Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 21:14
 Pokud je po GO tak to vem,a jestly to má opravdu 11kW tak neváhej a ber hned !
Datum: 10. dubna 2010 21:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no to je výborná cena
Datum: 10. dubna 2010 19:17
 dobrá cena, když je i s doklady
Datum: 10. dubna 2010 19:00
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 tomas:jasny v poho
Datum: 10. dubna 2010 18:12
 ale já to mám stejně moc daleko tak je to jedno to jsem jen tak plácl
Datum: 10. dubna 2010 18:10
 no vidíš
Datum: 10. dubna 2010 18:09
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 já už ji mám právě zamluvenou
Datum: 10. dubna 2010 18:08
 nečekej a ber to než ti ju nekdo vyfoukne-treba já
Datum: 10. dubna 2010 18:05
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec dneska jsem měnil po 40 letech lamele ty byli uplně vymačkani a nwm jak tam mam dat segrovky me to nejde dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 11:44
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Jo dík mužou ty lamely myt vliz ze kdyz byly vymačkany na řazení že me natm nešlo zařadit
Datum: 11. dubna 2010 11:44
 bo jeste treba osmicka klic - stlacis kolenem...jinak na novy lamely si davej pozor, jsou jinak (mene) vypoukle nez ty stare proto do retezu (zasadne noveho) s mezilamelou (taky nova, vzdy nova) se tezkou budou cpat a prvni km budou utrpenim s nevypinajci spojkou, ty polske lamely jsou torsku nedoresene ale korek maj dobry...jak si to sedne a trochu sjede tak pak je to v pohode...
Datum: 10. dubna 2010 21:25
 dve ruce bohate staci...bud kombinacky nebo sroubovak s drazkou...a treti (nejlepsi) moznost je si udelat jednoramennou paku z ksuu pasoviny - diru na sroub co zasroubujes do karteru, nekde na boku v pozadovane vzdalenosti udelas vystepek velikostne vetsi nez tycka co drzi pruzinku na spojkovem kosi a mensi nez prumer pruzinky...das pruzinku, stlacis timto pripravkem, nandas kalisek, segrovkou zajistis, pripravek do boku vytahnes, hotovo...bez ztrat a s minimalnim usilim...nove pruziny nejsou problem...
Datum: 10. dubna 2010 21:21
Jméno: trubka
IP: uživatel9161
 No konečně jsi se sám přiznal denzilecku , když se pořád navážiš do někoho.
Datum: 10. dubna 2010 21:14
 Ja to taky muzu udelat sam ale jelikoz mam obe ruce levy tak mi toho dycky pulka uleti
Datum: 10. dubna 2010 21:06
 vklidu to jde udělat dvěma rukama,jednou rukou dáš pružinu a druhou dáš segrovku,jen ji tam nasuneš a pak dvěma rukama ji tam zamáčkneš.Vůbec to neviletělo.Naučil mě to kámoš,já sem tomu nevěřil ae de to tak super
Datum: 10. dubna 2010 20:48
 presne tak mustangisto..vim jak udelat holku dvouma prstama,ale i mozna to by na tebe bylo slozity...  dvouma prstama tam tu pruzinku snad ani nejde namacknout..bys musel mit bud hodne svalnaty a necitlivy prsty a nebo misto tech perek co tam maj bejt,mas perka z propisky
Datum: 10. dubna 2010 20:37
 Neudelas nam video,jak se to dela dvema prstama ?
Datum: 10. dubna 2010 20:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jde to dvěma prstama ale ja to delam kombinackama tak ze si opru pincka nekde o stul a dam si to tych kombinacek podlozku zatlacim a rychlo tam dam segrovku a je to
Datum: 10. dubna 2010 19:19
 jj normalne dej podlozku do kombinacek,dej to na pruzinku a zatlac..pak do ty rejhy jenom nasun segrovku..ja to delam sam,ale kdyz ti nekdo pomuze tak je to lepsi
Datum: 10. dubna 2010 18:33
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Ty pružini jdou strašne blbje zmačknout
Datum: 10. dubna 2010 18:22
 denzilek ma pravdu když jsem to delal ja tak mi pomahal tata
Datum: 10. dubna 2010 18:02
 Jsou na to lepší 4 ruce-jeden stahuje pruzinku s podlozkou a druhej nazazuje segrovku
Datum: 10. dubna 2010 16:55
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 kombynačkama
Datum: 10. dubna 2010 16:30
 kleštěma smášknout pružinku a nasadit segrovku
Datum: 10. dubna 2010 16:24
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 0:38
 tak ji vyrob.... nějký stojan to kterého ji vložís s ložisky na čepech... ale musí to být v ose a vodorovně.
Datum: 11. dubna 2010 0:38
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 mensi problem zkusebni stolici nemam nakej jiánej zpusob ?
Datum: 10. dubna 2010 20:35
 dáš ji za čepy na zkušební stolici. a když je správně vyvážená tak ať dáš dolní ojniční čep do jaké kolik polohy (nahoru, dolu, doprava, doleva) tak musi zustat stat a nesmi se samovolne přetočit jinam.
Datum: 10. dubna 2010 17:30
 Cus vseci potreboval bych poradit mám jawu dandy 50 acs a blbne mi volnoběh.když to nastartuju tak vklidu vsechno bezi ale kdyz pak pridam nebo nekde zastavim tak to hned zdecha.Co stim mám dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 17:47
Jméno: CJey
IP: uživatel5626
 Jo to sem se chystal udělat ale jen sem se chtěl zeptat jestli tam není něco jinýho v tom pač teďka mám moto rozdělané čekám až mi přijde jeden díl
Datum: 10. dubna 2010 17:47
 nastav volnoběh na teplym motoru štělovacim šroubkem
Datum: 10. dubna 2010 16:20
 Zdravím vás hoši. Prosimvas chtěl bych se zeptat na pár věcí ohledně tohoto stroje VARI. Neni to sice jawa ale taky je to starý dvoutakt... http://megainzerce.cz/images/inzeraty/big/120081118022334.jpg 1) Jaký je to typ 2) dělám kompletní generálku motoru protože žo už je tak vymlácené že se s tím nedá orat - Kolik asi tak stojí výbrus i s pístní sadou a generálka klikovky? A kde mi to udělají? Nikde nemůžu nic najit.... Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 13:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Na tu kliku se informuj raději přímo u Vari. Jestli potřebuješ výbrus informuj se na tel. čísle 495 593 547, posílám tam také různé válce, dělá to levně a dobře a i výbrusy pro malotraktory.
Datum: 11. dubna 2010 13:23
 Stahováky a takové věcičky to mám. Motor už mám rozpůlený a mám tam nové ložiska a gufera v karterech ale právě nevím jestli to má shodnou klikovku s tím novějším dvoutaktním typem co se dělá teď,s tou plastovou nádrží. Protože konkrétně na toto už se prej klikovky nedělají ale na ty novější se dělají tak abych nekoupil blbost...
Datum: 11. dubna 2010 12:43
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 to jo je to drahy jak pras. taky vlastnim dva motory. ale zase je to velikanský pomocník.
Datum: 11. dubna 2010 7:37
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Na kompletní GO bude potřeba nejen výbrus a klika, ale i další díly a nějaké stahováky. I v jihomoravském kraji jsou na Vari nějaké servisy a prodejny, seznam najdeš na http://www.vari.cz. Jinak nevím jestli dělají kliky, většinou dávají novou. Výbrus by snad zajistit ještě šel. Typ by měl být někde na štítku, jestli tam ještě je. Jinak ty díly nejsou nic laciného, sám vlastním podobný stroj MF-70, takže vím, co to obnáší.
Datum: 11. dubna 2010 1:47
Jméno: michal
IP: uživatel41
 Čau..Chci se zeptat mám problém z 25O panelkou..Jel jsem do zatáčky asi 30km/h a spadl mi řetaz a zamotal se v motoru a vyrval mi 1 šroubek od co drží spojku..Doma jsem žetaz spatky nahodil na sekundar a rrozetu a na spojce sem ten šroubek dotáhl a na druhej den sem se jel projet a asik po 60metrech mi to chciplo a od te doby nejede..Dival jsem se jiskru to háže..Když mi ješte jela a řadil jsem z 1 na 2 tak to šlo přez zuby.A když sem zastavil a měl jsem spojku zmáčklou a měl tam kvalt tak to bylo furt v záběru..Nevíte někdo co stim může byt?ma nějakej vliv spojka nato že to nejede?prosim dejte vědět..diky mějte se..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 19:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pritahni spojku tak že ten srubek trosku povolis ale nee moc to by zase nevypinala a nastav srubkem na riditkach vuli lanka musi mit asi 1-2mm a pak to zkus a nesmi klouzat jestli bude klouzat su v hajzlu lamele
Datum: 10. dubna 2010 19:27
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 spojka nema vliv nato abi motor naskocil, pokat neni upe dotahla a ti mas malo dotahlu spojku tak proto to mas furt v zaberu dosponuj lanko a ket to bude furt v zaberu tak dosteluj srubkem dotahni ho len trosku,
Datum: 10. dubna 2010 17:57
Jméno: michal
IP: uživatel41
 protože se jmenuju Michal Tomáš..Gimmi je přezdívka
Datum: 10. dubna 2010 14:25
 nechapu proc tady pises stejnej,jenom pozmenenej dotaz pod dvema jmenama?!!
Datum: 10. dubna 2010 13:57
 Zdravim budu mít výbrus B2.A chci se zeptat jestli je hodně špatny když tam leju třeba STIHL olej do motorovek a sekaček dvoutakt?Jako dělám to tak sice už řadu let ale jestli to pro ten novej výbrus nebude nejaky zlí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 19:29
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 při záběhu maž 1:25 po záběhu 1:30 olejem motoru neuškodíš
Datum: 10. dubna 2010 19:29
 Toho bych se nebál, klidně ho tam nalej. Ale ze začátku bych mazal víc než je předepsané 1:50
Datum: 10. dubna 2010 16:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je teda pěkná píčovina !!!! do sekaček se taky ze začátku leje M2T??akorát ti to všechno zasere....s kvalitním olejem (oregon,stihl bla bla) se zice zajíždí válec trochu déle,ale zase bude delší životnost...takže tam normál napet ten stihl 1:30 a po cca 700km bych dal 1:45
Datum: 10. dubna 2010 15:34
Jméno: gimmi
IP: uživatel41
 lej tam ze začátku olej m2t
Datum: 10. dubna 2010 13:08
 čau draci chci se zeptal ..mam jawu 250 panelku a jel jsem do zatáčky a spadl mi řetaz a vyrval mi žeoub u spojky ...dandruhejj den sem se jel projet a asik po 50metrech mi to chciplo a od te domy nejede..jiskru to háže...Když sem řadil z 1na 2 nebo ze 2 na 1 tak to šlo přez zuby ..Nevitě co stim máže byt?má nějakej vliv spojka nato že nejede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 13:57
 nechapu proc tady pises stejnej,jenom pozmenenej dotaz pod dvema jmenama?!!
Datum: 10. dubna 2010 13:57
 Zdravim všecky draky=).Chci se vas zeptat jestli je pravda že první výbrus a druhý výbrus v porovnání ten druhej bude o poznání silnější?Protože když sem si ho šel nechat dělat tak mi řekla že si asi bude učtovat za každy přebroušení třeba 200 tak sem si tak řikal jestli sem neudělal chybu že zbytečně do toho vrazim o 200 víc a nepoznám to.A ještě jsem se chtěl zeptat jestli to nevadi když byl možná pist chvilku použivanej a ted jsem na něj nechal udělat vybrus,jináč píst byl ale jako novej  .Deptá mě to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 14:49
 Ne mám ho od kámoše v tomhle válci nebyl.Prostě válec je B 38,00mm originál a píst je B2 38,50mm.A řekl jsem jim ať mi nechaji na tenhle píst udělat do toho válce výbrus.
Datum: 10. dubna 2010 14:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 naopak...směs musí bejt bohatší... a nejde o to, ža ten píst je trochu jetej, ale jde o rozměr.... jestli si ten píst jezdil v tom samom válci, kterej ted dáváš na výbrus, tak po výbrusu tam musíš dát píst o 0,25mm větší...
Datum: 10. dubna 2010 13:40
 Škoda že sem nemužu přiložit fotky těch dvouch pístů abyste mi na něj řekli svůj názor.Prohližel jsem ho sice a dival se jestli tam nejsou nějaky hrany ktery by mohli dělat neplechu a zámky jestli jsou dobrý ale jako nový.Tak myslíte že to hodně vadi když sem si na něj nechal udělat vybrus?
Datum: 10. dubna 2010 13:09
 Jehla bude nejvíž tj. 3.zářez zhora (nejvic bohata směs)
Datum: 10. dubna 2010 13:00
 Takže tu nejmíň bohatou směs(Jehla bude uplně nejníž)?
Datum: 10. dubna 2010 12:54
 Na 3. zářez zhora.
Datum: 10. dubna 2010 12:52
 A když budu zajiždět jehlu mám posunout uplně nahoru?
Datum: 10. dubna 2010 12:49
 Jenže já jsem si ten píst dodal sám viš=).
Datum: 10. dubna 2010 12:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud ten válec už byl dost vyběhanej, tak to o poznání silnější bude, ale rozdíl mezi dobře zajetym prvnim a druhym výbrusem neni teměř žádný.... a pist musíš mít novej, tzn pro druhej výbrus (38,50).... věčinou ti hotovej válec dodaji se sadou píst-kroužky-čep-segrovky
Datum: 10. dubna 2010 12:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau která nádrž z pařeza je ta starší?? ta s tím prolisem nebo bez??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:32
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Myslím že ta bez prolisu...
Datum: 10. dubna 2010 12:32
Jméno: 50/20
IP: uživatel9157
 Zdravím,
chtěl bych se zeptat jestli po výbrusu(patrně druhý výbrus válce) mohu nechat stejný píst, popř. jen vyměnit kroužky?
Nebo musím koupit vetsi pist a vets krouzky?
Podle čeho volím vellikost kroužku?
A jak si ověřím, že je válec po prvním výbrusu?(jde to změřit?)
Nebo je lepší zvolit ten "tuning" píst zde z obchodu s jedním kroužkem 
Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:35
 Ano
Datum: 10. dubna 2010 12:35
Jméno: 50/20
IP: uživatel9157
 K výbrusu se dává píst přímo na míru?
Datum: 10. dubna 2010 12:31
 já myslím že píst k výbrusu dávají,ale jinak kdyys měl píst na 1.výbrus...a měl by si na válci udělanej 2.výbrus.nemůžeš dávat kroužkya píst na 1.výbrus...
Datum: 10. dubna 2010 11:56
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:06
 draku registruj se na seasa a jdi do toho katalogu a tam dole bude napsano stahnout v zip
Datum: 10. dubna 2010 12:06
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 11:10
 cau hoši chcu se zeptat jak stahnu na babette startovaci a rozbehove celisti tak je tam takovy kos a ten mam stahnout jak je tamu toho gufero a je to na klice je to babetta 207/500 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1600.html tady tohle mslím jak to mam stahnnout diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Vydloubni gufero a pod ním je pojistný kroužek. Když jej odstraníš ,buben sundáš.
Datum: 10. dubna 2010 12:14
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 hošim mam dotaz,mam u mustanga bouchlou nádrž,na kytování je to bouclý moc tak se chci zeptat jestli se to nechá nějak opravit,nechci shánět jinou nádrž protože tahle je uvnitř zdravá
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 19:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 presne tak to udelaj jak uzenaveverka
Datum: 10. dubna 2010 19:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nasyp do ní kukuřici a zalejvej to horkou vodou...uvidíš jak nabyde...
Datum: 10. dubna 2010 12:05
 a jestli to mas fakt moc promackly tak ti jedine vyvarit..do ty diry vyriznout kousek plechu,privarit ho tam a zakytovat zbytek
Datum: 10. dubna 2010 11:28
 ahoj hele to samý sem měl u 21 kopl sem do nádrže a prohnula se tak sem vzal pumpičku a šlaufek sem dal na kohout a držel víčko nádrže a boule vyskočila.
Datum: 10. dubna 2010 10:43
 Zdravim, poslední dobou je to tady na pokecu doslova hrozný! Vadí mi několik věcí, které dále zmíním. Tenhle pokec byl ještě před několika lety poměrně kultivovanou diskuzí, s nástupem mladší generace fichtlařů se to však změnilo. Celková úroveň pokecu šla dolů. Napíšu v několika bodech co mi konkrétně vadí, a vy se k tomu prosím vyjádřete a napište svůj názor...1. NESMYSLNÝ, ZBYTEČNÝ A HLOUPÝ DOTAZY: Poslední dobou se fakt množí naprosto stupidní, mnohdy až provokativní dotazy. Když jsem začínal s fichtlařinou, tak jsem se napřed pokusil najít odpověď na svojí otázku na nějaké internetové stránce( http://www.jawa-50.cz a pod.), většinou jsem tam našel co jsem potřeboval, proto se až divim, že je někdo tak neschopnej, a dělá mu problém strávit cca 20s tim, že nacvaká potřebný výraz do vyhledávače(viz dotazy co je to předstih, odtrh...). Provokativní dotazy například ohledně M2T a pod komentovat nebudu, slouží jenom k nasrání mnoha dalších lidí. 2. URAZKY A CHOVANI: Dříve si tady lidi nenadávali, to přišlo až s novou generací fichtlařů. Každej má dnes potřebu po internetu někomu nadávat, někoho ponižovat a někomu škodit. Holt nevýhoda internetu a jeho anonymity. Mě by snad ani nikdy nenapadlo nadávat někomu po internetu, zvlášť když ho neznám! Když tě někdo nasere, tak ho po internetu zkrátka neřeš a neventiluj svoje emoce pomocí urářlivejch příspěvků a odpovědí. 3. ČEŠTINA: Často se mi stává, že si některé příspěvky musím přečíst dvakrát abych pochopil o co vůbec jde...nějaký pravopis tady jde naprosto stranou, což je špatně. Dokonce některým dělá problém správný slovosled. Dalším problémem je tzv. Vypatlanština...To je nový jazyk zdánlivě se podobající češtině, místo V se však používá W, slova se zkracují do prapodivných zkratek a pod...zkrátka jazyk dnešní mládeže, který se šíří hlavně po internetu. Takhle bych mohl pokračovat celé dopoledne, na což nemám čas ani náladu...Vajádřete se prosím k jednotlivým bodům a napište svůj názor, třeba jsem sám, komu tohle vadí, díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 10:17
 reper.rambo: Zdravím tě, jsem rád že jsi přidal kritiku k mému příspěvku...ale hned na začátek ti musím vysvětlit že mladší generaci fichtlařů opravdu do jednoho pytle nehážu, to by mě ani nenapadlo! Domnívám se, že jsi absolutně nepochopil o čem píšu, přečti si prosím ještě jednou co jsem napsal! S tím, že by mě někdo poznal a dal mi přez hubu...toho se opravdu nebojím, narozdíl od nejmenovaných totiž nezneužívám internetové anonymity, s řadou lidí tady z FK se znam osobně. Takže prosím važ svoje slova než něco napíšeš... jestli máš nějaký dotaz, napiš mi na icq 204-156-619, s pozdravem Lukáš Radvan
Datum: 12. dubna 2010 10:17
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9174
 A navíc třeba já zrovna dělám od 6 na autech s tátou a v 12 sem začal na fíkovy a ke všem motorům mám cit a fichtla bych nevyměnil za nic a hlavně mám úctu k těm starším a zkušenějším protože nikdo se chytrej nenarodil ale zároveň mě štve že když se člověk na něco normálně zeptá tak odpovídaj skoro!!!!! ne všichni na něco jinýho a nebo tě začnou schazovat a řikat že to je blbost například když sem se zeptal jestly má někdo zkušenosti se 4kvaltem ze simsona na fichtlu a nepřejte si vědět kolik lidí neumí normálně myslet a nic pochopit jak to člověk myslí a přitom to píše jednoduše a jak znám už trochu svět blbci jsou a budou vždycki a pravopis to je kapitola pro sebe každýho furt nebaví přemejšlet co napíšu tady a co tady někdo holt píše a hotovo nikdo není dokonalej a nikdy nebude a za to strčim ruku do ohně.
Datum: 12. dubna 2010 1:01
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9174
 Je mi 16 a nesouhlasim s tebou jako kdo nenadává a kdo se nikdy na nic stupidního nezeptal a myslim že by ses měl nad sebou trochu zamyslet než všechny mladý hodíš do jedný krabice protože by se mohlo stát že by tě někdo mohl poznat a dát ti přes pusu protože to je docela velká provokace a v jedinym co stebou souhlasim jsou ty skratky
Datum: 12. dubna 2010 0:46
 díky seso, určitě to FK hodně pomůže, ale i nám.. dobrý rozhodnutí...
Datum: 11. dubna 2010 9:19
 ja vam reknu cim to je,,je to tim ze nema cas psat romany k novinkam,,uz sem rok poradne nespasl,,, ale k vizu dostanete poredej dejepis  stando mel jsi hned psat,,dam to do cajku,,,, bany se budou rozdavat jen tem kteri provokujo kvuli tomu ze se doma nudy a dloubou se prilis v nose, nez aby sli delat do dilny neco smysluplneho a kdyz ne do dilny tak orezevat stromy na dalsi sezonu,,at jsou jablka jako lusk,,, prestante vysedavat u pc a jdete davat do cajku moto,,je tu motosezona 2010  at to prilis nenatlacite letos draci,,,,,,,,
Datum: 10. dubna 2010 23:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 díky
Datum: 10. dubna 2010 22:35
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 první rozumná odpověď co mustangista napsal,ale sem zvědavej jak dlouho mu tohle vydrží......
Datum: 10. dubna 2010 22:21
 Podle mě se nad sebou ted zamyslel....ale to je jedině dobře.
Datum: 10. dubna 2010 22:17
 mustangisto:řekl bych že vedeš v tabulce blbých dotazů.buď jsi šel do sebe nebo si nevidíš do huby.
Datum: 10. dubna 2010 22:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dachle a postule plně souhlasím s vámi
Datum: 10. dubna 2010 21:58
 to není jen standa,takových je tu víc kteří odpovídají rozumně a na úrovni.tady každý dělá go motoru,každý dělá úpravy že by se i Kreibich divil,každý okamžitě pozná je fichtl jede líp na předstih 1,7 než na 1,6mm ale každý se ptá kolik má ředit olej s benzínem.buďme rádi že nám nekdo poradí.Ta rada třeba někoho stála spoustu peněz a času než na to přišel.tak si toho važme protože až se nebude koho zeptat budeme v prdeli.
Datum: 10. dubna 2010 21:54
 No mustangisto....mě nezbyde nic jiného než s tebou jen a jen souhlasit  ,,,kde se to v tobě bere
Datum: 10. dubna 2010 21:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 hoši já normálně už z toho bečím ze všeho já bych byl pro aby sme si tu nenadávali a neuráželi se navzájem a normálně to tu fungovalo jak má a aby někdo něco napsal nějaký dotaz ale nějaký co k něčemu bude a žádné hádání a na ty dotazy někdo odpoví když bude vědět.Každá odpověď za něco stojí. Budeme tady kamarádští a nebude to tu v rozpadu všeci se vzpamatujeme i ja trochu protoze mozna asi fakt sem tu psal i nesmyslně a prostě to tu bude fungovat dle Sesy jak by mělo a budou se dodržovat pravidla už od teď byl bych za to velice rád věřím že někteří taky poplakávají a je jim něco líto. Byl bych opravdu rád kdyby to tu tak fungovalo
Datum: 10. dubna 2010 21:49
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Sorry, Standa se už vyjádřil.
Datum: 10. dubna 2010 21:01
 zdarec plně ze všema souhlasím, přiznám se Vám...je mi 13 let, doufám, že mi kvůli tomu nezačnete nadávat   no já sem akorát rád když mi někdo poradí, zkušenosti potřebuji získat, díky Vám a fichtlkrámku mám zkušeností dost.. za to Vám chci hodně poděkovat....ale taky je fakt, že mě nějaký dotazy taky se*ou a nechci mluvit sprostě, když to nen zapotřebí...
Datum: 10. dubna 2010 20:52
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Tak co se týče údajného frajera Standy, tak asi takhle.Do fichtlů dělám už mraky let a Standovi příspěvky konzultuju se svejma zkušenostma a jsem přesvědčen,že tenhle člověk o těchto mašinách něco ví a umí dobře poradit na rozdíl od některých antitalentů.
Datum: 10. dubna 2010 20:51
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 já kdyš sem začínal s fichtlama tak sem tady četl taky každej příspěvek,kdyš mi něco nešlo,nevěděl sem jak to opravit tak sem napřed skoušel,pak hledal na netu a pak psal na fichtlkrámek.chodil sem sem každej den,a teďkon?tak 2X zza tejden.protože bud se příspěvky nedaj přečíst nebo sou to hovadiny.a učit se jak mam na fichtlu správně sedět a držet řidítka to mně teda zrovna moc nebere.....hodně to tu kleslo dolu.myslim si že sem nechodí ani polovina lidí co sem chodila.taky sem se tu chyt se Standou,jawa_cezetakem ale vždy sme se nějak domluvili,nadávky padaly ale dohodly sme se nakonec v klidu.tedkon jak psal standa.uš neodepisuje protože na to nemá nervy,a jawa_cezetak uš taky moc neodepisuje,DR.fík sem nechodí asi vůbec.Místo nich tu sou typy mustangista atd
Datum: 10. dubna 2010 20:46
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 napsals to moc dlouhý, 90% lidí tady nedokáže takhle dlouhej text pobrat. jediný co dokáže mládež pobrat je vypatlanština, a to ještě ve formě sms.ale to je následek akce "internet do zvláštních škol"
Datum: 10. dubna 2010 20:43
 mabode-standa si na nic nehraje,fichtlum rozumi a dost dobre  Ma pravdu,ze vy vsichni hned zacinate s provokacema..nerikam ze sem si do nikoho jeste nerejpnul,ale nadavat tady treba mustangistovi,to uz ste fakt prehaneli..prislo mi to jako slovnik sprostejch slov..o tom tenhle pokec neni,kdyz se na neco nekdo zepta co se vam nelibi,tak tam radsi neodepisujte,nez aby ste vyvolavali hadky a rozvraceli vztahy na pokecu.
Datum: 10. dubna 2010 20:42
 pred 3 roky sem si zde cetl každý dotaz a snažil se na něho dobře odpovědět . Poslední půlrok mne prestává bavit číst dotazy typu : Jak mám seřídit odtrh a předstih , jaký olej mám lít do pio , potom ty nadávky , už by sme se měli spamatovat , chodí sem lidi kteří se nás snaží naštvat , protože je to baví . Začal sem chodit mustangista a pokec jde ke dnu , protože už se všichni neudrží a musí si do něho rýpnout .
Datum: 10. dubna 2010 20:28
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Sorry, Standa se už vyjádřil.
Datum: 10. dubna 2010 20:26
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Hm zatim si tu na frajea hraješ akorát ty jak tak koukám  nojono..rádopby stará škola co?
Datum: 10. dubna 2010 20:22
Jméno: Standa
IP: uživatel9159
 Jo a pri presunu pokecu mi jaksi zmizeli prava Moderatora.....takze uz mi klidne muzete posílat k šípku.....Kolečko mozna mi das BAN protoze si brzo prestanu brát servítky.....ja toho mam opravdu plny zuby.......sakra doprdele prestante si vsichni hrat na neco co nejste.........jak uz tu padlo....kdyz je nekdo,kdo se pred 2 dny pta co je predstih,tak at druhej den neradí jak se dela GO motoru ci jaky olej je a neni vhodný..... Kdyz nic nevim,z praxe mluvit nemuzu,nejsem schopnej vzit sroubovak do ruky tak si tu nebudu hrát na frajera....natoz si treba udelat web o fichtlech a psat tam nejaky navody kdyz sem sam nic nedokazal.....a ta arogance,nezdravé sebevedomí,lenost.... udelejte se sebou neco!!!
Datum: 10. dubna 2010 20:15
 Stando...nojono....já to i čekal že se ozveš
Datum: 10. dubna 2010 20:10
 Tak ale mi jsme si to někde zavinily aj my....on někomu poradil at si zkusí přenastavit např. odtrh, a všeci na něj hned vyjeli s ustřížkem z pet lahve....a pak už se to jen rozvýjelo a rostly odpovědi...
Datum: 10. dubna 2010 20:09
Jméno: Standa
IP: uživatel9159
 Dachl: a ty taky!!!
Datum: 10. dubna 2010 20:07
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 Dobre popláčeme si tu jak to stojí za nic,ale nic s tim delat nikdo nebude,nikdo si to k srdci neveme.......v dobe kdy byl pokec propojený s krámkem bych po shlednuti tohohle pokecu v tomto krámku nenakoupil!!!! Opravdu pískoviště. 13 lety decka tu machruji jak ostrileni mazaci pritom jsou radi kdyz pio nastartují,nadavaji skusenym,provokuji ..........ne.....dost.....musim koncit.....sem rozcilenej!!!! SESO pro tebe jediny stesti ze si odriznul kramek od pokecu....takle generace by ti zlomila VAZ!!!!
Datum: 10. dubna 2010 20:07
 No mustangista se musí ozvat prostě všude...
Datum: 10. dubna 2010 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 Platí přísloví: CO mi nalozili,to vezu!! Naložili mi hnuj tak jedu jak s hnojem
Datum: 10. dubna 2010 20:01
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Škoda, že se tu doposud ještě nevyjádřil třeba Standa. Docela by mně zajímal jeho názor.
Datum: 10. dubna 2010 20:00
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 mustangista : potrefená husa se ozvala...třeba to bude tím že tě tady moc lidí rádo nemá,proto ti nadávej,zkus trochu omezit tvoje nelogický dotazy nebo rady a bude klid...
Datum: 10. dubna 2010 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 Mustangisto zalez radsi.......konkretne tohle je tema i o tobe a o lidech s kterejma se neustale musite drazdit,urazet a provokovat!!! S Koleckem plne souhlasim,ja lamentuju uz pres pul roku.......soucasna generace fichtlkramku mi uplne znechutila....sice sem chodim kazdy den,ale uz odepisuji minimálne......drive tu byla pohoda,klídek,pratelska atmosfera.....tak nejak fungovalo vsechno..... ted nemuzu mluvit,rozepsal bych se na hodne velkej clanek a potom by se mnou uz mluvili asi jen lidi z doby kdy to tu bylo na urovni!! Sem zhnusenej!!!
Datum: 10. dubna 2010 19:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no nevim co tady nekterym tak jebe az to boli fakt a hlavne se to vyskytuje u me ze me kazdy urazi a pomlouva
Datum: 10. dubna 2010 19:37
 ysimip-jj to by slo,ale je to jako s pravidlama...ty sou tam taky nez nekdo vlozi dotaz,a stejne se tu obevuje inzerce a nadavky..trictvrte lidi si to ani neprecte..
Datum: 10. dubna 2010 18:24
 Co takhle? Když někdo bude zakládat dotaz,tak předtím,než ho napíše,aby se mu objevil odkaz: Pokud se ti porouchal PINCEK , tak se podívej nejdřív na
http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-opravy-poruchy-renovace.html
Datum: 10. dubna 2010 16:18
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 zdar,jo přesně tak,když už někdo dostal ten nápad něco takovýho vymyslet,pokec a obchod s dílama,tak bysme mu to tady někteří neměli nějak ztěžovat,souhlasím s kolečkem,i když je fakt že ten pravopis se občas neuhlídá,někdo píše rychle tak se překlepne,ale jinak ostatní je pravda...ty bany by byli asi řešení...no uvidíme co se z toho vyvine,jinak držím palce ať se to zlepší...přece jenom to všechno stojí fakt peníze a práci taky nějakou....
Datum: 10. dubna 2010 15:43
 Já osobně si myslím, že fichtlpokec je výborná věc. Neříkám že nedělám chyby v pravopisu, ale někdo to přehání, já si to po sobě aspon přečtu jestli jsem nenapsal blbost...někdo to sem plácne chybí mu tam několik písmen v každém slově...no a s tou mládeží- mně je 14 a myslím si, že to ještě nikdy nikdo na internetu nepoznal (pokud jsem to tam nenapsal, nebo mu to řekl) přesto že v rodině žádného mechanika nemáme, já jsem si ve 12 letech pořídil fichtla a všechno jsem se naučil podle návodů, od kamaráda, z internetu a drobnosti věděl táta... a k tomu jak někdo něco napíše, a ani minutu nekoumá co s tim je, to je strašné...tydle lidi ať tu motorku prodaj, protože z toho vyzařuje jak k tomu nemaj cit(jak řikal Zajíc13)... já jsem se to naučil prakticky samoukou, protože mě to bavilo a snažil jsem se!
Datum: 10. dubna 2010 15:11
 jeste dodatek - jak rekl zajic13, je to o srdicku, kdyz nema cit a vasen k masinam (a nejen jim) postarsiho roku narozeni, neda se taky cekat od nich nic jineho nez pohrdani nad temito nedocenenymi stroji...plny souhlas s postulem, bohuzel o to je to smutnejsi jak to dnes vypada...vubec dnesni mladez nema tu chut za malo penez neco znovu ozivit a o to vic mit z toho radost, byt je to treba "jen" fichtl, jak se dnes rado rika...radsi jdou skemrat za svymi rodici aby za vydelane penize si odtrhly od huby a sli jim koupit japonce, "kteremu pio nemuze sahat ani po kotniky"...a tak je to se vsim...nezbyva nez uronit slzu...a to je posledni slovo asi dost nostalgickeho a staromodniho prispevatele tohoto pokecu na toto tema
Datum: 10. dubna 2010 13:20
 jj to vim
Datum: 10. dubna 2010 13:11
 je smutne ze prispevek co po nejake dobe za neco stoji je prave tedy ten...s koleckem souhlasim...a nejde dolu svou urovni jen pokec, je to cela geenrace jak naznacil moony, sic spor mladsi a starsi generace byla, je a bude stale a starsi budou povidat, jak ti "mladi" jsou spatni...je to castecne pravda, nikdo uceny z nebe nespad ale ruku na srdce, choval se nekdo v 15 stejne tak jako ti zde, co pokladaji dost nejapny dotazy s cilem akorat poburovat? na tento pokec jsem prisel az pred dvemi lety takze zadny pametnik tohoto pokecu nejsem, nutno ovsem podotknout ze mě dotazy tak otravily, ze ze stadia, kdy jsem rad a s co nejvetsi snahou poradil, nezustalo prakticky nic...bylo zvykem a nepsanym pravidlem pri pokladani dotazu slusne poradit, co nejjednoduseji ale nejobsahleji vysvetlit svuj problem a po precteni odpovedi podekovat...na takovy dotaz je radost reagovat, poradit a poprat si mnoho km...kazdy prece jen nema ve svem okoli ostrilene mazaky, kazdy z nas zacinal od piky, nikdo nevi vse a kazdy se uci furt a stale, ovsem to neznamena, ze bez vlastniho pricineni se vse udela...o to hur, pokud se tu objevi rychlokvaseni machyrci, co umi jen vezt hloupe reci, blbe radit a rejpat...s tim souvisi i koleckuv bod cislo 2...a o cestine ani nemluve, sic to ted vypada ze kazu vodu a piju vino, me chybejici hacky a carky maji opodstatneni v co nejrychlejsim vyjadreni ciste meho nazoru a nespokojenosti...kazdy ma prece jen na to jiny pohled ale v koleckove nazoru se vetsina shodne...bohuzel zda se mi ze nebude mit valnejsiho ucinku na zdejsi "mlade" a nijak nezbrzdi naval stupidnich dotazu a jeste dementnejsich odpovedi...co tedy na zaver dodat? pochybuju ze se zmeni fichtlpokec k lepsimu a to je skoda, protoze Sesa s is tim dal hodne prace, chodi tu mnoho zkusenych a dobrych jawa/cezet/stadion/babett/...maniaku co by i radi a co nejlip poradili, jenze na blbou otazku nasleduje jen blba odpoved...a nez blbe odpovidat tak radsi vubec...necht jdou "mladi" vice do sebe a at je to tu co byvalo...jen tak to bude Fichtlpokec, kde hodnotne poradi a bude plnit svou funkci poradny, jako tomu byvalo...pekny zbytek dne vsem...
Datum: 10. dubna 2010 13:11
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 na autoelektrikáře chodim taky zatim sem v prváku a řeknu ti že kdyš aspoň trochu nerozumíš elektrice,tak si skončil,je to elektrikář a automechanik dohromady
Datum: 10. dubna 2010 12:59
 postul-myslim si ze k tomu clovek musi mit lasku  ja od malicka vyrustam mezi autama,asi v 8mi letech sem sedal dedovi na klin a tocil sem volantem..porad sem se strejdovi automechanikovi s necim pomahal a pomaham do dneska..kdyby to ty ucne zajimalo tak si o tom neco zjistujou..ale podle me to berou jenom proste jako skolu,ze je to nezajima a je jim to jedno,hlavne aby prosli..nevim no,ja du na autoelektrikare,protoze me bavi jakakoliv prace s autama a motorkama..je to jen muj nazor
Datum: 10. dubna 2010 12:50
 pracuji 10 let jako automechanik a mám pod sebou učně stejného oboru 3 ročníku a můžu vám říct,že jakékoli znalosti v oboru,slušnost ke starším je něco absolutně cizího.učeň který má 2 měsíce před zkouškama neví k čemu je spojka,převodovka o jejich funkcích a druzích ani nemluvě.byl jsem se podívat na učnáku:vodní pumpu na 120 dělají 4 učni 2 dny.mají vzorový motor tdi ve stojanu na výuku rozvodu  ořá dokola pozohýbané ventily a rozšípaný konec vačky.učni mají vyhrazené místo pro kouření a mistři se chodí zamykat do kabinetu.co lze čekat od takového mariálu?
Datum: 10. dubna 2010 12:46
 denzileck: to je kravina spíš to chce někoho kdo čte každej dotaz třeba kolečka a aby mohl dávat bany a pak může dávat ban dementním lidem
Datum: 10. dubna 2010 12:12
 Dobry by bylo kdyby mohli zakladat prispevky vsichni ale odpovidat jen registrovaní...Sice by byly pořád dementní dotazy ale aspon by nebyly dementni odpovedi.Teda jedina vyjimka by byla-na blbou otazku,blbá odpověd...
Datum: 10. dubna 2010 11:57
 Já s Vámi můžu jen souhlasit. Fichtl pokec šel svou úrovní dolů. Dřív se tu dal číst každý článek, protože měl hlavu a patu, teď jak píšete, objevují se zde opravdu stupidní dotazy. Toť můj názor.
Datum: 10. dubna 2010 11:43
 stepan: tak tak...to jsem smazal odpoledne...ale takovejm lidem bych daval ban
Datum: 10. dubna 2010 11:41
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 kolecko: Máš naprostou pravdu. Zrovna včera jsem se vytočil, když někdo napsal dotazy stylu: Mám hodit fichtla ze skály? Potom tam byl ještě někdo, kdo říkal, že fichtlaři jsou dementi... Je to prostě hrůza...
Datum: 10. dubna 2010 11:38
 kolecko: plně s tebou souhlasím, já vím, že aji já někde udělám chybu v pravopisu ale možu říct, že někteří lidi jsou tak neschopní, že neví, jaké i-y se píše po slově nový.. už sem tady zažil hodně takových překlepů a je to pořád jedno a to samé...pořád někdo píše třeba takový kraviny: mám noví ložiska, fychtl, lýtá, debyl, nevým a další kraviny... jako jo třeba si to oni neuvědomí, ale když netuší, jaké i-y se píše v takových trapných slovech, které sem znal v 2. třídě tak teda trochu ostuda no...
Datum: 10. dubna 2010 11:07
 Kolečko v tom všem máš naprostou pravdu. Vždycky když jsem se na komplu nudil tak jsem si vždycky rád na FK četl dotazy ale teďka poslední půl roku to je fakt hrozný ty stupidní dotazy a urážky to se nedá číst a uplně jsem na fichtl pokec přestal chodit.
Datum: 10. dubna 2010 11:05
 TY VOL A JE TO V HAJI,,TO KDYZ KOLECKO UDELAL KONKURENCNI ROMAN VUCI ME,,, TAK JE TO S POKECEM ASI SPATNE,,,,,,, JENZE CO MAM DELAT,,VIM ZE STARNU I KOLECKO KAZDY ROKEM STARNE,, A SEM PROUDI CIM DAL MLADSI GENERACE,, PAC DNES NACTILETI DOSPIVAJI RYCHLEJI,, MOJE GENERACE MELA PUBERTU VE 13 LETECH,,DNES MI TO PRIPADA ZE PUBERTA JE OD 7 LETECH,,,A TO JE TEN KAMEN URAZU,,,, CO DAL?
MUZU UDELAT DVA POKECI JEDEN PRO PREDEM VYBRANE A DRUHEJ VOLNE,,TO POVAZUJI ZA BLBOST LEBO JE TO PTAKOVINA,,, MUZU DAT KOLECKOVI OPRAVNENI DAVAT BANY,,, COZ BY SI POKEC BYL VYMETENY ALE ASI TO UDELAM,, PAC KDO ZACNE TU NADAVAT TAK BY MEL DOSTAT BAN,, ROZVARECET FICHTLARSKOU RODINU SI NENECHAM,,, KORD KDYZ MAKAM UZ MESIC NA NOVINKACH A DALSI DVA NAD TIM JESTE ZTRAVIM,, KTERE FICHTLARE ZAS POZVEDNE VEJS,,,, na zaver co dodat,,mrzime to ze sem prispivaji provokateri a laidaci,, ale pravopis v tom nehledejte,,,, meli jste me videt na zakladce,, i doted v tom litam  pokec sem predelavam uz dvakrat je to narocne jak na cas tak na finance,,nechtejte abych to predelaval po treti,,, mam uz dite a manzelku,, tak neblbnete a dejte si rict
Datum: 10. dubna 2010 11:03
 kolecko: v tom mas pravdu no
Datum: 10. dubna 2010 10:35
 ondrash: v pohodě, jenom jsem ti chtěl vysvětlit proč mě to štve  někdo si prostě zvyká, že mu natlačíme informace přímo pod nos...ale že by hrábnul prstem pro to, aby se něco dozvěděl, to ne...
Datum: 10. dubna 2010 10:32
 kolecko: dobre klid nervi po me  to byl jen muj nazor tak to chce trochu klidu kamo
Datum: 10. dubna 2010 10:30
 ondrash: na fichtlpokecu jsem od sameho zacatku( rok cca 2006) a muzu rict ze pravdu mam! tobe snad neprijde zbytecny zasirat pokec dotazama, na ktere je na internetovych strankach milion odpovedi? a pritom jenom staci nebyt liny a zadat klicove slovo do vyhledavace! Slysel jsi nekdy o systemu FAQ??? Asi z nejakeho duvodu vzniknul, ze? kdyz je tady kazdej den stejnej dotaz tak je to uz otravný!
Datum: 10. dubna 2010 10:29
 ondrash: jo proto je přesně dělaný pokec,ale jak napsal zajíc,je zbytečné psát dotaz "nejede mi fichtl co s tím? hned napíše,ale že by se podíval na předstih,trysky,svíčku atd to ne,hned jde na pc,a píše takovýto dotaz...
Datum: 10. dubna 2010 10:28
 ...Stejně si myslim,že třičtvrtě z těch,co píšou těma třema bodama co popsal kolečko,si to ani nepřečte..Kdyby četli ostatní dotazy,tak se pak neptaj na kraviny,na který bylo odpověděno pár dotazů pod ním..
Datum: 10. dubna 2010 10:27
 podle me s tou JEDNICKOU nemas docela pravdu.. myslim si ze tento pokec je prave porto delany ne ? aby se tady nekdo na neco zeptal a ne abytotu stalo nudou ze tu napise nekdo neco jednou za den...  ale DRUHY a TRETI bod s tim souhlasim tto mas pravdu
Datum: 10. dubna 2010 10:24
 Taky sem tu každej den..Je pravda,že se tu nadává fakt hodně,kvůli naprostejm kravinám..Já když sem začínal s fichtlem tak sem ani nevěděl,co to fichtlpokec je..Věděl sem o krámku,taky sem obědnal nějaký díly,ale na všechno sem přišel sám a nebo s pomocí dědy..Zato tady většina lidí příde k motorce,zkusí nakopnout-motorka nejde nastartovat,a tak místo toho aby se koukli na trysky,předstih a nebo dokonce jestli maj puštěnej benzín,tak dou hned psát na pokec stupidní dotazy jako např.-fichtl mi nejde nastartovat,co s tim je?Ještě k tý češtině-taky nesnášim když někdo píše tou vypatlanštinou,nejhorší je,KdYž Mi PřÍdE wZkAs TaKoViMhLe StHyLeM...to bych vraždil,každýmu kdo takhle píše bych uřezal ruce..Je mi 15,ale fakt se nechovam jako ty ostatní,co popisoval kolečno..Když mi něco nejde tak to vyzkoušim co s tim je,kouknu na všechno a až pak se du zeptat zkušenějších sem na pokec..Taky si myslim že by neměli odpovídat na dotazy ti,který dostali fichtla před tejdnem a už odpovídaj na dotazy o klikovce a válci..Jako nedavno,nějakej týpek se tu ptal na nějakou volovinu,myslim že práve proč mu nejede fichtl,a za pár dní odpovídal na dotaz o úpravě válce..Taky doufám že se to tu změní k lepšímu..Dřív sem čet každej dotaz,protože mě bavilo někomu pomoct,aby mu fichtl jel..Ale když tady vidim ty stupidní dotazy poslední dobou,ani mě nebaví to číst a už vůbec ne odpovídat..
Datum: 10. dubna 2010 10:23
 bobacz: mladsi generaci nehazim do jednoho pytle, ale vetsina tech, co tu maji blby kecy tak je v tom veku, neukazuji vsak konkretne na nikoho...
Datum: 10. dubna 2010 10:22
 mna us seru ty dotyzi furt oleje jaki mam dat olej ,mozem jezdit na natural alebo special , alebo nejdemito hadze iskru svicka mokra dal nic nenapise k tomu,to us tady ani neni poradne naco odpovidat
Datum: 10. dubna 2010 10:15
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Nemám, co bych ke článku kolečka dodal. Bylo na čase, aby už todle někdo napsal. Jsem na fichtl pokecu denně a je to opravdu hrůza.
Datum: 10. dubna 2010 10:11
 Saint Jimmy : s tím nesouhlasím pokud jsem to tedy pochopil tak, že se tu má nebo že nová generace má nadávat atd. Na některé dotazy, které patří fakt do mateřské školky hned někdo (nebudu jmenovat nebo na nikoho nepoukazuji) musí reagovat vulgárně anebo s odporem. Já taky nejsem žádný slušňáček, ale přece hned neodpovím na něj nějakou urážkou ale třeba vtípkem. Ale určitě to není mladší generace nás 15-ti letých, já myslím že každý tu už použil sprostou nadávku včetně mě, ale to už je dnešní doba. - toť k sprostým nadávkám
Datum: 10. dubna 2010 10:08
 Jimmy: sesa nikomu ban nedává...jestli jsi účel mého článku nepochopil, tak je to fakt smutný!
Datum: 10. dubna 2010 10:03
 web o fichtlech ... veb
Datum: 10. dubna 2010 10:01
 Heh to je veb o fichtlech a ne nejáka moralistická stránka pana Špačka  .Šak když je někdo vulgární tak mu sesa dá ban a je to ne.
Datum: 10. dubna 2010 10:00
 souhlas s panem Kolečkem. I v běžném životě si všímám, že dnešní generace náctiletých je generací totálního úpadku. I nám starší generace vyčítala (a jelikož ještě nejsem tak starej tak ještě\r\n mnohdy vyčítá) to a ono. Ale dneska to bohužel není ani tak o kritice jak se oblíkáš, jakou hudbu posloucháš atd. ale je to o tom, že tyhle lidi jsou prostě blbí omezený idioti bez jakýhokoliv rozhledu, \r\nznalostí a úrovně-zato jsou velice sebevědomí a přesvědčení o své vyjímečnosti...
Datum: 10. dubna 2010 9:53
 No docela zaujimavi clánek a je v tom velká PRAVDA zo vsetkych strán. no ked som to zacal citat ze ZBYTEČNÝ A HLOUPÝ DOTAZY zrazu som mislel na M2T presne dneska ráno som cital zasa o M2T na ten pokec,, a standa velmi dobre nieco podobné na to napisal ze: co to je niaká provokácia?? JO to uz patri aj do 2.bod jeden hovori.... a druchy zase nieco a uz je hádka,,, a este o nadavani to bolo zasa presne dnes ráno ze co je na youtube,,,no kto tam ten dotaz napisal mislim nenapisal to tam preto aby na to pisali naspat samé nadávky! No a 3. bod ja som osobne madar a tesim ze ma rozumiete a ze este som nedostal za to nic negativné a k tomu sa tesim asi uz nieco viem  ,,,ale ani ja nemám rád skráteni a ted uz vim ze ani cesi to nerozumia a niesom sám,tak si chcem ziadat aby sme pisaly na pokec rozumitelne. Dakujem.
Datum: 10. dubna 2010 9:48
 Fakt se na to nedalo koukat...
Datum: 10. dubna 2010 9:44
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 pravda,konečně to někdo pěkně rozepsal že to většina lidí pochopí ale uvidíme v následujících dnech kolik,nechci jmenovat ale typuju si kdo to nepochopil
Datum: 10. dubna 2010 9:43
Datum: 10. dubna 2010 9:42
 ale dobře si napsal to "Vypatlanština"  to mě rozesmálo
Datum: 10. dubna 2010 9:40
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Taky si myslím,s pravopisem na tom sice moc dobře nejsem,ale snažím se.Když mám nějaký problém s fichtlem tak se zeptám když mi to nejede nebo si už nevím rady,ale nesnašim dotazy jako je třeba :Jde fichtl roztlačit dozadu?
Datum: 10. dubna 2010 9:37
 přesně tak,hold někteří jsou tak blbý až to bolí....
Datum: 10. dubna 2010 9:36
Jméno: Karlos
IP: uživatel8530
 Zdar hoši, hele nevim jestli to mam nazvat problemem ale-včera jsem se byl projet na dachlovi(jawa 21), a nebudete tomu věřit, jak přední světlo tak zadní reaguje jen když zmáčknu spojku, když držim spojku svítí, když jí pustim vypne se, a když spojku držim jen malinko, tak to jen malinko svítí.Musel jsem si to nahrát, protože tohle jsem ještě nikdy neviděl.Co na to říkáte?chyba v elektrice?nevim no. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 21:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 díky moc
Datum: 10. dubna 2010 21:52
Jméno: Karlos
IP: uživatel8530
 Až budu mít čas, dám Vám vědět že už to video je na youtube, to video má kámoš v mobilu, byli jsme včera drtit večer, já na dachlovi on na babetě, a nesvítilo mi světlo, a když jsem držel spojku tak už svítili, sám jsem nevěřil vlastním očím, nicméně si necham od kámšoe to video poslat, a pak vám pošlu odkaz.KArel
Datum: 10. dubna 2010 20:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dej tady prosim odkaz na youtube na to video
Datum: 10. dubna 2010 19:39
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 co???? ty volee tos to je mega divne hochuuu jenom pri spojce sviti tak to se me nestalo nikdy
Datum: 10. dubna 2010 19:38
 lepší by bylo ho dát na youtube aby sme se mohli podívat...Díky
Datum: 10. dubna 2010 11:08
 cau posli mi to taky chcu to videt
Datum: 10. dubna 2010 10:56
 pošleš mi pls to video?rád bych to viděl,
Datum: 10. dubna 2010 9:46
 kolecko: tky možný no...
Datum: 10. dubna 2010 9:32
 prostě jak zmáčkneš spojku, ta se ti třeba pohne bowden, který zavadí o kabely...někde je tam špatný kontakt zkrátka...
Datum: 10. dubna 2010 9:31
Jméno: Karel
IP: uživatel8530
 Já si taky říkal že to je blbost, ale mužu ti poslat video jestli chceš, nejdřív se mrknu do zapalování, jestli není někde chyba v drátech, ale jako vidim to u svýho pionýra poprvé a začínam to považovat za raritu, koukal jsem včera na to jako kolík.
Datum: 10. dubna 2010 9:29
 cože?  když zmáčkneš spojku tak ti svítí světlo? Co to je za blbost?
Datum: 10. dubna 2010 9:23
 čau draci.Čtu si tady ty dotazy a vidím jak odsuzujete ničení fichtlů.Což je vpořádku to já odsuzuju taky ... pač májm taky fichtla a tež mě přirostl k srdci hlavně po tom co m překvapil svou spolehlivostí.Po tom co jsem ho kompletně zrekonstruoval tak jsem vždycky dojel tam kam jsem chtěl.Teda nejezdím bůhví jak dlouho zatím od září protože až v září jsem dostal řidičák.. No ale proč to píšu jde oto, že tak jak oni demolujou fichtly tak my plánujeme zdemolovat trabanta... jako né sekyrou atd.. ale prostě stym jště pořádně zakrosit než půjde do šrotu.Tež to takhle odsoudíte nebo též vám nějáký německý trabant nepřirostl k srdci.Díky za vyjádření
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 19:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jestli ten trabant je celý k hovnu, tak bych ho dodělal uplně a dal do srotu nebo spravil, ale to by asi nemelo cenu a kurvit fichtla je blbost
Datum: 10. dubna 2010 19:42
 tak jako jestli ma shnilej podvozek,dojetej motor,v prdeli kastli a nemelo by cenu ho davat dohromady a byl by urcenej do srotu,tak proc si s nim nezakrosit...  ale fakt jenom jestli je takhle dodelanej..
Datum: 10. dubna 2010 11:31
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 Čus draci je pravda že někdo řikal že když dáš novy kroužky nebo uděláš píst a prej ti ten pionýr bude jezdit jak si ho vycvičíš?jako ze když mu budeš dávat čoudy že ti pak prej pojede nadherně
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 20:49
 Hele něco na tom bude.Nedávno sem složil motor takový nic moc klika rezatá ložiska drží jentak a válec je tam polák a dal sme tam 3 lroužkový psít z 05 ale dal sjem na něj 2 kroužky nějaký starý a zezačátku to moc nejelo .Tak vždycky za studene hned do plných otáček a apak sem za to bral fůrt nebo třeba sem jel na 1 100 metrů prostě sem to fůrt točil a tětkon to je jízda ..............jak se ta sračka rozjezdila
Datum: 10. dubna 2010 20:49
Datum: 10. dubna 2010 11:13
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 ..fichle aport, no kde mas kosticku? ..
Datum: 10. dubna 2010 10:26
Datum: 10. dubna 2010 9:21
Jméno: WiNC_CZ
IP: uživatel3458
 Zdravim,,právě jsem udělal GO motoru a už jen čekám na výbrus válce a bude to B2.Ale mám takoví trauma z toho že PIST kterej jsem k válci přikládal bude mit někdě nějakej uplně miniaturni výčleněk kterej mi udělá rýhy do válce protože ten pist nebyl zabalenej v sáčku nebo v nějakym měkkým prostředí ale pohozenej mezi dílama.Je pravda že jsem ho prohlížel a uplně v zadu v rožku měl takovej drsnější povrch tak jsem ho jemným šmirklem opatrně zbrousil aby to bylo hladké.Ale jinak pist byl pěknej sice vypadal že už měl pál kilometru odjetejch ale jako novej tak jsem si vybral ten B2 i když doma jsem měl uplně novej B1.Ale chtěl jsem aby byl trošinku silnějši.Jakej máte názor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 1:41
 NEchtělo se miza něj utrácet když mám doma dva novy pisty.NEvim to jistě jestli byl jetej ale jináč je jak novej.
Datum: 10. dubna 2010 1:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to že bude trošičku silnější ani nepoznáš...a já kdybych teda dělal výbrus tak bych tam dal nový píst...ale s válcem ti nic neudělá páč na to aby ti ta slitina Al poškrábala válec je moc měkká
Datum: 10. dubna 2010 1:37
|



|