Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Je zapotřebí před složením motoru něco mazat vazelínou. Myslim jako jednotlivá kolečka převodovky, řadící mechanismus\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 21:47
Jméno: KzBbiQ
IP: uživatel6617
 A az tam budes davat lamely tak je dej alespon na 5 hodin do oleje
Datum: 17. dubna 2010 21:47
 Já sem na to taky bejval blbej  ale před tejdnem sem složil první motor  takže už to znám
Datum: 12. dubna 2010 21:54
 vše odpuštěno. Dík já jsem na tyhle věci blbej
Datum: 12. dubna 2010 21:47
 ne jen olej, vazelínu(pánskej gel) si nech pro sebe, nikdy nevíš  Promiňte mi to já si to nedokázal odpustit napsat
Datum: 12. dubna 2010 21:32
 takže žádná vazelína do motoru nepatří, jen olej?
Datum: 12. dubna 2010 21:26
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 asi takhle, třeba u fechtla bys mněl mazat všecko,u něj nikdy nevíš
Datum: 12. dubna 2010 21:24
 Měl bys namazat převody olejem, startovačku, když narážíš gufera, tak potřít hrany olejem aby tak šli líp, válec namazat až budeš nasazovat a kroužky namazat.
Datum: 12. dubna 2010 21:18
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, bude nějaký problém když dám místo labirintu u Jawy 250/353 gufero?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 6:57
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jednu chvíli se to dokonce používalo, byl to takový hliníkový kroužek se zalisovaným guferem. Jinak to ale nedoporučuji, když ti to gufero odejde, tak máš o zábavu postaráno.
Datum: 13. dubna 2010 6:57
Jméno: babeták
IP: uživatel9046
 Zdravím. Mám doma ČZ 175/477 a stála zhruba 8 roků. Myslíte že už baterka bude špatná? Nabijel sem ji tak 5 hodin a nechytá. Karburátor vyčištěný, benzín teče. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 11:40
 a zkousel si jesli to hází jiskru? cz by mela jet i bez baterky kdyz dobre dobiji (ale nenakopnes ji musis ji roztlacit)
Datum: 15. dubna 2010 11:40
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No tak ta baterka už je kolik let po smrti.
Datum: 13. dubna 2010 7:04
Jméno: babeták
IP: uživatel9046
 JJ. Stála jen pod přístřeškem ale baterka se nafouklá nezdála jenom byly zoxidované ty kontakty. Asi bude špatná. Dík
Datum: 12. dubna 2010 21:03
 jestli ta baterka byla nekde v zime,tak se nafoukne..ja mel v perakovi taky starou baterku,perak stal taky dost let a baterka se nafoukla..uz je spatna,kup novou
Datum: 12. dubna 2010 21:00
 čau, nevíte jaká by měla být správná poloha lamel spojky?Když si dam lamely zoubky proti sobě a otočim je, tak se mi mění mezera mezi zuby.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 20:03
 Proč bohužel?
Datum: 13. dubna 2010 20:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když jsou stjetý tak to jde obouma...ale jakej bude výsledek to nevim..ale dej je zoubkama k sobě tzn jak bude (bohužel ) co nejmenší mezera
Datum: 12. dubna 2010 22:20
 Aha, takže to poznám až při montáži. Já si je teď prohlížel a byl jsem celkem vyjukanej, že se ta mezera mění a řetěz mi pasuje tak i tak. Jinak dík za radu.
Datum: 12. dubna 2010 21:19
 de to tam jenom jednim zpusobem
Datum: 12. dubna 2010 21:03
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 čau nevíte někdo rozměr o kroužku do startovačky na kejvu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 20:44
Jméno: Adam
IP: uživatel9179
 Ahojte, chci se zeptat, jakou levnou pojišťovnu by jste doporučili na Povinné pojištění na Pincka, kde to vyjde levně  , dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 14:48
 u te čpp je to levne bych to chtel taky ale nemame tady pobočku
da se to udelat nejak přes net
Datum: 13. dubna 2010 14:48
Jméno: paya
IP: uživatel8670
 Cus mam jawu 175/356 a platim u ČPP necelých 150,-kč ročně.
Datum: 12. dubna 2010 21:22
Jméno: Adam
IP: uživatel9179
 Dík rosi48, tak už jsem si bybral u čsob, již nepotřebuju poradit
Datum: 12. dubna 2010 21:07
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 u čsob za 221,- rok/nebo si dej srovnávač.cz a vyber si
Datum: 12. dubna 2010 20:54
 jsme dobrovolnej hasič takže jsem si to pojistil u HP hasičská vzájemná pojišťovna zaplatil jsem pojistku na celý rok bez bonusu 281kč =)
Datum: 12. dubna 2010 20:45
Jméno: Adam
IP: uživatel9179
 No mi to nefunguje ta kalkulačka  tam
Datum: 12. dubna 2010 20:41
 zkus si to zpocitat u Directu ja tam mam pojistenou 350 a bez bonusu me to vychazi na 643 korun rocne
Datum: 12. dubna 2010 20:39
Jméno: Adam
IP: uživatel9179
 no právě, že ja všude viděl nad 300Kč a slýchaval jsem i o 100Kč, tak právě mi to příjde divné  , ale povím Vám srandu  , psal jsem si dneska z paní z STK přez icq, jelikož chci přepsat fichtla atd. bo jsem to ještě nedělal a ptal jsem se ji na pojištění  , tak mi nabídla pojiště  a hádejte za kolik   za rovných 3000Kč  tak jsem vyvylil oči a říkam paní, že co to je na pionýra za 3000Kč, že to stojí tak 300Kč a ona, stavte se a domluvíme to   :, tak prosím, pomožte mi s vybraním co nejlevnějšího pojištění
Datum: 12. dubna 2010 20:35
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 já platím u české pojišťovny 382 Kč boba psal ze platí kolem 100 kč
Datum: 12. dubna 2010 20:31
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 CAU DRACI... CO RIKATE NA TOHLE?
http://pukasek.rajce.idnes.cz/Chlazeni/ .... je to jen takovej nápad... nechci k tomu žádny vulgární připomínky.. že jsme deb.. nebo že je to na hovn...! Jen bych prosil slušné vyjádření k tomuto nápadu.. a jesi.. by to mohla... fungovat... a jesi by to mělo ty učinky..  Moc díky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 8:48
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9181
 já bych to vyřešil ještě nějakym cyklovačem třeba ze stěračů aby to bylo v pravidelných dávkách anebo podle plynu jak přidáš tak by to stříkalo ale jak píšeš že ti to spíš čůrá tak bych dal dal ty tryky třeba míň jich nebo bych to udělal těmi tyčinkami jak píšou ale dal bych na ně klasik chladič a jestly chceš jezdit VŠ tak tam nesmí být chlazení vodou jen tak
Datum: 13. dubna 2010 8:48
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 Myslite.. tunel? jak se tomu lidově říká?
Datum: 12. dubna 2010 22:42
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 Myslite.. tunel? jak se tomu lidově říká?
Datum: 12. dubna 2010 22:41
 Souhlasím. Čím víc žeber, tím víc adidas. Né, beze srandy. To je snad jediný způsob jak zvýšit efektivitu chlazení.
Datum: 12. dubna 2010 22:31
 Jediný zlepšovák chlazení co se mi zatím osvědčil a jiným lidem taky tak byly dva kusy hliníkového plechu z každé strany přišroubované na válec a ohlé to boku tak pod uhlem 40° Vzduch to krásně žene do válce.Nevim jak vi ale mě to znatelně zlepšilo chlazení. Nechci to tam jenom z toho důvodu že to vypadá na pionýru blbě
Datum: 12. dubna 2010 22:29
 Připadá mi to jako to, jak někteří dávají na válec větrák z PC. Můj názor je, že to fungovat nebude. Navíc když to děláš primárně na závod. Myslíš že si budeš při závodu kontrolovat, jestli ti na ten zasranej válec od bláta teče čourek vody? Nesmysl. Je to můj názor. Samozřejmě když si to nevyzkoušíš, tak tady nebudeš věřit nějakýmu plácání....
Datum: 12. dubna 2010 22:00
 Zezačátku by snad stačilo pořídit větší nádrž na tu vodu a dole pak nechat v těch trubičkách díru, aby voda tekla na silnici, tím by se neohřívala, ale bylo by jí potřeba hodně
Datum: 12. dubna 2010 21:58
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 jakože si myslim že by to bylo celkem složité o udělat ,ale kdyby se to povedlo a vymyslel by jsi jak uchladit tu vodu aby se neuvařila tak si myslim že by se mín opotřebovával píst s krouškama
Datum: 12. dubna 2010 21:29
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Napster10: Sory... ale o tomhle jsme se nikde nedočetl  a pokud to už někdo vymyslel... tak je to pouha nahoda.. nikde nic jsme neopisoval
Datum: 12. dubna 2010 20:29
 Nevymýšlej vymyšlené.
Datum: 12. dubna 2010 20:22
 boocheer-presne to sem chtel asi pred pul rokem udelat taky  to by sme museli jezdit rychle,aby se ta voda stihla chladit
Datum: 12. dubna 2010 20:19
 dobrý nápad ale asi to bude náročné na zrealizování  Taky jsem dříve vymýšlel chlazení když jsem se nudil. Provlekl jsem mezi žebrama a všelijak jsem omotal válec hliníkovou trubičkou a na prsa jsem přidělal takovou tu mříž co bývá zezadu u ledniček a do toho jsem napoustil vodu a dával jsem jí do pohybu čerpadlem  Jenže problém že jak se ta voda ohříla tak blbě chládla a válec se zahříval ještě víc než bez toho bazmeku,tak jsem to zhodil do řiti
Datum: 12. dubna 2010 20:06
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 teoreticky je to dobrej nápad  potreba aby to nekdo vyzkoušel
Datum: 12. dubna 2010 20:02
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Samozřejmě na to nepustim... proud vody.... byli by to takovi mali curanky  a treba to pustit už od zacatku co to nakopnu.. je to fik delanej.. na cup.. tak vymejslim
Datum: 12. dubna 2010 20:02
 tj, musel by si to tam lejt, hned po nastartování, jinak dobrý, ale rozhodně to neni na dlouhý jízdy
Datum: 12. dubna 2010 20:01
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 12. dubna 2010 19:59
 myslim si ze je to blby z toho duvodu,ze kdyz bude valec rozpalenej a ty ho schladis vodou,tak zmeni svoji velikost..takze budes moct zadrit...kdyz prudce schlasid predmet,tak preci zmeni svuj objem-kdyz schladis horky tak se to smrsti..
Datum: 12. dubna 2010 19:59
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 cus mam cz 175/477 v sobotu jsem cistl vyfuk a pak ze to pujdu projet a uz nechytla nevyte cim to muze byt? nekolik veci jsem vyskosel napr jiskru haze, benzin tece atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 19:48
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 15:02
 to se ti povedlo
Datum: 13. dubna 2010 15:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když může můj bratránek řídit traktor nohama .tak proč by jste nemohli držet volant ve 3/4 na tři ?
Datum: 12. dubna 2010 22:24
 já bych do něj už nerejpal, jinak bude zase hádka
Datum: 12. dubna 2010 20:04
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 To se nedivim  že si si to nemohl odpustit
Datum: 12. dubna 2010 20:00
 jj Mustangostu  ,jen škoda že mi nejde zvuk sakra
Datum: 12. dubna 2010 19:46
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Mustangista  Držte řídítka pevně !
Datum: 12. dubna 2010 19:36
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 zdar draci tak nejsu já debil,když sem rozdělával fíka že tam dovařím nějaký veči a zrepasuji rám tak jak sem sundával věci a když sem sudával fichtlácký sání tak sem tam tu dírku zalepil černou izolačkou aby se tam nedostal nějakej bordel,no a když sem to pak asi po měsíci montoval zpět tak jak je černej i ten plast tak jsem si toho samozdřejmě nevšiml,s kamarádem jsme to asi týden ladily(předstihy,pak sem viměnil pulku karbecu,taky ni pak teda celej karbec taky nic,vždy se to ve vysokých dusilo,pak zapalování pak jsem vyměnil všechna gufera,pomalu sem to celý rozebral.a pak jednoho dne přišel soused dali jsme se do řeči a pak jsme se zapovídali o sání a pak sem mu teda chtěl něco ukázat na tom sání,tak sem ho sundal ted sem se podíval a vidím zalepenej přivod vzduchu,tak se to odlepil a už to jelo jak něco,ale nemrdlo by vás ? celej zoufalej týden týden v háji,a kvuli takové hovadině
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 22:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mě se stavá něco podobného. Nejde mi nastartovat dík. Jsem od domova 10 km. Všichni spolužáci se na mě dívají, na čem jsem to přijel. A stane se- zavřený benzín, vyndaná fajfka, spínač otočený na vypnuto. Vždycky mě musí upozornit na co jsem zapomněl a to už na fíku jezdím přes 4 roky  Pořád na něco zapomínám. Nejhorší je, když se ladí. Naladím to, nechce to nastartovat- zavřený benzín
Datum: 12. dubna 2010 22:23
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
Datum: 12. dubna 2010 21:07
 krásná příhoda
Datum: 12. dubna 2010 20:09
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Stane se
Datum: 12. dubna 2010 20:05
Datum: 12. dubna 2010 20:01
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 12. dubna 2010 19:42
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 15:09
 pavel:a taky ti pak jdou ty retezy vic ztuha ohejbat?
Datum: 13. dubna 2010 15:09
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mažu už dlouho M2T a ještě nic nezadřené takže dávej M2T nebo mogul TSF 1:30 pořád používám M2T
Datum: 13. dubna 2010 14:30
Jméno: pavel
IP: uživatel987
 No hoši já si tím M2T co ještě mám , mažu tak akorát řetězy na motorkách
Datum: 13. dubna 2010 6:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ono když počítám, tak M2T tam dáš obvykle skoro 2 krát více než nějakýho kvalitnějšího oleje. Takže cenově ti to pak vyjde cca nastejno. M2T je vždycky sranda, když je studený motor. Ale narozdíl od moderních olejů krásně voní.
Datum: 12. dubna 2010 22:27
Jméno: trubka
IP: uživatel9180
 Ruský MS 20
Datum: 12. dubna 2010 21:31
 m2t je muj nejosvedcenejsi olej do 2taktu...
Datum: 12. dubna 2010 21:07
 Stále M2T a spokojenost.
Datum: 12. dubna 2010 20:46
Datum: 12. dubna 2010 20:41
 no s tým poměrem u M2t je to těžký, když dáš moc, tak ti to bude hulit a nepojede to, když dáš málo, tak hrozí totální zadření motoru.. doporučuji asi tak 1:30-1:35.. musíš to vychytat a zjistit, kolik je do staďáka vhodné...
Datum: 12. dubna 2010 20:27
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau v jakym pomněru mám lít m2t do stadiona s 11 dík za odpovědi
Datum: 12. dubna 2010 20:18
 aha dikes
Datum: 12. dubna 2010 19:56
 nne fór to není, já nejsem jak ti ostatní provokatéři.. já chci jen vědět, kolik lidí dává do stroje m2t....nejsem si jist a jen tak to chcu vědět...
Datum: 12. dubna 2010 19:54
 leju to jen do brbláků co startuju jednou za půl rok
Datum: 12. dubna 2010 19:40
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Také používám M2T
Datum: 12. dubna 2010 19:40
Jméno: Michal_(MORAVIA)
IP: uživatel4285
 TAky tam liju m2t.
Datum: 12. dubna 2010 19:35
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Ja cekam... na castrol nez prijde.. tak zatim zivim fika... M2T... davam pomer 1:20.. jelikoz... si kluk zvyka na novi krouzky... atd... jinak nikdy sem snim nemal problem.. a vzdicky jsme ho daval.. vice.. a pak jsme si po nejake dobe... dal praci.. to vycistit... nez ho tam lit malo...aby motor trpel
Datum: 12. dubna 2010 19:07
 neviete kde sa da stiahnut dielenska prirucka na jawu 555.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 21:31
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 si ji ztáhni z netu a jestli chceš original tak to musíš schánet na aukru,bazoši atd...
Datum: 12. dubna 2010 21:31
 Zdar hele chlapy nevali se vam prosim vas doma zbytecnej motor na fíka kterej je v poradku kde nehoplaji kvalty atd.proste funkcni(nemusí tam byt valec ani pist aji bez karbecu se obendu!sem ochotnej dat 500kc díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 18:18
Jméno: skejtakaraper
IP: uživatel4573
 nevíte kam se leje u motorky co mam ja benzin dekuji za za radu predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 20:39
 k.o.l.o :
Datum: 12. dubna 2010 20:39
 Ok tak to potom jo.
Datum: 12. dubna 2010 19:51
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 12. dubna 2010 19:49
 to neres, to je jen mezi nama  neco jsem zkousel a potreboval jsem aby tam neco napsal...
Datum: 12. dubna 2010 19:45
Jméno: k.o.l.o
IP: uživatel9177
 Promin za to tj ja se polepsim... hele co zase znamena od toho Cezetaka to tady orel tady orel....?
Datum: 12. dubna 2010 19:40
 hele buď je to pitomej fór, nebo seš takovej dement a nevíš kde se leje benzín.. nejlíp by to pomohlo jak vidím do tvojí hlavy..  ale takovej dotaz sem ještě neviděl..
Datum: 12. dubna 2010 19:03
 Tak má BAN  teda doufam že jsem to tam nacvakal dobře
Datum: 12. dubna 2010 18:55
 to "nn" se ještě používat může,ale to"tj" to už je horší
Datum: 12. dubna 2010 18:54
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 s banem souhlasim,a dalsi takovyhle vyhodit taky hned...
Datum: 12. dubna 2010 18:54
Jméno: jawa21
IP: uživatel9177
 jezis promin za tu moji pitomou zkratku to nn ....tj ne....nechci tady pouzivat vypantlanstinu...
Datum: 12. dubna 2010 18:49
Jméno: jawa21
IP: uživatel9177
 nn tenhle dotaz me doo dostal....
Datum: 12. dubna 2010 18:48
 bude nekdo proti kdyz mu dam BAN?
Datum: 12. dubna 2010 18:46
Jméno: jawa21
IP: uživatel9177
 Ale kluci musime mu to poradit ja si nejsem doopravdy jistej ale myslim ze se to leje do koncovyho svetla ....Doufam ze vis kde mas zadni svetlo...?vetsinou byva vzadu ale mozna kdyz nastartujes tu svoji MOTORKU a nalejes to do koncovyho svetla tak na to dojedes min 80 km...hele doufam ze vis kde je koncovy svetlo vestinou byva vzadu ale myslim u toho tveho vzacneho stroje by mohlo byti ve predu nebo pod sedackou....
Datum: 12. dubna 2010 18:42
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 si děláš srandu ne?zas další provokace,pak to tady má bejt v klidu,ten benzín si nalej do pusy,uvidíš co to s tebou udělá!
Datum: 12. dubna 2010 18:30
 Vše co je dutý takže i do tvé hlavy... No do nádrže přece,kam jinam. Nevím co máš za motorku pošli fotku
Datum: 12. dubna 2010 18:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 asi do nádrže...ale nevím to jistě ještě počkej co ti poradí ostatní....ale být tebou bych si ho nalil ještě do pneumatik a do všeho co je dutý
Datum: 12. dubna 2010 18:17
Jméno: koki
IP: uživatel7956
 co s protacejcim se pouzdrem prevodovky je to u retezovyho kolecka ,co stim kdyz nechci pulit motor? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 11:43
 na to delaji jakejsi tmel
Datum: 15. dubna 2010 11:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná by to šlo přilepit tzv. tekutou ocelí
Datum: 12. dubna 2010 18:18
Jméno: venca
IP: uživatel8693
 dobrej den admine chtel bych se te zeptat kolikátyho bude kolecko 9z na primár výš chtěl bych ho obednat ale 25.4. se jede fichtl cup švihov a chtel bych ject tak jestli by bylo dřiv dekuju Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 20:21
 asi za tejden je cekam,,sesa
Datum: 12. dubna 2010 20:21
 čaute,prosimvás chtěl bych se na něco zeptat. Koupil jsem za 500 kč krosku ze stroje čz 175/450. řve to jako svině protože je tak nějak divně udělaný tlumič. Když k tomu přiložím kus hadry tak je to snad tišší než origo. Hadra mi tam ale shoří. Kdybych ten tlumič omotal skelnou vatou tak neshoří? Vydrží to? Ještě dotaz číslo 2. Jede mi jenom se zavřeným filtrem,když ho otevřu tak se nemůžu rozjet. Mám tam nové trysky,předstih dobrý,karbec čistý,výfuk taky... Už nevim co s tím dál může byt Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 20:57
 co třeba sání falešnýho vzduchu?? špatný gufera?? taky se mi to stalo..
Datum: 12. dubna 2010 20:57
 jj díky,narval jsem tam drátěnky a už je to vpohodě. Ted by mě spíš zajímalo proč mi to tak blbne. Když mám otevřený vzducháč tak to jde dobře točit ale jak zařadím kvalt tak to začne zdechat,nejde to vytočit a nerozjede se to a hned to chcípne. Když vzducháč zavřu tak se s tím sice rozjedu ale zase to hrozně blbě jede a takzvaně to čtyřtaktuje... Prosim poradte. skusil jsem vsechno a nic nefunguje. Karbec seřízený-šroub směsy povolený o 1 otočku... Ještě prosimvas jak se zjištuje jestli je dobra hladina v plovakovce? Má byt po stisknutí hladina zároven plováčku? Dík moc
Datum: 12. dubna 2010 19:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 do tlumiče u exc jsem narval rockwool a pohodička...
Datum: 12. dubna 2010 18:38
Jméno: venca
IP: uživatel8693
 pic hale za 1 do tlumice narvi drátenky na mití nadobý ne ty umelohmotný jo ty by schorely a za 2 skus vycistit filtr a sestelovat pomer palivo / vzduch me to 516 taky delala ale to je jina kroska nez máš ty
Datum: 12. dubna 2010 17:45
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 CAuvec... kdyz jsem si nechal snizit hlavu, a poradne ji utahnu... tak mi tluce pist do hlavy... myslite ze pomuzou napr. dve hlinikovi tesneni? popř. 3. Nevadi to necemu? dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel3640
 kdyz se snizuje hlava,tak i s upravou spalovaciho prostoru jinak vzdy klepe!!
Datum: 13. dubna 2010 16:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 snížíš hlavu (plácnu) o 0,5mm a dáš tam 2 těsnění o tlouštce 0.25mm co se stane?? nesnížíš to ani trochu a výsledek bude stejnej jako kdyby jsi jí vůbec nesnižoval...
Datum: 12. dubna 2010 18:26
 asi si to s tím snížením krapet přehnal...ted bych tam asi dal jedno těsnění max..
Datum: 12. dubna 2010 17:04
Jméno: jirka
IP: uživatel8931
 hojte mam jawu 250 a zničeho nic mě začala ve vysokych otačkach rychle blikat až svítit kontrolka dobíjení nevite čim to je?? znamená to že mě to nedobíjí?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 17:29
 zkontroluj uhlíky
Datum: 12. dubna 2010 17:29
Jméno: Dusde
IP: uživatel9046
 Zdarec, nevíte o nějaké lehké úpravě která by mi přidala do rychlosti na Jawě 50? Mám tam 0.výbrus, 14z.sekundáro, origo karbec, rozeta taky originál a jede mi to max. 50km/h a když jsou dobré podmínky tak něco málo pod 60km/h ale když to tak dlouho držím tak to začne zdechávat a musím zpomalit. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 20:38
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 mne to jede 65 ale je to uplne slaby rozjezd aj na 2 my to na rovine pomalu se rozjizdi jen jednicka je rychla nemate nekdy rozetu 69 zubu na 05 pionýra
Datum: 19. června 2010 20:38
 to není možný dyť já točím na dvojku 45-50km/h a na trojku 68km/h nekdy když to nemám moc přehřáty tak to aji těch 75km/h letí
Datum: 16. dubna 2010 14:41
Jméno: standa
IP: uživatel3640
 myslim ze celkove serizeni stroje a vycisteni palivove soustavy by to vyresilo i bez GO......
Datum: 13. dubna 2010 16:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 udělej go, zajed a 75 s 13zubem to jet musí!(pokud máš šikovný ruce  )
Datum: 12. dubna 2010 21:14
 udělej přesně to, co říkají ostatní, ale kdyby si chtěl ohodně větší výkon, tak si kup lepší karbec a nech si třeba udělat úpravu od stejskyho ale říkám tady už se točí docela dost peněž, nemůže si to dovolit každej.....
Datum: 12. dubna 2010 19:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tam aspon 13 nebo nejlíp 12... pojede ti to ještě rychlejc a kopce budeš tahat na 3
Datum: 12. dubna 2010 18:29
Jméno: Dusde
IP: uživatel9046
 A kopce tahám v klidu na 2.kvalt
Datum: 12. dubna 2010 17:58
Jméno: Dusde
IP: uživatel9046
 Na 2. rychlost mi to jede 40 a když tam zařadím 3. tak se ta rychlost spíš jenom udržuje ale jinak tah se mi zdá dobrý. Vytočené je to hned ale jak jedu na trojku tak už se tomu nehce
Datum: 12. dubna 2010 17:57
 stopro si dej menší sekundár...já nic nemám upravenýho,mám nultej výbrus.13 sekundár...a na trojku max 67...víc ani ránu...bejt tebou udělám už výbrus.už bude asi vyběhaný válec
Datum: 12. dubna 2010 17:00
 jo a sekundár mám 12z
Datum: 12. dubna 2010 16:45
 dej si menší sekundár. já mám taky nultý výbrus, maličko upravený válec a těch 50 až 55 co ty vytáhneš na trojce já vytočím na dvojku
Datum: 12. dubna 2010 16:45
 urcite si udelej ten vybrus  a sekundarko uz bych vetsi nedaval  pak budes kazdy kopen jezdit na 1
Datum: 12. dubna 2010 16:40
 dej si větší sekundáro  -pojede tzo rychlejc ale bude to slabší na to bych navrhl výbrus
Datum: 12. dubna 2010 16:38
|



|