slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1260  1261  1262  1263  1264  1265  1266  1267  1268  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TO BOOCHER- Prosím ozvi se mi na mail. Díky Napster10@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jseš Boocher? Nejsi, tak drž hubu a krok. :-D
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hey tady není seznamka.... :-D:-D
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Tůmi(č)      IP: uživatel8342    
čau hoši když jsem na fichtlovi a rval sem ho naplnej plyn tak to jelo jak když jedu na pul plynu sundal sem filtr jel sem znova a v pohodě jelo to tak jak ma filtr mam novej vyčištěnej ale problem pořad přetrvava nevíte co stim předem dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lama: chudá směs je víc vzduchu a mín benzínu,nikoli však málo vzduchu a hodně benzínu....
 
 
Datum: 09. dubna 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
chudá směs, tj málo vzduchu...ten fitr-buď ho máš špatně smontovanej nebo už prostě nepropustí tolik vzduchu-zanesený póry, měl jsem ten samej problém...vypral jsem filtr, ještě pro jistotu jsem ho oblepil páskem ubrousku a ty dirky co jsou v tom deklu jsem taky přelepil ubrouskem-když jsem zkoušel natahovat vzduch do sebe zdálo se mi to v pořádku ale jak jsem jel tak se mi to uspávalo..
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: dghp      IP: uživatel6086    
tk jezdi bez filtru xD
 
 
Datum: 08. dubna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hey co se musí všechno upravit na tom Polským válcu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uprava u tohoto valce spociva jen v rozsireni kanalku, at uz saciho, prepoustecich nebo vyfukoveho - todlec je slabost toho valce...jelikoz vlozka je zatavena tak se neda vytahnout cili zadne pomocne okynka, vic jak 2K valec z toho mit nebudes...jo a jeste se da vybrousit (vyhonovat)...ale ty asi myslis to slicovani kanalku - vlozka ve valci neni presne zasazena - presahy nutno zapilovat, srovnat...takze slicovat kanalky a hodne uzivatelu se vyjadrilo, ze ten vyfukovej kanal je "divnej", nechci rikat psatnej ale proste s tim tvarem a velikosti je jinej od origa a taky jinak (nechci rikat hur ale da se i toto tvrdit) jede...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
klid zase......8.vybrus mi jezdil 76 po rovine!! zadnej brutus.....kdyz neco cumi do saciho kanalu tak to zarovnáš a chce to trochu popasovat kanaly....nejlip se to dela kdyz mas motor rozpulenej a vzdycky valec nasunes na dva štefty jednoho karteru a vidíš jak lícuje a srovnáš to aby tam nebyly hrany smerem dopredu k hlave......ale bez toho to jelo taky a skoro stejne,ale dosahovalo to sotva 70
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Slícuješ kanály a pak si to můžeš strčit kam chceš..
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D,nemám stím zkušenost tk nwm...Právě že doma mi leží jeden polák tk to chcu někam vrazit:-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam bych to radši upravil kladivem a rychle do šmelcu.. ale to je můj názor...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus hoši nezkoušel jste někdo dát do fichtla čtyřkvalta ze síma odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
kup si motor ze simsona kup kit 130ccm s 32mm karbcem ladakem primo na to kliku atd a bues 35ps na zadnim kole a poseres se z toho s 5 stupnovou prevodvkou predjedes aprilii rs 125 je to brutalni strelba
 
 
Datum: 20. dubna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně má to být do speciálů a tam by mě s jinym motorem nepustily a cenu to má tříkvalt není to pravý a navíc celej motor ani simsona bych nebral ani zadarmo místo fichtla
 
 
Datum: 09. dubna 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nerve on to chce pro závnodní účely a tam by s tím Něměckým motorem asi neuspěl..:-D
 
 
Datum: 09. dubna 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvl si rovnou hoď na fíka celej motor ze Síma a nevymíšlej kktiny.... Vrazit skoro 5kalcků do převodovky na Síma,,,má to cenu? :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 09. dubna 2010 8:36
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9147    
http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/919 tady je odkaz
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9147    
a ten pětikvalt pasuje do simsona úplně bez úprav protože je do něj přesně dělanej a kvuli tomu se ptám jestly máte zkušenosti s tim 4kvaltem že bych ho tam dal a pak bych tam koupil pětikvalta
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9147    
že to nebude lehký vim nejsem úplná lama a už se trochu vyznám tady jde o to že budu kupovat ještě jednoho fichtla a z něho budu dělat speciála a jedná se mi o převodovku a myslim si že 50 převodovka bude lepší než ta z čz 175 kvuli tomuj se ptám a v práci to vyjde nastejno ale chtěl bych prostě aby to z venku vypadalo stejně ne jako třeba u Pažouta a jeho 6kvalta jak tam má navařenej ten váleček aby sem mu tam ta převodovka vešla
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale tady de spíš o to ,že by se tam myselo hodně frézovat a ono to prakticky výjde nastejno jestli si ji děláš celou nebo tohle..:-) každopádně to bude makačka..:-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9147    
vim že bez úprav to na fíka nejde spíš sem se chtěl zeptat jestly se změní vzhled karteru nebo ne a bez úprav jde jen ta 5kvaltová přev. na simsona s 4.kvaltama jestly chcete mužu to najít a dát odkaz
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že si v životě neviděl převodovou skříň u fechtla a u sifona.....a nebo ano ale nejsi moc inteligentní...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
tvle mysli než budeš psát..
 
 
Datum: 08. dubna 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez úprav to tam pasovat nebude to by to tam měli všichni
 
 
Datum: 08. dubna 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtěl bych to protože kdyby se to povedlo dá se sehnat pětikvalt na netu kterej tam pasuje bez úprav
 
 
Datum: 08. dubna 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1461    
cus draci....nevíte co s fichtlem když dvojka tahá a trojka ůbec ne??... už me to docela vytáčí že ta trojka netáhne xD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-prevodovky-silna-dvojka-kross-cross.html - myslim, že máš tento problém
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alebo aspon vybrus
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chce generalku :-D
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:50
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel5424    
Zdravim našel jsem ve stodole motor z dvoupístovýho maneta krásnej neolámaný žebra, nezrezlej válec, řadí jako to má tak cenu??? Dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: king2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel sem ho na motokare i s baterkou ten motor jede jak svina!
 
 
Datum: 08. dubna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Chce to fotku:-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,čím může bý že se mě přehřívá motor...Nastartoval jsem fíka a po 15 sekundách jsem šáhl na koleno a bylo vařící jk sviň...Dával jsem new píst s kroužky,a jehlu mám na 3 zářezu se shora. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proboha, vzdyt to je uplne normalni ze se zahrejva vejfukovy koleno, na cize se mi zahreje skoro este rychlejc:-D...btw tezko rict co znamena ,,uplne varici"...
 
 
Datum: 09. dubna 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
u dvoutaktního motoru část paliva dohořívá v kolenu...já nevim, tohle by mě až tak netrápilo, stejně se to zahřeje na provozní teplotu a dál už nic...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a trysku mám 68-orig
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt,jen jsem to nastartoval a hned to bylo rozehřáty,sám sem se divil...možná bych vsadil na ten předstih a odtrh,skámošem sme to nastavily podle oka.Ae startuje mi na první našlápnutí a jde pěkně po plynu...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to blbost myslim. Já mám pincka,ještě ho zajíždím po výbrusu a kompletní GO a po 15 sekundách se mi jenom mírně zehřeje válec. A koleno je zehřáté jenom nepatrně. Koleno se mi rozpálí až nějak po 5 minutách jízdy. Může to být špatným mazáním nebo chudou směsí (malá tryska). Ještě bych zkusil seřídit předstih a odtrh... Ještě by mohl byt ějak poškozená vložka válce a tím způsobeno větší tření ale to v nejhorsim pripade...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
malým mazáním to nebude,ještě jsem dolíval oil,a z vejfucku to kouří pěkně a fluše to sem tam olej z vyfuku tk to nebude málo...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel8931    
může to byt malým mazáním
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to wim,ae že by hned po 15 sec?? :-D...no to je jedno,jen sem se tk hloupě zeptal;-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Hele to už jiny nebude :-) koleno je prvni co je nejvic rozpaleny :-D
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel9145    
Prosím chtěl bych poradit co dělat když můj fichtl (jawa 23 mustang) nejde do otáček. Našlápnout de ale po 2sec. chcípne a s roztlačením je to to samé. Občas škytne ale projet se na něm nemohu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9145    
Ucpaný karburátor a musel jsem vyměnit benzín
 
 
Datum: 08. dubna 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podoný problém-co to bylo?
 
 
Datum: 08. dubna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9145    
Tak dekuji za rady , už mi to konečně jede!!
 
 
Datum: 08. dubna 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nieje slabá iskra? alebo zaneseny vzduch. filtr?
 
 
Datum: 08. dubna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel9145    
tak všechno (svíčka-dobrá, trysky čisté, karburátor-čistý) vyčištěno a pořád nic
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Jina svíčka! zanesenej.. vejfuk... , zanesená tryska nebo karburator
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
čau draci,nevíte kudy mám jit do motoru při výmněne řadícího automatu?Jestli přes spojku ale to bych musel rozdelavat ty pruzinky nb přes zapalko ale měl bych ho rozštelovany :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 8:38
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v klidu to de,vrazíš šroubovák na kliku a budeš tlačit,nic tím neposereš :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2010 8:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
jo,ale jedine za predpokladu ze tu kliku vylisujes z levyho karteru za pomoci pripravku na puleni........jinak klice neporucis z kteryho loziska ma vylezt jako první!!!!
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,všechno necháš v pravým kartru :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
jj leda pres spojku ale kliku muzu nechat se zapalkem zj
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapalování sundávat nemusíš ;-),ae půlení se nevyhneš
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
tak tak
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
pri puleni motoru budes muset sundat zapalovani i primár se spojkou.....bohuzel....jina cesta neni
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
cus draci nevíte prosím někdo jak mam zapojit stop spínač na mustanga dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
prisel zanmej mrknul se mi na to dal mi tam to svetlo a sviti vsechno jak ma i s tou brzdou
 
 
Datum: 18. dubna 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dan : jo tak to tam musíš napsat. Někdo třeba může mít jednoduchý spínač který při stisku zhasne mtoor :-D a omlouvám se i já čezeťák : tvůj web velice rád používám pro propagaci :-D
 
 
Datum: 09. dubna 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel9153    
A nebo si dam pridej baterku...
 
 
Datum: 09. dubna 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
takze bez baterky je mi to k ho**u tak jsem zbytecne vyhodil 100kc no nic no tak se to treba pouzije na neco jinyho. dik za odpovedi
 
 
Datum: 09. dubna 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Vykašli se na stopku. Potíž je totiž v tom, že obvykle, když potřebuješ brzdit, tak většinou v tu chvíli motor jede na malé otáčky, nebo přímo volnoběh. Neumím si představit že točíš motor v otáčkách a přitom brzdíš, tedy pokud se jedná o jezdce se zdravým rozumem. No a v tom je právě zakopanej pes... pokud motor má malé otáčky, tak má pionýr dost práce aby uživil sotva světla a ty k tomu všemu chceš ještě brzdit a už tak v tomto režimu přetíženou soustavu zatížíš nejméně 5W zárovkou... Co se stane... pohasne ti předek ještě víc a vzadu bude skomírat brzdové světlo. Což ovšem na bezpečnosti nepřidá, protože brzdové světlo tam jistě nechceš z plezíru, ale aby jsi ostatní řidiče a zejména toho za tebou, upozornil že brzdíš. Pokud by jsi snad chtěl oponovat že tedy abys mohl svítit brzdovkou tak že nebudeš svítit, tak věz že pokud nebudeš svítit, tak zátěž brzdovky i kdyby o 10W soustavu tak málo zatíží že po pár zabržděních bude vlákno přepálené. Z toho vyplývá že bez bateriového režimu brzdovka na soustavě s alternátorem s permanentími magnety bez regulace je problémové zařízení. Totéž platí o blinkrech.
 
 
Datum: 09. dubna 2010 8:23
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
je to jsme si nerozuměli ja mylsel brzdovy světlo :-D koupil jsem si na to ten brzdovej spínač ale nevim jak to zapojit :-D:-D
 
 
Datum: 09. dubna 2010 7:15
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zapojíš to uplně jednoduše navedeš dva drátky od indučky jeden das na 15 a druhy na 1 a pak to zapojíš to stop spínaču tak že když se podíváš na ten spínač jak jsou ty vývody na konektory na levou stranu když se podíváš tak na te prostřední jeden drátek a pod něho druhý drátek a bude t fakčit
 
 
Datum: 08. dubna 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem radostí bez sebe že i někdo odtud zná můj web :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jednoduché. Aby ti chcípl motor vyskratuješ indučku tzn. že z indučky vyvedeš drát do spínačky a ze spínačky do někde ukostříš na rámu. Jelikož to je mustang a já mám 21 tk si musíš najít nějaký vodivý místo. http://pionyr.ic.cz/schema20w.JPG tady máš jak spíná spínací skříňka respektivě jak to zapojit.
 
 
Datum: 08. dubna 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: Lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, mam problem s mustangem, když sem ho dneska vytáhnul a nastartoval tak mi v něm něco začalo strašně klepat a mam uplně černou svíčku.... nalil sem tam uplně novej benzin natural 95 po zimě (měl sem v zimě prázdnou nádrž) s olejem 1:33 cca 95 ml oleje na 3.1L... Myslíte že mam moc zakarbonovanej píst? nebo čim by to mohlo bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: Misik29      IP: uživatel9151    
MOzna ti ruply simeringy na klice a jde ti tam olej z prevodovky
 
 
Datum: 09. dubna 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: gh      IP: uživatel8364    
¨co čistit 2 za měsíc ??píst??ste se zbláznili ne ja mam pincka rok a este sem na neho nesahl kromě kros uprav a nic sem necistil a jede fajne
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spis 2x za 1 mesic...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to muzou bejt i krouzky..muzes je mit uz fakt hodne sjety a hejbou se ti v zamkach na pistu...jo a pist cisti castejs,jestli mazes m2t...to chce cistit tak jednou za dva mesice :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: Lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc zejtra se kouknu na ten píst, dost dlouho sem ho nečistil (no dobrý dva roky) zatim tam dávám M2T olej, asi budu muset koupit nějakej kvalitnější
 
 
Datum: 08. dubna 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
jestli se ti nevysypali jehly na klice nebo neco se nepodelalo, mnozstvi oleje maz dobry. Bylo by dobry sundat valec a skontrolovat to
 
 
Datum: 08. dubna 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel7111    
Zdar draci, prosim vas jaky maj oznaceni srouby u 555 co drzi zapalko a u praveho vika taky u zapalka?diks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čekl bych že tam bude M5 a dlouhá tak 30mm
 
 
Datum: 08. dubna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
stahni si katalog ND
 
 
Datum: 08. dubna 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdarec draci. Platí ještě to, že když si dělám řidičák na auto, dostanu k tomu řidičák Am? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tak jak rika lk, k B automaticky Am, nepise se do ridicaku...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Díky moc
 
 
Datum: 08. dubna 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
platí to, ale myslim že to nepíšou... tzn že jakmile máš Bčko, tak máš i Am, který ale neni v řp zapsaný...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mělo by to ještě platit, známa dělala na auto a Am prej taky dostala.
 
 
Datum: 08. dubna 2010 13:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poraďte, už jsem v koncích. Jedná se o čezetu 150/352. Občas chytne tak na 5 vteřin, střelí do vejfuku a chcípne. Plnej plyn se chová jak mírně zvýšený volnoběh, i tak to běží jak nějak nablblej stabilní motor. Jiskra je, jak to říci slušně, velmi decentní(malá, oranžová, zkrátka na hovno). Z vejfuků teče černej hnůj. Benzín přímo do válce nepomáhá. Karbec čistěnej dvakrát stříkačkou, pevně přitáhnutý k hrdlu. Směs o 3/4 otáčky, jehla 2. zářez. Napadá mě slabé magneto, špinavé výfuky a netěsnící vávec nebo hlava. Elektroinstalace je taková dost pochybná, byla to velmi amatérská renovace(jsou tam třeba dva kondíky, jeden ve sp. skříňce, jeden na desce zapalování). A nemáte nějakej recept na sejmutí výfukových kolen z válce, držej jak přibitý, i když povolím a sundám ty objímky. Napadá mě-když je daná ta venkovní cívka pod nádrží, nepotřebuje náhodou baterku? Mělo by cenu nechat nabít magneto a natahat novou elektriku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TY světla ani nemůžu zkontrolovat, ptotože to do té doby zdechne. Jinak myslím, že nesvítí vůbec, když jsem se snažil rychle kouknout.
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Jestli to má dva kondíky, tak to bude tím... vyhoď ten v motoru... origo má být jen v té bakelitové skříňce v nádrži. Nemocí těchto motorů jsou slabé magnety. To se dá ale otestovat od oka jak moc svítí světlo. Když sotva svítí i zapalko má málo energie, protože pracuje se stejnými magnety. Další slabé místo je zapalovací pól. Může být po letech vytvrdlý tak že když vibracema praskne, tak tím zničí i vinutí. Ale to by nepálil vůbec...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
CAu bejci.... tedka me napadla mozna blbost.. ale stejnak se zeptam... kdyz bych spojil dvě zapalovací cívky.. udělá mi to 12 V? a neodělám tím kondík nebo indučku? Třeba by ta jiskra byla zase o něčem jiným? Co myslíte? Nebo je to blbost? Dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Dobře dejme tomu že je to blbost... ale aspoň chci potvrdit nebo vyvrátit tu mojí teorii ?-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Tak jestli ti to chyta naproprve, tak proc takovy nesmysly? A osobne nevidim zadny rozumny duvod pouzit vicebodovou svicku... Zadnyho hustokone ti to neprida.
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Jenom jsem se ptal.. koupil jsem predelanyho fika do krosu...a dneska jsme cistil zapalko atd.. a byla tam jenmo jedna zapalovaci civka.. tak me napadlo... kdybych dal vedle dalsi civku ! vyvody z civek bych spojil a tahnul pak jednim dratem ke kladivkům... a jde mi o to.. jesi by to nehazelo.. vetsi a silnejsi jiskru... a lip by to nezapalovalo... popr.. tam dat vice bodou svičku... a ty dve civky.. už by tu vicebodou svicku mohli utahnout :-) rikam... jenom vymejslím.. necham si odvas tyhle napady soudit.. zda ano či ne ;-) jinak... chyta na poprve.. jak teply tak studeny :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
stejnak budeš mít dvě jiskřiště ikdyby to nakrásně šlo a ty jiskřiště prostě nespojíš... A jako Standovi.. můžeš mi říct k čemuto? Pokud ti motor startuje a je schopen zažehnout palivo, tak proč se v tom vrtat... proto chci vědět důvod...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
cim vic budou v protifazi tim in ti tam pujde wattů kámo:-) spojit dve civky je kravina.....kdyz uz tak zasebou jako je to na mustangu(tam je to 3V/15W+3V/15W seriove a ve vysledku je 6V/30W)....pokud spojis zasebou dve starý 15W svetelny poly(tak ze vývod první bude jakoby kostrou druhé-alá mustang) tak ti mozna daj 12V 30W ale musis je spravne umistit aby se navzajem nerusili.......tzn aby byli ve fázi.....pokud je spojis jenom tak paralelne(smotas ty dva vystupni draty dohromady),tak se budou vzajemne rusit!! ......a muzu se zeptat k cemu ti to bude???
 
 
Datum: 08. dubna 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
pujde tam vic vatu, nevim co to bude mit zavliv melo by to mit silnejsi jiskru ale asi ne omoc, jestli chces dosahnout silny jiskry tak tam nedavej svetelny civky, a skontroluj mezeru mezi civkou a magnetem dej to co nejbliz!!
 
 
Datum: 08. dubna 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ja bych rekl ze ti tam pujde vic watu ne ?
 
 
Datum: 08. dubna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
Takže myslíš že tam pujde furt (6V) ? když se nad tím zamyslím... tak je to blbost... jelikož když dáš 6V+6V tak ti z toho nikdy nevznikne 12V viď? nejspiš je to blbost! Ale i tak.. přeci dvě cívky.. tam poženou více toho proudu ne? Newim nechám si poradit :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
blbost jejíž smysl mi uniká... vzhledemk tomu že se jedná o transformátor který má společný bod sekundárního a primárního vinutí (č.1) netuším jak moc to bude fungovat...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
je pravda že se nesmí vzít si do helmy sluneční brejle? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9143    
je pravda že vecer se nesmí jezdit s tmavyma sklama....jak se venku stmíva,rozednívá a nebo je tma tak proste musis mít čirý skla!! Slunecní jsou povoleny pres den aby te neoslnoval svit apodobne....
 
 
Datum: 08. dubna 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzou,ale pokud mas obyc hlemu tak ti to akorat bude prekazet a spatne se s tim bude manipulovat,ale pokud mas tu vicedilnou tak to je pohoda
 
 
Datum: 08. dubna 2010 7:10
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel8931    
blbost
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mám dotaz vejdou se řidítka z fichtla do objímek řidítek ze síma?nevím jestli mám zhánět jenom objímky nebo aji řidítka ze simála..dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámoš dával řidítka (klacek) z 05 na simsona a pasovali mu tam v pohodě
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: MischelNikd      IP: uživatel8793    
CAu draci, pripravuju fika.. na cup... a chtěl jsme se zeptat... jak upravit vyfuk.. .tak aby to cvakalo co nejlip.. :-) jesi je lepsi... ho mit uplne vybrakovanej.. bez tlumiču.. a na konci... nejakou koncovku... nebo naopak... tam ty tlumice nechat.. vim je na to hodně názorů hlavne u těch 2T. Moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tesneni neni problem, bud azbestova nebo jina tepluvzdorna snura (kupr. sklolaminatova na vysokoteplotni pece), cerveny tmel na motory a nechat ho zaschnout (nejlip vyjet az den po aplikaci, jinak vyletiven jak pises), paskvily typu alobal a jine ale zatim nejlepsi volba se mi osvedcila zavitova paska (z teflonu)...jinak vyfuk je NUTNO spocitat a za provozu DOLADIT, ne to jen strelit od boku, detaily rozhoduji a sile koni, neni problem vypocitat a zkonstruovat 20 vyfuku a az 21 je vicemene ten "pravej"...ale vetsinou se dela (za predpokladu dobreho navrhu a vypoctu laufu) uz pak jen zkracovani vyletove trubicky...necht promluvi zkusenejsi, jen jsem to nastinil a poukazal na problematicnost, tim te nechci odrazovat protoze jak uz rekl Marek, lauf dela priblizne az 1/3 celeho vykonu (jak kone navic tak i kone ztratit) takze uprava se vyplati pokud se vi co a jak a PORADNE to udelat a odladit...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
jenom ze jak jinak to dobre utesnit? Obimkou to neudelam...:-( tmel to vyfluše :-(
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevadí,ale bude se ti to do budoucna blbě čistit..
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
TAkže asi fakt bude nejlepsi dam tam original... poradne vypalit vycistit že jo? a vadi něčemu.. když bude koleno priovareny k vyfuku na pevno?
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Vejfuk u 2T motorů dělá až 30% výkonu. Pokud ho tam nedáš- moc ti to nepojede. Je to placebo efekt. Dělá to rámus ale nejede :-D http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-zaklady-navrhu-rezonancniho-vyfuku-komory.html atdy máš návrh
 
 
Datum: 08. dubna 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel6334    
Nejlepší je laděnej,nebo do originálu udělej trychtýr a nakonec trychtýru navř trubičku o průměru 10 mm,výfuk zbav všech origo tlumičů,ten trychtýr je tam vevnitř přivařenej kvuli těsnnosti.trubičku pak zkracuj podle toho jak ti pude motor.at se ti daří tohle už mám za sebou.
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
všechny tlumiče tam nech a zevnitř ho pořádně vyčisti a hůavně utěsni spoj mezi tlumičem a kolenem
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4417    
cau, dnes jsem vyjel s mustangem a hrozne se dusil ze jel vlastne jen na jednicku tak jsem hned pri jizde za studena vytrhnul tu gum. hadici a jelo to hned lip - pak se zahral a kdyz jsem to tam vratil tak to jelo stejne jako bez ty gum. hubice- ani ne hur ani lip - mam tam normal karbec ale trisku tam mam 70 ne 68. ale jako nejede to tak jako driv ale jsem rad ze to aspon jede. jinak jeste volnobeh drzi ale kdyz pridavam pri rozjezdu plyn tak to jakoby se zacne dusit a az tak za chvilku ten motor na to pridani zaraguje- to me na tom taky stve- treba na krizovatce na semaforech je to na hovno. doma jsem ve vode vypral vzduch filtr ale asi koupim novy - to asi bude lepsi. jinak zarez jehli je na druhy zezhora a starty jsou dobry. jak to mam prosimvas poladit?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4417    
myslim gumovou hadici - tu propojku karburatoru a filtrboxu u mustanga
 
 
Datum: 07. dubna 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9130    
uplne normalne mate velkou bohatost smesi....dejte nový filtry,snizte hladinu a dejte trysku origo 68
 
 
Datum: 07. dubna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: karel zaloukal      IP: uživatel3741    
zdravim muzu se zeptat jakou gum. hadici mas na mysli protoze me to dela to sami a nevím cim to je a nevím jak to spravit prosím za odpoved
 
 
Datum: 07. dubna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ten filtr nikdy neper ve vodě kup nový a dej tam trysku 68 a uvidíš jak to s tebu poletí
 
 
Datum: 07. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel8498    
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_975.html zdravíčko pls máte někdo zkušenosti s tímto blatníkem na pionýra, opravdu se nevejde do originálních vidlic? díkeeessss ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to fakt netuším
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel8498    
dííkess...hele pls a nevíš třeba z jaký motorky by pasoval krosovej blatnik na origo vidle?...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdysi jsem ho měl na takové rádoby krosce z fechtla. Taky jsem ho cht+l na přadní vidlice ale byl moc široký a nedalo se s tím nic dělat,tak jsem ho dal jako zadní blatník. Tam pasuje krásně
 
 
Datum: 07. dubna 2010 22:14
 
<  1260  1261  1262  1263  1264  1265  1266  1267  1268  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 20:04:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu