Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 strikam jawu 250 mam ji nastrikat klasickou cervenou nebo mam jit do jinych barev treba cerne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 18:40
 ČERVENOU!!!!!!
Datum: 05. dubna 2010 14:14
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nebo je pěkná tmavě modrá metalíza ale na typickou červenou nic nemá
Datum: 04. dubna 2010 21:39
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 Bílou  \r\n\r\nProstě jak z písničky.
Datum: 04. dubna 2010 20:30
 presne tak,cezety meli typickou cernou a jawy takovou tu jawackou cervenou...ale jestli chces dat nejakou cervenou metalizu,tak to to radsi strikni cernou...sezen si presnej odstin ty klasicky jawacky barvy a tu bych tam dal
Datum: 04. dubna 2010 20:20
 černou spíš čezety...
Datum: 04. dubna 2010 20:10
 oki taky se mi nejvic libi
Datum: 04. dubna 2010 20:02
 určitě červenou!!
Datum: 04. dubna 2010 20:00
 červenou!!!!tu jawáckou!!
Datum: 04. dubna 2010 19:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 červenou
Datum: 04. dubna 2010 19:56
Jméno: bla
IP: uživatel1026
 Zdravím kluci potreboval bych pomoct s mojim pinckem nemuzu ho rozjet obcas bezi na volnobeh ale kdyz pridam plyn tak to zdechne jiskra haze nevim si s tim rady dik moc za vsechny odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 12:26
 já ti dám ze skály......
Datum: 05. dubna 2010 12:26
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6843
 vyser se na to, hoď to ze skály
Datum: 04. dubna 2010 22:21
 hlavni tryska ucpana nebo ti tam nejde benzin
Datum: 04. dubna 2010 19:52
 caw delal ste nekdo na 638 nebo na 639 bocni kufry ? muzete mi kdyztak pls poslat rozmery na kufry a drzaky ? jak to funguje ? neni problem s ohybanim ramu v zadni casti ? dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 8:46
 dik zrovna tohle sem chtel slyset :@ muzes mi vysvetlit cim ji znehodnotim, kdyz na ni dam demontovatelny bocni kufry ???
Datum: 05. dubna 2010 8:46
 NEZNEHODNOCUJ 350KU JO?DIKY.
Datum: 04. dubna 2010 21:19
 Ahoj. Chci se zeptat. Dnes jsem dodělal přípravu na sezónu a zjistil jsem že mi přestal bzučit bzučák. Ale ne bzučit jako že je rozbitý, jako že do něj jde málo proudu. Ještě minulý týden to bzučilo na volnoběh se zapnutými světly a dnes zapnu světla, chci to vyzkoušet a dělá to jen to bz bzzzz bzz bz a konec. Jakmile jsem přidal plyn tak bzzz bz bzzzz vynechávavě. Jakmile jsem jel na jedničku se zapnutými světly a pomalu tak to bzučelo, ale zase vynechávavě. Do cívky jsem nerypal. Chci se ptat čím to může být když cívky jsou nejen oddělená zvlášť na světla a na klakson a ještě před týdnem to bzučelo. Díval jsem se jestli třeba není volné vynutí nebo konektor a není. Klakson je v dobrém stavu a usměrňovací dioda je tam nová. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 12:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 skus kuknúť na prepínači na parabole či tam neopierajú kontakty o seba
Datum: 05. dubna 2010 12:49
 jawa... 21 . No drátek bych řekl že se mi nedotýká kostry bo je to vše zaizolované jediný spoj je usměrňovací dioda, která je pokryta smršťovací bužírkou a obtočena izolačkou. Ale ono to nebzučí vůbec když mám světla zaplé nebo na volnoběh sem tam jenom. Jakmile vypnu světla tak pozbučí a jak jedu tak trochu více bzučí. Možná jestli není v pytli ten klakson ale vypadá v dobrém stavu. Ještě zkontrolovat drátky v bzučáku bo jsem ho potřeboval odpojit a připojit, ale ono to bzučelo tk nevím i po výměně těch drátků....
Datum: 05. dubna 2010 12:26
 to je asi chyba v tlacitku,spatne sa dotyka kontakt ja bych to tipoval,mne zas bzucal furt nonstop mnelsem spatne tlacitko
Datum: 04. dubna 2010 20:50
 Co máš za stroj? Bude někde povolenej drátek nebo se dotýká napůl kostry.
Datum: 04. dubna 2010 19:12
Jméno: martin
IP: uživatel8931
 čus hošani čim to je že mě nedobíjí baterka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 20:53
 jj treba to prerezat s platkem z pilky na zelezo,a skontroluj si ti kontakti ci nemas zalepene u reglera v nutri v krabicke ,jemnim smirglem ioch prejdi
Datum: 04. dubna 2010 20:53
 nejdriv zkontroluj uhliky a rotor, jestli nemas vodive spojeny lamely komutatoru
Datum: 04. dubna 2010 20:12
Jméno: martin
IP: uživatel8931
 jo je to čz 175/477 a mam relatko to dvoucívkové ale začala mi svitit kontrolka dobijení takže nedobiji nevim jesli to muže byt jeste nečim jinym
Datum: 04. dubna 2010 20:10
 martin: jenom takova technicka pripominka...neskodilo by napsat co je to za stroj, co rpesne to dela (resp co to nedela), co jsi zkousel, co mas za relatko, jestli to predtim fungovalo nebo ne atd...takhle ti muzu poradit opravdu velice, velice tezko...
Datum: 04. dubna 2010 19:53
 mustangista-se divim ze vis co to relatko je
Datum: 04. dubna 2010 19:40
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 relatko špatne nebo nezapojene
Datum: 04. dubna 2010 19:16
Jméno: jawaa
IP: uživatel8627
 chel bi som sa opitat ci niekto nahoduo nieveite aky ja vejvitsi vikon pioniera mislim upraveneho ...moze amt aj 15koni?a ci niektory fichtl taky vikon ma?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 16:45
 A kolik jste kdo videli nebo slyseli maximum otacek na jawe 50 ?
Datum: 05. dubna 2010 16:45
Jméno: Gori
IP: uživatel9119
 13Hp som videl aj na grafe z brzdi u fika s 3Q prevodovkou a vrtanim nepresahujucim 40mm. 13 hp je asi max mozna 15hp . ale s tim uz skusenost nemam !
Datum: 05. dubna 2010 15:10
Jméno: Standa
IP: uživatel9116
 ono už tech 6 koní na cetovní uprave je slusnej rachot.....
Datum: 05. dubna 2010 12:53
Jméno: standa
IP: uživatel9116
 u fichtla je hodne limitní pomer vrtani zdvih 38/44 a 3Q prevodovka.....pri zmene zdvihu a vrtání by se pak "dalo uvažovat" o vašich šílených stádech koní.......myslím že současný TOP v rámci "původních" dílů a 3Q prevodovky je Stejskyho závodní 3K který disponuje až 8.6HP v 9000 otáčkách a maximalni otacky jdou do 11500ot/min se zachováním nejakeho průběhu motoru odspoda.... myslím že uplný top na 50ccm 38/44 bylo 12HP s více stupnovou prevodovkou.....
Datum: 05. dubna 2010 12:52
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Sakra admine, člověk napíše P jako výkon a hodí to ožralýho smajlíka. To je nějakej Velikonoční tentononc?
Datum: 04. dubna 2010 19:56
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Výpočet výkonu(teoreticky)  =Vc.n.p/60 Otáčky u fichtla pro povolenou max. střední pístovou rychlost jsou nejakých 14000, střední tlak pro špičkové motory je do 1,2MPa takže mi to vychází P= 0,05.14000.1,2/60=14kW=něco přes 18koní. Takže čistě, ale opravdu čistě teoreticky ANO.
Datum: 04. dubna 2010 19:52
 Pro odborníky je mez asi 10 HP ale věřím že kdyby ste svěři fichtla firmě krterá je nejlepší v oboru tak by ste s toho dostaly víc ....ale ne zas tak protože konstrukcemotoru fichtla už má omezení ve vrcholovém tuningu např vmíník 38/44 hlavní nedostatek.
Datum: 04. dubna 2010 19:22
 No já nevím až kam to může zajít,ale koukal jsem na KTM 50 senior a ta má tuším kolem 15 koní.
A místní odborníci v ladění myslím skoro těch 10 vytáhnou.
Datum: 04. dubna 2010 19:17
 15koní no to už asi ne... ale je pravda že se dá z několikanásobit.......můj je toho svědkem....5,3 HP.....=)
Datum: 04. dubna 2010 18:46
 Ahoj chtel bych se na neco zeptat zeptat . Kdyz jedu na pionyrovi tak jedu na 1 , 2 i 3 rychlostni stupen a kdyz jedu jen na pul plynu tak je to v poradku a kdyz pridam jako na cely plyn tak se to zacne dusit a cukat atd... muze to byt benzinem ze ho tam tece malo ? dekuji za odpovedi. haryk22.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 22:19
 mě todělalo na dvojce prostě to začalo chcípat přesně jako tobě a byla malá hladina
Datum: 08. dubna 2010 22:19
 no stou svickou se mi to tes stalo tak ji skus vymenit a jak to nebude tim tak vypucuj totalne karbec (vymyj ho v octu rozeber cely karbec dej ho do nejakeho stareho kastrola a nalij tam ocet celou flachu a nech normal vařit to ti zacne poradne bublat no a mas to na tuty  ) no a potom vymen cely kohoutek (to co je u nadrze ) nebo ho vypucuj ale raci to vymen nevyplati se to pucovat kup raci novy ver mi vyplatii se ti to no a pritom vem kompresor a vyfukej nadrz bo tam muze byt tez bordel no a poskladej a uvidis ze ti to pojede tak spravovani zdar
Datum: 05. dubna 2010 19:51
Jméno: jawas
IP: uživatel9121
 čau myslím že to může být zanešným karburátorem, nebo spíš moc mohatá směs,nastavuje se podle toho ve kterém zářezuje je jehla pro běžný provoz má být ne 2. zářezu z vrchu. čím víš v hrnějším zářezuju je jehla tím je směs chudší a čím v nišším tím bohatší tak si stím pohraj čau
Datum: 05. dubna 2010 18:00
 vypadá to na malou hladinu v plovákovce...nebo ucpaná tryska
Datum: 04. dubna 2010 20:29
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 moze to byt benzinem, ale taky moze byt spatna svicka. Mne toto delala svicka, vymnenil jsem, a jelo to v pohode.
Datum: 04. dubna 2010 19:36
 ano může to být příčina ale také může být přičina zasviněný filtr sání například.
Datum: 04. dubna 2010 18:08
 Čest chlapi sháním podkovu mezi setrvačníky na fichtla kdyby někdo měl ozvěte se na email domluvíme se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 17:27
Jméno: kozlon
IP: uživatel1859
 zdar draci, dnes jsem měl rozdělanej motor, když jsem to složil a dal na rám, tak mi nejdou řadit rychlosti, prostě to řadí naprázdno, nemám tam ještě lanko od spojky, kde myslíte, že je chyba??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 22:42
 a jakýma šroubkama si automat přišruboval? jestli klasickýma tak se nediv. hlava šroubu zavazý tomu otočnému bazmecu co je spojen s řadičkou.
Datum: 04. dubna 2010 22:42
 a mas tam retez? jestli ne tak ho tam zkus dat trochu s fichtlem pohnout... a vidlicka mimo ty dve prostredni kolocka to taky dela.. jak uz psal bobacz..
Datum: 04. dubna 2010 22:09
Jméno: kozlon
IP: uživatel1859
 když jsem měl ten motor rezebranej, tak řadicí autopmat normálně fungoval, nemůže být vyplá spojka??-
Datum: 04. dubna 2010 19:44
 já když jsem skládal motor tak jsem blbě nasadil vidličku řazení tak jestli jsi neudělal podobnou chybu. Mě taky nešli tam dávat kvalty ale u mě to nešlo skoro pohnout s ttím automatem. ...
Datum: 04. dubna 2010 18:46
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 automat řadici
Datum: 04. dubna 2010 17:46
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,tak jsem vyměnoval ta futra ve vidlici ale po namontování se to celé hýbe do stran myslíte že by pomohlo to celé pořádně utáhnout?A ještě jak poznám jaký má válec výbrus?Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no někdy to je na pístu napsáno ,ale podle toho co tam je napsaný bych se moc neřídil..kdo ví co tam nacpal ten před tebou...vem si šupleru a změř to kolik to bude mít a jestli tam máš 3 kroužkový píst tak to bude nejspíše ještě nultý výbrus..ale podle toho se taky řídit nemůžeš..prostě to změř a hotovo
Datum: 04. dubna 2010 19:59
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jo hýbe se to v krku právě nevim jak moc mám utáhnout ty vrchní matice abych to nepoškodil jednu stranu jsem utáh fakt fest a zdá se to lepší tak bych chtěl vědět co si o tom myslí ostatní.Jo a nedá se ten výbrus poznat třeba podle pístu protože jsem sundal válec a píst má na sobě takévé rýhy tak bych ho chtěl vyměnit ale nevim jaky ma prave vybrus abych nekoupil špatny píst
Datum: 04. dubna 2010 17:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nehýbe se ti to v krku?jinak nultý výbrus je 38,00mm a při každém přidání 0,25mm je další výbrus takže 38,25mm=první výbrus
Datum: 04. dubna 2010 16:47
Jméno: grisom
IP: uživatel9111
 zdar hoši dá se ňák zjistit podle čísla rámu a motoru rok výroby a jestli jo tak kde to zjistim? Jo a jedná se o stadion s11.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 16:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to se vyráběli dýl... já mám číslo 18 444 a je to rok 1958
Datum: 04. dubna 2010 16:38
 stadiony se vyráběly asi 2 roky tak to nemusíš řešit
Datum: 04. dubna 2010 16:20
 hoši pujde někdo na motoburzu do březolup na uherskohradišťsku ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 22:02
 si můžem zavolat kde sme, ne?.. jenze problem je ze tak asi netrefim  sam sem tam jeste nebyl a nikdy sem nesledoval cestu
Datum: 04. dubna 2010 22:02
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 dam si červené tričko bud Zetor nebo JAWA a budu mnet červenu kšiltovku Zetor tak podle toho mne poznate kdo tam pojede
Datum: 04. dubna 2010 21:26
 výborně,hledal sem to i na netu ale věčinou tam jsou předchozí ročníky
Datum: 04. dubna 2010 20:12
 Zdarec na burzu jezdím pravidelně a letos je burza 15.5.2010.
Datum: 04. dubna 2010 20:01
 Taky se tam chystám
Datum: 04. dubna 2010 19:42
 jasné,sem ti už říkal že tím zahajuju sezonu ne?  to byva většinou první sobotu v květnu ale nevim jestli je to i letos tak
Datum: 04. dubna 2010 17:53
 zdarec hejo jetli budu mít jak tak pojedu...kdy že to je? se tam potkáme, ne?
Datum: 04. dubna 2010 16:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 http://www.fichtlpokec.cz/zobrazobr.html?cesta=obr2-img3-101013454912776 tak tohle nechapu ty dva motory
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 17:51
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 mustangisto tebe tady taky nikdo nechápe,ale tomu se nemůžes divit si prostě debil no..
Datum: 05. dubna 2010 17:51
 mohu tě ujistit že to nejsou dva motory vedle sebe.
Datum: 04. dubna 2010 17:48
Jméno: boocheer
IP: uživatel8080
 zajímavý. Nemáte někdo nějaké video? Chtěl bych vidět jk to jede ale spíš slyšet ten zvuk
Datum: 04. dubna 2010 17:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To nema cenu,kdyz nevi jak ma sedet na sedadle nebo jak drzet riditka,tak nema vyznam mu vysvetlovat dva spojeny motory...
Datum: 04. dubna 2010 13:51
 co na tom nechápeš? vyroběný 4 hranový mezuuk kterým se spojí kliky a kartry mám k sobě svařené...co je na tom nepochopitelné?
Datum: 04. dubna 2010 13:40
 Čau draci chci se zeptat nejde mi na fichtlu zařadit 2 a 3 jednička tam de a neutrál mezi jedničkou a dvojkou taky de jenom nejde zařadit 2 a 3 není tam třeba ohlá tyčinka (vedení vidličky řazení)? poradte děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 15:48
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zkontroluj jestli nemas volny radici automat
Datum: 04. dubna 2010 15:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 špatně daná vydlička
Datum: 04. dubna 2010 15:24
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 Zdar, nevíte někdo, kde bych splašil ty starý držáky blatníku (z trubičky) na mustanga? Ty nový plechový stojí za.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 12:59
 Jeden takovej blatník doma mám, je to přední. Skuš se poptat v okolí, kdybys nesehnal tak se mi ozvy na mejl
Datum: 04. dubna 2010 12:59
 zdar,chlapi nemáte nekdo na prodej doklady na jawa 50/20 koupil bych je ,cenu nabídněte,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:41
Jméno: pavel
IP: uživatel8540
 Ono záleží o jaké TP se jedná  Pokud jsou to už ty nové (zelená plachta) + osvědčení o registraci + štítek + RZ a doklady jsou napsány na toho majitele od koho to kupuješ, takže přepis bez problémů přepsatelné, tak je asi jen těžko seženeš pod 2000! Mám doma pincka 20 rok 69, platné doklady na mě psané, platná STK a pincek naprosto v originálním VELMI zachovalém stavu. Jeden típek (asi překupník) mi za něj nabízel 7000,- nebo 3500,- za papíry, no nejsem magor to tak levně prodat! Už je to vzácnost takový to pincek s platným TP, počkej za deset či dvacet let, to nebudou vůbec a cena už jen bude stoupat, samozřejmě originál kousků, ne nějakých samodomo bastlů
Datum: 14. června 2010 22:41
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 do papiru investuj do 700 jinak je to zbytečnéééé
Datum: 04. dubna 2010 17:47
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 za 2500 sa podari kupit pincka aj s TP
Datum: 04. dubna 2010 14:02
Jméno: lukáš
IP: uživatel6617
 prodam je za 2500kč
Datum: 04. dubna 2010 13:36
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdarec,hele potřeboval bych pomoct ja mam čz 180/487 a potřeboval bych nejaky návod nejakou knížečku nebo nevíte nekdo o nejake elektronické knížce o teto motorce ?kde je třeba popsany karburátor ,jak se nastavuje smes ,nebo předstih jaky je atd.??neznáte neco ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 12:38
 http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=186
Datum: 04. dubna 2010 12:38
 sry to nemelo byt tady
Datum: 04. dubna 2010 12:23
 ja mam treba upraveny valec od stejskyho
Datum: 04. dubna 2010 12:22
 Zdarec motorkáři,dal jsem si na fíka new píst s kroužkama...Mám dát jehlu na třetí zářez ze shora? Bo to mám nechat na druhým zářezu a jen víc mazat ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 16:43
 Kretene,za 1.nikdo se te naptal jak se zajizdi valec a za 2.Nepouucuj,kdyz nemas zkušenosti.
Datum: 05. dubna 2010 16:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 30km na kroužky je málo!!! aspon takových 50-60!!!
Datum: 05. dubna 2010 16:04
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 na pístu zajíždím akorát nové kroužky a to tak max 30 km aspon ja a vic mazu
Datum: 04. dubna 2010 15:50
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to jsem zjistil od stryca on me to pravil ze se valec zajizdi aspon 1000 km
aby to bylo poradne zajete me tu napis kolik ty zajizdas pist
Datum: 04. dubna 2010 15:26
 1000 km na pist???!!Kde si na to prišel blbečku!!!!Tak se nezajizdi ani valec!!!
Datum: 04. dubna 2010 15:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 100km je malo novy pist se musi zajizdet tak 1000km! a vic mazat a jehlu na tretim zarezu shora
Datum: 04. dubna 2010 13:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jestly mas pouze pist a krouzky tak bych hodil 3 zares od zhora 100km bych to nehonil a pak uz zase 2 zares a jezdil normal
Datum: 04. dubna 2010 13:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 akorát bych víc mazal
Datum: 04. dubna 2010 12:54
 cus byl uz tu nekdo z vas na fichtl (kapu) ???? pojede se to na poli . chcu poradit jestli mate nake figly atd. jestli nak upravujete fichtla krome toho ze treba prehodite sekundarko z vetsiho na mensi to same s primarkem. to vim ale jestli jeste neco upravujete napiste dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 16:26
 pro mischel ty si teda dosti akčni pořadas zavod a pak si překvapen že ti tam přidou lidi s neuvěřitelnyma vykonama
Datum: 05. dubna 2010 16:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mischel-nike: naprosta pravda... jezdim se koukat na fichtlcupy : svincany,jedousov,prelouc, prachovice,suchdol a je fakt ze to s cim tam jezdej ma uz pomalu solecneho s fichtlem jen nazev...
Datum: 04. dubna 2010 13:42
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 no ja ti to reknu takhle.. ja byl poradatelem. fichtl cupu... v suchdole u kutne hory... a chtel jsem to jet.. taky.. stim ze si udelam vybrus.. pekne zajedu.. plus nejaky to kolecko prehodim... ale nakonec.. jsem to teda nejel..a myslim.. ze jsme udellal dobre.. protoze kdyz tam prijeli ty blazni... z tema fichtlama... tak mi spadla brada  upravy za 15 000,-.. a neskutecny vykony.... neuvěřitelný.. co stím ty lidi dokazou udelat... a byla to draha.. pro motocross... takze krpali.. jak blazen.. a ty to tam mydlily na dvojiku jak prd... fakt pecka... takze z normalnim fichtlem.. se tam muzes .. jet tak maximalne projet...
Datum: 04. dubna 2010 13:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 předpokládám že si to ty závodníci drží v tajnosti takže ti toho asi moc neřeknou
Datum: 04. dubna 2010 12:52
 ja mam treba upraveny valec od steskyho, predni a zadli tlumce ze simsona.. a zpevnenou kostru
Datum: 04. dubna 2010 12:24
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 16:29
 hlada ma pravdu je fakt ze 210 je dost ale furt lepši než byt bez brzdy no me se toho doma vali
Datum: 05. dubna 2010 16:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 víš mustangisto něco stojí výroba , pak nez to nejaky dodavatatel da sesovi a sesa na tom taky musi neco vydelat , pac zadarmo ani kure nehrabe
Datum: 04. dubna 2010 21:30
 mustangisto, až to teda budeš prodávat za těch sto korun, tak mi dej vědět a já jeden taky koupim  ...do foroty, kdyby náhodou.
Datum: 04. dubna 2010 18:51
 jojo levnejsi to nebude,, a to vozim od SR lebo to tady za tu cenu nechce nikdo prodavat,,, pokud by se odlejval odo hliny tak je to levnejsi a vosklivejsi,,toto se leje do formy a pak se to obraby,,, rak lbych ze za tu kvalitu je to za dobej peniz
Datum: 04. dubna 2010 13:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no to je extra drahe to bych prodaval tak za 100kč
Datum: 04. dubna 2010 13:27
 podivej se na naky vrakoviste urcite to tam nekde bude lezet:_)
Datum: 04. dubna 2010 13:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a řekni mi co je dneska levný ???? jinak já jsem neměl nikdy u motorky v pořádku brzdy   a problém přetrvává dodnes
Datum: 04. dubna 2010 12:22
 to se dá sehnat i za pár kaček,kdo není blbej podívá se i na různý inzerce...
Datum: 04. dubna 2010 12:19
 furt lepsi nez aby se ti neco stalo.... fukncni brzdy jsou zaklad
Datum: 04. dubna 2010 12:12
|



|