Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec draci. Mám na 555 takový problém. Když je motor studený musím roztláčet tak 30 metrů. Dřív chytl vždycky po metru. Z páky nechytne vůbec. Jakmile je teplý, chytí na páku v pohodě, takže ho ani neroztlačuju. Nevíte čím by to mohlo být? Nemám zkusit jinou svíčku? Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 17:01
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ok, sorry.
Datum: 24. dubna 2010 17:01
 Přesně,nejdřív vozkoušej 4 svíčky,různej tepelnej hodnoty,a pak sem tepve piš.Takovýto dotazy nechápu
Datum: 24. dubna 2010 11:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co to třeba vyzkoušet a pak sem teprve dát dotaz kdyby to nešlo hm??za chvilku se tady někdo bude ptát jestli má utáhnout šroubek když je povolenej...
Datum: 24. dubna 2010 10:28
Jméno: KuBbiQ
IP: uživatel6617
Datum: 24. dubna 2010 9:47
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 http://www.videomix.cz/video/pyJ2v45wPoI/ podívej te se na to to jsou kokoti co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 11:51
 FAKT CURACI NIC K TOMU UZ RICT NEMUZU SOU PROSTE ZMRDI
Datum: 24. dubna 2010 11:51
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 Čau draci mám takový dotaz,za jízda mi teče benzín z karbecu kolem víčka,na volnoběh je to vpohodě,mám zvětšený kanály,hladina ok.plovák není děraví,nevím čím toje,díky za rady,je to karbec z pincka
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 23:59
Jméno: jawa22
IP: uživatel6582
 zdařte hele u mojí čezety 175/477 když to chci roztáhnouta na max a držim ji dlouho v otáčkach na 3 tak mi občas střili vejfuk ne že by se mi to nelíbylo ale aby to nějak nevadilo motoru a ješťe sem se chťel zeptat co si myslite když mi jede ta čezeta na 3 90km/h je to normal nebo je to malo na 4 to nemam kde na plnej roztahnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 10:27
 na trojku 90 je tak nějak normální...jinak to strileni muze byt malým předstihem
Datum: 24. dubna 2010 10:27
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 zdar draci jezdim na benzin 91 special a dnes ho na pumpe nemeli meli tam jenom 95 natural tak se chci jestli to tam lit nekdo rikal ze potrebuju aditivum dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 11:11
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 prý to propaluje písty bo co
Datum: 25. dubna 2010 11:11
Jméno: standa
IP: uživatel9257
 Moje osobní skusenost je,ze na speciál to jede líp,ale na naturál to jede taky dobre,ale musi se pridat malinko na predstihu a ucpat 2 diry na irboxu,pak je to v pohode. Zadny aditiva nepotrebujes,jen olej....
Datum: 24. dubna 2010 13:27
 tady jsou zas lidi chytří
Datum: 24. dubna 2010 11:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 24. dubna 2010 10:31
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 aditiva se pridavaji pouze do starych 4T motorů kvůli sedlům ventilů. U 2T absolutně zbytečné !!!!
Datum: 24. dubna 2010 10:05
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 nemusi se tam dávat
Datum: 24. dubna 2010 9:50
Jméno: 21
IP: uživatel9265
 To aditivum se tam dává na to aby ti ten Natural nerozežral kroužky....
Datum: 24. dubna 2010 8:02
Jméno: Horst
IP: uživatel8771
 Aditivum se používá u čtyřtaktů pro ochranu ventilů.Dvoutakty ventile nemaj!!!!!!!
Datum: 24. dubna 2010 0:30
Jméno: jawa22
IP: uživatel6582
 nemusíš ja to tam taky neleju ani u fichtlů ani u čezet jezdej furt dit je to jawa
Datum: 23. dubna 2010 23:27
 jasně že olej tam lejt musíš
Datum: 23. dubna 2010 23:00
Jméno: mates
IP: uživatel9262
 Jo to teda potřebuješ tak jako tam leješ olej.
Datum: 23. dubna 2010 22:55
 ne nepotřebuješ...
Datum: 23. dubna 2010 22:51
 custe chtěl jsem se zeptat mam simsona kdyz na nem jezdim hodku zak chcipne a nehazi jiskru za 30 minut to zase jde nakopnout ale i kdyz to nehazi jiskru tak to de roztlacit ale musi byt prudky kopec aby to mnelo tlak jinak to pri normalnim roztlaceni nechytne dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 13:31
Jméno: standa
IP: uživatel9257
 Jeden muj znamej ma stejnej problem a dodnes to nenasel. Proste to nastartuje,sveze se po vsi-jede to,chcipne to a jede to zase az druhej den.....kdykoliv prijel na pivo,tak domu tlacil....vymenil komplet kabeláž,usmernovaci a regulacni krabicky,tyristor,indučku,kabel na svicku,fajfku,svicku a proste je to nekde v zapalovani a furt to nemuze najit....pritom zapalovani se zdá Ok....takze by mi zajimalo kde je zakopanej pes? Snimac to nebude,protoze snimac bud funguje a nebo nefunguje,ale nic mezi....
Datum: 24. dubna 2010 13:31
 Měl jsem ten samý problém dříve na mustangu. Měl jsem tu novější odrušenou fajfku a pomohla ž výměna fajfky.
Datum: 24. dubna 2010 7:30
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Zkus vyměnil indučku... měl jsem stejnou závadu před lety. Když se indučka ohřála, tak přestala házet jiskru.
Datum: 23. dubna 2010 22:54
 Ještě jeden dotaz,kdybych si pořídil stejskyho úpravu válce,jak dlouho to musím zajíždět? Nechce se mi jezdit 1000 km jen tak zlehka...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 21:58
 Já myslím, že jo. Zkus a uvidíš. Občas mrkni na píst a podle toho uvidíš.
Datum: 23. dubna 2010 21:58
 JJ díky  ....bude stačit to mazání 1:25 kvalitní polosintetikou?
Datum: 23. dubna 2010 21:53
 Hele, ani né. Vůle 0,05mm je v pohodě. Já to moc taky nešetřil, jelikož mě tlačil čas. Když to pořádně namažeš a těch pár desítek km to budeš trochu šetřit a pak už tomu zkusíš trošku dávat, tak to bude v pohodě. Vojta Štumr najezdil před prvním závodem taky zhruba 100 km. Viz. http://fichtl-enduro.wbs.cz/
Datum: 23. dubna 2010 21:47
 jo super.to by bylo asi nejlepší volnější výbrus
Datum: 23. dubna 2010 21:41
 ale co bych pro fíka neudělal
Datum: 23. dubna 2010 21:41
 když mu řekneš že chceš volnejší výbrus tak to budeš zajíždět méně.
Datum: 23. dubna 2010 21:40
 jj jasný no,já jenže ještě nemám řidičák,teprve si budu dávat přihlášku,a zatím jezdím v lese kde je brutus ciklosteska,krásnej asfalt,jenže je to moc kopcovitý,a newím jak bych tam jezdil jen tak zlehka....
Datum: 23. dubna 2010 21:40
 Tady bych použil stejskyho slova: "Co neumažeš, to neukecáš" .. Hele, chvíli se holt budeš krotit. Něco málo najedeš, budeš mazat jako ďas a až to začne povolovat tak už bys tomu mohl začat trochu dávat.
Datum: 23. dubna 2010 21:38
 jo,dotaz směruje k cestovní úpravě
Datum: 23. dubna 2010 21:34
 Zdarec draci,když nechámm fíka stát s otevřeným kohoutem,do minuty mi z karbece chčije benzín,hladina je fakt OK.Takže vždycky kyž zastavím,musím vypnout kohout,a po minutě ho zas zapínat....když se mi to přechčije nejde to nastartovat,Nevít co to může býti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 22:30
Jméno: tomas
IP: uživatel9480
 mas prasklej plovak v karbulatoru (jako ja) XD, musis koupit novej
Datum: 23. května 2010 22:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus profoukat jehlovej ventil v pokličce plovákovky..já tam měl bordel a taky to furt teklo..
Datum: 24. dubna 2010 11:51
 já bych to spíše viděl na ten plovák,pač mi to chčije z plovákovky,když benzín vypnu,nechčije to,a nastartovat to jde....
Datum: 23. dubna 2010 22:50
Datum: 23. dubna 2010 22:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 seka se ti plovak
Datum: 23. dubna 2010 22:11
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 ahojte jaká baterka bude lepší na moji 175 když mám zapojené blinkry bud 4.5 AH nebo 6 Ah??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 22:17
Jméno: Yakub
IP: uživatel9207
 určitě 6 Ah čím silnější baterie tím lepší já mam 125 a chtěl jsem 12 Ah, ale bohužel se mi nevešla do kaslíku, takže jsem musel koupit 6 Ah
Datum: 23. dubna 2010 22:17
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 Dobrý večer,chtěl bych se zeptat jestli musím nastavit předsthi a odtrh když sem na fichtla našrouboval nově vybroušený válec.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 21:42
 no teď večer jsem už mimo (těžky den  ) ale projistu zkontroluj ten odtrh a předstih. KDyžtak jestli ti tam jde do toho nového válce benzin apod.
Datum: 23. dubna 2010 21:42
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a nevíš čím to muže být?
Datum: 23. dubna 2010 21:40
 bude asi chyba někde jinde. Předstih a odtrh šteluješ na zapalování ale radši to třeba zkontrlouj nikdy nevíš co se může stát.
Datum: 23. dubna 2010 21:34
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 jee že se mi ten předstih posunul?nebo odtrh
Datum: 23. dubna 2010 21:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a když mě to pořád nechce chytnout?
Datum: 23. dubna 2010 21:32
 nemusíš
Datum: 23. dubna 2010 21:22
Jméno: Peca
IP: uživatel9261
 Cau hosi, na pincku 555 mam problem. Kdyz jedu tak mi to skube, proste to chvilku tahne najednou se to jak kdyby znova nadechne a zas...Myslite ze je usazenina v benzinu?Nebo neco jinyho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 20:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ucpané trysky nebo ti tam netece plynule benzín
Datum: 23. dubna 2010 20:48
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,tak jsem si namontoval new píst a zajíždím,mohl byste mi někdo poradit na jaký zařez mám dát jehlu poněvadž mě to vůbec nedrží otáčky ale jinak to lítá jak prase a třeba kdybyste mi napsali nějaké zkušenosti nastavení karbecu při zajíždění.Předem mooooc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 20:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jehlu na třetí zářež shora! a nastavit co nemenší volnoběh a netůrovat!!! na půl plynu maximálně
Datum: 23. dubna 2010 20:45
Jméno: kozí dech
IP: uživatel1859
 zdar pánové, dnes mi na stadionu s11 začal téct karbec když zapnu benál, u přeplavovacího kolíku, zítra to asi rozeberu?? snad plovák bude seklej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 10:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to mě dělá taky..když ho po zimě vytáhnu tak se plovák nějak přilepí na dno...stačí parkrát zmáčknout cupák a je to OK
Datum: 24. dubna 2010 10:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no to může být seklý plováček
Datum: 23. dubna 2010 20:43
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 deaci jak je mozny ze kdyz zahejbu prednim kolem do strany tak s nim normalne hejbu ne uplne ale hejbu kolo je utahly ale nwm cim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 23:37
Jméno: jawa22
IP: uživatel6582
 stalo se mi neco podobnyho a stacilo dat tam vymezovacky mezi vidli a buben a uz se ani nehlo
Datum: 23. dubna 2010 23:37
 já jsem to trochu nepochopil dotaz protože je špatně formulován ale asi bych řekl že budou v prdeli silenbloky ve vidlicích
Datum: 23. dubna 2010 21:32
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Jeste je možné že tam nemáš silony. Já jsem ten jeden silon omylem zarazil moc vysoko šroubovákem a ted to přední kolo má malou odchylku.
Datum: 23. dubna 2010 20:21
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 jenom to kole se hejbe trochu do strany nemuze to bejt tim ze sou ty dva sroubky povoleny nahore?
Datum: 23. dubna 2010 20:19
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tak tobě se mele jen přední kolo, nebo kolo i přední vidilice?
Datum: 23. dubna 2010 20:18
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 no moc ne nebo me napadlo jak jsou nad tlumicema takovy ty dve sroubky tak jestli nejsou povoleny
Datum: 23. dubna 2010 20:15
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jo jdou, a nebo je možný že tam taky vůbec nejsou.....jak moc se to mele do stran
Datum: 23. dubna 2010 20:14
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 a dou tam vymenit loziska??
Datum: 23. dubna 2010 20:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 vymáčklý ložiska v bubnu, nebo malý šroub kterej to vše drží
Datum: 23. dubna 2010 20:03
Jméno: reno
IP: uživatel7357
 Dobry den, mam problem se zadnim plechem u sve jawy 21 jak delam co delam stale mi nesedi diry co drzi plech a kriz kdyz prisroubuuji plech tema dvema srouby nakonci tak jako by byl nize nez ma byt i jak je sedlo tak je mezi sedlem a plechem moc velka mezera nevite co muze byt spatne ? Diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:59
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, nevíte odkolika a dokolika mají zítra otevreno na veletrhu v brně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:40
Jméno: george
IP: uživatel1834
 Čus seso bylo by možný udělat na zakázku 3 kroužkovej píst?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:52
 na zakázku ti udělají kolika kroužkový budeš chtít...ale nebude to stát 150kč jak klasický píst.
Datum: 23. dubna 2010 19:52
 Zdarec hoši čim to je když na fichtlovi jede na 1 dobře na 2 uš to chcípa a na 3 uš to nejde dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 11:37
Jméno: standa
IP: uživatel9257
 bus je to spatne serizeny a nebo uz je motor ojezdenej a chtel by opravu
Datum: 24. dubna 2010 11:37
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 nebo spatně seřízenej karbec..
Datum: 24. dubna 2010 9:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 předstih
Datum: 23. dubna 2010 18:54
 Ahoj mám problém s mojí jáwkou (350/634). Poslední dobou při jízdě vynechává. V praxi to vypadá tak, že jedu, motorka začne zpomalovat, nereaguje na plyn a najedou se chytne, se mnou to cukne, chvíli jedu v pohodě, ale pak to zase zpomalí a takhle pořád dokola. Karbec byl před měsícem komplet čištěný, svíčky jsou v pohodě a já už nevím, čím by to mohlo být. Ještě mě napadlo, že odkalovací filtřík, který je na hadičce vedoucí z nádrže do karbecu tam pouští vzduch, ale dneska jsem vyměnila hadičku, filtřík jsem dala pryč a cukalo to stejně. V čem by mohl být zakopaný pes?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 22:02
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Z nádrže teče benzín v dostatečném množství, když sundáš hadičku z karburátoru? Může být poucpaný kohoutek a nebo také odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže. Dále je možné, že občas zůstává viset chvílemi plovák, případně dole pod hlavní tryskou cestuje nějaký bordel a občas se na trysku přisaje. Zkus ještě jednou zkontrolovat a vyčistit karbec. Ovšem podle toho jak problém popisuješ, tak může chvílemi i vynechávat zapalování na jednou z válců.
Datum: 23. dubna 2010 22:02
 bude zacpanej kohoutek, nebo se v nem hnulo tesneni a propousti malo benzinu - nedotejka
Datum: 23. dubna 2010 20:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kondenzátor nebo podfukuje pod hlavou
Datum: 23. dubna 2010 18:50
Jméno: ondraraz
IP: uživatel8101
 Hoj Draci. Sice to říkám nerad, ale prodávám Péráka. Potřebuju poradit za kolik se to dá prodat. tady je fotka http://img686.imageshack.us/img686/5554/img4070d.jpg ... je to rok 1948, vývozní typ do anglie, podle tacho má najeto 30 000 km, před týdnem proběhla kompletní GO motoru (nové ložiska, futra, vyvážená klika), rok stará baterka, bez papírů, až na sedlo vše origo. šlape jak hodinky... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 21:41
Datum: 23. dubna 2010 21:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 no 80 litrů je moc ale nějakej sběratel to řeba vezme.. zkus dát 50 litrů ze začátku, až uvidíš kolik je nabídek tak podle potřeby cenu sniž-zvyš ale míň jak 35 litrů nedávej to je vzácnej kousek toto..
Datum: 23. dubna 2010 21:05
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tedkom sem se díval na ceny péráku a nejmeně dostaneš 80000Kč takže min jak 80 000 to neprodávej!!!!!!!!!!!!!
Datum: 23. dubna 2010 20:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak dej 50000 jestli na to nekdo kápne
Datum: 23. dubna 2010 20:19
 Dej to na Aukro od kačky a uvidíš.Cena pude tak na 30-35 tis možná i víc.
Datum: 23. dubna 2010 19:53
Jméno: Miki
IP: uživatel9259
 Nejdřív se podívej na stránky veteránbazarů, za deset tisíc ti utrhnou ruce, viděl bych to tak okolo 40000,-, možná víc, záleží na stavu, z fotky se to nedá až tak odhadnout.
Datum: 23. dubna 2010 19:41
Jméno: ondraraz
IP: uživatel8101
 dostal jsem asi 5 nabídek u nás v okolí, takže přes aukro to prodávat nebudu, proto bych rád věděl nějakou cifru.
Datum: 23. dubna 2010 19:29
 dej to na aukro od korunky a uvidíš. Za deset to určitě nebude - pérák se prodá za víc.
Datum: 23. dubna 2010 19:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dej 10000 a uvidíš
Datum: 23. dubna 2010 18:52
|



|