Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 http://opera.aukro.cz/item1024578263_moped_babeta_210_doklad_babetta_210.html
zdar, máte s tím někdo zkušenosti?? to si jako můžu sám vyplnit?? nebudou s tím problémy u policajtů??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 10:21
 taky by me to zajimalo,sice babettu nemam ale koupim si to,nikdy nevim jestli se mi to bude hodit..  tak se ptam taky,muzu to vyplnit sam a nic vic k tomu nepotrebuju? (krome motocyklu samozrejme  )
Datum: 05. května 2010 10:21
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 platí teda že při největším otevření kladívka má být vzdálenost mezi kontaktem a kladívkem 0,4 mm ? a mám první nastavit odtrh a pak předstih?přece když nastavím ten odtrh a pak ten předstih tak tím zase pohnu odtrh ne?nebo jak to prosím vás je? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 18:05
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 mi se ty tyčky taky poohybaly a udělal jsem je z vrtáku dal mezi to kuličku a je to vpoode ten vrtak je aspon z tvrdsiho materialu
Datum: 05. května 2010 18:05
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 ok díky moc a ještě jestli máš prosím chvilku?podivej se na to.co to mohlo být?  mám Jawa 223-mustanga.mám tam nové : pístní kroužky,filtr sání,svíčku,plyn lanko atd.vše nově udělané.mám krásně vyčištěnou nádrž,vyvařený karburátor + trysky vyčištěné. No ale k problému.:nemůžu ho ZANIC nastartovat ani roztlačit.při nakopávání to je ůplně mrtvé a při roztlačování to sem tam blafne jako že už by to i chytlo ale nic... :-" zkoušel jsem nastavovat odtrh i předstih ale vůbec nic se nezměnilo.  když zkouším jiskru jestli svíčka dává tak dává a zároven je jiskra mezi kladívky.kámoši říkali že by to moh být kondík ale ten jsem zkusil vyměnit a to samé.možná je to náhoda že nefungoval ten druhý kondík protože to bylo půjčené z pionýra který stál 15 let.jsem ůplně kok.. z toho.už mě to pomalu přestává bavit už jsme fakt hodně špatný z toho.
Datum: 04. května 2010 22:51
 no...mohlo by se to začít ještě víc ohejbat a třeba začít drhnout...ale jestli to do ted fungovalo tak bych to nehrotil
Datum: 04. května 2010 22:45
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 ok.díky moc.  a prosím tě ještě jak sundám pravé víko a v levo je takova guma na tom krytu.proste od spojky ta tycinka co se da vytahnout.tak vadí moc když je trošku křivá?co to bude dělat za bordel?
Datum: 04. května 2010 22:41
 jj, 0,4mm, a napřed odtrh....když změníš předstih tak ti za předpokladu nepokřivenejch dílů zůstane odtrh stejnej....
Datum: 04. května 2010 22:38
 zdarec, neni tu nekdo, kdo jezdi s fichtlem v okolí Olomouce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:52
Jméno: aredno
IP: uživatel9335
 čau fichtlari ......valec mam po 6 výbrusu mam tam jednokrouškový pist.... a ted jak to mam spravne zajet ?????? ..... na jakej zarez mam dat jehlu, jak mam redit benzin z olejem (s jakym olejem ) ??? motor potrebuju co nejdrive a dobre zajet, protoze mam za 3 tydny první závod !!!! tak pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 21:35
Jméno: Artt
IP: uživatel3741
 no prave ze v cim nizsich otackach jedes tim lip protoze ty novi pistni krousky a valec do sebe lip zapadnou a pak to povali jak ... a moc nepřehřivat jen tak pomalu a treba 2 tydny každej den a neprehrivat
Datum: 08. května 2010 21:35
 zase tak v nízkejch otáčkách ho nedrž...
Datum: 04. května 2010 22:40
 Jehlu dat do třetího zářezu z vrchu,nějaký lepší olej a míchat ho tak 1:20 - 1:25... motor tak prvních 300km držet v nízkých otáčkách,nijak ho nevytáčet,zbytečně nejezdit do kopců.....pak mu muzes pomalicku davat ale ne dlouhodobě jestli od toho mas papíry a mas ridicak tak to za ty tri tydny mas zajete 2x... po 1500Km už by to melo byt komplet zajeté takže už to můžeš hnat co to dá
Datum: 04. května 2010 21:58
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 05. května 2010 14:42
Datum: 05. května 2010 14:42
 Je to u té nabídky vyfocené tak bych řekl že ano... ještě se chci zeptat jake mate skusenosti s timto karbecem. Chci ho taky do babetty 210,nechci ho aby mi nejak zvetsoval vykon ale chci ho kvuli tomu ze s origo karbecem mam porad problemy. Jde mi o to abych se furt nemusel hrabat v plovákovcce a vecne rovnat plováky atd...je tnto karbec spolehlivý? a jeste jestli to s ním nepojede hůř než s origo karbecem. dík
Datum: 04. května 2010 21:45
Jméno: zdeno
IP: uživatel6313
 Zdravim Mam čz 250 včera sem jezdil bez problemu chcipl jsem motorku a zaaparkoval motorka jela včera asi po 6 letech tak sem asi pul hodky jezdil a dneska nechytala i kdež to bylo asi dost přehlceny jiskru hazi benzin smrdi ale nechyta.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 23:20
Jméno: zdeno
IP: uživatel6313
 n benzin je čerstvy a už se mi zda že je to ok ale uvidim no jinak dik
Datum: 07. května 2010 23:20
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 ten benzín tam byl taky 6 let??? já myslím že to dělá na 100pro svíčka,
Datum: 05. května 2010 15:43
 No zkusil bych jinou svíčku a nebo třeba sklepnout elektrody tomě taky hodně pomohlo.Nebo tu svíčku co tam máš tak vyndej a odrbej ocelák i mezi kontakty aspon hadříkem
Datum: 04. května 2010 21:26
 Zdravím draci.Zajímaloby mě jak to je s odtrhem???Když ho budu mít velký tak to moc točit nebude a spíš to bude táhnout a na malý zas to bude točit dobře a průběch výkonu bude taky jinej nebo jak to je ????Třeba u jednoho mýho fíka jsem musle hrozně velký odtrh a jelo to s tím dobře a u dalšího zas musím mít malý jina kto nehodí ani jiskru.  Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 22:36
Jméno: VladaS
IP: uživatel7436
 Odtrh má bejt 0,4mm když budeš mít moc velkej tak ti to kladívko nebude ve vysokejch otáčkách stíhat. Když změníš odtrh tak se ti změní i předstih, jasně že se tim změněj vlastnosti motoru.
Datum: 04. května 2010 22:36
Jméno: petrson
IP: uživatel7902
 CAW DRACI.. mam takovej blbej dotaz když zvednu nebo snižim jehli v karburátoru. čeho tim dosáhnu?? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:28
 Tím měníš bohatost směsi. Jehla ovlivňuje směs zhruba v rozsahu 1/4 až 3/4 plynu. Zvednutím obohatíš, snížením ochudíš.
Datum: 04. května 2010 21:28
 cau draci. potreboval bych trochu pomoct. Na 638 mi nechce tahnout 4. rychlost proste i kdyz roztocim 3 k 5 000 a preradim na 4 tak je udusena a nechce tahnout. vzduchovej filtr je cistej, svicky cihlovy a zapalko mam VAPE SZ 17. Co ji nyho by to mohlo delat ? valce skoro schudek nemaj - jsou OK. 4. rychlost se vyhoupne na 3500 otacek, rozjede se na cca 110km/h a dal proste nevyleze  . dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:57
 kroužkama to nebude podle mě
Datum: 04. května 2010 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkusil bych vyměnit kroužky
Datum: 04. května 2010 21:32
 ty uz sem vycistil. na brzdy sem taky koukal to jsem zapomel napsat .BTW hadr v sani neni
Datum: 04. května 2010 20:55
 za předpokladu že ti to nepřibržďuje, tak bych šel po vejfukách...
Datum: 04. května 2010 20:54
 Čus.Prosim vás chtěl bych se zeptat na pruměr válce a pístu protože si chci koupit new.Chtěl bych vědět co mam změřit jestli pist bo válec.A to číslo co změřim jestli je u toho novýho pístu stejný bo s rezervama a jakej kroužek?Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vem si do mototechny válec s sebou a oni ti napasují píst i kroužky
Datum: 04. května 2010 21:33
 Prosim vas sem tu novej a tak nevim ci se tu da stahnout ta prirucka chtel bych ji vytisknout ... ale nevim kde se to ma stahnout ? pls poradi mi nekdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 20:11
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=6
Datum: 04. května 2010 20:11
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale prosím vás neznáte nějakou stránku nebo by jste mi nepopsali jak mám zjistit jakej potřebuju průměr pístu a nevím ani kolikátej mám výbrus ? jako jak se dá změřit ten píst do válce a kroužky ??? dík čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 20:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 výbrusy jdou po 0,25mm. Základní vrtání je 38mm. Maximální množství výbrusů je 8 tzn. průměr vrtání 40mm. Vem si šupléru, dej jí do válce a změř si to  Pokud má válce o průměru 38mm takže nultý výbrus, potřebuješ píst a kroužky o průměru 38 mm
Datum: 04. května 2010 20:18
Posl.aktualizace: 07. května 2010 21:01
Jméno: davis
IP: uživatel455
 alois - podle toho co tam píše, tak ten pérák je asi toho dědy, tak nechápu proč by mu ho měl brát a prodávat. A třeba na motorce už nejezdí, jen chtěl předvést, že na tom ještě ujede
Datum: 07. května 2010 21:01
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 05. května 2010 16:15
Jméno: ALOIS
IP: uživatel2970
 joooo, kdyby se vysekal, víš jaká by byla škoda toho péráka???? taovej pěknej ty si blázen že ho na nem nechaž jezdit, sežen mu fichtla a toho péraka prodej ne?
Datum: 05. května 2010 15:50
 Podle mě je to paráda že ten pán ve svém věku jede na motorce...bohužel já už nemám ani jednoho dědu
Datum: 05. května 2010 7:16
 No tak nevite jak na tom je, ale škoda že vypnul tu kameru, protože se děda nějuak rozjel proti garáži
Datum: 04. května 2010 21:42
 A jeste k tomu jawa....
Datum: 04. května 2010 20:22
 premyslej trochu, chapu, ze se nechtej konicku vzdat, ale takovej clovek ma uz hoodne pomale reakce a myslím si, ze i zákony uz moc dobre nezna... je to nebezpecny v tomhle veku neco ridit... a o to vic je to nebezpecny, kdyz je to motorka
Datum: 04. května 2010 20:08
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec před měsícem sem těsnil motor tmelem Paulínem ani kapička oleje na zem nespadla .
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 14:18
 Ja mam motor u pionyra po generálce těsněný paulinem,mám na tom najeté asi 400Km ale od pondělí uý´ž s tím budu jezdit legálně po silnicich tak to bude nejakch 1000Km týdně. Jestli to poteče tak se zastřelím... Jinak ten červený tmel to je fakt bomba. On ztuhne,udělá ze sebe takovou dost pevnou gumu a nepropustí nic... paulin se ždy rozsračkuje
Datum: 05. května 2010 14:18
 Brzo budu dávat do kupy motor po GO, tak právě zvažuju čim to utěsnit... lukopren, paulin, s papirem nebo bez???
Datum: 04. května 2010 22:44
 Taky nemám s paulinem problém.
Datum: 04. května 2010 21:31
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Když píšu rychle tak píšu s chybami když píšu po málu tak bez chyb píšu.
Datum: 04. května 2010 21:17
 jawa50: prosimtě to takhle píšeš schválně nebo fakt neumíš česky?
Datum: 04. května 2010 21:01
 normal paulin s černým vrchem..stál zahovno...zlatý červený tmel.... kdyby sme na servise použily byť jednou paulin to by bylo škody na autech
Datum: 04. května 2010 20:57
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Já uš měsic jezdim a jakej ten tmel měl vršek bylej nebo černej?
Datum: 04. května 2010 20:51
 to ptotože ti to měsíc stálo...  ..jako já sem ho použil na 2 motory..postupoval sem podle návodu a pokaždé to teklo.
Datum: 04. května 2010 20:43
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Datum: 04. května 2010 20:35
 co tím chtěl básník říct???
Datum: 04. května 2010 20:21
Jméno: marek
IP: uživatel5758
 Jde spravit prasklá motobaterie,třeba zatavením nebo podobně?Nejde tak o díru jako spíš o propálenou rýhu a v jednom malém místě prosakuje takže je pořád vlhká.Jinak je pořád nabitá.Jedná se totiž o fungl novou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 6:49
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Leda pokud by jsi jí nabil na plno, vylilelektrolyt a přelepil. S náplní ty průsaky brání slepení.. Kdysi jsem taky takovej problém měl, ale vždycky to nakonec prosakovalo, tak po několika marných pokusech šla pryč... ale popravdě to byla doba kdy se ještě třeba neprodávali kvalitní dvousložkové epoxydy
Datum: 07. května 2010 6:49
 zdarec, nevíte, na kterých benzinkách berou euro?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 15:54
 to si to padělal že nezajdeš do směnárny??? nebo máš kufřík plnej malohodnotnejch bankovek?
Datum: 05. května 2010 15:54
 taky bych řekl že skoro na každé ale řekl bych na Euro Oil
Datum: 04. května 2010 20:00
Jméno: stadionak
IP: uživatel9077
 na těch novějších
Datum: 04. května 2010 19:43
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 já myslím že snad na každé
Datum: 04. května 2010 19:39
 zdar .. chci se zeptat kdybych dal an fichtla karbec dell orto 21 co vsechno bych msuel upravit krome kolinka ? musim mit jeste neco specialni na to ? mam akorat stejskyho valec, GO motoru a budu si asi kupovat ten karbec.. tak co teda ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 9:50
 zdar no ani pripadne nic ale muze se ti uchcavat nejlepsi bi bilo kdibi sis udelal klapku
Datum: 07. května 2010 9:50
 dobrý den chtěl bych se zeptat estli někdo neprodáváte náhodou papíry na jawu 05 a nebo na jawu 20 ma uz doma pionýry několik let a chtěl bych s nimi virazit také na silnici.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 15:58
 cau kamarád prodává papíry za 1000kč na jawu 20-21 ma novou značku, nově zaplacenou pojistku, psané na něj,
ale ja shanim papíry jen na 05 když seženeš budu rád v případě že seženeš jen ty na 05 tak byvh je vyměnil za ty na dvacet
Datum: 05. května 2010 15:58
 Dobry den taky bych mel zajem o papiry na pionyra. Dekuji za nabydky...
Datum: 05. května 2010 15:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čus napiš mi na icq 463-310-564 a já ti dám kontakt na kluka co prodává papíry za 500-600kč
Datum: 04. května 2010 21:42
Jméno: jenda
IP: uživatel7902
 Ahoj draci. Prosim o pomoc\\r\\nUdělal jsem generálku motoru, motor krásně šlapal, tak jsem nechal udělat výbrus. a po namontování výbrrusu si motor ani neškrtne. \\r\\nKdyž stříknu benzín pod svíčku tsk to jednou blafne a pak nic.. normálně to háže jiskru , karburátor je vyčištěnej vejfuk je vypálenej a zapalováni vyčištěno. tak newim co s tim. Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 20:24
 fermez: radši mlč... tady píše že ani neví jak se zvedá jehla v karburátoru.....tudíš když dělal go, tak pochopitelně sundal zapalko a ted ho jen nasadil a ani neví že se musí seřídit předstih....častá příčana toho proč to nejede těm co tomu moc nerozumí...
Datum: 04. května 2010 20:24
Jméno: jenda
IP: uživatel7902
 jak zvednot jehlu to jako v karburátoru? nebo kde??
Datum: 04. května 2010 20:03
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 draku mě dělala to samý moje 555, taky po go včetně výbrusu, tak sem zvednul o jeden zářez jiskru a hnet to chytlo a šlape jako hodinky, zkus to
Datum: 04. května 2010 19:39
 To muže byt buď předstih,nebo,odtrh,a, nebo máš špatnou svíčku mě to taky dělalo 1 sem nastartoval hned to zdechlo a po 2 uš sem nenastartoval.
Datum: 04. května 2010 19:29
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tohle neni prectihem jestli to predtim jelo tak to musi jet stimhle prectihem i tetka pokud si snim uz nehnul tak nanej nesahej a jestli si myl elektryku tak doufej ze si nenamocil tu izolaci na nasroubku co drzi pohromade kladivko kondik a vyvod na inducku protoze bys ho tim seskratoval tak skus jestli svicka hazi jiskru
Datum: 04. května 2010 19:17
 to vypadá na špatně seřízený předstih!
Datum: 04. května 2010 19:09
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to vypada ze to nekde netesni bud pod karbecem,pod hlavou nebo pod valcem. Tak to pretesni koukni jestli to neni zespoda mokry pokud ne tak to bude spis karbec
Datum: 04. května 2010 19:03
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 no vyčištěné zapalování neznamená dobře seřízené  a zkus když tak ještě včistit kohoutek, třeba ho rozeber, profukaj vsecky dily kompresorem.
Datum: 04. května 2010 18:54
 Čau draci chci se zeptat jaké je číslo té červené barvy na fichtlu? někde sem tu četl že je to RAL 3004 a to druhy je myslím ČSR 8404 je to tak? a ta barva RAL 3004 je nějaká tmavá?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 červená (vínová) je bud Ral 3004 a podle ČSN je to 8850
Datum: 04. května 2010 21:49
|



|