slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  122  123  124  125  126  127  128  129  130  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel17385    
zdar draci prosím o radu před časem jsem koupil kejvačku původně bz papírů a při rozebírání sem našel v kastlíku přepsatelnej velkej techničák ale minulej majtel mě nechce zpětně podepsat kupní smlouvu protože o těch dokladech nevěděl a neplatil pojistku . dá se to přepsat i jinou cestou ?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 20:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
tak je vidět že toho v hlavě moc nenosí , co si tím pomůže že to nechá běžet dál bez placení?Zkusil bych mu to nějak vysvětlit.
 
 
Datum: 05. července 2014 20:53
 
 
 
 
Jméno: mpepa      IP: uživatel15205    
cau , podle čeho rovnáte zadní kolo , aby bylo přesně v ose ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2014 9:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17388    
šmankote kluku ušatá hod to ze stojanu opři o zed a přiložíš jí ze strany výfuku k zadnimu kolu a uvidíš jak ti dosedne k přednímu.....pionír a oba plášte stejne takže tam nesmí být mezera toteř druha strana.....anebo to pořež po americku a demontuj kapoty.....
 
 
Datum: 06. července 2014 9:04
 
 
 
 
Jméno: dd      IP: uživatel17387    
jak to mám srovnat tou vodováhou na dvacítce?
 
 
Datum: 05. července 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17386    
rovný prkno ..anebo jsou dneska i vodovováhy....jinak proste změřím jak mam vyšroubovane šponováky řetezu ..logi cky prvně u rozety a pak na hrubo srovnam proti a dotahnu osu
 
 
Datum: 05. července 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15555    
Čau, můj fichtl mi vůbec nechce jet. Strávil jsem u něj 10 hodin a na nic. Jenom předstih jsem šteloval 2h a nic. Prostě jde o to, že se nepřidává plyn -> to tlačím a podle toho jak běžíte tak vám to vrčí. (jako kdybyste měli neutrál a trochu vás brzdil a podle rychlosti byly otáčky větší)................Profoukl jsem karburátor, vyčistil trysky, filtr je OK, předstih nastavený, výměnil jsem několik svíček, plováková komora je OK, benzín teče, jiskru to hází a plyn je taky nastavený OK a mám to na dobrém zářezu v plovákový komoře.............Prosím, víte, co to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 13:31
 
 
 
 
Jméno: Hafis      E-mail:      IP: uživatel17390    
A má je tu sesa? Nikde to tu nevidím
 
 
Datum: 07. července 2014 13:31
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
prd ve válci.............v nádrži
 
 
Datum: 05. července 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: hafis      IP: uživatel15555    
jako ve valci?
 
 
Datum: 05. července 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17383    
Tohle dělá fichtl "bez kroužků" ...
 
 
Datum: 05. července 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: hroch      E-mail:      IP: uživatel15410    
ZDRAVIM NEZNATE NEKDO NEKOHO KDO DELA MOTORY NA STADIONY.NEJLEPE Z OKOLI HRADCE KRALOVE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel17393    
vim o jednom dela servisaka v yamaze hradec kralove je tooc sikovnej chlap snad ti s tim pomuze neboj tyhle motory dela pro radost soukromne
 
 
Datum: 07. července 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím všechny, prosím o radu. jedna se o ČZ 175/487. čistil jsem výfuk,složil jsem ho. Od té doby mi netáhne. Kouř a tlaky mi jdou zpátky. Při přidání plynu to "střílí" do výfuku. Včem by mohl byt problém? zkoušel jsem otáčet i tlumič ve výfuku, ale beze změny. jak správně tam má byt tlumič? Nějaký nápad proč se to takhle chová?... předem děkuju za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
tak ten výfuk sundej a nastartuj to jen s kolenem a hned budeš vědět jestli je chyba ve výfuku nebo ne
 
 
Datum: 09. července 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: jawadoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapi mam mustanga po tesnym vybrusu najel jsem asi 500km a porad mi ve vyssich otackach chrasti v motoru.cinka to jak kdyz hodis matku do nadrze a klepes s ni.krouzky jsou ok kontrolovano 2x ,mazu 1:33 ze zacatku jsem zastavoval chladil setril ho a dela to porad.dik za rady vsem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: gestapo      IP: uživatel16935    
A už jste amatéři někdy slyšeli o úhlovánĺ ojnice? Vy tak akorát umíte natlouci pístní čep kladivem,že,
 
 
Datum: 08. července 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Měnil jsi klikovku nebo si jen udělal výbrus? Jestli tam máš starou kliku tak se podívej zda nemáš vůli v ojničním oku. Bronzové futro se časem vyběhá a pak to cinká.
 
 
Datum: 05. července 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17383    
Po 500km je to zajetý až až... těsnej výbrus většinou po 250km už jede ...500-600km je hranice kdy to přestat šetřit .... volnej výbrus jede po 100km... holt někdo ví a někdo ***** Chrastící kroužky nemaj nic společnýho s tim,jestli najel 200-500-1000km... ať sem si za poslední roky udělal válec jakej koliv, tak jsem to nikdy nezajížděl dýl jak 2 odpoledne tj 50-100km a to druhej den ke konci už tomu většinou dávam... třetí den už bez slitování,prvně ochuzuju asi po 250km ...nezvonil žádnej ...
 
 
Datum: 05. července 2014 13:15
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
500 km na zajetí , ty si gurmán :-D
 
 
Datum: 05. července 2014 13:01
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
někdy chrastí šoupátko v karburátoru
 
 
Datum: 05. července 2014 13:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17382    
Některý levný kroužky maj mizerný zámky a chrastí furt,s tim nic nenaděláš ... a nebo ti zvoní klika a nebo si dal píst obráceně
 
 
Datum: 05. července 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdarec včéra jsem doskládal mustanga který nejel už několik let a byl komplet rozebraný.Mustang jede krásně ale když dám filtr tak se po přidání plynu udusí a to i když dám jen samotný filtrbox se silonkou . dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
jo všechno čisté, manžeta sání nová. jo ale bez toho filtru je to takové blbé . tam vletí nějaký kamínek a je to v p.....
 
 
Datum: 05. července 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15555    
Vyčištěný filtr máš popřípadně i trubici sání? PS: I bez filtru se dá jezdit. ;-)
 
 
Datum: 05. července 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdarec děda má mf 70 nechce jet startu je pěkně ale strašně se dusí a nemá tach nová svíčka 10 min jede zčerná a nejede podle mně špatně nastavený karbec může byt to něco jinýho děda mi nevěřil že je to karbec furt že cívka ale jiskru to mělo hezkou tak ji odvezl do jednoho servisu tam u nás měli to tam týden velice mu vyměnili gufera a dali novou cívku a chtěli za to 3 900 hajzli a ani se neráčili utřít z ní prach a mastnotu vlastně podle mě na ni ani nesáhli prosím poradte :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 13:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17383    
No tak to žere olej z převodovky ... rozpůlit,přetěsnit,vyměnit gufera...
 
 
Datum: 05. července 2014 13:19
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Kouří to jako vyhoněný nafták spotřeba velká svíček sme použili 5
 
 
Datum: 05. července 2014 13:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17383    
Muže to být v karburátoru,ale moc tomu nevěřím. Jestli ta fréza jezdila 30-40let na to a samé nastavení,tak nevidim důvod,proč by v roce 2014 najednou chtěla chudší směs. Jakou barvu má kouř z výfuku? Neni modrobílý a takový štiplavý? Kouří se vůbec z výfuku? Není ucpaný? Svíčka je ok? Zkoušeli jste jinou?
 
 
Datum: 05. července 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Jede to furt stejně cívka byla v pořádku jiskrřa jak zvon chytalo to perfekně i před servisem jenom se to dusilo :-(
 
 
Datum: 05. července 2014 8:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17380    
A nedořek si jak to dopadlo po servisu?? Já bych taky vyměnil gufera a cívku...
 
 
Datum: 04. července 2014 22:03
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14284    
Čau, mám jawu 555 a po delší době když se zahřeje tak nechce jet, dám tam studenou svíčku a zase jede. Čim by to mohlo prosim bejt ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2014 8:32
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co tam dáváš za svíčky a jak vypadá ta co z toho vždycky vyndáš??
 
 
Datum: 10. července 2014 8:32
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
ahoj, prosím vás, mam par dotazu ohledně vape... Jak je to s předstihem? Vím, že ej rozdíl, když mam zapojeny, nebo odpojený svetla, v jednom z tich 2 připadu se předstih se vzrustajicima otačkama meni, zvetšuje se, nebo se zmenšuje? A druhy dotaz mam na zapojeni svetel, oba zluty kabely z vapejsme spojil a dal na hlavni vypinač v masce, a pa vypinačem jsem kabely rozdvojil a jeden jde do řiditek na přepinač dalkovy/tlumeny a druhy kabel jde na zadní svetlo. Problem je, že mi pořad praska ta sulfidka, po chviličce se přepálí... proč? Nikdy nesviti sama... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 19:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17383    
Nesejde moc na tom ... vape jede skoro stejně od 1,2 po 2,1 ... nepoznal jsem na serii žádný větší rozdíl ... na motoru co točil 9000 ot/min se mi pocitově nejlíp zamlouvalo ryska na rysku tj. 2,1mm akorát že od 4500ot/min pozvolna padá předstih až přes 1,6 dolu a to je fajn...na holý serii je to zanedbatelný ...
 
 
Datum: 05. července 2014 19:30
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když se tu řeší to vapíčko, opravdu je nejlepší ryska na rysku? Ryska na rysku je předstih 2,1m, mám to lehce pootočené na cca 1,6
 
 
Datum: 05. července 2014 18:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17382    
Předstih neřeš,dej v HU rysku na rysku a v celém rozsahu máš ideální předstih... žárovky musíš zapojit jako na 223 mustangu,jinak budou praskat furt ...
 
 
Datum: 05. července 2014 10:06
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máte pravdu, toho jsem si nevšimnul, ale rozdíl se zapnutýma/vypnutýma světlama jsem nepoznal, jede pořád stejně dobře :-)
 
 
Datum: 05. července 2014 8:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posouvá se i se světlama, ale až ve vyšších otáčkách než bez světel :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Ano, je to pravda, předstih se bez světel posouvá, podívej se na schéma: http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky25/200812220053152.jpg
 
 
Datum: 04. července 2014 18:52
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S předstihem se mi to zdá jako nesmysl, nevím. Zapoj Vape takhle a žárovky praskat nebudou, mám to vyzkoušený. Schéma: http://jencomoto.wbs.cz/vape_schema-1_original.jpg
 
 
Datum: 04. července 2014 17:35
 
 
 
 
Jméno: Medzi      IP: uživatel13400    
Zdravím , mám 2 fechtly rozložené na díly. Na jednom sem dřív v pohodě jezdil , druhý byl na náhradní díly - chybělu mu akorát sedlo a měl rýhu ve válci. Chtěl jsem jednoho opravit, protože prochcávalo fugero, ale vykašlal sem se na to. Nyní jsou tedy oba rozdělané. Já se ptám - mám šanci to za něco jako komplet prodat ? Jsou tam 2 celé motory , plechy atd... Samozřejmě byly bez papírů odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, jasně že to mužeš prodat ale spíš my příde že to inzeruješ "NENÁPADNĚ " tady :-D
 
 
Datum: 04. července 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: jawa21      E-mail:      IP: uživatel6809    
Zdarec ,dneska sem na fíkovy prolítl pěknou díru ,okamžitě chcípl asi po 15 minutách hraní s nim chytil ale nějak stratil výkon při jízdě občas škytne a jede o dost pomaleji. Koukal sem na hlavu a na válec ale nezdá se mi žebych to nějak poškodil. Nevíte někdo co se mohlo zničit popřípadě na co se mám kouknou.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 11:02
 
 
 
 
Jméno: jawa21      E-mail:      IP: uživatel6809    
Díky už to maká jak má.
 
 
Datum: 07. července 2014 11:02
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau podívej se na eletriku
 
 
Datum: 07. července 2014 6:33
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel17290    
Draci, resili jste nekdo dobijeni? Predelal jsem zapalko na bezkontakt a ted resim regulator dobijeni pro baterku pro 6V. Nevim jaky vybrat regulator. Nasel jsem tento http://www.automarket-sukorady.cz/automarket-sukorady/eshop/6-1-Autoelektrika/240-2-Regulatory-napeti/5/2340-Regulator-napeti-6V-45W-AEV-0358-POL Potrebuju aplikovat zapojeni na civky statoru fichtla, netusim jak. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16226    
Fichtlácký magneto dává střídavý proud. Nejdřív tedy musíš nějak vymyslet usměrňovač a pak regulaci. Běžně se u strojů s permanentními magnety používá zkratová regulace ale u fichtla jsou malý výkony tak to jde udělat i přes omezovač jako maj některý babetty. Ten regulátor v odkazu je k regulaci dynama, u pincka nepoužitelný.
 
 
Datum: 05. července 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: tominopajchl      IP: uživatel10827    
Zdravím mam takovej problém na volnoběch u fika každych 5 sekund mi jaksi zaškrabe ve valci. Při jizde jsem to ješte neslišel. a když trošku pridam a posloucham tak taky to neslyším. Poradte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: cvxy      IP: uživatel10827    
Jesli je špatný čep nebo futro tak to poznám? Dekuji A jak?
 
 
Datum: 10. července 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
to je tak těžký povolit čtyři matky a podívat se do válce?
 
 
Datum: 10. července 2014 11:30
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17379    
Čau draci, mám menší problém. Teda vlastně celkem velkej :-D včera jsem jezdil na fichtlu (vše cajkec) přijdu dnes ráno a nic. Svíčku jsem vyměnil za novou, předstih je seřízeny na mm přesně, kondenzátor novej, všechny kontakty a drátky očištěné, karburator vylesteny líp jak z výroby,kladívka očištěná. Ale dává to malinkou jiskru,opravdu jen malou, takže se ve válci s benzínem ta jiskra utopí... nevíte někdo co s tím ještě může být? Už vážně nevím :-( celkem to pospícha děkuju za všechny nápady :-) budu za ně vděčný :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel16842    
muj dachtlík mi jezdil jak na 3mm předstih tak na 1mm předstih takže tim to nebude když to má na mm
 
 
Datum: 07. července 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Přestih na mm přesně? Takže 1mm nebo 2mm. :-D :-D
 
 
Datum: 04. července 2014 13:22
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih a odtrh nemusí být u každýho fichtlu stejnej, takže nejlepší hodnoty je dobrý si najít sám
 
 
Datum: 04. července 2014 11:42
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel16842    
Zkus novou indukčku na 99% to bude tím :-D
 
 
Datum: 04. července 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: ondroak47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, neviem, či niekto bude vedieť pomôcť ale skúsiť to môžem :-) Pokúsil som sa preštartovať moped Stadion S22. Moped predtým cca 20 rokov stál na mieste. Odskúšali sme s kamarátom sviečku, iskry hádzala. Skontrolovali sme prívod paliva, všetko v poriadku, pekne tieklo. Tak sme ho skúsili nahodiť a div sa svete, motor naskočil. Urobili sme na ňom s kamarátom 2 kolá okolo dvora, zhasli motor dekompresorom a tu nastal problém. O chvíľu sme ho skúsili nakopnúť znova a nechcel chytiť ani na XY pokusov. Palivo tieklo, ale sviečka z ničoho nič prestala hádzať iskru. Nič sme pritom od úvodnej jazdy nemenili, jednoducho prestala hádzať iskru. Sviečku sme teda vymenili, nepomohlo to. Skúsili sme vymeniť aj "fajku" sviečky, ani to nepomohlo... nakoniec sme už zo zúfalstva skúsili, či sviečka po dlhšom šlapaní hodí iskru - hodila asi na pol sekundy, len záblesk a aj to po vyše minúte točenia. Odvtedy už ani ten záblesk, nič... neviete prosím, v čom by mohol byť problém? Vopred ďakujem za každú radu, v tomto sa bohužiaľ veľmi nevyznám... Mohla by to byť cievkou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: ondroak47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujem, skúsim sa na to pozrieť a potom by som sa prípadne ozval. Zatiaľ naozaj vďaka!
 
 
Datum: 07. července 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš odešla cívka.. je to častý zdroj problému pokdu je použitá odrušená fajka nebo svíčka.... obojí musí být neodrušené.... a pak ještě jedna méně pravděpodobná věc je jestli se ti nepovolil šroubek na kontaktu kladívka a to se ted neukostřuje... ale spíš bych to viděl n atu cívku.... zkus provizorně napojit drátek ke kladívku a druhý konec na externí indučku.... pokud to přes externí indučku bude jikru házet tak je VN část cívky po smrti
 
 
Datum: 04. července 2014 22:17
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17379    
Očisti všechny kontakty,kladívka, musíš seřídít předstih, a ujisti sa zda sú všetky drátky zapojené :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 7:04
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci prosím pomocte potřebuju nějaký lechký tuning hlavne aby to jelo vís než jawa 23 (mám jawu 21) bylo by to tak nastejno ale prosím že mi poradíte nějakej dobrej tuning? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17382    
Pokud máš 60kg tak mužeš dát 14z kolečko a uveze tě to i do kopce,jinak bych nechal 13z. Do motoru se vejde max 15z kolečko. U 16z kolečka se musí upravit motor i dekl na větší průměr.
 
 
Datum: 05. července 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: jawadoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak je to s tema 15ti a 16ti zubyma koleckama?vyjedu pak taky kopec nebo tlacim?dik
 
 
Datum: 04. července 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
generálku celýho motor a podvozku, dobře vše seřídit, ale ne podle hodnot v tabulkách ty jsou podle mě spíš orientační :-D
 
 
Datum: 04. července 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady na fichtlkrámku je 16ti zubove :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 8:27
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17379    
Rychlý, né příliš nákladný je si dát větší sekundární kolečko :-) existuje 15ti zube sekundární kolečko a to ti maximálnu rychlost hodí cca 70-80km/h :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 7:08
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      IP: uživatel17076    
Kompletni GO motora a vybrus a pečlívé zajíždění uděla i 4 koně když budeš ku**a trpělivej až na těch 1500 KM nebo základní ůprava jako je posledná výbrus což je 6stý nebo zakladní kanálovů upravu a to je 2K
 
 
Datum: 03. července 2014 21:10
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždyť jawa 21 a 23 má stenej motor... no tak prvně bych začal tim že bych udělal základní věci jako seřídit zápalko, karbec, odkarbonovat výfuk, utěsnit hlavu atd atd
 
 
Datum: 03. července 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel17376    
Zdravím, chtěl bych se zeptat jaká je matice na Mustangu na čepu rozety a jaké je tam ložisko? Popř. jestli je na mustangu jedno nebo dvě ložiska. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 17:28
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17375    
zdravim , prosim vas cim mam prelestit chrom na vyfukoch , kolach atd... a jakej hadr nato pouzit ? ... jo a este cim ozivit sedanku dik moc za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta drátěnka/šmirgl teda nevím, řekl bych, že to spíš poškrábeš .. co nejvíc to vyčisti třeba technickým benzínem a potom si sežeň leštící (filcové) kotouče do vrtačky (nejlíp různé velikosti) a leštící pastu (hrubší, jemnější), tím to vyleštíš do zrcadlového lesku a zbytky té pasty otřít normálně hadrou, osvědčial se mi i kus flanelové košile .. sedačku lehce napustit nějakým krémem na kůži .. :-)
 
 
Datum: 05. července 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Já bych to přeleštit leštěnkou na chrom.
 
 
Datum: 04. července 2014 18:02
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17379    
Chrom-vezmi si coca-colu a drátěnku nebo slaboulinký smirglpapír a začni ten chrom polevat cocacolou a brousit to tím smirglem :-) oživí ti to ten chrom. Mám to oskusane :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 7:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pruzkum trhu jen pro draky co maji zkusenost s ceskou postou, PPL a taky Geis,GLS >>> fichtlkramek chce prejit na jiny zpusob doruceni balicku, jenze muzu prejit jen k jednomu! nemuzu posilat balicky dvema spolecnostma a tak delam pruzkum cim si draci preji dorucovat dily rovnou na adresu,, takze piste,,ty co uz reagovali na nekdejsi prispevek, nez se zdrzi,, potrebuji nove info :-) dik draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 17:58
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem pro zůstat u České pošty..
 
 
Datum: 05. července 2014 17:58
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
Jsem pro Českou poštu...
 
 
Datum: 05. července 2014 9:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já už dřív reagoval, a je škoda že asi přejdeš k ppl...vzhledem ke škole budu muset objednávat jinde...
 
 
Datum: 04. července 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
taky jsem pro českou poštu
 
 
Datum: 04. července 2014 21:36
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jsem pro Českou Poštu. Pro zákazníky je to pohodlné v tom, že jim zásilku dovezou domů a při nezastihnutí ji uloží na poště. Pro Sesu by to nemělo být v ničem horší než konkurence, Česká Pošta také nabízí každodenní svoz s tím, že by Sesa tvořil nálepky na balík sám přes internetovou aplikaci jako u konkurence. Teď jsem to zprovozňoval v práci a je to no problema. ;-)
 
 
Datum: 04. července 2014 5:59
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Zdravím, jsem pro Českou poštu. Je to asi nejleší volba z toho výběru. Když náhodou nejsem doma tak si vyzvednu balík na poště.
 
 
Datum: 03. července 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17377    
Denně vás sem vlezou desítky,spíše stovky lidí. To nemáte názor? Předtim se nás vyjádřila hrstka,teď dvě hrstky...z čeho má potom soudit co chceme když se 99% lidí nevyjádří ????? Pak zkuste někdo remcat .....
 
 
Datum: 03. července 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechny fungujou na jedno brdo, balík doručí. Ale stejně bych nechal poštu, hodně lidí je v práci, škole, na cestách - u pošty má člověk jistotu že mu to nechají na poště.
 
 
Datum: 03. července 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určo Česká pošta. :-D
 
 
Datum: 03. července 2014 18:50
 
 
 
 
Jméno: sjena      IP: uživatel16693    
Zdar draci za mě GLS v žádném případě,PPL je v poho ale to nahánění balíků když nejste na adrese.Já jsem pro naší slavnou Poštu,taky pecka ala svuj balik jsem vždy našel u nás na poštičce dík :-DDDD
 
 
Datum: 03. července 2014 17:37
 
 
 
 
Jméno: DRN      IP: uživatel13436    
Jenom né GLS, na svoz je to nejhorší společnost, co jsme kdy měli
 
 
Datum: 03. července 2014 16:28
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
hlavně né Geis , to je snad lepší si pro to dojet sám , jednání špatný, vystupování horší.
 
 
Datum: 03. července 2014 15:19
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s PPL jsem měl byl vždycky spokojený. Nebyl bych proti.
 
 
Datum: 03. července 2014 9:44
 
 
 
 
Jméno: bracha17      IP: uživatel5952    
Já mám velmi dobrou zkušenost s PPL, ale s ostatními společnostmi žádné zkušenosti nemám.
 
 
Datum: 03. července 2014 9:14
 
<  122  123  124  125  126  127  128  129  130  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 16:37:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu