slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1210  1211  1212  1213  1214  1215  1216  1217  1218  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel6617    
Cus měl bych dotaz co je potřeba všechno změnit (předělat) když si na pincka(jawa 20) chci dát vidlici ze simsona a zda tam pujde kolo z pincka Dekuji za odpověd.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Jo já bych to bra, a za kolik??
 
 
Datum: 11. května 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
měl bych kolo ze simsona jako nový, žadne škrabance, hlinikový ráfek, mam ho s drapákem, je novej, nejetej kdyby to někdo chtěl a nasadil zajímavou cenu,....
 
 
Datum: 11. května 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pmachyn: co za ně?
 
 
Datum: 11. května 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: machy69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus,taky sem to předělal a to tak,že sem vzal ze simsona celej předek i s kolem a to tak,že sem převařil do brejlí tu středovou trubku a nasadil to do pio rámu ted se mi to doma válí.Kdyby to někdo chtěl?
 
 
Datum: 11. května 2010 7:38
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim draci, potřeboval bych od vás vědět zda se dělali BABETTY v modré barvě s černými blatníky, konkrétně v modré jako na obrázku http://sportak21.rajce.idnes.cz/Moto/#DSC00633.JPG . A ještě bych rád věděl, jestli se vyrábí nebo se někde dají sehnat ty umělé kryty, co jsou u motoru. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 14:36
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty plasty sem tu pravě nenašel jen ten pod nádrž. Je to BABETTA 207/100, ale jinak dík
 
 
Datum: 11. května 2010 14:36
 
 
 
 
Jméno: Janolanka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau chlape barvu nevím jestli se delala modra ale nejspise jo , a ty plasty seženeš tady na fichtlkramku ale borec je zrovna na dovolene a ja púotrebuju komplet vecy na cely motor na babettu o bože :-(
 
 
Datum: 11. května 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
Našel jsem jenom ten horní kryt. Ty boční jsem na internetu už někde viděl, ale nemůžu si vzpomenout kde. Já je na 207 taky nemam http://shop.motomaxsro.cz/cz-detail-474-kryt-horni-pvc.html
 
 
Datum: 10. května 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
Zdar, jak dlouho byste doporucili zajizdet novy valec, pist a krouzky? a cim mazat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9387    
Tak ja psal Czek :-) Prvnich 70km Pomalu a pak mužes dat kratkou svižnejsi jizdu a nechat spocnout.. Vyjed tak 3 nadrže a dobre :-)
 
 
Datum: 11. května 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Zajíždět by jsi ho měl 600 km a to jenom v jedné osobě a v polovičních otáčkách !!A mazat v poměru 1:25 .
 
 
Datum: 11. května 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: czek      IP: uživatel9393    
presne tak jak bylo receno, jen bych doplnil - hlavne dbát na to aby se to neuhřálo, dávej tomu casto prestavky...ale po tech prvnich 100 km, ktere by mely být opravdu zajety klidnejsim zpusobem, se toho uz neboj. Já z vlastní zkusenosti preferuju zajizdeni kratsi sviznejsim zpusobem, ten motor pak jde nadherne do otacek a necha se tocit.....samozrejme tvuji pistini sadu jsem nevidel a tezko takle soudit - nevim jak mas vybrus udelany na tesno....kazdopadne mazat a hlavne to neuhnat....
 
 
Datum: 11. května 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prvních 500 km to moc nehon,a hlavně mazej hodně oleje,
 
 
Datum: 11. května 2010 7:29
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tak zajizdet tak 100-150 km ale po 100 km normalne tom uz vrzni trochu ale az po 100 a mazaj olejem STIHL červeným 1:33 nebo 1:40
 
 
Datum: 11. května 2010 7:22
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9387    
Zdravím, Stavím závodni speciálku na cross a chtel bych slyšet názor na tento setup :-) Vějířová hlava,Válec 3K by stejsky,Dellorto 21mm,85 nebo 90mm klika,Vape,SKF ložiska,Viton gufera,ferodo spojka A komplet nová převodovka by nebyla na škodu co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9387    
No..:-D To bude experimentu s tím sacím kolinkem a výfukem..Kompresní poměr by měl být dobrý když použiju vějírovku ne?
 
 
Datum: 13. května 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9400    
Zní to hezky....hodne dulezity bude zvolit spravny saci koleno a vhodnej výfuk a vhodný kompresní poměr
 
 
Datum: 12. května 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9387    
Stejsky řikal že je to postaveno na ukor originalni prevodovce.Jak bude lehky prevod(65/11) tak to musi jet :-D
 
 
Datum: 10. května 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele origo převodovka a 3K, no nevím nevím... Na druhou stranu zase nevím, jak se chová rychlej 3Q v terénu. To musí posoudit jiní. :-)
 
 
Datum: 10. května 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9387    
Jé vidíš to :-) Samozřejmě výfuk bude Upraveny Hikone(jine koleno+výletovka)
 
 
Datum: 10. května 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*Vejfuk
 
 
Datum: 10. května 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nezapomen na vefuk...
 
 
Datum: 10. května 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, je tady nekdo kdo udelal LED zadni svetlo do 555 ? Potreboval bych poradit jak udelat okruh, nevyznam se v tom. diky predem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě na každý ledce musí bejt asi 1,5V a měl by tam téct proud tak 15-20 mA nejlepší by byla nějaká sério paralerní kombinace, já osobně používám 1W červenou ledku jako brzdový světlo a nemůžu si stěžovat
 
 
Datum: 11. května 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
dik za odpoved. ale pokud tam dam min LEDek tak tam dam mensi odpor, ne?
 
 
Datum: 11. května 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
rad bych ti to vysvetlil ale sam nwm ja to ešte nemam zapojeny ani nevim jak to zapojim ale melo by to bejt zapojeny porad stejne jako to bylo akorad ze tam bude led a musiš na nich mit odpory jinak se ti spaly
 
 
Datum: 10. května 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no na 555 by to teoreticky melo bejt lehci protoze tam bude tech diod min (mensi svetlo) ale ja nechapu co ma bejt zasebou, jestli nejaky rezistory nebo kondenzatory atd...mohl bys mi to strucne vysvetlit pls ? dik
 
 
Datum: 10. května 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
zdar ja sem delal na mustanga LED ale nemam to ešte zapojeny
 
 
Datum: 10. května 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sesa je nejvetsi smolar na svete,,po dvouletem saracha od jawci, kdy jsem si frajersky predjizdel kamion a najednou na me zacal mrkat protijedouci kamion,,, tak az dnes jsem konecne chtel vyvest svou rafiku na projizdku,, lebo posledni leta jsem prozil zrovna v randenim,,,, tak ouvej,,, nemuzu najit doklady od mota,, jak sedim porad u pc od rana do vecera,,,tak si mi to uplne vykourilo z hlavy,,kam sem je tak mohl polozit :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Tak jdi na policajty a řekni, že jsi ztratil TP, že máš tuto SPZ a oni ti je vydají vč. nové spz. Pak ale musíš na STK. Dědu to stálo 300 kč.
 
 
Datum: 11. května 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Seso: To ti zabavila ta tvoja:-D aby ses ji nezabil:-D
 
 
Datum: 11. května 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To já jednou hledal velkej techničák několik hodin a on byl v garáži na ledničce.
 
 
Datum: 10. května 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych to typoval ze letos nejspois nevyjedu,, vsecny mista jsem prosel,,,, takze saracha pokracuje :-(
 
 
Datum: 10. května 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sesa: držim palce při hledání...pod sedačkou nejsou?
 
 
Datum: 10. května 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
Ajajaj.tak to je špatenka.Ale nezoufej oni se najdou až je nebudeš potřebovat.
 
 
Datum: 10. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Čaute , prosil bych vás o další radu . V drivejsich dobach cca 2mesice mi jel pijonyr (21) v pohode . Ted se to vsecko rozstelovalo atd. Dal jsem to do kupy , ale kdyz dam new svicku tak mi to haze .Jak ji zasrubuji do valcove hlavy a nastartuji ,tak po urcite dobe (1-3minut) mi zdechne a uz ho nerozjedu . Zkousim svicku a haze uplne mimo hazaci zonu ..... (tam dole .) "svicku muzu zrovna vyhodit" prosil bych tedy o poradu v cem muze byt porucha . Díky vsem za snahu a pripadne odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 7:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zkontroluj zapalovaci civku jakou ma vzdalenost a zkontroluj odtrh a vyměň kondenzátor a indukční cívku a mezi zapalovací cívku a rotor strč ústřížek z pet láhve a povol dva šroubky co drží tu cívku a pak ji nechej aby se přitáhla k rotoru ale nechej tam ten ústřížek pak jak se ta cívka přitáhne k rotoru tak přitáhni ty šroubky dva a pak to zkus našlápnout. Nio ještě předtím jak to budeš startovat tak dej prst do fajky jestli to kope nebo jenom lehtá. Kdyžtak seřizuj odtrh dokud to nebude ono.
 
 
Datum: 11. května 2010 7:30
 
 
 
 
Jméno: fejk21cross      IP: uživatel9386    
čaute.. mám takovej problém... nechce startovat ani zatepla ani zestudena jen na roztlačení to crelkem bez problémů... za studene mě to nechce jít do otáček musim jet buďto strašně pomalinku a opatrně aby mě to nezdechlo asi tak 300metrů než je to teplý pak je to nemální a nebo to zastavit a trošku to točit né moc jen malinko třeba 5minut aby se to zahřálo a pak to jede.. akdyž tam dám trojku na rovině tak to vubec netáhne .. prostě to spomlauje a nezvyšujou se otáčky nevýte čím to je? skoušel sem svíčku z brisk N15C na N17C a furt to samý zářez jehlyi na karbucu původně třetí dal sem druhý a bezezměny.. nevým čím to je.. už mě napadá snat akorát předstih? Jo a nempohlo by to bejt filtrem sání? já měl vymlácený to koleno od airboxu tak sem sy vyrobyl takovej jednoduchej filtr novej... na karbec sem nasadil hadici o pruměru25mm a vyvedl ji až ke krku řízení tam přezní dal asi na osumkrát přeloženou silonku., výfuk je starej asi od unora je to hikone přesnej model nevým a je vyvedenj až k sedlu nehoru a dřív my to žralo olej teď sem vyměnil gufero na primáru tak to snat uz bude dobrý... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: kejml      IP: uživatel9394    
no úplně bych zrušil tu tvoji hadici, a dal tam originální filtr s boxem a manžetou, a to že ti benzín prská z karburátoru, tak v omezené míře je to přípustné, ale pokud je to ják moc, tak ti to pak s filtrem nepojede nikdy, např. já měl přímý filtr z minibike (rovnou na karburátor-jako to maj třeba jawa 175,250,...) a vzhledem k tomu, že mi to prskalo benzín, tak mi to s tim filtrem nejelo, protože byl vždy plný benzínu, satčilo ho sundat a hned jel, ale jezdit bez filtru taky neni řešení, takže nevím jestli to prskání způsobuje, že tam de mnoho benzínu nebo velká tryska, opravdu tohle sem ještě neřešil, ale určitě se to musí dát aspoň částečně seřídit a omezit to prskání
 
 
Datum: 11. května 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: fejk21cross      IP: uživatel9386    
myslel sem si to.. a kolyk bys my asi tak doporučil.. jo a ta hadica je pruhledná tak sem si všiml že když to nastartuju tak zto ten benzin fluše aj do te hadice to je normnální?
 
 
Datum: 11. května 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
problém bude asi i u toho filtru = silonka, protože 8 krát pře sebe to je moc
 
 
Datum: 11. května 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: Tlammič      IP: uživatel9392    
Zkus studenou svíci tak 7-8 nejlépe NGK ale japonský Nebo Starou Pal 7 Super.
 
 
Datum: 11. května 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Máte někdo zkušenosti s olejem Paramo Trysk M2T super popř. trysk rapid 2T? Díky za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9381    
Asi nejlepsi M2T co se kdy vyráběly....specifikace API TC oba,ale m2t Rapid je dost předražené - je to v holý podstatě neobarvenej olej Mogul TSF,Paramo-Trysk M2T Super je dle me dost slušnej olej za este rozumnou cenu!!! Není to žádný ruznobarevny sajrajt,ale pravej poradnej minerální 2T olej - čistě vycházim ze specifikací oproti holýmu M2T s API TB či dokonce API TA,coz jsou nejhorsi oleje,ale to API TB se jeste da,kdyz je to od Parama a jezdis inteligentně.... zase sem napsal vic nez jsem chtel....sakra:-D
 
 
Datum: 10. května 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TY jo,těchto dotazů už je tady pokec z poloviny přeplněn....zkus tu trochu hledat.vsadím se nedojdeš ani na 5 stránku a budeš mít infa hafo
 
 
Datum: 10. května 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdarec hoši dneska jsem rozdělal vyfuk na mustangovi a to byste nevěřili kolik tam bylo bordelu on byl uplně zaolejovaný tlumič uplně ucpaný no hnus. Poraďte mě prosím jak ho mám co nejlíp vypucovat a jak mám oddělat takový ten tlumič s těma moc dírkama a tu tyčku v něm a napište i tu prosím ještě příčiny znečištění toho výfuku proč je takový mastný a černý jak uhlí a takový od oleje co s tím mám udělat aby nebyl zaolejovaný a nedělalo to pořád tohle. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Omg,tomu moc nezabráníš jedině kvalitní drahý olej ,což se nevyplatí !!Do fichtlíka,výfuk vyčisti šroubovákem a nebo do něj nalý benzín a zapal a bacha na zpětnej náraz :-D bouchne to :-D jako mě ale nic to není :-),pak ti z toho vyteče ten bordel,jo a mimochodem jak to nazíváš (Černý uhlý od oleje ) ta látka se jmenuje Karbon.
 
 
Datum: 11. května 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Jak ji mam prosimtě vyrazit?
 
 
Datum: 11. května 2010 7:25
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prepazku se zavitovou tyci z vyfuku vyraz a tomuhle zanaseni nezabranis uz to k tomu proste patri. Muzes to zmirnit kvalitnim olejem.
 
 
Datum: 10. května 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel7934    
draci vim ze tro sem nepatri ale kdo ma mozzilu tak byste moh vedet nevite proc kdyz dam treba seznam tak uplne nahore skocej vsechno mozny napsany a skoro vsude po cely strance ale je tam videt ten seznam ale dycky pdtrim nebo nadtim je neco napsano ale samy hamotiny poradte co s tim mam udelat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Jo...buď starší verzi a nebo Operu nainstaluj..taly dobrej prohlížeč:-)
 
 
Datum: 11. května 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9381    
odinstalovat a nainstalovat starsi verzi......ja se s touhle verzí taky nikdy neskamarádil a presel jsem radsi na starsi verzi... ten novej Firefox ma jedinou vyhodu-ze znamejch odkazů umí vybrat vhodné odkazy treba podle prostredniho slova adresy webu,jinak je to k nicemu a akorat mi to žralo ramky jak blbý....
 
 
Datum: 10. května 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
ja ti muzu pouze doporucit google chrome .... nejlepsi prohlizec co znam
 
 
Datum: 10. května 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
hele nevíte jestli se ještě prodává ten roztok olova do benzínu? ono to prej nák zvyšovalo výkon nebo co, ale nevím jestli to nezakazali protože olovo je jedovate, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marek:hliníkový ventil jsem ještě neviděl.
 
 
Datum: 11. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To proč se starý čtyřtakty potřebovaly olovnatej benzín, jsou ventylový sedla. Dřív byly z obyčejný šedý litiny. Dnes se dělaj z hodně tvrdý oceli. Do benzínu se přidávalo tetraethylolovo [CH3CH2]4Pb (ty čísla mají být dolní indexy). Dnes se místo něj používá nějaká složitá draselná sůl. Chemickej název ani vzoreček nevim.
 
 
Datum: 11. května 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
K těm škůdkám 120: ono totiž sedla ventilů byly dříve dělané na olovnatý benzín. Na povrchu ventilů se vytvořila jakoby vrstva měkkého olova, které zabraňovala poškození ventilů. Ventily byli dříve totiž myslím z hliníku (nebo nějakého jiného měkké materiálu). Proto dnes když tankuješ bezolovnatý benzín do staré škůdky, tak ta vrstva olova na sedlách mizí a ventily přestávají těsnit= ztráta komprese=ztráta výkonu. Proto musíš přidávat aditiva do benzínu pro staré auta. Nebo musíš upravit hlavu, dát tam ventily z tvrdého materiálu, jako mají dnešní auta.
 
 
Datum: 10. května 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co ja vim - prodavaj se aditiva - normalne na benzinkach- obvykle to bejva hnet u m2t oleju :-)
 
 
Datum: 10. května 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
ale já se prám, jestli to ještě prodávají, a kde, ale dík, to mam jako vzít olovo a nastrohat ho do benzínu nebo co? to asi ne....
 
 
Datum: 10. května 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked si tam dás olovo budes mat ovela lepsiu kompressiu a vatsi vykon,,,skodovky 120 jely na olovnaty benzin legendarne lepsie ako bez olova
 
 
Datum: 10. května 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci nevíte kde maj v Pardubickym kraji ten Shell Advance SX 2 ?? nebo je jen na benzinkach Shell? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Maj ho vsude... v mototechnach , na benzinkach(jakykoli) dokonce v hypermarketech typu obi atd....
 
 
Datum: 15. května 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Internet, nebo benzinky shell. Jinde myslím ne.
 
 
Datum: 10. května 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
nazdar tak muj special zase bezvadně jede, silikon se asi vypálil nebo co a jede líp než předtím, dal jsem mu drapak 16 kolo(jinak tam mam 17 ) a spojku sem zatím neopravoval (bylůy vysypne 2 koliíčky v koši) jezdí krásně, v krosu, bláto lítalo všude, skákal jsem, tenhle fichtl to je pánové něco, jezdí krásně, až na to že se občas jakoby přidusí nevím a také špatně chytá i když je teplej i studenej, nevíte co s tím muže být??,někdy chytne hnet a někdy až po chvíly tlačení, na našlapnutí skoro nikdy jen když je teplej občas, jo a jezdil jsem do té doby než se mi spojka rozsypala komplet. to je jedno dam jinej koš, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: baczjozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau hosi, povie mi prosim niekto,ci u pinczla 50/21 tie 3 cupliky na rozete,ktore sa pchaju do naboja kolesa,sa maju HYBAT,alebo to tam ma byt napevno-myslim v rozete..?Dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: baczjozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslis ze by to mohlo zapricinit rozviklanost kola?mam totiz este aj problem s tym,ze ked je zadne kolo dotiahnute,tazko sa toci a ked to trochu povolim,uz je to nestabilne.Neznasam zadne koleso na fikovi,vzdycky sa tam daco posere,no je pravda ze sa do toho dobre nevyznam..
 
 
Datum: 10. května 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
no napevno jestli se ti hýbou tak to nevadí, ale jestli tě to štve tak je mužeš pořádně snejtovat, ten cuflík si dej na železo a zezhora do tý druhý části je takový kolečko(takový nejt) tak na něj přilož další železo a dávej tomu rány jaký umíš dokad to nebude držet, nebo to zavař aby se to nehybalo,
 
 
Datum: 10. května 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp Custe draci! co rikate na moj novy motor,kartre sú ako nové jeté max 500km (podla mna :-) kuknite si na to a uvidite) nakopavacka a radiacia páka sú nové a origo,vsetky kolieská a hridele v prevodovke + radiaci automat sú nové a origo,veká sú pouzité ale v dobrom stave, loziská SKF,Karburátor je resnovovany s novymi dielmi,válec je origo s krásnym vybrusom s piestem a s kruzkami z origo vyrobi,zapalovanie VAPE,vicko zapalovanie je domarobené :-D,hlava je v povodnom stave a dekarbonizované,spojkové lamely sú ferodové + nová medzilamela,nové pritlacné pruzinky spojky + podlozky a segrovky,nové tycky a kulicky spojky,aj klukovka je novy a origo! dakujem aj za negativné aj za pozitivné komentáre odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kartre sú z origo vyrobe
 
 
Datum: 11. května 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D hochu tak to slysim prvně...to jsou nove kartery ze je jeste dneska nekdo vyrábí a nebo ještě nepoužité z dob kdy to vyráběla jawa?
 
 
Datum: 10. května 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ejjj teraz to neviem ani dat do kopy :-D zas som vynechal loziská a guferá
 
 
Datum: 10. května 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a bez primárného retaza
 
 
Datum: 10. května 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to más pravdu ale ty si nekupil nové kartre (len pre mna nové akoze iné) ani veká,a ani zapalovanie za 3000 a dokonca originalné nové diely sú drachsie tak si ked vypocitás no mi vyslo 9360kc bez páky,
 
 
Datum: 10. května 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
parádní ale jediné co ti musím vyvrátit tak to že jsi do něj vrazil 10 000Kč... vzdyt j jsem delal komplet go: repase klikovky,ložiska skf,gufera,nova hlava,lesteni hliniku,vybrus s pistni sadou,komplet novy primarni prevod i s lamelama a prevody... toto me nevyslo ani na 5 000Kč
 
 
Datum: 10. května 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kámo.. pochvala ;-) snáď to aj tak pôjde ako to aj vypadá ;-)
 
 
Datum: 10. května 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden stary typek tu v blizkosti predáváod neho mám aj tie nové diely
 
 
Datum: 10. května 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj vsetko na 100% origo
 
 
Datum: 10. května 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
fakt??? originál nebo polák? poláka nechci ale vím že někde prodávali nový origgo nmotory ale myslel jsem že tak za 9000
 
 
Datum: 10. května 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
typuju že pot pět tisíc se nevejdešbaczjozo, dal si s tím dost prace, a ty díly sou cenný když je vše origo,
 
 
Datum: 10. května 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spolu s zapalovanim tak skoro 10000kc ale ked si chces mozem ti zohnat uplne novy motor aj s novimi blokmi za 150euro
 
 
Datum: 10. května 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: baczjozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kupim.daj cenu.
 
 
Datum: 10. května 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
za pětistovku ho koupím, :-D takovej by se mi sakra hodil, (kolik si do něj prosimtě dal??)
 
 
Datum: 10. května 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
zdar draci co to je když nastartuju fichtla a hnetka mi chcipne a furt takhle odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
čistil sem karbec a nekdo mi rikal ze prej tam muže jit malo vzduchu
 
 
Datum: 10. května 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
to je takové hlašení že tvuj fichtl je zralej do šortu. :-D nebo napiš něco dál co vo tom víš,.
 
 
Datum: 10. května 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to mámě vědět takto od stolu...popiš co jsi skoušel dělat...
 
 
Datum: 10. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
čaues mám takový menší problém se svou zapalovací cívkou na mustafovi. Mám tam novou, nějakou dobu fungovala krasna jiskra i s původní indukčkou. Jenže ndávno indukčka odešla tak sem si pořídil novou, a ejhle s novou zapal. cívkou mi to jiskru neháže, dám tam origo a háže, jenže jiskra nic moc, ale když skusím dát žárovku tak se s té nové cívky rozsívtítakže je funkční tak bych rád věděl co zkusit popřípadě předělat aby to zase funovalo, jinak celá elektrika je nová i kondík a kladívka .... napadlo mě trchuu přečstit ty magnety nic ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
dik ale zas takovy magor nejsem abych nevedl co kam pripojit ....
 
 
Datum: 10. května 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus přepojit dva dráty na indukčce...jeden je s označením 1 a druhej s označením 15 ke kostře...tak to přepoj a uvidíš
 
 
Datum: 10. května 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
Zdarec s jakym benzinem to pojede lepe s natural95 special91 nebo verva 100 oktanů????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukas poustka: da se rict ze cim vyssi oktanové číslo, tim vyšší bod vzplanutí...
 
 
Datum: 10. května 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Leju tam normální 95 bez aditiv (+ olej samozřejmě) a jede to dobře. Nestěžuji si.
 
 
Datum: 10. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poněvadž tam je snížená hlava tak čim vyšši oktanový číslo tím líp
 
 
Datum: 10. května 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: lukaspustka1      IP: uživatel9384    
nejlip to jede s tou 100 ale zadre se to i kdyz tam das olej i olovo protoze to ma nizkej bod vplanuti a tan volej nenamaze pist ten se vypari s tim benzinem mam to vyzkouseny nejlepsi je natural 95 s olejem a je lepsi tam pridat olovo a 91 je normalka klasik na ten to jede taky a nejlepsi byl ten super ten uz se nedala ale muzes to na ten 100 oktanovej skusit ale ne vic jak nadrz
 
 
Datum: 10. května 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: vlada      IP: uživatel9383    
co je to za kravinu diť 91 a speciál je jedno a to samý
 
 
Datum: 10. května 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši i já bych potřeboval radu....jakej benzín je doporučovanej na stejskyho sadu? mám si koupit special nebo natural? na jakej to pojede lépe?,
 
 
Datum: 10. května 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: vlada      IP: uživatel9383    
100 oktanovej bych tam nedaval kamos ho tam měl a kdyz měnil válec tak měl opálenej píst\r\n
 
 
Datum: 10. května 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
a hele nevíte jestli se ještě prodává ten roztok olova do benzínu? ono to prej nák zvyšovalo výkon či co
 
 
Datum: 10. května 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem skusil special a nemuzu si pomoci, ale jede to líp :-) ale kdyz nemaj tak hold 95 no... podle me ale je to zbytecnost, protoze 95 se nespali tak dokonale a zbyde nejake nezhorele palivo ci neco podobneho a pak to ztraci vykon
 
 
Datum: 10. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9381    
Ač se to jeví jako kravina,tak BA 95 bezolovnatý je suchý!! Sám jsem řešil tenhle problém na 250 péráku,kdyz u nas prestali Special 91 prodavat-ono to na Natural 95 proste nechtelo tahat jako na speciál. Na radu starších zkušených sem použil aditivum do benzinu jako nahrazku olova ve speciálu91 a hle,ono je to hned lepší.......moje rada zní: Do seriovky Speciál91 a nebo Natural 95 s olovem... vždycky se to říkalo,vždycky to milion lidi vyvracelo,ze olovo potrebuje jen 4T kvuli ochrane ventilovejch sedel a on kus pravdy na tom olovu a starym 2T motoru bude:-)
 
 
Datum: 10. května 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Nejlepší je pro Pionýra buď,special,nebo natural 91 !Protože třeba takovej natural 95 už ten motor níčí,protože motor na pionýra je stavěný na nízkooktanový benzíny!!Takže čím víc oktanů tím vám o to méně vydrží!!A v žádném případě tam nelij 100 oktanovej benzín!!Vyrábí se třeba 100 carrera ale nikdy ho tam nelij pokud chceš aby ti to co nejdéle vydrželo.
 
 
Datum: 10. května 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
cau, fichtly byly vyráběny pro special 90 a 91 už se vyrábí jen 91 (91 - oktanové číslo - kvalita benínu, ) čím kvalitnější benzín , tím menší možné detonačníé hoření(směs exploduje dříve než blejskne jiskra - klepání motoru a ztráta výkonu) ale special 91 by měl v poho zvládat origo motor bez detonačního hoření, fichtly s upravovanou kompresí(snížená hlava, at) má věčí kompresi a tím pádem snaze probíha detonační hoření, já mam sníženou hlavu tak že tu hranu na hlavě ani už nemám, a na special to jede, totiž stooktan u nás nemájí, takže nejlépe to pojede na stooktan ale není to pro motor nej. jestli nemaš upravenej motor postačí ti 91 ale pokud je upravenej tak 100oktan, jak chceš,
 
 
Datum: 10. května 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to jezdilo vždy lépe na special....ted u úpravy válce.budu používat natural
 
 
Datum: 10. května 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
zadar fichtlum, dnes jsem se byl projet do vesneice asi 8 km daleko, pořád skopce a dokopce a pěkný krpály, fík ten special to zvládal dobře a tak jsem se tam projel na fichtldráze, jezdili jsme tam pěkně dlouho, pak ale začalo ve fichtlu něco co si cvakat a pravidelně, tak jsem tam měl šroubovák a na místě sundal levy kryt motoru, a zjistil jsem že se rozsypala spojka, vypadli dva kolíky v koši tak jsem je vyndal pionyra smontoval a kupodivu to jelo i se třemi ale spojka prokluzovala, ale před tím to prostě špatně chytalo, nevim čím to je, kolikrát jedu snížim otáčky a chci to se spojkou vytočit ale ono to brblá na plnej plyn a do otáček to nejde, potom to musim znovu roztlačit a pak to třeba zas vytočit jde, nevim čím to je pls poradte ( před tím než to dělalo jsem sundal a znovu nasadil válec, a přetesnil silikonem hlavu i válec, myslíte že když jsem ho příliš nešetřil tak že to muže dělat třeba silikon pod hlavou nebo silikon v kanálech, za každou odpověd dekuji, karbec ze simsona filtr origo bez airboxu, zapalko z motorovky bezkongtakt a ladak, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
U mě to dělal filtr,sundejte filtr a vyskoušejte,a v žádném případě netěsnit hlavu a jiné okolnosti okolo pístu silikonem!!Protože benzín ten silikon rozleptá a dostane se vám do pístu a přidře se vám !Nebo i zadře!
 
 
Datum: 10. května 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
a taky jak píše ten dotaz předemnou tak se mi děje to samé, někdy třeba tlačím a jen to děla prd, prd prd prd a až po chvíly se to vytočí, nevím čím to je,
 
 
Datum: 10. května 2010 16:23
 
<  1210  1211  1212  1213  1214  1215  1216  1217  1218  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 18:09:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu