Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lukas
IP: uživatel17062
 Cau draci mam dotaz delam lamely na 21tku a chci se zeptat jaka mam byt sirka nebo kolik maji presahovat korky dekuji.a jaky byste mi doporucili smirgl dekuji lukas
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 11:32
Jméno: pepa
IP: uživatel17374
 3.8mm myslím pokud pamatuju dobře ono stejne musíš pozorovat až spojku na stroji namontuješ tak nedavat levej dekl ale zařadit kvalt a seřídit ji ...koukat jestli jdou lameli od sebe.když vymackneš spojku....jinak pozor doufám že si sehnal vhodnej korek musý to být opravdudu ten rostlý niklov slepený z drtě....smirek co nejhrubší je to dřevo a stejne se olepí pilinama
Datum: 03. července 2014 11:32
Jméno: fífo
IP: uživatel13294
 Zdar, mam mustanga a lítám s nim po silnicích, ale v TP mam napsáno ( 50-20 PIONÝR ) Co by na to říkaly švestky ? Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2014 19:40
Jméno: Bartes
IP: uživatel17496
 Taky mám mustanga s TP ve kterém je napsáno Jawa 50 - 20, ale mám doklad z STK že je to Jawa 50 - 23, protože to na úřadě popletli.
Datum: 09. srpna 2014 19:40
 až tě zastavěj tak řekni že když ses díval naposled tak tam bylo mustang, nejeden soud už byl na tento způsob vyhrán, třeba nalitá ženská co v noci bourala se zhaslejma světlama, druhá strana měla svědka, ovšem svědek mohl dosvědčit pouze to že nesvítila 100 metrů před nehodou, v místě nehody už podle ní měla rozsvícíno  v tomhle státě bych se na mustanga nebo pindoura dvakrát vyčural, a pak ještě vystřílel sněmovnu  jezdi klidně bez papírů
Datum: 03. července 2014 20:47
Datum: 03. července 2014 8:53
 Asi nic.... Záleží, jak budou uzrálý
Datum: 03. července 2014 0:33
 tak mám během tří neděl na fíkovi postavenym převážně z věcí tady z fk nalítáno přes tisíc km, dost věcí šlape parádně, pár věcí bylo trošku DODO ale měl by ses stydět seso že prodáváš ty silentbloky z hadice, jelikož mám nulapětkovej kryt řetězu kterej drží jen na tlumiči tak jsem ho parádně doje**l řetězem jak se to v tom silentbloku skoro volně hejbe, ještě k tomu jsou za těch tisíc kilometrů vymlácený víc jak ty padesátiletý co na tom byly :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 20:41
 já nemluvím o celejch tlumičích  ty táto,,, nikdo mě tu neznáte a komentujete jak starý známí, tlumiče jsem si dělal komplet sám a jsou supr, jediný co stojí za prd jsou silentbloky uchycení, jestli máte alespoň představu a ty opravdu jiné neseženu, myslel jsem že budou tyhle naprd a opravdu nařezaná trubička stojí zaprd. mimochodem sesa přesně a právě ovlivňuje co v jeho obchodu bude, sám kolikrát píše co z toho a toho důvodu neprodává, tak tohle má ode mě taky jako radu
Datum: 03. července 2014 20:41
 přesně tak, tenkrát, tak před těmi 10 lety co jsem koupil fichtla, jsem ještě jako cucák  s tátou tlumiče rozebrali, vyčistili, dali novej olej a šlapou bez problému do teď, a to jezdim převážně po polních cestách, a šeša za to opravdu nemůže, přesně jak píše Čezeťák . . . .
Datum: 03. července 2014 1:54
 díly jsu takové jaké je výrobci udělají a to sesa neovlivní..... pokud s tlumči máš problém tak si prav staré a neházej tu hrách
Datum: 02. července 2014 23:16
 jaké máš zadní tlumiče? z fk? já jsem je po 3400km vyhodil. Jsou měkké a k ničemu.
Datum: 02. července 2014 22:56
 Zdar, skládám pionýra a potřeboval bych vědět jaký je rozdíl mezi tou starší a novější kostrou (s tou tenší a širší zadní kyvnou vidlicí) jestli je ta vidlice jediný rozdíl, nebo zda jsou ještě nějaké rozdíly např v uchycení předních vidlic nebo neco díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 6:24
 nemáš uplně pravdu ty uplně nejstarší mají jinak uchycenou vzpěru pod nádrží a nemají pojistku pro zajištění otevřeného sedla
Datum: 03. července 2014 6:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ne , jen zadní kyvka je jiná
Datum: 02. července 2014 22:37
Jméno: Zdenda
IP: uživatel13327
 Čau draci, chtěl bych si koupit výfuk hikone a tak mě zajímá jestli tu nemá někdo zkušenostni s tímto výfukem, a ještě by mě zajímalo jak se chová.rnDíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:00
Datum: 02. července 2014 22:00
Jméno: jedlaa
IP: uživatel15098
 ZDravim draci, mám Jawu 20 a předevčírem jsem se jel projet a už se stmívalo a najednou světlo začlo blikat a tak divně svítit a tak půl hodinky to furt blikalo potom to zhaslo uplně, ale když jsem mu dal plnej knedlík a nějakou chvilku jsem ho podržel tak se malinko rozsvítil ale minimálně a pajk zase zhasnul... žárovky prásklé nejsou, netušíte někdo co s tím? díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 18:40
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 nejspíš se uklepal drát v nějakym konektoru..
Datum: 03. července 2014 18:40
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
 Mě se stávalo, že to svítilo jenom když jsem jel doleva nebo rovně, jakmile jsem zatočil doprava tak to zhaslo  . Přejdi všechny dráty.
Datum: 02. července 2014 23:02
 Hoj draci,
už mám zase problém se svým staďákem. Když zařadím rychlost, motorka se okamžitě udusí a zdechne. Volnoběh běží krásně a dá se i vytočit do otáček, ale okamžitě, jak tam dám kvalt, tak to můžu možná tak tlačit z kopce. Výfuk je čistý, nový.
Děkuji za radu, díky
GOGO20
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:19
 Super díky, vyzkouším hned jak bude možnost, už jsem se bál, že se někde kously kola nebo tak.
Datum: 02. července 2014 22:19
 simerinky na klice... měl jsem stejný problém u pionýra.. na volnoběh šel. šel i vytáčet ale to zařazení kvaltu se zadusil....
Datum: 02. července 2014 21:36
Jméno: Jan
IP: uživatel14284
 Čau mám jawu 555 šlape jak má chytá na našlápnutí, ale když jedu delší dobu rychle třeba skoro na plno začne chcípat. Jehlu jsem zvedal aby tam slo vic benzinu, ale prisel jsem na to , že když tam dám studenou svíčku tak to zase jede než se ta svíčka něják zahřeje. Čim by to mohlo prosim bejt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 2:15
 přesně tak, nízká hladina a tim zvednutím jehly jsi to jenom zhoršil dej jehlu tak jak byla, a pro jistotu zkoukni jestli máš všechno průchodný a nemáš přicpanej kohoutek a nebo vtok do plovákové komory . . .
Datum: 03. července 2014 2:15
 hladinou
Datum: 03. července 2014 0:56
 Ahoj kolegové! Tak už to nešlo jinak, sám to nezvládnu. Koupili jsme před časem krasavce, už je i přepsanej, jezdil, jen nedržel volnoběh (vždycky lehce pod plynem) a trochu žral svíčky (svíčka černá, mokřejší). No. Takže jsem seřídil odtrh, vyčistil trysky, seřídil plovák a koupil novou svíčku. Na nakopnutí stále nereaguje na roztlačení se chytne, musím ho držet pod plynem víc a víc a pak prostě chcípne. Je asi něco špatnýho s tím, že tam jde moc benzínu nebo to nestíhá spalovat, svíčka háže (mi přijde) jen občas.. No a tak bych prosil. Je tu někdo z Phy, kdo by měl chuť a čas se na to placeně mrknouti? Jsem už dost utahanej a rád bych jezdil a budu k ruce. Děkuju moc! Díky! Petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2014 18:21
 Tak jsem dneska skoro dvě hodiny šteloval ten předstih a nic. I když povolím magneto, tak s tím nejde plynule točit, je to nějaký zakousnutý. Vyřešilo by to bezkontaktní zapalování VAPE? Nevím, jestli ho mám objednávat. Jak jsem psal, jsme z toho unavenej, a nevím, na koho se obrátit o pomoc..  Díky!
Datum: 04. července 2014 18:21
 Předstih jsem neseřizoval. Na to jsem se neodvážil. Mrknu jak na to. Mohlo by to být tím? Už jsem z toho byl takovej unavenej. Tak možná jsem něco přehlédl, atp. Díky!
Datum: 04. července 2014 0:32
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau, když už jsi seřizoval odtrh, seřídil jsi i předstih?
Datum: 03. července 2014 6:00
 čau draci nejakmi nefunguje spojka stisknu paku funguje potom podruhe nefunguje potom zas jo no nevim co stím. :/ Co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 22:43
Jméno: jakub
IP: uživatel17399
 ahoj,zkoušel jsi promazat lanko ? muže se jen zadrhávat taky častej případ
Datum: 09. července 2014 22:43
 jestli je to fichtlu, tak můžeš mít klidně povolenej spojkovej koš, vypust olej, sundej dekl, sundej lamely a koukni jestli ta středová matice(14ka) neni povolená, a je zajištěná plíškem, mě se stalo že plíšek už nevydržel a povolila se matice a spojkovej koš se tam šmajdal a spojka mi dělala to co tobě
Datum: 03. července 2014 2:19
Jméno: Jirka
IP: uživatel17372
 Zdarec, opravuji BABETTU 210 po 8 letech stani. Vymenil jsem rozbehove celisti (1,6 mm) uz prokluzovaly, a nakonec jsem,ji,zprovoznil. Mam dva problemy:rn1: Na volnobeh se na stojonu toci stale zadni kolo, a to i po nastaveni volnkbehu na minimum az to chcipe.rn2. Po zahrati a po nastartovani se zvedaji samy otacky. Musim odpojit fajfku od svoce, a brzdit i nohama. Takhle rychle jsem pravotocivou zatacku jeste nikdy neprojel  . rnrnSvici mam N15C, a asi to je dobry, plynovy lanko je vymeneny, a z kopce nevyrazuje na neutral (furt se roztaci motor, ale ani nevim, jestli ta moznost vyrazeni vubec je) rnrnDiky chlapi za rady, jinak jela fakt suprove  at vam to jezdi!hrn jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 0:50
 Zdar.
1. a 2. bych tipnul gurefa na klice.. Prostě to přisává, volnoběh neseřídíš a po zahřátí (a roztažení) vyletí do otáček).
A to s tím neutrálem.. Nevím no, prostě ten automat není tak chytrej aby poznal, že zrovna jedeš z kopce a chceš vyřadit.. Už z principu jede na volnoběh jen když stojí zadní kolo, nezabírá řadící spojka a funguje volnoběžka..
Datum: 03. července 2014 0:50
Jméno: ierk
IP: uživatel15112
 kdo má chuť na Severní Moravě si zazávodit na ploché dráze https://www.facebook.com/events/466424986793588/
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 17:00
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdarec, jak na pincku naladit předstih, když mám zapalování z 555 a motor z 21 ? V návodu z 555 je psáno, že se nemá povolovat destička. Myslím ale, že ji musím povolit. Jinak to nastavit nepůjde. Nastavení předstihu chápu tak, že se nastaví odtrh, pak se otočí zapalováním (tím nastavím předstih) a to je konec nebo hledat takovou pozici, kdy je předstih i odtrh dle příručky ? (nevím, ale tímto způsobem bych to hledal hodně dlouho).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 15:49
 Celým statorem.
Datum: 02. července 2014 15:49
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 No právě potřeuju vědět, jestli u zapalování 555 otáčet celým statorem nebo jen deštičkou.
Datum: 02. července 2014 15:43
 Zdar. Předstih štelovat podle motoru, né podle zapalování. Otáčet se dá celým alternátorem. Ještě jednou si přečti návod na nastavení předstihu, podle mě jsi jisté části špatně porozumněl.
Datum: 02. července 2014 0:29
 Převodovky Čezeta Skůtr 501,502,505. Zdravím Vás, nevíte někdo, zda jsou shodné převodovky u těchto modelů? Mám kompletní 502 02 12V se startérem (jednovýfuk) , pak tu mám motory: 501 6V bez startéru dvouvýfuk, a 505 rikšu 12V (- ta má kartery stejné, ale určitě bude jinak zpřevodovaná co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 10:46
Jméno: pepa
IP: uživatel17369
 skutr ma převody z motorky tj bud 356 450... a pozor ano rikša by mela mít svou převodvku která se davala do tereních trialu......jinak samo lisí se bloky provedení větrak bez starter..dynamo..... snad sem to řekl pochopitelně
Datum: 02. července 2014 10:46
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 Dobrý den, skládám motor a nevím jak do něj mám správně umístit startovací segment, mám novou pružinu a ta jej tlačí jakokdyby prostředním zubem segmentu na ozubeneé kolečko... je to tak správně? Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 0:30
 Zdar. Výchozí polohu segmentu určuje zarážka na karteru, a né pružina.
Datum: 02. července 2014 0:30
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 Zdar draci, mám dotaz, poprvé skládám motor a vše je plně vyluxované a čisté, když ho skládám, mám ho něčím mazat? (co a čím mazat ...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2014 19:51
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 ok, díky
Datum: 04. července 2014 19:51
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Já bych to mazání při skládání tolik neprožíval. Lamely namoč přez noc do oleje, potom motor slož nalej tam převodovej olej a truchu motor protřepej - výsledek bude stejnej a nebudeš zasranej jako jetel. Taky nevim proč by se měla matlat vazelína na gufera, když se ta vazelína po zahřátí motoru stejně rozteče.
Datum: 02. července 2014 18:18
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 ok, děkuji za odpověď
Datum: 30. června 2014 23:45
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Když ho skládáš tak nejprv namazat ložiska na kterých bude klikovka motorovým olejem,potom namazat převodovkové ložiska převodovým olejem a namazat i startovací hřídel a převodové kolečka. Nakonec namazat gufera vazelínou,namazat spojkové lamely čistým štětcem a převodovým olejem, namazat taky řetázek, potom píst,válec,kroužky,čep a to je všechno.
Datum: 30. června 2014 23:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16836
 zdar draci, mám 2 dotazy ohledně čz 125/476. 1.je ten jestliu naní můžu dát řidítka z čz motocross a jestli tam dam rukojeti a přepínače. 2. zda se tam vejde nádrž z čz 250/471. předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 12:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17370
 Diky za info. Ty riditka chci kuli tomu, abych si tam naopak dal ty packy s objimkama prptoze dou lepsi
Datum: 02. července 2014 12:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17369
 řiditka pudou jen s výměnou lanek samo a pozor novější motokrosy namají navařen objímky na páčky pačky maj objímky podbně jak fichtl z al slitiny....a nadrž mám za to že nepude bez převaření držaku ramy 486 a dvouvalcu jsou delší než 477 delku u krku sdvouválci ujednotil až model 486 .....
Datum: 02. července 2014 10:56
Jméno: pats
IP: uživatel16838
 Zdravím, mám píst před vložením nahřát? Jde mi do toho strašně těžce ten čep.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:42
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 za mě nahřát na 100 - 120C
Datum: 02. července 2014 22:42
 to bych nedoporučoval když ho tam nalisuješ tak ti tam vznikne vůle daleko dřív než když to uděláš jak sem psal a je to jednodušší
Datum: 01. července 2014 8:41
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Nebo ho tam normálně nalisuj pomocí šroubu, matičky a podložky.
Datum: 01. července 2014 5:57
 píst pořádně nahřát a čep zchladit v mrazáku stačí tak pul hodiny
Datum: 30. června 2014 21:58
Jméno: mara
IP: uživatel16838
 Zdravím, jak správně dát píst na pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2014 16:41
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 šipkou dolů,k výfuku
Datum: 30. června 2014 16:41
Jméno: lolek
IP: uživatel16629
 čau draci doporučite mi tu nejlepší trysku do pincka diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2014 6:34
 do seriovýho jedině 68
Datum: 30. června 2014 6:34
Jméno: pepa
IP: uživatel17363
 68 anebo laditelnou...... anebo vždy 1 koupit a skusit jak to jede a kdyš se to nepovede tak skusit jinou
Datum: 30. června 2014 0:21
|



|