Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Ondřej
IP: uživatel9122
 čau hele jak se vypaluje vejfuck? to se odmontuje, naleje se do něj benzín zapálí on vyhoří a to je vše? pak ho nasadim a jezdim? nebo jak se to dělá? (sory za blbej dotaz ale nikdy sem to neviděl a nevim jak se to dělá)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:15
 normalne ho sundej a dej ho do výhňě  nedávno jsem to odzkoušel a nemužu si stěžovat  vypaleny všechny sra*ky pak jsem to jen vyklepal a proste nádhera
Datum: 05. dubna 2010 19:15
 normalne ho sundej a dej ho do výhňě  nedávno jsem to odzkoušel a nemužu si stěžovat  vypaleny všechny sra*ky pak jsem to jen vyklepal a proste nádhera
Datum: 05. dubna 2010 19:15
Jméno: Pal
IP: uživatel8108
 jestli to chceš vypálit celé,tak tam mosíš nalét tolik benzínu aby to podpálilo ty saze dřív než vyhoří benzím
Datum: 05. dubna 2010 18:55
 ja vypaluju jenom vlozky, a to tim stylem ze je vyndam a hodim do kotle, pak sou krasne cisty...mam na vejfuku krasnej chrom proto to nechci zkazit
Datum: 05. dubna 2010 18:23
 myslím že jo ale podle mě to nemá cenu vypalovat protože potom ti akorat vopada chrom
lepší je ten vejfuck rozmontovat a vycistit rucne
Datum: 05. dubna 2010 18:18
Jméno: jawas
IP: uživatel9121
 čau, potřeboval bych poradit mám problém s jawou 20. Vždycky mi normálně naskočí na startování pakou asi tak maximálně na popáté. Jenže jak naskočí tak ikdyž držím ůplně plný plyn tak to jen zařve a hned zdechne nevíte prosím co stím je moc děkuji za rady čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:40
 musis postelovat plynove lanko to co je u karbece steluj stou cepickou ja mel ten samy problem a jak sem to nasteloval tak tak to chyta na poprve bez plynu
a nebo potom nasteluj predstih ale prvne zrob stym lankem a potom dej vedet jak si dopad
Datum: 05. dubna 2010 19:40
 Zdravim hošani mám problem s jawou 250 kyvačkou háže mi malou jiskru a když je vše zapojeno háže téměř decentní jiskru po odzkoušení (prst + faja) jako by to nehodilo ránu ale spíš by to zabrnělo nevíte čím to je? moc dekuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 19:49
 tak jsem zjistil závadu byla to vadná malej kondík a pak jsem musel vymenit karbec a chytla na první prošlápnutí jak hodinky
Datum: 06. dubna 2010 19:49
 tak jsem zjistil závadu byla to vadná malej kondík a pak jsem musel vymenit karbec a chytla na první prošlápnutí jak hodinky
Datum: 06. dubna 2010 19:40
Datum: 05. dubna 2010 22:49
 muzu te ujistit, ze predstihem to není!!! ten na to nemá nejmenší vliv...ocisti kladívka, dej na zkousku jinej kondenzator, pripadne jinou indukcku, zkontroluj VN kabel a fajfku, svíčku...projdi kabely a konektory jestli tam nejsou prechodove odpory...základem vseho je samozrejme dobitá baterie
Datum: 05. dubna 2010 20:49
 a nemuže byt problem jinde?
Datum: 05. dubna 2010 19:11
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 předsťih
Datum: 05. dubna 2010 18:36
 zdar na pinckovi na karburátoru se štelujou jen 3 věci?volnoběh,plováková hladina a plíšek na jehle??jak se ještě šteluje karbec na 21?tam se šteluje jen jehla na směs?na čezetě487 se šteluje jehla a ještě ten šroubek na boku na směs jak to tam je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 22:11
 karbec na 21 se šteluje jako každej jinej fichtláckej karbec volnoběh,hladina,jehla a lanko
Datum: 08. dubna 2010 22:11
 Někdy se ještě za štelování považuje měnění trysek.
Datum: 05. dubna 2010 18:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jeste lanko...
Datum: 05. dubna 2010 17:37
 Zdar, mám dotaz spíše pro ty co mají zkušenosti s tyristorovým zapalováním. http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html Sám sem si ho vyrobil. Teď mě pincek krásně chytá, kope zpátky a má pravidelný chod, zkrátka jiskra jak má být. Ale co jsem zjistil je, že je neuvěřitelně zdechlý. Přitom seřízené to mám stejně jak sem to měl i bez toho zapalka a jezdil jak drak. Jednička jde vytočit jakš takš ale dvojku než vytočím tak to je doba. Někdy musím i znovu podřadit. Vůbec netuším čím to je? Nemáte někdo náhodou stejný případ že? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 7:26
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nefilozofuj a vezmi si k ruce stroboskop.. osobně bych tipoval že ti tyristor pálí nejen když má  A to uvidíš jen se stroboskopem. Zažil jsem to s CDILight a motor jel, ale zejména ve vysokejch otáčkách byl úplně bez dechu. Mě to ale dělal bezkontakt co byl zarušenej okolními magnety. Pak by bylo dobré se podívat na zoubek stabilizaci napětí pro tyristor, jestli tam čas od času neklesne skokově napětí což by mělo stejný následek jako rozepnutí kladívka.
Datum: 06. dubna 2010 7:26
Jméno: Standa
IP: uživatel9116
 cus. Ja mam CDI a maká parádně. Možna mas jen velkej predstih.....ono na samotnejch kladivech se tak neprojeví,protoze tam hodne dela sila jiskry v urcitym okamziku,tyristor opravdu pali jen kdyz kladivko otevre....
Datum: 05. dubna 2010 16:54
 čau,nemate nekdo zkušenosti s přepisem techničáku od neznámé osoby? jsou stím problémy a nebo to vůbec nejde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:26
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 jo jo prostě nejdřív sme se byli zeptat bo sme nevědeli že až doma sme zjistili že je to psane na nekoho jieho hlavně že sme měli velký techničák ...
Datum: 05. dubna 2010 19:26
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Evideční kontrola se dělá tam kde technická.
Datum: 05. dubna 2010 18:05
 takže jsi to přepsal?a evidenčkou myslíš jako spz?
Datum: 05. dubna 2010 17:06
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 neavno sem koupil mustanga od jednoho člověka, ale nenechal se přepsat takže tam byl napsany majitel od ktereho to kdysi koupil ten od ktereho sem to koupil ja, a na úřadě nikoho žadna plna moc atd nezajimala, pouze pojstka a evidenčka .... takže tak
Datum: 05. dubna 2010 16:58
 podle mě musíš mít plnou moc tk nevím jestli to jde. Kdžy přepisuješ tak musíš mít plnou moc majitele techničáku aby to šlo přepsat. Ale uvidíme co napišou ostatní....
Datum: 05. dubna 2010 16:54
 Čau, mohl by mi někdo prosim říct co obnáší druhý výfuk na pionýru? Když třeba rozříznu kolínko a navařám druhé??? Diky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 18:00
 A nevim jak bys doladoval aby ti to z obouch kourilo zaroven stejne..
Datum: 07. dubna 2010 18:00
Jméno: viktor009
IP: uživatel9128
 hmm tož to je blbé
Datum: 06. dubna 2010 6:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to chápu tak chceš udělat na kolenu takovou rozdvojku a dám tam 2 výfuky??nedělej to je to blbost...neztratíš tím ani tak výkon jako otáčky motoru..pojede to po rovině sotva 55km/h...v podstatě to bude to samý jako kdyby jsi jel bez výfuku nebo tam dal výfuk třeba ze 125
Datum: 05. dubna 2010 23:06
Jméno: viktor009
IP: uživatel9120
 jenže mě de o to aby to nestratilo výkon  když tam dám ten druhý
Datum: 05. dubna 2010 19:44
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 v tom případě jo,taky bych chtěl vidět fotky
Datum: 05. dubna 2010 18:36
 zkus to  a pak tady dej fotky
Datum: 05. dubna 2010 17:36
Datum: 05. dubna 2010 16:36
 čau no nevim jestli ti to něco přidá,spíš ubere,nepojede to tak jak má,podlě mě,má to nastavenej sériovej vejfuk na kterej to jede,jakýkoli změny se projeví na ztrátě výkonu...nicméně to zkusit můžeš,neříkám že to nepojede
Datum: 05. dubna 2010 16:34
 Cau draci, potreboval bych eletriku od motoru na jawu 250 dvouvalec nema nekdo? dost bystemi pomohly dik (samozrejme za ni zaplatim)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 13:49
 Nevíte kde na internetu bych našel nějaký návody na zvětšení výkonu jawy 250 a 350 třeba z nějakých závodních jaw děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 14:56
 Tak koukám že sem se skoro trefil  ,já jen nevěděl ofiko stránku na TK Moto...Už sem na to před nějakou dobou koukal....
Datum: 05. dubna 2010 14:56
Jméno: Standa
IP: uživatel9116
 urcite musi bejt neco i na kývačky....panelka má jiný uloýení a typ válve,jiný výfukový kanál a náběh na pístu....mozná proto.......panelka ma jeden vejfukovej kanal tak mi tam unika podstata dvou výfuků,ale to uz by bylo jiný téma na kontrukci motoru.......
Datum: 05. dubna 2010 14:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jen by mě ale zajímalo, že tato úprava jde jen na panelky. Na kejvy by to nešlo, i když máš vrtání a zdvih stejný?
Datum: 05. dubna 2010 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel9116
 jj,presne.......nejsnazsi cesta k vykonu je nechat si to upravit od nekoho kdo uz v tom má praxi....... mozna nekde na netu budou "návody" jak tam neco vypilovat atd,ale bez vybaveni a zkusenosti je to zbytecny.......
Datum: 05. dubna 2010 13:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 KOukám Stando, myslíme stejně
Datum: 05. dubna 2010 13:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm
Datum: 05. dubna 2010 13:44
Jméno: standa
IP: uživatel9116
Datum: 05. dubna 2010 13:44
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 05. dubna 2010 12:49
Jméno: Radek
IP: uživatel2673
 nazdar draci,když mám jawu 250/353 a přestříkám jí,nový linky,chromy atd. no prostě aby vypadala jak když vyjede z fabriky,daj mi veteránský papíry? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 17:02
Jméno: Standa
IP: uživatel9116
 je to docela slozita problematika a nedavno navic pribyla povinnsot dolozit odhlaseni motocyklu z registru.....proto je ted treba takova shanka po odhlasenejch papirech....... u nás vychází veteránský čísla +/-3500,- (obe testace,vystaveni dokladu a znacek),kazdý rok testace(jakoby STK) za 1000,- a musi to bejt odhláseny. Samozrejmne motorka musi byt v paradnim puvodnim stavu bez kutilskýho zásahu a nebo renovace do naprosto původního stavu. Ve veteranskym klubu musis byt delsi dobu a platit clensky poplatky aby ti pak udelali klubovou slevu na testace.....pro tebe jako zadatele je nejlevnejsi a nejrychlejsi proste zaplatit to co chtej.......pokud chces vedet vic,tak si urcite najdi nejblizsi veteránklub a oni ti reknou konkretni souvislosti.
Datum: 05. dubna 2010 17:02
 radek: ano, ale musíš se stát členem klubu a chodit tam pravidelně.
Datum: 05. dubna 2010 16:19
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 mne bylo řečeno že to stojí 1000,- 500kč nějaká kontrola a 500 ty papýry a ověření...
Datum: 05. dubna 2010 16:08
 Stojí to kolem 5 tisíc, musíš mít tu motorku úplně odhlášenou a někde chtěji vidět ustřihlej techničak, ale jen někde, já měl všechny testace, ale pak mi řekli, že to je v evidenci, pochopitelně je to na člověka, který je 20let v rakvi, tak prachy pryč a papíry nemam.
Datum: 05. dubna 2010 15:41
 Jako čím starší, tím dražší? To se asi u péráka 1949 pěkně plácnu přes kapsu..
Datum: 05. dubna 2010 14:57
 podle toho kolikatka je to rocnik.
Datum: 05. dubna 2010 13:33
 ty papíry stojí cca 5 litrů. ale motorka musíé být fak originál na 100%..jinak nic...
Datum: 05. dubna 2010 13:32
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau taky už to tady někdo psal,myslim že jo,ale musí fakt vypadat jako kdyby právě vyjela z tý fabriky,a taky sem slyšel že ty papíry sou celkem drahý,nevim,nemůžu posoudit,ale třeba taky stojej 50 tisic,přijde mi to teda dost,třeba někdo napíše něco jinýho
Datum: 05. dubna 2010 12:55
 nazdar mam pionyra jezdil pekne ale zacal me cukat pri jizde a dusi se na plny plyn nevite co stim svicka je tam nova a karburator mam vicisteny poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 14:03
Jméno: murin
IP: uživatel8975
 co mislis tou pecickou jako jestli tam neni nejaky bordel?
Datum: 08. dubna 2010 14:03
Jméno: repron
IP: uživatel9135
 a mas spravne nadstavenej predstich?? jestli ne tak si to udelej a skontroluj si kladívko jestli na nem neni pecicka
Datum: 07. dubna 2010 12:11
 Skus se podívat na vzduchová filtr..D a kohoutek vyčisti jestli ti tam jde dost benzínu.D
Datum: 05. dubna 2010 13:36
 A zkoušel si vyčstit i kohoutek, aby nebyl ucpany
Datum: 05. dubna 2010 12:19
 zdar draci prosim vas jakej je rozduil v rozetach u fichtla a parizka jsou uplne stejne i v poctu zubu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel9125
 Originální sekundární převod- Fichtl 13/55 a sekundarni převod Pařez -12/55
Datum: 05. dubna 2010 20:26
Datum: 05. dubna 2010 15:28
 Tak když nevíš, tak sem nepiš..
Datum: 05. dubna 2010 15:20
 newim
Datum: 05. dubna 2010 14:06
Jméno: Stetcenko
IP: uživatel9113
 Zdar draci,renovoval jsem stadiona 22 a pri zmacknuti spojky jsou zablokovana kola poradte mi prosim a muzu tu vubec startovat(asi 20 let to nebezelo)díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 22:21
Jméno: Stetcenko
IP: uživatel9117
 Tady je moje icq 626990619
Datum: 06. dubna 2010 22:21
Jméno: Stetcenko
IP: uživatel9117
 Ano mám takový lanko s sroubem
Datum: 06. dubna 2010 14:35
Jméno: Stetcenko
IP: uživatel9117
 Lanko jsem měnil
Datum: 05. dubna 2010 22:28
Jméno: .
IP: uživatel1026
 Nemáš tam zařazenou rychlost? Jinak mě spojka jen trošku vypíná za studena, ale až se trochu zahřeje motor tak vypíná krásně.
Datum: 05. dubna 2010 14:59
 tk zkus rozdělat levej kryt motoru,a podívat se na spojku
Datum: 05. dubna 2010 14:52
Jméno: Stetcenko
IP: uživatel9117
 Šlapat na prázdno právě nejde
Datum: 05. dubna 2010 14:31
 zmáčkni spojku a zkus šlapat.Mělo by to šlapat na prázdno
Datum: 05. dubna 2010 14:04
Jméno: Stetcenko
IP: uživatel9117
 Renovoval jsem ho,natahal lanka,vyčistil skompletoval atd,ale proste kdyz drzim spojku tak jsou ty kola zablokovany a zda se mi ze to asi neni spravny.A kdybych to nakop tak bych nechtel abych to nejakym zpusobem znicil
Datum: 05. dubna 2010 13:25
Jméno: standa
IP: uživatel9116
 tak moment....!!! tak jsi renovoval stadiona a spatne slozil motor a nebo si vytah po 20 letech stadiona ze stodoly a ma zatuhlej motor?? neberte si do huby tak nalehko slovo renovace..... renovace není vycisteni karburatoru,vymena svicky a zakoupení benzinu........
Datum: 05. dubna 2010 12:42
 čau draci nesvítí mi světla u babetty 207 nevíte čím by to mohlo být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 12:44
 no uvidíme hoši odpoledne se na to juknu
Datum: 05. dubna 2010 12:44
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na vypínač světel .
Datum: 05. dubna 2010 12:25
 A taky to může být blbě ukostřený.
Datum: 05. dubna 2010 12:20
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 tk to bude cívka
Datum: 05. dubna 2010 11:48
Datum: 05. dubna 2010 11:37
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 nemaš prosklou žarovku
Datum: 05. dubna 2010 10:51
Jméno: jakub
IP: uživatel5424
 Ahoj seso, zdar fichlaři pricházim na váš s takovou radou, jak nastavit predstih abych mohl fichtla z kopce pretáčet co to jde ? kam otocit magneto po smeru hodinovych rucicek nebo proti ? dekuji vsem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 17:04
Jméno: standa
IP: uživatel9116
 mustangisto mlč radsi,to sou perly....mel by sis to pripsat na web.....dalsi navod k nicemu
Datum: 05. dubna 2010 17:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Drj to uplne doleva a máš to ale bude to potřebovat možná větší odtrh ale pojede to beztak
Datum: 05. dubna 2010 15:54
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Proti smeru hodin. rucicek...
Datum: 05. dubna 2010 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel9116
 doleva
Datum: 05. dubna 2010 12:43
 horší průběh v nižších otáčkách...
Datum: 04. dubna 2010 23:09
Jméno: jakub
IP: uživatel5424
 Díkes a nevíš jaky jsou negativa?
Datum: 04. dubna 2010 23:05
 dej tam vetsi  takze proti smeru
Datum: 04. dubna 2010 22:50
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 15:31
 a očistil si povrch kde si to nanášel ?? Protože tohle používám já v práci na autech... Jinak tím tmelem mám zalepenej vejfuck na mašině a drží to krásně
Datum: 05. dubna 2010 15:31
 mne to neutesní ani koleno s vifukem na babette!
Datum: 05. dubna 2010 13:37
 dobrej tmel,používá se běžně u aut
Datum: 05. dubna 2010 7:15
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na malé dírečky dobrý
Datum: 05. dubna 2010 6:30
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, jsou stolní brusky značky eurotec spolehlivé?jako s nimi máte zkušenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 21:41
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 cus draci dneska jsem jezdil na pionyrovy a tam byly holky a ja si tam nechal helmu popojel kousek a ze se pro ni vratim tak jedu voni mi ji sebrali a ze ji vyhodej na takovou skruz tak jedna byla nahore a ta druha tu helmu vyhodila a tamta nahore ji nechytla a je poskrabany to sklo i cela dokola ty me tak kravy zasrany vytocily ze bych je zabil
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 23:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to máě ještě dobrý,ale mě jí nějaký černý grafitový vazelíny ukradli a už jsem jí neviděl
Datum: 05. dubna 2010 23:10
Datum: 05. dubna 2010 14:11
 byly aspoň hezký
Datum: 05. dubna 2010 13:16
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 sklo podle typu prilby zpravidla od 100 po nejakych 3500 zrcadlovka
Datum: 05. dubna 2010 8:56
 neresto
Datum: 04. dubna 2010 21:10
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 a kolik tak stoji to novy sklo?
Datum: 04. dubna 2010 21:08
 Me holky s helmou nemlati,me v ní pusinkujou
Datum: 04. dubna 2010 21:07
 sak zajtra im zato mozes dat nakladacku ne??
Datum: 04. dubna 2010 21:05
 a co s tím?
Datum: 04. dubna 2010 21:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
Datum: 04. dubna 2010 20:40
 Zdarec jak mam vytáhnout ten kolik v Hnacím kole tachometru u jawy 21 já to zkoušel klešťama a nic je to tam úplně na pevno poraďte dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 20:51
 jaj ty myslis tachometr ja ze to prasatko co je u kolesa,skus to promastit vazelinu aj lanko.
Datum: 04. dubna 2010 20:51
 Já dělám renovaci a mě ten tahal, skáče a neukazuje kolik jsem u jel km a mam v něm malí kamínky.
Datum: 04. dubna 2010 20:47
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to nevitahuj.Zbitecne naco to potrebujes?
Datum: 04. dubna 2010 20:41
 zdar mám fichtla tak 100km po vybrusu a mám dosti rozeštelovanej karbec nevim jak to seštelovat aby to jelo co nejlíp na 1 to jede trochu a na 2 to chcípe na jakej zářes od shora mám dát jehlu a jak moc mám zašroubit ten šroubek co se tim šteluje bohatost směsi?????????dik za pomoc popřípadně jak to doladit aby to jelo co nejlíp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 22:26
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 dobre neplac mama doojde
Datum: 04. dubna 2010 22:26
 blázen: to není tak pravda,že mu nikdo nepisal že je to šroub otáček....já mu tu napsal volnoběžnej šroub...
Datum: 04. dubna 2010 21:52
 ale este ste mu nikdo nepovidali ze ten srubek neni zmes ale srubek otacek cize snim stelujes volnobjeh,a to ze ti to na 2ku chcipne urcite neni jehlu,ale ja bich dal dole karbes a vsechni kanalky aj trisky presistit vifukat kompresorem velkym tlakem,nalepsi je strevko s tu spicku,potom ti to moze robit filtr,alebo mozno aj ucpati vyfuk,a skontroluj si predstih a svicku.
Datum: 04. dubna 2010 20:45
 no pojede to dobře no,ale raději to dej na druhej,taktto se to dávalo...a jestli myslíš volnoběžnej šroub,tak ten si našteluj podle libosti,za teplého motoru aby ti pincek nechcípal,ale zároven aby byl volnoběh co nejmenší
Datum: 04. dubna 2010 20:19
 a když tam dám jehlu na poslední zářes do vrchu tak to pojede dobře?
Datum: 04. dubna 2010 20:05
 mylel sem ten štelovací šroubek co je na něm ta pružinka
Datum: 04. dubna 2010 20:03
 dej jehlu na posledni nebo predposledni zarez spis na posledni a jestli myslis trysku tak tu musis dotahnou uplne jinak nevim co myslis?!
Datum: 04. dubna 2010 20:01
|



|