slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1223  1224  1225  1226  1227  1228  1229  1230  1231  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
zdravim seso chci se zeptat jestli bys nemoch udelat nakou komplet sadu tech lepšich lložisek na mustanga díík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ok,,sesa
 
 
Datum: 03. května 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau kluci ted si říkám že jsem asi pěknej šulák...měnil jsem startér u favorita a celej ten ozubenej věnec v motoru jsem zkrz díru namazal vazelínou (docela hodně) aby ten převod nešel nasucho a ted si říkám aby se ta vazelína nadostala do spojky a nenamastilo jí to a nezačla klouzat :-D co myslíte?? udělal jsem průser nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel8224    
hej chlapy nechtěl bych po vás dělat auto !!
 
 
Datum: 03. května 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
ahoj to mě připomíná moji mámu, já když něco spravuji na mé stodvacáte, měním motro, převodovku, opravuji, atd, tak ona musí vše dukladně namazat vazelínou, a já ji furt říkám že to není třeba, a setrvák, také jednou namazala když jsem měnil motor, já na to přišel až když byl nasazenej motor, ale nic se nedělo jezdili jsem s ní ještě pul roku a pak nehali na motoru komplet go udělat stálo to asi něco kolem dvacet tisíc
 
 
Datum: 03. května 2010 8:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak říká postul! odstředivkou se to rozhází do stran, uděl to bordel a to je asi tak všechno.
 
 
Datum: 02. května 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyndavat kvuli tomu celej motor to by naštvalo:-D.Ale ja bych si s tim hlavu nelamal;-).Jak řikáš nalítá to na skříň a zalepí se prachem
 
 
Datum: 02. května 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se ta vazelína zahřeje tak se rozteče, to může taky udšlat bordel :-) každopádně doufej že jsi si tím, jak se říká, nenasral do bot :-)
 
 
Datum: 02. května 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zákon fyziky říká že to odstředivá síla nahází na boky převodovky :-D mimochodem dědovy spadnul do 105 ke spojce 10 golovej klíč a jezdil s tím 10 let :-D tak musím doufat že to bude OK
 
 
Datum: 02. května 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel8224    
jak jako nic se nestane kde jsi to vzal ? jestly se mu máznou lamely tak mu bude klouzat pěkně dlouho !
 
 
Datum: 02. května 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic se nestane jen ti to zasere vnitřek spojkové skříně.
 
 
Datum: 02. května 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel8224    
jestly je jí tam moc tak i jo ale kde jsi to prosimtebe viděl aby se mazalo ozubený kolo na starteru zkrz lepší tření o setrvák ?
 
 
Datum: 02. května 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemate nekdo zbytecnou nadrz ktera by se dala pouzit na spevnenou kostru od pionyra ? myslim neco jako ze simsona nebo z nejake jawy abych ji mohl dat pred sebe a ne mit ji pod prdeli :-) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 8:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
mám nádrž ze simsona v dobrym stavu, má vičko i kohoutek orezlá zevnitř není, jen je oloupaná barva, někdo to špatně očistil a nalakoval na žluto přes zlenou, kohoutek má jen zlomenou packu ale to jsem opravil a funguje bez probklému, na cesnek67@seznam.cz mi mužeš napsat, mám celou kostru na simsona, nechceš třeba tlumiče?
 
 
Datum: 03. května 2010 8:25
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlmut: nelibi se mi je to na me moc velke.. proste skarede
 
 
Datum: 02. května 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: jimmy      E-mail:      IP: uživatel8214    
mam, plechový, z nějaký starý krosky
 
 
Datum: 02. května 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Proc tam nenarves z mustanga?
 
 
Datum: 02. května 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: jawa22      E-mail:      IP: uživatel6582    
mam nadrz mz cernou je malinko tuknuta u znaku mz z obou stran mel sem to na cezete ale ta uz neni tak jestli chces posli email a muzem se dohodnout
 
 
Datum: 02. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je spatne ze je bez kohoutku ale :/ ale dik :-)
 
 
Datum: 02. května 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám doma nádrž z čezety myslim 175/450 bez kohoutku. černá barva a jsou na tem jakési plameny nebo co to je :-D a vepředu je trošku promačkla od řiditek... za 200Kč je tvoje. Pak mam nádrž na 487 ale tu jsem koupil kdysi za 500 tak ji zase za 500 prodavam
 
 
Datum: 02. května 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Jezek      E-mail:      IP: uživatel8998    
Zdar. Nedavno jsem se byl projet na mojí Jawe 250/353 .... cca po 2km mě zdechla a už nenaskočila.....příčina byla nejspíš vybitá baterie(problém s dobíjením). Baterii jsem dobil a těšil se na další jízdu, problém s nastartováním motorky ale přetrval. Zkusil jsem znovu pročistit karbec, seřídit předstih i odtrh, vyměnil jsem cívku a pořád nic (svíčka a kondenzátor - cca 4 měsíce staré). Jiskra lítá bez problémů ale ani neškytne(když stříknu benzin pod hlavu tak taky nic). Nenapadá někoho čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
je to svíčka, určo, mě se to dělo na fichtlu mužeš ještě zkontrolovat odtrh na svíčce,
 
 
Datum: 03. května 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: Jezek      IP: uživatel8998    
přes zimu stála, ale po zimě se ještě dala do chodu a jela. Říkám minimálně 2km v 75km/h zvládla než odpadla.
 
 
Datum: 02. května 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel8224    
jestly ta moto stála přes zimu tak je to svíčka! a to že dávala jisku venku neznamená že bude dávat jiskru i vevnitř kde je pod tlakem a mokrá !
 
 
Datum: 02. května 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jezek      IP: uživatel8998    
svíčku jsem si vyndal a připojenuo přložil k žebru - při stratování jiskru dávala v pořádku.
 
 
Datum: 02. května 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: Jezek      IP: uživatel8998    
Ano, baterie je na 99% - světla svítí bez problémů, kontrolka neutrálu přímo září.
 
 
Datum: 02. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele to že je svíčka 4 měsíce stará,neznamená že bude fungovat
 
 
Datum: 02. května 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Baterii jsi skutečně dost dobil?
 
 
Datum: 02. května 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: fulnek      E-mail:      IP: uživatel6667    
custe chcu se zeptat na pincku mam pouzdro karteru uzavrene ma zavit nebo ne nebo se to da vyklepnut dekujiu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahřát a vyklepnout
 
 
Datum: 02. května 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: TunerM      E-mail:      IP: uživatel5753    
Dobrý večer, chtěl bych se Vás zeptat, kterou svíčku byste doporučil/a na Jawu 21, která solidně chytá za studena i za tepla. Děkuji všem drakům a dračicím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
čau nej svíčka je n15y nebo n14y, taky se tam cdávají německý bosch s nápisem s číslem 7, já mam na sportovnim se zapalkem z motorovky nakou schampion něco 7 je sice zrezlá ale na jinou to nejede,
 
 
Datum: 03. května 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: niklas      E-mail:      IP: uživatel6667    
ahoj jestli ti to nekdo napise jaku tam mas hodit nejlepsi svicku tak mi to napis taky taky sem nad tim uvazoval dik niklas
 
 
Datum: 02. května 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://img5.rajce.idnes.cz/d0507/2/2915/2915578_28e8c4d4c5516e8ecb08a209f410ce4e/images/DSCF2218.JPG z ceho to je pls ta nadrz ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel8693    
je to ze simáče je to kámošovo stroj na nem jezdit je jiny kafe
 
 
Datum: 03. května 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
je to určo ze simáče takovou mam doma
 
 
Datum: 03. května 2010 8:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je..
 
 
Datum: 02. května 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to ze simsona ?
 
 
Datum: 02. května 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
ještě jednou čau, kdybych si chtěl dělat motokáru z jawy, tak při kolika km/hodinu už by mi zadní kola nezatáčely? a popřípadě jak vyrobit diferencial?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevim jestli seš takovej borec, že bys stavěl motokáru s řízenim na zadku, ale asi si měl namysli, při kolika by motokára nezatočila=>mužeš jet krokem a nezatočíš... pokud nemáš diferák, tak jediný řešení je náhon na jedno kolo... jinak ja tam mam udělanou třecí spojku..
 
 
Datum: 03. května 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel8974    
Zdarec draci jak mam vyměnit jehlove lozisko na ojnici u jawa 50 20. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano dá..ale nikdy to neni uplně přesně...když sem kliku slisovával, tak sem ji šoupnul pod lis, jen lehce přitlačil lisem aby čep jen trichu zajel a dalo se pohnout setrvákem.. a pak sem si setrváky vynklem srovnal a svorkama stáhnul aby držely jak mají a znovu zkontroloval jesli jsou přesně a pak pomalu slisovával a pořád kontroloval.
 
 
Datum: 02. května 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: marty      IP: uživatel4510    
jawa cezetak: jak se da teda vycentrovat klika kdyz rozlisujes setrvacniky.Neni to naazka jen me to zajima jestli se to pomoci nejakeho pripravku da slisovat bez toho aniz by se to muselo to melo nejak serizovat pomoci uchylkomeru a soustruhu diky
 
 
Datum: 02. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fermez: k čemu proboha soustruh při rozlisování kliky? :-D...hochu ty fakt nevíš co mluvíš
 
 
Datum: 02. května 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jestly myslis to dole co je zalisovany v klice to doma neudelas pokud nemas soustruch a uchylkomer
 
 
Datum: 02. května 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, chci se zeptat, do baterie se lije destilovaná voda, nebo nějaká kyselina.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom destilka se musí dolívat
 
 
Datum: 04. května 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Pri koupi "baterky" dostanes napln s elektrolytem. Ten tam nalijes. dal pak dolevas jen destilku.
 
 
Datum: 02. května 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
alebo elektrolit
 
 
Datum: 02. května 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3242    
a mezi tema olovenejma elektrodama vytvari napeti voda....to se spolehni:-D V olověnym akumulatoru sou oloveny elektrody a roztok kyseliny sírový. destilka se dolejvá,protoze se vlivem pouzivani voda odpařuje(jak se to furt nabiji a vybiji) a roztok ma vyssi koncentraci a mensi objem a baterka ztraci kapacitu....
 
 
Datum: 02. května 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
dík
 
 
Datum: 02. května 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lije se tam jenom destilka.
 
 
Datum: 02. května 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc s emi s originalnim filtrem mustangovym hnedka zadusi motor ? je to cely uplne cisty...hadice neni derava ani neni skripla.. :-/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
jo GO mam no...ale jelo to tak 4 dny pak prestalo...%) primej filtr..doporucis neco ?
 
 
Datum: 02. května 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3242    
to se stává u motorů po GO....pak skoro pokazdy nechce jezdit s tim husim krkem....nereknu ti co s tim....nekdo to resi primym filtrem
 
 
Datum: 02. května 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ten filtr je novy nebo stary? zkus ho proletět kompresorem a podiv se na jehlu dej ji na druhy zařez shora
 
 
Datum: 02. května 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam...
 
 
Datum: 02. května 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zkus odecpat ty dirky na te krabici co v ni je ukryty ten filtr
 
 
Datum: 02. května 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdarec hoši jak by se dala vyrobit nouzově jehla do šoupátka tak aby v něm držela a šel by ještě nějak vyrobit plisek do plovakovky? Nemam tedka prachy tak to chci nejak nouzove zkusit vyrobit. Dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel8224    
a na co teda jezdíš když nemáš ani korunu ? na přepálenej rostlinej olej ?
 
 
Datum: 02. května 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel8224    
to nemáš 20 Kč na plíšek a jehlu ?
 
 
Datum: 02. května 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten plíšek to si dělám doma i já z kousku hliníkového plechu no ale s tou jehlou teda fakt nevim. vraz tam třeba párátko :-D
 
 
Datum: 02. května 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
upozorňuji že já si nekupuju cigarety a ani nekouřím
 
 
Datum: 02. května 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
misto sigaret si kup ty dily!!!!!!!!!
 
 
Datum: 02. května 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nemam ani korunu:-(
 
 
Datum: 02. května 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi neřikej že fakt nemáš těch cca 50kč?
 
 
Datum: 02. května 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: drhouse21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci, mám problém,při nakopávání Jawy 21 mě ta startovací páka proklouzáva,prostě žádný pohnutí motoru čistě se to sešlápne dolů a pak z5 a nic....musím to roztláčet, ale při studeným motoru to nedělá (někdy občas jo,ale jen zřídka) ale hlavně když je to teplý tak to dělá....už mě to sere...nevíte někdo co stím je ??Díky moc všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 8:38
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
já měl na mustangu problé že sem moch se startpákou pohnou doleva i doprava až dolu a s motorem nic, pružina vracela zas až doleva, rozebral jsem to přetesnil a bylo prasklý kolečko naproti startpáce, to jsem vyměnil, chvilku to fungovalo a pak se sem našlápnul a startpáku zašlápnul až dolů,.... nevim čim to je díky, a spet už nešla, pište na mail cesnek67@seznam.cz nebo sem,
 
 
Datum: 03. května 2010 8:38
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
to je hold nevýhoda pincků, že mají segment v motoru, já mám 175ku a taky sem to měl oholený, tak sem na burze koupil nový za 150kč původní a vyměnil sem ho...175,250,350 to měly u spojkovýho koše
 
 
Datum: 02. května 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: drhouse21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díkec moc :-) sice tu mám dalšíhjo fechtla na ND ae asi nemá cenu ro rozdělávat páč to bude asi taky zmidlený a ani se mi do toho rozebýrání motoru moc echce :-D takže koupím new :-) to se asi aj rovnou vyplatí to znova zatěsnit,vyčistit a co bude ještě v háju vyměnit...ae tak co..tento týden má být hnusně tak hurá do práce ať ty parádni stroje zase můžem vytáhnout ne?!:-D:-)
 
 
Datum: 02. května 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: drhouse21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díkec moc :-) sice tu mám dalšíhjo fechtla na ND ae asi nemá cenu ro rozdělávat páč to bude asi taky zmidlený a ani se mi do toho rozebýrání motoru moc echce :-D takže koupím new :-) to se asi aj rovnou vyplatí to znova zatěsnit,vyčistit a co bude ještě v háju vyměnit...ae tak co..tento týden má být hnusně tak hurá do práce ať ty parádni stroje zase můžem vytáhnout ne?!:-D:-)
 
 
Datum: 02. května 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel7494    
Čus bratrancovi to delalo to same vymenil sem mu segment(ten co tam byl total zedrene zuby),a jeste sem mu vymenul startovaci kolecko(ale nebylo potreba ale....)a pak sme to zkusili a vpohode.Zdar
 
 
Datum: 02. května 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
to nebude spojkou, já myslím že je úplně obroušenej startovací segment(obroušený zuby)...jestli ho chseš vyměnit, nezbývá nic jiného, než rozpůlit motor a vyměnit ho za nové
 
 
Datum: 02. května 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: maty6494      IP: uživatel8745    
čus skus povolit spojku
 
 
Datum: 02. května 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak znova mustang. Karbec jsem vy vařil v octu, pak ještě vyčistil, vyfoukal, je na 100% čistej. Hladina 100% nastavená, tryska 68 a 38. Jehla na 2. nebo na 3. zářezu. Kohout naprosto čistej, sítko papírový, neproteče žádnej bordel. Nakopnu bez otočení plynem-maximální otáčky. Šoupátko nevisí, když sundám hadici, nakopnu a podívám se do díry, je šoupě furt dole. Když vyšroubuju šroubek volnoběhu tak, že tam visí a skoro vypadne, tak to běží stylem maximální otáčky, pak to jakože chce chcípnout, pak zase maximální otáčky a tak dál, když mu pomůžu plynem, tak jsou maximální už furt. Startuje na poprvé. Měnil jsem všechna těsnění, Svíčku jsem dal novou, je mokrá a ještě od výroby bílá. Předstih 1,6mm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9357    
Vyměn obě gufera!
 
 
Datum: 08. května 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9324    
chudá směs, někde ti to saje falešnej luft (pod dynamem, pod válcem, pod přírubou, mezi karbem a přírubou...)
 
 
Datum: 03. května 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je naprostá hovadina, ty papírový sítka netečou, protože máš ucpanej kohout. Když z něj stáhneš hadičku, tak teče, ale protože je přicpanej, tak neproteče sítkem. A jinak to sítko mám úplně plný benzínu, když jsem vypustil plovákovku a pusti lpak benzín, tak tam naběhl, že jsem to ještě neviděl. Benzín tam jde bez potíží.
 
 
Datum: 02. května 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: fermez      E-mail:      IP: uživatel8535    
nevim jak co mas utesneni i kdyz mi neco netesnilo nikdy me to nedelalo to co tobe. Mozna to je tim papirovym filtrem na benzinu ja ho uz nekolikrat menil az jsem zacal propichavat ten papir uvnitr protoze jak tam je vzduch tak to nechce propustit benzin a muzes to otocit jakkoliv je to prd platny tak ten papir skos propichnout tenkym dratem pokud mozno u vrzku aby ti tam nesel bordel. Poustito malo benalu takze to jde dootacek, to se mi taky stalo a vubec ne netahlo
 
 
Datum: 02. května 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3242    
to budou gufera...obávam se že obě
 
 
Datum: 02. května 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě:šíleně to kouří.
 
 
Datum: 02. května 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak maximálně gufero...
 
 
Datum: 02. května 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já řikam že je to falešnej vzduch někde...
 
 
Datum: 02. května 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Cau draci.. kdyz mi odejde inducka nebo kondik.. tak mi jednoduse nebude hazat jiskra ze jo? nebo by me to melo aspon brnet do prstu.. kdyz si sahnu na fajfku? dikes moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
kdyz ti odejde inducka tak te to ani nekopne kdyz das prst do faje a kdyz ti odejde kondik tak te to bude jenom tak lehtat a ne kopat
 
 
Datum: 02. května 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel8610    
čau draci, potřeboval bych poradit co může být s fichtlem když chytne jen při větších otáčkách, na volnoběch vynechává až chcípne, když už se rozjedu tak tahá dobře ale při nižších otáčkách chcípne, když přidám plyn tak to vyletí do otáček až zachvíli, jakoby ho to zdusí když přidám plyn, předstih mam o.k. válec je nový už zajetý, píst a kroužky taky, trysky jsou o.k.,svíčka má pěknou jiskru,filtr je nový, jehlu sem dával na jiné zářezy a nepomohlo. díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3242    
vysoko hladina a nebo tryska,mozna jen ucpanej vzduchovej filtr a nebo vyfuk
 
 
Datum: 02. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
mozna ti to nekde netesni pod karbecem nebo pod valcem ci hlavou
 
 
Datum: 02. května 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zkus to poštelovat
 
 
Datum: 02. května 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
čau hale kdyz budu zejtra pulit motor babetu 210 tak se chci se zeptat jestli se mi jako nerozsypou ty převody ? (mám dvourychlostní) prosím ? a jak se to má správně půlit jako jak to de popořadě ? (zasebou) ? pls dyžtak mi napište dík čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
zdar lidi prosimvás skládám u maneta 125 spojku spojkovej koš mám nasazenej a za boha si nemužu spomět jak tam mají být ty lamely a meziplechy,nevíte kde bych na netu sehnal nějaké schema jak to tam má být ? nebo popsal by mi to někdo šikovně ? a má tam byt pět lamel že ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
kámo asi si ještě nikdy tu spojku ani neviděl tem je tech plechu víc i takovej tenoučkej pak střední pak taková velká krava ....
 
 
Datum: 02. května 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: 634      IP: uživatel9321    
je to prosté! koš-korek-plech-korek......poslední plechové nebo duralové víko.
 
 
Datum: 02. května 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: Babula      IP: uživatel7965    
Zdar, jak vyměnit gufero na klice ? Potřeboval bych návod jak postupovat , známej říkal že mi tam teče olej na kladívka a proto že mi to nejede.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to gufero nedloubej..našroubuj do něho vrut a vytáhni ho za něj..a až tam budeš dávat nový,tak ho dej do mrazáku na 10 minut at se smrskne
 
 
Datum: 02. května 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
odsroubujes víko pak sundas zapalovani drzi na dvou sroubkach ty musis nejdrive odsroubovat, pak vyndas vacku a nasroubujes tam sroub M8 a utahnes poradne melo by to magneto upadnout pokud nejdes scitem bouchnes to hlavy sroubu a pak este utahuj melo by to jit pak to gufero musis nak vydoubnout
 
 
Datum: 02. května 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
cau draci cim to muze bejt ze se mi upionyra hreje hodne prevodovka kolikrat neudrzim ruku nani a stava se to ze zajizdy obcas kuli tomu podfoukne naky gufero takze to chcipne a zase chyti. Krouzky maj najeto 4700 km valec vybehanej nebyl-kompresy ma nadhernou, vykon suprovej davam si kde jakyho fichtla askoro vsechny kopce za 3. Vejfuk je taky cistej tak uz nevim vcem to hledat olej do benzinu pouzivam polosyntetiku 2T znacky OIL je to polsky a hreje se to mozna od ty doby co ho pouzivam ale pritom vykon stim olejem se zvysil tak nevim jestli to tim muze bejt protoze valec se neprehrejva dokopcu se neutavuje. pomoc uz nevim co to muze bejt elektryku jsem serizoval. Svicka ma tmavsi cihlovou barvu spis hnedou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: fermez      E-mail:      IP: uživatel8535    
ok skusim sundat retez jestli to pujde vone, a nemuze to bejt ucpanym filtrem?? kontroloval jsem ho mozna tak pred 4000 km
 
 
Datum: 03. května 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3242    
mustangisto ty mas tolik zkusenosti ze muzes nekomu rikat na co má a na co nema jezdit?? Vzdyt este ani nemas obcanku...... Pokud se motor hreje,ale valec s hlavou maj normal provozni teplotu tak to vzdycky znaci nejaky nadmerny treni v prevodovce.....jestli si delal novy futra a sou festovní,pridreny loziska v prevodovce,nevhodnej olej atd.....sundej retez a skus si na neutral zatocit rozetkou jestli jde volně...
 
 
Datum: 02. května 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: mustagista      IP: uživatel1553    
special tam nedávej davej tam jenom natural a do té převodovky zkus nalét třeba převoďák do traktoru možná to pomůže
 
 
Datum: 02. května 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
zatim jezdim na special cerstvej, kdyby foukaly gufera tak to nebude mit vykon ne?
 
 
Datum: 02. května 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to nebude tim ze jezdis na special s technickaem .... jinak gufera po 4700km uz moc novy nejsou... :-)
 
 
Datum: 02. května 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nejde mi dohlavy ze to tahne porad krasne i lip a najednou se zacla hrat prevodovka premejslim jestli nemuze podfukovat gufero ale to by nemelo vykon a jsou novy maj nalitano 4700 km
 
 
Datum: 02. května 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jo je tam PP 90 porysku dneska jsem to kontroloval
 
 
Datum: 02. května 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
máš tam olej ?
 
 
Datum: 02. května 2010 18:53
 
<  1223  1224  1225  1226  1227  1228  1229  1230  1231  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 23:04:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu