cívky k druhé. Od té druhé jsem dal drát do přepínače dalkové/tlumenné a ty dva s přepínače na žátovku. Třetí kontakt na žárovce je kostra... svítí to dost to je hlavni:-) takže je to ok
 
 
Datum: 04. dubna 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když si seženeš schéma na 20w zapalování a tudíš to zapojíš jen na jednu cívku tak ti do tý žárovky půjde jen 15W - bude málo svítit...já bych to nehrotil a udělal bych to normál podle toho 30w(jestli na tom pionýru máš teda 30w) a kamkoliv bych dal 5w žárovku ne??:-D třeba jí nabarvi namodro a udělej si z ní neony..to už je jedno..tam jde o to aby fungovala jako jakýsi odpor
 
 
Datum: 04. dubna 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9106    
pisky: ty bud radši sticha.... kemos: diky za pomoc už to mam:-)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
to je to tak težké? vem si do ruky schema a chvilu přemyšlej...
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
najdi si schema na 20w zapalko a sezen prepinac ;-) a zapoj podle toho jen predni :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted sem se byl dívat na zapalko a mam 20W takže jak to udělat i s přepínačem? já chcu zap/vyp ne jeden vypínač a dálkové/tlumené na druhý
 
 
Datum: 04. dubna 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj schema mam předsebou ale nebude vadit když do té přední žárovky pude 5w nevíc pokud mám 30w zapalko?
 
 
Datum: 04. dubna 2010 9:22
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
uplne stejne jako u originalu..en nezapojis zadni kabelaz no ;-) zalezi jeslti u20w nebo 30w zapalovani...u 30w je to podle me jednodusi ;-) vede tam jeden drat kterej vede do masky a funguje ti klaskson,predni svetla(dalkove,tlumene) chcipak...a zadni dvetlo jen napojis na dva kabely co veodu z masky zpet..koukni na schema ;-);-)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 9:19
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci poradte prosím mám jawa 21 a motor po Go.No nechce to chytnout ani za boha co byste dělali vy nebo co vám pomohlo??Karbec celkově čistí,zapálování předstich seštelovanej jiskru to háže svíčka nová .............Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sklepni ty elektrody na svičce na tech 0,5 na to tady už par lidi dojelo
 
 
Datum: 04. dubna 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapaľovania z motorov 20,21,23 veľmi rýchlo stratia účinnosť, ak ten fichtl nevrčal veľmi dlho a stál,zrejme budeš mať slabý rotor,a buďeš ho musieť nabudiť, skús iné zapaľovanie ak máš zo starých typov fichtľov, ak zavrčí, vieš kde je chyba. ;-) inak skús nastaviť vzdialenosť elektródy na sviečke...0,5mm
 
 
Datum: 04. dubna 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
Je možný že ti jiskra ve válci pod tím tlakem zhasne to by pak možná bylo i cívkou.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jde ti tam fuel ? Máš mokrou svíčku ?
 
 
Datum: 04. dubna 2010 7:55
 
 
 
 
Jméno: luky.kopr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci... asi před týdnem mě oslovila sousedka, jestli nechi pincka s papírama.. sem jí řekl že ho určitě beru a včera za mnou přišla s tím že nemůže najít techničák...(ten pincek je odhlášený).. potřeboval bych od vás radu co dělat.. tata mi říkal že si může na nějakém úřadě nebo někde zažádat o kopii TP, že to stoji 50Kč.. Nevíte o tom něco? Dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 12:38
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na veterany potřebuješ kupni smlouvu motocyklu a stary techničák a členství veteránklubu,se podiv na net na nějaký klub a tam to určitě najdeš a je to tak na 6 stranek ve Wordu :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:38
 
 
 
 
Jméno: luky.kopr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v origo stavu ještě je.. ještě sem ho nenechal přestřikat.. kolik stoji to přihlášení na veteránský papíry?
 
 
Datum: 04. dubna 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestly je definitivne odhlasem tak ho jeste muzes dat na veteransky papiryale budes muset ho mít v origo stavu:_)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: luky.kopr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jaký je rozdíl mezi odhlášený a definitivně odhlášený??:-D
 
 
Datum: 04. dubna 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je definitivně odhlášený tak už ty papíry neoživíš...
 
 
Datum: 04. dubna 2010 0:51
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáte někdo návod, jak přesně seřídit hladinu u hranatého karbece z prasete? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 0:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ani náhodou, tam je plovák na plíšku a visí z víka plovákový komory na osičce.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 0:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam se neseřizuje asi nijak, na plováku je jehla a ta uzavírá přítok
 
 
Datum: 04. dubna 2010 0:52
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau draci, zajimalo by me jaka je nejlepsi svicka, jakej olej do motoru, a jekej je nejlepsi olej do benalu vsechno k fichtlovi;-) predem dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší olej M2T a PP80 hmmmmm.Podle me to nejsou ani zdaleka nejlepsi oleje i když PP je blíž....
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
takže do motoru nejlepší olej M2T 1:30 do benzinu a do převodovky PP80 a svicka N7Y nebo N15C.N7Y je oroginal
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Nevim, jestli nejlepsi, ale jezdim na svym upravenym pionyrovi: Do benzinu Motul 510 1:30, Motul transoil expert do motoru (mam ferodo lamely a s timhle olejem mi spojka nezlobi), a Brisk N14C... na normalni jezdeni bych dal Motul 510 1:40 (mam s nim dobre zkusenosti) a N15C svicku. Stoji 30kc a rozdil oproti NGK nebo Championkam jsem nepozoroval... Dokonce i Stejsky ma na svym webu: " Srovnání zapalovacích svíček zahraničních výrobců ve výsledku víceméně kopírovalo jednotlivé grafy přes sebe, za zmíňku stojí zcela dostatečné (někdy i lepší) výsledky se svíčkou BRISK odpovídající tepelné hodnoty a desetinové ceny vůči konkurenci. "
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
1.NGK BR6HSA,2.Sehll syntetika.3Urcite naka Valvoline syntetika.Nejen ze to je nejlepsi ale i nejdrazší :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2010 8:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odpověd č.1: brisk n15C odpověd č.2 stačí obyčejný motorový olej od mogulu odpověd č.3 záleží podle ceny,a náročnosti daného uživatele,ale nejpoužívanější je asi M2T,ale já ho nemusím...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
ešte se chci zeptat jak sou ty kartičky na s11 a s22 tak sem je našel na motokramek. a chci se zeptat jestli se da sehnat nikde na jawetu 551 díík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 8:24
 
 
 
 
Jméno: kozlon      IP: uživatel1859    
koukej na aukro , veštinou to nabízí S11, S252 s Jawetta na výběr, okolo 70 kč
 
 
Datum: 04. dubna 2010 8:24
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci...nevíte co mám špatně když mam černou svíčku? prostě má černou barvu...mám ČZ 175/487 mažu motul motomix 100 1:35 a dost mi to kouří fakt dost vždycky kdyyž se otočim tak za sebou mam strašný oblaka kouře... ale 1:35 se mi zdá akorát... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A svíčku máš jakou? Já používám BRISK N15C,je nejlepší podle mě,ještě lepší jsou kvalitní československý originál PALKY.
 
 
Datum: 03. dubna 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar to je přecci jednoduché,základem je tedy jehla, no a může být na druhým nebo třetím zářezu. Ikdyž teda je divný,že tam máš jen 3 zářezy,aby to nebyla hela z jiného stroje, já jich tam mmám tak 4 nebo 5. v každém případě ještě pro správnou barvu svíčky musíš seřídit správnou bohatost směsi.u tohoto karburátoru jikov se tento šroub nachází blíže vonoběžného. ten volnoběžná šroub je ten šikmý dolů a ten druhá vodorovně s rovinou motoru je na bohatost, utáhni ho na doraz,ale jemně ne moc natvrdo at nezničíš vnitřek karburátoru.A pak ho povol o tak 3/4 - 1 a 1/4 otáčky,to je na tobě,každej motor má jiné nastavení. No a po asi 30km jízdy zkontroluj barvu svíčky,až bude do cihlova tak to máš správně nastaveno.Jinak utahováním se směs obohacuje a povolováním ochuzuje - jde tam víc vzduchu než paliva. Kdyby jsi něco potřeboval tak písni na mail nebo na ICQ třeba jo?OK? nazdar draku!
 
 
Datum: 03. dubna 2010 23:47
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlu mam na prostřednim 2hym zářezu (mam jen 3 zářezy na jehle) a svíčku mam Brisku N14C
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
zmena zarezu jehly, spatna tepelna hodnota svicky
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
zdaar jakej je nejlepši olej do benzinu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: stadak      IP: uživatel17633    
Pokud t o není nouze,v žádném případě nepoužívat M2T. Je to šunt největšího stupně.
 
 
Datum: 18. října 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A zase meles sracky...
 
 
Datum: 05. dubna 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
rozhodně M2T!!! nic jiného
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pockej ty myslis to benzinu??!!Co to je za kravinu dyt tam zadnej neni potreba...(:-D)ja myslel do motoru
 
 
Datum: 04. dubna 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fritovací
 
 
Datum: 04. dubna 2010 9:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Vyjetej z auta...
 
 
Datum: 04. dubna 2010 8:16
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T... :-D :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2010 7:56
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
Zdarvim, chci se zeptat jestli nekdo mi muzete rict jak yje zdvihovy objem u 3 vybrusu ? dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Vrchni hrana vyfuk. kanalu je 30mm od konce horni hrany vlozky... u 3. vybrusu je vrtani 38.75mm, zdvih je 44mm, tak si to spocitej...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
A kolik ma origo vyfukový kanál dekuji ?
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      E-mail:      IP: uživatel7016    
38,75
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau... chci se zeptat kdyz mam motor z 05 a chci z nehoo udelat 20jednicku. co se tam musi zmenit? ve vnitr se mi zda ze je to vsecko stejne nebo aspon podobne takze tim smerem neuvazuju. staci jen udelat vybrus valce a zvetsit tam kanalky jako ma 21?? nb jak to s tim je ... diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to uvidim no 24. jdu na fichtl cup.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo a ještě něco :-D 05 má odost menší spotřebu...já bych řekl že zgenerálkovanej motor z 05 pojede líp jak 21
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo a ta 05 momentálně nejezdí...odpočívá ve stodole a čeká na generálku motoru...já jsem na ní popravdě ani nikdy moc nejezdil protože to žralo olej z převodovky takže to vůbec nejelo ....
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já mám jednu kompletní 05 z roku 1963 a pak asi 3 nekompletní motory,ale 2 by se z toho složili
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:19
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já netvrdil že všechny, poslední 05 měly kliku stejnou s 21 a pak zde uplynulo 45 let, takže je vysoce pravděpodobné, že spousta 05 má už v rámci různých GO klikovku z 20/21. Tvrdit, že jsem něco generálkoval a bylo to origo je docela odvaha u takhle starý věci, já trvdím, že na ježděným motoru z roku 63 nemusí být origo už vůbec nic :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze ty cepy sou stejne? no ale stejjne to nebudem delat bo je tam toho hodne
 
 
Datum: 04. dubna 2010 6:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mam 05 z roku 63 a pístní čep mam origo 14,1mm, co jsem generálkoval jinou 05, taky z roku 63 tak měla též 14,1mm čep...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
né všechny 05 mají čepy 10!! já mám řadu klik do 05 jsou na čepu 14,1
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre tak teda dik no necham to tak. cus
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší je větší, ale všeho s mírou, že ano...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak teda dik no ale ten karbec je lepsi mit vetsi difuzor nb mensi
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
líp domenzovaná je převodovka 21(ale při běžným užívání je to úplně jedno) a karbec má větší 21 - 17mm (2917PSB), 05 měla 2915 - 15mm
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pero: jestli jo kolik ti jezdi?
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o te prevodovce co pises ze je lip dimenzovana to mluvis o 05? a ktery je ten karbec lepsi z 05?? nb 21
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no 05 měla průměr čepu 10mm, 21 měla 14.1mm,převodovka byla líp dimenzovaná (třeba kolečko dvojky) a bylo tam jiný víko zapalovaní a prodloužený hřídel na řetězový kolečko (ve víku bylo u 21 ještě ložisko), karburátor by s difuzérem 17mm a 05 měla 15mm.
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pero ty mas doma nakou 05?
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale karbec neres ted myslim jenom motor a valec a hlavu karbec mam z 21 uz dlouho
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je tam všecho jiný!!! a tozhodně ho nek*rvi...to radši přijed a já to ho vyměním za motor z 21
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jestli pistni cep. nevyznam se v tom tak se ptam.
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a převodovka... a uložení kliky a karbec a já nevím co ještě.
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co pístní čep?
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co pístní čep?
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:53
 
<  1266  1267  1268  1269  1270  1271  1272  1273  1274  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:04:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu