Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 prosim poradte cim to je ze mi fichtl nejede na plny plyn ale jen na pulku nebo ctvrt plynu??? nedelaji to tak treba motory po vybrusu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 11:32
 tohle muze delat i predstih
Datum: 28. dubna 2010 11:32
 jo a ještě zkus vyčistit kohhoutek to sito co tam je..nebo tam dej novou svicku nejlepe n17c ale muze byt aji n15 nebo n14 ale ten kohoutek vyčisť 100% a kdžtak skus obohatit směs a nebo eště koukni na hladinu plovaku  jinak ti asi neporadim
Datum: 27. dubna 2010 10:05
 zdar hej nwm čim to je zkus všechno pročistit....trysky,karbec vyvař,vyfuk vypal,nadž pročisť, možna ti tam blbě teče benzin, nebo zkus posunout jehlu. možna že si přidřel motor možna byl po vybrusu..moc si ho turoval a přidřels ho jinak nwm
Datum: 27. dubna 2010 9:31
 HOJ.Nevíte o nějakých vebech a vůbec o nějakých informacích o čz skutr 175 prase.Předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 10:10
Jméno: Venca
IP: uživatel9507
Datum: 26. května 2010 10:10
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 www.sesa-moto.cz sekce minulost...najdes tam komplet prirucky,schema zapojeni,historie,popis atd.....
Datum: 27. dubna 2010 16:04
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Co třeba skůtrklub ?
Datum: 27. dubna 2010 9:32
Jméno: tofek
IP: uživatel9275
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:34
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 to furioso: tak vape je namontovane na 555, montaz byla fakt hracka, bezproblemu. schema je ok, vse funguje a jezdi suprove. kdyztak muj mail je : stormakers@gmail.com klidne napis
Datum: 03. května 2010 18:34
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 Tofek: ked to namontujes a uspesne "nastartujes", das vediet? Tiez uvazujem na svoju 555ku Vape, kedze buduci rok planujem renovovat a zapalovanie by som chcel mat bezproblemove (co som pocul ze Vape je). Len tiez som nikde nenasiel ci to pasuje na cap klukovky. Tak ak to uspesne sprovoznis, daj nejak vediet. Diky a good luck
Datum: 29. dubna 2010 17:36
Jméno: tofek
IP: uživatel9297
 tak diky chongu
Datum: 29. dubna 2010 10:54
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Schema je podle mě OK.
Datum: 28. dubna 2010 22:13
Jméno: tofek
IP: uživatel9297
 no já už to Vape od Sesy mám, předevčírem jsem ho dostal a on mi řekl že by to mělo být v pohodě tak snad to půjde (neděs mě  ). Chtěl jsem hlavně vědět jestli to zapojení co jsem si nakreslil je elektricky správné. díky
Datum: 28. dubna 2010 10:23
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 čekal jsem záplavu odpovědí, tak jsem nereagoval, ale vidím že nikdo neví  . Takže.. je to asi tak že po elelkrické stránce nic nebrání Vape použít. Ovšem nemám zkušenost jestli kliková hřídel má stejnou kuželovitost jako na mladších modelech. Pokud ano a lze např. zaměnit typy zapalování je to důkaz že i vape tam upneš. Osobně bych si s tím nelámal hlavu, protože pokud nedostaneš relevaantní informace od nějakého prodejce, tak bych vape objednal přes internet a (Seso sory) u takového nákupu máš právo zboží vrátit do 14ti dnů bez udání důvodu, pouze prodejce má právo na náhradu nákladů spojených s odesláním zboží.. tak praví zákon. Takže riskuješ v případě že to nebude OK pouze poštovný.
Datum: 28. dubna 2010 6:52
Jméno: tofek
IP: uživatel9297
 no tak, nikdo nevi? jenom mi reknete jestli tam jsou chyby nebo zda je vse ok...
Datum: 27. dubna 2010 20:19
Jméno: hauha
IP: uživatel8364
 čaute sory za blbej dotaz ale nevíte čím to může být že když rana chcu roztlačit pionýra tak to dlouho trva než chytne a pak sebou cuká a asi tak za 2 minuty jede normalne a kdyz je motor teplej tak chytne hned ale když je studeny tak ne pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:04
Datum: 28. dubna 2010 21:04
 omlouvam se za moji neznalost,ale jak souvisi vyjetej olej v motoru se studenejma startama?
Datum: 28. dubna 2010 11:37
 To může dělat i svíčka
Datum: 27. dubna 2010 14:46
 čau u některych stroju to takhle děla ale zkus dolit olej do motoru a nebo ho uplne vymenit
Datum: 27. dubna 2010 10:11
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Přeplavíš karburátor při studeném startu ?
Datum: 27. dubna 2010 9:49
 Čau draci,co může způsobit vytváření škvarků na kladíckách? skoro jednou za tejden to musím projet pilníkem,pač tam mam dycky takovej bílej humus,a divím se že mi to nejede...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 21:53
 no jak říkám,bordel to nedělá,ale jednou za tejden to musím čistit jinak to zas nejede...vačka nevím v jakým je stavu,ale odtrh je 0.4 svíčka briska 15c
Datum: 27. dubna 2010 21:53
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 to muze delat cokoliv.....blbej kondik,malej odtrh,velkej odpor starejch kabelů,stary kladivka,spatne ukostrena indučka atd....jiskra vzdycky hleda nejkratsi cestu........jestli ti to nedela bordel,tak to neres......
Datum: 27. dubna 2010 16:10
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 To je ten váleček s ,,drátem "a ačkem na konci. Jeho úkolem je zhášet elektrický oblouk,který vzniká mezi kontakty přerušovače.
Zachytí samoindukční proudy z primárního vinutí cívky.
Datum: 27. dubna 2010 11:31
 Co je to ten kondík o kterým se tady bavíte?
Datum: 27. dubna 2010 10:03
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 V jakém stavu je vačka. Možná je opotřebovaná a dochází k pomalému rozevření kontaktů na stanovenou vzdálenost.
Datum: 27. dubna 2010 9:25
 Kdyby mu škodilo teplo, tak by snad nebyl už z výroby umísněný na Tatranu na tom plechovým krytu válce.
Datum: 27. dubna 2010 8:41
 mohlo by... kondíku teplo od motoru škodí... ale ve tvém případě to může dělat třeba špatná tepelná hodnota svíčky.
Datum: 26. dubna 2010 22:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele je možný,že kdyby byl kondík mimo motor že by to lépe chytalo?páč mě to studený chytne hned ale teplý moc ne...
Datum: 26. dubna 2010 22:33
 tím bylo myšleno at ten kondík dáš někam jinam než na zapalování  ...proto říkám že mu škodí teplo...vytáhni ho někam mimo motor. chápeš?
Datum: 26. dubna 2010 22:18
 ne kondíky mám v boxu na nářadí v garáži
Datum: 26. dubna 2010 22:13
 hlavně hho dej někam ven.. on je citlivý na teplo a škodí mu, víš...
Datum: 26. dubna 2010 22:08
 ok,zítra jich pár vyzkouším,díky za radu
Datum: 26. dubna 2010 21:43
 to neznamená že je dobrý
Datum: 26. dubna 2010 21:37
 ten je novej...
Datum: 26. dubna 2010 21:31
 špatný kondík
Datum: 26. dubna 2010 21:29
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec draci mam takovej problem s fikem kdyz mam pusteny svetla tak me bzuči indučka ae včera nebzučela čim to muže byt diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 22:14
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Veliká legrace... Ohlídám si tvoje IP a odemě už nedostaneš ani písmeno rady.
Datum: 28. dubna 2010 22:14
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Já na motorce nemam klakson jsem ho odelál pro tože hraptyl.
Datum: 28. dubna 2010 14:19
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Přikládáš ucho ke špatnému místu, to ti nebzučela indučka ale klakson  . A jestli bzučí, tak máš pravděpodobně na kostru prodřenej drát co vede ke spínači klaksonu, nebo závadu na spínači klaksonu. Poměrně běžná závada...
Datum: 28. dubna 2010 6:59
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
  ,ale ne žim to muže byt
Datum: 27. dubna 2010 20:20
 se ti nastěhoval nějaký brouk, ne?
Datum: 26. dubna 2010 21:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau sory že zase otravuju ale potřebuju poradit  jeden pán má papíry od pionýra v depozitu a chce je zrušit...a já je po něm chci tak jak to bude probíhat?? on je vyzvedne z depozitu,dá je do polopřevodu na mě a potom mi je pošle přes půl republiky a já si zařídím pojistku a evidenčku a poté je přihlásím na sebe??dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 22:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a já je chci mít taky v depozitu takže bych ani nemusel dělat evidenčku??
Datum: 26. dubna 2010 22:36
 Akorát na vyzvednutí z depozitu je nutná platná STK a povinné ručení  , odhlásit je na tebe ale může i v rámci depozitu
Datum: 26. dubna 2010 21:17
 zdar draci mám dotaz budu si nechávat dělat stejskyho úpravu válce tu cestovní a nevím jakej píst jestli 2 kroužky nebo 1 kroužek?dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 18:29
 jo ale kdybych ten válec tam dal vždy jen na závod a celoročně jezdil na jinej válec tak by byl lepší jednokroužkovej?
Datum: 27. dubna 2010 18:29
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 asi takle.....jednokrouzkovej pist je dobrej pro zavody,ale ma minimalni zivotnost i na seriovym valci. Dva krouzky tam budou na věky,kdyz to zajedes......
Datum: 27. dubna 2010 16:07
 já taky newím hele...sem taky rozhodnutý že mu co v nejbližší době pošlu válec....ale nejspíš si nechám dát 2 kroužák....víc to vydrží
Datum: 26. dubna 2010 21:29
Jméno: AngliBab
IP: uživatel9288
 Čus...vím že to sem nepatří ale přesto se zeptám nevím kdo by mi mohl poradit  ...Mám Hondu XLR 125 mám tam laďák...někomu při ubrání plynu za jízdy občas vystřelý z vejfuku (vím že to je k hovnu ale alespoň je to efektivní) a mě to nedělá...nemáte nějakou radu jak udělat aby to střílelo ?  DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 7:51
 Ahoj, já jsem polsky.
On chce koupit slunce TUNING Jawka Fichtl.
Kdo má a chce prodat, obraťte se na e-mail - marcinlpraca@interia.pl
Datum: 27. dubna 2010 7:51
Datum: 27. dubna 2010 6:58
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cau draci hele mam doma fichtla motor jawa 20 a kostra pařez. Jede upne suprově jenom jediná vada je že jsou vyvyklané přední vydlice ale motorka je super na naučení na pole vzhledově to není žádná bomba atd... sem z kralovehradeskeho kraje na cene se muzeme domluvit
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 21:10
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 ICQ 433-130-747
Datum: 26. dubna 2010 21:10
 cus posli icq a nebo email mel bych zajem
Datum: 26. dubna 2010 21:03
 Četl si pravidla?INZERCE ZAKAZANA!!!
Datum: 26. dubna 2010 20:49
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,chtěl bych vás moc požadat o radu.Můj mustang vůbec nechce jet.Je tam nový píst a kroužky ,vše přetěsněno,nikde to nefouká.Normálně nastartuju na 1 až druhé šlapnutí drží volnoběh jde i krásně za plynem ale jakmile hodim jedničku a chci se rozjet tak to tak dva metry brblá a konec.Předstih jsem seřídil je tam nová svíčka ještě o víkendu jsem na něm byl na výletě.Nedávno jsem tu řešil broblém spojky-nešla vůbec seřídit vypínala si kdy chtěla a pořád to prokluzovalo tak jsem našel chybu v tom že mi chyběla ta malá kulička tak jsem to dnes zpravil ale pořád to samé a taky to někdy při prošlápnutí klouže  Nevíte někdo čím by to mohlo být?Moc vám všem děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 21:28
 Ted jsem si vzpoměl že na původní karburátor jsem nmontoval trysky z toho co tu prodává SESA tak nevím jestli to třeba nemíchá moc bohatou směs protože tyhle trysky jsou myslim hlavni 72 a origo je 68 tak nevím zítra zkusím vyměnit
Datum: 26. dubna 2010 21:28
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No právě že spojka byla původnim majitelem měněná(bych řek) protože než jsem pionýra odstavil tak jezdil suprově.Štelovací šroubek na řidítkách byl úplně povolený a vše krásně chodilo
Datum: 26. dubna 2010 20:55
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Co lamely? Nejsou moc sjeté?
Datum: 26. dubna 2010 20:48
Jméno: Jakub
IP: uživatel1228
 Zdar chlapi,moje hobby je spravovani starych stroju a to už od mala, ale zpět k věci, mám doma na spravení babettu 207,Která mi nechce ani za boha jet.Benzin dotéka,svička mokrá,jiskra jako ze zásuvky  , Ale ani za boha nechce chytnou, Skusil jsem snad všechno možne,Karburator a trysky vyčištěne,jehla několikrát seřízena,bohatost směsi také,předstih také, Ale nechce chytnou, zatím se mi to niky nestalo tak nevím kde je chyba poraďte někdo prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 9:40
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Seřídit plovák zároveň s emulzní trubicí a pro jistotu, novou svíčku N 17 C.
Datum: 27. dubna 2010 9:40
Jméno: Rum
IP: uživatel9023
 Prosim jak poznam vadnou indukční cívku? Jde mi spíše o to abych ji vylučil z možností a hledal chybu jinde..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 20:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele to že je nová,neznamená že bude na 100% fungovat...zkustu indukčku na jiným stroji
Datum: 26. dubna 2010 20:46
Jméno: Rum
IP: uživatel9023
 Nekope..svíčka nehází jiskru...lepší spíš nějakou primitivní metodou to zjistit...zapalovací pól dělá proud ale svíčka nezajiskří ( je nová)
Datum: 26. dubna 2010 20:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kdyz das prst do fajky a nekope te to
Datum: 26. dubna 2010 20:13
 zdarec draci. Vllastnim babetu 210 a zajímalo by mě jakej je rozdíl v lehčích a těžších čelistech řazení a podobnejch věcech. Dokáže mi někdo zodpovědět?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 18:01
 jestli nejsou sjetý a řadí to, tak se do toho nehrabej.
Datum: 27. dubna 2010 18:01
 diky za odpoved tak ja tam necham ty co tam mam origo...
Datum: 27. dubna 2010 9:46
 rozdíl tam zásadní neni, někdo má lehčí a někdo těžší, rozdíl je akorát v tý váze. Jsou i rozdílný čepy. A někdo řiká že těžší řadí líp, protože mají větší odstředivou sílu.
Datum: 26. dubna 2010 20:28
 zajimalo by me jestli by nekdo nevedel nebo nema motor . nejslabsi beru 125 jinak vetsi obsahy znacka jakakoliv krome jawa ale kdyby to byl nejaky lepsi motor jawa tak beru cena od 500,- do 5000,- dikes cekam na odpis ahuuuuj fichtlari
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 19:48
 caute ..prosim o radu. mam fichtla a nemuzu na nic prijit jezdi ale kdyz dam plny plyn tak chcipa. na ctvrt plynu jede... zkousel jsem pohnout s jehlou dal jsem tu zarazku uplne na vrch te jehly zkusil jsem to a jelo 3krat rychleji a na plny plyn to nezdechalo. pak jsem dal neutral a vysteloval si volnobeh bo mi to zdechalo a pak sem to vypnul a vypl benzin. kdyz sem pak odjizdel tak sem ho zapomnel zapnout a zdechlo mi to. pak sem ten bezin zapnul a zase to nejede na plny plyn a je to tak jak predtim. prosim o radu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 19:46
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hoj.strašně Vás lidi prosím poradte co mám dělat?mám mustanga:krásně vyčištěný karburátor a trysky i kanálky,nový vzduchový filtr,vyčištěnou nádrž,nový čistič benzínu(jako na hadičce),nové pístní kroužky,těsnění všude nove ale za BOHa to nemůžu nakopnout ani roztlačit.  jak to roztlačuju tak tosem tam střílne z výfuku jako že už by to chytlo ale nic.když to stratuju tak je to ůplně mrtvé.ale ještě nedávno jsem to aspon roztlačil ale pak se to začalo dusit kvůli karbu.a ted když zapnu benzín a chvilku to roztlačuju tak mi začne z karbu přes víko pomalinku téct palivo..  plíšek jsem zkoušel přinout a nic..  prosím vás poradte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 22:28
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 nemám pasový měrky to ne..a co ta matonni?jako ten plast ma 0,4 mm???díky
Datum: 26. dubna 2010 22:28
 mattoni
Datum: 26. dubna 2010 21:49
 máš doma pásový měrky? nebo jak se tomu nadává? sou to takový pásky,každej má svoje číslo...
Datum: 26. dubna 2010 21:38
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 a ještě prosím...jak má být 0,4 mm a pak 0,04 mm tak jak platí u 0.04 mm cig.papírek tak co platí u toho 0.4mm..čím to mám změřit?co tam mámnarvat co má 0,4 mm?
Datum: 26. dubna 2010 21:21
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 jo . paráda.děkiju ti mnoho bratře !  v pohodě-- díky
Datum: 26. dubna 2010 21:16
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 couvneš o 1,6 mm zpět a vzdálenost mezi kladívkem a pevným kontaktem by měla být 0,04 mm...
Datum: 26. dubna 2010 20:53
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 kůůrna to je chytré..  hej fakt díky to MOC ! a jako jak jsem s pístem v největším zdvihu tak mám cuvnout o 1,6 mm z pístem zpět a ......... ? eště raz díky moc
Datum: 26. dubna 2010 20:48
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 předstih to je tohle- uděláš to co jsem psal ( odtrh) potom se s pístem vrátíš o 1,6 mm zpět ( zpět odkud jsi přijel  ) a v tu chvíli by ta vzdálenost mezi kontakty měla být 0,04mm ( cigaretový papírek ) pokud ne musí se povolit šrouby, který držeji celý ten koš zapalování a otáčí se buďto dopředu nebo dozadu podle potřeby ( o kousíček )
Datum: 26. dubna 2010 20:45
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
Datum: 26. dubna 2010 20:38
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Přesně tak..píst uplně nejvíc vysunutý a v tu chvíli mezeru mezi kladívkem a pevným kontaktem 0,4 mm ( NE CM! )
Datum: 26. dubna 2010 20:35
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 jo jo díky moc..a jako ten píst v největším zdvihu je jako že je nejvíc vysunutý?a mezi kontakty jako kladívka a přerušovače? 0,4 cm? promin že se tak blbě ptám ale jsem celkem začátečník a tu jsou super lidi co poradí..díky moc
Datum: 26. dubna 2010 20:28
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 U pinoýra se to dělá blbě protože je svíčka šikmo k válci...lepší je sundat hlavu. Najed s pístem do největšího zvihu ( ať se ti nehýbe píst i s válcem  a potom mezeru mezi kontakty nastav 0,4. Ono je to chytnuté pouze šroubkem a navíc ty kontakty se časem opalují...jedno s druhým a máš tu mezeru hnedle moc velkou...zkus tohle pokud jsi nedělal nic se zapalováním, předstih by měl být v pořádku..
Datum: 26. dubna 2010 20:25
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 jak seřídit zapalování jak se to seřizuje nebo jak to mám udělat?nemáš prosím nějaký odkaz kde to je? díky moc...
Datum: 26. dubna 2010 20:18
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Doporučuju ti seřídit si zapalování...střílení do vejfuku je jasný příznak rozhozeného odtrhu..
Datum: 26. dubna 2010 20:07
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 když se mi povedlo ho asi před dvěma týdny roztlačit tak to může být ten odtrh?jako že se pohnul?a jak mám seřídit tu hladinu? jak to poznám kolik a jak když to nemůžu nahodit a poznat co to chce..  jinak díky
Datum: 26. dubna 2010 20:02
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já bych zkusil nadstavit odtrh 0,4-0,35 aby to nabíjelo protože mě to taky jenom baflo a nic a když jsem zmenšil odtrh tak mi to jelo normálně, ale může to být x jinejch věcí.
Datum: 26. dubna 2010 19:40
 serid hladinu, kdyz si s ni hejbal a serid zapalovani a musi to jet
Datum: 26. dubna 2010 19:31
 Čau draci jak zjistím jestli mám v pořádku(funkční) cívky v zapalování z fichtla dá se to nějak odskoušet nebo změřit jestli je mám dobré? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 20:12
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Uplně nejjednodušší je hodit to na 6V žárovku jeden na karter druhej na vývod z kterékoliv cívky a šlápnout na startovačku...žárovka se rozsvítí tak je cívka ok
Datum: 26. dubna 2010 20:12
 To je vcelku k prdu, když to třeba nestartuje kvůli špatné cívce... Změř nám třeba odpor.
Datum: 26. dubna 2010 19:38
 Čau, když to nastartuješ a vezmeš si voltmetr tak tam musíš mít min. 6V
Datum: 26. dubna 2010 19:13
 Čus,nevíte někdo kde se dá sehnat koleno ke karburátoru dell orto,popřípadě plán jak ho vyrobit,nebo zda se nedá z něčeho použít jiného..dík za opovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 23:19
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Vem jednicku nerez plech a s toho udelej tu spodni prirubu a na to navar kolinko požadovaneho prumeru. KDyž máš matros,tak za 20 minut nemas co delat
Datum: 26. dubna 2010 23:19
 Jak se měří, jestli je v pořádku kondenzátor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 22:02
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 speciálním měřákem, takže na multimetr zapomeň. Než něco takového shánět, tak si sežeň ještě jeden a metodou že dvě věci jsou stejně rozbité je nepravděpodobné tak vylučovací metodou vyzkoušej.
Datum: 26. dubna 2010 22:02
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Zmer multimetrem jeho odpor, mel by byt nekoncne velky, jinak je prosvihly a tim padem na nic.
Datum: 26. dubna 2010 20:09
|



|