Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: janko
IP: uživatel8931
 ahojte mám 175/477 a když za jizdy zapnu světla tak mě potom nejdou blinkry jen až když to hodně vytočim je to normalní?? čim by se to dalo zlepšit?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 14:25
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 špatné relé
Datum: 22. dubna 2010 14:25
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 malo dobiji nebo je spatna baterka.
Datum: 21. dubna 2010 21:12
Jméno: Ajgepaga
IP: uživatel8793
 Cau draci... uz jsem to sem psal... nechal jsme si snizit hlavu.. ale tedka mi tuka pisto do hlavy... a vy ste mi tu psaly ze usim jeste vybrousit... ledvinku... myslite ze by to slo... TIM STYLEM ZE BYCH VZAL STAREJ PIST.. A TU SNIZENOU HLAVU... MEZI TO BYCH DAL... BRUSNOU PASTU... A PISTEM BYCH TOCIL TAM A ZPATKY... AZ BY SE MI TA LEDVINKA KRAPET SNIZILA... co myslite slo by to tak udelat? dikes moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 21:59
 Zjisti kde to přeně nařáží a trošku tam upiluj. Musíš skoušet dukut to klepat nebude.
Datum: 21. dubna 2010 21:59
 zkusil bych do spalováku dát plastelínu,zatočit at víš kde se to dotýká
Datum: 21. dubna 2010 21:04
Jméno: ajgepaga
IP: uživatel8793
 právě.. to těsnění nic neřeší... tak jsem prave chtel zkusit to stou BRUSNOU PASTOU
Datum: 21. dubna 2010 20:33
 svachyn: cimz si snizi kompresi...
Datum: 21. dubna 2010 20:31
 Zdarec když ti ťuká píst do hlavy tak zkus dát pod válec silnější těsnění.
Datum: 21. dubna 2010 20:23
 zdr- mama babettu 207- zase jsem ji po roce zprovoznoval-vyčistena nadrz, filtr novej paliva, karbec vyčistenej- ale nejde mi nastartovat- jiskra je pekna- i svicky jsem menil- ale je to tim - ze nenansava palivo- pustim benzin - je videt ze hadickou jde- ale naslapuju na stojanku nekalikrat - prosteani po 10 minutach- a ani na rozslapani nechyta - ale kdyz jsem injekcni strikackou strikl benzin rovnou pod svicku- tak hned na prvni slapnuti v poho chytla- a udrzela se tak 3 vteriny nez benzin vyhorel- a ani to nastartovani nestacilo aby se z karbce nasal benzin a udrzela se( jo zapomnel jsem ze jsem uzavrel samozrejme sani)- proste jak donutit babettu- tedy spis karbec- aby poustel do valce benzin - prototze babetta nema zadny preplavovANI BENZINU JAK PIONYR- A JA SE PRIZNAM - BABETTAM ZATIM MOC NEROZUMIMI- proste svicka je sucha furt. diky moc za rady- uz si nevim rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 19:50
 zdarec stalo se mi toto taky!! třeba to není tím, ale mě se normálně jehla uvolnila ze šoupátka a zacpala trysku.. to nepoznáš že ti vypadla když přidáš plyn.. taky sem na to nemohl dojít, rozdělával sem karbec jak debil furt dokola a nevěděl, proč to nenasává benál a nakonec otevřu šoupátkovou komoru.. a jehla vypadla ze šoupátka a tak ucpala úplně trysku takže tam nešla ani kapka benzínu... zkus to... jestliti náhodou nevypadla ta jehla ze šoupátka...
Datum: 24. dubna 2010 19:50
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 mám ten samej problém akorát svíčka je mokrá
Datum: 22. dubna 2010 20:05
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 jasny no - ja mam jestek tomu varenej stojanek- a tak sem rad ze mi stoji babca vlastni vahou .- a ja na ni nesedim kdyz je na stojanu radsi-jinak jsem to zkousel bez svicky protocit mrte dlouho rukou- to ta spojka chytla hned .- ale stejne se nenasal- nvis kde je navod na netu na serizeni tecch polvaku prosim?????-asi to bude tim
Datum: 21. dubna 2010 21:12
 A máš kohout vyčištiný určitě dobře? Jinak napoj na hadičku víko plovákovky, ohni ho dolů a pusť benzín, jestli poteče, pokračuj dál. Vypni benzín, prstama k víku pevně přitiskni zbytek karbecu a zase zkus jestli to tam teče. Jinak si seřiď plováky podle návodu na netu, mě to dělalo to samý a než startuješ, tak nech chvilku otevřenou tu klapku. Taky je dobrý pustit benzín, sednout si na to, zmáčknout dekompresor, pořádně zamakat a pak startovat.
Datum: 21. dubna 2010 20:59
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Kolíček na karburátoru jsi zamáčknul?Aby se zavřela klapka sání? Pak zkontroluj simerinky na klice.Po roce stání můžou být ztvrdlý a netěsní.
Jináč Babeta je stroj,když jede,tak nikdo neví proč,a když nejede,tak taky nikdo neví proč.Hodně štěstí.
Datum: 21. dubna 2010 20:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši dá se nějak zkrátit primární řetěz na pinckovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 hoši moc se mě nesmějte jen sem tak bádal jak ten primár zkrátit vím že to nejde chtěl sem ho zkrátit kvůli tom abych mohl zase jezdit a ne ho nechat mustanga tak a počklat až budu mět penize a koupim novy řetazek
Datum: 23. dubna 2010 19:26
 Ten řetěz je v olejové lázni a nikdy nebude vypadat hnusně zasraně jak sekundární. Prej zachovalej
Datum: 22. dubna 2010 17:08
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja sem ho videl jak spravoval tu avii , byl cely zasrany od oleja , dělal něco s převodovkou
Datum: 22. dubna 2010 15:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím,to našel kámoš a celý večer jsme se tlemili tomu jak upouští tu bombu a žere buchtu
Datum: 21. dubna 2010 23:00
 To je jasné že bude vypadat jak nový když je v olejí. I kdyby byl 1000 roků v oleji tak bude vypadat jak novy
Datum: 21. dubna 2010 22:22
 kolečko: cement mi po víkendu ani nepřipomínej  ........... péro: c je to za blbost
Datum: 21. dubna 2010 22:11
Datum: 21. dubna 2010 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 21. dubna 2010 21:41
 péro: palec nahoru
Datum: 21. dubna 2010 21:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chusk noris se dokáže prohnout jako primární řetěz
Datum: 21. dubna 2010 21:30
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Tvle ty se snažíš ušetřit na všem ne?
Datum: 21. dubna 2010 21:19
 ty vole sebastiane ty ses teda vyznamenal  zkracovat primár, protože je vytahaný  lol...to je lepší než vtip s Chuckem Norrisem xD
Datum: 21. dubna 2010 21:12
 Ten se nijak nezkracuje! Ani nemá žádnou spojku na rozpojení. Musí být nepoškozený a v celku jinak by se mohl při vyšších otáčkách přetrhnout. Jestli ho máš vytahaný tak ho vyměň
Datum: 21. dubna 2010 21:03
 jééé..já nemám slov
Datum: 21. dubna 2010 20:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 protože ho mám vytahaný a je zachovalý vypadá nově ale je tak vytahaný jak vemeno že škrtá do karteru hrozně
Datum: 21. dubna 2010 20:46
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 k cemu to?
Datum: 21. dubna 2010 20:12
 Babeta 210-karburator plováky
Ahoj mám dotaz rypal jsem se v babete 210 a az jsem dorypal a prestala jed problem je vtom že jsem rozladíl plovaky a ted nevím jak byly nemáte prosím rozměry ?? a ještě jedna věc je velkej problej když prasklo těsnění v té plovákové komoře ?? xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 19:31
 čus draci, nemáte někdo kříž na mustanga originál kterej není navohejbanej, ani svařovanej a aby tam nebyly vyvrtaný díry ktery tam nemají být? odepište prosim, icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 19:09
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec nevísvětlil by mě někdo jak mam nastavit předstyh ne to fubec nejde nastavit na jawě 21 dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mabode to nemyslím to co tu píšeš to by dokázal i malej prcek
Datum: 23. dubna 2010 19:28
 postul: borec no...kso umý ten umý
Datum: 21. dubna 2010 22:47
 viděl jsem na vlastní oči jak frajer šteloval ventily na matesu za běhu.spustil otáčky na čerpadle a jel
Datum: 21. dubna 2010 22:37
 mabode: já sem dělal generálku motoru A31....až na časování ventilů...na to sem neměl nervy
Datum: 21. dubna 2010 22:20
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 *spravování
Datum: 21. dubna 2010 20:51
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 sparvování?co tim myslíš mustangisto?našroubovat čepičky na ventilky?nebo vyměnit voňavej stromeček?nebo rozbitý sklíčko na mlhovce?
Datum: 21. dubna 2010 20:49
 že umíš vyměnit žárovku neznamená že autům rozumíš
Datum: 21. dubna 2010 20:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 autum bych rozuměl no dneska jsem spravoval avii na praxi
Datum: 21. dubna 2010 20:42
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No tak to je celkem problém kdyš ťy nejde nastafyt předsťych..a mustangisto..tu nobelovu cenu ber s rezervou
Datum: 21. dubna 2010 20:31
 rozumíš takhle i autům?
Datum: 21. dubna 2010 20:01
Datum: 21. dubna 2010 19:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 postule: to myslíš jako vážně ty vogo toš to ti děkuju
Datum: 21. dubna 2010 19:52
 mustangista:navrhuju tě na nobelovu cenu za celoživotní přínos v technice pro lidstvo
Datum: 21. dubna 2010 19:50
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já ti to vysvětlím když ti to nejde nastavit.Pootoč vačkou tak aby se kladívko nejvíc otevřelo a pak vem kousek vákresu a strč ho mezi kladívka a povol šoubek co drží kladívka a stiskni s nima ten kousek výkresu.Pak šroubek zašrubuj.A povol příchytky statoru a stator potoč do leva tak aby horní cívka v levo byla kousek od přepážky vzdálená.pak příchytky řádně utáhni a pak to zkus nakopnout a uvidiš když to nebude ono tak pootoč stator doleva
Datum: 21. dubna 2010 19:41
 piš prosimtě jako člověk, ne jako dement. Jak ti nejde nastavit předstih? Trošku to rozepiš, protože takhle ti fakt poradit neumim.
Datum: 21. dubna 2010 19:29
 zdar potrebuju poradit kdis chci koupit píst tak kterej je dobrej ten jak je na 3 pístní krouzky nebo na 2 nebo na 1 s kterim to tahne lip a jede jako richlostne ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty kopce co jsem loni jezdil s 3 kroužkovým na 3 tak ted je vyjedu s 2kroužkovým tak do 2/3..já osobně jsem zastánce 3 kroužkáče
Datum: 21. dubna 2010 20:08
 dik za odpoved
Datum: 21. dubna 2010 18:43
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 porad se nato nekdo pta, by sis to mohl najit. 1 krouzek je jednine nazavody musis porad toit. 2 krouzky to je idealni ma to peknou kompresi kdyz to dobre zajedes tak to potahne skoro jako 3 krouzky. 3 krouzky tahnou fakt suprove malinko lip nez 2, otacky motoru nepatrne klesnou a opotrebeni valce se zvedne je to zanedbatelny. Ja bych na normalni jezdeni posilnici bral spis ten 3. jenze jsem ho nikde nesehnal tak mam 2. mam je dobbre zajety deto dost dootacek a tahne nepatrne hur mozna ze nastejno to uz nevim protoze jsem tenkrat vazil o 10KG min a nebyloto moc zajety
Datum: 21. dubna 2010 18:27
 3 - Lepší do kopců, jízdu ve dvou ale víc topí.. 2 - Pravej opak  1 - do seriovýho motoru nic moc  Stejně je to zanedbatelný rozdíl ani nemusíš poznat, záleží na hodně věcech okolo a jejich stavu
Datum: 21. dubna 2010 18:23
 Ahoj. Chtěl bych se zeptat jestli babetta musí být přihlášená(mít SPZ)? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 20:02
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 jo musí stk i emise
Datum: 21. dubna 2010 20:02
 aha, díky moc.
Datum: 21. dubna 2010 18:24
 Babetta nesmada do evidence motorovych vozidel, stačí jen pojistit a k těm babettam se davali takové kartičky, ale nemusí být, stáčí jen pojištění a jedeš.
Datum: 21. dubna 2010 18:22
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 nemusí
Datum: 21. dubna 2010 18:22
 Zdarec. Kámoš chce dělat papíry A1 a chce vědet jaké bude mít ustni otazky,jestli jenom blbosti typu jaky je rozdil mezi mototrem 4T a 2T nebo mezi benzinakem a dieselem a jestli tam může byt třeba popis tech kontrolek na autopalubovce... Pak ještě jestli neznátě nějakou stránku kde jsou otázky čistě jenom na skupinu A. protože jsem mu pučil knížku kde jsou ty testy a tam to neni nijak rozdělené,tam je to všechno různě pomixované a je tam tech otazek přes 500 + ty krizovatky a prvni pomoc atd...tam jsou i blbosti typu jak naložit kamion,jake opatreni musi byt kdyz se vezou lidi traktorem atd... To se mi zda zbytecne rvat do hlavy kdyz to ani potrebovat nebude.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 12:46
 v testech na A1 se mu otázky ke sk. C CE D zobrazovat nebudou, co se týče otázek z konstrukce a údržby tak jich je na moto 15, věci k autu jako benzín diesel kontrolky atp. tam nejsou - otázky by měl dostat i s výkladem v autoškole ne?
Datum: 29. dubna 2010 12:46
Datum: 21. dubna 2010 19:38
 http://etesty.mdcr.cz/
Datum: 21. dubna 2010 19:03
 www.etesty.mdcr.cz
Datum: 21. dubna 2010 19:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To jsem si také myslel. Musel jsem se to naučit a při testech používat  a to jsem dělal taky na A1
Datum: 21. dubna 2010 18:58
 Ahoj.Hele chci se zeptat je nezakone jezdit na fichtlovi na polni ceste ? Protoze ja zatim nemam ridicak no a jezdim na te polni ceste a nekolika lidem to nevadi ale prece jenom nekomu jo a tak se bojim kdyz na me poslou chlupaty jestlli by byl nejakej problem....?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:44
Jméno: lada
IP: uživatel8798
 jestli budeš na soukromym pozemku tak ti můžou lautr hovno a i kdyby tak 99% policajtů tě nebude honit po nějaký polnačce
Datum: 25. května 2010 20:44
 na kazde ceste i soukrome co je uvedena v katastralni mape nesmis jezdit bez papiru. Pred tydnem totiz volal k nam domu nacelnik policie v dobre a tohle mi rekl protoze me nekdo napraskal kdyby nebyl muj znamy tak uz si muzu fukat do venca. Ale na benga kazdy sere i kdyby tak s tou oktavkou na tebe nemaji mas prece jednostope vozidlo
Datum: 01. května 2010 10:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 na polňačce by neměli co dělat pokud to je kus od hlavní cesty a jestli je to obecní nebo tvoje
Datum: 23. dubna 2010 21:17
 Když nemáš řidičák tak nemůžeš jezdit nikde, ať je to polňačka nebo silnice. Prostě bez řidičáku tě mužou chytit všude...
Datum: 22. dubna 2010 15:03
 alaa...na svém poly můžeš drandit i s tankem
Datum: 21. dubna 2010 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jestli je to pole Vaše tak tam můžeš jezdit třeba s kolečkovou židlí
Datum: 21. dubna 2010 20:11
 no majitel onaa je obecni....ale to pole co je hned vedle ni je miho taty a babicky no a kdyz na nem budu jezdit na tom poli tak muzu delat co chci bez problemu ne??
Datum: 21. dubna 2010 18:22
 Dohodni se s majitelem ty cesty...
Datum: 21. dubna 2010 18:20
 takze je to nezakonne stando kdyz jezdim na te polni ceste jako tk i papiry na fika mam jenom rididcak....
Sportaku to jsem si mysleltaky ale nevim...
Datum: 21. dubna 2010 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 polni cesta je mistni ucelova komunikace a lesni cesta je les,takze te proste chytit nesmí....
Datum: 21. dubna 2010 18:14
 Na polní cestě jezdit můžeš, ale jakmile z ní sjedeš na silnici, už riskuješ.
Datum: 21. dubna 2010 18:13
 Zdarec,našel sem motor na bábu 207.Chtěl sem udělat GO.Takže v první řadě jsem se chystal stáhnout magneto,ale sesral se mi závit v tom magnetu..Čím by to šlo sundat? Novej závit udělat nepůjde (nejde to protáhnout až dozadu) už jsem se na to ptal.... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 21:06
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 V rotoru je závit M8,jestli se serval,tak přeříznout na M10.Jde to,dělal jsem to.Pak se musí dát pod šroubek větší podložka.
Datum: 21. dubna 2010 21:06
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tetka mi doslo ze pises na babu. tak to nevim jak to je ja myslel u fichtla
Datum: 21. dubna 2010 18:20
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 co by neslo protahnout dozadu?? ja myslim ze pujde udelat novej zavit ten v magnetu, je dlouhej asi 1cm ani to ne. Priste az budes sundavat magneto odborniku tak to utahni a prasti dotoho scitem kladivem a pak utahuj dal kdyz nepujde tak este bouchni do ty hlavy sroubu ono to pak upadne.
Datum: 21. dubna 2010 18:13
Jméno: Petr
IP: uživatel9243
 Ahoj. Chtěl bych se vás . Je mi 14 a chtěl bych vědět jestli už můžu řídit Babettu 210 samozřejmě ZÁKONĚ. Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 22:22
Jméno: Michal
IP: uživatel4718
 2Pert: Babeta je jednostopé motorové vozidlo které spadá do skupiny řidičských oprávnění "AM" . Tudiž na ni potřebuješ ŘP. Vyjímkou je kolo s přídavným motorkem jehož základní konstrukce musí být zachována.
Datum: 04. června 2010 22:22
 současné rozdělení sk. řo platí od r. 2001 a možná bude hůř, nebo i líp. Podle směrnice EU se možné řídit moped do 45km/h od 14 - 16ti, záleží jak to naši zákonodárci zpracujou...
Datum: 29. dubna 2010 12:49
 roc sem se nenarodil drive aspon o 1 rok...hele je mozny ze by tu vyhlasku jeste mohli pozmenit jko to bylo driv nebo aspon zvysit tu konstrukcni rychlost?
Datum: 21. dubna 2010 18:20
 k.o.l.o na ty stare ridicaky to neplati jen na ty nové. Takže ty co to měli dřív od 15 směji jezdit dál.
Datum: 21. dubna 2010 18:18
 no a hele ty lidi co delali drive ten ridicak na pionyra od 15 dneska uz taky na ten ridicak nesmej jezdit nebo ty to maj za sebou a jezdej zakone nebo jak to je?
Datum: 21. dubna 2010 18:11
 5000 to už je moc ne? Já když jsem dělal AM tak jsem to měl se vším za 3500 a pak když jsem dělal u toho stejnýho instruktora A1 tak mě to vyšlo na 1000Kč... Jak dlouho vlastně platí ta vyhláška že je to změněné? na pionýra od 16ti a tak. dřív to bylo od 15ti na padesátku a od 18ti na všechny motorky bez ohledu na nějaký výkon a rychlsot
Datum: 21. dubna 2010 18:07
 copak chrchly me s.re ze nemohu jezdit na 21 pionyrovi na nej az v 16 a na jednu stranu je to taky jenom chrchlak...
Datum: 21. dubna 2010 18:03
Jméno: Petr
IP: uživatel9243
 moc díky
Datum: 21. dubna 2010 18:01
 Samozřejmě řidičák, stojí 5000 a můžeš jen babetu a podobné chrchly, v 16 můžeš 125 a stojí to taky 5000..
Datum: 21. dubna 2010 18:00
Jméno: Petr
IP: uživatel9243
 a je to na občanku nebo musím mít řidičák?
Datum: 21. dubna 2010 17:54
 Nesmíš,babetta je až od 15ti. Ale dřív to šlo  Otec říkal že kdysi v rámci nějakého svazu nebo co si tam mohl udelat papíry na pionýra ve 13 letech a normálně jezdit
Datum: 21. dubna 2010 17:52
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 cus, jake mate zkusenosti s TK Moto v Praze, na Spojovaci? diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 17:11
 zdarec draci....nemáte někdo fotku jak vypadá fík 21 v bílé barvě díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 22:30
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel3276
 vypadá to hezky, ale moc praktický to není.......... kdo by se stím pořád čistil........ na bílý barvě je vidět každý smítko, každej škrábaneček......
Datum: 21. dubna 2010 22:30
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 nad hezkou lesklou bílou barvou a novými chromy sem už taky dlouho přemejšlel..koukni se na fichtlstebou.blog.cz tam je 21ka ve slonovej kosti..aspoň něco..
Datum: 21. dubna 2010 17:39
Jméno: šolva
IP: uživatel8793
 cau draci... nechal jsem si snížit hlavu na fika.. pojedu stim cup... mazu Castrol 2T mineral... v jakym pomeru mam mazat? a kdyz je snizena hlava.. tak to nejspis klade vetsi naroky.. na celou soustavu ( valec pist, krouzky, klika) nemam tim padem vic mazat? dikes moc za rady.. at vam to frčííí
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 18:32
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 pro bezny provos staci 1:50 kdyz mas jehli a pro zatizenyho jak pise standa mozna bych dal i min trochu.
Datum: 21. dubna 2010 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 Skusim ti to líp nastínit. Pro beznej provoz tohohle oleje bohate staci 1:40,ale pro Fichtl cup bych pro zvyseny namahani motoru pod pomer 1:30 nešel. Pro ten fichtlcup bych volil spíš nejakou polosyntetiku  Minerál je tak pro bezny pouzivani.....
Datum: 21. dubna 2010 17:06
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 cus..co mam jeste skusit? na mustangu kdyz ho startnu tak jsou vysoke otacky...a volnoběžný šroubek na to nějak nereaguje...plyn sekly neni nikde. a když trochu přidržim do poloviny tu diru u vzduchoveho filtra tak je to oka...tak jsem ten filtr pretesnil a do poloviny te dirky dal lepici pasku..uz je to oka.. ale prece to tam nemuzu furt tak mit..to chcu nejak postelovat..mi ta paska spadne a bude to zas delat vysoke otacky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 18:20
 Tahá faleš.. pokud to nejsou těsnění bude to gufero pod zapalkem nejčastěji  Pozor na to, já díky tomu zadřel motor
Datum: 21. dubna 2010 18:20
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 vlivem prisavani vzduchu nejakou netesnosti se ti ochuzuje smes. ucpanim airboxu si sice problem vysokyho volnobehu "vyresil",ale to jsi pouze vyresil bohatost smesi na volnobeh,s rostoucima otackama se bude menit smes vlivem meniciho se podtlaku v klikovy skrini a ve vyssich otackach se to bude v podstate pridirat,mozna to bude škubat....je mozny ze to jen saje nekde pod karburatorem,ale v 90% tohle dela natrhly gufero....
Datum: 21. dubna 2010 17:10
 myslí že ti ti někde saje falešnej vzduch
Datum: 21. dubna 2010 16:51
 Jehlu na šoupátku zkus šoupnout na jinej zářez. Správně by měla být na 2hém, mohla se posunout. Pak si nastav hladinu v plovákovce(bez vztekání je lepší koupit novej plíšek a jehlu plováku, to budeš mít nastavený už rovnou, pokud ho ani trochu neohneš.)
Datum: 21. dubna 2010 16:24
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 jo ale jaksi jsem do motorek asi 2 roky nehrabal a ani na ni nesednul..tak jsem to zapomnel..jak to nastavim?
Datum: 21. dubna 2010 16:02
 Tak máš chudou směs.....
Datum: 21. dubna 2010 15:59
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau prej je u Dvora Kralova na prehrade les kralovstvi bude splint 16. kategoryjí!! Je nekdo odsad blizko kdo by tam jel? ma to bejt 15.5
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 19:54
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 tak to mam trochu z ruky
Datum: 21. dubna 2010 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nn Dvur Kralove nad Labem
Datum: 21. dubna 2010 18:34
Jméno: We
IP: uživatel6534
 Ty asi nemyslíš Králův Dvůr u Berouna co?
Datum: 21. dubna 2010 18:28
 Dlouho jsem tu neviděl Mistlina.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 17:09
 Mistlin je převlečenej Mustangista a naopak..
Datum: 21. dubna 2010 17:09
 kdo to je?
Datum: 21. dubna 2010 15:37
 Vseobecna vyzna na fichtlare,,pokud mate digi fotak, cas na 5 min a snahu pomoci,,tek vyfote uchyceni stojanku a pruziny na 05/20/21/23 ,,at je to na jednom snimku,,, mnozi se porad dotazy jak spravne uchytit stojan s pruzinou,,ja to pak usadim primo do polozky stojan a pruzina,,di k sesa
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 18:03
 na mail fichtlkramek@gmail. com
Datum: 21. dubna 2010 18:03
 čau a kam ti to mám ty fotky poslat?
Datum: 21. dubna 2010 16:38
|



|