Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 BooCheer koupim od tebe tu kliku 05 ozvy se mi prosim an 470735790 nebo na email diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 20:58
 To je ten muj email sry
Datum: 18. dubna 2010 20:58
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 co myslite kdyz dam na ČZ175/450 vetsi kolecko utahneto 4. rychlost do mirnejch kopcu kdyz je v poradku motor?? a vyraby se vetší??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 21:36
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 Mám taky čz 175/450, dost záleží na motoru, myslím si že když tam dáš větší kolečko tak to bude na 4. na rovinu a budeš muset jezdit sám.
Datum: 18. dubna 2010 21:36
 zalezi na tom... v jakym stavu....mas motor..! podle toho se to vsechbo odviji
Datum: 18. dubna 2010 21:06
 Zdar nevíte někdo číslo barvy na jawa 05 mněla by to být bledě modrá jedná se mi o přesný odstín.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 20:47
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 zduř, když se chci rozjet na mustangovi tak to má velké problémy a ani do otáček to nechce jít.. motor je celý po GO motoru má novou kliku, ložiska, gufera no prostě všechno.. tak se chci zeptat čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 20:45
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 je moc veci ktery to muzou delat, je mozny ze ti netesni hlava-- to zpusobuje to ze to vynechava nejdeto dootacek hlavne za jizdy na neutral myslym ze to jde dootacek, malej prectich, bordel v karbecu.... musis si nato prijit sam takhle se spatne radi
Datum: 18. dubna 2010 20:45
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 Zdarec hoši neznáte někdo přesné označení odstínu origináýlní šedivé barvy, která se dávala na blatníky na mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 20:29
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 měla by to být barva slonová kost  ale číslo neznám
Datum: 18. dubna 2010 20:29
 Čus draci tak mě to už háže pěknou jiskru ale nechce to chytnout .Co myslíte mám třeba nahřát svíčku nebo tak něco ....co byste udělali vy??Všechno mám vyčištěný ......a předstich seštelovaný..Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 21:48
 ej thomas skus vymenit kontenzator a uvidis a tu svicku tes
Datum: 18. dubna 2010 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel9214
 skontroloval bych serizeni karburatoru a zapalovani,jestli se nekde neco nedotyka,spravne serizeni odtrhu,jestli nelita klika v loziskach atd.....ale jestli pálí a nechytá tak to bude smes....chudá a nebo bohatá.....tj. ucpana tryska a nebo ulitej karbec.....
Datum: 18. dubna 2010 21:28
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 tohle mi delalo taky, ale kdyz jsem trosku sklepnul vzdalenost kontaktu na svičce tak se to vyresilo
Datum: 18. dubna 2010 21:13
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 nevimm co mas presne za problem svicku si asi uz skusil jinou?? muze bejt spatna i kdyz haze jiskru, Dale muze bejt spatny gufero pod zapalovanim jestli je stary
Datum: 18. dubna 2010 20:51
Jméno: Master
IP: uživatel2384
 mozna ta svicka nehazi ve valci pod tlakem..zkus jinou
Datum: 18. dubna 2010 20:51
 čus draci, potřebuju se zeptat, mam na mustangu děravou nádrž okolo závitu na kohoutek, nevíte někdo čim se to nechá zadělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 15:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem jí njechával letovat cínem nebo mosazem
Datum: 19. dubna 2010 15:35
 a c oten kohoutek zavařit COčkem nebo něčím já jsem to tak měl na pařezu.
Datum: 19. dubna 2010 13:38
 kuopil bych si novou stouhle bych nesetril mas prorezly?
Datum: 18. dubna 2010 23:26
 měl jsem to taky a koupil jsem si lepidlo na kovy atd.které je odolné vůči rozpouštědlům,čistícím prostředkům a drží to a neteče
Datum: 18. dubna 2010 20:50
 caw draci, mam takovej problemek kdyz nastartuju 638 tak kolem valcu (tam je to nejsilnejsi), ale i kolem cely motorky ve vzduchu namerim napeti. kolem valcu se mi podarilo namerit skoro 200V. Tohle delaj neodruseny svicky/fajfky ? nebo je problem jinde ? Zapalovani mam VAPE SZ17. A este jedna vec: kde ma bejt na 638 pumpicka ? Nebo tam neni ? dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 14:19
 OK OK dik
Datum: 20. dubna 2010 14:19
 žádné napětí tam není, jenom ti indukční vlny z cívky a kabelu ruší multimetr, kterej je z toho chudák zmatenej, takže ukazuje nesmysly...
Datum: 20. dubna 2010 8:14
 takze to pole je vpohode a nemam ho resit ? jenom mi to prijde divny mit kolem motorky 200V
Datum: 19. dubna 2010 15:00
 zápalko ti ruší multimetr, a pumpička nejspíš pod sedlem, hledej podél trubek takový dva zobáčky
Datum: 18. dubna 2010 22:04
Datum: 18. dubna 2010 20:20
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 22:37
 Kolecko: nevim nevim od obou strojů je to taková prda že to nikdy nestihnu porovnat
Datum: 18. dubna 2010 22:37
 nedávno mě pokopala číza, to je jiný než na fichtlu, fichtl proti číze jenom šimrá
Datum: 18. dubna 2010 22:19
Jméno: standa
IP: uživatel9214
 to vás este nekoplo chongovo CDI....to sem myslel ze mi slezou vlasy
Datum: 18. dubna 2010 21:30
 Když sáhneš na kontakt cívky nebo kladívka nebo jakoukoliv živou část která neni izolovaná tak to bys dostal šlehu jak prase ale nic by se ti nestalo  Ale stator sám o sobě nekope protože to by pak kopala celá motorka
Datum: 18. dubna 2010 19:49
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Čau proč ne nejde nakopnout fichtl a ni roztlazit jiskra super benzin do karbecu de taky uš newim čim by to molo byt dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 21:31
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nastav si odtrh podle toho jak te to bude kopat kdyz budes met prst ve fajce a dej větší odtrh na svíčce
Datum: 23. dubna 2010 21:31
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 on někdy chytne ,ale nedy fubec nechce chytlout
Datum: 19. dubna 2010 14:22
Jméno: kicis
IP: uživatel7889
 svíčka zkus si pohrát s odtrhem kontaktů na svíčce
Datum: 19. dubna 2010 12:16
 Zdar draci
Dneska v noci mi byla ukradena ČZ 125/476, tak to sem píšu, kdyby náhodou někdo o ní něco věděl. Jsem z Prahy-Západ, ČíZa stála v Okrouhle kousek nad čerpací staníci naproti rodiným domům SPZ: 6A 0005.Tady je fotka http://olesaci.wgz.cz/image/14837245 ... Děkuji za případnou pomoc!
Berte to i jako varování, a dávejte si na svý stroje pozor, ať se vám nestane to samé!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 20:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Budu po ni koukat .... nebylo by spatne sem zverejnit VIN motorky + tvoje telefoni cislo na ktere by se pripade zahlednuti volalo
Datum: 16. května 2010 20:38
 Mě by někdo hrábl na mou jawu 21 tak bych mu zpřelámal hnáty.
Datum: 16. května 2010 19:19
 Nevim proc alle me chtel nejakej idiot ukrast vyfuk...ale ja mam samojistici matky tak mu to chvili trrvalo a ja sem nastesti do te doby prisel...
Datum: 18. dubna 2010 23:31
 Lidi jsou svině...jednou se mi někdo ve vinohradu pokoušel šlohnou babettu.. stříhal jsem a pak jsem šel zpět t asi se mě někdo lekl a zdrhl,zbyla tam po něm jenom pilka na železo a do pulky přeřezaný zámek. Měl jsem štěstí nebo kdybych tam došel o minutu později tak jsem bez babetty
Datum: 18. dubna 2010 21:53
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Tak to tě lituju, taková pěkná byla
Datum: 18. dubna 2010 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty lidi jsou hrozný svině...mě loni ukradli helmu
Datum: 18. dubna 2010 20:02
Jméno: PAV
IP: uživatel5299
 Zdarec draci, dávám si do kupy svýho PAVa a scháním k němu jakýkoliv díly, co kdo doma najdete, napište mi to sem, na ceně bychom se určitě dohodly, díky moc, platí stále!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 19:20
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 ahoj nevíte jaká ma byt žarovka na podsvícení tachometru na 477 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 19:15
 Čím může být, že jde ČZ mezitip hrozně blbě prošlápnout. Najednou to začly dělat obě, jak 125, tak 150. Vůbec se nedá na tom pedálu zhoupnout. Prostě zapůsobím nohou značnou silou na skočpáku, pootočí se tak o 5cm a zase můsím hrozně šlápnout. Bez svíčky to jde naprosto normálně jakmile tam dám byť třeba jen prst, tak to začne děkat zas. Olej do válce nepomohl. Napadá mě něco se spojkou, třeba slepená či co, poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 18:44
 Zdar, vedel by nekdo o nekom v Praze kdo mi opravi prevodovku (vymeni hridel kterou mam) a nabije magneto na Jawu 555 ? Dekuji predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 15:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele v servise ti to udělají...ale nediv se že si za to vezmou třeba 2 500....proto si tohle všechno dělám doma...
Datum: 19. dubna 2010 15:41
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 no tak, fakt nikdo nezna dobrej servis v Praze?
Datum: 19. dubna 2010 10:02
 Čau draci,mám dotaz ohledně vývozních typů ČZ?Byly nějaké vývozní a jak to poznat?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 17:44
 Čau draci potřebuju poradit cívky mi dřou o stator co stím mám udělat nebo jak to spravit??? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 19:47
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 chongu tady pravdu nemáš.cívky by neměly drhnout měla by tam být malinká mezera,nejlepší je vzít měrky na ventily najít tam nějakej dobrej rozměr a podle toho to udělat.uplně r´drhnou to NESMÍ!!!!!
Datum: 01. května 2010 19:47
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Cívky o stator? Co to je za blbost.. bodejť by nedrhly, když jsou ke statoru přišroubované. Stator je od slova "statický" a rotor je od slova "rotovat". Takže o co že ti ty cívky dřou?
Datum: 20. dubna 2010 8:08
 já ty cívky má všechny trochu povoleny protože jak je dotáhnu tak mi to nechce chytnout
Datum: 18. dubna 2010 20:18
 toto se mi stalo taky u babetty a bylo to tím, že sem myslel že je šroub utáhlý, ale byl povolený, takže to drhlo...
Datum: 18. dubna 2010 19:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Já to vím naprosto přesně.Vezni sroubovak a povol sroubky nadvihni je dalsim sroubovakem a vloz mezi civku a rotor pásek z petky a nech tu cívku at se přitáhne k rotoru a srouky dotáhni fest ale nestrhni je a pak to proved u dalsich civek
Datum: 18. dubna 2010 18:51
 nejlepší je si pod tu cívku dát na 2x přeloženej papírek,cívku utahnout,a papírej vytahnout
Datum: 18. dubna 2010 18:04
 přesně tak ale nenadzvihni je moc a´t ti to vyrábí proud
Datum: 18. dubna 2010 17:56
 povol je,nadzvihn j šroubovákem a dotáhni
Datum: 18. dubna 2010 17:42
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 17:39
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 tady to je-http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-nastaveni-predstihu-pomoci-cigaretoveho-papirku.html
Datum: 18. dubna 2010 17:39
 jak je to u valce na fechtla s poslednim vybrusem ? 8 (40,00) Praska vlozka nebo ne ? nebo je lepsi pro jistotu udelat 7 (38,75) ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 18:00
 tak nevím,já teď jezdím na 8 výbrus a všechno v klidu...
Datum: 18. dubna 2010 18:00
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
Datum: 18. dubna 2010 17:55
 s hlavou jsem nic nedělal... a pokud tam chceš 39,75 tak by asi neměl být vůbec žádnej problém
Datum: 18. dubna 2010 17:52
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 ok  a ten 7 sem myslel 39,75  a co hlava ? us upravoval aby nenarazel pist ?
Datum: 18. dubna 2010 17:44
 je to tak na hraně,ale já mám 8 výbrus a jezdím stím...
Datum: 18. dubna 2010 17:31
Jméno: Jawar500
IP: uživatel4096
 Dobrý den draci, mám dotaz - jde zapalování z pařeza namontovat na zapalování 30W typu (myšleno na elektroinstalaci motocyklu)? Samozřejmost je osadit přední světlo žárovkou 15W namísto 25W, ovšem vzadu musí zůstat sulfidka...a jak je to s rotorem, je stejný jako na 30W zapalování nebo je jiný, popř. smí se nechat či bude pasovat rotor na 30W zápalko na pařezácký stator? Děkuji za odpovědi, moc mi pomůžete.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel9214
 vsechno pasuje,elektroinstalaci neresjen zapoj na vinutí, dej do predniho svetla zarovku 15W a mozna se poohlídni po tlumivce,protoze parezacky zapalovani nad 6000 otacek likviduje 15W zarovky prepetim....obcas to vyresi kdyz se da do zadniho svetla zarova 10W
Datum: 18. dubna 2010 21:36
Jméno: Jawar500
IP: uživatel4096
 Jinak samozřejmě bych raději preferoval stator z dvacítek, výměna cívky oproti celému statoru je k nezaplacení, kor když si můžu dovolit 30W na světla oproti 20W. Jenže v noci moc často nejezdím a tak pro mě má větší význam bezkontaktní zapalování než o 10W víc v předním světle.
Datum: 18. dubna 2010 19:59
Jméno: Jawar500
IP: uživatel4096
 boocher - právě o tu otočnou destičku mi celou dobu jde  jelikož to pro mě znamená řešení s destičkou se snímačem, stačilo by ji jen nahradit touto destičkou. Čili jde to tam přehodit bez problému? Co rotor? A co zapojení světel? Díky.
Datum: 18. dubna 2010 19:56
Jméno: jawar500
IP: uživatel4096
 vačka opravdu není problém, ten spíš vidím v napojení světel, přece jen starý stator na vývod na dva dráty ke světlům (jeden ke bzučáku a zadnímu světlu a druhý ke přední žárovce) a to modernější zapalování má jen jeden vývod na světla...uvažuji jak bych tedy ty dva drátky měl spojit a napojit na jeden jediný, co vede do masky...a taky mě zajímá ten stator, jestli se dá použít stávající z novějšího zapalování nebo je jiný a musí se se pařezáckým statorem dát i pařezácký rotor. Děkuji za odpovědi, rád bych znal odpověď.
Datum: 18. dubna 2010 19:54
 pardon chtel jsem říct: lepší jak tyto slavné dvacítkové STATORY  mám tu hlavu dnes nějak dopletenou
Datum: 18. dubna 2010 19:52
 Tak to nevim jestli by šlo ale šlo by tam dat zapalování ze staršího typu 05ky,to mělo taky tu otočnou destičku (je to lepší jak tyto slavné dvacítkové rotory,pohodlně se to šteluje.
Datum: 18. dubna 2010 19:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pařez a 05 má jinou vačku (vyšší) tak nevím jestli by ti to šlo
Datum: 18. dubna 2010 19:36
Jméno: Jawar500
IP: uživatel4096
 díky ale myslel jsem to obráceně - na dvacítku s 30W kabeláží (je jiná než ta s 20W) dát zapalování z pařeza (či 05)...jde o to, že na bezkontaktní zapalování potřebuji stator z pařeza jelikož má 2 štefty a na nich je destička s přerušovačem, ta se nahradí destičkou se snímačem a práve stator z dvacítky se musí upravit na CNC frézce, která teď ale není k dispozici...proto ten stator z pařeza...šlo by to tedy?...a rotory jsou tedy víceméně na obou zapalováních stejné a dají se prohazovat?
Datum: 18. dubna 2010 18:26
 na strane primáru pardon,spletl jsem se
Datum: 18. dubna 2010 17:24
 Pokud chceš dat do pařeza 30W zapalování z nějaké dvacítky třeba,musíš tam dat dvacítkový rotor i stator. pařez má oproti dvacítce rotor menšího průmeru. Tuším to bude potřebovat i upravu,něco mi říká že pařez má menší průměr hřídele klikovky na straně zapalování a na strane sekundáru taky... Rotory jak na 20W tak na 30W jsou stejné až na pár vyjímek,kdy je na rotoru číslo 05,ten je slabší...
Datum: 18. dubna 2010 17:23
|



|