Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj draci.jak poznam jestli mam 30 w nebo 20 w svetla na jawe 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 6:43
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No nijak zvlášť bych to neřešil, pokud jsi elektronická lopata. Prostě vyzkoušej vepředu 25W žárovku a pak 15W žárovku. Pokud 25W žárovka svítí obstojně je to 30W magnetto a pokud se 15W nepřepaluje je to 20W magnetto. Pokud svítěj obě naho... tak máš stejně vylítaný magnety rotoru
Datum: 28. dubna 2010 6:43
 No to jsem zapomněl dopsat. Je to napsané na statoru někde v okolí kladívka. Ale to neni až tak přesné protože většina lidí si na stator 20W dává cívky 30W Takže tam má napsaný 20 ale třeba ve skutečnosti má 30
Datum: 27. dubna 2010 22:47
 a je to tam i vyražené...nebo ne přímo vyražené,ale ted si nemůžu vybavit to slovo...
Datum: 27. dubna 2010 22:29
 Jestli máš 20W Tak musíš mít na statoru dvě velké cívky a jednu malou cívku. U 30W musíš mít 3 velké cívky z nichž 2 jsou sériově spojené drátem
Datum: 27. dubna 2010 22:23
 Čau draci mám problém ohledně volnoběhu.Mám JAWA 21 motor po GO....a ten volnoběch je pěkne ¨divnej tohle se netíká šoupátka to mám dobrý.Když mám lanko naplí tak nemá vůli zabíra hned pěkně ale volnoběch si to přidáva když zahnu řidítkama do prava + do leva - a když ho povolím aby mělo vůli tak sešteluju volnoběch ale drží ho to jenom za tepla.Poaredte prosím co bych mohl s tím udělat takhle nějaký zkušený já sem tohle moc nezkoumal.Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:32
Jméno: KoliHN
IP: uživatel7494
 vyvrtaj do briska diru mam to tak a je to dobre
Datum: 28. dubna 2010 21:32
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 ohejba se bovden takze lanko se zatahne kdyz zatocis, me to taky dela jen do prava vyhofujemito protoze zastudena moc nedrzi tak davam riditka do prava a pokud ti u studenyho nedrzi volnobech a uteplyho jo tak mas mozna spatnou smes asi chudou, podivej se jak vypada svicka tohle se spatne hleda cim to je
Datum: 28. dubna 2010 14:32
 mám to podobné.když je to studené dávám řídítka doprava a za tepla doleva
Datum: 27. dubna 2010 20:40
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Pokud se ti zveda volnobeh... kdyz hejbas riditkama.. tak to nemuze byt nikde jinde nez v lanku  jak pohnes riditkama tak se proste hne lanko a prizvedne ti sopupe
Datum: 27. dubna 2010 20:39
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec jakym spusobem se ničí ložiska v klice dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 14:34
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 nicise tak ze spatne michas olej z benzinem nebo ho davas malo, jezdis bez filtru
Datum: 28. dubna 2010 14:34
 No třeba kdybys nechal starý ZVL a dal tam nějakou upravu tak to bude mít na ně velký tlaky.Jsou i takový případy kdy se můžou přidřít a budou se protáčet v karterech sám sem o to jenom slyšel ale co je na tom pravdy fakt neim.Taky třeba když snížíš hlavu tak na ložiksa jsou velký tlaky a odejnou brzo do pryč.
Datum: 27. dubna 2010 20:37
Jméno: Časta
IP: uživatel1553
 Dobrý,nevíte někdo proč mi to neháže jiskru??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 6:19
Jméno: Časta
IP: uživatel1553
 Jo no to je pravda že jsem nenapsal na co to je je to na pionýra 21,všechno je tam v pohodě jezdil nedávno ještě jen jsem ted vymenoval valec hlavu a pist,ale zbytek je v pohodě a do masky nemám draty vbc zapojené mám je přilepené páskou ke kostře protože na to ještě nemám čas to zapojit.
Datum: 28. dubna 2010 6:19
 ''Dobrý,nevíte někdo proč mi to neháže jiskru??'' - vlastne ani nevime jestli myslis motorku...nebo ti nehaze jiskru zapalovac?
Datum: 27. dubna 2010 23:02
 jeste dodavam-ukostreny kladivka,nebo si neprilozil svicku k hlave kdyz si to zkousel.Taky to muze bejt spatna kostra,nebo tam kostru nemas vubec.nebo tam nemas ani inducku co my vime..dej poradnej popis co vsechno si zkousel,taky typ motorky a pak az ti tu poradime poradne
Datum: 27. dubna 2010 22:59
 eště bych dodal,škvarek na kladívkách....
Datum: 27. dubna 2010 21:57
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
Datum: 27. dubna 2010 20:56
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Tak tak  kdyz napises .. tohle.. tak se nediv ze ti tohle kluci pisou  muze bejt hoooodne moc pricin.. proc ti to nehaze...az sem napises.. co vsechno si pro to udelal... a co vsechno si vyzkousel.. mozna se tu dovis.. nejakou smyslplnou odpoved
Datum: 27. dubna 2010 20:42
 jj, jak píše postul
Datum: 27. dubna 2010 20:30
 protože máš vypínač na masce ve špatné poloze...
Datum: 27. dubna 2010 20:28
 Zdarec hoši mám takovej problém,když zařadím všelijakou rychlost tak mě nejde kompres a píst se ani nehne,a když to zkouším nakopávačkou tak jde navolno ale v elektrice jak je ten šroub a stím potočím šrubovákem tak jde kompres i píst se hýbe...díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 17:01
 Zajíc 13:Jojo díky bylo to ono
Datum: 28. dubna 2010 17:01
Jméno: KuBbiQ
IP: uživatel6617
 Cau myslim ze mas lamely KO  jako spatny  lamely
Datum: 28. dubna 2010 15:54
 díky za odpověd zkusím to
Datum: 28. dubna 2010 6:20
 nevim jestli sem to pochopil spravne,ale podle toho co sem vycet mas utazenej stelovaci sroub spojky.na pravy strane motoru(u nakopavacky) je takovej sroub,zhruba uprostred toho deklu,tak ten povol a pak by to melo jit..jestli to nezabere tak kup novou spojku
Datum: 27. dubna 2010 23:09
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hoj.strašně Vás lidi prosím poradte co mám dělat?mám mustanga:krásně vyčištěný karburátor a trysky i kanálky,nový vzduchový filtr,vyčištěnou nádrž,nový čistič benzínu(jako na hadičce),nové pístní kroužky,těsnění všude nove ale za BOHa to nemůžu nakopnout ani roztlačit.  jak to roztlačuju tak tosem tam střílne z výfuku jako že už by to chytlo ale nic.\\r\\nněkteří mi už radili co a jak,že to je odtrh.ale já se přiznám jsem asu ůplný k.....ale dnes jsem to zkoušel nastavit a prostě to NECHÁPU  mám dát píst do horní ůvratě a mezi kontaktem má v ru chvíly být 0,4mm.ale mi to prostě nevychází když jsem eště četl že při největším otevřením kladívka má být 0,04 mm...prostě to nechápu.prosím lidi poradte... díky moc . ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 22:16
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hoši dnes jsem konečně nastavil ted odtrh i ted predstih.ale nevim estli to jede bo sem to nezkousel.ted jsem to dolelal.ale zkusil jsem jestli to zase jiskří . vyšrouboval jsem i svíčku a mezo kladívkem a kontaktzem to jiskří,svíčka jiskru dává.a když jsme dal vypínač do polohy i na světla tak při nakopávání se svíčkou ven se světla rožínaly.to je v poho.ale zajímá mě jestli to má mezi tím kontaktem být jiskra nebo ne.ale při nakopávání je to fakkt ůplně mrtvé.Je teda fakt možné že to je ten kondík?šlo by to kdyby byl kondík v hajzlu,slo by to roztlacit?a ještě prosím Vás je normální že se mi dá startovací páka trochu povytáhnout a ,,sklopit dolů?díky moc
Datum: 28. dubna 2010 22:16
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 vypadá to že máš špatnej kondík zkuz ho vyměnit ono to trochu jiskří ale jestli to jiskří nějak moc tak to bude kondíkem
Datum: 28. dubna 2010 20:27
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 hosi vcera jsem udelal martin : prostě dáš píst do horní úvratě a v tu chvíli má bejt vzdálenost mezi kontaktama 0,4mm když je tam víc nebo míň tak vezmeš měrky s tloušťkou 0,4mm a povolíš kladívko a změříš vzdálenost tou měrkou dej si pozor aby kladívko zůstalo na vačce hejbej jen spodním kontaktem a až nastavíš vzdálenost tak dotáhni pořádně ten šroubek možná se ti to hne tak to budeš muset opakovat to jsme včear udělal ale nezkousel jsem to zatim.ale sem zkusil tak ze srandy estli svicka haze jiskru a je v pohode no ale jeste jak jsme mel tu tmu tak jak byla jiskra na svířce tak zároven lítala i mezi kladívkem...? je to dobře?pčedtím to nedělalo..ale jak jsem to nastavil tak to tak zaclo delat..je to dobre? s tim vracenim pistu o 1,6 mm jsem jeste nic nedelal.díky moc.. 
s
Datum: 28. dubna 2010 15:22
 Hele, máš dotáhlou hlavu? neprofokuje ti to někde? (když jsem měl povolenou hlavu, tak mi to dělalo to co tobě....i když jsem to tlačil, občas blafnul ale pak nic)
Datum: 28. dubna 2010 9:15
 opravím pepeho: píst nevrátíš o 2,7 až 3,1mm ale vrátíš ho o 1,6mm !!!
Datum: 27. dubna 2010 23:09
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 uff.díky moc hoši.ted jsem udělal co mi psal ,, lama´´ a pak jsem zkusil tak ze srandy estli svicka haze jiskru a je v pohode no ale jeste jak jsme mel tu tmu tak jak byla jiskra na svířce tak zároven lítala i mezi kladívkem...? je to dobře?pčedtím to nedělalo..ale jak jsem to nastavil tak to tak zaclo delat.. ale nezkousel uz jsem to nahodit takze doufam zitra..a jinak bych zkusil Pepe... uvidím.jinak díky moc draci ! jste super poradíte to se mi líbí
Datum: 27. dubna 2010 22:01
 hele,dělalo mi tohle samý,včera,měl jsem na kladívkách bílou škváru,protáhl jsem to pilníčkem,a jemným smirklem,a chytlo to hned na první...zkus se podívat na kladívka
Datum: 27. dubna 2010 21:48
 Ahoj já už na pincku nejezdím,sice jej mám ale už jen kvůli tomu že sem sním strávil mládí.
Prosím tě aby se to ujasnilo,měrka má 0,40 dáš píst do horní úvrati a měrku vložíš mezi kontakty,musí lehounce tahnout ale né zase moc aby se ti nezměnil předctich.
Když to nastavíš tak je nutné jej řádně utahnout a namazat filc aby se pertinax mazal kvůli opatřebení ale to můžeš později.
Pak motorem otočíš proti směru otáčení to znamená proti směru hodinových ručiček.Je dobré mít třeba na hřebíku nadrážkované 3mm aby když jej vložíš místo svíčky měl nějaký bod a dobře na něj viděl.
Bud můžeš použít měrku která je 0,05 nebo cigaretoví papírek a tak,nejlepší je žárovička zapojená mezi kontakty které když se spojí se rozvístí.
To znaméná.Po nastavení odtrhu 0,40,pootočíš motorem proti směru hodinových ručiček o cca 2,7 až 3,1mm viz hřebík a mezi kontakty bi měla být mezírka pro vložení měrky a nebo papírku či žárovičku,tobě postačí měrka jednoválec to zkousne.
Pokud tam nebude vůle pro volžení měrky 0,05 pak musíš povolit celý rotor a pootočit sním,nebo destičkou ale myslím že u mustanga se pootáčí celým rotorem tam kam poteřbuješ aby se mezi kontakty utvořila vůle 0,05 a vsuvně šla měrka strčit.Pak se postup opakuje dáš píst do horní ůvrati,mezi kontakty musí být 0,40,pokud není seřídíš dle postupu co sem ti napsal,snad ti to pomůže.Měj se fajn a at se zadaří ahoj Pepé.
Datum: 27. dubna 2010 20:35
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 Lama . : však pohoda.ale prostě jsme to zkoušel a nedávalo mi to smysl..ale jinak si mi fakt poradil.díky..
ok a to budu mít nastavený teda odtrh nebbo předstih nebo jak to je? prominte jsem fakt asi deb.. ale prostě nevím  ale Martin : idu to zkusit
Datum: 27. dubna 2010 20:03
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 prostě dáš píst do horní úvratě a v tu chvíli má bejt vzdálenost mezi kontaktama 0,4mm když je tam víc nebo míň tak vezmeš měrky s tloušťkou 0,4mm a povolíš kladívko a změříš vzdálenost tou měrkou dej si pozor aby kladívko zůstalo na vačce hejbej jen spodním kontaktem a až nastavíš vzdálenost tak dotáhni pořádně ten šroubek možná se ti to hne tak to budeš muset opakovat
Datum: 27. dubna 2010 19:28
 odtrh má být 0,4, ne 0,04mm...
Datum: 27. dubna 2010 19:23
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Máš číst pořádně!
Datum: 27. dubna 2010 19:22
Jméno: karelhhh
IP: uživatel9178
 Čau draci napadlo mně jestli by nešlo nějak upravit bezkontaktní zapalování z babety a dát ho na Jawu 21 co si o tom myslíte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 6:47
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Tohle http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm je to samé elektrické zapojení co obsahuje babetí zapalování, ale výrazně levnější a nevyžaduje mechanické úpravy zapalka. Nenech se mýlit fotkou, nejsou na něm světelné póly, ve skutečnosti tam mají být. Jednalo se o testovací vzorek tak jsem je nezapojoval. V textu je o tom zmínka.
Datum: 28. dubna 2010 6:47
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Me nechtelo zapalovani z babety pustit do vyssich otacek a co teprve ten tezky rotor...
Datum: 27. dubna 2010 20:23
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Podle mě by to jít určitě mohlo..problém spíše bude s místem páč soudruzi u pionýra moc šetřili
Datum: 27. dubna 2010 19:47
Jméno: Rumik
IP: uživatel9023
 Ahoj, nezná někdo dokaz na přesné zapojení u zapaloání jawa 20? Myslím u kontaktů jak se dává pertinax, cívka, kladívko, kondenzátor atd. jak to přesně je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 20:52
 Jasný  Tak trochu sem to čekal ale zeptal sem se  Fíbr=pertinax
Datum: 27. dubna 2010 20:52
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 To samé jak fíbr akorát je to takovej ten čtvereček...izoluje to..
Datum: 27. dubna 2010 20:23
Datum: 27. dubna 2010 20:16
Jméno: Rumik
IP: uživatel9023
 myslíme tu samou věc..ale já to mám přeházené...mám to šroubek-fíbr,drátek od indukčky, kladívko, pertinax, spodní kovadlinka, pertinax, kondenzátor, drát od zapalovacího pólu a matičku  někdo od koho jsem to dostal asi moc spěchal
Datum: 27. dubna 2010 19:45
 Počkej teď si ňák nerozumíme, nebo já tobě  takle jak sem ti to napsal, tak to je na šroubku na zapalování.
Datum: 27. dubna 2010 19:37
Jméno: Rumik
IP: uživatel9023
 drží to šroubek a ten má na sobě fíbr+2x pertinax tam je...kam přijde ten zbývající? díky
Datum: 27. dubna 2010 19:20
 kladívko, fíbr, spodní kovadlinka, fíbr, samec od indučky, kondík, cívka
Datum: 27. dubna 2010 19:15
 je to vubec vyhodne jezdit s 250 po cestach kdyz to zere benzin a jeste se musi michat olej?vyplati se to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 22:50
 Kéž by můj pionýr žral kolem 3 litrů... Když mu otevřu, tak se nestačím divit
Datum: 27. dubna 2010 22:50
 jamesi, doporucuju ti kolobezku nebo chodit pesky...dotaz masabob...na blbou otazku blba odpoved...k tobe se ani dvepade nehodi, to neni tvuj styl, pripadna jawinka bude mit taky radost ze nejde do takovych rukou...
Datum: 27. dubna 2010 21:23
 Kup si takovou tu odrážecí motorku a nemusíš do toho lít ani benzín.
Datum: 27. dubna 2010 20:40
 jezdi na kole.u motorky se spotřeba neřeší.jestli chceš jezdit za málo kup si tdi
Datum: 27. dubna 2010 20:22
 Můžu ti řict, že Pionýr žere taky okolo třech litrů, když ho ženeš a ta 250 taky 3 litry, ale tou 250 se svezeš narozdíl od pincka, je fakt, že teď jak sem tam dal na 21 ten 12z sekundarko a na munstaga ten 11z, tak se taky svezeš, ale 250 je 250 sice jednou, tak tězký, ale jede parádně.
Datum: 27. dubna 2010 19:32
 U 4T musíš měnit olej kterej taky neni levnej...když chceš jezdit tak musíš platit, to je snad jasný, ne?
Datum: 27. dubna 2010 19:21
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Taky to nějak nepobíram...kdybych měl 250 tak seru na to kolik a co to žere, hlavně bych si užíval té jízdy i kdyby to žralo 10l na 100. Pokud to srovnáváš s dnešní 250 tak se to asi nevyplatí no...ošklivej 4T plasťák co žere 6 na 100 a jediné co musíš tam sem tam dolít natural
Datum: 27. dubna 2010 19:14
 no jo ale treba 4takt zere min anemusi se michat s olejem
Datum: 27. dubna 2010 19:11
 Fak netušim co na tohle říct...ale máš pravdu, levnější je když se na motorce nejezdí a stojí v garáži, to potom nežere benzín, to je vlastně fakt...jasný no...A teď beze srandy: nechápu co chceš vědět, každá motorka něco žere...
Datum: 27. dubna 2010 19:09
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,pořád mám problém ze svým mustangem,jde o to že když zmáčknu spojku hodim kvalt,jedu ale jakmile spojku pustim tak to pořád jede přes tu spojku nevím co s tim je seřizoval jsem to už snad desetkrát ale pořád to samé.Když ji uplně odpojím tak to chvíli prošlapávám krásně to chodí ale po chvíli zase začne zabírat.Když jsem jí správně nastavil tak pořád zabírá ale jakmile jí odpojím tak zase nezařadim kvalt  Tak nevím.Myslíte že jsou už třeba unavené spojkové pružiny?Že jako prostě roztlačuju,a když tu spojku pustim tak to pořád zabírá protože ty pružiny už nemají sílu tu spojku vrátit zpět?Předem mooooooooooc děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 9:24
 já bych vyměnil komplet celou spojku...když už tak už...
Datum: 28. dubna 2010 9:24
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Tak jsem se to ted pokousel podle navodu k obsluze seřídit vše v pořádku ale po pár prošlápnutí to zase jde přes spojku takže budu muset nejspíš vyměnit lamele i ty pružinky a mělo by to být v pořádku
Datum: 27. dubna 2010 20:25
 a nemas v haji lamely?
Datum: 27. dubna 2010 20:21
Jméno: marek
IP: uživatel4933
 zdravim motorkáře mám menší problémek se svím mustošem seřídil jsem předstih, odtrh a hladinu v karbci ale furt je nějakej divnej kdyš nastartuju na našlápnutí (chytá luxusně) a zařadim tak jede jak drak ale jakmile se prohřeje tak nemohu dát plnej plyn páč se začne dusit. ale kdyš jedu třebas na půl plynu tak jede v poho ale jak přidám je zle uš jsem vyskoušel všechno a uš nevim co dál a docela mně to i štve pač je tu v okolí spousta polí a tak. sím o radu moc děkuji a všem motrkářům a zvláště kozím dechům zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:13
Jméno: marek
IP: uživatel4933
 zejtra skusim s tim sáním ale ten předstih jsem šteloval na studenym motoru pač rozžhavenou hlavu se mi nechce sundavat ale co mi asi zbyde skusim nejdřív to sání a uvidim
Datum: 28. dubna 2010 21:13
 kdyztak zkus nejdriv to co psal pero,kdyby to nepomohlo tak nastav predstih na teplym motoru
Datum: 27. dubna 2010 23:16
 steloval si predstih na teplym motoru?ma se stelovat za tepla,protoze kdyz se motor ohreje tak ma jiny vlastnosti prubehu vykonu nez za studena
Datum: 27. dubna 2010 23:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš moc ucpaný a nebo volný vzduchový filtr..zkus ho odendat nebo zacpat
Datum: 27. dubna 2010 22:09
Jméno: Lajmr
IP: uživatel9296
 Zdravim,kolik ma prosimvas original rozeta zubu ? .....dekuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 18:11
 Na pincka ma 55 zubů
Datum: 27. dubna 2010 18:11
 ahoj , muže být mírně zalitá svíčka nejem znakem bohaté směsi ale i hodně oleje ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 17:05
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Popripade mokrou..
Datum: 27. dubna 2010 17:05
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 i to je mozny... ale pokud mas dobrej predstih.. a mazes treba i 1:20 a davas fikovi... trosku na frak... a vemes ho aspon na pul hodiny.. nekam kde se zapoti... tak se mi vzivote nestalo abych mel zacuzenou svicku! ale pokud ho vemes na 10 minut.. na zahradu.. dsa si 4 rovinky.. tak pak budes mit urcite zahulenou svicku!
Datum: 27. dubna 2010 17:04
 zdar draci, je tzo asi blbej dotaz ale jak mam zistit kterej mam výbrus (jsem začátečník) praskl mi pístní kroužek a když koupim všechny tři kroužky musim to zajíždět? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 16:49
 To asi ne. Ten motor si musí zvyknout na různé otáčky a různou zátěž a když to nechaš na volnobeh do rána hrčet tak to bude mit ty same otáčky a navíc to zadřeš když na to nebudeš foukat nějakým větrákem... Jinak jak rikaji mischelnike tak přesně tak to tzajížděj
Datum: 27. dubna 2010 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel9295
 hele nechto vod rana do vecera nastartovany a neutral a bude to v poho
Datum: 27. dubna 2010 16:37
 vetsinou to bejva vyrazene na dně pístu, takže oškrábat karbon a přečíst si číslo
Datum: 27. dubna 2010 16:06
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Cau draku.. musis si to zmerit suplerou... napr prumer pistu.. original bez vybrusu je 38mm 1. vybrus je 38,25 2. vybrus je 38,50 3 vybrus je 38,75 4. vybrus je 39mm.. a tak dale... proste zmeris prumer pistu.. a kdyz ti ukaze suplera 38,25 tak tam mas prvni vybrus.. tak musis koupit krouzky na púrvni vybrus tedy 38,25. Urcite bude lepsi kdyz si koupis vsechny tři krouzky... a zme skusenosti... bych si koupil jest jeden navic.. jelikoz se stava.. ze pri nasazovani.. obcas nejakej praskne.. ale to je o sikovnosti.. dotycnyho  jinak ty 3 novy krouzky... by se meli taky zajizdet.. aby si sedli  to zname na tech 50km.. to vetrej z lehka... do 100 km... uz muzes pidavat... a po 100 plnej ceres  ale ja novy krouzky zajizdel.. tech 50km... a pak uz jsme mu daval co to slo.. a bez problemu  a taky,, zalezi cim mazes a jak moc mazes... od toho se to zajizdeni taky odviji  at se dari draku
Datum: 27. dubna 2010 15:35
Jméno: šolva
IP: uživatel8793
 Cau draci.. jaky mate zkusenosti z Mogulem TSF pro 2T? je to polosynťák.. a koupil jsme si ho na cup.. kolik snim mam mazat? nebude 1:30 moc? dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 21:37
 TSF? dobry oil, momentalne na nej jezdim, po 6ooo km ani jeden problem...za tepla nekouri, nadmerne nekarbonizuje a karbon se da utrit hadrem, maze, tesni, chladi, dobre se spaluje (z vyfuku to neblije)...proste to, co se od 2T oleje ceka, to splnuje...zatim dokaal umazat valec i pri 11ooo ot. bez problemu, zajizdel jsem na nej vybrus, proste olej jak ma byt...jinak byval to mineral, tak asi pomalu rok zpatky to dostalo novy facelift flasticky a je to polosyntetika, sice 115 za pul litr je dost ale chvalim si ho...porovnatelny s Motul 510...ci s mineralem shell sx advanced (ten ale vic karbonizuje, ale jinak dobry mineral)...jinak pod 1:33 bych nesel, jak uz jsem mnohokrat rikal, ten pomer neni dan kvalitou oleje ale kvantitou aby se umazalo bronzove futro na ojnici, pokud mas ojnici na jehlach, tech 1:50 je ideal...
Datum: 27. dubna 2010 21:37
Jméno: šolva
IP: uživatel8793
 Joo cajk... me to prave prekvapilo.. videl.. jsem u toho psany polosynteticky
Datum: 27. dubna 2010 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 Takze sorry,nemam uplne pravdu...ted sem se od kamose dozvedel,ze Mogul zacal delat TSF v polosyntetice,je to ted nejaka cerstva novinka....
Datum: 27. dubna 2010 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 Je to dobrý minerální olej. Pro bezne používání do starsich Jaw se pouziva 1:40. Pro závodní účely by to chtelo alespon polosyntetiku a pomer klidne 1:25 - 1:30 aby se to na Cupu umazalo...
Datum: 27. dubna 2010 15:59
 Zdar chlapi prosim rekni te mi jak si mam zvyšit výkon na pinckovi\\r\\nvšechno mám zvýšenů jehlu 13 zub seřízený předstih a odtrh ale fzurt to nejde jak kamošův fechtl tak jak to mám ještě poštelovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 16:09
 Udělej kompletní generálku motoru i s výbrusem,udělej to pečlivě a dobře to zajed a pak se může jít tvůj kamarád oběsit  U tych pincku to neni tak ze kazdy jede stejne... Jeden jede 50,druhý 80... Tam záleží na tom jak zdravý je motor. Jestli už je vyběhaný válec,vymleté ložiska a velká vůle na klice tak ten už má něco za sebou a určitě pojede hůř než motor který je po generálce nebo od výroby jetý jen pár stovek km
Datum: 27. dubna 2010 16:09
Jméno: 007dominik
IP: uživatel7701
 záleží aj podla teho co je to za typ pionýra.protože múj kamarád má 05ku a ked jede na 3 plný plyn tak ho kamarádúv pincek pjekne predjede bez žádné problému a obidva pionýri su nedotknutý(to znamená že tam neni nic menenéé)takže usudzujem prevodovku!!!
Datum: 27. dubna 2010 15:16
 jehlou si moc nepoůžeš. s kolečkem 13z taky ne...nejspíš už mám motor tak trochu po smrti....udělej go, výbrus, zajeď a uvidíš.....nebo je varianta nechystat si 2 litry e nechat si válec u stejskyho upravit, u čehož je go motoru nutná.
Datum: 27. dubna 2010 13:42
 čau jak zjistim jestli mam motor po vybrusu  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 17:08
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 podivej se o tri prispevky nahoru tam to mas
Datum: 27. dubna 2010 17:08
 mam jawa 20, zastudena mi chytá nádherně ale jak se zahřeje tak zlobí. Musím vždy vyměnit svíčku abych ho nahodil. Svíčku mám Brisk N17c. Nevíte někdo co s tím??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:37
Jméno: KoliHN
IP: uživatel7494
 Zdar kup si Brisk N15C ta je najlepsi!!
Datum: 28. dubna 2010 21:37
 maroslaf-motory jawy 20,21 a 23 byli uplne stejny  rozdily tehle 3 stroju sou jenom v ramu a v plechach
Datum: 28. dubna 2010 11:28
 sklepnout odtrh na elektrodě na 0.4 mm...pak to je OK
Datum: 27. dubna 2010 21:46
Jméno: Bobeš
IP: uživatel8934
 Brisk N15c ...
Datum: 27. dubna 2010 19:42
 Nejlepsi na tohle je svíčka brisk super 15 ......mel sem stejne problemy u mustanga vymenou svycky za tuhle to prestal delat...
Datum: 27. dubna 2010 17:43
 co myslíš tím sklepnot zvíčku??
Datum: 27. dubna 2010 10:26
 zkus trošku zklepat svičku ať je tam menši prostor a nebo tam dej svičku n15  možna to pojede  mě to taky dělalo ale mam jawu jednadvacitku tak nwm
Datum: 27. dubna 2010 10:09
 zdarte draci  mam tady jeden maly problem mam jawu 21 a nějak mi nefaka spojka  jak nakopnu fichtla zmacknu ji a zaradim tak mi to zdechne jako kdybych radil bez ni..asi mam sjee lamely nwm pokousel sem se to dotahovat odtahovalů a nepomaha poradite?? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 11:26
 jestli ze si zkousel povolovat a pritahovat sroubek,tak ti muze treba chybet nejaka tycinka nebo kulicka ve spojce..a jestli ani to ne tak ti nezbejva nic jinyho,nez sundat spojkovej kryt a kouknout na kos a na lamely
Datum: 28. dubna 2010 11:26
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 muzes mit povolenej spojkovej kos..  tak sundej leve viko a podivej... se na kos.. a popripade.. i na lamely  muzou uz bejt taky v haji :-.)
Datum: 27. dubna 2010 19:56
 čaute mam dotaz  mam jawu 21 a jezdil sem a upadl mi tlumic na vyfuku jak je tam ta hvězdička tak se to zlomilo a vypadlo  no a nemam novy vyfuk a ten stary bych potreboval nějak utlumit na konec vyfuku sem dal takou věc a trosku to ztlumilo ale pořad to hrozně řve a neda se s tim jezdit nevite co s tim udělat?? diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 15:51
Jméno: dan
IP: uživatel10237
 kašli na to ja jezdim bez vyfuku a sem stastny\\r\\n
Datum: 19. srpna 2010 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 mam taky jedendoutnik co mu vypad trn.Normalne sem spoj mezi vyfukem a doutnikem provrtal a na kazdou stranu vytocil M5 zavit a drzi mi to pohromade šroubky....zbytek vyfuku mi drzi pospolu specialni trn.....
Datum: 27. dubna 2010 16:03
|



|