Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Masér
IP: uživatel9046
 zdarec draci. dnes jsem leštil fíka Voskovým krémem na staré laky značky Tempo a na hadru mi to zanechávalo barvu laku. Dělá vám to taky? Jen mám obavy abych se po pár leštění neproleštil až na plech. Lak tam mám ještě původní. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 12:19
Jméno: drupi
IP: uživatel749
 Tempo je to nej! Barvu na hadru zanechává jelikož obsahuje abrazivo,ale žádnej strach na plech se neproleštíš, abrazivo sebere jen zvětralej lak , a lesk je jako bejk!
Datum: 02. května 2010 12:19
Jméno: xpuppy
IP: uživatel9198
 Pokud ten olej nebudeš utírat, je to perfektní na konzervaci přes zimu!!!! já jsem tím postříkal celýho páva (bez pozdějšího utírání), a po 2 letech je pořád namaštěnej, perfektně zakonzervovanej!!!
Datum: 16. dubna 2010 16:41
Jméno: xpuppy
IP: uživatel9198
 Tempem toho moc nenakunzumuješ, jen ubíráš a ubíráš. Auto má slušnou tlouštku laku, tam je to šumáč, ale starý motorky už josu kolikrát tak na hraně. Já tempo používám jen výjmečně, vím, co umí. \r\nJInak pro maséra- odkaz:\r\nhttp://www.vasoil.cz/detail/silikonovy-olej-sprej-400-ml/silikonovy-olej-400-ml/\r\nTakový koupíš v každém obchodňáku, v oddělení auto-moto. Jo a zapoměl jsem dodat že je perfektní i na gumu-i na pneumatiky, a narozdíl od obyč olejů neuschne,a stále to vypadá jako by to bylo mokrý
Datum: 16. dubna 2010 16:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já si právě myslím že ten lak tím tempem spíš nakonzumujete ne?? že ho tím udržujete ve stálé kondici a né že se tím jakoby smejvá...já to taky dělám tempem..dělal jsem tím i auto a to dostkrát a nikdy se mi nestalo že bych se proleštil na plech
Datum: 15. dubna 2010 21:44
Jméno: Masér
IP: uživatel9046
 A neposlal by jsi mi odkaz jestli je i někde na internetu? Dík
Datum: 15. dubna 2010 18:04
 A gór když vezmeš na staré laky, to ubírá nejvíc. Bohužel jednu panelku už mám tím pěkně dorasovanou. Spíš doporučuju použít jen jednou na oživení laku, a pak si kup silikonovej olej co prodávají v Tesku za 80 korun (modrej, červenej deklík, a na obrázku je jakejsi med nebo co), a tím celou motorku postříkej, a jemně utři. lak se perfektně oživí, vyjasní a má to i stálou ochranu. pak to vypadá jak právě nastříkaný lak
Datum: 15. dubna 2010 18:00
 Je to normální...mě to taky na číze dělá...
Datum: 15. dubna 2010 17:44
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 18:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 rozeber a vyčisti jak říkají podemnou
Datum: 15. dubna 2010 18:20
Jméno: standa
IP: uživatel9196
 nemuzu si pomoct,ale dostal se ti bordel do plovakovky a nejenom ze to ucpalo trysku,ale dokonce i zasralo palivovej ventil a proto se to ulejvá.....chce to palivovej filtr!!!
Datum: 15. dubna 2010 16:43
 Já měl taky podobné. Dalo se jet jen přískokama na jedničku, když jsem přidal plyn, abych dal dvojku, chcíplo to. Musí se vyčistit CELÝ KARBEC, žádné jen trysky, odmontovat a úplně komplet pokud možno kanálky stříkačkou(bacha na oči, benzín docela v oku pálí)
Datum: 15. dubna 2010 16:10
 Zdarec,budu zajíždět fíka na M2T.V jakým poměru to mám mazat?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 7:26
 M2T je lepsi se vybejbat..reknes-Jezdim na M2T tak ti hned vsichni zacnou vynadavat ze to je srac apod. i kdyz jezdis treba na kvalitni...Proste nektery M2T delaji nekterym M2T spatnou povest...
Datum: 16. dubna 2010 7:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevadí ,a tím schellem bych zajížděl stejně tak 1:30-35...ale nebudeš mít zasranej vejfuk a všechno...já na něj jezdil se stadionem celý léto 1:35 a když jsem vytáhl tlumič z výfuku tak měl cihlovou barvu...žádný kameny uhlí nic
Datum: 15. dubna 2010 21:49
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Prosimvás myslíte že to nevadí když jsem do benzínu namichal olej mogul tsf 1:25?Protože zajíždím a nerad bych aby se tomu něco stalo
Datum: 15. dubna 2010 19:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jj od parama trysk m2t je dobrý olej fakt eňoňuňo ale můžu doporučit starý olej který už asi neseženeš Golem m2t je taky dobrý olej
Datum: 15. dubna 2010 18:00
 jestli chcheš zajížďět na nějaky uplně levny m2t tak se na to vyser jediny M2t co je ještě dobry tak má přesnej název PARAMO TRYSK M2T toto ti doporučuju to je to dobry m2t a s tímto m2t maž tak 1:25 a po záběhu 1:30-35 toť vše
Datum: 15. dubna 2010 17:45
 *tak
Datum: 15. dubna 2010 17:40
 hoši tam dík... A kolik bych měl mazat u toho oleje Shell Advance SX 2T ?
Datum: 15. dubna 2010 17:38
 postul :  ale ne tak husté
Datum: 15. dubna 2010 17:07
 ryan: jj, taky je otazkou kolik toho najezdíš za rok
Datum: 15. dubna 2010 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel9196
 napsal jsem to takle,protoze sem se chtel týhle debate vyhnout  Sem ted čerstvej a ve formě,takze by to bylo tak na 70 odpovedi
Datum: 15. dubna 2010 16:44
 bobacz:abys tam nenalil od maminky moč co má k doktorovi ve sklence.to je taky žluté...
Datum: 15. dubna 2010 16:44
 Ryan- Cos čekal? Že ti to vybuchne?
Datum: 15. dubna 2010 16:44
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Já jezdím taky na M2T a míchám to 1:30 a nic se tomu nestalo.
Datum: 15. dubna 2010 16:42
 standa: hmm...ale nekomu proste nevysvetlim ze rychlej záběh neni to samé co dobrej záběh
Datum: 15. dubna 2010 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel9196
 Proste chce aby se to rychle "zajelo".....jo 1:25 je optimalni....ty kecy okolo uz urcite zná....je to jeho volba,tak ho nechte.....
Datum: 15. dubna 2010 16:38
 M2T na zajíždění 1:25.
Datum: 15. dubna 2010 16:02
Datum: 15. dubna 2010 15:57
 pavelc: Tak hlavně že ty jsi poradil, to jsem rád!...já mu jenom vysvětluju, proč je lepší mazat jinym olejem. Když má novej výbrus tak mu přece nebudu radit, aby tam lil nějakou sračku, co myslíš?? To by pak neměl ten výbrus smysl!
Datum: 15. dubna 2010 15:47
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 jezisi pta se vas v jakym pomeru to ma mazat,ja zase nechapu s prominutím bl***ky ktery to tady porad resí! jeho vec ne?!
Datum: 15. dubna 2010 15:43
 jj,no já sem se jen ptal,zatím na to nejezdím
Datum: 15. dubna 2010 15:32
 Ano, na M2T se dá jezdit, ale je větší opotřebení motoru, víc se zanáší motor, víc to kouří, musíš tam toho dávat víc...prostě nechápu proč si nepřiplatíš těch pár korun za kvalitní olej, ve výsledku tě to vyjde skoro levněji...navíc dnešní M2T údajně neni tak kvalitní jako bývalo, asi protože se vyrábí recyklací z vyjetejch motorovejch olejů...nemá smysl šetřit každou korunu na tomhle...
Datum: 15. dubna 2010 15:30
 Ale když na to jezdily fichtly atd do teď tak nevím co by se na tom mělo posrat??Ten kámošův otec má najeto 30tis bez dělání výbrusu...
Datum: 15. dubna 2010 15:23
 mustangista: 1:20 je moc oleje...bylo by to přemazaný...dneska už se písty dělaji z jiného materiálu než tenkrát, takže stačí mazat mín...v pohodě bych mazal 1:30, nebál bych se toho...
Datum: 15. dubna 2010 15:18
 Nerv: jednou to sám poznáš...s M2T sice při normální jízdě nezadřeš, ale za to opotřebení motoru to nestojí...fakt nechápu proč dáváš výbrus, když to hned potom posereš
M2T...
Datum: 15. dubna 2010 15:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nalej TSF od mogulu 1:20
Datum: 15. dubna 2010 15:13
 na ten shell teďka jezdím,v pohodě stačí to M2Téčko.Když na to do teď jezdí kámošův otec na dvěpade tak to zas nebude sračka..
Datum: 15. dubna 2010 15:08
 Proč polosyntetiku??? stačí kvalitní minerál! shell sx 2 tě vyjde asi na 110kč/l, což je krásná cena! Dneska už jsou lepší oleje než M2T, to je jen přežitek z dob socialismu!¨, protože tenkrát se toho k nám zrovna moc nedováželo!
Datum: 15. dubna 2010 15:05
 každýho věc nn ?? Kčemu třeba kupovat nějakou polosyntetiku když to ten motor ani nevyužije
Datum: 15. dubna 2010 14:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tohle nechápu...proč si nekoupíš nějakej lepší oil a nedáš ho na zajíždění 1:35 ale budeš tam lejt M2T 1:20 který ti vyjde ještě dráž?? nechápu...
Datum: 15. dubna 2010 14:46
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 cus mam takovej problem mam mustanga ale nejdou mi svetla jenom kdyz motor je ve vysokych otackach tak se rozsviti, nevite cim by to mohlo byt? A jeste jede dotaz, je mozny abych mel v zadním svetle 2 zarovky? jednu na světlo treba 2W a druhou na brzdovy svetlo 3W. Prosím rychle odpovědět zítra pojedu do města a koupil bych tam na to ty žárovky aj. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 22:15
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 Spinac mam
Datum: 15. dubna 2010 22:15
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 A nebo cívky máš sjetý.
Datum: 15. dubna 2010 17:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to že ti to svítí málo má za příčinu nejspíš silná žárovka nebo nějakej spoj, kterej špatně vodí (zkontroluj čokolády atd..) no a aby ti fungovalo brzdový světlo tak musíš mít taky spínač...a jinak i s brzdovýmj světlem by tam měli bejt 2X5w žárovky
Datum: 15. dubna 2010 14:49
 Zdarec draci, nevedel by nekdo kde se daji nechat pochromovat dily za rozumnou cenu? nebo jestli se to da nejak vylestit od koroze???  dik za rady, zatim cuhezz
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 13:42
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 Valstějovice , Božejov, Hradec Kral. Vsetín ......... vic mist neznam
Datum: 15. dubna 2010 13:42
Jméno: Taxis
IP: uživatel600
 Draci... když nastavuju predstih na fikovi... dam ho do roni uvrate a nastavim odtrh... pak klikovkou pootočim do predu nebo zadu? aby mi pist sjel... napr.. na 1,7 mm? Predpokladam kdyz je to před-stih.. že asi do leva... nez se jakoby pist dostane do horni uvrate ze jo? nebo je to jinak dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 21:21
 od mustangisty nic nečti.strávíš u toho týden a výsledek nula.To ,,hodně zdaru,, je velice výstižné.Ten člověk vůbec neví která páčka.pro většinu lidí zde je to vir
Datum: 15. dubna 2010 21:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tady si to přečti http://www.jawa-pionyr.webnode.cz a dej si tam nastaveni předstihu  hodně zdaru.P.S ja to dělám od oka uplně i s odtrhem a lítá to skoro na trojku do kopcu
Datum: 15. dubna 2010 17:56
Jméno: Scott
IP: uživatel9195
 Je to jednoduchý. Motor se točí a v okamžiku, kdy se kontakty přerušovače oddělí, musí být píst 1,7 (nebo kolik je potřeba) před horní úvratí. Přerušovač se pak rozevře na svoje max (dle typu) Pokud se otevírá víc, nestihne se vrátit. Nastav odtrh a pak teprve předstih otáčením desky. Hodně štěstí. Dnes už to dělám i poslepu...
Datum: 15. dubna 2010 16:26
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 doleva
Datum: 15. dubna 2010 13:54
 ZDRAVÍM,JSEM ZELENÁČ MUŽETE MI PROSÍM PORADIT JAK PŘESNĚ SEŠTELOVAT PŘEDSTIH U JAWY 250 PANELKA ROK VÝROBY 1968???PŘEDEM MOCKRÁT DĚKUJI A PŘEJI MNOHO KILÁKU BEZ NEHODY ,DEFEKTU ČI ČERTŮ,....AT SE DAŘÍ.....IVO
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 22:29
 boocher: zkousecka na vodice funguje uplne stejne jako zarovka...tohle je ale jinak zapojené než si to měl ty...
Datum: 15. dubna 2010 22:29
 Já to u fíka dělám tak že nastavím horni uvrat, Jeden drát připnu na kladívko,druhý na kostru a točím se zapalkem a až žárovka zhasne tak mám předstih OK a v tu chvíli se přehodí jiskra... Dokonce to tak bylo psané i v nějakém manuálu mám tušení ale to nebylo přes zkoušečku ale přes jednoduchý obvod se žárovkou...
Datum: 15. dubna 2010 22:16
 bocheer: jozah to napsal dobře, má to bát jak to říká on
Datum: 15. dubna 2010 16:29
 To nemusi byt přesně ono to pojede i od oka a pak ti to doladíš... Jinak jozah: Nejak jsem to nepochopil že zkoušečka se rozsviti a predstih je nastaven. Ona by se měla rožnout když je uzavřený okruh a když je okruh rozpojený tak by svítit neměla... Svíčka hodí jiskru když se kladívko rozpojí takže: Když zkoušečka zhasne tak by měla přeskočit jiskra ne? Nechci na nic narážet možná máš jinačí provedení zkoušečky ale mělo by to být tak jak jsem to napsal já...
Datum: 15. dubna 2010 16:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sundávat nádrž je zbytečný...ohni si kus drátu a strč ho do válce... od oka snad poznáš jestli to máš cca 2,5-3,5 mm ne??
Datum: 15. dubna 2010 14:52
 sundáš nádrž vysroubuješ svíčku vezmeš šupleru naměříš hodnotu kdyz je pist v horni uvrati pak na te suplere pridas hodnotu predstihu otacis s motorem ve směru otaceni tak dlouho az pist dosedne na hloubkomer te sups
suplery. kdyz tohle mas zapojis na kladivka zkousecku druhej konec zapojis nekam na baterku a otacis s deskou tak dlouho az se zkousecka rozsviti v ten moment je nastavenej predstih utahnes sroubky a cele to das dohromady a muzes frcet.
Datum: 15. dubna 2010 11:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 Zkus 2,5 a pak podle potřeby přidávej nebo ubírej
Datum: 15. dubna 2010 11:29
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 20:14
Datum: 15. dubna 2010 20:14
 je jasny ze ,,,,,, sesa carkuje a neni to zadna provokace,, takze budte v poho
Datum: 15. dubna 2010 20:08
Datum: 15. dubna 2010 19:45
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Ja ti to reknu... protoze vzdicky premyslim co napsat.. tak me ty tecky proste ulkidnujou  proste uz jinej nebudu!!
Datum: 15. dubna 2010 19:12
Datum: 15. dubna 2010 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel9196
 zající nech si kecy o tečkách  ja taky teckuju!!!  mezery to smaze a necha to jen jednu a ja proste nechci aby ty slova byly vedle sebe,protoze je pak text spatne citelny a je lepe rozpoznat ktere casti vet patri k sobe.......nekteri totiz nejenom neumi psat ale dokonce cist a tohle je nejlepsi zpusob jak jim v tom pomoci.....sesa zase dela carky,tak klid jo
Datum: 15. dubna 2010 16:41
 *porado=poradi
Datum: 15. dubna 2010 16:36
Datum: 15. dubna 2010 16:35
 tečna=přímka dotýkající se dané kružnice v jednom bodě
Datum: 15. dubna 2010 11:24
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 Ona ta hlava nebyla delana presne na muj valec...! Proste chlapek.. kterej je dela... doma jednu nasel navic.. tak jsme si ji odnej vzal...! Sory.... ale takoví pojmy jako ,,TEČNA´´ mi nic nerikaji  A jeste mi ten chlapek rikal.. ze musim.. do diry kam patri svicka.. strcit...cinovej drat... proslapnout... a pak zmerit... jak velka je ta detonacni sterbina... (mezera mezi pistem a tou ledvinkou... jesi teda dobre chapu vyznam.. ,,detonační štěrbina) a rikal mi snad.. pokud je to neco malinko pres milimetr tak je to cajk... jak to je?
Datum: 15. dubna 2010 10:17
 Zapomněl jsem na vele důležitou věc....  Samozřejmě musíš mít antidetonační štěrbinu kterou na 100% tvoje hlava teď nemá....!
Datum: 15. dubna 2010 9:27
 Všechny rady koukám opět perfektní....nic se tady nemění.
Předpokládám, že ti někdo hlavu snížil jen na dosedací ploše na válec. To, že se musí upravit i přechod do ledvinky, už nikdo v potaz nebere. Musíš mít R60 nůž, kterým vytvořiš kulový prostor pro píst, ale tento prostor by měl mít pomyslnou tečnu k ose válce o "pár" st větší než má píst...v praxi....píst R60 má tečnu 19st. Kulový prostor chlavy by měl být nakloněn "víc". Snad je to srozumitelný...
"dej si tu palici do svěráku a frézkou z toho vem tolik o kolik si to stočil a pak vylešti" Povýšil bych tuhle větu na heslo pro všechny rádoby ladiče.....!
Datum: 15. dubna 2010 9:26
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 dej si tu palici do sveraku a frezou z toho vem tolik o kolik si to stočil a pak to vylešti
Datum: 15. dubna 2010 9:05
 Zdravím. Mám doma nějakou klikovku na jawu 175 dvojvýfuk,je to kývačka.... Je tam hrozně vyklepaná ojnice a kdoví jestli neni rozcentrovaná a je rezavá.. Za kolik Kč si myslíte že bych ji mohl prodat,kdybych ji nechal v mototechne zgenerálkovat? Kolik tak přibližně stojí generálka klikovky na 175 a za kolik přibližně mám šanci jí prodat? Ptám se protože mi tu zavazí,nemám jí jak využít,je ji škoda vyhodit a když jí zgenerálkuju a prodám aby někomu dobře sloužila tak abych na tom výrazně neprodělal... Popřípadě jestli by někdo neměl o ni zájem. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 20:48
 Dělal jsem GO motoru jawa 175/356 kývačka a repas klikovky mě stál 1500 kč
Datum: 17. dubna 2010 20:48
Jméno: standa
IP: uživatel9196
 Mam doma docela slusnou kliku na Jawu 250 kývačka kdyby nekdo chtel....necham ji za 500,-
Datum: 15. dubna 2010 16:32
 ja nechaval delat na 175 -477stalo to 1800korun prodas ji tak za 2000 az 2200
Datum: 15. dubna 2010 13:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to jí prodej spíš v takovým stavu jak je...ale fakt neim jak se ceny tohodle pohybujou..u pionýra je to kolem 700kč
Datum: 14. dubna 2010 22:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Měl bych dotaz na Sesu: Ahoj Seso, nechci nějak tlačit na pilu s novinkami. Vím, že kolem toho se hodně mluví, ale +- na kdy tak je plánuješ (měsíc)? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 22:55
 draku jak domu prineses vysveceni a pujdes k PC,,tak tu budou,,driv ne,,,, sorac je jich moc a budou to nejostrejsi novinky v historii fichtlkramku,, tak doufam ze se budete ve skole sprtat,,a sesa neni sam kdo bude poradne makat aby to prislo na svet
Datum: 14. dubna 2010 22:55
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 čau mám jawu 350/354 a má mezi všema kvaltama neutrál je to normální? já myslel že mezi 2a 3 neutrál nemá
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 21:44
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 aha takže jestli to dobře chápu tak by se mohlo staát že když vyřadím mezi 2a3 tak mi tam skočí nějaká rychlost
Datum: 14. dubna 2010 21:44
 Mezi 2 a 3 neutral je, ale nemá aretaci. Řadí hodně blbě.
Datum: 14. dubna 2010 21:30
 cus draci potreboval bych stranku nebo nake schema abych mohl na fichtlu slozit radici automat ja se v tom neviznam totiz a newim jak to slozit tak by mi stacila nak stranka ja bych to udelal podle toho dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 21:20
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 zdar mám takovej problém s pionýrem jeli sme na projížku a 3 krat mi spadl řetěz tak sme ho pokaždy vyndaly no po 3 sme ho vyndaly a pincek už nechcel chytit je mžný že se mi přimáčkl stator na rotor nebo se zohla hřídel od kliky když tam nemám tu přepážku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 20:39
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jak davaš řetěz tak spojka musi být ve směru
Datum: 15. dubna 2010 20:39
 s nejvetsi pravdepodobnosti ti ten retez bud pokurvil jednu z tech civek anebo brutalne rozhodil predstih mensi rada misto te prepazky tam dej aspon plech z konzervy nebo tak něco
Datum: 15. dubna 2010 11:37
 Nebo ti z toho řetazu vletěl nějaký bordel mezi kladívko a kontakt
Datum: 14. dubna 2010 22:35
Jméno: buben
IP: uživatel770
 nejspis ti retez narazil do statoru a rozhodil se ti predstih.....
Datum: 14. dubna 2010 21:31
 Zdar omlouvám se že to dávám sem vim že tohle není žádná inzerce ale čte to hodně lidí. Od jednoho kluka jsem koupil TP a slíbil jsem mu že mu pomůžu prodat motorku tak jsem mu jí dal na aukro je to možná trochu drahý ale někomu se může hodit tady je link: http://aukro.cz/item1000073849_cz_125_453_rv_1962.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 21:10
Jméno: Elrík
IP: uživatel9189
 Chtěl jsem se zeptat, co mam dělat když mi spojka uplně nevypíná ,ale když kousek hnu stim šroubek jak se to šteluje tak už zase prokluzuje tak neví někdo čim to může bejt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 17:23
Jméno: Elrík
IP: uživatel9189
 no opravdu si nejsem jistej jestli by nový lamely pomohly lepšímu vypínání. by to spí zhoršily
Datum: 15. dubna 2010 17:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to už jsou lamely KO
Datum: 14. dubna 2010 22:45
Jméno: Elrík
IP: uživatel9189
 ne to je přesně naštelovaný aby to bylo mezi, jak to kousek pootočim tak už mi to prokluzuje aniž bych spojku mačkal
Datum: 14. dubna 2010 21:32
 Tam kousek znamená třeba 1/8 závitu, jestli točíš třeba po půlkách tak se nediv.
Datum: 14. dubna 2010 21:21
 čus... mám problém.. když dám na babetu 207 pravý karter z jinačí babetty 207 tak bude to nějak vadit?? prosím poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 21:08
Posl.aktualizace: 10. července 2010 20:16
 Tak vsichni kterym je 16 jdeme se prihlasit abychom mohli na větsí kubaturu! od 16 let na moto do 25kW no neber to
Datum: 10. července 2010 20:16
Datum: 14. dubna 2010 23:37
 Já jsem na nějakým webu četl, že ten majitel je nějakej hňup, ale Aom jsem nezkoumal, to mě nežere, já chci jezdit na motorce.
Datum: 14. dubna 2010 21:18
 i Aom tam maji blbě
Datum: 14. dubna 2010 21:11
 Pozn.:Informace
Datum: 14. dubna 2010 21:07
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 21:50
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud máš všechny levé kártery sundané vč. spojek, vyšroubované šrouby co to drží a máš pouze jen ten pravý kárter+ v něm kliku, tak použij obří stahovák. Tak jsme to dělali my.
Datum: 14. dubna 2010 21:50
 Zdarec hoši mam problém z volnoběhem u jawy 21 ten štelovací šroub mam u plně povolený někdy je volnoběh dobréj a někdy maléj uš nwm čím to je dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 11:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 nene nebudou tu hádky já jsem rád že někdo vzal takové poučení o nastavení volnoběhu z mých stránek
Datum: 15. dubna 2010 11:33
 hele to je zbytečný dávat plnej plyn.. prostě se běž projet, pak nech nastartovanej motor a utahuj ten šroub, dokud to nebude OK. když budou otáčky vysoký tak ho jednoduše povol...( trochu.. nesmíš to povolovat hodně toto je jemná práce se šroubovákem...)
Datum: 15. dubna 2010 7:12
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 ja sem to nwiděl že to je mustangistovo
Datum: 14. dubna 2010 21:57
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tento odkaz na mustangistovi stranky si sem nemel davat , vzniknout tu hádky
Datum: 14. dubna 2010 21:51
Datum: 14. dubna 2010 21:10
 nojo přesně skypi 23, zapomněl sem ti to napsat...
Datum: 14. dubna 2010 21:09
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 jestli chceš volnoběh zvýšit tak muisíš ten šroub utahovat a ne povolovat
Datum: 14. dubna 2010 21:03
 mě toto dělalo u babetty... zkus nastavit větší volnoběh ale pozor nastavuj ho, když máš motor zahřátej...
Datum: 14. dubna 2010 20:54
 zdar dracy, chci se zeptat jestli někdo z vás má zkušenosti s tuningovým vzduchovým filtrem, dík moc za jakou koli odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 14:13
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 a co kdyby si tam dal vetsi trysku?
Datum: 15. dubna 2010 14:13
 Blbost,kdyz neni vetsi tryska tak to je vo nicem
Datum: 14. dubna 2010 21:20
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pokud neni upravený karbec tak je to vo ničem
Datum: 14. dubna 2010 20:57
|



|