slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1238  1239  1240  1241  1242  1243  1244  1245  1246  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci.Mám fíka 20ku,a nejde mi nahodit přez nakopávačku ani roztlačit. Benzín mám správný oktany,karbec taky ok,zapalko na chlup seřízený a jiskru hází jak blázen. Prostě mi to nejede. Proto mám dotaz týkající se komprese,jak zjistím zda,a jaká je,a kolika způsoby poznám,zda mi to táhne přez klikovku z převodů olej(teda krom toho,že je svíčka od oleje zas...á). Díky moc všem,kdo odpoví. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tak to máš hodně divného stroja a to že ti to párkrát plclo do karbecu je taky záhada a po 100 metrech konec tak to je hodně špatné. Zkus si pohrát s odtrhem a předstihem.nebo dej jiné zápalko. Kolik dáváš oleja do benzína?
 
 
Datum: 23. dubna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky draci,je asi 20km po výbrusu,a zapoměl sem,že dnes když sem ho po zimě nastartoval nakopávačkou,tak v pohodě chytnul.Po asi 100 metrech konec.Když sem se to pokoušel asi po 20té nastartovat rostlačením,tak krátce chytl s menšími rankami do karburátoru,a od té doby trucuje.
 
 
Datum: 22. dubna 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tak to je problém když ti nechytne ani tak ani tak hm to je hodně špatné můžeš mít kroužky odešlé že to nemá kompres.Jak se ti šlape na páku? jde to zlehka uplně nebo trochu ztěžka? A zkoušel jsi odtrh na svíčce nebo kondenzátor, indučku?
 
 
Datum: 22. dubna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nastartuj fíka,stoupni si za výfuk,pokud bude ten kouř strašně dýmavej a štiplavej,nejspíš ti to žere převodák,pak tou černou mokrou svíčkou to poznáš,a že to nejede,nebo jede ale špatně....
 
 
Datum: 22. dubna 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci,je mozny ze mam doma fika 21 rok vyroby 1980?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný že jsem,ale za pár minut jdu jezdit
 
 
Datum: 22. dubna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dík ses na icku?
 
 
Datum: 22. dubna 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je klidně,znám kámoše kterej má i 81..to už byl myslím poslední rok výroby 21
 
 
Datum: 22. dubna 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1318    
zdarec draci mám jawu 250 a newím jak udelat předstich... neporadíteme nekdo? kamoš mě ho wždycky nastawil jak má být ale po naká době se rozeštelowal newíte jak proti tomui aby se to nerozeštelowáwalo? dííky moc za odpowědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 7:06
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Může se i nadměrně opotřebovávat pertinax na kladívku, což u některých dovážených kladívek není zase tak neobvyklé. Jak se postupně zmenšuje odtrh, tak se zmenšuje i předstih. Je nutné občas namazat filc, který potom maže vačku a pertinax kladívka nejde tak nasucho.
 
 
Datum: 23. dubna 2010 7:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
To že se ti to rozeštelovává tak se ti může vždycky pohnout destička tím že se ti povolí šroubky co ji drží a už je celý předstih špatný.Nemáš náhodou strhlé šroubky co drží tu destičku?
 
 
Datum: 22. dubna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak, první problém je v prohozených písmenkách v a w...normalne je vydloubni a prohod mezi sebou, posledni dobou je tenhle problem az podezrele castej...jinak na nastaveni predstihu je na netu mraky navodu, podle kterejch to pochopi uplne kazdej, takze staci hledat
 
 
Datum: 22. dubna 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel7673    
asi máš přehozený w s v na klávesnici asi sis toho nevšiml....
 
 
Datum: 22. dubna 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: Kubajzs      E-mail:      IP: uživatel8619    
cus draci, potrebuju poradit koupil jsem si babettu ale ma oloupany lak. potrebuju poradit s nejakym kvalitnim lakem. nejlepe: barva ve spreji - modra predem dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel1026    
zdarec ty vole udělej to stejně jak já o víkendu jedem do Kyjova Tobě pro lak a budem lakovat né..:-D:-D ani nevíš jak sem rád že sis ji konečně koupil... teda jestli seš Kuba Trupeš:-):-) hele o víkošu možná asi určo dojedu s pozdravem M.K
 
 
Datum: 23. dubna 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slovo Kvalitní a slovo Sprej nejdou dohromady...jestli to chceš kvalitně tak ne sprejem
 
 
Datum: 22. dubna 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel9046    
Zdarec. nevíte někdo jak mám zatěsnit výfuk na babettě 210 azbestovou šňůrou? Mezi kolenem a výfukem je tak malá skulinka že nemám šanci tam tu šňůru nějak dostat. Nevíte někdo o nějakých tipech, jak ji tam dát? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nejlíp tam jde ta od SESY, povoliš tu matku nasadíš na koleno a obmotáš kolem toho kolena, pak jí tam truchu vmáčkni šroubovákem a utáhni mátky a je to perfektně utěsněný
 
 
Datum: 22. dubna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
Čau draci chci lakovat jawau 21 sport do červený a nevim jakej lak mám použít aby to bylo kvalitní a ještě něco mám babetu 207 a nestartuje novej benzín hlava těsní svíčka nová hází jiskru a už opravdu nevim ani neškytne dík moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
a máš vyčištěný karburátor? Jestli babetta nějakou dobu stála tak je to celkem možné že je ucpaný.
 
 
Datum: 22. dubna 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel5084    
zadar draci snažim se zprovoznit ČZ 125/453 Ale nedává mi jiskru Kdyby prosím někdo věděl tak mi prosím poradteSvíčkou to není kontakty kladívka jsem čistil A menil jsem i indukčku Moc prosím o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 7:17
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Zkontroluj ještě, jestli je kladívko pořádně odizolované od kostry a zkontroluj veškeré kontakty související se zapalováním. Kontakty přerušovače na sebe pořádně dosedají?
 
 
Datum: 23. dubna 2010 7:17
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
zkus vyměnit kondenzátor
 
 
Datum: 22. dubna 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel9107    
čau hoši jak mám snížit hlavu, zvládnu to síám nb někam do opravny???? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mixér
 
 
Datum: 22. dubna 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9252    
Co takhle vrtačku s praporkem
 
 
Datum: 22. dubna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Jde to na soustruhu
 
 
Datum: 22. dubna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
spíš frézku ne ??
 
 
Datum: 22. dubna 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Potrebujes na to soustruh
 
 
Datum: 22. dubna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,na kolik stupŇů celsia se zahře hlava a válec při delší jízdě cca 1 hodina.budu si kupovat tmel na opravu závitů, protože mám strhanej závit ve hlavě a ten tmel má také nějakou hranici teploty odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na povrchu je cca jak pise steve, jinak teplota ve spalovacim prostoru v okamziku zazehu je cca 1800 stupnu...ale je tam jen velice krátký okamžik
 
 
Datum: 22. dubna 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pocitej hodne pres sto, v lete i tech 130, prece jen je to 2T vzduchem chlazeny tak ma velky vykyvy...navic on ma na povrchu 130C, teploty ve spalovacim prostoru jsou obrovske a maji velke vykovy, viz jak musi byt odolna teplote svicka...takze misto tmelu radsi treba tekuty kov nebo udelat novej vetsi zavit a do neho vmontovat redukci - vlozku se zavitem na svicku...ale nejjednodusi je si zajit na nejakej vrakac...
 
 
Datum: 22. dubna 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9217    
Ty nas strhly zavit na svičku?? To bych ti doporučil koupit novou hlavu.Jinak počitam že kolem tech 100°C Tam bude
 
 
Datum: 22. dubna 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
Ahoj draci, dotaz - pionýr mi při jízdě na plný plyn po čase (asi 20s s plynem, záleží na zahřátí motoru) vadne, prostě naprosto ztratí, jak kdyby přestala házet svíce, pokud plyn uberu a za 5s zas přídám, opět jede v pořádku do doby, než přidám plnej. 5ešil jsem plovákovku, bohatost, můžu vyloučit zapalování (kromě svíčky, tu nemám jak otestovat za jízdy). Ale přes VN kabel hází, otáčkoměr registruje. Víceméně to závisí na teplotě, pokud je motor studenej, nedělá to, jak se ohřeje, začne toto dělat, čím míň beru za plyn, tím déle jezdím pak s plným. Opakuji, plovákovkou a přítokem paliva to není. Flitr už jsem taky měnil, výfuk čistil, válec kontroloval. Čím to tedy může být? Děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neco podobneho jsem resil hodnekrat, kdyz uz to nebyl pricpany kohoutek, ventil ci nizka plovakovka tak prisednute vicko na nadrzi...jinak toto je typicky znak chude smesi, pokud to dela na plny plyn tak zkontroluj ten privod a v krajnim pripade (ale opravdu jen krajnim) to pak resi vetsi tryska (obohaceni smesi aby nebyla tak chuda zeano)...
 
 
Datum: 22. dubna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
Do teď mi to dělalo taky. Když jsem motor měl hodně vytočený nebo když jsem jel delší dobu na plný plyn tak to začlo zdechávat a musel sem pustit celý plyn a znovu přidat pomalu, aby to jelo. Ale dal jsem nový kohoutek a ted jezdím trojku plný a můžu točit i do vyskokých otáček. PS: kupovat nový kohoutek jako já nemusíš stačí pročistit ten co máš, nebo je možná jen zanesené sítko. Pak napiš jak jsi dopadl. jsem docela zvědaví, jestli se ti to vyřeší tak jako mě.
 
 
Datum: 22. dubna 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusit studenou svíčku N14, N15 jestli to nebude lepší
 
 
Datum: 22. dubna 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci co to je za olej Prosint 2 to je syntetyka nebo polosyntetyka nebo minerální olej? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to polosintetika,něco jako esso 2t special
 
 
Datum: 22. dubna 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: venca      E-mail:      IP: uživatel9020    
zdravim nevite kde sezenu kliku a pistni čep do mosquia?? loziska bych mel sehnat všude kdyz tak napište mi nejake stranky kde se to da obednat diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte někdo kolik stojí řidičsky prukaz ve vítkově na A s omezením? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: klesss      E-mail:      IP: uživatel9077    
...
 
 
Datum: 24. dubna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jake mate zkušenosti a zažitky s jawo 350/639?jak by jste ji popsali? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando souhlasim s tebou ty motory jsou lepsi jenom co je pravda, ale zas tragedie ty 639 nejsou jenom poradne zatahne na 3500 otackach jinak Steve to shrnul perfektne
 
 
Datum: 23. dubna 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9242    
Muj osobní nazor je,ze 632-4 jede líp. 638-9 jen jede víc a za víc.....jezdil sem na vsem od 354 po 639 a ty hlinikovy 4K mi nejak neohromili,naopak docela sklamali po jezdeni na litinovym 2K v 632.....
 
 
Datum: 23. dubna 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diki STEVE přesne takove informace jsem chtel vedet mam rad stare stroje ale zatim jsem měl jen ty slabší ale 350 se mi libí už hodně dlouho nevim proč asi kvuli toho co jsi psal moc se těším na to až si v lete udelam ridičak a koupim si ji
 
 
Datum: 22. dubna 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michal netusi, asi nani ani nejel a mele jen veci vsemi nezasvecenymi rikane...prozil jsme na ni cely svy mladi, delal jsme na ni i zaverecky v autoskole, je to poctivy cesky stroj...ze to zere? dyt je to dvoutakt, je to tripade, spotreba hodne zavisi na serizeni masiny a stylu jizdy...ze je to nespolehlivy? kdeze, pokud jsi trochu sikovny tak ti bude delat sluzbu mraky let, obcas tu a tam vymenis abys zustal ve forme a jinak je to nezmar a velmi spolehlivy stroj, vzdy dojedes...ze neni vykonny? nerekl bych, tech 19kW neni zas tak malo a ten stroj nebyl navrhovan na zavodni okruhy, je to pro cestovani, jizdu do zamestnani, vylety a kochacky ale dokaze to natrit kdejakymu japonci slabsi kubatury, nejde ani tak o vykon jako o prubeh, odpich, to si musis zaizt...a neni pravda ze to tahne az od konce zeleneho "economic" pole, to je jen takovej neduh 640 s dvoukomorovymi laufy, ty klasicky a neuskrceny 638 a 639 tim netrpi a da se jezdit s tim ve stulu chopper, pro krajinkare nadrhera...ze smrdi? co cekat od stroje s tak dlouhou tradici o takove kubature a s takovym velkym sanim a nedokonalym vyplachovanim, spis bych toto bral jako plus nez jako mouchu na teto vic nez dobre masine, tak jako zvuk a jizda i ten smrad ji charakterizuje (a pro ty co mazou sajrajtama tak i modry dym nad mestem po projeti tripade)...ta spojka je opravdu neduh, lepsi je si tam dat tu spojku ze 634 jak uz karlos. rekl, pruzna mezilamela se stejne casem vymacka ale ta ctverkova spojka tam je pak v pohode, ten motor pak je bozskej v cele sve celistvosti...jinak Vape schvaluju, je to krok kupredu a resi to 50% poruchovosti na masine, dalsi vyhodou je Oilmaster, bezvadna vecicka, nejenze setri kapsu ale motor si pak vrni, byla na 639 choppru a pak hlavne na 640 kalifech...co k ni jinak rict? muzu jen doporucit, levny vozitko, nenarocny na udrzbu, hodne mi dala, je to ceskej stroj kterej je charismatickej a ma toho hodne co do sebe...coz se o japoncich (byt se svymi vykony jezdi jinou tridu) rict neda...casem pochopis ze maisna neni o vykonu ale dusi te masiny, vztahu k ni a srdicku...asi proto byla tripade pro me skvelou postarsi damou ktera me vozila i vychovavala...hodne jsem toho vycnechal ale jako navod a doporuceni jinak velmi vsestranneho stroje to doufam staci...
 
 
Datum: 22. dubna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem teď zrovna nedávno koupil 639 a nemůžu si na ni stěžovat :-)
 
 
Datum: 22. dubna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michal21 evidentne si 350 nemel zas tak tragicky tezsi to neni. spotreba neni az tak extremni a vykon ? co by si cekal od stroje staryho 24 let ? Hlavne tohle neni o tom trhat asfalt, ale o potitku z jizdy BTW kdyz to umis sestelovat a udrzujes sestelovana vydrzi dlouho, ale bezkontakt je jistota a ano tahnou az od 3500 otacek, ale pak jedou a kdyz chces jet sportovnejsi jizdu nikdo nerika, ze musis tocit pod 3 a pul
 
 
Datum: 22. dubna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak do 350bych určitě nešel je to těžky jak hovado žere to ja tank a vykon není nějak ohromující a navíc když tam máš klasicky zápalko a ne bezkontakt tak to musíš pravidelně seřizovat a když ne tak se to bude hádat a tím pádem to pojede míň a ty 638,639 a 640 táhnou až od vrchu
 
 
Datum: 22. dubna 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo este sem zapomel. Spojka je nekdy dost otravna da se to eliminovat pruznou mezilamelou, nebo vymenou spojky za spojku z 634
 
 
Datum: 22. dubna 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vykon ma az od vyssich otacek (asi od tech 3500ot/min) - v tomhle je lepsi motor 350/634. Kotoucova brzda je dobra vec, kdyz se udrzuje. Posaz za riditkama je super i mista je tam celkem dost. SPolehlivost je podle toho jak se o ni staras ja tam mam VAPE a nidy se mi nestalo, ze bych musel neco opravovat abych dojel. Spotreba je trochu vetsi kdyz ji zenes (moje si veme asi 5 - 6 litru/100km), ale to je dost podle stylu jizdy..
 
 
Datum: 22. dubna 2010 13:59
 
 
 
 
Jméno: jousif      IP: uživatel7459    
zdar drací:-) mam takej malej problém:-) mam doma rozebranou jawu dandy 50 sport:-)s porouchanou převodovkou:-)respektive se mi ohoblovali vnitřní zuby na kolečkách :-)newim si rady :-(schaněl sem nikdo nema poradte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: jouisif      IP: uživatel7459    
lori:skoušel ale nic novyho sem se nedozvěděl :-D :-D jinak mas recht asi to prodám:-D:-D Johny:jj ja wim ale ted nemam love:-D jinak dik kluci:-D:-D
 
 
Datum: 30. dubna 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel8590    
Toto malej problem neni :-D to je dost velkej problem... Do Jawy si zkousel volat? pak jedine servisy... btw novej motor sem videl na motoinzerci za 3k... jinak bejt tebou bych to prodal
 
 
Datum: 22. dubna 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
dá se sehnat uplne novej motor cena cca 10 000
 
 
Datum: 22. dubna 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: Petr Laurin      E-mail:      IP: uživatel9248    
Zdarec,už si nevím rady,udělal jsem go komplet motoru,pouzdra v prevodovce a některá kolečka,nová klika,válec s pístem,ložiska NSK,prostě vše s absolutni přesnosti-změření kliky v hrotech-vůle pistu ve valci a kroužku-zabroušení kanalků (přesah vložky ve valci) a fichtl ne a ne jet.Nechce táhnout ,cíti každé mírne stoupání a když otevřu plyn do plného tak se jakoby zadusí (celkově to hodně rezonuje do vzduch filtru) dusi se ale i v nižších otačkach,jde pomalu do otáček.Zkoušel jsem přívírat a otevírat vzduch menít trysky menší a větší a pořad to není ono.Jedine co jsem neměnil je kolinko karburátoru,samotný karburátor asi 3x,vyfuk jsem zkoušel taky jiny.Předstih mám 1.6 odtrh 0,4 pochopitene,že jsem zkousel jine varianty a pořad nic.Upozornuji,že mám najeto pouze 350km,tak jestli se to musi rozjedit?A sednout?Nevím ale známy říkal,jak nejde od začátku nepujde nikdy.Díky za info a různé náměty,uvítám vše.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 9:44
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel9270    
Ahoj,tak zbroušení a vyleštění kolínka karburátoru pomohlo,teď už směs hladce frčí do válce.Vzduch filtr mám otevřený jak má být od fabriky akorád v karbeci mám větší volnoběžnou trysku 45 původně byla 38.Fichtl se nedusí a hezky táhne a má takový správný zvuk,nic přidušenýho.Jinak mám najeto 450km a koukal jsem se sacím otvorem na pist a teprve se začína sjíždět honování s pistu,kamarád říkal ,že pořádně začne jezdit až na 2tis km,až se motor pořádně uvolni,zajede.:-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 9:44
 
 
 
 
Jméno: Petr Laurin      E-mail:      IP: uživatel9248    
Pouzdra jsou v pohodě,převodovku jsem zkoušel na sucho ještě bez kliky.Podařilo se mi sehnat ještě ty staré kvalitní (světlé pouzdra,ty nové co se prodávají teď jsou pěkné smejdy,brzy se vydřou navíc co je hlavní špatně vymezí převodovku) upravily se v soustruhu a pak vystružníkem,převodovka jde z lehka.Problém vidím ve špatně načasovaném motoru,chce to sladit vzduch a benzin dohromady,uvidím až namontuju to již zmiňované opravené kolínko:
 
 
Datum: 23. dubna 2010 8:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
nejde ten motor ztuha? mě to dělal taky a byly to špatný puozdra převodoky, motor měl co delat tahnou sám sebe
 
 
Datum: 23. dubna 2010 8:28
 
 
 
 
Jméno: Petr Laurin      E-mail:      IP: uživatel9248    
Ahoj,jehlu mám na 3 zářezu,mažu 1:33 plnou syntetikou (leju ji i do jawy 350,mám za dobrou cenu) a mam jehly na čepu.Nakládat mu nakládám skoro hned od začátku,u nás to je samej kopec,tak než abych drbal první kvalt delší dobu,tak radší podržím 2 na plnej třeba i 5 min a jen co vyjedu kopec tak mažu chcípákem,právě ho musím pořád dost držet protože se dusí(jako kdyz mu dáš ruku před filtr)nechce táhnout.Dnes mě to nedalo a odmontoval jsem to kolínko karburátoru a přišel jsem na to,že díra kolínka na hoře u karburátoru je špatně vyfrézovaná,spodní hrana je křívá a zasahuje do prostoru nasávání směsi,tuďíš si myslim,že směs narážela o spodní hranu kolínka a měla tendenci se zabržďovat a nebo se vracet zpět.V práci jsem nechal přefrézovat a pro jistotu o 1,5mm ještě zvetšit (jen směrem dolu,kde byl přesah) a zbrousit hranu kde se kolinko láme.Teď už jen o víkendu přeleštím aby se směs nezadrhavala (musí být jak zrcadlo) a po víkendu se uvídi.Jinak deky moc za pomoc všem:-)\\r\\n
 
 
Datum: 22. dubna 2010 23:25
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chce to počkat po záběhu a dobře mazat. Jakou máš svíčku? Po 350 km bych mu ale začal trochu pomalu nakládat, ale bacha. Já osobně dělám záběh prvních 100 km velice mírně a benzín 1:30 (Castrol Garden)od 100km , jehla na 3 zářezu -jezdím tak, že třeba 5s plnej, pak uberu a minutu jedu na půl plynu a zase plnej, volnoběh má zvýšenej, z kopce vypnu zapalování a dám plnejpěkně se promaže, do kopce půl plynu max. Nebrzdím motorem. po 500 km se stím nemažu a jezdím co to dá. Od 500 km dávám 1:33 (Castrol Garden a mám to na bronzovejch futrech) . jehla na druhým a vše znovu seřídím, vyměním svíčku. 500 km musí stačit.
 
 
Datum: 22. dubna 2010 23:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zkontroluj jehlu aby byl plíšek na třetím zářezu shora a zkus odtrh na svíčce jiný.Koliks dal oleju do benálu? Hlavně to něžeň do plného když to zabíháš jak to špatně zaběhneš tak ti to uplně špatně pojede
 
 
Datum: 22. dubna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus no hele tohle me delalo taky a pomohlo mi ze sem do valce vstříknil trochu oleje a asi po 200 metrech uz to jelo jak má.nebo jeste skus predstih
 
 
Datum: 22. dubna 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: Petr Laurin      E-mail:      IP: uživatel9248    
Filtr mám nový a výfuky jsem zkoušel 2,teď momentálně tam mám tu Maďarskou repliku co se prodává kolem 600kč.
 
 
Datum: 22. dubna 2010 8:46
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel3093    
Nemas zajeto, casem se to zlepsi, cistil si vyfuk? Mas cisty vzduch. filtr?
 
 
Datum: 22. dubna 2010 4:42
 
 
 
 
Jméno: jabí      IP: uživatel5654    
Zdravim vsechny.. Mam dotaz.. Vlastnim Jawu 05 a pri cisteni hlavy a valce jsem zlomil pistni krouzek, takze kupuju novej.. Problem je v tom, ze nevim, kolikaty vybrus motorka ma, zdedil jsem ji. Chci se zeptat, jestli se da nejak kpoznat, kolikatej vybrus mam, pripadne jestli vadi, kdyz se pri nakupu krouzku seknu treba o jeden vybrus? Btw, nevim jestli je to k necemu, ale radsi to reknu, mam na pistu 3 krouzky, ne 2 jak to byva normalne.. Neznamena to, ze uz mel hodne vybrusu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na píst je číslo výbrusu vyražený. Aby to bylo vyražený na válci je blbost. Proč by se s tím někdo při každým výbrusu vybrušoval a vzrážel znova. Tří kroužkový písty se dělaly do roku 1980.
 
 
Datum: 22. dubna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele 3kroužkový písty bývají většinou jen u nultého výbrusu,ale není to pravidlo...kdyby jsi náhodou koupil kroužek na první a válec měl nultej tak se nic neděje,kroužek připiluješ a jedeš..
 
 
Datum: 21. dubna 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No,máš to na válci vyražený,ale nejlepší je si válec vzít do mototechny sebou,at ti na to dají přesný kroužky,nebo změřit šuplerou,,nultý výbrus má 38.00.Při každým výbrusu se přivává 00.25.Příklad: první výbrus : 38:25
 
 
Datum: 21. dubna 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Čau hoši dneska jsem porkal chlápka s 555 de-luxe a říkal mi že je to rok 1964 je to možný?? já myslel že poslední kusy byly v 62 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel9107    
čest chlapi , nevíte jak mám svýho mustanga upravit aby byl silnější a rychlejší , bez nějakých náročných uprav?????díky za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9298    
čau koukni na mý stránky timhle stylem mám udělanou svou 20 a lítá jak drak a zas tolik to nestálo http://www.splasenytrubky.webnode.cz
 
 
Datum: 27. dubna 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nejjednodušší úpravu co jsem tady kdy četl byla - nafoukat pořádně kola, vyměnit ložiska v kolech, správně našponovat řetěz a vše dobře seřídit. Nevím, kdo to sem psal, zda to byl Standa nebo kdo, každopádně je pravdou, že to dělá opravdu hodně. Na primární řetěz a sportovní sání ser, může mít naprosto opačnej efekt - na sání a výfuk bych třeba já vůbec nesahal. Nějaký tutningový filtry a rádoby sportovní vejfuky spíš výkon ubírají. Záleží co od toho chceš, ale ber v potaz, že čím víc to nakoňuješ, tím víc krátíš životnost motoru.
 
 
Datum: 22. dubna 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Já bych dal treba 11 zubé primární kolečko a na to určený primární řetázek,sportovní sání,12ti zubé sekundární kolečko,výbrus větší,parádně zajel,seřídil zapalování jak hodinečky.Víc toho asi nevím
 
 
Datum: 22. dubna 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: sadam      IP: uživatel9109    
Nech to vybrousit na 40 sniz hlavu na kompresi 13 a lešti lešti a lešti upln vsechno vylesti
 
 
Datum: 22. dubna 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9217    
Ja bych udelal vybrus a snižil hlavu.Kdybys to toho chtel vrazit vic tak asi 3K od Stejskyho,Hvezdicovou hlavu,Dellorto,stocena klika+repas,lepsi lauf a nakonec nejake lepsi zapalko.Vyjde to sice na nejakych 11000,ale veř mi že na Cupech budes mít uspech :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak nejjednodužší bude asi udělat go motoru ..nový ložiska (nějaký kvalitnější SKF,SNK) a repas kliky s ojnicí na jehlách a nakonec válec od stejskýho s cestovní úpravou...cena motoru tě vyjde tak na 3 500 a pak můžeš ještě kupovat takový díly jako lepší karbec (1 500) hvězdicovou hlavu (1 200) bezkontakt zapalování (3 200) je toho dost...
 
 
Datum: 21. dubna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je tu někdo kdo má kejvačku 150 mezitipa pojízdnou s originál VN cívkou? Případně mě prosím kontaktujte na meil, potřebuji poradit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Adasi, pošli prosím své icq, chci se tě zeptat podrobněji.
 
 
Datum: 22. dubna 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
origo indučku už nemám, ale to fakt nechápeš z toho schématu? Drát z indučky vede na kladívko, druhej "drát" je výstup VN a jde na svíčku. Jeden drát z kladívka vede na svorku 20 ve spínačce a svorku 31 ve spínačce je třeba ukostřit a to nejlépe zpátky v zapalování. Ve spínačce je svorka 20 a 31 přemostěná kondenzátorem.
 
 
Datum: 22. dubna 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to nechci kupovat, já potřebuji poradit kam odkud vedou dráty
 
 
Datum: 22. dubna 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: švinda      E-mail:      IP: uživatel4180    
zdravim,měl jsem 2ks 150/352 ,jaké myslíš cívky.mám dvě indukční,ale nevim jestli jdou -neumim to proměřit.ještě mám levé víko motoru -od spojky dva horší kártry,kliku a válec.
 
 
Datum: 22. dubna 2010 8:14
 
<  1238  1239  1240  1241  1242  1243  1244  1245  1246  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 12:32:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu