slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1231  1232  1233  1234  1235  1236  1237  1238  1239  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim poradte cim to je ze mi fichtl nejede na plny plyn ale jen na pulku nebo ctvrt plynu??? nedelaji to tak treba motory po vybrusu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle muze delat i predstih :-)
 
 
Datum: 28. dubna 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: maroslaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ještě zkus vyčistit kohhoutek to sito co tam je..nebo tam dej novou svicku nejlepe n17c ale muze byt aji n15 nebo n14 ale ten kohoutek vyčisť 100% a kdžtak skus obohatit směs a nebo eště koukni na hladinu plovaku :-) jinak ti asi neporadim
 
 
Datum: 27. dubna 2010 10:05
 
 
 
 
Jméno: maroslaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar hej nwm čim to je zkus všechno pročistit....trysky,karbec vyvař,vyfuk vypal,nadž pročisť, možna ti tam blbě teče benzin, nebo zkus posunout jehlu. možna že si přidřel motor možna byl po vybrusu..moc si ho turoval a přidřels ho jinak nwm :-D
 
 
Datum: 27. dubna 2010 9:31
 
 
 
 
Jméno: kamensutr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
HOJ.Nevíte o nějakých vebech a vůbec o nějakých informacích o čz skutr 175 prase.Předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel9507    
http://www.papas.ic.cz/cezeta-skutr.html , http://www.skutrklub.cz/
 
 
Datum: 26. května 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9294    
www.sesa-moto.cz sekce minulost...najdes tam komplet prirucky,schema zapojeni,historie,popis atd.....
 
 
Datum: 27. dubna 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Co třeba skůtrklub ?
 
 
Datum: 27. dubna 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel9275    
zdar, bude mi fungovat tohle elektricke zapojeni na pio 555 s vapem (viz. link na foto)? diky predem http://img245.imageshack.us/i/elektro555vape001.jpg/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
to furioso: tak vape je namontovane na 555, montaz byla fakt hracka, bezproblemu. schema je ok, vse funguje a jezdi suprove. kdyztak muj mail je : stormakers@gmail.com klidne napis ;-)
 
 
Datum: 03. května 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
Tofek: ked to namontujes a uspesne "nastartujes", das vediet? Tiez uvazujem na svoju 555ku Vape, kedze buduci rok planujem renovovat a zapalovanie by som chcel mat bezproblemove (co som pocul ze Vape je). Len tiez som nikde nenasiel ci to pasuje na cap klukovky. Tak ak to uspesne sprovoznis, daj nejak vediet. Diky a good luck :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel9297    
tak diky chongu :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Schema je podle mě OK.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel9297    
no já už to Vape od Sesy mám, předevčírem jsem ho dostal a on mi řekl že by to mělo být v pohodě tak snad to půjde (neděs mě :-D ). Chtěl jsem hlavně vědět jestli to zapojení co jsem si nakreslil je elektricky správné. díky
 
 
Datum: 28. dubna 2010 10:23
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
čekal jsem záplavu odpovědí, tak jsem nereagoval, ale vidím že nikdo neví :-). Takže.. je to asi tak že po elelkrické stránce nic nebrání Vape použít. Ovšem nemám zkušenost jestli kliková hřídel má stejnou kuželovitost jako na mladších modelech. Pokud ano a lze např. zaměnit typy zapalování je to důkaz že i vape tam upneš. Osobně bych si s tím nelámal hlavu, protože pokud nedostaneš relevaantní informace od nějakého prodejce, tak bych vape objednal přes internet a (Seso sory) u takového nákupu máš právo zboží vrátit do 14ti dnů bez udání důvodu, pouze prodejce má právo na náhradu nákladů spojených s odesláním zboží.. tak praví zákon. Takže riskuješ v případě že to nebude OK pouze poštovný.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 6:52
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel9297    
no tak, nikdo nevi? jenom mi reknete jestli tam jsou chyby nebo zda je vse ok...
 
 
Datum: 27. dubna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: hauha      IP: uživatel8364    
čaute sory za blbej dotaz ale nevíte čím to může být že když rana chcu roztlačit pionýra tak to dlouho trva než chytne a pak sebou cuká a asi tak za 2 minuty jede normalne a kdyz je motor teplej tak chytne hned ale když je studeny tak ne pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vypucuj karbec (nejlepe v octu ho vymyj ) sesteluj predstih kup no pist a pistni krouzky aspon to by mohlo stacit skratka pohraj si stim :-D:-Djo a ten olej tez vymen co ty vis :-D:-D
 
 
Datum: 28. dubna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvam se za moji neznalost,ale jak souvisi vyjetej olej v motoru se studenejma startama? :-)
 
 
Datum: 28. dubna 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To může dělat i svíčka
 
 
Datum: 27. dubna 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: maroslaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau u některych stroju to takhle děla ale zkus dolit olej do motoru a nebo ho uplne vymenit :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Přeplavíš karburátor při studeném startu ?
 
 
Datum: 27. dubna 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,co může způsobit vytváření škvarků na kladíckách? skoro jednou za tejden to musím projet pilníkem,pač tam mam dycky takovej bílej humus,a divím se že mi to nejede... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak říkám,bordel to nedělá,ale jednou za tejden to musím čistit jinak to zas nejede...vačka nevím v jakým je stavu,ale odtrh je 0.4 svíčka briska 15c
 
 
Datum: 27. dubna 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9294    
to muze delat cokoliv.....blbej kondik,malej odtrh,velkej odpor starejch kabelů,stary kladivka,spatne ukostrena indučka atd....jiskra vzdycky hleda nejkratsi cestu........jestli ti to nedela bordel,tak to neres......
 
 
Datum: 27. dubna 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
To je ten váleček s ,,drátem "a ačkem na konci. Jeho úkolem je zhášet elektrický oblouk,který vzniká mezi kontakty přerušovače. Zachytí samoindukční proudy z primárního vinutí cívky.
 
 
Datum: 27. dubna 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je to ten kondík o kterým se tady bavíte?
 
 
Datum: 27. dubna 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
V jakém stavu je vačka. Možná je opotřebovaná a dochází k pomalému rozevření kontaktů na stanovenou vzdálenost.
 
 
Datum: 27. dubna 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby mu škodilo teplo, tak by snad nebyl už z výroby umísněný na Tatranu na tom plechovým krytu válce.
 
 
Datum: 27. dubna 2010 8:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohlo by... kondíku teplo od motoru škodí... ale ve tvém případě to může dělat třeba špatná tepelná hodnota svíčky.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele je možný,že kdyby byl kondík mimo motor že by to lépe chytalo?páč mě to studený chytne hned ale teplý moc ne...
 
 
Datum: 26. dubna 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím bylo myšleno at ten kondík dáš někam jinam než na zapalování :-D...proto říkám že mu škodí teplo...vytáhni ho někam mimo motor. chápeš?
 
 
Datum: 26. dubna 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne kondíky mám v boxu na nářadí v garáži
 
 
Datum: 26. dubna 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně hho dej někam ven.. on je citlivý na teplo a škodí mu, víš...
 
 
Datum: 26. dubna 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,zítra jich pár vyzkouším,díky za radu
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neznamená že je dobrý ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten je novej...:-)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatný kondík
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Zdarec draci mam takovej problem s fikem kdyz mam pusteny svetla tak me bzuči indučka ae včera nebzučela čim to muže byt diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Veliká legrace... Ohlídám si tvoje IP a odemě už nedostaneš ani písmeno rady.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Já na motorce nemam klakson jsem ho odelál pro tože hraptyl.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Přikládáš ucho ke špatnému místu, to ti nebzučela indučka ale klakson :-D. A jestli bzučí, tak máš pravděpodobně na kostru prodřenej drát co vede ke spínači klaksonu, nebo závadu na spínači klaksonu. Poměrně běžná závada...
 
 
Datum: 28. dubna 2010 6:59
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
:-) ,ale ne žim to muže byt
 
 
Datum: 27. dubna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se ti nastěhoval nějaký brouk, ne? :-D
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau sory že zase otravuju ale potřebuju poradit :-D jeden pán má papíry od pionýra v depozitu a chce je zrušit...a já je po něm chci tak jak to bude probíhat?? on je vyzvedne z depozitu,dá je do polopřevodu na mě a potom mi je pošle přes půl republiky a já si zařídím pojistku a evidenčku a poté je přihlásím na sebe??dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo a já je chci mít taky v depozitu takže bych ani nemusel dělat evidenčku??
 
 
Datum: 26. dubna 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Akorát na vyzvednutí z depozitu je nutná platná STK a povinné ručení :-), odhlásit je na tebe ale může i v rámci depozitu
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mám dotaz budu si nechávat dělat stejskyho úpravu válce tu cestovní a nevím jakej píst jestli 2 kroužky nebo 1 kroužek?dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ale kdybych ten válec tam dal vždy jen na závod a celoročně jezdil na jinej válec tak by byl lepší jednokroužkovej?
 
 
Datum: 27. dubna 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9294    
asi takle.....jednokrouzkovej pist je dobrej pro zavody,ale ma minimalni zivotnost i na seriovym valci. Dva krouzky tam budou na věky,kdyz to zajedes......
 
 
Datum: 27. dubna 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já taky newím hele...sem taky rozhodnutý že mu co v nejbližší době pošlu válec....ale nejspíš si nechám dát 2 kroužák....víc to vydrží
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: AngliBab      IP: uživatel9288    
Čus...vím že to sem nepatří ale přesto se zeptám nevím kdo by mi mohl poradit :-)...Mám Hondu XLR 125 mám tam laďák...někomu při ubrání plynu za jízdy občas vystřelý z vejfuku (vím že to je k hovnu ale alespoň je to efektivní) a mě to nedělá...nemáte nějakou radu jak udělat aby to střílelo ? :-) DÍK ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 7:51
 
 
 
 
Jméno: Polasim      E-mail:      IP: uživatel9291    
Ahoj, já jsem polsky. On chce koupit slunce TUNING Jawka Fichtl. Kdo má a chce prodat, obraťte se na e-mail - marcinlpraca@interia.pl
 
 
Datum: 27. dubna 2010 7:51
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ser na stříletí... A nebo tomu dej plný točky až zrudne svod,pak to bude bouchat :-D :-D
 
 
Datum: 27. dubna 2010 6:58
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cau draci hele mam doma fichtla motor jawa 20 a kostra pařez. Jede upne suprově jenom jediná vada je že jsou vyvyklané přední vydlice ale motorka je super na naučení na pole vzhledově to není žádná bomba atd... sem z kralovehradeskeho kraje na cene se muzeme domluvit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
ICQ 433-130-747
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawa22      E-mail:      IP: uživatel6582    
cus posli icq a nebo email mel bych zajem
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Četl si pravidla?INZERCE ZAKAZANA!!!
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Zdar draci,chtěl bych vás moc požadat o radu.Můj mustang vůbec nechce jet.Je tam nový píst a kroužky ,vše přetěsněno,nikde to nefouká.Normálně nastartuju na 1 až druhé šlapnutí drží volnoběh jde i krásně za plynem ale jakmile hodim jedničku a chci se rozjet tak to tak dva metry brblá a konec.Předstih jsem seřídil je tam nová svíčka ještě o víkendu jsem na něm byl na výletě.Nedávno jsem tu řešil broblém spojky-nešla vůbec seřídit vypínala si kdy chtěla a pořád to prokluzovalo tak jsem našel chybu v tom že mi chyběla ta malá kulička tak jsem to dnes zpravil ale pořád to samé a taky to někdy při prošlápnutí klouže:-(Nevíte někdo čím by to mohlo být?Moc vám všem děkuji za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      E-mail:      IP: uživatel5620    
Ted jsem si vzpoměl že na původní karburátor jsem nmontoval trysky z toho co tu prodává SESA tak nevím jestli to třeba nemíchá moc bohatou směs protože tyhle trysky jsou myslim hlavni 72 a origo je 68 tak nevím zítra zkusím vyměnit
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
No právě že spojka byla původnim majitelem měněná(bych řek) protože než jsem pionýra odstavil tak jezdil suprově.Štelovací šroubek na řidítkách byl úplně povolený a vše krásně chodilo
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Co lamely? Nejsou moc sjeté?
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel1228    
Zdar chlapi,moje hobby je spravovani starych stroju a to už od mala, ale zpět k věci, mám doma na spravení babettu 207,Která mi nechce ani za boha jet.Benzin dotéka,svička mokrá,jiskra jako ze zásuvky :-), Ale ani za boha nechce chytnou, Skusil jsem snad všechno možne,Karburator a trysky vyčištěne,jehla několikrát seřízena,bohatost směsi také,předstih také, Ale nechce chytnou, zatím se mi to niky nestalo tak nevím kde je chyba poraďte někdo prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Seřídit plovák zároveň s emulzní trubicí a pro jistotu, novou svíčku N 17 C.
 
 
Datum: 27. dubna 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: Rum      IP: uživatel9023    
Prosim jak poznam vadnou indukční cívku? Jde mi spíše o to abych ji vylučil z možností a hledal chybu jinde..díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele to že je nová,neznamená že bude na 100% fungovat...zkustu indukčku na jiným stroji
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: Rum      IP: uživatel9023    
Nekope..svíčka nehází jiskru...lepší spíš nějakou primitivní metodou to zjistit...zapalovací pól dělá proud ale svíčka nezajiskří ( je nová)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
kdyz das prst do fajky a nekope te to
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: kostkac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci. Vllastnim babetu 210 a zajímalo by mě jakej je rozdíl v lehčích a těžších čelistech řazení a podobnejch věcech. Dokáže mi někdo zodpovědět? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli nejsou sjetý a řadí to, tak se do toho nehrabej.
 
 
Datum: 27. dubna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: kostkac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky za odpoved tak ja tam necham ty co tam mam origo...
 
 
Datum: 27. dubna 2010 9:46
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdíl tam zásadní neni, někdo má lehčí a někdo těžší, rozdíl je akorát v tý váze. Jsou i rozdílný čepy. A někdo řiká že těžší řadí líp, protože mají větší odstředivou sílu.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: fylkus      E-mail:      IP: uživatel8882    
zajimalo by me jestli by nekdo nevedel nebo nema motor . nejslabsi beru 125 jinak vetsi obsahy znacka jakakoliv krome jawa ale kdyby to byl nejaky lepsi motor jawa tak beru cena od 500,- do 5000,- dikes cekam na odpis ahuuuuj fichtlari odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute ..prosim o radu. mam fichtla a nemuzu na nic prijit jezdi ale kdyz dam plny plyn tak chcipa. na ctvrt plynu jede... zkousel jsem pohnout s jehlou dal jsem tu zarazku uplne na vrch te jehly zkusil jsem to a jelo 3krat rychleji a na plny plyn to nezdechalo. pak jsem dal neutral a vysteloval si volnobeh bo mi to zdechalo a pak sem to vypnul a vypl benzin. kdyz sem pak odjizdel tak sem ho zapomnel zapnout a zdechlo mi to. pak sem ten bezin zapnul a zase to nejede na plny plyn a je to tak jak predtim. prosim o radu dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
hoj.strašně Vás lidi prosím poradte co mám dělat?mám mustanga:krásně vyčištěný karburátor a trysky i kanálky,nový vzduchový filtr,vyčištěnou nádrž,nový čistič benzínu(jako na hadičce),nové pístní kroužky,těsnění všude nove ale za BOHa to nemůžu nakopnout ani roztlačit. :-( jak to roztlačuju tak tosem tam střílne z výfuku jako že už by to chytlo ale nic.když to stratuju tak je to ůplně mrtvé.ale ještě nedávno jsem to aspon roztlačil ale pak se to začalo dusit kvůli karbu.a ted když zapnu benzín a chvilku to roztlačuju tak mi začne z karbu přes víko pomalinku téct palivo.. :-( plíšek jsem zkoušel přinout a nic.. :-( prosím vás poradte.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
nemám pasový měrky to ne..a co ta matonni?jako ten plast ma 0,4 mm???díky
 
 
Datum: 26. dubna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mattoni
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš doma pásový měrky? nebo jak se tomu nadává? sou to takový pásky,každej má svoje číslo...
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
a ještě prosím...jak má být 0,4 mm a pak 0,04 mm tak jak platí u 0.04 mm cig.papírek tak co platí u toho 0.4mm..čím to mám změřit?co tam mámnarvat co má 0,4 mm?
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
jo . paráda.děkiju ti mnoho bratře ! ;-) v pohodě-- díky
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
couvneš o 1,6 mm zpět a vzdálenost mezi kladívkem a pevným kontaktem by měla být 0,04 mm...
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
kůůrna to je chytré.. ;-) hej fakt díky to MOC ! a jako jak jsem s pístem v největším zdvihu tak mám cuvnout o 1,6 mm z pístem zpět a ......... ? eště raz díky moc
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
předstih to je tohle- uděláš to co jsem psal ( odtrh) potom se s pístem vrátíš o 1,6 mm zpět ( zpět odkud jsi přijel :-D ) a v tu chvíli by ta vzdálenost mezi kontakty měla být 0,04mm ( cigaretový papírek ) pokud ne musí se povolit šrouby, který držeji celý ten koš zapalování a otáčí se buďto dopředu nebo dozadu podle potřeby ( o kousíček ) :-)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
:-D ok díky moc .... to je vlastně předstih ne? ;-) na cigaretový papírek.. ? ale jinak díky ti moc.. ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Přesně tak..píst uplně nejvíc vysunutý a v tu chvíli mezeru mezi kladívkem a pevným kontaktem 0,4 mm ( NE CM! ) :-D
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
jo jo díky moc..a jako ten píst v největším zdvihu je jako že je nejvíc vysunutý?a mezi kontakty jako kladívka a přerušovače? 0,4 cm? promin že se tak blbě ptám ale jsem celkem začátečník a tu jsou super lidi co poradí..díky moc
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
U pinoýra se to dělá blbě protože je svíčka šikmo k válci...lepší je sundat hlavu. Najed s pístem do největšího zvihu ( ať se ti nehýbe píst i s válcem :-) a potom mezeru mezi kontakty nastav 0,4. Ono je to chytnuté pouze šroubkem a navíc ty kontakty se časem opalují...jedno s druhým a máš tu mezeru hnedle moc velkou...zkus tohle pokud jsi nedělal nic se zapalováním, předstih by měl být v pořádku..
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
jak seřídit zapalování jak se to seřizuje nebo jak to mám udělat?nemáš prosím nějaký odkaz kde to je? díky moc...
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Doporučuju ti seřídit si zapalování...střílení do vejfuku je jasný příznak rozhozeného odtrhu..
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: dáezell      IP: uživatel9238    
když se mi povedlo ho asi před dvěma týdny roztlačit tak to může být ten odtrh?jako že se pohnul?a jak mám seřídit tu hladinu? jak to poznám kolik a jak když to nemůžu nahodit a poznat co to chce.. :-( jinak díky
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Já bych zkusil nadstavit odtrh 0,4-0,35 aby to nabíjelo protože mě to taky jenom baflo a nic a když jsem zmenšil odtrh tak mi to jelo normálně, ale může to být x jinejch věcí.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
serid hladinu, kdyz si s ni hejbal a serid zapalovani a musi to jet
 
 
Datum: 26. dubna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jak zjistím jestli mám v pořádku(funkční) cívky v zapalování z fichtla dá se to nějak odskoušet nebo změřit jestli je mám dobré? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Uplně nejjednodušší je hodit to na 6V žárovku jeden na karter druhej na vývod z kterékoliv cívky a šlápnout na startovačku...žárovka se rozsvítí tak je cívka ok
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je vcelku k prdu, když to třeba nestartuje kvůli špatné cívce... Změř nám třeba odpor.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: pavel      E-mail:      IP: uživatel2419    
Čau, když to nastartuješ a vezmeš si voltmetr tak tam musíš mít min. 6V
 
 
Datum: 26. dubna 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: czechino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus,nevíte někdo kde se dá sehnat koleno ke karburátoru dell orto,popřípadě plán jak ho vyrobit,nebo zda se nedá z něčeho použít jiného..dík za opovědí:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9217    
Vem jednicku nerez plech a s toho udelej tu spodni prirubu a na to navar kolinko požadovaneho prumeru. KDyž máš matros,tak za 20 minut nemas co delat ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se měří, jestli je v pořádku kondenzátor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
speciálním měřákem, takže na multimetr zapomeň. Než něco takového shánět, tak si sežeň ještě jeden a metodou že dvě věci jsou stejně rozbité je nepravděpodobné tak vylučovací metodou vyzkoušej.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Zmer multimetrem jeho odpor, mel by byt nekoncne velky, jinak je prosvihly a tim padem na nic.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 20:09
 
<  1231  1232  1233  1234  1235  1236  1237  1238  1239  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 17:42:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu