slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1225  1226  1227  1228  1229  1230  1231  1232  1233  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fakýr      IP: uživatel9046    
čau. jakou duši mám dát do pneumatiky rozměrů 2,75-18? Jedná se o čz 175/477. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
dej tam stejnou velikost duše jako máš plášt
 
 
Datum: 02. května 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Zdravíčko draci,vim že tady Simsony moc nemusíte,ale mám jenom takovej dotaz jestli je možný aby mi Simson žral tak hodně, jezdim s nim na polních cestách;jeden den jsem nalil do nádrže pět litrů,a druhej den už jsem musel jezdit na rezervu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jestli u toho držíš fůrt plný tak se nediv že to tam jenom teče
 
 
Datum: 03. května 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jasně že je to možný ...kort když jezdíš po polích
 
 
Datum: 02. května 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau,prosimvas chci se zeptat jestli je možné aby se indukční cívka u pionyra po 40 letech provozu nějak opotřebovala a výrazně stratila sílu,ne že by se rozbila prostě že by za ty roky nějak zeslábla jako třeba když se vyběhá válec.? Asi blbost ne? dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 10:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ji kupoval minulý týden v mototechně za 195,
 
 
Datum: 02. května 2010 10:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježiši se podiv tady do krámku, ne?.....já ji tehda kupoval za nějaké 200 kč
 
 
Datum: 02. května 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: Jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik stojí nová cívka?
 
 
Datum: 02. května 2010 9:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no může se rozpadnout izolace mezi vynutím....ale to by bylo vlivem vody která by se do cívky dostala, nebo se kvůli vodě mlže prošlehnout vynutí.....ale pokud je nevykoupeš tak se tam voda nedostane tak by se nemělo nic stát. jinak já sem před pár lety kupoval novou indučku....fakčila rok a odešla do věčných.
 
 
Datum: 01. května 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbost to je..
 
 
Datum: 01. května 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
blbost to není ta cívka za ty roky může už být špatná může mít už špatné vynutí prostě taková unavená oslabená
 
 
Datum: 01. května 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar trhači asfaltu kamos dotahl stareho fichtla taki sem ho sprovoznil pekne chytal a jel parada ale melo to velky haček furt vyskakoval jednička třeba se muselo neustale tlačit na řadičku nebo to tam chvila tak jakoby chrčelo v te převodovce přitom bylo zařazeno a bylo to cele takove difne ale 2 3 a neutraly byly ok jenom ta jednička vyskakovala tak sem rpzpulil motor a ejhle vše tam je viditelne v pořadku jedine tohle kolečko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3.html tak tam byl moc zatlačenek takovy ten čep co drži ty 2 kolečka pohromade myslite že to je tim nebo neco jineho dekuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 23:31
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
noo denzilecku ono když to je moc na sebe natlačen tak to kolečko je pak vyše vuči tomu druhemu ale ted dobře nechapu co se tam delo když se startovalo jelikož to kolečko zrovna funkčni nebylo ale ono se asi vždycky vytlačilo . ono se to vytlačil oskrz ty koliky nebo jak to je
 
 
Datum: 01. května 2010 23:31
 
 
 
 
Jméno: gomar      IP: uživatel4242    
Draku mám tady video které ukazuje, co s tím máš přesně dělat tak se koukni pořádně na ty kolečka jak mají být !! http://www.youtube.com/watch?v=KJcRhI1mLXQ&feature=related
 
 
Datum: 01. května 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to jak rikas ze bylo spatny na tim dokazu tak to by nemelo mit vliv...
 
 
Datum: 01. května 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty dirky nesmeji bejt ozvejkany
 
 
Datum: 01. května 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ty jak ošlehane jake dirky to je dobre všechno
 
 
Datum: 01. května 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
můžou být ošlehané kolečka třeba t ydírky v nich zkontroluj to ještě jednou
 
 
Datum: 01. května 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: robert      IP: uživatel8413    
Ahoj. Tahle zarovka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2128.html je kompatibilni se svetlometem na panelce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: tom21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci poradte prosím zkušení.Nedávno sem koupil 21 po GO motoru-kvalitnější ložiska (NSK,SKF) něco tak,gufera dvoubřitví,něco i v převodovce ,spojka a klika s ojnicí CKR a ještě opravený čepy vycentrovaná a vyvážená a VÁlec tam ¨je ještě 0 výbrus a 3 kroužkový píst(samozřejmě nový kruhy.Tak chtěl bych se zeptat po kolika KM to povolí uplně ?????Ztím mám najeto asi něco přes 250km a zatím to je slabý ale kompresi to má pěknou.Mám tam 12 zub sekundár a na rovině to jede skoro 60 ale třeba když fouká vítr nebo když je kopce tak 45 a sem rád někdy že to jede že nějaký kopec vyjedu.Napište prosím zkušení který ste už GO motoru zajížděli po kolika to povolilo a tak.....Děkuju moc za rady at vám to lítá... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: Petr 27      E-mail:      IP: uživatel9248    
Ahoj,délal jsem kompletní go jako máš ty(válec,ložíska,klika) a prvnich 500km to bylo totalně liný,teď mám 900km a je tam znatelny rozdil.Sedlé to bude až na těch 2000-3000km podle toho jak byl udelany vybrus.
 
 
Datum: 26. května 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nenašel někdo nějaké jistější zajištění spojky u Stadiona než ségrovkami? Nedávno mi rupla jedna ségrovka, spojka začala prokluzovat, za chvilku povolili i ty zbývající 3 v ten moment více namáhané ségrovky a bylo po jízdě a následovala docela dlouhá procházka pěšmo. Už to mám opravené, ale říkám si, že jistější než ségrovky by ty tyčky spojkového koše navrtat a protáhnout tam drátek. Řešil to někdo? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za nápady. Zatím se spolehnu na nové ségrovky a budu doufat, že žádná nepraskne či nepovolí.
 
 
Datum: 02. května 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ty segrovky máš nové a jsou tam dobře dané tak by měly vydržet. Jinak jsem ještě viděl že borci si na ty tyčinky vyvrtali závity a našroubovali na ně samosvorné matky...
 
 
Datum: 01. května 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
možná by šlo něco podobného jako je u jawy 250 kývačky na ty kolíčky to udělat
 
 
Datum: 01. května 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdarec hoši skladam pincka a dneska sem zapojil eletriku a hazi mi to jiskru takovou dofialova je to v pořádku nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl bys mít zelenou.lahev od matonky je taky zelená
 
 
Datum: 02. května 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: Jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v poho
 
 
Datum: 02. května 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
co je na tom vtipného?? ty jsi nikdy neviděl oranžovou jiskru??
 
 
Datum: 02. května 2010 0:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tom21-hahaha moc vtipny
 
 
Datum: 01. května 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: tom21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo je někdy mě to házelo oranžovou takovou a nechtělo to vůbec jet...
 
 
Datum: 01. května 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: ccc      IP: uživatel8754    
oaj heste zkontroluj svicku po naky delsi trase mela by byt cihlova
 
 
Datum: 01. května 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fialova? jo tak to je super!!Já mám ted novou indukčku,a taky je fialová
 
 
Datum: 01. května 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V naprostým...
 
 
Datum: 01. května 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim draci.mam takovej problem,koupil sem si predelanyho ficthla na malou motorku,je asi pul metru vysoka..a nechce mi chytnou..karbec sem vycistil,jiskru dava nadhernou,kdyz dam prst do fajfky tak to kope jako kra*a...a kdyz to chci roztlacit tak to parkrat zabubla jenom v malejch otackach,jakmile zrychlim s tlacenim tak to ani neskytne..pak to necham odpocinout a zase to samy..nevite cim to je?myslim si ze predstih.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa-nevim hele :-D mam ho od kamose kterej ho koupil od vodicky..jestli chces fotku tak mi dej icq :-D
 
 
Datum: 02. května 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3242    
a nepochazi ten minibejk z hradečna??:-D Poslal sem do sveta taky takovej supr stroj a tam se odtrh steloval trosku nelogicky:-D a ono to cely fungovalo na heslo:-D
 
 
Datum: 02. května 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možno máš cievku ďaleko od rotora, alebo slabý rotor... možno sviečka nehádže iskru pod tlakom.... atď
 
 
Datum: 01. května 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je divny ze to jelo nez sem to koupil... :-) asi na to mam spatnej vliv :-D ale cezetak mi poradiil ze muze bejt sjetej pertinax na kladivkach :-) a taky na tech kladivkach urcite bude pecka,kdyz takhle jiskrej..
 
 
Datum: 01. května 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vačka na 550 555 je otočená o 180st.tento problem s předstihem jsem měl taky.asi máš rotor z 20w zapalování.zkus přesadit vačku v rotoru
 
 
Datum: 01. května 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vacku sem taky menil,daval sem tam z mustanga,a porad nic :-) uplne to samy :-) vacka bylo 1. co me napadlo :-)
 
 
Datum: 01. května 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
keď nejde nastaviť menši predstih ako 2mm možno máš inú vačku, sú dve rozdielne vačky, 555,550,05 mali vačku trochu otočenú naspäť, novšie tipy mali úplne inú vačku...skús sa nato kuknúť ;-)
 
 
Datum: 01. května 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to mi nenapadlo :-) zkusim to,nejspis potom i vymenim kladivka kdyz to pude.. :-) diky :-) jenom mi porad trapi ten predstih,ze nejde min nez 2 mm :-(
 
 
Datum: 01. května 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj fakt to zkus propilovat za to nic nedáš :-)-.....mě to taky dává jiskru jak bejk,ale nechytne to,,,a dokonce mi to někdy střelí i z výfuku...pak vezmu ten pilníček a zas jede....
 
 
Datum: 01. května 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je fakt ze kladivka mi jiskrej fakt hodne..staci jenom rukou seslapnout a jak se kladivka otviraj tak skoci jiskra...je tam nejakej novej kondik podle vzhledu..
 
 
Datum: 01. května 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tohle mi dělá pincek...mám na kladívkách škvarky,každej tejden to musím vzít jemným pilníčkem na kladívka co mi dal děda.a hned nastartuje...zkus to trochu propilovat
 
 
Datum: 01. května 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
steloval sem,jenom tam proste nejde dat min nez 2 mm..a to je spatne kdyz potrebuju nejakejch 1,4 priblizne..ten plisek co to drzi se zasekne o civku a konec,min nenastavim..
 
 
Datum: 01. května 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: J201      IP: uživatel7802    
Sešteluj Předstich a Odtrh .
 
 
Datum: 01. května 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste sem zapomel dodat ze vsechno sem steloval-prubezne cistil trysky,daval jinou svicku,predstih/odtrh sem taky delal...urcite to bude predstih protoze mi tam nejde dat mensi nez asi 2 mm..to taky nevim proc,proste dal to kvuli tem pliskum co drzej stator nepootocim..ale nez sem to koupil tak to jezdilo..pak vypad kolicek z pistu tak sem to opravil,a nejede to..
 
 
Datum: 01. května 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
caute hosi potrebuju takou radu jestli mi vtym poradite tak vam budu vdecny tak ctete takze muj deda ma doma ve stodole jawu 250 maji tam asi 30 roku no a ja bych si uz ji chtel jako vytahnout furt ho premlouvam jestli bych uz ji nemoh vytahnout atd atd . no a on mi futr rika ze este ne ze este mam cas a take ty kecy je mi 15 mam dva fichtly oba dva mi slapou jako hodinky tedka sem dodelal GO motoru na jednom pincku ja nejsem zadny ten typ co vezme motorku a de ji okoupat v prvnim lepsim blate a on vurt ze ne ze kam bych to dal tak mi poradte nejak co by ste udelali na mem miste kamosi mi rikali az ji normalne vytahnu ven vypucuju popripade pospravuju a jedu jenomze on jak by to videl tak ja nwm on by byl na me nasrany ze sem se ho nezeptal nebo tak neco no tak mi poradte dik moc fakt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 9:30
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem ten samý problém. Babička měla v garáži zaházenýho pionýra. bylo mi 9 let a jí to bylo celkem jedno kdo si to vezme. jenže tatík pořád nadával že se na tom zmrzačím že nestojí za to abych se zabil,že jestli na to šáhnu tak mi ruky urazí u samé prdele a takově věci... až jednou otec nebyl doma tak jsem ho vytáhl,očistil,zjistil kteá páčka co dělá,jak funguje spojka,jak se řadí jsem zjistil a takově věcičky,pak jsem se na tom poprve projel a jak došel otec tak jsem to před ním nastartoval a projel to po dvoře. Ten zůstal hledět a najednou mi to celé pospravoval a od té doby co jsem na to poprve sedl mě v tom podporuje :-D
 
 
Datum: 02. května 2010 9:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
udělej to jako já..otravuj ho tak dlouho až se nasere a vytáhne to..no a pak někdy až nebude doma tak to prostě sbal a nazdar :-D takhle jsem si přišel k s11:-D
 
 
Datum: 02. května 2010 0:34
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kejva
 
 
Datum: 01. května 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
jaký je to typ 250? panelka? kejva? pérák :-P ?
 
 
Datum: 01. května 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no asi poslechnu stepana
 
 
Datum: 01. května 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zapoměl jsem: Nech se u ní nachytat co nejvíckrát to půjde.
 
 
Datum: 01. května 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Dělej jak myslíš..kámoši raději vždy to "nejlepší" co bys měl/mohl udělat :-D :-D
 
 
Datum: 01. května 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
No tak dědu docela chápu, jestli ji má přes 30 let, tak k ní má určitě nějaký vztah. Zkus o ní vůbec nemluvit, jen se na ni choď dívat a nech se přitom nachytat dědou - má osobní zkušenost.
 
 
Datum: 01. května 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale ja uz ju chcu ted
 
 
Datum: 01. května 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Být tebou nechal bych to bejt...staří lidi si myslí, že jsi pořád ten malej vnouček co si hraje s autíčkama...měl bys zapojit třeba tátu nebo ze které starny to děda je...já bych na tvém místě nikam nepospíchal..jak říkáš je tam 30 let a nejaký ten pátek to tam určitě ještě vydrží :-D
 
 
Datum: 01. května 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši co všechno musím udělat pro svoji jawu50/20 aby jsem prošel technickou?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám dojem, že dneska dostane Tk všechno, co trochu drží po hromadě, svítí a brzdí. A bacha na jak dlouho jí tam máš předtím, měl bys správně dostat na 2 roky, ale jestli máš předchozí na 4 tak by ti jí měli dát zase.
 
 
Datum: 02. května 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jojo všem díky za odpověd začnu na tom makat:-)
 
 
Datum: 02. května 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
To je smůla...jednou jsem byl s renovovaným pařezem...zeptal se mě jestli to brzdí...nastartoval jsem ukazal jsem jestli mě svítěj světla a dobrý.. :-)
 
 
Datum: 01. května 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no na moji motorce sel prave hlavne po cislech a samozrejme nesedici cislo motoru nasel
 
 
Datum: 01. května 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Musí sedět, ale neřešeji ho...byl jsem na technycké u 4 různých týpků asi s 6 motorkami jawa a nikdy neřešili číslo motoru
 
 
Datum: 01. května 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cislo motoru musi sedet pokud je v TP napsany, kazdopadne musi sedet minimalne typ motoru jinak samozrejme cislo ramu sedet musi
 
 
Datum: 01. května 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
číslo motoru nezkoumaj...hlavně na štítku č. rámu
 
 
Datum: 01. května 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
u těch světel sem zapoměl udat že musí svítit i dálkové
 
 
Datum: 01. května 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
minimalni vzorek je 1mm - mereny uprostred pneumatiky a ano svetla, klakson fungovat musej a musis mit samozrejme povinnou vybavu
 
 
Datum: 01. května 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
klakson musí fungovat světla obě taky musí být v pořádku vepředu ti musí svítit tlumené a v zadu to taky musí svítit. Brzdy ti musí brzdit tak když zmáčneš páčku tak už to musí zabrzdit tak v 1/3 zmáčknutí té páčky a když roztočíš rukou to kolo tak ti musí hned zabrzdit a nesmí se ti to kolo protočit v ruce to samé se týká i zadního kola.
 
 
Datum: 01. května 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mustangista:tak toho jsi vyjmenoval hodně teda mno nevadí časem se to zpraví ale jinak díky:-)
 
 
Datum: 01. května 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
brzdy musím zpravit noo:-D světla obojí??a troubit to asi nemusí ne??tlumiče jsou v poho a motor je taky dobry ale spíš do terénu musím přehodit aspon na 12-ti zub..
 
 
Datum: 01. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
takze musi byt pincek v naprostem poradku to znamena brzdy, svetla, klakson,musíš mít zrcátko aspon jedno,utěsněný výfuk musí ti naprosto těsnit motor,pneumatky v pořádku vzorek 2mm, musíš mět techničák,musí ti souhlasit číslo rámu a motoru na motorce a v techničáku,nesmí ti létat kola do strany řídítka v krku nesmí být volné,značku musíš mít,všechno ti musí fungovat jak má a motor bys nemělo mít nějak vylágrovaný
 
 
Datum: 01. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no hlavne aby ti sedel technicak :-D no musi ti to dobre brzdit svitit svetla dobre tlumice aby to melo dobry motor
 
 
Datum: 01. května 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel7934    
draci jak je mozne ze si mi zasekli na babette to jak je tam u plynu v karbecu to perko pak soupe plisek a jehla a jak je mozne ze kdyz sem to tam dal tak se ten plisek nejak asi zvedl a zaseklo se to uplne cely jako de pridavat plyn akorat kdyz bych chtel sundat lanko kdyby prasklo tak jak to udelam???bych ho musel prestrihnout nebo jak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: pajman      IP: uživatel4946    
Zdravím mám čz 175. Při devadesáti na čtvrtej rychlostní stupen mi začne stroj škubat, nejde vytahnout na vyšší rychlost a nejde do otáček. Při ostatních převodovejch stupňů mi to nedělá a jde to do otáček. Předstih je v pořadku,svička je nová, kladivko mám nový, kondik je novej, dokonce jsem kupoval i civku. Karburator je jak novej komplet čistej, ventil z nadrže taky, takže přívod paliva v poho. Když jsem to zkoušel a byl jsem na svýho miláčka zlej, tak trojku jsem vytahl na kilo bez jakyhokoliv cuknuti či vynechání. Prostě to děla jen na čtyřku. Myslíte že to muže byt v převodovce? Nebo mi někdo radil že měl stejný problém a vyřešila to výměna karburátoru. Myslíte že to je možné?? předem děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: pajman      IP: uživatel4946    
Díkec draci, já to zkusím rozebrat a uvidím. zatím cuz
 
 
Datum: 02. května 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jeví se to jako mechanický problém a nebo spíše ve spalování ?
 
 
Datum: 02. května 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: pajman      IP: uživatel4946    
Já už s tím najezdil 3000 Km. Proste jsem to vytahnul a jel jsem max davade, myslel jsem že to ani víc jet nemuže. Kamoši mě vyvedli z omylu. Ono to na tu čtyřku jede, akorát to při vetším rozjetí začne cukat jako by neco chvilkama přibrzdovalo. Proste víc ja devade z toho na čtveraka nevytahnu. Zlepší se to když je chladný počasí to vytahnu i kilo a potom je to to samo jako při devade.
 
 
Datum: 02. května 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vypadá to, že už jsou omleté boční spojky na kolečku na hlavním hřídeli, které při zařazené čtyřce zapadá do hřídele řetězového kolečka. Těmi rázy, jak se kolečko snaží odskočit bude asi už poubroušená i vidlička. Postupně by se to zhoršovalo, až by tam čtyřka nedržela vůbec. Bude nutno vyměnit hřídel řetězového kolečka, kolečko které do něho zapadá, pravdopodobně vidličku a také bych vyměnil i ložisko hřídele řetězového kolečka. Při zařazené čtyřce se nesmí čípek na vidličce opírat o konec drážky v kulise řazení, musí tam být trochu vůle.
 
 
Datum: 02. května 2010 7:14
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Nemáš povolené řetězové kolečko sekundárního převodu ?
 
 
Datum: 02. května 2010 6:19
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
jestli to dělá jenom při 4ce tak to určitě nemuže být karburátorem...ale že by zrovna 4ka? čekal bych spíš 1...
 
 
Datum: 01. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
ale ještě počkej na nazor ostatních:-)
 
 
Datum: 01. května 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: pajman      IP: uživatel4946    
díkec, takže asi budu půlit :-(
 
 
Datum: 01. května 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
podle mě je něco s převodovkou
 
 
Datum: 01. května 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat na seřízení předstihu na fichtlu když dám píst do horní úvratě v jaké poloze má být koš s cívkama a kladívko otevřené?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdarec vyšrubuješ svíčku dáš tam šroubovák a otočíš vačkou aby se otevřelo kladívko přitom zkontroluješ že je píst v horní úvrati a nastavíš odtrh. Pak otočíš vačkou protisměru běhu motoru to znamená doleva jenom o kousek a zkontrolujes jestli je kladívko pootevřené. Jestli ne tak povolíš příchytky statoru a potočíš s ním doleva aby se kladívko otevřelo a odtrh byl 0,4 a píst byl před horní úvratí. Pak ještě dej prst do fajky abys ověřil jestli to kope a jak to kope nebo to jenom lehtá. Jestli to nebude kopat tak dej buď větší nebo menší předtih prst měj pořád ve fajce při tom štelování a zkoušej dokkud tě to nebude kopat. Pak zkus pincka nakopnout
 
 
Datum: 01. května 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Zdar motor mám složený jak mi to sálo ten olej z převodovky mám to dobře utěsněný jede jak prase OK ale svíčku mám pořád vlhkou už ale jsem na ni ujel 20 km a zatím jede ale furt je vlhká já prostě nevím benzin s olejem 1:50 hladina v plovákovce tu mám pod míru když zmáčknu plovák tak to je tak 5 mm od vršku plováku jehlu 2 zářez zhora ale nejde mě do hlavy u karbecu jak je spoj karbec a sací kolínko tak na karbecu je tokovej váleček s dirkou když je to přechlastaný tak od tam kape benzín já když jezdím tak mě od tam furt jaksi fouká benzin na válec a když dojedu a máknu na to prstem tak je to prostě mastný jak kdyby jste tam kapli olej pomožte co mám udělat abych tu svíčku měl cihlovou jakej předstih je dobrej já mám 2,2 mm před h. ú. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
málo mažeš mazaj 1:33 a předstih dej 1,2-1,5 a když to nebude ono tak 1,6-1,8 a sniž hladinu v plovakovce aby benal licoval s nevyššim bodem plovaku
 
 
Datum: 01. května 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: fakýr      IP: uživatel9046    
Zdrc. jaký olej mám lít do čz 175/477 do nádobky Oilmaster? a jestli má 1. rychlost dole nebo nahoře? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T tam prosimtě nelej, není to olej uplně vhodný pro oddělené mazání...
 
 
Datum: 02. května 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednicka je u tohodle nahoru a olej muzes lejt treba M2T,TSF,Motul 510,.... je to na tobe, ale ja doporucuju Mol dynamic moto 2T standard, nebo Mol Gardena 2T
 
 
Datum: 01. května 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: soon      IP: uživatel8217    
cau,chci se na neco zeptat. jsem na vikend u vlastnika a on mi pucil jeho vymazleneho pionyra. děcka ale to je šepot květin,tam vubec neslysim jak to prdí,jenom slysim tiché svištění a jede mu to krasne svizne jak po masle a ma to akceleraci a silu jak prase,jel jsem s tym 75. Ten muj pionyr kdyz s nim jedu tak to hrčí,prdí,cvaka a vselijake zvuky z toho vychazi,jede me to o nicem,musim to hnat do otacek aby jelo jemu to tahne hend od spodu. taky me to nejede vic jak 65 on mi rikal ze si mam udelat generalku motoru a ze me to vyjde asi na 3000 a bude to jezdit stejne jak ten jeho. myslite z je to pravda? ja mu moc neverim ja bych rekl ze to chce nak postelovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 8:32
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
a co si všichni myslíte?? že ty konstruktéři byli blbější než 13letý tuneři fichtlů?? dobře zajetej fichtl jede jak pila!!! ovšem nesmí mít vytuněnej výfuk a sání a GO nesmí dělat kdejaký patlo s dvoukilovym kladivem a dlátem v ruce
 
 
Datum: 02. května 2010 8:32
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cau , jasny ze ma pravdu kdyz mas pridrenej valec , vuli v loziskach a pouzdro v klice ti skace sem tam tak to nemuze jet. tenhle mesic sem dodelal generalku cena cca 3500, de to jak po masle moc to zatim nehonim ale 70 to dalo hned prvni den bez problemu az to zajedu tak to pude kolem 85 v poho . jinak muj navod na to aby ti to vydrzelo to kazdej 100 km cistit hlavne hlavu a pist , obcas zkontrlovat valec a predstih.
 
 
Datum: 01. května 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: drhouse21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci,zdravím,mám problém,mám Jaeu 21 a měl jsem povolenej řetěz,tak jsme povolil kolo a těma štelovacíma šroubama jsem to dotáhl...tak že tam byla trochu vůle...jel jsem to projet tak 5min a nechtělo to moc jet...tak jsme dojel dom,šáhl na řetěch a úplně vřelej...a něco mě divně cvakalo když jsem jel na neutrál z kopce do dvora (drhne mě kolo po povolení těch štělovacích šroubů)...pokusil jsem se to zpátky povolit ale kolo drhne dál,nevíte někdo co stím? Dík moc všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mi delalo taky mel sem volne to ozubeni na rozete...kdyz stahujes retez musis mit tak 3-4cm vuli....
 
 
Datum: 02. května 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zkontroluj jestli nemáš náhodou povolené sekundární kolečko a jestli ti nelétá rozeta v čepech těch třechjak jsou nasazené v kole všecko zkontroluj popřípadě shoď kolo a všecko znova poskládej
 
 
Datum: 01. května 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. Hoši mam takovy dotaz. Když koupím nové pístní kroužky tak vždy na jedné straně každého kroužku je napsané OK nebo KO to už nevim ale jedno z toho :-D Co to znamená? neni to třeba označení že to musí byt tím OK otočené nahoru nebo dolů? Myslim že je to jedno ale celkem ě zajímá co to znamená.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: caffe      E-mail:      IP: uživatel7879    
je to kroužek obráběný do břitu je to z důvodu rychlejšího zajíždění (lépe se zabíha malá plocha, než 1,5 mm
 
 
Datum: 03. května 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: marty      IP: uživatel4510    
nektere krouzky se delaj s 1 stupnovym sklonem plochy ktera se dotyka steny valce je to kvuli stirani olejoveho filmu.
 
 
Datum: 02. května 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: tom21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co když to tak nedám ....??Na tohle sem nikdy nehleděl.....zajímaloby mě na co to má vliv
 
 
Datum: 01. května 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Presne tak, dej to aby to psaní bylo smerem k hlave tzn. nahoru
 
 
Datum: 01. května 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to tzv psaní a tim to má přijít nahoru...
 
 
Datum: 01. května 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel5056    
Zdarec čím to je kydž mam v nadrži 3l a dam tohout na vrchu to je hlavní přivod jede tak asi 1km po jednom 1km to začne cukat a musím dat kohout na rezervu u jawy 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
a nemas nahodou.. tu pololhu nahoru pricpanou? tece ti tam malo benzinul.. tak ti zacne vynechavat!
 
 
Datum: 01. května 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel5056    
To začalo těd po renovaci a kohout je tam furt stejní.
 
 
Datum: 01. května 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš tu trubičku moc dlouhou? Mě to taky tak dělalo až pak jsem zjistil že mám v nádrži u 21čky kohoutek z mustanga,tam je ta trubička myslim 2x delší jak u 21čky...
 
 
Datum: 01. května 2010 14:46
 
<  1225  1226  1227  1228  1229  1230  1231  1232  1233  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 23:04:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu