Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Hrnek
IP: uživatel6749
 Ahoj chtěl bych se zeptat jak poznám že mi prasknul pístní kroužek? jaké jsou příčiny? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 16:45
 to muzou byt opotrebene krouzky ketere maji vuli v drazkach a pri primocarem vratnem pohybu cinkaji. Ale muze to byt spousta jinych veci jak rikal boocheer
Datum: 29. dubna 2010 16:45
 To cinkání je u těchto motorů normální zvlášt když to hodně najezdilo a od výroby to nemělo generálku. To může byt už vymleté ložisko jak ojniční tak pístní,klikovka může mít vůli v ložiskách. Pístní kroužky zase můžou mít vůli v drážkách atd... prostě vůle kam se podíváš. Jestli to jede obře tak bych tyto zvuky neřešil jestli se jedná o fichtla nebo neco takého. Jestli už to blbě jede tak udělat generálku.
Datum: 28. dubna 2010 22:48
Jméno: Hrnek
IP: uživatel6749
 No nejsem si jistej ale právě mi v motoru něco cinkalo tak jsem myslel jestli to není ono ale je to takovej fakt cinkavej zvuk...
Datum: 28. dubna 2010 22:34
 Nejlepší bude si to na 100% ověřit sundáním válce. Jinak já když jsem měl prasklý kroužek tak v tom motoru při chodu jakoby škrábalo a při jízdě to špatně tahlo v otáčkách. Dostalo se to do určitých otáček a víc nic jako by to mělo omezovač. Taky se ti může kousnout o kanálek a to už může být horší
Datum: 28. dubna 2010 22:22
 Zdravím. Mám takový možná dementní a neužitečný dotaz ale prostě mě to zajímá tak se chci zeptat. Dík  Když udělám na pionýra výbrus tak po výbrusu je to líné jako potvora a nemá to silu. Zajížděním to čím dál víc sílí,až se to uplně zajede a motor začne podávat uplně maximální výkon a je to na vrcholu kdy je jeho síla největší. Ale jak se jezdí tak píst kmitá a válec i kroužky se opotřebovávají a ten maximální výkon a síla se za nějakou dobu začíná strácet a motor slábne a slábne až zeslábne uplně a je potřeba zase výbrus. Já se chci práve zeptat kolik tak zhruba km ten motor podává maximální sílu než začne pomalu ale jistě slábnout... Moc ho neženu,jezdím pozvolna. asi 50Km/h Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 7:19
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 2takt potřebuje otacky
Datum: 29. dubna 2010 7:19
 Ale co mě zaujalo u babetty tak jak jsem dělal generálku motoru i s výbrusem tak první jízda po výbrusu. To mělo od volnoběhu až po maximálku neuvěřitelnou sílu a odpich jako prase. Opatrně jsem to zajížděl,mám tam najeto už 700Km takže to mám zajeté no a už to tak velkou silu hned od volnobehu nemá,tu silu to začne mít až ve velkých otáčkách a to už pak jede djako drak
Datum: 28. dubna 2010 22:43
 ahááá takto to je. já jsem si vždy myslel že po dobu zajíždění se ta křivka vyšplhá až na nějaký maximální vrchol na kterém to třeba 5000Km zůstane a pak to pomalu klesá až to klesne uplně a je to v háji... Díky moc,toto jsem potřeboval vedet
Datum: 28. dubna 2010 22:35
 no, výkon po záběhu je oproti syrovému stavu až o 25% vyšší, to že by měl po zajetí nejvyšší výkon není tak uplně pravda...když bys nakreslil křivku výkonu vzhledem k najetým km, tak nepřed během záběhu prudce stoupá, potom po dlouhou dobu provozu nepatrně stoupá, a pak začne poměrně rychle klesat, to už je motor po smrti...
Datum: 28. dubna 2010 22:23
Jméno: Fichtl
IP: uživatel8754
 nazdarek piuonýr me po nastartování jde do plnej otácek i kdyz sr. bohatosti zatocím uplne sroubek soupete co nejvic povolim tak proste jde naplno....hladinu v pl. komore mam dobre...co myslite ze to saje vzduch ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 23:13
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 to bude nejspis falesnym vzduchem jak pravis tak to skus pretesnit a uvidis
Datum: 28. dubna 2010 23:13
 opotřebené šoupátko to prakticky dělat nemůže...leda že by vázlo v komoře
Datum: 28. dubna 2010 21:54
Jméno: fichtl
IP: uživatel8754
 to asi nebu bohatosti ale volnobehu vid  jehlu maj taky dobre ..muze to delat soupatko...jako ze by bylo ,,vyklochtany,,
Datum: 28. dubna 2010 21:49
 když vyloučim zaseklý lanko nebo šoupě tak je to nejspíš falešnej vzduch...ty máš na fichtlovy šroubek bohatosti? asi tam máš naroubovanej jinej karbec, ne?
Datum: 28. dubna 2010 21:46
Jméno: Ondřej
IP: uživatel9305
 ahoj, hele je tady někde na fichtl krámku takovej ten stojan na bok motorky(taková ta jedna tyčka) řiká se mu policajt...doufám že jste mě pochopili  ...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 22:05
 na revmaplechy?to je plech!to urves!  pridelej to nekam naram,kamos to mel na kyvce a drzelo to suprove..
Datum: 28. dubna 2010 22:05
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 si doma vyrob. stací svarik kus pásoviny s trubkou a upevnit na revma plechy
Datum: 28. dubna 2010 21:47
 zdar chlapi,potřeboval bych motor na stavbu motorky....stačil by i motor z pionýra(20,21,23)....jen aby byl funkční...žádný rozebraný nebo neúplný nechci...díkec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 21:21
 Tady ti pošlu video jak sem jel po rovině na plnej s tím byl tam 12 zub sekundár sám uvidíš kolik to jelo.http://www.youtube.com/watch?v=JwwT-_m_R-8
Datum: 29. dubna 2010 21:21
 a nechtěl bys celýho fíka zrovna v kostře a tak ?Sice ty plechy a kostra za moc nestojí ale hlavně ten motor že tam bude takhle něco kolem mezi 1000 a 1400........Mě by pak zbyla jenom kostra z kolama a plechama a co bych s tím dělal.
Datum: 29. dubna 2010 20:40
 vypadá to docela slibně ale potřebuju alespon orientační cenu.
Datum: 28. dubna 2010 23:21
 bylo to z mírnýho kopce a byl tam 13 zub........
Datum: 28. dubna 2010 22:40
 funguje tak jak má na radaru sme dal 65 a to ukazuje o 5-10 km/h mín než má ...........cena neim on taky ten válec nco stál....
Datum: 28. dubna 2010 22:38
 co myslíš tím "kloudný"?...jinak zkus navrhnout alespon přibližnou cenu a domluvíme se.
Datum: 28. dubna 2010 22:32
 Kolik bys dal za kloudný pojízdný motor z JAWA 21 ?Je tam kupovanej nový válec a jsou tam 2 kroužky ,jinač ložiska jsou kloudná a klika taky ojnice nemá žádnouch velkou vůli .Porstě zachovalý a nedávno složený těsnil sem to tmelem a tím klingerytovím papírem.Napiš kdybys měl zájem mám i jiný zájemce je v kostře hozený na motorce a chtěl bych to spíš celý prodat ale kdyby ten motr byl za kloudnou cenu tak bych ho sundal a prodal..
Datum: 28. dubna 2010 22:12
 Zdarec, nevíte či se do litiny vrtá lehko či težko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 23:19
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Není litina jako litina, záleží jak je tvrdá.
Datum: 28. dubna 2010 23:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jednou jsme vrtali půl cm litinovejch kamen a dělali jsme to snad 10 minut  ale kdo ví co to bylo za vrták..
Datum: 28. dubna 2010 22:08
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 do litiny se krásně vrtá delaji se sponky-takový supinky...já osobne jsem vrtal s tk destickou na sloupovce...v poho
Datum: 28. dubna 2010 21:36
 mělo by to jít dobře...já to vrtal kobaltovejma teda...
Datum: 28. dubna 2010 21:26
 ale pujde to i s klasickým nový vrtakom?
Datum: 28. dubna 2010 21:23
 zase tak hrozný to neni...stačí mít ostrej vrták, velkej přítlak na vrtačku a malý otáčky...
Datum: 28. dubna 2010 21:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 do litiny těžko jak sviňa
Datum: 28. dubna 2010 21:14
Jméno: Lotus
IP: uživatel9046
 čus. Kolik vám jede čz 175/477? A má to dobré zrychlení? Slyšel jsem že je to srovnatelné s pionýrem tak do 40km/h.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 22:16
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 ja sem dal s mou 175/477 115 km/h s fichtlem je to nesrovnatelny hlavně zrychlení
Datum: 29. dubna 2010 22:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No vypadá to, že jsi nikdy na ničem jiném než na pionýru nejel, no ale všichni jsme nějak začínali, časem také poznáš co je pořádné zrychlení na motorce.
Datum: 28. dubna 2010 23:51
Jméno: Lotus
IP: uživatel9046
 nemusíte hned nadávat. To neni z mojí hlavy. Mě to bylo právě taky docela divné.
Datum: 28. dubna 2010 21:37
Jméno: kinglet
IP: uživatel9305
 ale ČZ jede 110
Datum: 28. dubna 2010 21:36
 na cca 60 ti u 477 končí dvojka
Datum: 28. dubna 2010 21:32
 twl dyť aji pionýr jede tak 60 Km/H!!!!
Datum: 28. dubna 2010 21:26
Jméno: kinglet
IP: uživatel9305
Datum: 28. dubna 2010 21:19
 To si teda slyšel pěknou kravinu...
Datum: 28. dubna 2010 21:07
Jméno: honza
IP: uživatel5056
 zdarec borcin když nakopnu fichla a zapnu světla tak me neco huči nejspiš v indučni civce a praska zadni žarovka cim tyto přičiny mohou byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 19:58
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Ja bych to spis videl na podpalene ventily
Datum: 30. dubna 2010 19:58
 tak potom nemáš namazanú plsť na vačke, keď je suchá ten perdinax bzučí (píska)
Datum: 29. dubna 2010 20:34
 Možná máš někde špatně přidělaný vodič a on se třepe,jiskří a bzučí. Nebo taky kontakt na tem spínači/přepínači ti špatně dolíhá. Že by bzučela žárovka to se mi nějak nezdá. Na zapalovacím okruhu závadu nehledej to na světla nemá vliv
Datum: 28. dubna 2010 22:16
 kdy jsi měl naposledy sex?občes po dlouhé sexuální abstinenci tzv hučí v klacku.
Datum: 28. dubna 2010 21:45
Jméno: honza
IP: uživatel5056
Datum: 28. dubna 2010 21:12
 tohle nemá snad žádnej racionální důvod  nechápu co ti tam bzučí
Datum: 28. dubna 2010 21:08
Jméno: honza
IP: uživatel5056
 A nemuže to byt předstihem jak sem dělal tak jsem posunul zapaloko do leva??????
Datum: 28. dubna 2010 21:07
Jméno: honza
IP: uživatel5056
Datum: 28. dubna 2010 20:39
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
Datum: 28. dubna 2010 20:33
Jméno: honza
IP: uživatel5056
Datum: 28. dubna 2010 20:31
 rozeber přepínač dálkovejch/tlumenejch světel a podívej se jestli ti to tam nekostří...mam totiž pocit že ti bzučí bzučák
Datum: 28. dubna 2010 20:20
Jméno: honza
IP: uživatel5056
 To hučí jak prase,ale když je ten přepinač masky zaplej na světla a kyž je vyplí tak to huči uplně nejvic ale když je obyčejně bez světel tak to nehučí uš nwm čim to je.
Datum: 28. dubna 2010 20:11
 nevidim tam žádnou souvislost mezi cívkou a světlama...nezdá se ti to?
Datum: 28. dubna 2010 19:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši prosím o pomoc. Mám problém s nádrží u mustanga. Jak je místo, tam kde se dává sání, tak ty boky mám strašně nafouklé a nemůžu tam narvat sání jezdím bez něho a žere mi to jak tank. Prosím pomozte co s tím mám udělat, aby mi tam vlezlo sání v pohodě a bez námahy.Je to u mustanga. Diky za rady a pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 23:16
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 kup si tuning filtr a mas to bez problemu
Datum: 28. dubna 2010 23:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 bobacz: fakt mě to žere bez filtru jak tank s filtrem je to v pohodě bez filtru je to hrůza zachvíli to vychlastá hodně
Datum: 28. dubna 2010 20:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 péro: no právěže to sání tam dávám dobře ale jde o to jak se tam to sání dává do těch boků tak je mám nafouklé a ony mají být krásně rovné
Datum: 28. dubna 2010 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo tam dej nějakej klín a polejcej ho vodou..on se roztáhne...a nechápu jak můžeš mít nafouklou nádrž  necpeš tam to sání obráceně??
Datum: 28. dubna 2010 20:33
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Tak ty boky vybouchej.
Datum: 28. dubna 2010 20:33
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 vem nejakej drevenej klin... nacpi ho do ty skuliny.. a natluc ho tam.... aby se to vybouleny.. zamacklo zpatky.. setrnejsi zpusob neznam
Datum: 28. dubna 2010 20:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nemyslím držáky ale jak se dává do boků nádrže u mustanga sání jako ta krabice tak me to tam nejde dat protože jsou ty boky nafouklé
Datum: 28. dubna 2010 20:25
 tak to sylším poprvé že bez filtru to žere jak tank. Spíš naopak ne ? A mustanga nemám tak nevím jak je konstrován a jaké držáky myslíš.
Datum: 28. dubna 2010 19:54
Jméno: jouz4
IP: uživatel9302
 Nazdar draci.Mam jawu 20 a generalkoal sem motor-loziska gufera ojnive,pist valec 8vybrus,lamely ferodo atd. puskladal sem to a ujel sem asi 50km a prestal jet mnenil sem vsecko od zapalovani pres karbec.nekdy to chytne ale jede to jen na volnobeh kdys pridam plyn zacne se to dusit a vynechavat!nevite nekdo cim by to mohlo byt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:37
Jméno: jouz4
IP: uživatel9302
 kondikem to neni daval sem cele zapalovani z pincka ktery normalne jede.
Datum: 28. dubna 2010 21:37
 zadna jehla kontenzator je v pici mi to tez robilo zezacatku vymenil za novy a faram doted
Datum: 28. dubna 2010 20:59
 třeba spadla jehla z plíšku
Datum: 28. dubna 2010 19:37
 Zdar chtel bych se zeptat jestly si muzu v 15 udelat ridicak na jawa 50 mustang dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 20:04
 Pernik: shrnul jsi to hezky, akorát pařez 550 měl v tp 45km/h, ale toho sehnat za rozumný peníze už je dnes problém.
Datum: 10. května 2010 20:04
 custe vseci, ja sem chtel udelat ridicak na pincka v 15 a rekli mi ze nemuzu protoze ma v technicaku vetsi konstrukcni rychlost nez 45km/h a musel jsem udelat ridicak v 16 na 125ccm a az pak jezdit na pincku. Tak na pincka(20,21,23,550,555) ridicak az od 16 na skupinu A1 do 125ccm a max. vykon 11Kw. A pri získání ridicáku na skupinu B(auta) ziskás ridicak na motorky o objemu 50ccm a max. rychlosti 45km/h, tak jen skutry, babety.... .Na pionyra jezdit nemuzes protoze ma vyssi rychlost nez 45km/h. Tak a tady jsem vam vsechno vysvetlil
Datum: 30. dubna 2010 19:53
 Jj vždy se píše míň, tim se jistěj, ale prostě pincek od 15ti NE
Datum: 29. dubna 2010 21:50
 falkons: fichtl (snad jawa 555 ma v TP napsano konstrukcni rychlost 50, nebo 55km/h) ma napsanejch 65km/h neni to napsany primo pod nazvem konstrukcni rychlost, ale pod nazvem maximalni rychlost (samozrejme jede vic) viz treba 350 - v TP napsano: maximalni rychlost 125km/h, ale hafo jich da maximalku i 140
Datum: 29. dubna 2010 17:40
 Pionýr (ne ty 550 a 555), Simson a kdovi co jeste se nesmí od 15-ti řídit vzhledem k rychlosti, řekli to přímo v autoškole a nejen tam.
Datum: 29. dubna 2010 14:52
 mimochodem máš už řidičák?jestli jo tak by mě zajímalo kdes ho dělal když neznáš rozdíl mezi konstrukční a maximální rychlostí....
Datum: 29. dubna 2010 14:11
Datum: 29. dubna 2010 14:06
 falkons: nemas pravdu, deska k B dostanes jenom skupinu AM, takze na babettu, ne na fichtla...jinak fichtly(novejsi typy) maji v TP napsano 65km/h, coz je konstrukcni rychlost...
Datum: 29. dubna 2010 13:45
 A pokud děláš řidičák na auto (b) tak můžeš normálně jezdit na pionýrovi,protože k b-čku máš povolení jezdit na "motokolu,pionýrovi..."prostě to co je do 50ccm....a netvrď mi že motorka 50 ccm která klidně jede těch 60-65 km/h má konstrukční rychlost větší než 45km/h.
Datum: 29. dubna 2010 13:35
 tak mi ukaž techničák od pionýra ve kterém máš napsanou rychlost větší než 45km/h.Žádnej z pionýrů nemá v papírech konstrukční rychlost větší než 45km/h.Navíc pokud má někdo takovej ten malej starej papírovej techničák,tak tam není nikde zapsána ani rychlost ani kubatura,pouze že se jedná o malý motocykl.
Datum: 29. dubna 2010 13:27
 falcons: ty seš nějakej chytrej - nemáš pravdu na 50ccm pokud má rychlost víc než 45km/h je třeba řo sk. A1!!!
Datum: 29. dubna 2010 12:41
 na "pionýra" můžeš mít řidičák už od 15-ti.Protože všechny pionýri spadají do 50-tek.Na 125 od 16-ti atd...
Datum: 29. dubna 2010 11:36
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 juuu, po 268. tenhle dotaz. K cemu jsou tady casto kladene otazky...
Datum: 29. dubna 2010 6:36
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9304
 Záleží podle toho jaký na něm máš papíry a je to podle rychlosti do 45 bys mohl ale nad 45km/h už ne to je 125ccm a ty jsou od 16
Datum: 28. dubna 2010 20:52
 Na mustanga můžeš od 16ti
Datum: 28. dubna 2010 19:11
 NE
Datum: 28. dubna 2010 18:41
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau draci chci lakovat fichtla chci si nechat namíchat barvu a chtěl bych se zeptat kde v praze nebo okolí byjste mi doporučily si to nechat namíchat dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 18:10
Jméno: rumun
IP: uživatel9046
 Chtěl bych se vás zeptat co by ste dělali jako první kdyby jste měli doma čz 175 která stála 8 roků a chtěli ji zprovoznit? Baterku jsem zkousel nabijet a nic a chtel bych vedet na jaké věci bych se měl dál zaměřit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 15:01
 Zkus omrknout i uhliky, aby to dobijelo popř. vyčstit rotor.
Datum: 29. dubna 2010 15:01
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Mustangisto: ty me nikdy neprestanes prekvapovat  takovihle veci vis, .. ale jak vyrovnat... nadrz tam jak se dava filtr.. to neee  nemyslim to spatne.. jen je to malinko vtipny
Datum: 28. dubna 2010 21:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak jako první očistit všecky smeti prach atd. potom vytáhnout baterku očistit zaoxidované místa dát na nabíječku poživit,vypustit olej z převodovky a nelét nový,vypustit starý benzín uplně do poslední kapky nechat nádrž vysušit,pak nalét nový benzín vyčistit zapalování hlavně kladívka,vyčistit výfuky,sdělat hlavu odstranit karbon,vyčistit celý karbec,promazat řetěz,lanka,nafoukat kola,dát novou svíčku,zkontrolovat káblíky a zkusit nastartovat a musí jet
Datum: 28. dubna 2010 21:20
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 vyčistit vejfuk a hlavu
Datum: 28. dubna 2010 18:06
 vyčistit kladívka, vyměnit svíčku, nalejt novej benzín, vyčistit karburátor...potom musí chytnout, pak samozřejmě nafoukat kola, namazat řetěz atd...
Datum: 28. dubna 2010 17:56
 Zdravím draci.Mám dotaz jakou hodnotu mají přibližně prsíčka na 555 de luxe?Zítra bych přidal foto když tak.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 20:02
 karel:ne pohoda....jen sem si rejpnul
Datum: 28. dubna 2010 20:02
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 sory chtěl jsm pomoct jenom absis to moh přibližně odhadnout tak sory za odpověd
Datum: 28. dubna 2010 19:35
 hlada:takže asi jako prsa na pařeza 1000+...já až je uvidím tak podle barvy..buď je vyklepu,srovnam vykytuju stříknu základema když bude lak pěknej původním tak je naleštim a necham tak jak jsou
Datum: 28. dubna 2010 18:38
 litr a víc... ale najde se neznalec kterej ti je proda i za 200  a bude rád, že se toho zbaví
Datum: 28. dubna 2010 18:29
 Moc děkuju karle že si odpověděl k věci..:/
Datum: 28. dubna 2010 18:09
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 ČAU JÁ JSEM KOUPIL JAWU 555 DE LUX NAPODZIM ZA 2500 ROZEBRANOU PRŠÍČKA NEVIM
Datum: 28. dubna 2010 18:04
 mabode ty asi nejsi z moravskoslezského kraje že ? Já bych za rozumnou cenu měl o ně zájem.
Datum: 28. dubna 2010 18:02
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 16:19
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 zdar prosím na čz 175 jde poslední lamela nebo plech?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 19:39
 no právě u přítlačnýho má bejt plech...když skládáš spojku tak poslední dáváš plech pod přítlačák...začínáš to skládat lamelou, končíš plechem, proto píšu že plech je na konci...
Datum: 28. dubna 2010 19:39
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jo a u toho přítlačnýho talíře má bej plech taky?
Datum: 28. dubna 2010 19:18
 plech
Datum: 28. dubna 2010 16:02
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec jak mam nastavit,abych měl co nejmeši vulu plynového lanka na jawě21 dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 21:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přesně tak jak piše kolecko
Datum: 28. dubna 2010 21:24
 no jak píše kubík, tak takhle fakt ne  šteluje se to stavěcim šroubem ve víčku šoupátkové komory...
Datum: 28. dubna 2010 19:40
Jméno: KuBbiQ
IP: uživatel6617
 Nastavuje se to jak mas trisky tak ten prostredni sroubek musis to met nastartovany a ladit volnobeh a jeto
Datum: 28. dubna 2010 15:50
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau draci tetka jsem cetl v jedny knize stary o jawách ze pistni krouzky u dvoutaktu vydrzi 4000-6000 km to je kravina ne?? i na M2T vydrzej snad vic?? ja jezdim na kvalitnejsi a po 5000 km skoro neubyli. A u ctyrtaktu pisou 10 000, 15 000 km myslej tim stary ctyrtakty jako jawa 500
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 15:40
 boocher: to je důvod proč jsem proti M2T...
Datum: 28. dubna 2010 15:40
 Mazal jsem M2Tčkem... Nedavno mi ten motor odešel uplně tak jsem udělal komplet generálku s vábrusem a už jí dávám kvalitní olej
Datum: 28. dubna 2010 15:28
Jméno: Gori
IP: uživatel9301
 u zavodnich valcov napr. 125 abo scootroch sa robi dokonca vybrus po kazdom zavode.. cize o niakich 5000km ani neuvazuju.... mne na zavodnom valci(jawa50) vydrzia kruzka len 2 zavody.
Datum: 28. dubna 2010 15:10
 boocher: tak to by mě zajímalo co to bylo za kroužky a za olej, když ti to po 5000km odešlo
Datum: 28. dubna 2010 14:57
 Záleží jak s tám jezdíš... Já jsem s babettou jezdil pořád co to dá a po 5 000Km jsem měl kroužky tenké asi jak párátko
Datum: 28. dubna 2010 14:43
Jméno: tesajiri
IP: uživatel9205
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 19:55
 respektivě rětězov kolečko
Datum: 28. dubna 2010 19:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 sekundárko je ozubené kolečko co máš na hřídelce na motoru v pravem karteru
Datum: 28. dubna 2010 13:09
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau chtěl bych se zeptat co je na fichtla do ojnice lepší jestli jehoví ložisko nebo ta obič pouzdro dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 20:04
 Kolecko:Teď ty Polský repliky...
Datum: 28. dubna 2010 20:04
 Já jsem zastánce ložiska. Na ojničním čepu je ložisko odjakživa tak nevidim duvod proč by nemohlo byt i na pístním čepu. Navíc jeho výměna ti zabere maximálně pul hodiny kdežto u pouzdra se to říct nedá. U seriáka je dobrý ložisko ale u upravených motorů už je zase lepší bronzové pouzdro protože to ložisko neni stavěný na nějaké extrémní tlaky
Datum: 28. dubna 2010 15:22
 proč by se rozsypalo?
Datum: 28. dubna 2010 14:55
 no možná vydrží dlouho,ale stojí za to když se ti to rozsype ?....
Datum: 28. dubna 2010 14:40
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 na silnici na serijaka muzes klidne ty jehly nemusis tolik mazat a motor jde lip dootacek ja mam najeto snima 5000 km obcas jedu normalne a obcas tomu davam porad plnej a nic to nedela akorat zezacatku to delalo divnej zvuk asi nez to sedlo, ja osobne jsem si oblibyl spis jehly
Datum: 28. dubna 2010 14:28
 nerv: ale houby...jehlový ložisko vydrží hoodně
Datum: 28. dubna 2010 14:26
 jehlový právě že moc nevydrží.Jak psal Sesa,při větším tlaku se ti můžou ty jehličky uvolnit a to je pak paseka v motoře ! Za mě rači to pouzdro  (pokud mažeš nezadřeš)
(
Datum: 28. dubna 2010 13:53
 jehlový je lepší, dýl vydrží a jen tak se nezadře
Datum: 28. dubna 2010 9:49
|



|