slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1233  1234  1235  1236  1237  1238  1239  1240  1241  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel9246    
Nazdar hoši potřebují vaše cenne rady mam babetu 210 a nějak zlobí když jí nastartuji chvilku počkam než se zahřeje poté ji vytočím do otaček a když chci jed tak nasednu pridam plyn a nechce jed proste nejde do otaček a zdechne nevíím kde je problém nastojanu točíí doblba a když se na to nasedne tak ani nepopojede okousek !! nevíte kde je chyba ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sem mel taky udelal jsem to ze sem vycistil uplne celej karbec dal novou svicku a jede jako blazen
 
 
Datum: 26. dubna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9246    
odpoledne kouknu na krouzky ale spojkou to není tu jsem měl pred měsícem rozdělanou abyla ok !
 
 
Datum: 26. dubna 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak bud to potrebuje vybrus nebo krouzky-ze pri zatezi to proste nema silu utahnout,a nebo to bude spojka-ale nevim ktera,sou tam dve a me se pletou ty nazvy :-D babu sem mel chvili,tak ti snad nekdo poradi poradne :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mám dotaz na mz víte někdo kolikátky kola má mz250?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přední 18, zadní 16 :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nazdar potreboval bych radu mam mustanga mam motor po GO jede super oto nic ale chtel bych na nem nejak vylepsit zvuk to znamena jak pojedu tak aby to řvalo tak jak bych rval asfalt za sebou a kdyz zastavim nebo to budu mit normalne na volnobehu tak aby to hezky bublalo asi nejak takhle http://www.youtube.com/watch?v=Qbl2zyFFzgg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hej ja uz videl hodne mustangu az od tych starych az po ty nove typy ale eleanor sem videl jenom jednou a to este mel oranzovou barvu ale mel ten cerny pruh a to jenom projizdel a este v 50satce on jel pomalu a to kurva melo zvuk no kamosi stoho nic nemeli bo jim to nic nerikalo (bylo to na autobusove zastavce)no ale ja myslel ze se poseru stoho aut a no an tu dobu rocnik 67 klanim se predSHELBYM bo toto vymyslet poklona no ale chtel bych stym jednou ujizdet jak vtych 60 sekund nebo aspon se vtom projet :-D:-D:-D to bych byl happy na cely zivot
 
 
Datum: 27. dubna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: GORI      IP: uživatel9282    
toto auto (GT) som videl z blizka v sobou pred nasim domom :-)na vlastne oci. je to auto z filmu "60second". toto treba pocut nazivo a nie z videa . tam sa zvuk hodne zkresluje. ale je to paradne auticko!
 
 
Datum: 26. dubna 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ä aby ti to tak pěkně cválolo bys nechtěl? http://www.youtube.com/watch?v=Liw_bHVjvC4
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni Mustang jako Mustang :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: cukucas      E-mail:      IP: uživatel6667    
cest lidi nevite nekdo jak mam na pincku v motoru vytahnut ty prevodo mysky ty zlate co tam jsou oni maji zavit nebo je mam vyklepnut kladivkem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou zlaté, ale jsou bronzové...nahřej karter a šroubem je vyklepni
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Zdarec motor mám rozpulený a chtěl bych poradit až to budu dávat dohromady tak jak to mám udělat aby mi to dobře těsnilo mezi převodovkou a klikovou skříní víte aby mi to zase nesálo ten olej jak před tím poradte nějakej trik DIKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Základ je rovný karter....:-)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatě stačí samotnej silikon...nikdy jsem s tim neměl problém
 
 
Datum: 26. dubna 2010 7:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ted to dělal kámoš Lukoprenem a tím zeleným těsněním (klingeritem) a těsní to parádně takže já jsem pro tmel+těsnění
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
hlavne vymen ty gufera. Pokud mas rovny dosedaci plochy karterů nepoškozený od otevirani sroubovakem a podobne tak staci tesnici papir a vazelina....pokud to mas uz slusne orvany tak doporucuju nejakej motorovej tmel odolnej proti benzinu a nebo idelani je Hermetik plus samozrejmne tesneni.....
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK      IP: uživatel8547    
táta mi domu přinesl takovou tekutou gimi od retechu je to v takovy plechovce jako wd a kdy ji das mezi kartery a sroubama je ksobe stahnes tak ti nekápne ani kapka je to perfektni já sam tim mam utesnenej motor a je to nadhera
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těsnění+tmel a propustit to snad nemuže
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedávno jsem tu psal s vysokým volnoběhem u 555. Takže, když zacpu tu díru, kde je filtr, tak to chvíli běží a chcípne. Pak jsem pootočil s destičkou statoru, vůbec to nedrželo otáčky a nereagovalo na plyn, tak jsem to vrátil jak to bylo, vyměnil jsem i šoupátko, posunul jehlu, zase to nefungovalo. Tak jsem to nechal stát 2 hodiny na slunci a je po problému. Otáčky už jsou v pohodě, svíčka černohnědá, jezdí jak žihadlo, ještě musím vyměnit lanko, občas se kousne a pak to dělá bordel. A dotaz-kladívka se sepnou kdesi(když jsem to seřídil an 3mm, tak to zlobilo), v HÚ maj 0,4mm, ale po zbatek pohybu maj mezeru lehce přes 1mm- TO JE DIVNÝ, NE? PORAĎTE! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele ten odtrh 1mm ničemu nevadí..jestli to jezdí normálně tak to neřeš..a spi v klidu :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To není nepravidelný, to je naopak moc pravidelný na 2T motor... Když ten předstih seřídím na 3mm(tak to myslím má být), tak to vynechává. Plovák funguje v pohodě. A trysky mám obě na hovno, pomačkané, teformované atd. Ale žere to málo.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dalo by sa povedať že sa ti zmes nezapáli pri každej kompresii a to je tzv. nepravidelný chod motora, môže to spôsobiť aj ten veľký predstih 3mm, keď neviem či sa dá taký nastaviť :-D, možno na tých starých zapaľovaniach hej :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmmm štvortaktovanie pri otáčkach voľnobehu môže spôsobiť napríklad prasknutý plavák alebo bohatá zmes, stále preplavený karburátor možno veľká hlavná tryska, skontroluj ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne že bych z toho měl těžký spaní, ale zajímá mě to. A ten volnoběh není takový typický klap klap klap, ale takovej souvislej, spíš jak nějaký auto....
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pred tydnem sem koupil mustanga zrezliho jako kdyby byl ve vode tak pul roku ale motor sem rozdehal vnom je vsechno v dobrym stavu je fest klika tet sem objednal dily skoro za 5000 bylomi ho lito toho mustanga fichtlum zdar...bude oranzovej a bili blatniky jako byl pred xxx leti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: P1_P1_P1      IP: uživatel9316    
jo jo ja mam cerveneho a modreho mustanga :-) ten cervenej je 1980 a ten modrej je z 1969 - to byl asi dobry rok, ma starsi typ motoru s litinovou hlavou a daleko lip tahne :-) mam ho po pradedovi a jeste jsem na neho nemusel sahnout :-) akorat blatniky to ma trosku domrvene za ty roky .... jinak vpohode stroj :-)
 
 
Datum: 01. května 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dotaz dělali se Čz prasata i 125 ccm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: Plesha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dneska sem viděl jak někdo valil na praseti a vypadalo to dobře.. kámoš má v garáži taky prase a pěkně zachovalé :-D ikdyž lak asi není původní.. ale je to nádhera no..
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
čau, můžu říct, že ty 175 neakej velkej rozdíl v jezdeni mezi 125 není..., a to prase, na to, jak je to těžký, tak to má docela velkej výkon, a docela dobře jede, nejkrásnější skůtr na světě!!!
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne...ukaž mi tehdejší motor 125 který bez problému uvleče tak težkou kastly a ještě jezdce
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci se zeptat zda se dá sehnat starej policejní znak na přilbu jako samolepka a kdyžtak kde?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel9239    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/403078-250-592.html mít ty prachy............ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK      IP: uživatel8547    
jo dost dobry ale nechce zato moc nato že to má tp
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
zdarec draci.. tak už je to tady!!!! moje láska babetta 207 bude mít za chvíli po renovaci.. vypadá to, že každou chvíli bude motor komplet složený... už se nemožu dočkat ale je tu takový moje ne moc oblíbený téma... prosím... potřebuji poradit....:-(:-( mám na ní nový válec, novou hlavu, nový píst, pístní kroužky...a teď potřebuji poradit jak to správně zajet.. takže pár otázek..:-):-) je pravda že mám jezdit na max půl plynu?? co když budu jezdit rychlejc?? jak dlouho to mám zajíždět..??? a co benzín??? oleje do benzínu vím kolik... a co teda ten benzín?? speciál???prosím draky, co si čtou tento dotaz.. napište prosím, co nejvíce o zajíždění víte a vše kolem zajíždění.. ještě nejsem profík na toto téma :-):-):-(:-(:-( prosím fakt poradťe..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no vzhledem k tomu že už speciál pomalu začíná mizet tak bych jí možná začal zvykat na naturál když už máš ten nový válec...ale jestli máš po ruce speciál tal lej speciál s olejem tak 1:30 a jak jsi psal tak jezdi tak na půl plynu...zajížděj tak 500km,no a když za to budeš rvát hned tak se to budto nekvalitně zajede a výsledný výkon bude chabý a nebo se ti to kousne ...jo a když už máš teda ten new válec a hlavu tak bych rozhodně zvolil nějakej kvalitnější olej než ten který se do toho lil z výroby...no a tu první jízdu moc neprotahuj a dávej tomu přestávky třeba po 5km a postupně ten interval přestávek zmenšuj no..to bude asi všechno
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
víte nechci nic pokazit nebo to špatně zajet.. jinak prosím poradťe mi...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: rey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,mám dotaz a prosím o radu.Když chci něco svařovat na babetě ceočkem,musím něco odpojovat na elektrice? dík Rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A na ten hadr ceduli: POZOR nebezpečí výbuchu, jestli se potom nebudu mít do čeho utřít, tak mi bochnou nervy. POZOR :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tu nádrž kdyžtak hoď mokrej hadr...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj na nadž bach tu bys při nejhoršim svařil jen jednou :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj pozor na nadrz :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nemusíš,akorád bacha na nádrž :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
takže podle všechno jsem teda rozebral motor futra vůli nemají kolečka ani kolíčky nebo hřídele omleté nejsou krásně to zaskakuje jen se mi zdá že tyčinka je trošičku mimo a na automatu ta část se zuby je poohnutá dolů, takhle to vše funguje ale jakmile to dám dokupy beztak se to bude zase srát akorát jediné co na to ma u mě vliv je ten automat tak jak sem ho měl bylo to kolečko zaskočené asi jen do půlky tak ho dam co nejvic na kraj a tak je to krásně zaskočené tak mi držte palce aby to šlo popřípadě něco dodejte než to složím :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel7238    
Čus draci nevíte jak vyměnit říditka na fichtlu. Sundal jsem plyn, brzdu, spojku, odšrouboval jsem šroub a teďnevi co dál. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: javicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten šroub uplnbě vyšroubuj,pak ho zase našroubuju zpět jenom asi jednou otočkou ho tam našroubuj a prašti to něj kladivem. řiditka se uvolní a muzes je vyndát ale bacha at neurves zavit jak dotoho budes klepat
 
 
Datum: 26. dubna 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak podle ondrashe to rozhodně nedělej ! dělej to jak ti radil boocheer...zašroubuj ten šroub na pár závitů a pak to něj řízni kladivem a pak už ty řidítka jen vytáhneš
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalne vysroubuj sroub a ted musis s tema ridfitkama ruzne kivat a tahat je na horu.. aspon me tak slo :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten šroub uplnbě vyšroubuj,pak ho zase našroubuju zpět jenom asi jednou otočkou ho tam našroubuj a prašti to něj kladivem. řiditka se uvolní a vypadne z nich taková železná jakoby hruška,která tu trubku řiditek rozevírá aby držely :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cest chci se zeptat na co je na fichtlech vzduchovy filtr? kamos jezdi bez neho a nevim jestli je lepsi ho tam mit k cemu slouzi a jestli to jede lip bez neho nebo s nim nemuzem se domluvit kazdy si mysli svoje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak píše boocher a spol,bez filtru nejezdi,zachvilku by si domrvil válec,a myslím že by ti to ani líp nejelo,jestli chceš aby ti to jelo líp,kup si ten sport. vzducháč a trysku jak píše zajíc :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mustangisto to je nějaká novinka. Právě bez toho filtru ti to bude žrat míň jak s ním ale bude to mět chudou směs a můžeš ho kousnout...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
bez filtru nejezdi protoze ti to bude zrat jak tank
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby tam byl k nicemu,tak ho tam konstrukteri nedavaj.Pokud pojedes bez nej,nalita ti do karbecu prach,ucpe trysky a v horsim pripade se dostane az do valce a skurvi ti valec,krouzky a pist.takze jezdi s nim,kamosovi rekni at si tam da aspon puncochu,a jestli chces aby to jelo lip tak si kup vetsi trysku a sportovni filtr :-) pojede to o trosku lip,bude to mit lepsi zvuk a lip to pude do otacek.. :-) vlastni zkusenost
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne jak rika boocheer tak vsechen bordel ti nalita do karbecu a za 2 ti to pojede hur
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš ten filtr čistý a vpořádku jak má bejt tak to pojede lépe s ním. Filtr má nějaký odpor a když je při sání vzduchu nějaký odpor tak to saje víc benzínu. Bez filtru tam ten odpor neni a má to chudou směs a každé zrnko prachu které je nasáté do válce ti ničí motor
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj lidi... Vím že to sem nepatří protože to neni jawa... Prosím poradte jaký má bejt předstih a odtrh na stroji Tera Vari... Motor jikov a je to dvoutakt. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc
 
 
Datum: 26. dubna 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
Má to mít 3 mm před H ú.teď to mám taky rozebrané.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha,tak jedině to pak nastavit podle oka...Já bych ti to napsal jak to mám já seřízený já,ale je to fácka a mu do toho hrabat nebudu :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No kéžby,když jsem ten motor rozdělával tak to zapalování bylo povolené a vytočené kdesi uplně v pr... :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si nafoť jak to je seřízeny teď ne ?
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělám komplet generálku motoru víš... Ten stroj udělal tolik práce že by se z toho všichni jak se lidově říká zasrali :-D Stojí za to aby ste se dojeli podívat na ty ložiska. Vnitřní prsten má do boků vůli 2mm,na klikovce má ojncie zase vůli jak radiální tak axiální a drala o setrváky. Celá klikovka v těch ložiskách měla taky vůlu jak prase.Píst zase má ve válci vůli 1mm a když dám pístní kroužky do válce tak je mezi nima mezera snad 1Cm. Takto vylágrovaný motor jsem za celý život neviděl :-D Zitra jedu dat válec na výbrus a klikovku na GO tak potřebuju vědet ty hodnoty předstihu prosimvás. Nikde to nemožu najit,díky
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máte uplně stejnou jak my akorát my jsme ji už rok nepoužívali.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne to má kladívka... Možná ty novejsi uz maji bezkontakt ale ta co mám já je stará už nějakých 20 let To je ještě ten starý typ a plechovou nádrží... fotka na odkazu-toto je přesně ona http://thumbs.autobazar.eu/323/1076683_big.jpg
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
to máá bezkontakt zaplovani jako babeta ne?
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: Jirík      IP: uživatel9261    
Mám pořád problém s jawou 555, když chvilku jedu, třeba trochu do kopce tak to škube, nechce to jet. Nevím co s tím už. Měnil jsem svíčku, čistli karburátor, trysky. Fakt už nevím. Čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel9261    
Jo dobre, to by mohlo jit, zkusim to.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel9275    
U 555 se plovakova hladina neserizuje. Urcite to bude v karburatoru: mas moc chudou smes, dej plisek na jehle co nejnis.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo tam mas toho benzinu tak malo ze jak jedes do kopce prelije se v nadrzi dozadu a netece tou durou co tam je
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9273    
a seřídil si hladinu v plovákovce?? je možné že ti nestíhá benzín když jedeš do kopce.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau dracii co rikate na stroj ČZ 125 typ 476 ?? Dneska jsem narazil na jednu za 4000 tisice z papirama.. v uzasnym stavu... vsechny chromy se lesknou jak novy... stale 10 let... a tak jsme tam dali baterku a na podruhy lapla... a a cvakala jak hodninky.. sviti vsechno.. el... funguje jak ma... myslite z do ni mamjit?? dikes moc za rady.. a jaky mate zkusenosi s oddelenym mazanim ? tahle masina ho maa :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:18
 
 
 
 
Jméno: velký péro      IP: uživatel1723    
za 4 000 to je hodně dobrá cena
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:18
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle toho co jsi tu o ni napsal nevypadá špatně. Za 4000 je dobrá cena. Jestli ji chceš tak ji ber. :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: desert ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je v takovym stavu,jak pišeš,určitě do ní jdi.Sám sem ji měl a mám na ni jen ty nejlepší zkušenosti.Najezdil jsem na ní skoro 10 000km,absolutní spolehlivost.Nebýt špatnýho relátka,tak sem lil jen benzin a olej.V úžas mě dováděla taky spotřeba,dalo se s ní jezdit do 3l,a nejezdil sem pomalu. Je fakt že sem jí měl pečlivě seřízenou. Prostě suprová motorka,nikdy na ní nezapomenu. Ted sem přesedlal na 472,takže doufám,že se jí se spolehlivostí aspon vyrovná.Takže za mě určitě ano
 
 
Datum: 25. dubna 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci, je sedlo na fika 21 stejny jako na 20?...myslim ze jo ale nejsem si jistej...:-)...dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to naprosto stejný akorát se dělaly různé barevné provedení potahů ale jinak je to uplně stejný
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
čau draci, mám problém s mým mustafem, někdy mi vyskakuje jednička chci se rozjet hodim jedničku zaskočí přidám plyn a nic jede naprázdno ale někdy jede a někdy začne vyskakovat během jizdy už nevím co s tím kolečka nejsou ohlodané ni vyběhané takže jedine automat a ten už semzkoušel posunout a nic tak nevím nedávno jsem ho poskládal a nerad bych ho zas půlil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
tak futra vůli nemají akorát se mi zdá že tyčinka od automatu jenaka volná ....
 
 
Datum: 25. dubna 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
tak sem se dival na futro u retěz. kolečka a to je v pohodě akorat musim sundat spojku abych se podival na to druhé ....
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
jojo tim to bude kolečka sou v poho to vím jistě asi ta předloha no jak vidim asi me to puleni nemine ale obavam se že to už ten motor nepřežije :-( akorat že než sem ho rozdělal tak to nedělalo tak sem si mislel že je spíš chyba na moji straně protože po složení sem najel sotva kilometr ale asi na to futro kouknu ...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
promin,ale neuč orla lítat....pokud jsou ty kolečka nový,tak ok,sorry,splet sem se.....ale jestli sou starsi,tak sorry,ale je to v haji....takovejch motorů sem delal uz spoustu a vsechny meli stejnej problem!! Vyskakovala jednička nekterejm uz i dvojka. Duvod? vzdy stejnej! futro pod jednickou KO(vakl pres milimetr na predloze) ,jednickovy kolecko KO a dvojkovy kolecko KO....prvotnim problemem je vzdy vybehany futro(a) predlohy....
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
říkam že to ohodane neni a stejne napises ze je vim že tomu rozumiš určitě epe než já ale slepý nejsem ten motor nema ted skoronic nejete po složení takže se ani ty kolečka ohlodat nemohly síš bych věřil tomu vyběhanému futru ...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
Ohlodaný jednickovy kolecko vs ohlodany dvojkovy kolecko co do nej zajizdi + pravdepodobne opotrebovany futro na predloze cimž dostava jednickovy kolecko vuli do boku a vyskakuje pak kvalt.....tohle nedela radici automat!!
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:08
 
<  1233  1234  1235  1236  1237  1238  1239  1240  1241  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 17:43:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu