Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Ondra
IP: uživatel9246
 Nazdar hoši potřebují vaše cenne rady mam babetu 210 a nějak zlobí když jí nastartuji chvilku počkam než se zahřeje poté ji vytočím do otaček a když chci jed tak nasednu pridam plyn a nechce jed proste nejde do otaček a zdechne nevíím kde je problém nastojanu točíí doblba a když se na to nasedne tak ani nepopojede okousek !! nevíte kde je chyba ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 13:49
 to sem mel taky udelal jsem to ze sem vycistil uplne celej karbec dal novou svicku a jede jako blazen
Datum: 26. dubna 2010 13:49
Jméno: ondra
IP: uživatel9246
 odpoledne kouknu na krouzky ale spojkou to není tu jsem měl pred měsícem rozdělanou abyla ok !
Datum: 26. dubna 2010 8:53
 tak bud to potrebuje vybrus nebo krouzky-ze pri zatezi to proste nema silu utahnout,a nebo to bude spojka-ale nevim ktera,sou tam dve a me se pletou ty nazvy  babu sem mel chvili,tak ti snad nekdo poradi poradne
Datum: 25. dubna 2010 22:15
 zdar draci mám dotaz na mz víte někdo kolikátky kola má mz250??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 21:40
 přední 18, zadní 16
Datum: 25. dubna 2010 21:40
 nazdar potreboval bych radu mam mustanga mam motor po GO jede super oto nic ale chtel bych na nem nejak vylepsit zvuk to znamena jak pojedu tak aby to řvalo tak jak bych rval asfalt za sebou a kdyz zastavim nebo to budu mit normalne na volnobehu tak aby to hezky bublalo asi nejak takhle http://www.youtube.com/watch?v=Qbl2zyFFzgg
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 21:59
Datum: 27. dubna 2010 21:59
Jméno: GORI
IP: uživatel9282
 toto auto (GT) som videl z blizka v sobou pred nasim domom  na vlastne oci. je to auto z filmu "60second". toto treba pocut nazivo a nie z videa . tam sa zvuk hodne zkresluje. ale je to paradne auticko!
Datum: 26. dubna 2010 16:03
Datum: 25. dubna 2010 21:42
 Neni Mustang jako Mustang
Datum: 25. dubna 2010 21:17
 cest lidi nevite nekdo jak mam na pincku v motoru vytahnut ty prevodo mysky ty zlate co tam jsou oni maji zavit nebo je mam vyklepnut kladivkem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 21:04
 nejsou zlaté, ale jsou bronzové...nahřej karter a šroubem je vyklepni
Datum: 25. dubna 2010 21:04
 Zdarec motor mám rozpulený a chtěl bych poradit až to budu dávat dohromady tak jak to mám udělat aby mi to dobře těsnilo mezi převodovkou a klikovou skříní víte aby mi to zase nesálo ten olej jak před tím poradte nějakej trik DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 10:00
 Základ je rovný karter....
Datum: 26. dubna 2010 10:00
 Bohatě stačí samotnej silikon...nikdy jsem s tim neměl problém
Datum: 26. dubna 2010 7:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted to dělal kámoš Lukoprenem a tím zeleným těsněním (klingeritem) a těsní to parádně takže já jsem pro tmel+těsnění
Datum: 25. dubna 2010 23:05
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 hlavne vymen ty gufera. Pokud mas rovny dosedaci plochy karterů nepoškozený od otevirani sroubovakem a podobne tak staci tesnici papir a vazelina....pokud to mas uz slusne orvany tak doporucuju nejakej motorovej tmel odolnej proti benzinu a nebo idelani je Hermetik plus samozrejmne tesneni.....
Datum: 25. dubna 2010 21:28
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel8547
 táta mi domu přinesl takovou tekutou gimi od retechu je to v takovy plechovce jako wd a kdy ji das mezi kartery a sroubama je ksobe stahnes tak ti nekápne ani kapka je to perfektni já sam tim mam utesnenej motor a je to nadhera
Datum: 25. dubna 2010 21:11
 těsnění+tmel a propustit to snad nemuže
Datum: 25. dubna 2010 21:06
 Nedávno jsem tu psal s vysokým volnoběhem u 555. Takže, když zacpu tu díru, kde je filtr, tak to chvíli běží a chcípne. Pak jsem pootočil s destičkou statoru, vůbec to nedrželo otáčky a nereagovalo na plyn, tak jsem to vrátil jak to bylo, vyměnil jsem i šoupátko, posunul jehlu, zase to nefungovalo. Tak jsem to nechal stát 2 hodiny na slunci a je po problému. Otáčky už jsou v pohodě, svíčka černohnědá, jezdí jak žihadlo, ještě musím vyměnit lanko, občas se kousne a pak to dělá bordel. A dotaz-kladívka se sepnou kdesi(když jsem to seřídil an 3mm, tak to zlobilo), v HÚ maj 0,4mm, ale po zbatek pohybu maj mezeru lehce přes 1mm- TO JE DIVNÝ, NE? PORAĎTE!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele ten odtrh 1mm ničemu nevadí..jestli to jezdí normálně tak to neřeš..a spi v klidu
Datum: 25. dubna 2010 23:07
 To není nepravidelný, to je naopak moc pravidelný na 2T motor... Když ten předstih seřídím na 3mm(tak to myslím má být), tak to vynechává. Plovák funguje v pohodě. A trysky mám obě na hovno, pomačkané, teformované atd. Ale žere to málo.
Datum: 25. dubna 2010 21:19
 dalo by sa povedať že sa ti zmes nezapáli pri každej kompresii a to je tzv. nepravidelný chod motora, môže to spôsobiť aj ten veľký predstih 3mm, keď neviem či sa dá taký nastaviť  , možno na tých starých zapaľovaniach hej
Datum: 25. dubna 2010 21:12
 hmmm štvortaktovanie pri otáčkach voľnobehu môže spôsobiť napríklad prasknutý plavák alebo bohatá zmes, stále preplavený karburátor možno veľká hlavná tryska, skontroluj
Datum: 25. dubna 2010 21:08
 Ne že bych z toho měl těžký spaní, ale zajímá mě to. A ten volnoběh není takový typický klap klap klap, ale takovej souvislej, spíš jak nějaký auto....
Datum: 25. dubna 2010 20:43
 pred tydnem sem koupil mustanga zrezliho jako kdyby byl ve vode tak pul roku ale motor sem rozdehal vnom je vsechno v dobrym stavu je fest klika tet sem objednal dily skoro za 5000 bylomi ho lito toho mustanga fichtlum zdar...bude oranzovej a bili blatniky jako byl pred xxx leti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 22:37
Jméno: P1_P1_P1
IP: uživatel9316
 jo jo ja mam cerveneho a modreho mustanga  ten cervenej je 1980 a ten modrej je z 1969 - to byl asi dobry rok, ma starsi typ motoru s litinovou hlavou a daleko lip tahne  mam ho po pradedovi a jeste jsem na neho nemusel sahnout  akorat blatniky to ma trosku domrvene za ty roky .... jinak vpohode stroj
Datum: 01. května 2010 22:37
 Dotaz dělali se Čz prasata i 125 ccm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:32
 dneska sem viděl jak někdo valil na praseti a vypadalo to dobře.. kámoš má v garáži taky prase a pěkně zachovalé  ikdyž lak asi není původní.. ale je to nádhera no..
Datum: 25. dubna 2010 23:32
 čau, můžu říct, že ty 175 neakej velkej rozdíl v jezdeni mezi 125 není..., a to prase, na to, jak je to těžký, tak to má docela velkej výkon, a docela dobře jede, nejkrásnější skůtr na světě!!!
Datum: 25. dubna 2010 20:57
 ne...ukaž mi tehdejší motor 125 který bez problému uvleče tak težkou kastly a ještě jezdce
Datum: 25. dubna 2010 20:22
 Chci se zeptat zda se dá sehnat starej policejní znak na přilbu jako samolepka a kdyžtak kde?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:12
Jméno: ronie
IP: uživatel9239
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/403078-250-592.html mít ty prachy............
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:47
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel8547
 jo dost dobry ale nechce zato moc nato že to má tp
Datum: 25. dubna 2010 20:47
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no vzhledem k tomu že už speciál pomalu začíná mizet tak bych jí možná začal zvykat na naturál když už máš ten nový válec...ale jestli máš po ruce speciál tal lej speciál s olejem tak 1:30 a jak jsi psal tak jezdi tak na půl plynu...zajížděj tak 500km,no a když za to budeš rvát hned tak se to budto nekvalitně zajede a výsledný výkon bude chabý a nebo se ti to kousne ...jo a když už máš teda ten new válec a hlavu tak bych rozhodně zvolil nějakej kvalitnější olej než ten který se do toho lil z výroby...no a tu první jízdu moc neprotahuj a dávej tomu přestávky třeba po 5km a postupně ten interval přestávek zmenšuj no..to bude asi všechno
Datum: 25. dubna 2010 23:13
 víte nechci nic pokazit nebo to špatně zajet.. jinak prosím poradťe mi...
Datum: 25. dubna 2010 19:59
 Ahoj draci,mám dotaz a prosím o radu.Když chci něco svařovat na babetě ceočkem,musím něco odpojovat na elektrice? dík Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:09
 A na ten hadr ceduli: POZOR nebezpečí výbuchu, jestli se potom nebudu mít do čeho utřít, tak mi bochnou nervy. POZOR
Datum: 25. dubna 2010 20:09
 Na tu nádrž kdyžtak hoď mokrej hadr...
Datum: 25. dubna 2010 20:00
 Jj na nadž bach tu bys při nejhoršim svařil jen jednou
Datum: 25. dubna 2010 19:44
 jj pozor na nadrz
Datum: 25. dubna 2010 19:01
 ne nemusíš,akorád bacha na nádrž
Datum: 25. dubna 2010 18:58
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 takže podle všechno jsem teda rozebral motor futra vůli nemají kolečka ani kolíčky nebo hřídele omleté nejsou krásně to zaskakuje jen se mi zdá že tyčinka je trošičku mimo a na automatu ta část se zuby je poohnutá dolů, takhle to vše funguje ale jakmile to dám dokupy beztak se to bude zase srát akorát jediné co na to ma u mě vliv je ten automat tak jak sem ho měl bylo to kolečko zaskočené asi jen do půlky tak ho dam co nejvic na kraj a tak je to krásně zaskočené tak mi držte palce aby to šlo popřípadě něco dodejte než to složím  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 18:21
Jméno: Ondra
IP: uživatel7238
 Čus draci nevíte jak vyměnit říditka na fichtlu. Sundal jsem plyn, brzdu, spojku, odšrouboval jsem šroub a teďnevi co dál.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 12:29
 Ten šroub uplnbě vyšroubuj,pak ho zase našroubuju zpět jenom asi jednou otočkou ho tam našroubuj a prašti to něj kladivem. řiditka se uvolní a muzes je vyndát ale bacha at neurves zavit jak dotoho budes klepat
Datum: 26. dubna 2010 12:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak podle ondrashe to rozhodně nedělej ! dělej to jak ti radil boocheer...zašroubuj ten šroub na pár závitů a pak to něj řízni kladivem a pak už ty řidítka jen vytáhneš
Datum: 25. dubna 2010 23:15
 normalne vysroubuj sroub a ted musis s tema ridfitkama ruzne kivat a tahat je na horu.. aspon me tak slo
Datum: 25. dubna 2010 19:47
 Ten šroub uplnbě vyšroubuj,pak ho zase našroubuju zpět jenom asi jednou otočkou ho tam našroubuj a prašti to něj kladivem. řiditka se uvolní a vypadne z nich taková železná jakoby hruška,která tu trubku řiditek rozevírá aby držely
Datum: 25. dubna 2010 17:45
 cest chci se zeptat na co je na fichtlech vzduchovy filtr? kamos jezdi bez neho a nevim jestli je lepsi ho tam mit k cemu slouzi a jestli to jede lip bez neho nebo s nim nemuzem se domluvit kazdy si mysli svoje
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 22:05
 Přesně jak píše boocher a spol,bez filtru nejezdi,zachvilku by si domrvil válec,a myslím že by ti to ani líp nejelo,jestli chceš aby ti to jelo líp,kup si ten sport. vzducháč a trysku jak píše zajíc
Datum: 25. dubna 2010 22:05
 Mustangisto to je nějaká novinka. Právě bez toho filtru ti to bude žrat míň jak s ním ale bude to mět chudou směs a můžeš ho kousnout...
Datum: 25. dubna 2010 18:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 bez filtru nejezdi protoze ti to bude zrat jak tank
Datum: 25. dubna 2010 18:49
 kdyby tam byl k nicemu,tak ho tam konstrukteri nedavaj.Pokud pojedes bez nej,nalita ti do karbecu prach,ucpe trysky a v horsim pripade se dostane az do valce a skurvi ti valec,krouzky a pist.takze jezdi s nim,kamosovi rekni at si tam da aspon puncochu,a jestli chces aby to jelo lip tak si kup vetsi trysku a sportovni filtr  pojede to o trosku lip,bude to mit lepsi zvuk a lip to pude do otacek..  vlastni zkusenost
Datum: 25. dubna 2010 18:44
 presne jak rika boocheer tak vsechen bordel ti nalita do karbecu a za 2 ti to pojede hur
Datum: 25. dubna 2010 18:35
 Pokud máš ten filtr čistý a vpořádku jak má bejt tak to pojede lépe s ním. Filtr má nějaký odpor a když je při sání vzduchu nějaký odpor tak to saje víc benzínu. Bez filtru tam ten odpor neni a má to chudou směs a každé zrnko prachu které je nasáté do válce ti ničí motor
Datum: 25. dubna 2010 17:28
 Ahoj lidi... Vím že to sem nepatří protože to neni jawa... Prosím poradte jaký má bejt předstih a odtrh na stroji Tera Vari... Motor jikov a je to dvoutakt. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 23:03
 díky moc
Datum: 26. dubna 2010 23:03
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Má to mít 3 mm před H ú.teď to mám taky rozebrané.
Datum: 26. dubna 2010 11:33
 aha,tak jedině to pak nastavit podle oka...Já bych ti to napsal jak to mám já seřízený já,ale je to fácka a mu do toho hrabat nebudu
Datum: 25. dubna 2010 18:35
 No kéžby,když jsem ten motor rozdělával tak to zapalování bylo povolené a vytočené kdesi uplně v pr...
Datum: 25. dubna 2010 18:33
 tak si nafoť jak to je seřízeny teď ne ?
Datum: 25. dubna 2010 18:30
 Dělám komplet generálku motoru víš... Ten stroj udělal tolik práce že by se z toho všichni jak se lidově říká zasrali  Stojí za to aby ste se dojeli podívat na ty ložiska. Vnitřní prsten má do boků vůli 2mm,na klikovce má ojncie zase vůli jak radiální tak axiální a drala o setrváky. Celá klikovka v těch ložiskách měla taky vůlu jak prase.Píst zase má ve válci vůli 1mm a když dám pístní kroužky do válce tak je mezi nima mezera snad 1Cm. Takto vylágrovaný motor jsem za celý život neviděl  Zitra jedu dat válec na výbrus a klikovku na GO tak potřebuju vědet ty hodnoty předstihu prosimvás. Nikde to nemožu najit,díky
Datum: 25. dubna 2010 18:22
 máte uplně stejnou jak my akorát my jsme ji už rok nepoužívali.
Datum: 25. dubna 2010 18:13
 Ne to má kladívka... Možná ty novejsi uz maji bezkontakt ale ta co mám já je stará už nějakých 20 let To je ještě ten starý typ a plechovou nádrží... fotka na odkazu-toto je přesně ona http://thumbs.autobazar.eu/323/1076683_big.jpg
Datum: 25. dubna 2010 17:42
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 to máá bezkontakt zaplovani jako babeta ne?
Datum: 25. dubna 2010 17:32
Jméno: Jirík
IP: uživatel9261
 Mám pořád problém s jawou 555, když chvilku jedu, třeba trochu do kopce tak to škube, nechce to jet. Nevím co s tím už. Měnil jsem svíčku, čistli karburátor, trysky. Fakt už nevím. Čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:58
Jméno: Jiřik
IP: uživatel9261
 Jo dobre, to by mohlo jit, zkusim to.
Datum: 25. dubna 2010 20:58
Jméno: tofek
IP: uživatel9275
 U 555 se plovakova hladina neserizuje. Urcite to bude v karburatoru: mas moc chudou smes, dej plisek na jehle co nejnis.
Datum: 25. dubna 2010 18:50
 nebo tam mas toho benzinu tak malo ze jak jedes do kopce prelije se v nadrzi dozadu a netece tou durou co tam je
Datum: 25. dubna 2010 17:21
Jméno: viktor009
IP: uživatel9273
 a seřídil si hladinu v plovákovce?? je možné že ti nestíhá benzín když jedeš do kopce.
Datum: 25. dubna 2010 17:19
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau dracii co rikate na stroj ČZ 125 typ 476 ?? Dneska jsem narazil na jednu za 4000 tisice z papirama.. v uzasnym stavu... vsechny chromy se lesknou jak novy... stale 10 let... a tak jsme tam dali baterku a na podruhy lapla... a a cvakala jak hodninky.. sviti vsechno.. el... funguje jak ma... myslite z do ni mamjit?? dikes moc za rady.. a jaky mate zkusenosi s oddelenym mazanim ? tahle masina ho maa
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:18
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 za 4 000 to je hodně dobrá cena
Datum: 25. dubna 2010 23:18
 Podle toho co jsi tu o ni napsal nevypadá špatně. Za 4000 je dobrá cena. Jestli ji chceš tak ji ber.
Datum: 25. dubna 2010 19:34
 Jestli je v takovym stavu,jak pišeš,určitě do ní jdi.Sám sem ji měl a mám na ni jen ty nejlepší zkušenosti.Najezdil jsem na ní skoro 10 000km,absolutní spolehlivost.Nebýt špatnýho relátka,tak sem lil jen benzin a olej.V úžas mě dováděla taky spotřeba,dalo se s ní jezdit do 3l,a nejezdil sem pomalu. Je fakt že sem jí měl pečlivě seřízenou. Prostě suprová motorka,nikdy na ní nezapomenu. Ted sem přesedlal na 472,takže doufám,že se jí se spolehlivostí aspon vyrovná.Takže za mě určitě ano
Datum: 25. dubna 2010 16:00
 draci, je sedlo na fika 21 stejny jako na 20?...myslim ze jo ale nejsem si jistej...  ...dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 17:07
 Je to naprosto stejný akorát se dělaly různé barevné provedení potahů ale jinak je to uplně stejný
Datum: 25. dubna 2010 17:07
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 čau draci, mám problém s mým mustafem, někdy mi vyskakuje jednička chci se rozjet hodim jedničku zaskočí přidám plyn a nic jede naprázdno ale někdy jede a někdy začne vyskakovat během jizdy už nevím co s tím kolečka nejsou ohlodané ni vyběhané takže jedine automat a ten už semzkoušel posunout a nic tak nevím nedávno jsem ho poskládal a nerad bych ho zas půlil
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 16:15
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 tak futra vůli nemají akorát se mi zdá že tyčinka od automatu jenaka volná ....
Datum: 25. dubna 2010 16:15
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 tak sem se dival na futro u retěz. kolečka a to je v pohodě akorat musim sundat spojku abych se podival na to druhé ....
Datum: 25. dubna 2010 15:42
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 jojo tim to bude kolečka sou v poho to vím jistě asi ta předloha no jak vidim asi me to puleni nemine ale obavam se že to už ten motor nepřežije  akorat že než sem ho rozdělal tak to nedělalo tak sem si mislel že je spíš chyba na moji straně protože po složení sem najel sotva kilometr ale asi na to futro kouknu ...
Datum: 25. dubna 2010 15:34
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 promin,ale neuč orla lítat....pokud jsou ty kolečka nový,tak ok,sorry,splet sem se.....ale jestli sou starsi,tak sorry,ale je to v haji....takovejch motorů sem delal uz spoustu a vsechny meli stejnej problem!! Vyskakovala jednička nekterejm uz i dvojka. Duvod? vzdy stejnej! futro pod jednickou KO(vakl pres milimetr na predloze) ,jednickovy kolecko KO a dvojkovy kolecko KO....prvotnim problemem je vzdy vybehany futro(a) predlohy....
Datum: 25. dubna 2010 15:24
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 říkam že to ohodane neni a stejne napises ze je vim že tomu rozumiš určitě epe než já ale slepý nejsem ten motor nema ted skoronic nejete po složení takže se ani ty kolečka ohlodat nemohly síš bych věřil tomu vyběhanému futru ...
Datum: 25. dubna 2010 15:13
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 Ohlodaný jednickovy kolecko vs ohlodany dvojkovy kolecko co do nej zajizdi + pravdepodobne opotrebovany futro na predloze cimž dostava jednickovy kolecko vuli do boku a vyskakuje pak kvalt.....tohle nedela radici automat!!
Datum: 25. dubna 2010 15:08
|



|