Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fakýr
IP: uživatel9046
 čau. jakou duši mám dát do pneumatiky rozměrů 2,75-18? Jedná se o čz 175/477. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 9:40
Jméno: george
IP: uživatel1834
 dej tam stejnou velikost duše jako máš plášt
Datum: 02. května 2010 9:40
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravíčko draci,vim že tady Simsony moc nemusíte,ale mám jenom takovej dotaz jestli je možný aby mi Simson žral tak hodně, jezdim s nim na polních cestách;jeden den jsem nalil do nádrže pět litrů,a druhej den už jsem musel jezdit na rezervu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 22:19
 Tak jestli u toho držíš fůrt plný tak se nediv že to tam jenom teče
Datum: 03. května 2010 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jasně že je to možný ...kort když jezdíš po polích
Datum: 02. května 2010 11:14
 čau,prosimvas chci se zeptat jestli je možné aby se indukční cívka u pionyra po 40 letech provozu nějak opotřebovala a výrazně stratila sílu,ne že by se rozbila prostě že by za ty roky nějak zeslábla jako třeba když se vyběhá válec.? Asi blbost ne? dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 10:46
 já ji kupoval minulý týden v mototechně za 195,
Datum: 02. května 2010 10:46
 ježiši se podiv tady do krámku, ne?.....já ji tehda kupoval za nějaké 200 kč
Datum: 02. května 2010 9:23
 a kolik stojí nová cívka?
Datum: 02. května 2010 9:14
 no může se rozpadnout izolace mezi vynutím....ale to by bylo vlivem vody která by se do cívky dostala, nebo se kvůli vodě mlže prošlehnout vynutí.....ale pokud je nevykoupeš tak se tam voda nedostane tak by se nemělo nic stát. jinak já sem před pár lety kupoval novou indučku....fakčila rok a odešla do věčných.
Datum: 01. května 2010 22:41
 Blbost to je..
Datum: 01. května 2010 22:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 blbost to není ta cívka za ty roky může už být špatná může mít už špatné vynutí prostě taková unavená oslabená
Datum: 01. května 2010 22:15
 zdar trhači asfaltu kamos dotahl stareho fichtla taki sem ho sprovoznil pekne chytal a jel parada ale melo to velky haček furt vyskakoval jednička třeba se muselo neustale tlačit na řadičku nebo to tam chvila tak jakoby chrčelo v te převodovce přitom bylo zařazeno a bylo to cele takove difne ale 2 3 a neutraly byly ok jenom ta jednička vyskakovala tak sem rpzpulil motor a ejhle vše tam je viditelne v pořadku jedine tohle kolečko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3.html tak tam byl moc zatlačenek takovy ten čep co drži ty 2 kolečka pohromade myslite že to je tim nebo neco jineho dekuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 23:31
 noo denzilecku ono když to je moc na sebe natlačen tak to kolečko je pak vyše vuči tomu druhemu ale ted dobře nechapu co se tam delo když se startovalo jelikož to kolečko zrovna funkčni nebylo ale ono se asi vždycky vytlačilo . ono se to vytlačil oskrz ty koliky nebo jak to je
Datum: 01. května 2010 23:31
Jméno: gomar
IP: uživatel4242
Datum: 01. května 2010 23:22
 A to jak rikas ze bylo spatny na tim dokazu tak to by nemelo mit vliv...
Datum: 01. května 2010 23:17
 Ty dirky nesmeji bejt ozvejkany
Datum: 01. května 2010 22:34
 ty jak ošlehane jake dirky to je dobre všechno
Datum: 01. května 2010 22:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 můžou být ošlehané kolečka třeba t ydírky v nich zkontroluj to ještě jednou
Datum: 01. května 2010 22:17
Jméno: robert
IP: uživatel8413
Posl.aktualizace: 01. května 2010 22:07
 Zdarec draci poradte prosím zkušení.Nedávno sem koupil 21 po GO motoru-kvalitnější ložiska (NSK,SKF) něco tak,gufera dvoubřitví,něco i v převodovce ,spojka a klika s ojnicí CKR a ještě opravený čepy vycentrovaná a vyvážená a VÁlec tam ¨je ještě 0 výbrus a 3 kroužkový píst(samozřejmě nový kruhy.Tak chtěl bych se zeptat po kolika KM to povolí uplně ?????Ztím mám najeto asi něco přes 250km a zatím to je slabý ale kompresi to má pěknou.Mám tam 12 zub sekundár a na rovině to jede skoro 60 ale třeba když fouká vítr nebo když je kopce tak 45 a sem rád někdy že to jede že nějaký kopec vyjedu.Napište prosím zkušení který ste už GO motoru zajížděli po kolika to povolilo a tak.....Děkuju moc za rady at vám to lítá...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:36
 Ahoj,délal jsem kompletní go jako máš ty(válec,ložíska,klika) a prvnich 500km to bylo totalně liný,teď mám 900km a je tam znatelny rozdil.Sedlé to bude až na těch 2000-3000km podle toho jak byl udelany vybrus.
Datum: 26. května 2010 20:36
 Ahoj, nenašel někdo nějaké jistější zajištění spojky u Stadiona než ségrovkami? Nedávno mi rupla jedna ségrovka, spojka začala prokluzovat, za chvilku povolili i ty zbývající 3 v ten moment více namáhané ségrovky a bylo po jízdě a následovala docela dlouhá procházka pěšmo. Už to mám opravené, ale říkám si, že jistější než ségrovky by ty tyčky spojkového koše navrtat a protáhnout tam drátek. Řešil to někdo? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 14:01
 Díky za nápady. Zatím se spolehnu na nové ségrovky a budu doufat, že žádná nepraskne či nepovolí.
Datum: 02. května 2010 14:01
 Když ty segrovky máš nové a jsou tam dobře dané tak by měly vydržet. Jinak jsem ještě viděl že borci si na ty tyčinky vyvrtali závity a našroubovali na ně samosvorné matky...
Datum: 01. května 2010 22:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 možná by šlo něco podobného jako je u jawy 250 kývačky na ty kolíčky to udělat
Datum: 01. května 2010 22:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec hoši skladam pincka a dneska sem zapojil eletriku a hazi mi to jiskru takovou dofialova je to v pořádku nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 9:29
 měl bys mít zelenou.lahev od matonky je taky zelená
Datum: 02. května 2010 9:29
 v poho
Datum: 02. května 2010 9:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co je na tom vtipného?? ty jsi nikdy neviděl oranžovou jiskru??
Datum: 02. května 2010 0:29
 tom21-hahaha moc vtipny
Datum: 01. května 2010 22:36
 Jo je někdy mě to házelo oranžovou takovou a nechtělo to vůbec jet...
Datum: 01. května 2010 22:01
Jméno: ccc
IP: uživatel8754
 oaj heste zkontroluj svicku po naky delsi trase mela by byt cihlova
Datum: 01. května 2010 21:42
 fialova? jo tak to je super!!Já mám ted novou indukčku,a taky je fialová
Datum: 01. května 2010 21:40
 V naprostým...
Datum: 01. května 2010 21:39
 zdravim draci.mam takovej problem,koupil sem si predelanyho ficthla na malou motorku,je asi pul metru vysoka..a nechce mi chytnou..karbec sem vycistil,jiskru dava nadhernou,kdyz dam prst do fajfky tak to kope jako kra*a...a kdyz to chci roztlacit tak to parkrat zabubla jenom v malejch otackach,jakmile zrychlim s tlacenim tak to ani neskytne..pak to necham odpocinout a zase to samy..nevite cim to je?myslim si ze predstih..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 19:45
 standa-nevim hele  mam ho od kamose kterej ho koupil od vodicky..jestli chces fotku tak mi dej icq
Datum: 02. května 2010 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 a nepochazi ten minibejk z hradečna??  Poslal sem do sveta taky takovej supr stroj a tam se odtrh steloval trosku nelogicky  a ono to cely fungovalo na heslo
Datum: 02. května 2010 14:57
 možno máš cievku ďaleko od rotora, alebo slabý rotor... možno sviečka nehádže iskru pod tlakom.... atď
Datum: 01. května 2010 21:59
 je divny ze to jelo nez sem to koupil...  asi na to mam spatnej vliv  ale cezetak mi poradiil ze muze bejt sjetej pertinax na kladivkach  a taky na tech kladivkach urcite bude pecka,kdyz takhle jiskrej..
Datum: 01. května 2010 21:51
 vačka na 550 555 je otočená o 180st.tento problem s předstihem jsem měl taky.asi máš rotor z 20w zapalování.zkus přesadit vačku v rotoru
Datum: 01. května 2010 21:47
 vacku sem taky menil,daval sem tam z mustanga,a porad nic  uplne to samy  vacka bylo 1. co me napadlo
Datum: 01. května 2010 21:44
 keď nejde nastaviť menši predstih ako 2mm možno máš inú vačku, sú dve rozdielne vačky, 555,550,05 mali vačku trochu otočenú naspäť, novšie tipy mali úplne inú vačku...skús sa nato kuknúť
Datum: 01. května 2010 21:28
 jj to mi nenapadlo  zkusim to,nejspis potom i vymenim kladivka kdyz to pude..  diky  jenom mi porad trapi ten predstih,ze nejde min nez 2 mm
Datum: 01. května 2010 21:21
 jj fakt to zkus propilovat za to nic nedáš  -.....mě to taky dává jiskru jak bejk,ale nechytne to,,,a dokonce mi to někdy střelí i z výfuku...pak vezmu ten pilníček a zas jede....
Datum: 01. května 2010 21:17
 je fakt ze kladivka mi jiskrej fakt hodne..staci jenom rukou seslapnout a jak se kladivka otviraj tak skoci jiskra...je tam nejakej novej kondik podle vzhledu..
Datum: 01. května 2010 21:16
 přesně tohle mi dělá pincek...mám na kladívkách škvarky,každej tejden to musím vzít jemným pilníčkem na kladívka co mi dal děda.a hned nastartuje...zkus to trochu propilovat
Datum: 01. května 2010 21:13
 steloval sem,jenom tam proste nejde dat min nez 2 mm..a to je spatne kdyz potrebuju nejakejch 1,4 priblizne..ten plisek co to drzi se zasekne o civku a konec,min nenastavim..
Datum: 01. května 2010 21:10
Jméno: J201
IP: uživatel7802
 Sešteluj Předstich a Odtrh .
Datum: 01. května 2010 21:07
 jeste sem zapomel dodat ze vsechno sem steloval-prubezne cistil trysky,daval jinou svicku,predstih/odtrh sem taky delal...urcite to bude predstih protoze mi tam nejde dat mensi nez asi 2 mm..to taky nevim proc,proste dal to kvuli tem pliskum co drzej stator nepootocim..ale nez sem to koupil tak to jezdilo..pak vypad kolicek z pistu tak sem to opravil,a nejede to..
Datum: 01. května 2010 21:06
 caute hosi potrebuju takou radu jestli mi vtym poradite tak vam budu vdecny tak ctete takze muj deda ma doma ve stodole jawu 250 maji tam asi 30 roku no a ja bych si uz ji chtel jako vytahnout furt ho premlouvam jestli bych uz ji nemoh vytahnout atd atd . no a on mi futr rika ze este ne ze este mam cas a take ty kecy je mi 15 mam dva fichtly oba dva mi slapou jako hodinky tedka sem dodelal GO motoru na jednom pincku ja nejsem zadny ten typ co vezme motorku a de ji okoupat v prvnim lepsim blate a on vurt ze ne ze kam bych to dal tak mi poradte nejak co by ste udelali na mem miste kamosi mi rikali az ji normalne vytahnu ven vypucuju popripade pospravuju a jedu jenomze on jak by to videl tak ja nwm on by byl na me nasrany ze sem se ho nezeptal nebo tak neco no tak mi poradte dik moc fakt
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 9:30
 měl jsem ten samý problém. Babička měla v garáži zaházenýho pionýra. bylo mi 9 let a jí to bylo celkem jedno kdo si to vezme. jenže tatík pořád nadával že se na tom zmrzačím že nestojí za to abych se zabil,že jestli na to šáhnu tak mi ruky urazí u samé prdele a takově věci... až jednou otec nebyl doma tak jsem ho vytáhl,očistil,zjistil kteá páčka co dělá,jak funguje spojka,jak se řadí jsem zjistil a takově věcičky,pak jsem se na tom poprve projel a jak došel otec tak jsem to před ním nastartoval a projel to po dvoře. Ten zůstal hledět a najednou mi to celé pospravoval a od té doby co jsem na to poprve sedl mě v tom podporuje
Datum: 02. května 2010 9:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 udělej to jako já..otravuj ho tak dlouho až se nasere a vytáhne to..no a pak někdy až nebude doma tak to prostě sbal a nazdar  takhle jsem si přišel k s11
Datum: 02. května 2010 0:34
 kejva
Datum: 01. května 2010 21:40
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 jaký je to typ 250? panelka? kejva? pérák  ?
Datum: 01. května 2010 21:29
 no asi poslechnu stepana
Datum: 01. května 2010 21:27
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zapoměl jsem: Nech se u ní nachytat co nejvíckrát to půjde.
Datum: 01. května 2010 21:25
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
Datum: 01. května 2010 21:23
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 No tak dědu docela chápu, jestli ji má přes 30 let, tak k ní má určitě nějaký vztah. Zkus o ní vůbec nemluvit, jen se na ni choď dívat a nech se přitom nachytat dědou - má osobní zkušenost.
Datum: 01. května 2010 21:23
 ale ja uz ju chcu ted
Datum: 01. května 2010 21:20
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Být tebou nechal bych to bejt...staří lidi si myslí, že jsi pořád ten malej vnouček co si hraje s autíčkama...měl bys zapojit třeba tátu nebo ze které starny to děda je...já bych na tvém místě nikam nepospíchal..jak říkáš je tam 30 let a nejaký ten pátek to tam určitě ještě vydrží
Datum: 01. května 2010 21:12
 Zdarec hoši co všechno musím udělat pro svoji jawu50/20 aby jsem prošel technickou??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 13:33
 Mám dojem, že dneska dostane Tk všechno, co trochu drží po hromadě, svítí a brzdí.
A bacha na jak dlouho jí tam máš předtím, měl bys správně dostat na 2 roky, ale jestli máš předchozí na 4 tak by ti jí měli dát zase.
Datum: 02. května 2010 13:33
 Jojo všem díky za odpověd začnu na tom makat
Datum: 02. května 2010 11:15
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 To je smůla...jednou jsem byl s renovovaným pařezem...zeptal se mě jestli to brzdí...nastartoval jsem ukazal jsem jestli mě svítěj světla a dobrý..
Datum: 01. května 2010 21:52
 no na moji motorce sel prave hlavne po cislech a samozrejme nesedici cislo motoru nasel
Datum: 01. května 2010 21:47
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Musí sedět, ale neřešeji ho...byl jsem na technycké u 4 různých týpků asi s 6 motorkami jawa a nikdy neřešili číslo motoru
Datum: 01. května 2010 21:39
 cislo motoru musi sedet pokud je v TP napsany, kazdopadne musi sedet minimalne typ motoru jinak samozrejme cislo ramu sedet musi
Datum: 01. května 2010 21:22
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 číslo motoru nezkoumaj...hlavně na štítku č. rámu
Datum: 01. května 2010 21:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 u těch světel sem zapoměl udat že musí svítit i dálkové
Datum: 01. května 2010 21:14
 minimalni vzorek je 1mm - mereny uprostred pneumatiky a ano svetla, klakson fungovat musej a musis mit samozrejme povinnou vybavu
Datum: 01. května 2010 21:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 klakson musí fungovat světla obě taky musí být v pořádku vepředu ti musí svítit tlumené a v zadu to taky musí svítit. Brzdy ti musí brzdit tak když zmáčneš páčku tak už to musí zabrzdit tak v 1/3 zmáčknutí té páčky a když roztočíš rukou to kolo tak ti musí hned zabrzdit a nesmí se ti to kolo protočit v ruce to samé se týká i zadního kola.
Datum: 01. května 2010 21:12
 mustangista:tak toho jsi vyjmenoval hodně teda mno nevadí časem se to zpraví ale jinak díky
Datum: 01. května 2010 21:09
 brzdy musím zpravit noo  světla obojí??a troubit to asi nemusí ne??tlumiče jsou v poho a motor je taky dobry ale spíš do terénu musím přehodit aspon na 12-ti zub..
Datum: 01. května 2010 21:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 takze musi byt pincek v naprostem poradku to znamena brzdy, svetla, klakson,musíš mít zrcátko aspon jedno,utěsněný výfuk musí ti naprosto těsnit motor,pneumatky v pořádku vzorek 2mm, musíš mět techničák,musí ti souhlasit číslo rámu a motoru na motorce a v techničáku,nesmí ti létat kola do strany řídítka v krku nesmí být volné,značku musíš mít,všechno ti musí fungovat jak má a motor bys nemělo mít nějak vylágrovaný
Datum: 01. května 2010 21:08
 no hlavne aby ti sedel technicak  no musi ti to dobre brzdit svitit svetla dobre tlumice aby to melo dobry motor
Datum: 01. května 2010 21:04
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 draci jak je mozne ze si mi zasekli na babette to jak je tam u plynu v karbecu to perko pak soupe plisek a jehla a jak je mozne ze kdyz sem to tam dal tak se ten plisek nejak asi zvedl a zaseklo se to uplne cely jako de pridavat plyn akorat kdyz bych chtel sundat lanko kdyby prasklo tak jak to udelam???bych ho musel prestrihnout nebo jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 20:08
Jméno: pajman
IP: uživatel4946
 Zdravím mám čz 175. Při devadesáti na čtvrtej rychlostní stupen mi začne stroj škubat, nejde vytahnout na vyšší rychlost a nejde do otáček. Při ostatních převodovejch stupňů mi to nedělá a jde to do otáček. Předstih je v pořadku,svička je nová, kladivko mám nový, kondik je novej, dokonce jsem kupoval i civku. Karburator je jak novej komplet čistej, ventil z nadrže taky, takže přívod paliva v poho. Když jsem to zkoušel a byl jsem na svýho miláčka zlej, tak trojku jsem vytahl na kilo bez jakyhokoliv cuknuti či vynechání. Prostě to děla jen na čtyřku. Myslíte že to muže byt v převodovce? Nebo mi někdo radil že měl stejný problém a vyřešila to výměna karburátoru. Myslíte že to je možné?? předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 13:02
Jméno: pajman
IP: uživatel4946
 Díkec draci, já to zkusím rozebrat a uvidím. zatím cuz
Datum: 02. května 2010 13:02
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jeví se to jako mechanický problém a nebo spíše ve spalování ?
Datum: 02. května 2010 12:29
Jméno: pajman
IP: uživatel4946
 Já už s tím najezdil 3000 Km. Proste jsem to vytahnul a jel jsem max davade, myslel jsem že to ani víc jet nemuže. Kamoši mě vyvedli z omylu. Ono to na tu čtyřku jede, akorát to při vetším rozjetí začne cukat jako by neco chvilkama přibrzdovalo. Proste víc ja devade z toho na čtveraka nevytahnu. Zlepší se to když je chladný počasí to vytahnu i kilo a potom je to to samo jako při devade.
Datum: 02. května 2010 9:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to, že už jsou omleté boční spojky na kolečku na hlavním hřídeli, které při zařazené čtyřce zapadá do hřídele řetězového kolečka. Těmi rázy, jak se kolečko snaží odskočit bude asi už poubroušená i vidlička. Postupně by se to zhoršovalo, až by tam čtyřka nedržela vůbec. Bude nutno vyměnit hřídel řetězového kolečka, kolečko které do něho zapadá, pravdopodobně vidličku a také bych vyměnil i ložisko hřídele řetězového kolečka. Při zařazené čtyřce se nesmí čípek na vidličce opírat o konec drážky v kulise řazení, musí tam být trochu vůle.
Datum: 02. května 2010 7:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nemáš povolené řetězové kolečko sekundárního převodu ?
Datum: 02. května 2010 6:19
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 jestli to dělá jenom při 4ce tak to určitě nemuže být karburátorem...ale že by zrovna 4ka? čekal bych spíš 1...
Datum: 01. května 2010 21:18
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 ale ještě počkej na nazor ostatních
Datum: 01. května 2010 19:52
Jméno: pajman
IP: uživatel4946
 díkec, takže asi budu půlit
Datum: 01. května 2010 19:38
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 podle mě je něco s převodovkou
Datum: 01. května 2010 19:27
 Čau draci chci se zeptat na seřízení předstihu na fichtlu když dám píst do horní úvratě v jaké poloze má být koš s cívkama a kladívko otevřené?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 20:50
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec vyšrubuješ svíčku dáš tam šroubovák a otočíš vačkou aby se otevřelo kladívko přitom zkontroluješ že je píst v horní úvrati a nastavíš odtrh. Pak otočíš vačkou protisměru běhu motoru to znamená doleva jenom o kousek a zkontrolujes jestli je kladívko pootevřené. Jestli ne tak povolíš příchytky statoru a potočíš s ním doleva aby se kladívko otevřelo a odtrh byl 0,4 a píst byl před horní úvratí. Pak ještě dej prst do fajky abys ověřil jestli to kope a jak to kope nebo to jenom lehtá. Jestli to nebude kopat tak dej buď větší nebo menší předtih prst měj pořád ve fajce při tom štelování a zkoušej dokkud tě to nebude kopat. Pak zkus pincka nakopnout
Datum: 01. května 2010 20:50
 Zdar motor mám složený jak mi to sálo ten olej z převodovky mám to dobře utěsněný jede jak prase OK ale svíčku mám pořád vlhkou už ale jsem na ni ujel 20 km a zatím jede ale furt je vlhká já prostě nevím benzin s olejem 1:50 hladina v plovákovce tu mám pod míru když zmáčknu plovák tak to je tak 5 mm od vršku plováku jehlu 2 zářez zhora ale nejde mě do hlavy u karbecu jak je spoj karbec a sací kolínko tak na karbecu je tokovej váleček s dirkou když je to přechlastaný tak od tam kape benzín já když jezdím tak mě od tam furt jaksi fouká benzin na válec a když dojedu a máknu na to prstem tak je to prostě mastný jak kdyby jste tam kapli olej pomožte co mám udělat abych tu svíčku měl cihlovou jakej předstih je dobrej já mám 2,2 mm před h. ú.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 20:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 málo mažeš mazaj 1:33 a předstih dej 1,2-1,5 a když to nebude ono tak 1,6-1,8 a sniž hladinu v plovakovce aby benal licoval s nevyššim bodem plovaku
Datum: 01. května 2010 20:55
Jméno: fakýr
IP: uživatel9046
 Zdrc. jaký olej mám lít do čz 175/477 do nádobky Oilmaster? a jestli má 1. rychlost dole nebo nahoře? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 8:26
 M2T tam prosimtě nelej, není to olej uplně vhodný pro oddělené mazání...
Datum: 02. května 2010 8:26
 jednicka je u tohodle nahoru a olej muzes lejt treba M2T,TSF,Motul 510,.... je to na tobe, ale ja doporucuju Mol dynamic moto 2T standard, nebo Mol Gardena 2T
Datum: 01. května 2010 17:20
Jméno: soon
IP: uživatel8217
 cau,chci se na neco zeptat. jsem na vikend u vlastnika a on mi pucil jeho vymazleneho pionyra. děcka ale to je šepot květin,tam vubec neslysim jak to prdí,jenom slysim tiché svištění a jede mu to krasne svizne jak po masle a ma to akceleraci a silu jak prase,jel jsem s tym 75. Ten muj pionyr kdyz s nim jedu tak to hrčí,prdí,cvaka a vselijake zvuky z toho vychazi,jede me to o nicem,musim to hnat do otacek aby jelo jemu to tahne hend od spodu. taky me to nejede vic jak 65 on mi rikal ze si mam udelat generalku motoru a ze me to vyjde asi na 3000 a bude to jezdit stejne jak ten jeho. myslite z je to pravda? ja mu moc neverim ja bych rekl ze to chce nak postelovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 8:32
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 a co si všichni myslíte?? že ty konstruktéři byli blbější než 13letý tuneři fichtlů?? dobře zajetej fichtl jede jak pila!!! ovšem nesmí mít vytuněnej výfuk a sání a GO nesmí dělat kdejaký patlo s dvoukilovym kladivem a dlátem v ruce
Datum: 02. května 2010 8:32
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau , jasny ze ma pravdu kdyz mas pridrenej valec , vuli v loziskach a pouzdro v klice ti skace sem tam tak to nemuze jet. tenhle mesic sem dodelal generalku cena cca 3500, de to jak po masle moc to zatim nehonim ale 70 to dalo hned prvni den bez problemu az to zajedu tak to pude kolem 85 v poho . jinak muj navod na to aby ti to vydrzelo to kazdej 100 km cistit hlavne hlavu a pist , obcas zkontrlovat valec a predstih.
Datum: 01. května 2010 15:58
 čus draci,zdravím,mám problém,mám Jaeu 21 a měl jsem povolenej řetěz,tak jsme povolil kolo a těma štelovacíma šroubama jsem to dotáhl...tak že tam byla trochu vůle...jel jsem to projet tak 5min a nechtělo to moc jet...tak jsme dojel dom,šáhl na řetěch a úplně vřelej...a něco mě divně cvakalo když jsem jel na neutrál z kopce do dvora (drhne mě kolo po povolení těch štělovacích šroubů)...pokusil jsem se to zpátky povolit ale kolo drhne dál,nevíte někdo co stím? Dík moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 11:25
 to mi delalo taky mel sem volne to ozubeni na rozete...kdyz stahujes retez musis mit tak 3-4cm vuli....
Datum: 02. května 2010 11:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkontroluj jestli nemáš náhodou povolené sekundární kolečko a jestli ti nelétá rozeta v čepech těch třechjak jsou nasazené v kole všecko zkontroluj popřípadě shoď kolo a všecko znova poskládej
Datum: 01. května 2010 21:19
 Zdravim. Hoši mam takovy dotaz. Když koupím nové pístní kroužky tak vždy na jedné straně každého kroužku je napsané OK nebo KO to už nevim ale jedno z toho  Co to znamená? neni to třeba označení že to musí byt tím OK otočené nahoru nebo dolů? Myslim že je to jedno ale celkem ě zajímá co to znamená.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 9:32
 je to kroužek obráběný do břitu je to z důvodu rychlejšího zajíždění (lépe se zabíha malá plocha, než 1,5 mm
Datum: 03. května 2010 9:32
Jméno: marty
IP: uživatel4510
 nektere krouzky se delaj s 1 stupnovym sklonem plochy ktera se dotyka steny valce je to kvuli stirani olejoveho filmu.
Datum: 02. května 2010 21:14
 Co když to tak nedám ....??Na tohle sem nikdy nehleděl.....zajímaloby mě na co to má vliv
Datum: 01. května 2010 22:03
 Presne tak, dej to aby to psaní bylo smerem k hlave tzn. nahoru
Datum: 01. května 2010 20:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to tzv psaní a tim to má přijít nahoru...
Datum: 01. května 2010 18:41
Jméno: jawa 50
IP: uživatel5056
 Zdarec čím to je kydž mam v nadrži 3l a dam tohout na vrchu to je hlavní přivod jede tak asi 1km po jednom 1km to začne cukat a musím dat kohout na rezervu u jawy 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 15:11
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 a nemas nahodou.. tu pololhu nahoru pricpanou? tece ti tam malo benzinul.. tak ti zacne vynechavat!
Datum: 01. května 2010 15:11
Jméno: jawa 50
IP: uživatel5056
 To začalo těd po renovaci a kohout je tam furt stejní.
Datum: 01. května 2010 14:57
 Nemáš tu trubičku moc dlouhou? Mě to taky tak dělalo až pak jsem zjistil že mám v nádrži u 21čky kohoutek z mustanga,tam je ta trubička myslim 2x delší jak u 21čky...
Datum: 01. května 2010 14:46
|



|