slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1264  1265  1266  1267  1268  1269  1270  1271  1272  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel9122    
čau hele jak se vypaluje vejfuck? to se odmontuje, naleje se do něj benzín zapálí on vyhoří a to je vše? pak ho nasadim a jezdim? nebo jak se to dělá? (sory za blbej dotaz ale nikdy sem to neviděl a nevim jak se to dělá) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: kubix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalne ho sundej a dej ho do výhňě :-) nedávno jsem to odzkoušel a nemužu si stěžovat :-) vypaleny všechny sra*ky pak jsem to jen vyklepal a proste nádhera :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: kubix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalne ho sundej a dej ho do výhňě :-) nedávno jsem to odzkoušel a nemužu si stěžovat :-) vypaleny všechny sra*ky pak jsem to jen vyklepal a proste nádhera :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Pal      IP: uživatel8108    
jestli to chceš vypálit celé,tak tam mosíš nalét tolik benzínu aby to podpálilo ty saze dřív než vyhoří benzím
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja vypaluju jenom vlozky, a to tim stylem ze je vyndam a hodim do kotle, pak sou krasne cisty...mam na vejfuku krasnej chrom proto to nechci zkazit :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že jo ale podle mě to nemá cenu vypalovat protože potom ti akorat vopada chrom lepší je ten vejfuck rozmontovat a vycistit rucne
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel9121    
čau, potřeboval bych poradit mám problém s jawou 20. Vždycky mi normálně naskočí na startování pakou asi tak maximálně na popáté. Jenže jak naskočí tak ikdyž držím ůplně plný plyn tak to jen zařve a hned zdechne nevíte prosím co stím je moc děkuji za rady čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
musis postelovat plynove lanko to co je u karbece steluj stou cepickou ja mel ten samy problem a jak sem to nasteloval tak tak to chyta na poprve bez plynu a nebo potom nasteluj predstih ale prvne zrob stym lankem a potom dej vedet jak si dopad
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: kubix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim hošani mám problem s jawou 250 kyvačkou háže mi malou jiskru a když je vše zapojeno háže téměř decentní jiskru po odzkoušení (prst + faja) jako by to nehodilo ránu ale spíš by to zabrnělo nevíte čím to je? moc dekuji za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: kubix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem zjistil závadu byla to vadná malej kondík a pak jsem musel vymenit karbec a chytla na první prošlápnutí jak hodinky :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: kubix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem zjistil závadu byla to vadná malej kondík a pak jsem musel vymenit karbec a chytla na první prošlápnutí jak hodinky :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predstˇih to neni na 100% :-D:-D takovy slovo ani neznam :-D odtrh,kladivka...proste to co napsal kolecko :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzu te ujistit, ze predstihem to není!!! ten na to nemá nejmenší vliv...ocisti kladívka, dej na zkousku jinej kondenzator, pripadne jinou indukcku, zkontroluj VN kabel a fajfku, svíčku...projdi kabely a konektory jestli tam nejsou prechodove odpory...základem vseho je samozrejme dobitá baterie
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: kubix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemuže byt problem jinde?
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
předsťih
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar na pinckovi na karburátoru se štelujou jen 3 věci?volnoběh,plováková hladina a plíšek na jehle??jak se ještě šteluje karbec na 21?tam se šteluje jen jehla na směs?na čezetě487 se šteluje jehla a ještě ten šroubek na boku na směs jak to tam je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec na 21 se šteluje jako každej jinej fichtláckej karbec volnoběh,hladina,jehla a lanko
 
 
Datum: 08. dubna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někdy se ještě za štelování považuje měnění trysek.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Jeste lanko...
 
 
Datum: 05. dubna 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám dotaz spíše pro ty co mají zkušenosti s tyristorovým zapalováním. http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html Sám sem si ho vyrobil. Teď mě pincek krásně chytá, kope zpátky a má pravidelný chod, zkrátka jiskra jak má být. Ale co jsem zjistil je, že je neuvěřitelně zdechlý. Přitom seřízené to mám stejně jak sem to měl i bez toho zapalka a jezdil jak drak. Jednička jde vytočit jakš takš ale dvojku než vytočím tak to je doba. Někdy musím i znovu podřadit. Vůbec netuším čím to je? Nemáte někdo náhodou stejný případ že? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 7:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Nefilozofuj a vezmi si k ruce stroboskop.. osobně bych tipoval že ti tyristor pálí nejen když má :-D A to uvidíš jen se stroboskopem. Zažil jsem to s CDILight a motor jel, ale zejména ve vysokejch otáčkách byl úplně bez dechu. Mě to ale dělal bezkontakt co byl zarušenej okolními magnety. Pak by bylo dobré se podívat na zoubek stabilizaci napětí pro tyristor, jestli tam čas od času neklesne skokově napětí což by mělo stejný následek jako rozepnutí kladívka.
 
 
Datum: 06. dubna 2010 7:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel9116    
cus. Ja mam CDI a maká parádně. Možna mas jen velkej predstih.....ono na samotnejch kladivech se tak neprojeví,protoze tam hodne dela sila jiskry v urcitym okamziku,tyristor opravdu pali jen kdyz kladivko otevre....
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau,nemate nekdo zkušenosti s přepisem techničáku od neznámé osoby? jsou stím problémy a nebo to vůbec nejde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
jo jo prostě nejdřív sme se byli zeptat bo sme nevědeli že až doma sme zjistili že je to psane na nekoho jieho hlavně že sme měli velký techničák ...
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Evideční kontrola se dělá tam kde technická.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže jsi to přepsal?a evidenčkou myslíš jako spz?
 
 
Datum: 05. dubna 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
neavno sem koupil mustanga od jednoho člověka, ale nenechal se přepsat takže tam byl napsany majitel od ktereho to kdysi koupil ten od ktereho sem to koupil ja, a na úřadě nikoho žadna plna moc atd nezajimala, pouze pojstka a evidenčka .... takže tak
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě musíš mít plnou moc tk nevím jestli to jde. Kdžy přepisuješ tak musíš mít plnou moc majitele techničáku aby to šlo přepsat. Ale uvidíme co napišou ostatní....
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, mohl by mi někdo prosim říct co obnáší druhý výfuk na pionýru? Když třeba rozříznu kolínko a navařám druhé??? Diky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nevim jak bys doladoval aby ti to z obouch kourilo zaroven stejne..
 
 
Datum: 07. dubna 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9128    
hmm tož to je blbé
 
 
Datum: 06. dubna 2010 6:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli to chápu tak chceš udělat na kolenu takovou rozdvojku a dám tam 2 výfuky??nedělej to je to blbost...neztratíš tím ani tak výkon jako otáčky motoru..pojede to po rovině sotva 55km/h...v podstatě to bude to samý jako kdyby jsi jel bez výfuku nebo tam dal výfuk třeba ze 125
 
 
Datum: 05. dubna 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9120    
jenže mě de o to aby to nestratilo výkon:-) když tam dám ten druhý
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
v tom případě jo,taky bych chtěl vidět fotky ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to :-) a pak tady dej fotky
 
 
Datum: 05. dubna 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj mě ani nejde tak o zvýšení výkonu ale o to že to pěkně vypadaá:-):-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau no nevim jestli ti to něco přidá,spíš ubere,nepojede to tak jak má,podlě mě,má to nastavenej sériovej vejfuk na kterej to jede,jakýkoli změny se projeví na ztrátě výkonu...nicméně to zkusit můžeš,neříkám že to nepojede ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: Peceny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cau draci, potreboval bych eletriku od motoru na jawu 250 dvouvalec nema nekdo? dost bystemi pomohly dik (samozrejme za ni zaplatim) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: RADEK      E-mail:      IP: uživatel7118    
Nevíte kde na internetu bych našel nějaký návody na zvětšení výkonu jawy 250 a 350 třeba z nějakých závodních jaw děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak koukám že sem se skoro trefil :-D,já jen nevěděl ofiko stránku na TK Moto...Už sem na to před nějakou dobou koukal.... ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel9116    
urcite musi bejt neco i na kývačky....panelka má jiný uloýení a typ válve,jiný výfukový kanál a náběh na pístu....mozná proto.......panelka ma jeden vejfukovej kanal tak mi tam unika podstata dvou výfuků,ale to uz by bylo jiný téma na kontrukci motoru.......
 
 
Datum: 05. dubna 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Jen by mě ale zajímalo, že tato úprava jde jen na panelky. Na kejvy by to nešlo, i když máš vrtání a zdvih stejný?
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9116    
jj,presne.......nejsnazsi cesta k vykonu je nechat si to upravit od nekoho kdo uz v tom má praxi....... mozna nekde na netu budou "návody" jak tam neco vypilovat atd,ale bez vybaveni a zkusenosti je to zbytecny.......
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
KOukám Stando, myslíme stejně ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9116    
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
 
 
Datum: 05. dubna 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel2673    
nazdar draci,když mám jawu 250/353 a přestříkám jí,nový linky,chromy atd. no prostě aby vypadala jak když vyjede z fabriky,daj mi veteránský papíry? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel9116    
je to docela slozita problematika a nedavno navic pribyla povinnsot dolozit odhlaseni motocyklu z registru.....proto je ted treba takova shanka po odhlasenejch papirech....... u nás vychází veteránský čísla +/-3500,- (obe testace,vystaveni dokladu a znacek),kazdý rok testace(jakoby STK) za 1000,- a musi to bejt odhláseny. Samozrejmne motorka musi byt v paradnim puvodnim stavu bez kutilskýho zásahu a nebo renovace do naprosto původního stavu. Ve veteranskym klubu musis byt delsi dobu a platit clensky poplatky aby ti pak udelali klubovou slevu na testace.....pro tebe jako zadatele je nejlevnejsi a nejrychlejsi proste zaplatit to co chtej.......pokud chces vedet vic,tak si urcite najdi nejblizsi veteránklub a oni ti reknou konkretni souvislosti.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radek: ano, ale musíš se stát členem klubu a chodit tam pravidelně.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel2673    
mne bylo řečeno že to stojí 1000,- 500kč nějaká kontrola a 500 ty papýry a ověření...
 
 
Datum: 05. dubna 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stojí to kolem 5 tisíc, musíš mít tu motorku úplně odhlášenou a někde chtěji vidět ustřihlej techničak, ale jen někde, já měl všechny testace, ale pak mi řekli, že to je v evidenci, pochopitelně je to na člověka, který je 20let v rakvi, tak prachy pryč a papíry nemam. :-(
 
 
Datum: 05. dubna 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako čím starší, tím dražší? To se asi u péráka 1949 pěkně plácnu přes kapsu..
 
 
Datum: 05. dubna 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: franc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
podle toho kolikatka je to rocnik.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty papíry stojí cca 5 litrů. ale motorka musíé být fak originál na 100%..jinak nic...
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
čau taky už to tady někdo psal,myslim že jo,ale musí fakt vypadat jako kdyby právě vyjela z tý fabriky,a taky sem slyšel že ty papíry sou celkem drahý,nevim,nemůžu posoudit,ale třeba taky stojej 50 tisic,přijde mi to teda dost,třeba někdo napíše něco jinýho ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: murin      E-mail:      IP: uživatel9114    
nazdar mam pionyra jezdil pekne ale zacal me cukat pri jizde a dusi se na plny plyn nevite co stim svicka je tam nova a karburator mam vicisteny poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: murin      IP: uživatel8975    
co mislis tou pecickou jako jestli tam neni nejaky bordel?
 
 
Datum: 08. dubna 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: repron      IP: uživatel9135    
a mas spravne nadstavenej predstich?? jestli ne tak si to udelej a skontroluj si kladívko jestli na nem neni pecicka
 
 
Datum: 07. dubna 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: gxguy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Skus se podívat na vzduchová filtr..D a kohoutek vyčisti jestli ti tam jde dost benzínu.D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A zkoušel si vyčstit i kohoutek, aby nebyl ucpany
 
 
Datum: 05. dubna 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci prosim vas jakej je rozduil v rozetach u fichtla a parizka jsou uplne stejne i v poctu zubu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9125    
Originální sekundární převod- Fichtl 13/55 a sekundarni převod Pařez -12/55
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondragam &reg;: to sem chtěl napsat aj já :-D:-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak když nevíš, tak sem nepiš..
 
 
Datum: 05. dubna 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
newim
 
 
Datum: 05. dubna 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: Stetcenko      IP: uživatel9113    
Zdar draci,renovoval jsem stadiona 22 a pri zmacknuti spojky jsou zablokovana kola poradte mi prosim a muzu tu vubec startovat(asi 20 let to nebezelo)díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: Stetcenko      IP: uživatel9117    
Tady je moje icq 626990619
 
 
Datum: 06. dubna 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: Stetcenko      IP: uživatel9117    
Ano mám takový lanko s sroubem
 
 
Datum: 06. dubna 2010 14:35
 
 
 
 
Jméno: Stetcenko      IP: uživatel9117    
Lanko jsem měnil
 
 
Datum: 05. dubna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel1026    
Nemáš tam zařazenou rychlost? Jinak mě spojka jen trošku vypíná za studena, ale až se trochu zahřeje motor tak vypíná krásně.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tk zkus rozdělat levej kryt motoru,a podívat se na spojku
 
 
Datum: 05. dubna 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: Stetcenko      IP: uživatel9117    
Šlapat na prázdno právě nejde
 
 
Datum: 05. dubna 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zmáčkni spojku a zkus šlapat.Mělo by to šlapat na prázdno ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: Stetcenko      IP: uživatel9117    
Renovoval jsem ho,natahal lanka,vyčistil skompletoval atd,ale proste kdyz drzim spojku tak jsou ty kola zablokovany a zda se mi ze to asi neni spravny.A kdybych to nakop tak bych nechtel abych to nejakym zpusobem znicil
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9116    
tak moment....!!! tak jsi renovoval stadiona a spatne slozil motor a nebo si vytah po 20 letech stadiona ze stodoly a ma zatuhlej motor?? neberte si do huby tak nalehko slovo renovace..... renovace není vycisteni karburatoru,vymena svicky a zakoupení benzinu........
 
 
Datum: 05. dubna 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci nesvítí mi světla u babetty 207 nevíte čím by to mohlo být? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no uvidíme hoši odpoledne se na to juknu :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Podívej se na vypínač světel .
 
 
Datum: 05. dubna 2010 12:25
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A taky to může být blbě ukostřený.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
tk to bude cívka
 
 
Datum: 05. dubna 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ne žárovky sou v pořádku kabeli taky tak si spíš myslim jestli to neni někde v zapalování :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
nemaš prosklou žarovku :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel5424    
Ahoj seso, zdar fichlaři pricházim na váš s takovou radou, jak nastavit predstih abych mohl fichtla z kopce pretáčet co to jde ? kam otocit magneto po smeru hodinovych rucicek nebo proti ? dekuji vsem za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9116    
mustangisto mlč radsi,to sou perly....mel by sis to pripsat na web.....dalsi navod k nicemu:-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Drj to uplne doleva a máš to ale bude to potřebovat možná větší odtrh ale pojede to beztak
 
 
Datum: 05. dubna 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Proti smeru hodin. rucicek...
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9116    
doleva
 
 
Datum: 05. dubna 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
horší průběh v nižších otáčkách...
 
 
Datum: 04. dubna 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel5424    
Díkes a nevíš jaky jsou negativa?
 
 
Datum: 04. dubna 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam vetsi :-) takze proti smeru
 
 
Datum: 04. dubna 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: jawa50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a očistil si povrch kde si to nanášel ?? Protože tohle používám já v práci na autech... Jinak tím tmelem mám zalepenej vejfuck na mašině a drží to krásně ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: franc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne to neutesní ani koleno s vifukem na babette!
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrej tmel,používá se běžně u aut :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 7:15
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
na malé dírečky dobrý
 
 
Datum: 05. dubna 2010 6:30
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, jsou stolní brusky značky eurotec spolehlivé?jako s nimi máte zkušenost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel7934    
cus draci dneska jsem jezdil na pionyrovy a tam byly holky a ja si tam nechal helmu popojel kousek a ze se pro ni vratim tak jedu voni mi ji sebrali a ze ji vyhodej na takovou skruz tak jedna byla nahore a ta druha tu helmu vyhodila a tamta nahore ji nechytla a je poskrabany to sklo i cela dokola ty me tak kravy zasrany vytocily ze bych je zabil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to máě ještě dobrý,ale mě jí nějaký černý grafitový vazelíny ukradli a už jsem jí neviděl :-(
 
 
Datum: 05. dubna 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byly aspoň hezký :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
sklo podle typu prilby zpravidla od 100 po nejakych 3500 zrcadlovka
 
 
Datum: 05. dubna 2010 8:56
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neresto
 
 
Datum: 04. dubna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel7934    
a kolik tak stoji to novy sklo?
 
 
Datum: 04. dubna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Me holky s helmou nemlati,me v ní pusinkujou:-D
 
 
Datum: 04. dubna 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sak zajtra im zato mozes dat nakladacku ne??
 
 
Datum: 04. dubna 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co s tím?
 
 
Datum: 04. dubna 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
este nebodaj to byla zaludovka :-D:-D
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: jawa50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec jak mam vytáhnout ten kolik v Hnacím kole tachometru u jawy 21 já to zkoušel klešťama a nic je to tam úplně na pevno poraďte dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaj ty myslis tachometr ja ze to prasatko co je u kolesa,skus to promastit vazelinu aj lanko.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawa50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dělám renovaci a mě ten tahal, skáče a neukazuje kolik jsem u jel km a mam v něm malí kamínky.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
to nevitahuj.Zbitecne naco to potrebujes?
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám fichtla tak 100km po vybrusu a mám dosti rozeštelovanej karbec nevim jak to seštelovat aby to jelo co nejlíp na 1 to jede trochu a na 2 to chcípe na jakej zářes od shora mám dát jehlu a jak moc mám zašroubit ten šroubek co se tim šteluje bohatost směsi?????????dik za pomoc popřípadně jak to doladit aby to jelo co nejlíp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
dobre neplac mama doojde
 
 
Datum: 04. dubna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blázen: to není tak pravda,že mu nikdo nepisal že je to šroub otáček....já mu tu napsal volnoběžnej šroub...
 
 
Datum: 04. dubna 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale este ste mu nikdo nepovidali ze ten srubek neni zmes ale srubek otacek cize snim stelujes volnobjeh,a to ze ti to na 2ku chcipne urcite neni jehlu,ale ja bich dal dole karbes a vsechni kanalky aj trisky presistit vifukat kompresorem velkym tlakem,nalepsi je strevko s tu spicku,potom ti to moze robit filtr,alebo mozno aj ucpati vyfuk,a skontroluj si predstih a svicku.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pojede to dobře no,ale raději to dej na druhej,taktto se to dávalo...a jestli myslíš volnoběžnej šroub,tak ten si našteluj podle libosti,za teplého motoru aby ti pincek nechcípal,ale zároven aby byl volnoběh co nejmenší
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a když tam dám jehlu na poslední zářes do vrchu tak to pojede dobře?
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mylel sem ten štelovací šroubek co je na něm ta pružinka
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej jehlu na posledni nebo predposledni zarez spis na posledni a jestli myslis trysku tak tu musis dotahnou uplne jinak nevim co myslis?!
 
 
Datum: 04. dubna 2010 20:01
 
<  1264  1265  1266  1267  1268  1269  1270  1271  1272  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 2:31:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu