Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 Ahoj mám čz 175 a když dam kliček na 0 a na polhu 1 tak jde vše OK ale jak ho dám na 2 (jakoby světla) tak už nejde nic světla nesvitěj, ubec elektrika nejde a strašně rychle sem mi zahřějou kontakty na baterce nevíte čim to?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 9:23
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 zkart najdi a odstraň, většinou to bývá nějaká prkotina, jinak si zničíš baterku a pojistku tam dej, je namalovaná i ve schématu....
Datum: 02. května 2010 9:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Máš tam zkrat a asi tam nemáš ani pojistku, jinak by se hned přepálila a kontakty na baterce by se nemohly zahřát. Pojistka je 15 A.
Datum: 01. května 2010 6:48
 projdi kabely, někde ti to jde do zkratu. Hledal bych na kabelech od světel
Datum: 30. dubna 2010 16:43
 sry nemelo byt tady
Datum: 30. dubna 2010 16:09
 http://www.justfuckinggoogleit.com/
Datum: 30. dubna 2010 16:09
 někde se ti to zkratuje, typuju to na přepínač světel nebo prostě nějakej kabel
Datum: 30. dubna 2010 13:59
 Nazdar draci,nevite kolik patří oleje do předních tlumičů na JAWU DANDY 50,koupil jsem je bez oleje a nevím kolik ho tam patří.Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 15:06
 ma tam bejt 1 decka, ale chce to vyzkouset, kdyz se ti budou propadat tak dolej...
Datum: 30. dubna 2010 15:06
 kdyz byli bez oleje tak je mozny,ze budou v haji tesneni  taky sem takhle koupil cizu s tlumicema bez oleje,rikal sem si ze jenom doleju,dalsi den sem prisel a vsechen olej byl na zemi..nevim kolik tam toho patri,ale az to tam nalejes tak si pod to dej pro jistotu hadr at nedopadnes tak jako ja
Datum: 30. dubna 2010 7:13
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_176.html Dobry večer Pane Seso. Chtel bych se zeptat ohledne techto stupaček. Jsou to stupačky na lisovanou kyvku-na přišroubování a nebo už na tu novější kyvku,ke které jsou ty stupačky přivařené? Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 23:56
 jasne ze na lisovanou,,ovvsem kdyz se sunda zakladna,,tak by mozna mohlo jit rovnou do tich drzatek,,to bych nusel vyzkouset
Datum: 29. dubna 2010 23:56
Datum: 29. dubna 2010 22:27
Jméno: d
IP: uživatel7827
 Zdar mám dotaz jak je šnek u jawy 21, tak jsem vymenil ty ozubeny kolecka v snekovi, ale porad mi tachometr chodi blbe, kdyz je pionyr ve vysokejch otackach na kazdej kvalt tak to těma vibracema ukaze najednou treba o 20 km/h vic proste tema vibracema se ta rucicka otoci jak chce...nevíte co s tím a čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 22:24
 Zdravim jak se prosim vas vynuluje tachometr na jawu 21.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 22:07
 Boocheer má pravdu ten rámeček tam nikdy uý tak nedáš, to jestli by se ti povedlo tak seš velkej borec.
Datum: 29. dubna 2010 22:07
 dela se to jeste tak ze se sundá ten ozdobný většinou chromovaný rámeček a v tom mechanismu by měla být taková malá tyčinka,kterou vytáhneš,otočíš si tema čísílkama jak chceš,zase jí tam dáš a je to, ovšem ten ozdobný rámeček-můžu zaručit že když ho tam dáš tak už to nebude tak pěkné jak to bylo...
Datum: 29. dubna 2010 21:53
 Normalne ze sneka u zadniho kola vydelas lanko a utahnes ho do vrtacky a tocis!
Datum: 29. dubna 2010 21:21
 Ahoj chci se zeptat jestli někdo nevíte kdy se udělal první jawa 555 delux? Mám 555 z 1958 sedí mi čísla a chci jí předělávat na delux je to možný nebo je to podle roku blbost? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 21:53
 jo mohlo by to bejt jako dobova uprava- takze prosim - jestli mas origo revmace s 555 a ne abys bastlil fichtlackejma- ale v roce 58 se jeste nedelali- muj strejc ma 1960 de luxe- a nejsem si jistej jestli jsem na netu nevidel i 1959- ale byl to jen popis a neni to overeny- ale 1958 je prvni rok vyroby 555 - tak to se jeste revmy p. nedelaly
Datum: 29. dubna 2010 21:53
 Tu mojí 555 jsem složil z dílů co jsem si posháněl a podařilo se mi sehnat motor i se štítkem proto mi sedí čísla. A už sem se rozhod předělávat to nebudu. Složim ještě jednu 555 a na tu dám ty plechy a bude. díyk všem za podporu
Datum: 29. dubna 2010 21:52
Jméno: tofek
IP: uživatel9297
 klidne si tam ty revmaplechy dej, tato uprava se delala i pred 50ti lety kdyz vychazely "kity" na oskutrovani 555ky, takze kazda 555 de luxe ktera se dnes prodava na aukru mohla bejt i standart. ja sem si na 555 pridal revmace pac se mi libi.
Datum: 29. dubna 2010 21:44
 ja nevim,nechtel bych ti do toho kecat  jen jestli muzu rict svuj nazor  pride mi takovy divny predelavat standart na delux,kdyz uz ta motorka byla vyrobena jako standart tak bych ji tak nechal,ma svoji historii..jestli se ta motorka dozije,tak treba za 15 let nikdo nebude vedet ze to je prestaveny a tim se vymaze historie ty motorky a budou si myslet ze je to deluxe od vyroby  je to jen muj nazor
Datum: 29. dubna 2010 21:40
Posl.aktualizace: 01. května 2010 8:44
Jméno: trubka
IP: uživatel9311
 Vypálit to jde každou hořlavinou,ale musíš dát pozor ať nemáš hlavu jak Fantomas.K tomu pozdravu.Z 99% jste socialismus potažmo komunismus nezažilo.Pořád lepší než zdar kokote.
Datum: 01. května 2010 8:44
 Čest práci, z vejfuku vytáhnu vložku, tu vypálím a z vejfuku to něčím vyškrábu. Myslim, že doba trochu pokročila a poučovat někoho jaký má používat pozdrav není namístě.
Datum: 30. dubna 2010 22:30
 presme tak
Datum: 30. dubna 2010 20:34
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 jééj kvůli slovu čest delate takove aféry  Vždyt je to uplne normalni a plno lidi jak mladych tak starych ho používa jako pozdrav(vč.mě)
Datum: 30. dubna 2010 20:11
 presne tak cest si vymysleli ty ku*vy cervene komunisticke jako pokrokovy pozdrav. A jinkja vypaluju vyfuk normalne propan-butanovou lahvi a horakem na zatavovani ipy.
Datum: 30. dubna 2010 5:26
  ..co už...tak si počkám
Datum: 29. dubna 2010 23:17
 tak leda ze zavařenin.pravé zatím kvetou
Datum: 29. dubna 2010 23:08
 postul: no jo....sem holt rudej a za uchem nosím třešničky....
Datum: 29. dubna 2010 23:03
 čezeták:sám se chováš jako komunista když zakazuješ lidem něco říct.
Datum: 29. dubna 2010 22:56
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Takovych reakci kvuli jednomu slovu .) Osobne znam mnohem horsi pozdravy, nez je "Cest!". A jestli chcete nekoho BANovat, jen kvuli pozdravu, tak nejste o nic lepsi, nez ti, co cenzurovali za minulyho rezimu...
Jawa_cezetak: za komancu se pouzivaly i Jawy, Cezety, taky je nesnasis?
Datum: 29. dubna 2010 22:54
 Přijde Standa a utře tě jak spocený okno
Datum: 29. dubna 2010 21:34
 lubik2: ano používalo se to za kumonistů a právě proto to slovo nesnáším, tak bych byl rád kdybys ho přestal používat. dík.
Datum: 29. dubna 2010 21:34
 je vidět že něco o tom slově víš...taky jsem to tu dříve dost psal,ale pak mi standa napsal at to nepíšu....
Datum: 29. dubna 2010 21:33
Datum: 29. dubna 2010 21:29
 jo tak to co znamená machýrku?
Datum: 29. dubna 2010 21:22
 S tim nic neudelame... je to furt lepší jak kdyby napsal: aHooJJjjJkyy! :-* Muc muck muck  Na téma: ten výfuk já vypaluju tak že z něj vytáhnu co se dá,jeden konec zacpu a naliju tam tak deci benzinu a protřepu ho. Pak do něj hodím sirku a nechám to vyhořet. Až to vyhoří tak zytek bordelu vyškrábu nějakým kouskem kulatiny,párkrát do toho praštím dřevěnou deskou a je to...
Datum: 29. dubna 2010 21:21
 to bych se hadal
Datum: 29. dubna 2010 21:17
 Ani nevis,co to znamena
Datum: 29. dubna 2010 21:14
 asi jo a klidne si tady napisu jeste dalsich milion " cest"
Datum: 29. dubna 2010 21:12
 Tak se ale driv normalne zdravilo Čest práci,a rukám klid
Datum: 29. dubna 2010 21:11
 ha ha ha  ty si smesny kdyz ti nekdo napise ahoj buziku tak to bude lepsi?
Datum: 29. dubna 2010 21:11
 neni to tvoje věc! takhle mluvit nebudeš! píšou tak jen puberťáčtí kokůtci....!!
Datum: 29. dubna 2010 21:08
 **** to ze pisu
Datum: 29. dubna 2010 21:05
 ten pokec tu snad od toho je a to ce pisu cest je moje vec
Datum: 29. dubna 2010 21:05
 proc
Datum: 29. dubna 2010 21:04
 vypalovačkou.......tvl to je takový problém si to napsat do googlu? a ješte jednou napiš "čest" a už si tu neškrtneš!!!
Datum: 29. dubna 2010 21:01
 Zdar draci potřeboval bych poradit co uděla se spojkou když tam dávám nějakou rychlost tak zmáčknu spojku a jak řadim tak tam něco bouchne a já nevim co s tim.... abych tim něco nezničil. Předtim když tam skočila ta rychlost tak to jen tak cvaklo a bylo to v poho. Lamely mam puvodní (jawa mustang).. Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 21:43
 zdarec,dotahni stelovaci sroub spojky na pravy strane motoru.jestli ani to nepomuze,tak vymen lamely
Datum: 29. dubna 2010 21:43
 zdr- hele vadi necemu kdyz na valci u kejvy 250 ma nejako urazeny dole takovy ty prepazky- jak je dole ta díra v ty vlozce - (ten jakoby obdelnik) tak to mam u obou tech der - ty slaby spodky upadly- vadi no necemu???- jestli to mam nejako akorat zabrousit nejako?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 9:41
 koupil jsem jawu 250/353 a kdyz jsem vlezl do motoru zjistil jsem ze mam upilovane taky ty prepazky to byl motor s novym pistem a krouzkama mel najeto cca 1500 km a jelo to upe nadherne takze to zapiluj a niceho se neboj
Datum: 01. května 2010 9:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Klidně to pošli na výbrus, u spousty válců je to ulámané a nevadí to. Když se upravovaly válce, tak se to dokonce odstranovalo, a to i na pístu, aby přepouštěcími kanály lépe proudila směs.
Datum: 30. dubna 2010 0:54
 jo tak dík- ja se ptam- pac chci delat vybrus- tak abych neinvestoval do nice´ho co nema smysl
Datum: 29. dubna 2010 21:39
 zdar,ja to mam na peraku taky urazeny,jenom sem to zabrousil a jezdim dal,nicemu to nevadi,je to jenom takova vyztuha navic.Holt stary motorky delali poctive
Datum: 29. dubna 2010 21:35
 Ta vložka nepokračuje dál pronic zanic, ta tam nějaký význam má. Počítej s tím, že se to může po*rat
Datum: 29. dubna 2010 20:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zabrus to,vyzkoušej to a uvidíš...chybama se člověk nejvíc naučí a zapamatuje takže kdyžtak budeš aspon chytřejší
Datum: 29. dubna 2010 20:50
 jasny - ale treba panelka uz to tam nemela od vyroby- a az tam krouzky nebehaj preci
Datum: 29. dubna 2010 20:44
 To je asi dost blbý, myslím si, že klidně můžeš zlámat kroužky a pak půlit a vyndavat je z kliky.
Datum: 29. dubna 2010 20:39
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 čau draci chci se zeptat co obnáší hodit 250 na veteránský papíry dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 22:16
Jméno: Pepa
IP: uživatel9261
 A musis byt clenem veteranskeho klubu,,,
Datum: 30. dubna 2010 22:16
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 snad ani nic akorat to musi bejt jako novy
Datum: 29. dubna 2010 20:11
 zdar draci,chci se zeptat,jak na ČZ 175 naladit správně bohatost směsi,o kolik povolit otáček aby to bylo optimální?Díky,a ještě mě zajímá šroub volnoběhu jestli je to taky nějak daný,samozřejmě pak ještě doladim dle otáček...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 21:04
 fermez je zas chytrý jak rádio....další postrach na krámku....šroub bohatosti směsy se povoluje o 3/4 otáčky!!
Datum: 29. dubna 2010 21:04
 strileni do vejfuku muze delat bud predstih- ale jestli jinak treba jede- tak to bude bohatost smesi
Datum: 29. dubna 2010 20:34
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jestli to strili do kabece tak bych hledal problem v prectihu muze se stat ze se zveda kladivko dvakrat stalosemito uz i u pionyra
Datum: 29. dubna 2010 20:10
 Tak se koukni i na předstih.
Datum: 29. dubna 2010 20:07
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 fermez:ok dik,ja jen ze mi to ted strili obcas do karbece tak se ptam
Datum: 29. dubna 2010 20:04
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 z bohatosti nevim jak to je ale asi 1,5 otacky. utahnesto nevim jak hodne to jsem nezjistil a pak to povolis o tech 1,5 otacky zhruba nevim to presne
Datum: 29. dubna 2010 20:02
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 volnobech se dava co nejmenci tak aby nezhasinal motor aby to slo pravidelne a nezdechaloto treba kdyz je vic ohratej motor
Datum: 29. dubna 2010 20:00
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 muzu michat special s technicakem 1:1 to by nak zivotnost motoru u dvoutaktu nemelo skratit ne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 20:04
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 ježis je to dvoutakt pojede to neboj.Kdyz smichas techničak+benzin+aceton+petrolej tak to pojede taky.
Datum: 30. dubna 2010 20:04
 takže na benzínce nalít Special, z batohu vyndta plechovky s technickým a flašku oleje  . To musí být dlouhá návštěva benzínky
Datum: 30. dubna 2010 16:53
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 děláš s toho vědu jak kdyby to žralo 8/100km..
Datum: 30. dubna 2010 13:28
 jaký je přínos v tomhle ředění paliva a nahrazování jinými palivy?
Datum: 29. dubna 2010 23:05
 oktanové číslo techničáku je docela nízké...ale neudává se to z toho důvodu, že je to na čištění a na to nepotřebuješ znát oktanové číslo  , btw v benzínu žádné oktany nejsou, u benzínu se pouze udává oktanové číslo, ale samotný oktan se tam již dlouhá léta nepřidává
Datum: 29. dubna 2010 21:21
 U technickyho benzinu je oktanu tak malo ze se to ani neudava
Datum: 29. dubna 2010 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já na něj jezdil taky...dřív mi to strejda vozil z práce na mytí (už byl mastnej a oni ho nevyužili) no a já s ním bud myl a nebo jsem na něho jezdil
Datum: 29. dubna 2010 20:53
 jinak litr techničáku lze koupit při správných kontaktech a příslušném množství něco kolem 25 kč. Holt se to nesmí posuzovat podle cen půllitrovýho balení někde v baumaxu chlapi...
Datum: 29. dubna 2010 20:51
 ale no no.. Na techničák jezdily dvoutakty v minulosti úplně běžně - byla díra v zákoně a na techničák nebyla daň jako na motorovej benzín a tím pádem stál pár korun. V té době se neskutečně zvedla poptávka po ojetinách jako Trabant nebo Wartburg - proč asi? Takže myšlenku ježdění na technický benzín bych nezavrhoval (mylsím z technického hlediska), protože už to tady prostě bylo. Musí se na to samozřejmě seřídit motor. Při správným mazání pak nic převratného nehrozí...
Datum: 29. dubna 2010 20:47
Datum: 29. dubna 2010 20:35
 fermez-od kdy stoji litr technyckyho benzinu 20 korun?  zatim sem to takhle levny nikde nevidel  nemyslis spis 100ml?  a jak pise cezetak,docela sem se zasmal tomu co tu blabolis
Datum: 29. dubna 2010 20:33
 Zrovna na benalu by se setrit nemelo...
Datum: 29. dubna 2010 20:24
 fermez: máš velice zajímavé až směšné teorie
Datum: 29. dubna 2010 20:17
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to neni uplne pravda vic oktanu=vic vyhozenejch penez proste to nespali na special mi to jede lip nez na natural
Datum: 29. dubna 2010 20:13
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Řeknu ti to takhle...čím míň oktanovej benzín, tím to víc klepe=kratší životnost....čím víc oktanů..znáš to..já bych to nemíchal...technyčák je technyčák a motorovej je motorovej...jak kdybys míchal olej na vaření s olejem do převodovky
Datum: 29. dubna 2010 20:10
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 litr technycaku stoji 23 Kc a ma prej asi 70 oktanu special ma 91 pionyr je delanej na 84 oktanu takze kdyz to smicham budeto akorat a usetrim na benzinu akorat mam obavy z zivotnosti motoru
Datum: 29. dubna 2010 19:55
 litr techničáku stojí dvakrát víc než litr benzínu....a navím má techničák méně oktanů.
Datum: 29. dubna 2010 19:51
 A co by to mělo mít za smysl? Kup normální Speciál na nevymejšlej chobotiny.
Datum: 29. dubna 2010 19:47
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 20:57
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel8547
Datum: 29. dubna 2010 20:57
 fermez-fakt nevis co blabolis,prid az budes vstrizlivej..  pokud vstrizlivej jsi,tak se aspon vrat do realnyho zivota..je to stocena klika,s podkovou.nejde tu o vyvazeni,ale o to,ze ma mensi prumer,je lehci a je do upravenejch motoru..a do tvyho fichtla,fermezi,by to ani smysl nemelo,kdyz si schopnej michat special s technickym benzinem 1:1
Datum: 29. dubna 2010 20:40
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tak bohatej nejsem abych kupoval novou kliku. Vyrobce to ma vyvazeny dobre to se neboj
Datum: 29. dubna 2010 20:04
 Jak poznám, že mi prokluzuje spojka? Dá se to poznat třeba podle pohledu na ty lamely? Jde mi o to, že mi mustang jezdí mizerně, karbon už je pod třetím kroužkem. Jenže jede hrozně pomalu, přestože mám třeba na 1 plnej plyn a obrovský otáčky. Tak jestli nudu kupovat k tomu výbrusu i novou spojklu. Jakmile se ohřeje, jde ten výkon do hajzlu úplně a motorka mě prostě neuveze(o to mám 53kg). A může to třeba prokluzovat, protože tam možná není olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 21:17
 To je zajímavej nápad, ale teď mě leží v žaludku, jak hluboko ho mám zarazit. Kolik tak má čučet?
Datum: 29. dubna 2010 21:17
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 vyndání gufera:já to dělám tak když není motor rozpulen že do gufera vyvrtám díru cca 2kou vrtákem a pak tam natočím samořezný šroub třeba 2 naproti sobě a pak ho krásně za ty šrouby vytáhnu.
Datum: 29. dubna 2010 20:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 aby jsi ho dal opačně tak by jsi musel být velký kentán...a vydělej ho tak že do něj zavrtáš vrut a pak ho kombinačkama vycukneš...když ho budeš dloubat šroubovákem tak si poškrábeš kartery a bude ti to přisávat oil pořád
Datum: 29. dubna 2010 20:57
 No právě, takže v nejvyšším bodě má gufero být zároveň s blokem motoru? A jinak, gufero jsem už dlouho neviděl, může se dát opačně?
Datum: 29. dubna 2010 20:12
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ja jsem ho vyndaval vzdycky pri rozebranym motoru. Prej to jde vydoubnout sroubovakem musis ho nak propichnout ale je vnem plech. Melo by to jit dobre. Novy tam natloukam orechem z goly nakym vecim kterej presahuje prez gufero a ma bejt natluceny skoro zaroven lepsi je trosku ho nechat koukat nepatrne kdyz ho das moc hluboku tak ti to bude drhnout o lozisko a pujde to stuha..
Datum: 29. dubna 2010 20:08
 Nevíte někdo nějaký šikovný recept, jak vyndat a narazit gufero pod primárem? Vyndat asi nějak násilím či jinou drastickou metodou, ale prej se musí narazit tak, aby se nedotklo ložiska.. Kolik tak má třeba čumět?
Datum: 29. dubna 2010 20:04
 To jde v na nakopávačku pohodě na nakopávačku . Vzducháč novej úplně, najeto tak 15km v prašném prostředí. Jehla na druhém zářezu, plovák přesně. Říkám až si najdu čas, tak namontuju tu novou sadu, při té příležitosti seřídím předstih a pak bud možná měnit gufero.
Datum: 29. dubna 2010 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 kdyz polozis nahu na nakopavacku tak by se to nemelo propadat nebo hodne pomalu pokud propadne rychle tak je v pr. valec vybehanej . Guferem to muze bejt kdyz rikaz ze je cerna svicka! nebo mas ucpanej vzduchovej filtr. Je toho hodne uzij sito. Klouzani spojky musis poznat!!!!!!!!!!!!! pokud to jde nakopnout a neklouzeto tak je dobra spojka
Datum: 29. dubna 2010 19:47
 Já už mám v poličce ten osmý výbrus a až se bdu dloubat v nose, tak ho namontuju. V létě jsem jezdil na ten už vyběhanej válec a jezdilo to úplně na hovno. Na studeno volnoběh jako kráva, na ohřátým to chcípá, ani po rovince se nedalo jet na 1. Napadlo mě, že ej to ten výbrus, ale pak by to mohla být ta klouzavá spojka nebo gufero. Svíčka je plná oleje, ale to taky mohl dělat doteď neseřízený předstih. Teď jsem se to snažil po skoro roce nahodit, nepovedlo se mi to.
Datum: 29. dubna 2010 19:42
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to mas povybrusu?? a jestli mas cernej pist z boku ktretimu krouzku tak se nediv ze ti to nejede to si spatne zajel a je to vp. pokud neni povybrusu tak je to treba vybehany nebo je ucpanej vejfuk. Klouzani spojky poznas tak ze kdyz pridas plyn tak motor jde dootacek a moto se nerozjizdi. Bez oleje znicis rychle spojku pokud se nani rozjizdis.
Datum: 29. dubna 2010 19:37
 Zdarec.Nevíte někdo když čezetě 175/487 místo zapalka 75W mam 50W a relátko je normal na 75W,jestli se může něco oddělat???
Nedávno sem ho totiž měnil když mi nedobíjela,ale pak sem zjistil že to bylo relátkem a to starý který bylo 75W sem někam dal a nemůžu ho najít.
Díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 20:41
 teoreticky bys neměl odebírat více jak 50W, mohl by se spálit rotor...ale prakticky je to dostatečně dimenzované takže by to mělo vydržet
Datum: 29. dubna 2010 20:41
 dikec moc,uklidnil si mě
Datum: 29. dubna 2010 20:27
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 to by nic dělat nemělo ale opačně by to bylo horší (kdyby bylo zapalko 75 a rele 50)
Datum: 29. dubna 2010 20:25
Jméno: fekál
IP: uživatel9046
 Zdar. Jaká baterka patří do čz 175/477.1 ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 19:24
 normal 6V a velikostně ti jí najdou v obchodě v katalogu když to bude lepší obchod
Datum: 29. dubna 2010 19:24
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 ahoj jak nejlíp utěsnim mezeru mezi výf. kolenem a vyfukem ?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 7:51
 no, já jsem to utěsnil červeným silikonem.. Nechal jsem to pořádně zaschnout a drží to taky..
Datum: 26. května 2010 7:51
Jméno: Jára
IP: uživatel9198
 Já jsem konec výfuku nařezal asi do hloubky 2cm jako pizzu, nasadil výfuk, zamačkal do mezírek azbestoovou šňůrou, a nakonec celé stáhl svorkou. Jak je to nařízlý, krásně se výfuk obemkne kolem kolena a je vystaráno
Datum: 30. dubna 2010 12:39
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ja si vyrobyl poradnou svorku akze jsem to odmastil benalem koleno a vyfuk dal motorovy silikon a tu svorku zmackl ve sveraku a utahnul, do dneska u obou pionyru mi to tesni na 100%
Datum: 29. dubna 2010 19:52
Jméno: dh
IP: uživatel9046
 azbestovou šňůrou
Datum: 29. dubna 2010 19:17
 Ahoj draci . Na jawe 21 jsem vymenil predni futra , protoze mi litalo predni kolo a ted lita porad nevite cim to muze byt ?  diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 18:55
 ustřihni mu křídla ne?  podivej se jestli máš fest dotáhlé přední vidlice jak na hornich tak na spodnich brylach,jestli mas ty trubky co se nasunují do vidlic dobře zašrubované na pružině a zkontroluj ložisko v kole. Pak už jenom řádně dotahni osku kola a musi to byt v poradku pokud ty futra vyměnils dobře a jsou v pořádku
Datum: 29. dubna 2010 18:55
 cus draci koupil sem pist krousky cep ve valci je malinka vule cep je fest na volnobjech to cinka kdys jedu na pul plinu tak to necinka klika je bes vule i loziska jeden chlapek mi rikal se sito casem sedne podlemne je to blbost co si mislite prestaneto drncet nebo co byto mohlo delat ten zvuk.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 23:31
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud není vůle na ojničním ložisku nebo pístním čepu, tak ti zvoní kroužky jak přecházejí přes kanály. Opatrně sraz kulatým pilníkem ostré hrany na kanálech a brouskem odjehli ostré hrany na kroužkách.
Datum: 29. dubna 2010 23:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jsi nedával nové pouzdro do ojnice tak je to jasné...vznikla ti vůle a cinká to..ale ta vůle je tam tak minimální že to ničemu nevadí...mě to taky cinkalo a to že fest a najezdil jsem na to 2 500km a jezdilo by to klidně dál
Datum: 29. dubna 2010 20:59
 dik to se mi ulevilo..
Datum: 29. dubna 2010 18:51
 No ono si to udajně má sednout. já mám babettu i pionýra s motorem po komplet GO-všechno nové v nich je. Taky mi to cinká na volnobeh a v otackach ne. Ten borec který mi repasuje klikovky a brousí válce mi říkal že to je normální že to po nějakých 1500 ujetých Km přestane
Datum: 29. dubna 2010 18:41
 caw nevite nekdo, kde sehnat stabilizator napeti ? potrebuju napeti ustalit na 12V. Nechci ho obednavat z netu, protoze to se nevyplati a v okoli neni zadna prodejna elektrosoucastek. Neprodava se jako neco cosi uz s faston konektorama ? videl sem jenom do tech plosnejch spoju a ten nechci. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 17:49
|



|