slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1248  1249  1250  1251  1252  1253  1254  1255  1256  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když špatně teče benzínovej kohout, pomohlo by ho uvařit v octu jak karbec? Štoural jsem do něj snad vším, proháněl benzínem pod tlakem, rezerva stejně teče-neteče a docela mě štve jezdit furt na otevřeno, protože tam zůstává dost benzínu zbytečně. Když pustím rezervu, tak musím držet dost dlouho cupovák, aby tam něco nateklo. Pak se svezu 1km a můžu zas čekat až se naplní. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
problém je v tvojich rukách...máš je levé.... jak máš komplet kohoutek tak jde rozšroubovat na 3 části a ještě jde vytáhnout i ta trubyčka. pak se to tomu krásně dostaneš a bez ptoblému vyčistíš a vytřeš hadrem...to chce trochu u toho přemýšlet, vís ;-)...a pokud se ti zasere zrńovu tak vyčistit nádrž od bordelu...to je taky problém?
 
 
Datum: 16. dubna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby to bylo tak snadný, tak se neptám. Problém je, že ten bordel se nejvíc hromadí v místě, kde odtéká rezerva. Drátem ani nic podobným to taky nejde.
 
 
Datum: 16. dubna 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to je problém ten kohout rozšroubovat a ten bordel vytahat?
 
 
Datum: 16. dubna 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel1553    
mně to taky nechtelo tect, tak sem to kompresorem profukl a uz to teklo.
 
 
Datum: 16. dubna 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako že vyvařit? Stříkačkou, drátem, špejlí jsem ho proháněl 3x a bez úspěchu.
 
 
Datum: 16. dubna 2010 13:30
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
jen to tím prožen :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel8280    
dneska je tak nadherny pocasi zatim tak vytahnete masiny a jezdete odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
U nás je zas mokro...
 
 
Datum: 16. dubna 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v tom studený větru co tu máme se mi nechce.
 
 
Datum: 16. dubna 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
já sem bojužel nemocnej takže nemužu bééé :-(
 
 
Datum: 16. dubna 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel8280    
draci já tak miluju pionýra co vy??to je hodne dobrej stroj co??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
přesně tak pionýr je legenda,teďka mám taky zařizenýho pionýra se vším všudi a čeká v garáži až na něm vyrazim na silnici,akorat že ještě nemám dodělanou autoškolu,myslim si že na něm najezdim ještě tisíce kilomerů :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel8426    
Nic nevyjadri me kladne slovo k pionyrum.!
 
 
Datum: 16. dubna 2010 14:35
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel1669    
Kolecko: Máš recht :-D
 
 
Datum: 16. dubna 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sice mi naprosto uniká smysl příspěvku, ale co nadělam...:-D
 
 
Datum: 16. dubna 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
ale jo je hodne dobrej na zacatek nedam na nej dopustit i kdyz uz na nem jedu jen obcas.
 
 
Datum: 16. dubna 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: tom1972      E-mail:      IP: uživatel8733    
Zdar draci:Mám teď možnost nechat obrousit klikovky na pio na menší průměr(90 mm _motokros , 85 mm _cestovky).Je to přes kolegu,tak 2-3 kusy do měsíce.Cena je 100-120Kč za milimetr na průměru(90 mm _ 1000Kč atd).Kliku nerozlisovávám,brousím vcelku-musí být bez poškození-hlavně důlky pro hroty. Vyvážení nedělám,ale udělám návrh dle průměru a hmotnosti vašeho pístu + kruhy + čep.Více emailem dalibor.toman@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: dmaniak      IP: uživatel7590    
Zdar vim ze to sem nepatri,,ale mam simsona a nechce mi drzet volnobeh, kdyz ho sesteluju tak drzi a druhy den kdyz simsona nastartuju tak zacne sam pridavat do nejvyssich otacek (mam novej karburator) nevíte co s tím? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
nech to zahrat.. dej si kolecko kolem vesnice.... a pak steluj volnobeh...
 
 
Datum: 16. dubna 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: tesaji      IP: uživatel9205    
řekl bych že to šteluješ za studena a to je error
 
 
Datum: 16. dubna 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
Bud ti zadrhává lanko sytiče nebo někde saje falešný vzduch.
 
 
Datum: 16. dubna 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Muze mi nekdo vysvetlit popis u teto soucastky? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2453.html Pise se tam: "Výměna spočívá v tom že zaměníte tuto hřídel a s komem nábojem za to co máte v převodovce původní .Jen je potrřeba dát 18z.kolečko na hlavní hřídel ....a 20z.kolečko na předlohouvo hřídel (to je ta kratší). Originalne je na hlavni hrideli 20-zube kolecko a na predloh. 18-zube. Je to preklep nebo mi neco unika, jako treba souvislost s timto? http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=2682# odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci ty kolecka se fakt musej prohodit,, jinak to strati smysl
 
 
Datum: 16. dubna 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
Jo jo taky jsem to počítal a bez přehození mi to nehrálo do noty.Myslím,že o tom přehození tam zpočátku nebyla řeč.
 
 
Datum: 16. dubna 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Opravte me, jestli se mylim, ale originalni prevod. pomery jsou: 1:2,698979592, 1:1,478571429 a 1:1. S upravenou prevodovkou bez prehozenych kolecek se dostanu na: 1:2,029411765, 1:1,111764706 a 1:1. S prohozenymi kolecky podle navodu u Sesy: 1:2,029411765, 1:1,37254902 a 1:1. Takze bez prohozenych kolecek jezdim skoro jako Stadion taky na 2 kvalty, protoze mezi 2 a 3 je velmi maly rozdil... .)
 
 
Datum: 16. dubna 2010 0:39
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Uz sem to pochopil, stacilo se podivat na ten obrazek a trosku premyslet...
 
 
Datum: 16. dubna 2010 0:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel9187    
Dobry den jsem tu znova to minule sem nechca smazal.. tak jak uz sem predtim rekl vytahl sem od dedy z garaze fechtla (jawa 555) a vse sme procistili benal tece zkouseli ale proste nechapu proc ale nejde jiskrak kdyz se stim robehnu a dam za jedna tak to jenom debilne zabubla svetla zadni a predni sviti ale nenaskoci to proste mi nechce hodit jisku netusim vubec proc kamos dojel na svoji massine :-D zkouseli sme dat na mojeho fechtla jeho svicku a civku a proste jiskran nikde do faje sme strkali prsty a nic sundal sem faju skusil dat prst na drat a porad nic kdyztak by bylo dobre pridat si me na icq 566-343-094 a tam vic pokecat ale piste klidne sem dekuju predem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 3:29
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele koukni se jestli se ti nedotýká jeden vývod na indukční cívce o nádrž mě se to stalo a já nevěděl co stim je kouknu pod nádrž a ona cívka sem myslel že umřu...takovejch hodin zkoušení a ona jenom taková blbost....
 
 
Datum: 16. dubna 2010 3:29
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Cau draci... jak je to ze světelnejma cívkama na fikovi? kolik dávaní V? 3V nebo 6v? a kdyz jedu treba na plnej plyn o kolik se zvednou Volty než když je fik na volnoběh? Díkes moc za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cívky u zapalování 20W dávají každá 6V.... u zapalování 30w dává každá cívka 3V
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau mam taky problem prave sem dodelal GO motoru na mustangu nove loziska gufera klikovka s jehlovym loziskem valec po3 vybrusu atd .no a jak to startnu tak mi ten pist zacne triskat do hlavy valce nevite proc nemam tam dat hrubsi tesneni pod valec nebo co?bo fakt nevim :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no tak sem tam dal hrubsi tesneni a nic neklepe tak to je v poho
 
 
Datum: 16. dubna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Wopicak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej pod hlavu dve tesneni, ten problem je popsanej tady od sesy u valce s vybrusem č. 8, ale myslim ze ty jsi na tom stejne
 
 
Datum: 16. dubna 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
no zkus tam da tesneni pod hlavu.. takovi to tenounky hlinikovi.. ale je divny... ze ti to dela...
 
 
Datum: 16. dubna 2010 8:12
 
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel9201    
Zdarec draci když budu delat zaverečné zkoušky tak nevíte na co me bude ptat komisar Jake otázky Ohledne motorky jakože třeba zadní brzda a ty mu povikládáš udržbu,atd Všechny ty otázky estli někde nejsou?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
http://www.autoskola-prchal.ji.cz/
 
 
Datum: 16. dubna 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel9201    
JÁ mám knížku ale tam to není tam jsou otazky ohledne aut Protože mám k knížku na autoškolu na auto :-D chápete....tak kdybys nasel ten papír tak by to bylo dobry...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V učebnici nejsou otázky na motorky... Mi je dal na papírech učitel v autoškole ať se to naučím.
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otázky i odpovědi máš v učebnivi do autoškoly.....stačí hledat
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas tam napnuti retezu a kontrola stopy, povinna vybava, vymena zarovky a na vic uz si nevzpomenu kdyz vydrzis tak snad najdu papir s otazkama a zejtra ti to napisu
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
čus draci potrebuju poradit jak mam vimnenit cep u jawa 23 ako u vidlic nwm jak vubec to nejde skousim doto rezat kladivem a nejdeto vitlouct chci to totiz vimnenit jak to mam udelat pls poradte ozvete se na email odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
jo zadni kyvku ae kdis chapes tak pochopis co pisu
 
 
Datum: 17. dubna 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
a co se naučit psát, aby čtoucí pochopili co vlastně chceš???
 
 
Datum: 16. dubna 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
myslíš zadní kyvku??
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci,kolik může mít cenu jawa 550 nebo 550 peřízek? já se v tom přesně nevyznám.Chybý tomu to základ a to motor,a podsedadlový plech,JE z roku 58,pěkná zelená barva,newím jestli origoš.sou k tomu i prsíčka,elektroinstalace,indukčka,maska,nádrž,pekné sedlo,blatník,kříž,a 4 v celku pěkné kola.Jak říkám chybí jen motor,podsedadlový plech...na kolik by jste to typovali?Dyžtak zítra udělám nějaké foto... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na štítku není 59,ale 58...já nevím no,,,já bych si hop i možná nechal,jenže v garáži už mám ted 2 fichtly,bratr simsona,a už se to tam jaksi nevejde a všem to překáží,a pujdě něco co není kompletního...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
59 rocnik se uz parezy nevyrabely ale je mozny ze se to doprodavalo, to je to same jako ze se najdou dvacitky s rokem vyroby na stitku, ve ktery se uz dvacy nevyrabely...jinak péro ma pravdu, neprodavat! dyt parez je kral mezi fichtly! dostat to do ruky tak to z nich nepoustet!
 
 
Datum: 15. dubna 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty kokot jestli máš fakt 550 tak to neprodávej!! to by jsi prodělal trenky...to si nech...ale teda nechápu jak to může bejt rok 1959 :-D
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,OK takže mám v garáži 550
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Ondragam má 555. 550 je bez nosiče...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hanz...nevím jestli to myslíš vážně,ale psal jsem že tomu chybí motor,a podsedadlový plech
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondragam : toho červenýho pařízka jak máš na profilu to je 550 nebo 555? Mám ten jiný tip než ty,
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Hanz      E-mail:      IP: uživatel9200    
ja bych řekl minimlane 5000kč jestli je v dobrem stavu tak i víc
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jasný,zítra tu bude foto,Já jsem včera koupil jednoho fíka,a toto jsem k tomu dostal,tak bych chtěk vědět jakou to má cenu...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mě docela zajímá, počkám na foto..
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci co by se stalo kdybych do pionyra nalil ten 100oktanovej benzin jelo by to lip nebo to neni poznat??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 14:37
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel8426    
Toz ma to tochu lepsi akceleraci pokud dobre sestelujes predstih!
 
 
Datum: 16. dubna 2010 14:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemá to význam...akorát se to víc hřeje...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proc by mel dojebavat klikovku atd. ?
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: Hanz      E-mail:      IP: uživatel9200    
No o něco lépe to jede ale o moc ne ale hlavne si s tím rychleji dojebeš motor klikovku pís a písní kroužky a ložisla není to na to staveny normalne by to melo jezdit na special ale neco to vydrzi neni to hned ze se to posere chvili to asi jezdit bude
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Pro normalni pouzivani to nema vyznam... ale pokud tzv. (tjuníš) :-D tak pak to nějakej vyznam maaa :-) napr snizena hlava :-) tam by to snad melo byt znat :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci kdyz budu menit pist i krozky tak kolik km mam ujet???a kolik tak nadrzi???me to totiz neukazuje a kolik mam mazat s mogulem TSF??a na jakej zarez to mam dat???a jak to mam zajet nemam mu moc davat ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Pokud to mas jenom pist a krouzky.. tak to tak 50-100 km moc nehon... at si krouzky sednou.. a bude to cajk :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel8793    
Cau draci... JAKEJ PROUD VYRABI SVETELNA CIVKA NA FIKA? stridavy na stejnosmerny? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9196    
z dynama ti jde dá se rici tepavý stejnosmerný proud. Ano civky z fichtla jdou usmernit pres graetzuv mustek a pro minimalizovani ztrat na napeti se pouzivaji Shotkyho diody
 
 
Datum: 15. dubna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondragam: v podstatě i dynamo vyrábí střídavý proud, který je ale na komutátoru mechanicky usměrněn.
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejnosměrnej vyráběj dynama. Kývačky(150 mezitip NE) jsou na stejnosměrnej, myslím, kdyžtak mě opravte.
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Kdyz civka v magnetickem poli vyrabi stridavej ..tak co vyrabi stejnosmernej? a nestacila by na usmerneni... usmernovaci dioda?
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ho chceš usmernit je dobrej Mustkovej usmernovač ... (můj názor)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cívka v magnetickém poli nedokáže vyrábět jiný než střídavý proud
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozrejme ze stridavy...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel8793    
stridavy nebo stejnosmerny?
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel9046    
To: Napster10 . Dočetl jsem se že jsi z okresu Břeclav. Odkud přesně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, přesně to jsou Brumovice. Pokud víš, kde jsou Velké Pavlovice, tak to je kousek.
 
 
Datum: 15. dubna 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nemate nekdo skusenosti s elektrochemickym zinkováním?? chtěl bych nechat pozinkovat riditka na pio. protoze jsou natreny stribrenkou a prorezavato. Nevíte jak ten zinek dlouho odolá venkovním podmínkám?? Vim akorat že to vypadá skoro jak chrom odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
hej borci co uděla to 11.z primarní kolečko ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
silná dvojka je na nic možná tak na pomalý tratě ale na rychlejší je naprd bude to mít velkej propad otáček...nejlepší je ladit sekundárem a rozetou,když chceš extrém tak primár,jenže na ten 11zub musíš dát půlspojku,která ráda praská a z 9zubem jedeš max 50km/h! já jezdím 11zub sekundár a z kopci nemám problém...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dovolte abych se do toho taky vlozil...teflonove lamely na chrchla NEEXISTUJOU, asi myslis ferodo, to uz by slo...jelikoz ale nevis jak se to spravne nazyva tak bych rekl ze s nima zkusenost nemas...pravda je ze ozubeni prve varky feroda nestalo za nic, druha uz by mela byt lepsi a pokud chces opravdu kvalitu tak se koukni na t yprofi lamely za 1050 co tu ma Sesa...navic nevim proc tu tahas spojku, pokud to byl priklad cinske kvality (ale vysoke kvantity) tak je to priklad dobrej...jinak on se pta na sekundarni kolecko, ikdyz to nazval blbe...vlastni nazor - ma to sic silu, kratka prevodovka, 1, 2, 3 a konec na padesati, sic kopce za tri ale to davam v solo jizde i na 13z a na silnici (nikde jinde uz nejezdim, skoda nicit peknej stroj) maximalka 80km/h oproti te padesatce v hroznejch otackach je rozdil...pokud si ale opravdu myslel 11 primarni tak jsem ho jeste nevidel, nerikam ze se nedela ale v ruce jsem ho nemel...ovsem 9z primar se dela, to je fakt...a jeste jedna otazka pro scotta - cim si myslis ze doscilis tou "silnou" dvojkou? pokud mas strroj v aspon trochu dobrym stavu (trochu casu, zrucnosti, penez a potu) tak je to bez dikuze proc to tak nedelat...stale mi to pripada ze i na seriovy prevodovce je jednotka dost blizko dvojce a trojku uz je ponekud vzdalena (od typu 20 az po mustafa, nulapetky mely dvojku trochu jinak resenou)...pokud udelas tu radoby kross upravu tak sice budes mit hodne kratky prechod mezi jedna a dva ale v praxi prakticky nepouzitelne jelikoz na dobrym stroji je to s trochou nadsazky to same...proste jen dva kvalty nechutne blizko...chapal bych to treba i 5q kde muzesmit kvalty kratce odstupnovane kdyz mas tolik kvaltu...a ten nejdulezitejsi problem - trojka...dvojku musis opravdu vytocit aby si tam posledni kvalt dal a on se chytl, to je ale jen na rovince (nebo z kopce) po velmi dlouhou dobu nez se dohrabe do otacek kde uz ma nejaky kroutici moment a kone aby byla ta trojka vubec vyuzitelna pro provoz...cili tim tu trojku pohrbis a udela z ni "svetelnou" rychlost, jak se rado mezi mladymi rika, proste ti tam bude na nic...pokud ovsem mas fichtla v takovym stavu, kdy i na trojku to s 13z nejede a je to vylozene trapeni, pak ho bud prodej nebo experimentuj se "silnou" dvojkou, jen jedno je reseni co to pio uvita a to jeste za predpokladu ze pujde do dobrych rukou a ne k fichtlari tveho razeni...kdyz uz teren tak mit na to stroj nalezite pripraven, v dobry kondici, on se rad odvdeci a kdyz uz upravu do sily pro teren tak 12z je takovej ideal (ale jak uz jsem rekl za predpokladu dobre provozuschopnosti stroji)...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: scott      IP: uživatel9195    
čínský repliky lamel. Kvalitní teflonové obložení na žalostně mizerném kovu. Zuby jdou pryč rychleji, než se lamela začne opotřebovávat. Primár můžeš měnit, ale musíš právě šachovat s řetězem. Vyskoušej to s tou dvojkou a bude ti stačit ladit sekundár...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
scott: mluvim o primarnim prevodu! ne o sekundarnim! a co jsou to teflonove lamely? to jsem na fichtla nevidel...nemyslis ferodové?
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: scott      IP: uživatel9195    
Asi myslíš pastorek. Ale s primárním převodem se už dá taky čarovat. Já jsem primár nikdy neměnil. Jestli chceš mít sílu v terénu a přitom slušnou rychlost (v mezích možností u fechtla) na silnici, pak bys mohl pastorek dát spíš víc zubů a zpomalit si dvojku. Rozebereš převodovku a ta dvě prostřední kolečka jsou dvojková. Prohodíš je mezi sebou a máš pomalou dvojku. Všechno se to musí odskoušet s ohledem na váhu jezdce atd... Je to jenom tip...Možností je hafo. Bacha na čínský repliky koleček. Jsou měkká a brzo se ojedou. Například teflonové lamely pro spojku jsou možná dobrý ale zuby šly pryč po jednom závodě fechtl cupu. Starej dobrej korek !!!
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel8793    
13 - 14 je origo
 
 
Datum: 15. dubna 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
origo je 14 jestli se nepletu:-D
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
primární 11 zubé kolečko nemyslel si spíš Pastorek?? protože 11 zubé primární je orig...
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel8793    
síla
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zase nějakej chytrej mira :-D
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: Frujito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kouzlo
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: timkenny      E-mail:      IP: uživatel9199    
Timkenny &#174; :chlapy muže mi tu někdo poradit ohledně babety 210, bohužel dnes jsem přišel k moji lásce a čekám že si dám pár koleček a ono mi to nezabirá,dříve při rošlapovaní mi občas to jakože podklouzlo a dnes at sem šlapal sebevic žadný startovací odpor,moc zkušenosti nemám jako moto mechanik takže jestli by někdo tušil co je za pruser a doporučil mi třeba někoho v praze a okolí byl bych strašně vděčný\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: Dykobraz      IP: uživatel9046    
stříkni to na to kolo vlevo jak tam máš ty 3 segrovky tak jsou tam po okrajích takové 3 dírky a do nic to stříkni. Nejlépe injekční stříkačkou. Na to pravem disku můžeš taky trochu odmastit přes tu škvíru po krajích a ptom to nech odkapat a mělo by to byt O.K. Někdy se mi stane že to nastartuje až po chvilce. ale to jen to první startování pak už mi to šlo pěkně na poprvé.
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: timkenny      E-mail:      IP: uživatel9199    
diky kluci za rady určitě to skusím\\r\\n
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Dykobraz      IP: uživatel9046    
jj je to možné. zkus sundat na motoru v levo ten plastový kryt a prostříkni to technickým benzinem
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zamaštěný startovací pakny...aspon co já tipuju:-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: jawa babetta      IP: uživatel9197    
Dobrý den prosím vás chtěl bych se zeptat jak jse mění olej v převodovce u babetty 210manual děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože??? 210manual??? To sem ještě neslyšel. Jestli máš manualní babettu, tak se hned přijedu podívat :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenom doplnim že je lepší to dělat při ohřátém motoru, a při vypouštění starého oleje vyšroubovat i nalévací šroub
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel9046    
odšroubuješ výpustný šroub na spodu motoru necháš starý olej vytéct a potom šroub dotáhneš a zvrchu je dolévací šroubek a tím zase naleješ nový a ještě si z boku musíš povolit ten kontrolní šroubek a až ti z tama začne olej vytékat tak to dotáhní ty 2 šrouby a jeto OK.
 
 
Datum: 15. dubna 2010 18:02
 
<  1248  1249  1250  1251  1252  1253  1254  1255  1256  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 23:32:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu