Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nemá někdo odkaz na katalog ND JAWA-ČZ 150 352?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 21:08
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,nevíte jaký je rozdíl mezi motory: OHC a OHV ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 12:35
Jméno: Jenik
IP: uživatel9399
 zdarec. OHV má v hlavě jen ventily a zdvihé většinou pomocí vahadel a zdvihátek, vačka je v bloku. OHC má v hlavě i vačku. nepoužívá vahadla.
Datum: 12. května 2010 12:35
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 jinak pro predstavu vetsina dnesnich motoru 4t ma ohc, tudiz hridel v hlave , typis ohc byly treba indiani
Datum: 09. května 2010 21:16
 Lama ma pravdu
Datum: 09. května 2010 21:10
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 To jsou rozvody 4T motorů. OHC vačkový hřídel je v hlavě, OHV vačkový hřídel je mimo ( na boku motoru ) a přes zvedací tyčku se ovládají ventily
Datum: 09. května 2010 21:02
 Cus,nevite nekdo,nebo nemate navod jak udelat klapkove sani na fekala,mam tam dellorto,tak aby se neuchcaval.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel9381
 futro nevydrží nic,chce to jehly
Datum: 10. května 2010 21:01
 a jaká je klapka v autě proti uchcávání?
Datum: 10. května 2010 20:17
 venca: práveže futro vydrží na závody víc než jehla
Datum: 10. května 2010 19:57
Jméno: venca
IP: uživatel8693
 pic hale ja dal na svoji 05 co ma 2 vybrus karbec jikov 2918hc z čz 150c a jede to jako krava akorat mam snizenou hlavu a vylesteny kanaly ale musis dat poradnou kliku bronzový pouzdro vydržělo cca 4 dny
Datum: 10. května 2010 18:21
 kdyz jsem na tom dnes jezdil,tak se mi nezdalo ze se to uchcava,ale ze jsem to tu cetl nize tak me to zaujmulo a myslel jsem ze to pro ten karbec bude lepsi...
Datum: 09. května 2010 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 evidentne se bavite o koze a o voze........cezetak se bavi o jazyckovym sani-nesymetrický rozvod a czechino mysli klapku v karbecu jako ma treba skodovka......rada pro czechino: Zapomen na tyhle kraviny a pokud se ti jawa ulejvá,tak sniž hladinu a pripadne pouzij mensi trysky.....jinak dellorto z nejake 175 je na fichtla moc velký pokud ma difusor nad 21mm a uchcavat se bude vzdycky......
Datum: 09. května 2010 21:45
 ok,staci takhle odpovedet...ja mel jenom strah ze kdyz je tam karbec ze 175ccm tak se to bude uchlastavat a nekde niz jsem tu cetl o klapkovem sani,ze by se melo namontovat k ladenemu karbecu...
Datum: 09. května 2010 21:43
 ne, takhle se klapka nepoužívá....já mám na závoďáku (05 RS) karbec s difuzorem 20mm vůbec kvůli tomu neni potřeba dávat klapku
Datum: 09. května 2010 21:38
 tak kdyz mi to pred tim nikdo nevisvetli tak nevim ze je to rozdil auto-fichtl co se tyce klapky. Jenom nekdo zacne rikat ze jsem blbec no diky za vysvetleni frajere...ale klapka se muze uzit i pri nadmernem privodu paliva,kde zajistuje aby se motor neuchcal coz je muj pripad...ja jsem pouze chtel vedet jak tu klapku vyrobit...a na to si mi neodpovedel frajo!
Datum: 09. května 2010 21:34
 si pěkný trouba...klapka u auta je ŠKRTÍCÍ KLAPKA....ta reguluje přívod vzduchu...ale u motrky klapka do sání funguje uplně jinak...používá se třeba když máš upravený válec př: 3kanál vedený pod karbecem...v takovém případě by nebylo možné užít základního rozvodu pístem, protože by všechna nasátá směs letěla zpět do karbecu... nebo při sání do klikového protoru, kde klapka uzavírá sací kanál, aby necházelo opět ke vracení směsy.... takže plácáš kraviny
Datum: 09. května 2010 21:21
 Jo nevim jak funguje udelana samo doma...vim jak funguje v aute,a prave ze mam dellorto z nejake 175ccm tak chci klapku aby se to neuchcavalo...a kdyz neumis poradit,protoze to zrejme nevis tak tu zbitecne nepis kraviny a posmesky pitomecku!
Datum: 09. května 2010 21:15
 dellorto je důvod proč chceš klapku? víš vůbec k čemu klapka slouží a jak funguje? NE nevíš!!!! si trouba.....nemám slov
Datum: 09. května 2010 21:01
 Na kolik vyjde komplet generálka motoru na fichtla(nepočítejte výbrus, nářadí a stahováky atd.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:09
 Standa má pravdu většinou je to tak 3000 tis. ale já dělám vše pořádně takže tak 4000 a víš ...když to udělám jednou pořádně tak se mi ten motor určitě odmění za mou péči
Datum: 10. května 2010 19:09
Jméno: standa
IP: uživatel9378
 vybrus,ojnice+repas kliky,loziska,gufera,segrovky,tesneni,primár+spojka,futra předlohy + potřebný věci okolo.....když to uděláš komplet,tak neni problém se dostat i na 4000,- ale to uz jsou pak původní jen bloky.....znamej koupil uplne vsechno nový a zkončil na necelých 6000,-,ale to už bylo přehnaný.....běžná neodfláknutá GO motoru vychází na 2500-3000......vymene gufer,lozisek a tesneni se nerika GO a vychazi na 500,- to sou pak ty vysypaný kliky a prevodovky na novejch výbrusech
Datum: 10. května 2010 15:13
 sry sem to sem dal dvakrat  3 litry mě připadá fakt dost, co všechno se tam mění???
Datum: 09. května 2010 22:15
 za ty prachy si tam musel měnit snad uplně všechno... ložiska + gufera +-300, spojka tak 200, kliku novou nepotřebuješ, stačí ji nechat seštelovat vyměnit čep, futro a vyvážit ale to asi ani neni nutný, stejně by ses měl vejit do 1000,-
Datum: 09. května 2010 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 počítej trojku,normalni cena kdyz se to neodflákne.....
Datum: 09. května 2010 21:47
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 repase kliky počítej 700 a výš
Datum: 09. května 2010 21:32
 za ty prachy si tam musel měnit snad uplně všechno... ložiska + gufera +-300, spojka tak 200, kliku novou nepotřebuješ, stačí ji nechat seštelovat vyměnit čep, futro a vyvážit ale to asi ani neni nutný, stejně by ses měl vejit do 1000,-
Datum: 09. května 2010 21:22
 Proboha, vždyť klika stojí tak 1000Kč, co tam stojí těch dalších 1800? Ložiska?Gufera nebo tmel?
Datum: 09. května 2010 20:51
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 podle to ho jak az moc komletni , me stala 2800 i z klikou bez vybrusu
Datum: 09. května 2010 20:44
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau hosi je velkej pruser kdyz sem na kliku nedal lozisko s vuli c3 ? ale normal
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 0:47
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Céčkové ložiska mají nepatrně zvětšenou radiální vůli proto, že po montáži a vychladnutí karteru se vnější kroužek trochu stáhne a navíc při obrábění děr pro ložiska je tam také určitá tolerance, takže některá díra může být i těsnější. Samozřejmě, že je vhodnější tam dát ložiska třídy C. S normálním ložiskem by se nemělo nic stát, za provozní teploty se karter zase trochu roztáhne a to o něco více než vnější kroužek ložiska, takže se vůle dále nezmenší. A navíc je ložisko ochlazováno směsí.
Datum: 10. května 2010 0:47
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 co by si stando poradil ? podle me ty loziska vuli dostanou a le az po pekny davce kilometru
Datum: 09. května 2010 22:10
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 pokud by se to melo rafnout,tak by se to raflo uz po prvnim ohrati na provozni teplotu.....kdyz se nepouzijou loziska s vhodnou vuli tak by motor mel teplej vadnout
Datum: 09. května 2010 21:49
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 no tokousnuti se bojim sem takovej domoladič a ten fichtl celkem jede ,bojim se ze se to pri 80 kmh kousne ja zkoncim v poli  a tomu zajizdeni sem taky moc nedal , netocil sem to tak prvnim 5 km a pak plno knedlo , motor se nepridiral ani necukal jenom linearne do urcity hranice ztracel pruznost a odezva na plyn se zhorsovala ,
Datum: 09. května 2010 21:14
 myslim že když ho slušně zajedeš tak ono si vytvoří vůli a nekousne se... já jsem to dřív taky nevedel že to chce C3,dal jsem to do babetty,zajel jsem to a už rok s tím jezdím stylem: co to dá... mam najeto 8 000Km a pohoda
Datum: 09. května 2010 21:08
 je možný že se ti kousne
Datum: 09. května 2010 20:52
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 A to je nejlepší nové kartery, jsou na to lepidla ale tomu bych moc nevěřil
Datum: 09. května 2010 20:49
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 V nejhorsim pripade se ti loziska kousnou a protoci se v karterech...
Datum: 09. května 2010 20:48
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 c3 nepotřebujou tolik mazat a jsou dělané na větší teploty než normální ložisko...asi to nebude mít takovou životnost
Datum: 09. května 2010 20:45
 Ještě dotaz pro ty, kdo mají mezitipa 150 352. Natočil jsem takovéhle video, to stejné se děje, i když tam zapojím zapalovací cívku(teď tam byla zapojená světelná kvůli montáži externí cívky pod nádrž). Jaký maj potom smysl ty kladívka? Jinak, nehází to jiskru, už se s tim seru hrozně dlouho, zkoušel jsem indukčku pod nádrž, origo Vn cívky, prostě nic. Teda jednou mi to hodilo 2X jiskru(slušnou) a víc nic. Setrvačník sebraný z normálně pojízdné motorky tomu nepomohl(mám pocit, že někdy jemně drhne o cívky) A jinak ten měřič na videu neberte moc vážně, už má slabá baterky a proto vynechává části číslic. A jinak jsem tam řekl drobnou nepřesnost, mělo tam být odpor se prakticky nezměnil http://www.youtube.com/watch?v=DNJrZdwYJAY
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 20:38
 Zdarec hosi mam problem jak zdelat primarni kolecko??nicim to nejde poradte nejaky fígl.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 21:51
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 pujc si od nejakyho souseda normalni dvouramenej litinovej stahovak a mas po problemu!!
Datum: 09. května 2010 21:51
 ty vole to si mi připoměl mu j problém na mustangu, nešlo to zaboha dolu a pak jsme s kamarádem udělali stahovák, asi cm tlusta pasovina, zavit a po stranách šrouby na kterych byla pasovina vypadalo to jako dvouramený stahovák pořád sem to utahoval jak debil a nešlo to tak jsem vzat kladivo a do toho šroubu ránu a taky ne, nakonec mi při utahování prasklo jedno rameno  , ale svár byl opravdu dobrej, tak jsme to zavařili autogenem, pořádně sem to dotáh a do toho šroubu sem se musel trefit paličkou pětikilovou a pak to konečně sjelo, strávili jsme si tím cely odpoledne,
Datum: 09. května 2010 20:55
 Nebo možnost použít tří nedo dvouramennej stahovák. Když ho doma nemáš tak použí to co píše Lama
Datum: 09. května 2010 20:43
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Je na něj stahovák, pasovina ( tloušťka alespoň 5 mm ) 2 díry s průměrem 8 mm ( rozteč tak nějak jak je velké to kolečko, nechci radit kraviny ) 2 šrouby s matkami ( osvědčily se mi vraťáky, ale možná to normálním půjde také ) Postup je jednoduchej- Nasadíš to na klikovou hřídel přibližně v prostředku té pasoviny ( podložit kouskem dřeva, aby se nepoškodil závit na klikovce ), nasadit šrouby ( hlavičkami dolů, tak aby ty hlavičky byly v mezerách mezi zuby primárka ), z vrchu dát matičky a postupně utahovat a ono to krásně sjede ( kdyby ne tak z vrchu trošku poklepávat do středu pasoviny, resp. tam kde je zapřená klika )
Datum: 09. května 2010 20:41
 Tak jsem se nudil, ve 21:00 jsem se chopil zlaté barvy za 35.80Kč, stětečku z mého plastikového modelářství a do 24:00 jsem byl v dílně. Následující den jsem ještě od 10:00 do 12:00 pokračoval v činnosti. Výsledek posuďte sami. http://ondragam.rajce.idnes.cz/Olinkovani/ Skoro celé jsem to nalinkoval na motorce a bez maskovací pásky, sundal jsem si jen kastlíky, světlo a částečně nádrž. Co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 21:51
Jméno: kakadu
IP: uživatel2168
 Sorra, ale jevi se mi to jako pekna prasecina !
Datum: 14. května 2010 21:51
 pěkný =),ale jak říkal jony,taky bych si asi raději koupil tu pásku,drahá není a vypadá to potom moc pěkně,ale máš to pěkný  ..snaha se vždycky cení
Datum: 09. května 2010 23:01
 Jojo, ruce se mi klepali hlavně u světlometu a u blatníků. Zblízka je to trochu roztřesené, ale vypadá to rozhodně líp než bez linek a navíc jsem něco takového dělal prvně.
Datum: 09. května 2010 20:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jo pěkný, dělal jsem něco podobnýho s pomocí pásky........ akorát sem měl ty linky na kastlíkách tlusčí, teĎ už bych si ale koupil na fichtlkramek.cz zlatý pásky který se jen nalepí a drží, je s tím míň práce a nekdo se s tím míŇ naptápí než to dělat rukou
Datum: 09. května 2010 20:36
Jméno: Jump
IP: uživatel9023
 Ahoj, jak sundám ozubené kolečko s nabojem-to co je na něm z druhé strany sekundáro, motor rozpůlený, zkoušel jsem ho vytahovat ale nejde...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 20:24
 NAzdar lidi potřebuju poradit se simsonem , když tam dám jakou koliv rychlost a chsito roztlačit ta se to zakousne a nejde stim ani hnout . Poreďte mi prosim co by to mohlo bejt diky moc a čau dystak piste na RVanousek@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 21:36
 co na to rict simson je na prd kup si fika.
Datum: 09. května 2010 21:36
 zadřený píst nebo ložisko... hod ho ze skály a kup si jawu
Datum: 09. května 2010 21:19
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Posl.aktualizace: 09. května 2010 20:42
 GRITS-MY LIFE BY LIKE
Datum: 09. května 2010 20:42
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jo díky
Datum: 09. května 2010 20:29
Jméno: aleš
IP: uživatel6617
 Je to song od GRITS-my life be like 8-)
Datum: 09. května 2010 20:23
Datum: 09. května 2010 20:22
 cus co je na te jawa 22 expori do usa ze ma 4kone co je nato upravenyho.cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:48
 tak pánové se zvyšujícím se kompresním poměrem vzrůstá požadavek na oktanové číslo.Oč vyjadřuje v podstatě odolnost proti detonačnímu hoření které nastává dříve čím je vyšší kompresní poměr.čezeták:škoda 110 l min oč 92.škoda 110 LS nebo R 95 benzín super.
Datum: 10. května 2010 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jednou jsem byl u kámoše a kouknu se na štítek a byl psaný v angličtině...bylo na něm napsáno 4 koně..ale když jsme koukali na válec,tak se nám zdál úplně stejný...kanály stejný jako u klasický 21čky
Datum: 09. května 2010 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 4 koně to melo kvuli nejakymu ekvivalentu v přepočtu,jinak seriovka s kompresnim pomerem 9.5:1 a vykonem 3.8HP ovsem psáno 4HP....
Datum: 09. května 2010 21:53
 lama: nemáš pravdu..detonační hoření ti u sériového motoru téměř nenastane...už jenom protože je ten motor dělanej na benzín s OČ 84 nebo kolik...a to že ti benzín s vyšším oktanovým číslem přidá na výkonu bych si dovolil označit jako mýtus
Datum: 09. května 2010 21:24
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Ježiši...čím lepší oktanový číslo tím menší klepání motoru, ale přidá to i na výkonu...
Datum: 09. května 2010 21:17
 jo omlouvam se já jsem měl na jazyku stejsky ale napsal jsem sesa nevim proč
Datum: 09. května 2010 21:10
 lama: 96 oktranů byla před 40 lety daleká budoucnost
Datum: 09. května 2010 21:08
 lama: seš fakt lama...nemam slov k tomu co píšeš! napřed si prosím zjisti co je to oktanové číslo, a co určuje!!! a 96 oktanů před 40 lety? u nás na benzínce? ani náhodou! Přemejšlej než něco napíšeš...
Datum: 09. května 2010 21:06
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Protože když tam naleješ horší benzín tak to pojede hůř, tím pádem je potřeba přidat na výkonu někde jinde...super ti asi nic neříká co? 96 oktanů před 40 lety
Datum: 09. května 2010 21:00
Datum: 09. května 2010 21:00
 Se snížením hlavy a tím vyšším kompresním poměrem, klesá oktanový požadavek motoru.........no...... to je zajímavá logika..... to se člověk dozvídá věci......
Datum: 09. května 2010 20:58
 nechápu proč by kvůli tomu ale snižovali hlavy...navíc i u nás tenkrát měl benzín snad oktanové číslo 84...vysvětlete mi proč by kvůli nižšímu oktanovému číslu snižovali hlavy
Datum: 09. května 2010 20:56
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 To je logické ne? V americe měl benzín pod 90 oktanů
Datum: 09. května 2010 20:34
 Říkám pravděpodobně ano...
Datum: 09. května 2010 20:32
 napster: kvuli nizkemu oktanovemu cislu snizovaly hlavy?
Datum: 09. května 2010 20:27
 nene , oni snižovyli hlavy nebo co, ne kanály, myslím že jsem to vyčetl z nějakého dobového textzu
Datum: 09. května 2010 20:23
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Však to říkám ne?
Datum: 09. května 2010 20:19
 Nepleťte si Stejskyho a Sesu... Jinak je to tím, že je tam pravděpodobně vyšší kompresní poměr z důvodu tamějšího nízkooktanového benzínu.
Datum: 09. května 2010 20:17
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Měly větší kompresi a tím dávaly 7000 otáček
Datum: 09. května 2010 20:12
 řeklbych že kanálky ve válci... něco jako sesa,ten taky upravuje válce na 5-6 koní nebo nevim už kolik to bylo ale něco kolem pěti
Datum: 09. května 2010 20:11
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
Posl.aktualizace: 10. května 2010 20:32
 vřelé díky.
Datum: 10. května 2010 20:32
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 zkratuj si nejdřív vývody snímací cívky, tím zajistíš že se nebude spínat tyristor divoce a nebude tím blokovat nabíjení kondezátoru. na výstupu z tišťáku směrem k zapalovacímu kondenzátoru připoj měřící hrot analogového (!) voltmetru, druhý hrot pochopitelně proti kostře. Zprudka našlápni startpáku a sleduj kam ručka voltmetru při našlápnutí vyšplhá. Mělo by to být minimálně 150V. Ideální rozsah je od 150V do 200V. Pokud při našlapávání napětí tak vysoko nevyšplhá, je nevhodně zvolený transformátor, nebo máš vyšeptalé magnety rotoru a nevyrobí dostatek energie na jiskru pro start. Pokud se napětí nezvedne vůbec, tak máš buď někde zkrat, nebo máš šluslej tyristor. Ten se vyloučí tím, že ho odpojíš. Pak bych hledal prošluslé vinutí zapalovacího pólu, taky nejčastější závada. Pokud je napětí OK, tak zkontroluj polaritu magnetu unašeče. To nejlépe zkontroluješ buzolou, nebo kompasem, kdy budeš pod různým úhlem sledovat siločáry a směr polarity siločar, aby jsis udělal představu jak je uspořádaný jih a sever magnetu. Musí být podle obrázku z mého webu. Pokud i tohle je OK, tak odblokuj zkrat na snímací cívce (bývalé relé) a nahraď ho odporem, nebo trimrem. Začni co nejmenší hodnotou.. např. od 10 ohmů a hodnotu zvyšuj dokud neuvidíš při startování jiskru.. tím je nastavení hotovo.
Datum: 10. května 2010 20:23
 chongu skláním se před tvými znalostmi.nechal jsem si udělat light cdi a nešlape to.mám verzi s tím transformátorem.neumím vyloudit napětí na zap.pólu.poraď mi co kde mám měřit a naměřit.
Datum: 10. května 2010 16:46
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No v tom článku jasně píšu že se jedná o vývojový typ, který neprošel životnostními zkouškami, takže ruku do ohně bych za něj nedal, proto to tam píšu. Životnost a tedy dostatečnou dimenzaci zařízení na stole nevyzkoušíš. Tohle jsem testoval jen jednou delší jízdou, protože jsem si jen testoval jak moc je to náročný vyrobit když jsem nesčetněkrát četl o těch drahých úpravách zapalek z motorových pil. Sám používám elektronické CDI s kompletní úpravou elelktroinstalace a to má životnost betelnou, tak tohle jsem neměl zájem v motorce mít, už jen proto že pro mě by to byl krok zpět. Už jsem rozhazoval sítě jestli někdo nechce být testovacím jezdcem, ale nikdo zájem neprojevil. Nejslabším místem konstrukce je to, že co se týká síly magnetů rotoru je co kus to jiná síla. Může se stát že při stějně navinutém zapalovacím pólu to u jednoho bude tak vysoké napětí že bude pálit tyristory a u druhého bude problém motorku nakopnout, tam to chce trochu laborovat při navíjení, ale platí plus minus co uvádím na webu co se týká počtu závitů. Ve skutečnosti je vysokonapě´tová část shodná se zapojením kladívkové verze tyristorového zapalování co se běžně leta na pinýry dělá (myslím toto http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove.html), liší se pouze bezkontaktním vstupem a ten na životnost má pramalý vliv.. Dalo by se tedy říci že má stejnou životnost jako uváděné strodávné pionýří tyristorové zapalko. V poslední verzi jsem měl na výstupu zapalovacího pólu (nebo trafa u verze s transformátorem) obousměrný transil, který ořezával krátkodobé špičky přepětí nad 400V. Ty mohou na životě ohrožovat tyristor. V zapojení na webu je tam odpor s diodou. Ochrana transilem je pochopitelně z hlediska životnosti lepší, ale na webu jsem to ještě neupravil.
Datum: 10. května 2010 8:08
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Zajímá mě jestli je to spolehlivé, bezkontakt na pionýra se prodává okolo 3000 kč a zdá se mi to nějaké jednoduché. Díky
Datum: 09. května 2010 20:54
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Copak to je za dotaz? Klidně ti jako autor k tomu něco napíšu ale nerozumím na co se ptáš...
Datum: 09. května 2010 20:45
Jméno: Standa
IP: uživatel9373
 Zdravim. Potřebuju radu od nejakyho zkušenýho staršího borce,kterej toho více najezdil ve škodovce. Brácha si domu přitáh 105L rok výroby 1984. 20 let nejezdila,nádherná uloženka,po vyčištění a seřízení šla na cvrnknutí klíčku. Krásně jede,ale dostavil se malej problém. Zprvu spojka vystavovala,ale postupně během 15 minut přestala vystavovat uplne,spojkovej okruh odvzdušněnej,krok seřízen dle příručky ale nefunguje... Netušíte někdo?? páka s kluznym ložiskem normalne vyjíždí k přítlačnaku,ale nic se nedeje...Nemohla se nejak přilepit,nebo tak něco?? Přestala vystavovat postupně,ne naráz.... chci vedet,jestli to nemuze bejt nejaka kravina,nez zbytecne vytahnem motor z kasle.......dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 22:07
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9388
 Bude asi pryč spojka ale jednu věc ti chci poradit když dělám cokoliv kolem převodovky klidně i výměnu spojky je lepší a rychlejší odmontovat poloosy a vytáhnou převodovku,ve 120 sem se hrabal polovičku svýho života a hrabu stále takže to mám vyzkoušený
Datum: 10. května 2010 22:07
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Takhle na dálku se nedá přesně říci co se stalo, ale asi bude motor muset ven a hned bude jasno. Jedna z možných příčin je, že po tak dlouhé době bylo zarezlé nebo zatuhlé axiální spojkové ložisko a o něj se postupně prodřely vypínací packy na přítlačáku nebo lamely, podle toho, jaký tam je přítlačák. Nelze ovšem vyloučit i závadu na lamele.
Datum: 10. května 2010 0:07
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 Postul: Nevim jaky to ma pritlacak,nevyznam se v tom az tak....vim ze byli uzovky a EMka a to je vsechno,motory sou stejny a vzdycky vzajemne pasovali,je to snad poprvy co resime na nektery skodovce spojku....cumel sem do toho jen ze strany od zadnich sedaček a videl sem jen co je videt....to co se ma hejbat se hejbe...ale bez reakce... Jinak známej mi doporucil at ji skusime trhnout startovanim na kvalt se zmačklou spojkou a ukaze se....dik za rady
Datum: 09. května 2010 21:33
 asi tak jako kuba, pokud to nebylo meneny a lamela je oriko tak je rozlamana a kousla se ti..
Datum: 09. května 2010 20:27
 jaký to má přítlačák
Datum: 09. května 2010 20:20
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 tak na škodovce 120 mi dělalo něco podobného, spojka nevypínala, zavzdušněné to nebylo, páka s ložiskem vyjížděla k přítlačáku, a nešlo to. tak sem vytáhl motor , a lamela byla na několik kusú rozpadlá
Datum: 09. května 2010 20:04
 Když počkáš do zejtra tak se zeptám táty
Datum: 09. května 2010 19:39
Posl.aktualizace: 09. května 2010 21:16
 Jak rikam,ten blatnik mel dojebanej...Stejne nevim co se vam na nem nelibi
Datum: 09. května 2010 21:16
 Tohle není renovace, to je jen z******í předního blatníku a přestříkání. Renovace znamená dát motorku do stavu, v jakým vyjela z fabryky.
Datum: 09. května 2010 20:43
 nechci bejt hnusnej  jenom bych to nenazval renovaci..ale aspon je videt ze se o to stara,ale na to kolik mu je (podle fotky) by sme meli bejt radi ze to neni jeden z tech co tomu da hadici misto vejfuku,sunda plechy a zacne tomu rikat kroska..pokud ten blatnik byl fakt znicenej tak je to jako takova normalni oprava docela pekny
Datum: 09. května 2010 20:02
Jméno: Jump
IP: uživatel9023
 Nic moc...spíš než renovace přestříkání, s motorem asi nic nedělal, výfuk je černý jak havajskej domovník, a chromy jsou porezlé
Datum: 09. května 2010 20:00
 celkem pekne ale ten blatník řezat nemusel... když už jste u tej renovace tak nevite na kolik by me asi vyslo nachromovani riditek s hrazdou a ramecku predniho svetla na pionyra 21? chcu pres zimu delat kompletní pořádnou renovaci.
Datum: 09. května 2010 19:58
 On ho měl ve spatnym stavu ten blatnik....Podle me vypada hezcejc takhle..serizlej...
Datum: 09. května 2010 19:50
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 ale zajíc má pravdu, no barvení bych měl hotový tak za 2 dny
Datum: 09. května 2010 19:48
 a ten predni blatnik,kdyby ho nerezal tak to vypada lip  kdyz je zadni kolo zakryty a predni ne,vypada to divne
Datum: 09. května 2010 19:48
 na ty fotce puvodne vypada dobre,ale na fotce vypada krasne vsechno  spis nez renovace,bych tomu rek jenom takova oprava..renovaci bych nazval jediny navraceni do puvodniho stavu
Datum: 09. května 2010 19:46
 Ale jsou hold cerny no...
Datum: 09. května 2010 19:44
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 kdyby byla přední maska, zadní tlumiče a kryt řetězu bílí, hned by to vypadalo jinak
Datum: 09. května 2010 19:43
 renovace za 5 dnu neni renovace
Datum: 09. května 2010 19:42
 Ale na 5 dnu je to docela dobry
Datum: 09. května 2010 19:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hudba pěkná- Black Sabbath- Iron man, ale fichtl nic moc  Když je to renovace, tak ať renovuje. Moc to ale nezrenovoval.
Datum: 09. května 2010 19:36
Posl.aktualizace: 09. května 2010 20:03
 moc pěkný, ta bílá barva na nádrži, mě se taky líbí
Datum: 09. května 2010 20:03
 čaute mám dotaz zjistil jsem že mám místo pojistky 15A , pojistku 25A a když sem chtěl koupit tu 15ku tak mě ve dvou pordejnach řekli že už se nevyrábí je to taková ta malinká ale ta velká by se mě nevešla mezi ty držaky tej pojistky. Myslíte že by bylo možny sehnat z nejakyho staryho auta pojistkovou skřín (zmenšit ji jen na tu jednu pojistku) a dát tam pojistku jak je do auta takova ta barevna?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 10:16
Datum: 05. června 2010 10:16
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ja mam tu barevnou modrou co se nani nastrkavaj ty koncovky jako u kladivka takze tam nepotrebuju drzak
Datum: 09. května 2010 19:56
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to nwm, ale já si koupil novou nepůvodní pojistkovou skříŇ (cca 50kč) a k tomu se dají normálně dokoupit pojisttky 16A a i větší
Datum: 09. května 2010 19:06
 zdarec draci,tak po delšíím váhání zda mám objetovat prachy či ne jsem si postavil tohle to zařízeníčko http://leteckaposta.cz/983347807, pokud by jste někdo chtělů vědět víc bo sse zeptat,pisněte  jen musím říct,že je to fakt paráda
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 20:56
 najdeš odkaz že bych se přesně koukl co máš ??Nemyslíš to co je přidělaný na tom karteru??Kdyžtak odkaz pls,dík
Datum: 09. května 2010 20:56
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Mělo by to dávat větší, stabilnější a pravidelnější jiskru na svíčce něž u originálu
Datum: 09. května 2010 20:48
 mohli by jste napsat jak to funguje stručně?
Datum: 09. května 2010 20:44
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Bezkontaktní to neni...nějak mi to nechce házet jiskru...já mam 3. verzi tohohle a nějak jsem nepochopil ze schématu jak je tam zapojené kladívko
Datum: 09. května 2010 20:28
 ,,Lamo" smím se zeptat jaký máš stím problémy??Mohl bych třeba poradit....a pro Jonyho,je to Bezkontaktní Tyristorové zapalování a je to pro posílení malých obsahů...jde to kurewsky líp ze spoda a do otáček....
Datum: 09. května 2010 20:23
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 smím se zeptat co to je a na co to je?
Datum: 09. května 2010 20:13
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 já si to postavil a mam s tím problém
Datum: 09. května 2010 20:03
Datum: 09. května 2010 19:28
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jestli to jsou fotky, tak to hoĎ na rajce.net
Datum: 09. května 2010 19:12
 upni to nekde jinde  leteckaposta je na houby pise to "Soubor neexistuje - Přečtěte si podmínky služby... Prosím počkejte 4 sekund"
Datum: 09. května 2010 18:35
 Cau draci jak mam vyndat sekundarni kolecko (na retez) nevim si rady, a jestli budu muset půlit motor??.díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 17:57
 jej sorry mustangisto tak to jsme si spletl strany. Sorry.
Datum: 09. května 2010 17:57
 tak to tě zklamu mustangisto pokud myslíš řetězové kolečko tak se používá i název sekundární převod tzn. že řětězové je sekundární.
Datum: 09. května 2010 17:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pozor primární kolečko je na levé straně
Datum: 09. května 2010 17:41
 no tak řetězové sundáš tak že povolíš matku a jak rozpulíš motor tak ten náboj vytáhneš. Pokud jsi myslel primárni na pravé straně tak na to je stahovák.
Datum: 09. května 2010 17:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nespletl ses? myslis to kolecko ktere je v pravem karteru? to vyndáš tak že šroubovákem odehneš ten zajištovací plíšek a pak odšroubuješ matku klíčem,který na to bude pasovat a pak to kolečko sděláš nic těžkého
Datum: 09. května 2010 17:32
Jméno: Píters
IP: uživatel4734
 Čus draci. Scháním komplet karburátor na Stadiona S11. Nevíte někdo kde bych ho mohl sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 11:52
Jméno: Tsunami
IP: uživatel9391
 Ahoj Jirko. Jo je to on. No já bych spíše potřeboval ten komplet. Cenu navrhni pro začátek ty. Já ubec totiž nevym jaká cenová relace se tak pohybuje.
Datum: 11. května 2010 11:52
 já ho mam, vajíčko myslíš že? jikov 2912M (monoblok) - je to on??, ale máš na něj kdyžtak něco??? jeden navíc origo bych měl ale kamarád taky nějaký potřebuje, pak mam ještě 3 nekompletní, chybí jim jehla a soupátko, jinak jsou obrý, tak jestli mas soupě tak bych ti ho poslal, nebo by jsme se domluvily na ten komplet, kolik dáš?
Datum: 09. května 2010 17:32
|



|