slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1263  1264  1265  1266  1267  1268  1269  1270  1271  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Okamžitě beru !!! S takovým výkonem je to skoro zadarmo http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/395523-betka-50.html :-D:-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: Ryan      IP: uživatel8492    
ale píšou to tam
 
 
Datum: 07. dubna 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ryan: Co jawa vyrobila? Si snad delas prdel. Plést do jawy takovou ludru vyrobenou z recyklovanýho hnoja je ostuda nazvat jawou... sorry ale je to tak
 
 
Datum: 06. dubna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cinska 4T padesatka, muze bejt snad neco horsiho ? :-D
 
 
Datum: 06. dubna 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
ŠITKA ČÍNSKÁ !!
 
 
Datum: 06. dubna 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
vypadá to velice dobře ale moc peněž za to chce
 
 
Datum: 06. dubna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: Ryan      IP: uživatel8492    
To je asi to nejsilnější co jawa vyrobyla
 
 
Datum: 06. dubna 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pomalu silnější než naše auto
 
 
Datum: 06. dubna 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tj 50Kw no nekupte to :-D
 
 
Datum: 06. dubna 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) TO BY LÍTALO:-)
 
 
Datum: 06. dubna 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: Marmont      IP: uživatel9097    
Nazdar, tak se mi u Mustanga vyskytl další problém. Na Předním kole mám asi vymlácený silony, čili s každou sebemenší nerovností na vozovce dostane přední kolo obrovskou ránu a vůbec nedrží moc dobře stopu... Jestli víte, mám ten úplně poslední typ rok výroby myslím 79, takže celý přední závěs kola je posvařovaný dohromady a já nemůžu vytáhnout jen ty šavle, aby se vysoustružily a já mohl ty silony vyměnit. Nevíte někdo jak to mám rozebrat? nepřehlídl jsem třeba něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: Kjuba      IP: uživatel5424    
Zdar chlapy, ahoj seso, mám na vás dotaz , mám fíchtla trošku upravenýho ( 4kanál , klapla, 19 karbec hvezdicovou hlavu zebra navareny na valci, ale normální stary zapalko a kladívka...) Když jedu tak jednička mi točí 40 dovjka 55 a trojka 80 kdyz ji vytahnu na tech 60 km a pak se mi to jakoby zadusi prestane tahnout musim pustit plyn a od tech 40 to musim pomalu pridavat jinak to zas prestane tahnout ( na 3 kvalt) a pak to vic uz nejede jak 50 duvod ???? mam tam brisku 14 s predsunutym jiskristem dneska novou.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tuning jooo ? tak se vykašli na "BRISK" ;-) a dej tam NGK,Boshku nebo něco lepšího... a to zápalko ?? >>>> http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/eshop.html
 
 
Datum: 06. dubna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9130    
to nemusi bejt zapalovanim....to muze bejt jen blbe sladenej vejfuk a nebo sání....kdyby to delali kladivka tak to delaj na vsechny kvalty po prekroceni jisty meze otáček....
 
 
Datum: 06. dubna 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si myslím že by to chtělo lepší zápalko
 
 
Datum: 06. dubna 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: tomik      IP: uživatel31    
Ahoj, potřeboval bych poradit, co je špatně když prasknul řetěz, který byl pul roku stary a najeto na nem 200 km. Našponován byl odbře. Nikdy jsem se s tím nesetkal. Prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9130    
výrobní vada a nebo nejakej error na tvym sekundáru
 
 
Datum: 06. dubna 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čím může být, že Tatran po zimě zlenivněl? Na podzim jsem spálil všechen benzín v karbecu, nastříkal olej do válce, ucpal jsem výfuk a schoval jsem baterii. Na jaře jsem pořádně utěsnil benzínový kohout, vyčistil karbec, dal novou svíčku PAL N5. Jenže teď se hrozně přetáčí, musí se hrozně brzo řadit, aby to tak šíleně neřvalo a celkově jezdí nějak líně. Může to dělat tahle svíčka? Jiskra je obrovská, naskočí po prvním pootočení startéru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spojka to být může, na to se kouknu. Filtr jsem vlhčil olejem, podle příručky, aby chytal bordel.
 
 
Datum: 06. dubna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus třeba fzduchovej filtr nemusí bít jen špinavý ale stačí když je jen vlhkej pak to taky nejede
 
 
Datum: 06. dubna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondragam: ja rikam ze je to spojka...
 
 
Datum: 06. dubna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale spojku jsem lehce přitahoval, to je pravda.
 
 
Datum: 06. dubna 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak až tak zle na tom nejsem...
 
 
Datum: 06. dubna 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel5099    
nevydelals tu ucpavku vyfuku :-D
 
 
Datum: 06. dubna 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spojku jsem přitahoval, protože když jsem jel z kopce na N před jedničkou a chtěl tam dát dvojku, tak i se zmáčklou spojkou se při řazení dost zpomalil, zkrátka málo vypínala. Může to být ještě teoreticky chybějícím olejem?
 
 
Datum: 06. dubna 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klouže ti spojka:-)
 
 
Datum: 06. dubna 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na zapalování jsem vůbec nesahal, ještě mi začal bezdůvodně pálit pojistky zapalování, ale to už jsem asi odstranil.
 
 
Datum: 06. dubna 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cest draci kde mi utoci kliku na 80ku? diky moc a po utoceni ji asi ceka vycentrovani ze? diky vase uzenaveverka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: palkov-MX      IP: uživatel10361    
kordinaz ti ji utoci na 80mm vice na jeho stránkách kordasovy a nebo na facebook Kordinaz Zdeněk
 
 
Datum: 08. září 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9130    
frikulín sice kliky dělá,ale 90mm pro kross a 85mm pro silnici.....80mm kliky umí taky,ale zaprve je nedoporucuje a zadruhe se nejak blbe vyvazuji a ani se mu to nechce delat. Jinak to delaji napriklad TK moto.....a muzu se zeptat proc kliku 80??? stratis strasne velkej kus momentu setrvačnosti....
 
 
Datum: 06. dubna 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kliku ti stočí frikulín, poté se klika musí vyvážit a vycentrovat samozřejmě
 
 
Datum: 06. dubna 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau o kolik mm můžu snížit hlavu aby to nějak rapidně neškodilo motoru??aby se s tím dalo normálně jezdit a životnost se nějak moc nezmenšila ...dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Spalovak udelej 5,6ml, to by mohlo byt tak akorat.
 
 
Datum: 06. dubna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zapoměl jsem napsat o jaký se jedná stroj :-D jawa 20,21,23
 
 
Datum: 05. dubna 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.Prosimvas chtel bych se zeptat jestli pujde do rámu ČZ 175/487 bez uprav napasovat motor na ČZ 175/450. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
držáky jsou uplně jiné
 
 
Datum: 05. dubna 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nazdar boocheere, mám náhodou oba tyto motocykly a vím,že oba tyto rámy mají rozdílné držáky,nicméně,nezkoušel jsem to nikdy napasovat. Teoreticky by to jít mělo, jednou jsem to viděl na motoinzerci - napasovanej motor 450 v rámu 487. Existuje vlastně typ 485 a to je vlastně rám 487 a v něm napasovanej motor 250 455,ale má ty držáky který má origo 175/450 v rámu,takže asi budeš muset řešit držáky,převařovat.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel1026    
Zdravím.. Mam problem vzdycky když dojedu začne mě hodně kapat z motoru olej kdyz oddelam kryt vidím že to teče od spojkové tyčinky co buide špatně prosimvás? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: Misik29      IP: uživatel9151    
bude to spíš to gufero
 
 
Datum: 09. dubna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel9066    
skus jestli ve spojce nemas moc oleje otevři ten malej šroubek a jestli ti zněj teče olej tak to nech vytíc
 
 
Datum: 07. dubna 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
mě to taky někdy kape
 
 
Datum: 06. dubna 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufero v pravim deklu
 
 
Datum: 05. dubna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: kára      IP: uživatel9121    
čau hoši, mám tu jeden problém. Vžycky když jidu startovat jawu 20 tak pustím benzín, ale on protoče karburátorem ven, pak to nakopnu chytne to z karburátoru stříká benzím a zachvilku to zas hned scípne ikdyž držím úplně plný plyn moc děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel5099    
to je jasny staci vydelat svicku, procistit extra vysokootackovou trysku a kazdopadne vymenit motor za jiny ktery nema takovy vykon sladousku.
 
 
Datum: 06. dubna 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: NoooN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se na plovák, někdy se mi stávalo že se tam přilepil a benzín přetekýkal ven
 
 
Datum: 05. dubna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Čau dneska jsem skládal jawu 21 a upadlo mě z toho držaku na kostře co drží ten motor mam tam dat podložku a nebo svařit tu podložku je to v tom červením kruhu http://ulozto.cz/delete/?file=4468584&hash=1681061893 dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
http://thi.uloz.to/1/3/5/1351f62981e05c7752e389f1160058b8.mini.jpg
 
 
Datum: 06. dubna 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkaz nejde
 
 
Datum: 05. dubna 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr - hele mam pareza 555 z roku 1958 - cislo motoru mam na karteru na tom uchytu ke kostre za valcem. No a pak mam dalsiho z roku 1960 - a nevim kde ma cislo motoru- tam kde ho ma tamten ma navic sroub spojujici kartery a nevypada to jako ze by to nekdo udelal navic a za tam to cislo bylo. vubec proste nvm kde ten motor ma cislo.???? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel7934    
cus draci jakej to je pocit kdyz vas honej policajti???a jaky to bylo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to mě jednou taky jeden dement udal...přijeli k nám domů a já jsem jím řekl že jsem nikde nejezdil :-D nikdo mi nic nedokázal tak co..
 
 
Datum: 06. dubna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mě nechitli ale někdo mě udal a když sem jel po polnačce na fikovi tak si tam na mě počlaki a to bylo něco byl sem pul roku v podmínce že když něco udělám tak bych šel do pasťáku a mám 2 roky zákaz dělat papíry a ještě sme museli litat po sociálce to bylo něco fichtl musel jit z baraku a já sem byl v piči je to nepříjenmy když vás někdo udá protože to se musí vyšetřit
 
 
Datum: 06. dubna 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Udela se ti na vterinu blbe od zaludku a dostanes nejvic krutej tep :-D
 
 
Datum: 06. dubna 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
letos v zimě jsem jel na 20 tak 15km/h jen na jedničku a nějaký pes mě furt kousal do nohavice a mě to tak nasralo že jsem 20 zahodil do sněhu a rozeběhl se zaním..samozřejmě jsem se smekl a rozbil si držku..ale na druhý pokus jsem toho psa nakopl a vylezkl nějakej chlápek a začal mě nadávat proč toho psa kopu :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem trabanta upraveného dle dobových úprav.podvozek,geometrie,alu.prostě motokára.Honili mě cikani ve š 120.vinkl který je pro seriove auto tak 100 jsem letěl nadoraz,puch se ani nehnul ale kofoly šli ven a 4x přes střechu
 
 
Datum: 05. dubna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: mě se to stalo před týdnem když sem dělal první jízdy se závoďákem...vzal sem ho kousek za dědinu na polňačku abych mohl pořádně protočit motor...tak sem to tak pořádně párkrát protůroval a najednou koukám z louky po mě běží psisky jak prase...inu zvedl sme stroj, otočil sem s ním, rozběhl se, naskočil a pádil pryč :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ja jsem jim ujel normalne na silnici udrzel jsem si chladnou hlavu kdys jsem jel ale jak jsem jim uz o neco ujel tak jsem z toho skeskocil a skoval se za strom a popelnice a v tu chvili mi busilo srdce jako blazen zajimave jee ze za jizdy nic:-) jinak tam kde jsem normalne jezdil na 2 ctvrt plynu tam jsem jel za 3 a plnej :-D ale ujel jsem jim :-) jeste ze tak:-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pozor na jezevčíky to sou takový šmejdi jeden se taky za mnou rozběhl já jel na kole a řeknu vám to byly fofry naštěstí rychle neutíkal dnes byh asi neujížděl a kopl ho ale tenkrát jsem měl boba :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ale stejně nejlepší dojeb je když vas ten policajt honi na motorce!
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Ryan      IP: uživatel8492    
Po mě šly jen jednou ale chytly mě a bylo to peklo ujíždět na fekáloj
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mě už honili asi 2x..jednou jsem tak tak zdrhnul,a podruhý mě asi po kilometru ujíždění na cestě na skládce chytli....vyfoukli mi kola,vzali mě s bratrem do auta a jeli jsme dom,pohrozili tátoj pokutou,udělali bubbudu :-D,a dali mi poslední šanci,,,ale já to bez toho ježdění prostě nevydržím takže jezdím furt :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondrash : jj,ježdění autem známe s kámošem tky :-D. Nedalo nám to a půjčily sme si jeho auto.Stará Lada Samara :-D...prasklej vejfuck takže krásnej zvouček :-D.Sme si jezdily po ulici,to byla prdel.Naštěstí nejely žádný benga... :-D ae zážitek jk prase:-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ti psi jsou svině. Jednou jsem jezdil po poli a asi to někoho sralo tak na mě vypustil psa. Já jsem myslel že ho někdo venčí ale až byl asi 5 metrů ode mě tak teprve jsem zjistil že je rozzuřený jak býk a jde na mě :-D Nakopl jsem fichtla,jel jsem 60 a ten čokl furt běžel vedle mě Zaboha jsem mu nemohl ujet protože ten pincek byl v háji a nejel víc jak 60 :-D Asi po dvou minutách se unavil a vzdal to. Odnesla to jenom má nohavice kterou ten čokl uškubl :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na motorce nevim jake to je ale vim jake to je ujizdet policii kdy jedu s kamosem ktery ma 16 a jezdime v aute :-D sice po vesnici ale i tak sem mel strach oni ale oni nas jenom predjeli zpomalili a odjeli :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
policajti mě nikdy nehonily a jednou se za mnou rozběhl hoodně velký pes a to sem teprv zběsile ujížděl :-D po polňačce
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je fakt adrenalin a hecování dělají divy :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ve stresu je člověk schopnej všeho ;-) :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pocit je to strašný a to teprve když mě honili týden před zkouškama v autoškole. Jak jsem viděl v dálce policejní auto které jde po mě. Ztuhla mě krev,hrozně se mě rozbušilo srdce,začal jsem zmatkovat. Celou cestu plný kotel uplně nadoraz a vůbec jsem neřešil že mám motor 30Km po výbrusu a GO :-D Zatáčky které jsem normálně projel maximálně 50Km/h tak jsem proletěl 80,čezetu jsem drapl pod paži,přenesl přes příkop a po poli jsem dojel zadní brankou domů a ted nevím jak jsem to zvládl. Za normálních okolností když tou zatáčkou proletím víc jak padesátkou tak už letím na zem a zadruhé tu čezetu pod paží odnesu sotva metr :-D :-D To je prostě ten adrenalin a když su vyhecovaný. :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě strašnej stres ale fakt strašnej
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nejdřív mi zatuhla krev, pak se naopak rozbušilo srdce ve vnitř strašně divnej pocit.... jedeš jak hovado furt plnej i s kopce kde jezdíš jinak několikrát pomalejš a furt se ohlížíš...pak když to někam píchneš tu motorku (já ke kámošovi za barák) tak furt tii je divně a nakonec seš rád xD..
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9125    
pro me to byla vzdycky strasne stresova situace......tep 200,sotva sem lapal dech,jel pole,louky,lesy vsude kde nemohly autem a furt se jen ohlizel.......ale teda nebylo to jednou:-D kdyz neni vhodnej teren tak je lepsi neujizdet a dát řeč....
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel5608    
čau, prosím vás mam na pionýru sníženou hlavu a tudíž se více zahřívá, mam si koupit NGK b8hs nebo NGK b6hs? a jak je to u brisk potřebuju n14c nebo n17c? ja se v těch svíčkách nevyznam,dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Presne tak,nezlenivy to.Fikus-radsi bez komentare,nechci mit ban...
 
 
Datum: 06. dubna 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dik ja myslim že fikus chtěl říct stejně jak chci říct já, že jinou svíčkou(právě sem nevěděl jakou) se teplota jamozřejmě nezmění ale když máš tu zprávnou tak motor po zahřátí tak "nezlenivý" myslim,
 
 
Datum: 06. dubna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fikuss: v jake si tride? muzes mi prosím vysvetlit jak chceš použitím jiné svíčky docílit změny fyzikálních zákonů??? Při stlačování plynu se mění jeho vnitřní energie(zvyšuje se), molekuly jsou blíže u sebe a plyn se tudíž zahřívá...když plyn víc stlačíš tak se víc zahřeje, tudíž zvýšené zahřívání motorů se zvýšeným kompresním poměrem je normální! Potom musíš použít studenější svíčku, aby nedocházelo k detonacím. Svíčka ti však zahřívání motoru nesníží! Jinak s těma briskama to říkáš přesně obráceně...na léto je dobrá N14C, protože je studená a na zimu N15C, případně N17C( ta je naopak teplá), takže si to prosím urovnej, a rozmysli si než někomu budeš nadávat :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2010 8:28
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
určitě NGK b8hs a brisk 15
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8535    
svickou to spravi, denzilek uz vypliva znazvu ze je dem***, Ja to Zkusil tu brisku 14 v lete a hnedka to na louce zdechlo jak pionyru tak u brachy v mustangu 15je v poho vlete i zime a 17 je naleto jezdim sni vlete a je to OK, v zime jsem to sni nenastartoval. A NGK spis doporucuju je kvalitnejsi neuchlastava se jako briska a neodchazi jako briska co ja vim tak civ vetsi cislo tim do vetsiho tepla kdyz tak se na to NGK zeptej v mototechne, ja mam 7. a jeto asi jako 15.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9125    
určitě tu šestku NGK ......dobrá je taky črtnáctka Brisk.....
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To svickou nespravis ze se ti zahriva...
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      E-mail:      IP: uživatel9124    
cau mám problém z jawou 23 je po generálce motoru asi dva měsíce všechno v poho ale najednou my začal týct z motoru olej porďte mi předem dík pište na emai odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je možný, že si to nějak sedko nebo se ti povolily šrouby.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
jestli tam mas papir tak se nediv ten me to mockrat udelal, bud me netesnil mezi kartery v klikovy skrini nebo zase tekl olej, uz pouzivam jenom mot. silikon ten je suprovej
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to máš asi špatně utěsněné... často to vypadá že to teče mezi karterama ale ve skutečnosti to teče přes ten vypouštěcí šroub nebo přes výko spojky. V horším případě propouští gufero pod řetězovým kolečkem. Zkontroluj jestli mas na vypoustecim sroubu tesneni a vpořádku závit a z kama to vlastne tece. jestli mezi karterama tak nezbyva nic jinyho nez rozpulit motor a znovu pretesnit. Možná by šlo to místo z kama to teče nějak potřít tesnicim tmelem ale nejak bych tomu nevěřil...
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, nedavno sem koupil ten doutníkovej vejfuk na pio. Zajmá mě jak nejvíc de rozdělat a jak, zatím sem sundal jen celej zadek, a z vejfuku pak čouhá tyčka se závitem, de taky nějak vyndat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, takže sem to měl rozdělaný co nejvíc to šlo:-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9125    
sundas doutnik,cumi na tebe trn a pod nim je jeste jedna vlozka s dvouma trubickama,ta de taky vindat.....zbytek je natvrdo.....nesnaž se ten trn vytahnout.....utrhnes ho a uz nejde pridelat
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8768    
Čau všichni, potřeboval bych od vás pomoct, když mám moto s odhlášeným TP, tak když ho budu přihlašet tak budu muset zaplatit ekologickou daň 10 000Kč? Děkuji vám moc, Lukáš:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9130    
odhlaseny technicak neprihlasis,bohuzel.....ten je dobrý uz jen na vystavení veteránských značek,ale to u fichtla nehrozí:-(
 
 
Datum: 06. dubna 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci takze stary odhlaseny technicak z fichtla prihlasim ?? :-) zhoduje sa vnich cislo ramu aj cislo motora...
 
 
Datum: 06. dubna 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9125    
taky si občas mužu zažertovat ne?:-D
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8768    
Taky si myslím, mám čz 125/476 a chci jí přihlásit a kdybych měl platit dalších 10 navíc...
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,platí se jen za auta do 3.5t... Si představ kdybys koupil dachla za 1000,- a musel bys zaplatit přepis 10 tis. :-D :-D Takže to je blbost co píše STANDA..:-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8768    
já jsem slyšel že se eko daň vztahuje jen na automobily do 3,5t?
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9125    
kdyz mas pionýra s odhlasenym TP tak budes platit 10 000,- eko dan+5000,- za prihlaseni a 5000,- za STK a Emise
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dajú sa prihlásiť odhlásené papiere ?? tiež mám doma odhlásené papiere...
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neee,to platí jen u aut ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci,chci se zeptat jak nejlíp a nejšetrnějc rozpůlit motor?všechny šrouby už mám oddělaný,teď jenom dostat kartery od sebe,nechci je zbytečně poničit proto se ptám,díkec ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já tam vždivky opatrně natukám dřevěný klínky a všechno je OK
 
 
Datum: 05. dubna 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Roman : Mustanga neprodávám neboj,měl sem ho na Aukru,ale zrušil sem to ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel7934    
jaktoze prodavas mustanga co pak budes mit za pionyra?
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele vem si dva šroubovaky a s trochou šetrnosti to dáš a když to posereš tak to zarovnáš pilníkem no co je na tem tak těžkýho já to dělal už několikrát a prozatím si nestěžuju:-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
wafel : Díky moc to sem potřeboval ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-naradi-na-rozpuleni-motoru-rozpulovak.html
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-naradi-na-rozpuleni-motoru-rozpulovak.html :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám Jawu 20 motor,ten stahovák vypadá jak?Jenže tam už šrouby ani matky nejsou...dík
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stahovákem, nasadíš a jen utahuješ šrou nebo matky, záleží na tom jakej máš a kartery od sebe polezou
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
čus hoši bude fíkovy vadit kdyš namícham benzín plnou sintetikou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9130    
esterovej olej pro normalniho fichtla je kravina.....sice kvalita oleje je maximalni,ale olej se neoddeluje od smesi jak by mel diky zastarale konstrukci motoru,tzn ze je velká část oleje spálena a pouze vytváří tvrdý karbon.....pro tyhle motory je ideální kvalitnejsi minerál a nebo levná polosyntetika......na polosyntetiku jsem jezdil 2 roky a mohu jen doporucit
 
 
Datum: 06. dubna 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
denzilecek: aha tak to jo ;-) teď už to vím,tak sry a dík
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo,rozpusti ten karbon ve hlave z toho se stane jemnej pisecek a ten udela svinstvo ve valci..
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Js: aha tak to sry ;-),o tomhle sem nevěděl,takže třeba kdyby mazal ja nwm M2T a pak tam nalil tu syntetiku tak to udělá bordel jo?
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud do teď jezdil na nějakej normální minerál, tak to úplně nejlepší nebude. Syntetika dělá slabší olejovej filma a bejvá v ní víc aditiv na rozpouštění úsad.
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar no vadit mu to nebude,určitě bude rád :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: niki.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau potřebuji zjistit jakou matici potřebuji k uchycení předního kola babety 210 mám osu předního kola. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: niki.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik zkusim ji koupit
 
 
Datum: 06. dubna 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
 
 
Datum: 05. dubna 2010 19:05
 
<  1263  1264  1265  1266  1267  1268  1269  1270  1271  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:05:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu