Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Když špatně teče benzínovej kohout, pomohlo by ho uvařit v octu jak karbec? Štoural jsem do něj snad vším, proháněl benzínem pod tlakem, rezerva stejně teče-neteče a docela mě štve jezdit furt na otevřeno, protože tam zůstává dost benzínu zbytečně. Když pustím rezervu, tak musím držet dost dlouho cupovák, aby tam něco nateklo. Pak se svezu 1km a můžu zas čekat až se naplní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 18:01
 problém je v tvojich rukách...máš je levé.... jak máš komplet kohoutek tak jde rozšroubovat na 3 části a ještě jde vytáhnout i ta trubyčka. pak se to tomu krásně dostaneš a bez ptoblému vyčistíš a vytřeš hadrem...to chce trochu u toho přemýšlet, vís  ...a pokud se ti zasere zrńovu tak vyčistit nádrž od bordelu...to je taky problém?
Datum: 16. dubna 2010 18:01
 Kdyby to bylo tak snadný, tak se neptám. Problém je, že ten bordel se nejvíc hromadí v místě, kde odtéká rezerva. Drátem ani nic podobným to taky nejde.
Datum: 16. dubna 2010 17:52
 a to je problém ten kohout rozšroubovat a ten bordel vytahat?
Datum: 16. dubna 2010 17:09
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 mně to taky nechtelo tect, tak sem to kompresorem profukl a uz to teklo.
Datum: 16. dubna 2010 15:03
 Jako že vyvařit? Stříkačkou, drátem, špejlí jsem ho proháněl 3x a bez úspěchu.
Datum: 16. dubna 2010 13:30
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 jen to tím prožen
Datum: 16. dubna 2010 13:20
Jméno: martin
IP: uživatel8280
 dneska je tak nadherny pocasi zatim tak vytahnete masiny a jezdete
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 14:16
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 U nás je zas mokro...
Datum: 16. dubna 2010 14:16
 v tom studený větru co tu máme se mi nechce.
Datum: 16. dubna 2010 14:02
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 já sem bojužel nemocnej takže nemužu bééé
Datum: 16. dubna 2010 12:44
Jméno: Martin
IP: uživatel8280
 draci já tak miluju pionýra co vy??to je hodne dobrej stroj co???
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 19:10
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 přesně tak pionýr je legenda,teďka mám taky zařizenýho pionýra se vším všudi a čeká v garáži až na něm vyrazim na silnici,akorat že ještě nemám dodělanou autoškolu,myslim si že na něm najezdim ještě tisíce kilomerů
Datum: 16. dubna 2010 19:10
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 Nic nevyjadri me kladne slovo k pionyrum.!
Datum: 16. dubna 2010 14:35
Jméno: stepan95
IP: uživatel1669
 Kolecko: Máš recht
Datum: 16. dubna 2010 12:53
 Sice mi naprosto uniká smysl příspěvku, ale co nadělam...
Datum: 16. dubna 2010 11:55
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 ale jo je hodne dobrej na zacatek nedam na nej dopustit i kdyz uz na nem jedu jen obcas.
Datum: 16. dubna 2010 11:45
 Zdar draci:Mám teď možnost nechat obrousit klikovky na pio na menší průměr(90 mm _motokros , 85 mm _cestovky).Je to přes kolegu,tak 2-3 kusy do měsíce.Cena je 100-120Kč za milimetr na průměru(90 mm _ 1000Kč atd).Kliku nerozlisovávám,brousím vcelku-musí být bez poškození-hlavně důlky pro hroty. Vyvážení nedělám,ale udělám návrh dle průměru a hmotnosti vašeho pístu + kruhy + čep.Více emailem dalibor.toman@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 10:53
Jméno: dmaniak
IP: uživatel7590
 Zdar vim ze to sem nepatri,,ale mam simsona a nechce mi drzet volnobeh, kdyz ho sesteluju tak drzi a druhy den kdyz simsona nastartuju tak zacne sam pridavat do nejvyssich otacek (mam novej karburator) nevíte co s tím? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 13:18
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 nech to zahrat.. dej si kolecko kolem vesnice.... a pak steluj volnobeh...
Datum: 16. dubna 2010 13:18
Jméno: tesaji
IP: uživatel9205
 řekl bych že to šteluješ za studena a to je error
Datum: 16. dubna 2010 11:48
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 Bud ti zadrhává lanko sytiče nebo někde saje falešný vzduch.
Datum: 16. dubna 2010 11:41
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 11:54
 draci ty kolecka se fakt musej prohodit,, jinak to strati smysl
Datum: 16. dubna 2010 11:54
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Jo jo taky jsem to počítal a bez přehození mi to nehrálo do noty.Myslím,že o tom přehození tam zpočátku nebyla řeč.
Datum: 16. dubna 2010 10:14
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Opravte me, jestli se mylim, ale originalni prevod. pomery jsou: 1:2,698979592, 1:1,478571429 a 1:1. S upravenou prevodovkou bez prehozenych kolecek se dostanu na: 1:2,029411765, 1:1,111764706 a 1:1. S prohozenymi kolecky podle navodu u Sesy: 1:2,029411765, 1:1,37254902 a 1:1. Takze bez prohozenych kolecek jezdim skoro jako Stadion taky na 2 kvalty, protoze mezi 2 a 3 je velmi maly rozdil... .)
Datum: 16. dubna 2010 0:39
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Uz sem to pochopil, stacilo se podivat na ten obrazek a trosku premyslet...
Datum: 16. dubna 2010 0:09
 Dobry den jsem tu znova to minule sem nechca smazal.. tak jak uz sem predtim rekl vytahl sem od dedy z garaze fechtla (jawa 555) a vse sme procistili benal tece zkouseli ale proste nechapu proc ale nejde jiskrak kdyz se stim robehnu a dam za jedna tak to jenom debilne zabubla svetla zadni a predni sviti ale nenaskoci to proste mi nechce hodit jisku netusim vubec proc kamos dojel na svoji massine  zkouseli sme dat na mojeho fechtla jeho svicku a civku a proste jiskran nikde do faje sme strkali prsty a nic sundal sem faju skusil dat prst na drat a porad nic kdyztak by bylo dobre pridat si me na icq 566-343-094 a tam vic pokecat ale piste klidne sem dekuju predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 3:29
 hele koukni se jestli se ti nedotýká jeden vývod na indukční cívce o nádrž mě se to stalo a já nevěděl co stim je kouknu pod nádrž a ona cívka sem myslel že umřu...takovejch hodin zkoušení a ona jenom taková blbost....
Datum: 16. dubna 2010 3:29
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Cau draci... jak je to ze světelnejma cívkama na fikovi? kolik dávaní V? 3V nebo 6v? a kdyz jedu treba na plnej plyn o kolik se zvednou Volty než když je fik na volnoběh? Díkes moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 21:57
 cívky u zapalování 20W dávají každá 6V.... u zapalování 30w dává každá cívka 3V
Datum: 15. dubna 2010 21:57
 cau mam taky problem prave sem dodelal GO motoru na mustangu nove loziska gufera klikovka s jehlovym loziskem valec po3 vybrusu atd .no a jak to startnu tak mi ten pist zacne triskat do hlavy valce nevite proc nemam tam dat hrubsi tesneni pod valec nebo co?bo fakt nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 20:12
 no tak sem tam dal hrubsi tesneni a nic neklepe tak to je v poho
Datum: 16. dubna 2010 20:12
 dej pod hlavu dve tesneni, ten problem je popsanej tady od sesy u valce s vybrusem č. 8, ale myslim ze ty jsi na tom stejne
Datum: 16. dubna 2010 12:08
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 no zkus tam da tesneni pod hlavu.. takovi to tenounky hlinikovi.. ale je divny... ze ti to dela...
Datum: 16. dubna 2010 8:12
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 Zdarec draci když budu delat zaverečné zkoušky tak nevíte na co me bude ptat komisar Jake otázky Ohledne motorky jakože třeba zadní brzda a ty mu povikládáš udržbu,atd Všechny ty otázky estli někde nejsou??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 15:04
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 http://www.autoskola-prchal.ji.cz/
Datum: 16. dubna 2010 15:04
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 JÁ mám knížku ale tam to není tam jsou otazky ohledne aut Protože mám k knížku na autoškolu na auto  chápete....tak kdybys nasel ten papír tak by to bylo dobry...
Datum: 15. dubna 2010 21:59
 V učebnici nejsou otázky na motorky... Mi je dal na papírech učitel v autoškole ať se to naučím.
Datum: 15. dubna 2010 21:16
 otázky i odpovědi máš v učebnivi do autoškoly.....stačí hledat
Datum: 15. dubna 2010 21:13
 mas tam napnuti retezu a kontrola stopy, povinna vybava, vymena zarovky a na vic uz si nevzpomenu kdyz vydrzis tak snad najdu papir s otazkama a zejtra ti to napisu
Datum: 15. dubna 2010 21:06
 čus draci potrebuju poradit jak mam vimnenit cep u jawa 23 ako u vidlic nwm jak vubec to nejde skousim doto rezat kladivem a nejdeto vitlouct chci to totiz vimnenit jak to mam udelat pls poradte ozvete se na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 15:33
 jo zadni kyvku ae kdis chapes tak pochopis co pisu
Datum: 17. dubna 2010 15:33
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 a co se naučit psát, aby čtoucí pochopili co vlastně chceš???
Datum: 16. dubna 2010 19:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslíš zadní kyvku??
Datum: 15. dubna 2010 21:51
 Zdarec draci,kolik může mít cenu jawa 550 nebo 550 peřízek? já se v tom přesně nevyznám.Chybý tomu to základ a to motor,a podsedadlový plech,JE z roku 58,pěkná zelená barva,newím jestli origoš.sou k tomu i prsíčka,elektroinstalace,indukčka,maska,nádrž,pekné sedlo,blatník,kříž,a 4 v celku pěkné kola.Jak říkám chybí jen motor,podsedadlový plech...na kolik by jste to typovali?Dyžtak zítra udělám nějaké foto...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 22:59
 Na štítku není 59,ale 58...já nevím no,,,já bych si hop i možná nechal,jenže v garáži už mám ted 2 fichtly,bratr simsona,a už se to tam jaksi nevejde a všem to překáží,a pujdě něco co není kompletního...
Datum: 15. dubna 2010 22:59
 59 rocnik se uz parezy nevyrabely ale je mozny ze se to doprodavalo, to je to same jako ze se najdou dvacitky s rokem vyroby na stitku, ve ktery se uz dvacy nevyrabely...jinak péro ma pravdu, neprodavat! dyt parez je kral mezi fichtly! dostat to do ruky tak to z nich nepoustet!
Datum: 15. dubna 2010 22:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty kokot jestli máš fakt 550 tak to neprodávej!! to by jsi prodělal trenky...to si nech...ale teda nechápu jak to může bejt rok 1959
Datum: 15. dubna 2010 21:40
 jo,OK takže mám v garáži 550
Datum: 15. dubna 2010 21:21
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ondragam má 555. 550 je bez nosiče...
Datum: 15. dubna 2010 21:08
 Hanz...nevím jestli to myslíš vážně,ale psal jsem že tomu chybí motor,a podsedadlový plech
Datum: 15. dubna 2010 20:58
 Ondragam : toho červenýho pařízka jak máš na profilu to je 550 nebo 555? Mám ten jiný tip než ty,
Datum: 15. dubna 2010 20:55
 ja bych řekl minimlane 5000kč jestli je v dobrem stavu tak i víc
Datum: 15. dubna 2010 20:54
 Jo jasný,zítra tu bude foto,Já jsem včera koupil jednoho fíka,a toto jsem k tomu dostal,tak bych chtěk vědět jakou to má cenu...
Datum: 15. dubna 2010 20:53
 To mě docela zajímá, počkám na foto..
Datum: 15. dubna 2010 20:51
 draci co by se stalo kdybych do pionyra nalil ten 100oktanovej benzin jelo by to lip nebo to neni poznat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 14:37
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 Toz ma to tochu lepsi akceleraci pokud dobre sestelujes predstih!
Datum: 16. dubna 2010 14:37
 nemá to význam...akorát se to víc hřeje...
Datum: 15. dubna 2010 22:24
 Proc by mel dojebavat klikovku atd. ?
Datum: 15. dubna 2010 21:11
 No o něco lépe to jede ale o moc ne ale hlavne si s tím rychleji dojebeš motor klikovku pís a písní kroužky a ložisla není to na to staveny normalne by to melo jezdit na special
ale neco to vydrzi neni to hned ze se to posere chvili to asi jezdit bude
Datum: 15. dubna 2010 20:57
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Pro normalni pouzivani to nema vyznam... ale pokud tzv. (tjuníš)  tak pak to nějakej vyznam maaa  napr snizena hlava  tam by to snad melo byt znat
Datum: 15. dubna 2010 20:30
 cus draci kdyz budu menit pist i krozky tak kolik km mam ujet???a kolik tak nadrzi???me to totiz neukazuje a kolik mam mazat s mogulem TSF??a na jakej zarez to mam dat???a jak to mam zajet nemam mu moc davat ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 20:44
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Pokud to mas jenom pist a krouzky.. tak to tak 50-100 km moc nehon... at si krouzky sednou.. a bude to cajk
Datum: 15. dubna 2010 20:44
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 Cau draci... JAKEJ PROUD VYRABI SVETELNA CIVKA NA FIKA? stridavy na stejnosmerny? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel9196
 z dynama ti jde dá se rici tepavý stejnosmerný proud. Ano civky z fichtla jdou usmernit pres graetzuv mustek a pro minimalizovani ztrat na napeti se pouzivaji Shotkyho diody
Datum: 15. dubna 2010 22:02
 ondragam: v podstatě i dynamo vyrábí střídavý proud, který je ale na komutátoru mechanicky usměrněn.
Datum: 15. dubna 2010 21:15
 Stejnosměrnej vyráběj dynama. Kývačky(150 mezitip NE) jsou na stejnosměrnej, myslím, kdyžtak mě opravte.
Datum: 15. dubna 2010 20:43
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Kdyz civka v magnetickem poli vyrabi stridavej ..tak co vyrabi stejnosmernej? a nestacila by na usmerneni... usmernovaci dioda?
Datum: 15. dubna 2010 20:40
 pokud ho chceš usmernit je dobrej Mustkovej usmernovač ... (můj názor)
Datum: 15. dubna 2010 20:11
 cívka v magnetickém poli nedokáže vyrábět jiný než střídavý proud
Datum: 15. dubna 2010 19:49
 Samozrejme ze stridavy...
Datum: 15. dubna 2010 19:38
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 stridavy nebo stejnosmerny?
Datum: 15. dubna 2010 19:36
Jméno: Fíkus
IP: uživatel9046
 To: Napster10 . Dočetl jsem se že jsi z okresu Břeclav. Odkud přesně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 21:06
 Zdar, přesně to jsou Brumovice. Pokud víš, kde jsou Velké Pavlovice, tak to je kousek.
Datum: 15. dubna 2010 21:06
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nemate nekdo skusenosti s elektrochemickym zinkováním?? chtěl bych nechat pozinkovat riditka na pio. protoze jsou natreny stribrenkou a prorezavato. Nevíte jak ten zinek dlouho odolá venkovním podmínkám?? Vim akorat že to vypadá skoro jak chrom
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 18:57
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 hej borci co uděla to 11.z primarní kolečko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 20:29
 silná dvojka je na nic možná tak na pomalý tratě ale na rychlejší je naprd bude to mít velkej propad otáček...nejlepší je ladit sekundárem a rozetou,když chceš extrém tak primár,jenže na ten 11zub musíš dát půlspojku,která ráda praská a z 9zubem jedeš max 50km/h! já jezdím 11zub sekundár a z kopci nemám problém...
Datum: 15. dubna 2010 20:29
 dovolte abych se do toho taky vlozil...teflonove lamely na chrchla NEEXISTUJOU, asi myslis ferodo, to uz by slo...jelikoz ale nevis jak se to spravne nazyva tak bych rekl ze s nima zkusenost nemas...pravda je ze ozubeni prve varky feroda nestalo za nic, druha uz by mela byt lepsi a pokud chces opravdu kvalitu tak se koukni na t yprofi lamely za 1050 co tu ma Sesa...navic nevim proc tu tahas spojku, pokud to byl priklad cinske kvality (ale vysoke kvantity) tak je to priklad dobrej...jinak on se pta na sekundarni kolecko, ikdyz to nazval blbe...vlastni nazor - ma to sic silu, kratka prevodovka, 1, 2, 3 a konec na padesati, sic kopce za tri ale to davam v solo jizde i na 13z a na silnici (nikde jinde uz nejezdim, skoda nicit peknej stroj) maximalka 80km/h oproti te padesatce v hroznejch otackach je rozdil...pokud si ale opravdu myslel 11 primarni tak jsem ho jeste nevidel, nerikam ze se nedela ale v ruce jsem ho nemel...ovsem 9z primar se dela, to je fakt...a jeste jedna otazka pro scotta - cim si myslis ze doscilis tou "silnou" dvojkou? pokud mas strroj v aspon trochu dobrym stavu (trochu casu, zrucnosti, penez a potu) tak je to bez dikuze proc to tak nedelat...stale mi to pripada ze i na seriovy prevodovce je jednotka dost blizko dvojce a trojku uz je ponekud vzdalena (od typu 20 az po mustafa, nulapetky mely dvojku trochu jinak resenou)...pokud udelas tu radoby kross upravu tak sice budes mit hodne kratky prechod mezi jedna a dva ale v praxi prakticky nepouzitelne jelikoz na dobrym stroji je to s trochou nadsazky to same...proste jen dva kvalty nechutne blizko...chapal bych to treba i 5q kde muzesmit kvalty kratce odstupnovane kdyz mas tolik kvaltu...a ten nejdulezitejsi problem - trojka...dvojku musis opravdu vytocit aby si tam posledni kvalt dal a on se chytl, to je ale jen na rovince (nebo z kopce) po velmi dlouhou dobu nez se dohrabe do otacek kde uz ma nejaky kroutici moment a kone aby byla ta trojka vubec vyuzitelna pro provoz...cili tim tu trojku pohrbis a udela z ni "svetelnou" rychlost, jak se rado mezi mladymi rika, proste ti tam bude na nic...pokud ovsem mas fichtla v takovym stavu, kdy i na trojku to s 13z nejede a je to vylozene trapeni, pak ho bud prodej nebo experimentuj se "silnou" dvojkou, jen jedno je reseni co to pio uvita a to jeste za predpokladu ze pujde do dobrych rukou a ne k fichtlari tveho razeni...kdyz uz teren tak mit na to stroj nalezite pripraven, v dobry kondici, on se rad odvdeci a kdyz uz upravu do sily pro teren tak 12z je takovej ideal (ale jak uz jsem rekl za predpokladu dobre provozuschopnosti stroji)...
Datum: 15. dubna 2010 20:27
Jméno: scott
IP: uživatel9195
 čínský repliky lamel. Kvalitní teflonové obložení na žalostně mizerném kovu. Zuby jdou pryč rychleji, než se lamela začne opotřebovávat. Primár můžeš měnit, ale musíš právě šachovat s řetězem. Vyskoušej to s tou dvojkou a bude ti stačit ladit sekundár...
Datum: 15. dubna 2010 20:10
 scott: mluvim o primarnim prevodu! ne o sekundarnim! a co jsou to teflonove lamely? to jsem na fichtla nevidel...nemyslis ferodové?
Datum: 15. dubna 2010 19:35
Jméno: scott
IP: uživatel9195
 Asi myslíš pastorek. Ale s primárním převodem se už dá taky čarovat. Já jsem primár nikdy neměnil. Jestli chceš mít sílu v terénu a přitom slušnou rychlost (v mezích možností u fechtla) na silnici, pak bys mohl pastorek dát spíš víc zubů a zpomalit si dvojku. Rozebereš převodovku a ta dvě prostřední kolečka jsou dvojková. Prohodíš je mezi sebou a máš pomalou dvojku. Všechno se to musí odskoušet s ohledem na váhu jezdce atd... Je to jenom tip...Možností je hafo. Bacha na čínský repliky koleček. Jsou měkká a brzo se ojedou. Například teflonové lamely pro spojku jsou možná dobrý ale zuby šly pryč po jednom závodě fechtl cupu. Starej dobrej korek !!!
Datum: 15. dubna 2010 19:14
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 13 - 14 je origo
Datum: 15. dubna 2010 19:08
 origo je 14 jestli se nepletu
Datum: 15. dubna 2010 18:53
 primární 11 zubé kolečko nemyslel si spíš Pastorek?? protože 11 zubé primární je orig...
Datum: 15. dubna 2010 18:42
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 síla
Datum: 15. dubna 2010 18:30
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zase nějakej chytrej mira
Datum: 15. dubna 2010 18:27
 Kouzlo
Datum: 15. dubna 2010 18:26
 Timkenny ® :chlapy muže mi tu někdo poradit ohledně babety 210, bohužel dnes jsem přišel k moji lásce a čekám že si dám pár koleček a ono mi to nezabirá,dříve při rošlapovaní mi občas to jakože podklouzlo a dnes at sem šlapal sebevic žadný startovací odpor,moc zkušenosti nemám jako moto mechanik takže jestli by někdo tušil co je za pruser a doporučil mi třeba někoho v praze a okolí byl bych strašně vděčný\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 18:59
Jméno: Dykobraz
IP: uživatel9046
 stříkni to na to kolo vlevo jak tam máš ty 3 segrovky tak jsou tam po okrajích takové 3 dírky a do nic to stříkni. Nejlépe injekční stříkačkou. Na to pravem disku můžeš taky trochu odmastit přes tu škvíru po krajích a ptom to nech odkapat a mělo by to byt O.K. Někdy se mi stane že to nastartuje až po chvilce. ale to jen to první startování pak už mi to šlo pěkně na poprvé.
Datum: 15. dubna 2010 18:59
 diky kluci za rady určitě to skusím\\r\\n
Datum: 15. dubna 2010 18:47
Jméno: Dykobraz
IP: uživatel9046
 jj je to možné. zkus sundat na motoru v levo ten plastový kryt a prostříkni to technickým benzinem
Datum: 15. dubna 2010 18:26
 zamaštěný startovací pakny...aspon co já tipuju
Datum: 15. dubna 2010 18:23
Jméno: jawa babetta
IP: uživatel9197
 Dobrý den prosím vás chtěl bych se zeptat jak jse mění olej v převodovce u babetty 210manual děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 18:17
 cože??? 210manual??? To sem ještě neslyšel. Jestli máš manualní babettu, tak se hned přijedu podívat
Datum: 15. dubna 2010 18:17
 jenom doplnim že je lepší to dělat při ohřátém motoru, a při vypouštění starého oleje vyšroubovat i nalévací šroub
Datum: 15. dubna 2010 18:05
Jméno: Dusde
IP: uživatel9046
 odšroubuješ výpustný šroub na spodu motoru necháš starý olej vytéct a potom šroub dotáhneš a zvrchu je dolévací šroubek a tím zase naleješ nový a ještě si z boku musíš povolit ten kontrolní šroubek a až ti z tama začne olej vytékat tak to dotáhní ty 2 šrouby a jeto OK.
Datum: 15. dubna 2010 18:02
|



|