Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 14:16
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 ale píšou to tam
Datum: 07. dubna 2010 14:16
 Ryan: Co jawa vyrobila? Si snad delas prdel. Plést do jawy takovou ludru vyrobenou z recyklovanýho hnoja je ostuda nazvat jawou... sorry ale je to tak
Datum: 06. dubna 2010 22:14
 cinska 4T padesatka, muze bejt snad neco horsiho ?
Datum: 06. dubna 2010 20:06
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ŠITKA ČÍNSKÁ !!
Datum: 06. dubna 2010 18:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vypadá to velice dobře ale moc peněž za to chce
Datum: 06. dubna 2010 18:28
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 To je asi to nejsilnější co jawa vyrobyla
Datum: 06. dubna 2010 16:10
 pomalu silnější než naše auto
Datum: 06. dubna 2010 15:32
 Tj 50Kw no nekupte to
Datum: 06. dubna 2010 15:09
Datum: 06. dubna 2010 15:09
Jméno: Marmont
IP: uživatel9097
 Nazdar, tak se mi u Mustanga vyskytl další problém. Na Předním kole mám asi vymlácený silony, čili s každou sebemenší nerovností na vozovce dostane přední kolo obrovskou ránu a vůbec nedrží moc dobře stopu... Jestli víte, mám ten úplně poslední typ rok výroby myslím 79, takže celý přední závěs kola je posvařovaný dohromady a já nemůžu vytáhnout jen ty šavle, aby se vysoustružily a já mohl ty silony vyměnit. Nevíte někdo jak to mám rozebrat? nepřehlídl jsem třeba něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 13:52
Jméno: Kjuba
IP: uživatel5424
 Zdar chlapy, ahoj seso, mám na vás dotaz , mám fíchtla trošku upravenýho ( 4kanál , klapla, 19 karbec hvezdicovou hlavu zebra navareny na valci, ale normální stary zapalko a kladívka...) Když jedu tak jednička mi točí 40 dovjka 55 a trojka 80 kdyz ji vytahnu na tech 60 km a pak se mi to jakoby zadusi prestane tahnout musim pustit plyn a od tech 40 to musim pomalu pridavat jinak to zas prestane tahnout ( na 3 kvalt) a pak to vic uz nejede jak 50 duvod ???? mam tam brisku 14 s predsunutym jiskristem dneska novou....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 20:55
Datum: 06. dubna 2010 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel9130
 to nemusi bejt zapalovanim....to muze bejt jen blbe sladenej vejfuk a nebo sání....kdyby to delali kladivka tak to delaj na vsechny kvalty po prekroceni jisty meze otáček....
Datum: 06. dubna 2010 15:46
 já si myslím že by to chtělo lepší zápalko
Datum: 06. dubna 2010 14:38
Jméno: tomik
IP: uživatel31
 Ahoj, potřeboval bych poradit, co je špatně když prasknul řetěz, který byl pul roku stary a najeto na nem 200 km. Našponován byl odbře. Nikdy jsem se s tím nesetkal. Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel9130
 výrobní vada a nebo nejakej error na tvym sekundáru
Datum: 06. dubna 2010 15:47
 Čím může být, že Tatran po zimě zlenivněl? Na podzim jsem spálil všechen benzín v karbecu, nastříkal olej do válce, ucpal jsem výfuk a schoval jsem baterii. Na jaře jsem pořádně utěsnil benzínový kohout, vyčistil karbec, dal novou svíčku PAL N5. Jenže teď se hrozně přetáčí, musí se hrozně brzo řadit, aby to tak šíleně neřvalo a celkově jezdí nějak líně. Může to dělat tahle svíčka? Jiskra je obrovská, naskočí po prvním pootočení startéru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 21:10
 Spojka to být může, na to se kouknu. Filtr jsem vlhčil olejem, podle příručky, aby chytal bordel.
Datum: 06. dubna 2010 21:10
 skus třeba fzduchovej filtr nemusí bít jen špinavý ale stačí když je jen vlhkej pak to taky nejede
Datum: 06. dubna 2010 19:48
 ondragam: ja rikam ze je to spojka...
Datum: 06. dubna 2010 19:48
 Ale spojku jsem lehce přitahoval, to je pravda.
Datum: 06. dubna 2010 17:36
 Tak až tak zle na tom nejsem...
Datum: 06. dubna 2010 17:35
Jméno: pepa
IP: uživatel5099
 nevydelals tu ucpavku vyfuku
Datum: 06. dubna 2010 17:23
 Spojku jsem přitahoval, protože když jsem jel z kopce na N před jedničkou a chtěl tam dát dvojku, tak i se zmáčklou spojkou se při řazení dost zpomalil, zkrátka málo vypínala. Může to být ještě teoreticky chybějícím olejem?
Datum: 06. dubna 2010 16:06
 klouže ti spojka
Datum: 06. dubna 2010 10:11
 Na zapalování jsem vůbec nesahal, ještě mi začal bezdůvodně pálit pojistky zapalování, ale to už jsem asi odstranil.
Datum: 06. dubna 2010 9:36
 cest draci kde mi utoci kliku na 80ku? diky moc
a po utoceni ji asi ceka vycentrovani ze?
diky vase uzenaveverka
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 18:26
Jméno: palkov-MX
IP: uživatel10361
 kordinaz ti ji utoci na 80mm vice na jeho stránkách kordasovy a nebo na facebook Kordinaz Zdeněk
Datum: 08. září 2010 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel9130
 frikulín sice kliky dělá,ale 90mm pro kross a 85mm pro silnici.....80mm kliky umí taky,ale zaprve je nedoporucuje a zadruhe se nejak blbe vyvazuji a ani se mu to nechce delat. Jinak to delaji napriklad TK moto.....a muzu se zeptat proc kliku 80??? stratis strasne velkej kus momentu setrvačnosti....
Datum: 06. dubna 2010 15:51
 kliku ti stočí frikulín, poté se klika musí vyvážit a vycentrovat samozřejmě
Datum: 06. dubna 2010 8:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau o kolik mm můžu snížit hlavu aby to nějak rapidně neškodilo motoru??aby se s tím dalo normálně jezdit a životnost se nějak moc nezmenšila ...dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 10:56
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Spalovak udelej 5,6ml, to by mohlo byt tak akorat.
Datum: 06. dubna 2010 10:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zapoměl jsem napsat o jaký se jedná stroj  jawa 20,21,23
Datum: 05. dubna 2010 23:40
 Zdravím.Prosimvas chtel bych se zeptat jestli pujde do rámu ČZ 175/487 bez uprav napasovat motor na ČZ 175/450. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 23:24
 držáky jsou uplně jiné
Datum: 05. dubna 2010 23:24
 nazdar boocheere, mám náhodou oba tyto motocykly a vím,že oba tyto rámy mají rozdílné držáky,nicméně,nezkoušel jsem to nikdy napasovat. Teoreticky by to jít mělo, jednou jsem to viděl na motoinzerci - napasovanej motor 450 v rámu 487. Existuje vlastně typ 485 a to je vlastně rám 487 a v něm napasovanej motor 250 455,ale má ty držáky který má origo 175/450 v rámu,takže asi budeš muset řešit držáky,převařovat.
Datum: 05. dubna 2010 22:13
Jméno: Dominik
IP: uživatel1026
 Zdravím.. Mam problem vzdycky když dojedu začne mě hodně kapat z motoru olej kdyz oddelam kryt vidím že to teče od spojkové tyčinky co buide špatně prosimvás?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 14:19
Jméno: Misik29
IP: uživatel9151
 bude to spíš to gufero
Datum: 09. dubna 2010 14:19
Jméno: mates20
IP: uživatel9066
 skus jestli ve spojce nemas moc oleje otevři ten malej šroubek a jestli ti zněj teče olej tak to nech vytíc
Datum: 07. dubna 2010 16:43
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 mě to taky někdy kape
Datum: 06. dubna 2010 12:33
 gufero v pravim deklu
Datum: 05. dubna 2010 22:26
Jméno: kára
IP: uživatel9121
 čau hoši, mám tu jeden problém. Vžycky když jidu startovat jawu 20 tak pustím benzín, ale on protoče karburátorem ven, pak to nakopnu chytne to z karburátoru stříká benzím a zachvilku to zas hned scípne ikdyž držím úplně plný plyn moc děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 17:26
Jméno: josef
IP: uživatel5099
 to je jasny staci vydelat svicku, procistit extra vysokootackovou trysku a kazdopadne vymenit motor za jiny ktery nema takovy vykon sladousku.
Datum: 06. dubna 2010 17:26
 Podívej se na plovák, někdy se mi stávalo že se tam přilepil a benzín přetekýkal ven
Datum: 05. dubna 2010 22:14
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 10:06
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 http://thi.uloz.to/1/3/5/1351f62981e05c7752e389f1160058b8.mini.jpg
Datum: 06. dubna 2010 10:06
 odkaz nejde
Datum: 05. dubna 2010 22:27
 zdr - hele mam pareza 555 z roku 1958 - cislo motoru mam na karteru na tom uchytu ke kostre za valcem. No a pak mam dalsiho z roku 1960 - a nevim kde ma cislo motoru- tam kde ho ma tamten ma navic sroub spojujici kartery a nevypada to jako ze by to nekdo udelal navic a za tam to cislo bylo. vubec proste nvm kde ten motor ma cislo.???? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 20:44
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 cus draci jakej to je pocit kdyz vas honej policajti???a jaky to bylo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to mě jednou taky jeden dement udal...přijeli k nám domů a já jsem jím řekl že jsem nikde nejezdil  nikdo mi nic nedokázal tak co..
Datum: 06. dubna 2010 21:32
 mě nechitli ale někdo mě udal a když sem jel po polnačce na fikovi tak si tam na mě počlaki a to bylo něco byl sem pul roku v podmínce že když něco udělám tak bych šel do pasťáku a mám 2 roky zákaz dělat papíry a ještě sme museli litat po sociálce to bylo něco fichtl musel jit z baraku a já sem byl v piči je to nepříjenmy když vás někdo udá protože to se musí vyšetřit
Datum: 06. dubna 2010 20:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Udela se ti na vterinu blbe od zaludku a dostanes nejvic krutej tep
Datum: 06. dubna 2010 16:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 letos v zimě jsem jel na 20 tak 15km/h jen na jedničku a nějaký pes mě furt kousal do nohavice a mě to tak nasralo že jsem 20 zahodil do sněhu a rozeběhl se zaním..samozřejmě jsem se smekl a rozbil si držku..ale na druhý pokus jsem toho psa nakopl a vylezkl nějakej chlápek a začal mě nadávat proč toho psa kopu
Datum: 05. dubna 2010 23:00
 měl jsem trabanta upraveného dle dobových úprav.podvozek,geometrie,alu.prostě motokára.Honili mě cikani ve š 120.vinkl který je pro seriove auto tak 100 jsem letěl nadoraz,puch se ani nehnul ale kofoly šli ven a 4x přes střechu
Datum: 05. dubna 2010 22:14
 shrek: mě se to stalo před týdnem když sem dělal první jízdy se závoďákem...vzal sem ho kousek za dědinu na polňačku abych mohl pořádně protočit motor...tak sem to tak pořádně párkrát protůroval a najednou koukám z louky po mě běží psisky jak prase...inu zvedl sme stroj, otočil sem s ním, rozběhl se, naskočil a pádil pryč
Datum: 05. dubna 2010 21:58
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja jsem jim ujel normalne na silnici udrzel jsem si chladnou hlavu kdys jsem jel ale jak jsem jim uz o neco ujel tak jsem z toho skeskocil a skoval se za
strom a popelnice a v tu chvili mi busilo srdce jako blazen zajimave jee ze za jizdy nic  jinak tam kde jsem normalne jezdil na 2 ctvrt plynu tam jsem jel
za 3 a plnej  ale ujel jsem jim  jeste ze tak
Datum: 05. dubna 2010 21:21
 pozor na jezevčíky to sou takový šmejdi jeden se taky za mnou rozběhl já jel na kole a řeknu vám to byly fofry naštěstí rychle neutíkal dnes byh asi neujížděl a kopl ho ale tenkrát jsem měl boba
Datum: 05. dubna 2010 21:19
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ale stejně nejlepší dojeb je když vas ten policajt honi na motorce!
Datum: 05. dubna 2010 21:19
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Po mě šly jen jednou ale chytly mě a bylo to peklo ujíždět na fekáloj
Datum: 05. dubna 2010 21:18
 jo mě už honili asi 2x..jednou jsem tak tak zdrhnul,a podruhý mě asi po kilometru ujíždění na cestě na skládce chytli....vyfoukli mi kola,vzali mě s bratrem do auta a jeli jsme dom,pohrozili tátoj pokutou,udělali bubbudu  ,a dali mi poslední šanci,,,ale já to bez toho ježdění prostě nevydržím takže jezdím furt
Datum: 05. dubna 2010 21:18
 ondrash : jj,ježdění autem známe s kámošem tky  . Nedalo nám to a půjčily sme si jeho auto.Stará Lada Samara  ...prasklej vejfuck takže krásnej zvouček  .Sme si jezdily po ulici,to byla prdel.Naštěstí nejely žádný benga...  ae zážitek jk prase
Datum: 05. dubna 2010 21:16
 jo ti psi jsou svině. Jednou jsem jezdil po poli a asi to někoho sralo tak na mě vypustil psa. Já jsem myslel že ho někdo venčí ale až byl asi 5 metrů ode mě tak teprve jsem zjistil že je rozzuřený jak býk a jde na mě  Nakopl jsem fichtla,jel jsem 60 a ten čokl furt běžel vedle mě Zaboha jsem mu nemohl ujet protože ten pincek byl v háji a nejel víc jak 60  Asi po dvou minutách se unavil a vzdal to. Odnesla to jenom má nohavice kterou ten čokl uškubl
Datum: 05. dubna 2010 21:07
 na motorce nevim jake to je ale vim jake to je ujizdet policii kdy jedu s kamosem ktery ma 16 a jezdime v aute  sice po vesnici ale i tak sem mel strach oni ale oni nas jenom predjeli zpomalili a odjeli
Datum: 05. dubna 2010 21:06
 policajti mě nikdy nehonily a jednou se za mnou rozběhl hoodně velký pes a to sem teprv zběsile ujížděl  po polňačce
Datum: 05. dubna 2010 21:03
 to je fakt adrenalin a hecování dělají divy
Datum: 05. dubna 2010 21:01
Datum: 05. dubna 2010 20:59
Datum: 05. dubna 2010 20:48
 prostě strašnej stres ale fakt strašnej
Datum: 05. dubna 2010 20:29
 no nejdřív mi zatuhla krev, pak se naopak rozbušilo srdce ve vnitř strašně divnej pocit.... jedeš jak hovado furt plnej i s kopce kde jezdíš jinak několikrát pomalejš a furt se ohlížíš...pak když to někam píchneš tu motorku (já ke kámošovi za barák) tak furt tii je divně a nakonec seš rád xD..
Datum: 05. dubna 2010 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel9125
 pro me to byla vzdycky strasne stresova situace......tep 200,sotva sem lapal dech,jel pole,louky,lesy vsude kde nemohly autem a furt se jen ohlizel.......ale teda nebylo to jednou  kdyz neni vhodnej teren tak je lepsi neujizdet a dát řeč....
Datum: 05. dubna 2010 20:16
Jméno: paja
IP: uživatel5608
 čau, prosím vás mam na pionýru sníženou hlavu a tudíž se více zahřívá, mam si koupit NGK b8hs nebo NGK b6hs? a jak je to u brisk potřebuju n14c nebo n17c? ja se v těch svíčkách nevyznam,dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 16:18
 Presne tak,nezlenivy to.Fikus-radsi bez komentare,nechci mit ban...
Datum: 06. dubna 2010 16:18
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dik ja myslim že fikus chtěl říct stejně jak chci říct já, že jinou svíčkou(právě sem nevěděl jakou) se teplota jamozřejmě nezmění ale když máš tu zprávnou tak motor po zahřátí tak "nezlenivý" myslim,
Datum: 06. dubna 2010 15:00
 fikuss: v jake si tride? muzes mi prosím vysvetlit jak chceš použitím jiné svíčky docílit změny fyzikálních zákonů??? Při stlačování plynu se mění jeho vnitřní energie(zvyšuje se), molekuly jsou blíže u sebe a plyn se tudíž zahřívá...když plyn víc stlačíš tak se víc zahřeje, tudíž zvýšené zahřívání motorů se zvýšeným kompresním poměrem je normální! Potom musíš použít studenější svíčku, aby nedocházelo k detonacím. Svíčka ti však zahřívání motoru nesníží! Jinak s těma briskama to říkáš přesně obráceně...na léto je dobrá N14C, protože je studená a na zimu N15C, případně N17C( ta je naopak teplá), takže si to prosím urovnej, a rozmysli si než někomu budeš nadávat
Datum: 06. dubna 2010 8:28
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 určitě NGK b8hs a brisk 15
Datum: 05. dubna 2010 21:28
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 svickou to spravi, denzilek uz vypliva znazvu ze je dem***, Ja to Zkusil tu brisku 14 v lete a hnedka to na louce zdechlo jak pionyru tak u brachy v mustangu 15je v poho vlete i zime a 17 je naleto jezdim sni vlete a je to OK, v zime jsem to sni nenastartoval. A NGK spis doporucuju je kvalitnejsi neuchlastava se jako briska a neodchazi jako briska co ja vim tak civ vetsi cislo tim do vetsiho tepla kdyz tak se na to NGK zeptej v mototechne, ja mam 7. a jeto asi jako 15.
Datum: 05. dubna 2010 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel9125
 určitě tu šestku NGK ......dobrá je taky črtnáctka Brisk.....
Datum: 05. dubna 2010 20:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To svickou nespravis ze se ti zahriva...
Datum: 05. dubna 2010 20:07
 cau mám problém z jawou 23 je po generálce motoru asi dva měsíce všechno v poho ale najednou my začal týct z motoru olej porďte mi předem dík pište na emai
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 21:27
 Je možný, že si to nějak sedko nebo se ti povolily šrouby.
Datum: 05. dubna 2010 21:27
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 jestli tam mas papir tak se nediv ten me to mockrat udelal, bud me netesnil mezi kartery v klikovy skrini nebo zase tekl olej, uz pouzivam jenom mot. silikon ten je suprovej
Datum: 05. dubna 2010 21:04
 Tak to máš asi špatně utěsněné... často to vypadá že to teče mezi karterama ale ve skutečnosti to teče přes ten vypouštěcí šroub nebo přes výko spojky. V horším případě propouští gufero pod řetězovým kolečkem. Zkontroluj jestli mas na vypoustecim sroubu tesneni a vpořádku závit a z kama to vlastne tece. jestli mezi karterama tak nezbyva nic jinyho nez rozpulit motor a znovu pretesnit. Možná by šlo to místo z kama to teče nějak potřít tesnicim tmelem ale nejak bych tomu nevěřil...
Datum: 05. dubna 2010 21:01
 Zdar draci, nedavno sem koupil ten doutníkovej vejfuk na pio. Zajmá mě jak nejvíc de rozdělat a jak, zatím sem sundal jen celej zadek, a z vejfuku pak čouhá tyčka se závitem, de taky nějak vyndat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 21:05
 Ok, takže sem to měl rozdělaný co nejvíc to šlo
Datum: 05. dubna 2010 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel9125
 sundas doutnik,cumi na tebe trn a pod nim je jeste jedna vlozka s dvouma trubickama,ta de taky vindat.....zbytek je natvrdo.....nesnaž se ten trn vytahnout.....utrhnes ho a uz nejde pridelat
Datum: 05. dubna 2010 20:19
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 Čau všichni, potřeboval bych od vás pomoct, když mám moto s odhlášeným TP, tak když ho budu přihlašet tak budu muset zaplatit ekologickou daň 10 000Kč? Děkuji vám moc, Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel9130
 odhlaseny technicak neprihlasis,bohuzel.....ten je dobrý uz jen na vystavení veteránských značek,ale to u fichtla nehrozí
Datum: 06. dubna 2010 15:54
 draci takze stary odhlaseny technicak z fichtla prihlasim ??  zhoduje sa vnich cislo ramu aj cislo motora...
Datum: 06. dubna 2010 14:44
Jméno: standa
IP: uživatel9125
 taky si občas mužu zažertovat ne?
Datum: 05. dubna 2010 21:50
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 Taky si myslím, mám čz 125/476 a chci jí přihlásit a kdybych měl platit dalších 10 navíc...
Datum: 05. dubna 2010 21:10
Datum: 05. dubna 2010 21:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 já jsem slyšel že se eko daň vztahuje jen na automobily do 3,5t?
Datum: 05. dubna 2010 20:34
Jméno: standa
IP: uživatel9125
 kdyz mas pionýra s odhlasenym TP tak budes platit 10 000,- eko dan+5000,- za prihlaseni a 5000,- za STK a Emise
Datum: 05. dubna 2010 20:21
 Dajú sa prihlásiť odhlásené papiere ?? tiež mám doma odhlásené papiere...
Datum: 05. dubna 2010 20:20
 neee,to platí jen u aut
Datum: 05. dubna 2010 19:54
 zdar draci,chci se zeptat jak nejlíp a nejšetrnějc rozpůlit motor?všechny šrouby už mám oddělaný,teď jenom dostat kartery od sebe,nechci je zbytečně poničit proto se ptám,díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 23:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já tam vždivky opatrně natukám dřevěný klínky a všechno je OK
Datum: 05. dubna 2010 23:03
 Roman : Mustanga neprodávám neboj,měl sem ho na Aukru,ale zrušil sem to
Datum: 05. dubna 2010 20:04
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 jaktoze prodavas mustanga co pak budes mit za pionyra?
Datum: 05. dubna 2010 19:47
 hele vem si dva šroubovaky a s trochou šetrnosti to dáš a když to posereš tak to zarovnáš pilníkem no co je na tem tak těžkýho já to dělal už několikrát a prozatím si nestěžuju
Datum: 05. dubna 2010 19:44
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 wafel : Díky moc to sem potřeboval
Datum: 05. dubna 2010 19:38
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-naradi-na-rozpuleni-motoru-rozpulovak.html
Datum: 05. dubna 2010 19:23
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-naradi-na-rozpuleni-motoru-rozpulovak.html
Datum: 05. dubna 2010 19:23
 Mám Jawu 20 motor,ten stahovák vypadá jak?Jenže tam už šrouby ani matky nejsou...dík
Datum: 05. dubna 2010 19:17
 Stahovákem, nasadíš a jen utahuješ šrou nebo matky, záleží na tom jakej máš a kartery od sebe polezou
Datum: 05. dubna 2010 19:12
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus hoši bude fíkovy vadit kdyš namícham benzín plnou sintetikou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel9130
 esterovej olej pro normalniho fichtla je kravina.....sice kvalita oleje je maximalni,ale olej se neoddeluje od smesi jak by mel diky zastarale konstrukci motoru,tzn ze je velká část oleje spálena a pouze vytváří tvrdý karbon.....pro tyhle motory je ideální kvalitnejsi minerál a nebo levná polosyntetika......na polosyntetiku jsem jezdil 2 roky a mohu jen doporucit
Datum: 06. dubna 2010 15:59
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 denzilecek: aha tak to jo  teď už to vím,tak sry a dík
Datum: 05. dubna 2010 19:18
 Jo,rozpusti ten karbon ve hlave z toho se stane jemnej pisecek a ten udela svinstvo ve valci..
Datum: 05. dubna 2010 19:10
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Js: aha tak to sry  ,o tomhle sem nevěděl,takže třeba kdyby mazal ja nwm M2T a pak tam nalil tu syntetiku tak to udělá bordel jo?
Datum: 05. dubna 2010 19:03
 Pokud do teď jezdil na nějakej normální minerál, tak to úplně nejlepší nebude. Syntetika dělá slabší olejovej filma a bejvá v ní víc aditiv na rozpouštění úsad.
Datum: 05. dubna 2010 18:43
 zdar no vadit mu to nebude,určitě bude rád
Datum: 05. dubna 2010 18:40
 Čau potřebuji zjistit jakou matici potřebuji k uchycení předního kola babety 210 mám osu předního kola.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 17:18
 dik zkusim ji koupit
Datum: 06. dubna 2010 17:18
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 05. dubna 2010 19:05
|



|