Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondraJW
IP: uživatel5683
 zdar hosi, slo by udelat 7 nebo 8 zube sekundarni kolecko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 15:05
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jj, tak tam zkusim hodit napred 11z a uvidim. mam tam ted 12z, vyjedu vsude, ale chcu to este vic do sily
Datum: 13. května 2010 15:05
 Nejmensi co se kdy delal je 9.z a na 10 zub nemusis mit jinej retez ale jen maticku ale klidne to de aj s puvodni
Datum: 12. května 2010 21:32
 No tak to se mi nezdá to už tam zrovna nemusíš nic dávat a bude to lepší  .Ne nejmenší je ten 11 zub a pro 10 zub musíš mít jiný řetěz .7 - 8 zub to neexistuje podle mě.....a jelo by to těch 40 jak tady píšou..
Datum: 12. května 2010 19:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ono to pojede jako drak, ale jen asi 40 km/h. Sice i na trojku vyjedeš i po skále, ale pojedeš maximálně 40. S 11 zubem jsem to jednou vytáhl na 55, s 10 zubem odhaduji 45-50 km/h. Myslím do konce 8 zube kolo neexistuje. Je totiž tak malé, že se tam ten řetěz nestočí.
Datum: 12. května 2010 18:02
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 no prave ze tatka mne rikal, ze jeho kamos to mnel, ze prej tam bylo 7 nebo 8 zubu, ze prej mu to tahlo jak drak
Datum: 12. května 2010 14:15
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 pochybuju o tom, to 10 zubé už je tak dost male
Datum: 12. května 2010 14:01
 ahoj mám mustanga a nejde mi nastartovat když ho chci rozjet tak jenom střelí a nic nevíte co by s tym mohlo být ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 21:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 může to být i svíčka,ale já bych to vuděl asi na ten předstih a odtrh
Datum: 12. května 2010 21:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 rozhozený odtrh
Datum: 12. května 2010 16:00
Jméno: OndraJW
IP: uživatel5683
 to vypadá na předstih
Datum: 12. května 2010 13:04
 zdravim chtel bich se zeptat,mam jawu23sport upravenej valec zvetseni kanali snizenou hlavu.na volnobech kdiz pridam plin tak v plnejch otackach cca8000 zacne vinechavat trisko mam 78karburator original ikov.nevite co s tim????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele jestli se to vytočí třeba jen do 6 000 a pak tu začne kuckat jak omezovač tak jsou špatný kladívka...
Datum: 12. května 2010 21:50
 mam kladivko a asi to bude tim kladivkem pac to se netopi to spis nestiha zapalovat ale skusim tu trisku vimenit dekuji za odpoved
Datum: 12. května 2010 19:53
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Ti nepíše Y klávesnice nebo to písmeno vydíš poprvý?
Datum: 12. května 2010 18:02
 Hele tryskou to bude jestli máš malej výbrus....zkus tam dát origo 68 a zkus to.a kdyby to nebylo benzínem může to bejt zapalováním...nestíhá kladívko.dá se to částečně vyřešit tim že dáš víc pruřinek na kladívko ale zase to chce vyzkoušet protože když jich tam dáš moc může se ti ulomit fíbr kterej dosedá na vačku.......chce t zkoušet a zkoušet...\\r\\n
Datum: 12. května 2010 9:59
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 poiš víc ja k vynechává,jestli tam nejde benzín nebo elektrika,jaký máš zápalko,dík mě to dělalo to samý,já měl velkou tysku a utápělo se to benzínem
Datum: 12. května 2010 8:28
Jméno: Jump
IP: uživatel9023
 cau, chci se zeptat je jawa 20 v kategorii Am? Nebo to rozesrali a už je to kvůli konstrukční rychlosti v A1? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 18:34
 kolecko NENÍ!!! A1 DO 125CCM A 11KW, MUSÍ BÝT SPLNĚNY OBĚ PODMÍNKY. PŘEČTĚTE SI ZÁKON!
Datum: 13. května 2010 18:34
 david: je to tak jak říká k.o.l.o
Datum: 12. května 2010 21:20
 Tak asi to do platné vyhlášky kterou jsem se já učil před rokem nepsali jen tak ze srandy... S ridicakem A1 smite ridit motorku o maximalnim objemu 125ccm pokud jeji vykon nepresahne 11Kw...
Datum: 12. května 2010 21:20
 Nezáleží, co říkal učitel tvýho bratrance, ale co je psaný v zákoně.
Datum: 12. května 2010 20:56
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Blbost  ,můj bratranec když dělal papíry na A1 do 11KW tak se ptal učitele,jestli může jezdit na MZ150 která má 9 KW ,a řekl že ano .
Datum: 12. května 2010 19:48
 A1 je do 11 kw nebo 125 ccm!!!!
Datum: 12. května 2010 17:15
 nemůžu... já když jsem se učil testy v autoškole tak tam bylo něco jako: můžete řídit motocykl o výkonu 5Kw a obsahu válců 130Ccm na základě řidičáku A1?? a odpověd zněla NE
Datum: 12. května 2010 16:30
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Pokud se vaše motorka vejde do 11 KW a má třeba 180 ccm tak jí řídit můžete,ale pokud má přes 11 KW tak ne.
Datum: 12. května 2010 15:18
 Je to opravdu debilita nadevše. Já budu čekat další 2 roky, abych mohl oficiálně jezdit na 150/352, a to má prosím pěkně výkon 4,5KW/6 kobylek. A tatran má 7 kobylek a můžu ho prohánět od šesnácti. Bohužel můj Tatran vypadá jak po výbuchu vodíkové bomby, na toho mi veteránský papír nedaj ani kdybych moc chtěl.
Datum: 12. května 2010 13:29
 váha motocyklu..
Datum: 12. května 2010 12:03
 jsou to dementi a neví co dělají... Taková jawa 175 jede těch 100/110Km/h a je to od 18ti let. A taková například Cagiva 125 EVO-mito jede 200Km/h a možů s tím lítat fakani od 16ti let... Jsou to fakt volové... kdyby to od tech 16ti dali aspon na ten omezeny vykon 11Kw bez ohledu na objem tak to uz by nejaky smysl davalo... Jaky je rozdil mezi dvema motorkama ktere maji napriklad 600ccm a 175ccm a obě mají výkon 11Kw
Datum: 11. května 2010 22:40
 je to tak už pár let a ty se teď vztekáš
Datum: 11. května 2010 22:02
Jméno: Jump
IP: uživatel9023
 Si dělaji prdel už vážně snad...to dělal nějaký krypl, který na tom v životě neseděl...mělo by se to dělit podle výkonu a objemu..né podle rychlosti...CZ 175 jede okolo 100 a Honda 125 nevim typ jede 130....fakt demence toto...víte to jistě?
Datum: 11. května 2010 21:44
 podskupina A1 právě kvůli tý konstrukční rychlosti.
Datum: 11. května 2010 21:40
 A1 !
Datum: 11. května 2010 21:40
 Zdar prosím Vás jakej alej mám nalívat do motoru ?? Mám Jawa21 - Pionyr
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 19:50
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Do fichtla můžeš lít všechno,já tam leju hydraulickej olej,je řítkej.
Datum: 12. května 2010 19:50
 zhruba 90 kč.....patří tam půl litru
Datum: 11. května 2010 21:07
Jméno: Martin Pospíšil
IP: uživatel9317
 A to je do motoru ??? Kolik tak stoji ?
Datum: 11. května 2010 20:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Spíš PP80 je řidičí.
Datum: 11. května 2010 20:38
 převodový PP80 nebo PP90
Datum: 11. května 2010 20:26
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 nalej tam mogul asi sea80 maj ho v mototechne je to prevodovej olej...
Datum: 11. května 2010 20:15
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 zdarec. Myslíte že mám vyměnit převodový olej když čezeta 175 stála 8 roků? pátým dnem jezdím a nevím jestli ho mám vyměnit. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 21:32
 Nazdar,teoreticky bys to tam dát mohl, ale osobně bych dal PARAMO gyrol 80W, ten je dobrý,krásně funguje spojka a řazení. Jinak v příručce,co mám doma na ČZ 175 477 tak je tam psaný převodový olej PP7,dává se 1000ccm,tedy litr,takže to tam můžeš dát v pohodě.
Datum: 11. května 2010 21:32
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 a myslíš že tam můžu nalít paramo PP7? Je na něm napsáno že je do převodovek starých automobilů
Datum: 11. května 2010 20:18
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 urcite protoze on zvodnati a za to aby se stim neco nestalo radsi par korun za olej nez za novej motor...
Datum: 11. května 2010 20:14
 Cus draci poradte. Koupil jsem papiry na neznamou osobu myslite ze to vadi? Cisla jsem vyrazil na stitek
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 19:10
 Ustrihly roh nemaji a navic jeto duplikat. zavolam naten urad a zkusim to overit pak vam napisu jak sem dopadl. jeste me zajima jestli nahodou nevite proc v tech papirech neni treba napsana barva vozidla?? Chybi tu vic veci nevim jak jeto mozny
Datum: 12. května 2010 19:10
 nebo pokud jsou neplatné mohou mít ustřihlý roh.
Datum: 12. května 2010 17:57
Jméno: JAwek
IP: uživatel7839
 Když ty papíry nebudou v pořádku tak je radši nepoužívej nebo je vyhoď ,protože ti může hrozit velký průser!
Datum: 12. května 2010 16:18
 Toje dobry napad tam zavolat a overit to. Kdyz mi reknou ze je nemaji v evidenci, copak?? Muzu vyhodit?
Datum: 11. května 2010 20:29
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 zavolej na uřad a ověr si je, řekneš mu např: chci jsi koupit motorku a potřeboval bych si ověřit jestli jsou papíry v pořádku a nadiktuješ mu údaje z TP
Datum: 11. května 2010 20:15
Jméno: maxykobilka
IP: uživatel9397
 Jde nak zjistit stav tech papiru? jako jestli treba jsou zruseny. Tata rikal abych tohle neresil proste zeje mam i s cisly a konec. Ale nevim prave tak pisu
Datum: 11. května 2010 20:04
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 průser muže byt, že ten člověk je už po smrti nebo jsou papiry zrušeny
Datum: 11. května 2010 20:01
 Čus, chci se zeptat jestly konstrukční a nejvyšší rychlost je to stejné ,protože mám v papírech na Jawa 20 napsáno že nejvyšší rychlost je 60km/h. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 19:55
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Nejvyší rychlost v tp co najdes tak to je ta konstrukční, kterou udává výrobce...
Datum: 11. května 2010 19:55
Jméno: Guest
IP: uživatel7706
 CUS draci mám jeden problem mám mustanga. když ho nakopnu tak to jezdí pěkně,ale když se zahřeje motor začně to střílet ale ne z vejfuku jako by v motoru.jehlu mam na 2 zářezu od shora svíčku mám novou (brisk nr15C)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 22:42
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 100% předstih.... dělala mi to babetta...
Datum: 14. května 2010 22:42
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Udělej znova,předstih a odtrh.
Datum: 11. května 2010 20:40
 Zdarec chlapy.
Mam takovrj problém kterej mi neleze do hlavy.Dneska mi začalo u čízy jít dost natvrdo řazení,ale spojka vypíná na výbornou,tak nemam tucha čim to je... .možná jestli tam mam starej převodovej olej ale o tom sám dost pochybuju.
Zatim a předem dikec za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 21:08
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 No každopádně bych zkontroloval množství oleje.
Datum: 12. května 2010 21:08
 No prostě když zařadim tak je to dost hlučný a tu rychlost tam kopnout je docela těžký,ale řadička de krásně zlehka prostě ty rychlosti tam padaj hrozně natvrdo a dělámi to předevšim za tepla
Datum: 11. května 2010 22:03
 Počkej jak natvrdo,myslíš přes zuby,že to škrčí? No na viskozitě oleje asi záleží, poněvadž s řidším ta spojka tak neunáší, to vím z vlastní zkušenosti. A šlo ti to natvrdo zastudena nebo zatepla? A nebo myslíš tím "natvrdo" že jde řadičkou špatně řadit těžko?To by mohly být špatné pružiny v řazení..
Datum: 11. května 2010 21:37
Posl.aktualizace: 13. května 2010 8:39
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 chongu diky za odpoved. ja jsem totiz cetl a sesa mi i rekl ze s vapem funguje dobre 25W zarovka tak jsem ji tam dal...
Datum: 13. května 2010 8:39
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Logicky... výrobce uvádí 20W sěvtelného výkonu... takže 15W + 5W (vzadu) je samozřejmě oněch 20W... Sakra, kupecký počty...
Datum: 13. května 2010 6:55
 zdar, to je moje 555, no taky me stve ze to tak malo sviti, a jo mam tam 25W zarovku. Co byste mi poradili aby to svitilo vic? 15W zarovka? uvazuji o zasle parabole taky...
Datum: 12. května 2010 19:31
 jj aj ja som divil na tom,,lebo ja ked som skusal doma ze jak to svieti svietil aspon dva krát tak
Datum: 12. května 2010 18:37
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Asi tam má 25W žárovku, jinak si neumím vysvětlit že to světlo svítí tak málo.
Datum: 12. května 2010 6:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
Datum: 11. května 2010 17:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec hoši potřebuji radu proč mi flusá z výfuku olej když startuju svého mustanga? může to být guferem? dal jsem tam kavalitní olej Oleomac do křovinořezu značky stejné Oleomac. Dneska jsem čistil výfuk a pořás to ser* olej. Co s tím mám dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 16:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Toto dělá i volnoběh?
Datum: 12. května 2010 16:06
Jméno: honza
IP: uživatel9398
 Tohle znam to nikdy uplne nedostanes pryč ,ale zkus si seřidit volnoběh a potom kdyžtak zapalovaní
Datum: 12. května 2010 10:29
 Taky to dělává při nedostatečně prohřátém motoru, ale jak to tak čtu tak to asi váš případ nebude
Datum: 11. května 2010 20:18
 tohle mi dělá taky.Ale motor mám komplet po GO.Teď zajíždím a mažu 1:33 s olejem Shell SX 2.Není to tím jak kdo maže?
Datum: 11. května 2010 19:33
Jméno: Martin
IP: uživatel8949
 vyhoď oleomac fujtajbl. kup si kvalitní 2t olej s označením TS nebo TSF od mogulu, řeď 1:50 - bacha na to - nevypláchneš lahvičku a máš tam 1:70 a motor v p...
Datum: 11. května 2010 19:11
 to je u 2t motoru normální,dovezl jsem si červenýho fíka dělal mi to taky,před týdnem jsem roozebral výfuk a pořádně ho prošuroval kulatinou a tlumiče vypáli.,tak snad bude pokoj,vyzkouším to až budu mít válec
Datum: 11. května 2010 18:06
 mám to samé. Svíčku mám pořád zapatlanou a mokrou ale přesto to chytá napoprvé, z výfuku to cáká to svinstvo. Zbývá mi možnost buď vypálit výfuk, nebo mi to saje přes těsnění nebo gufero ale spíš to těsnění mi to saje do skříně protžej ak jsem skládal ten motor tak už byl utěsněný ale já tam nemohl dát kvalt a musel jsem ho ještě jednou rozebrat ale hnedj sem ho složil. Tak nwm.
Datum: 11. května 2010 18:01
Jméno: HeXedito
IP: uživatel9395
 Zdárec Draci, mám takovej problém. Když nakopnu mustoše, což jde napoprvé, tak téměř okamžitě vyběhnou otáčky, že to musím zase vypnout, jinak bych asi zadřel.. bowden to není, karbec by měl bejt dobrej a po několikátý přetěsněnej, dokonce sem udělal i novou jehlu.. už fak nevím.. někdo říká, že by to mohlo být guferem na klice.. předem díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 18:16
Jméno: sjilda@seznam.cz
IP: uživatel9395
 tyhlety krávovinky sem právě šteloval už X krát  šroubek je na max a lanko tam má vůli akorát..
Datum: 11. května 2010 18:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkus nastavit vůli lankla a pophrej si s volnoběžným šroubkem
Datum: 11. května 2010 17:57
Jméno: HeXedito
IP: uživatel9395
 a nemáš jen rozštelovanej karbec?
Datum: 11. května 2010 17:55
 Tak já mám navíc v hajzlu ještě něco víc než ty
Datum: 11. května 2010 17:49
Jméno: HeXedito
IP: uživatel9395
 nn, nehulí.. všechno je ok, akorát moc točí
Datum: 11. května 2010 17:45
 Naprosto stejý problém., startuje okamžitě, ale na maximální otáčky. Taky ti to tak příšerně hulí?
Datum: 11. května 2010 17:40
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 zdar mam takovýto problém: když nastartuju pinska tak normálně chytne , ale když chcu jet tak musím pořád přeplavovat karbec dokud se to nezahreje pak to jede normálně množství benzinu v karbecu je dobry ????????????,
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 17:41
 On by se správně měl nechat zahřát...
Datum: 11. května 2010 17:41
 Slyšel jsi už o rozdělování textu do vět? Jak trvá dlouho, než nemusíš přeplavovat?
Datum: 11. května 2010 17:41
 zdarec draci.Potřebuju radu.Mám jawu Mosquito a newim kam mám vrazit sací filtr.Když sundám plasty a jdu směrem nahoru od karburátoru tak tam je taková černá skříňka,když ji ze strany rozdělám tak uvnitř není nic, a nevim kam s tím sacim filtrem.když to zadělávám tak je tam takový kulatý otvor, tak jestli t strčit do tý díry nebo jinam fakt newim..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 20:49
Jméno: Lori
IP: uživatel8590
 http://imgup.eu/img1/08.jpg No me to pride jasny x) kukni si presne ten nakres a ty cisla
Datum: 11. května 2010 20:49
Datum: 11. května 2010 19:14
Jméno: Lori
IP: uživatel8590
Datum: 11. května 2010 17:34
Jméno: Lori
IP: uživatel8590
 Zdravim, potreboval bych radu...konecne jsem si udelal cas celou motorku rozebrat a sroubek po sroubku projit... problem nastal u vyfuku jelikoz vata je uz dost VHAJZLU, a nova se mi kupovat nechce..neznate nejakou nahradu...? Nekde jsem cetl ze se da pouzit nerez dratenka na nadobi jenze otazka je ci se nesnizi vyfuk a dratenka to vydrzi....
(jawa dandy 50)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 8:32
Jméno: milan
IP: uživatel7443
 hele nevim jak u dandyny ale na mustangu sem tam mel dratenky a bylo to v pohode ale docela rychle se dratenky zasiraj
Datum: 14. května 2010 8:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 do koncovny na exc jsem narval rockwool(izolační vata pro střechy atd.) a je to paráda... když ji pořádně utemuješ, tak se rozhodně nemusíš bát, že by ti to dandy vyflusala
Datum: 11. května 2010 17:40
Jméno: Lori
IP: uživatel8590
 Pardon.. oprava posledni vety nemelo bejt nesnizi vyfuk ale NESNIZI VYKON
"Nekde jsem cetl ze se da pouzit nerez dratenka na nadobi jenze otazka je ci se nesnizi VYKON a dratenka to vydrzi"
Datum: 11. května 2010 17:01
Jméno: venca
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 15. května 2010 1:08
Jméno: Dachlmen
IP: uživatel631
 Plně souhlasím s příspěvkem Kohyho. Stejně tak jako řikáte "zkurvený rádobi krosaří" mužete stejně tak říct "zkurvený rádobi sprinteří nebo silničácí".
I já mám doma pionýra na závody, jak cross (a to více strojů) tak v silniční úpravě, protikladem je že mimo toho mám doma plnou garáž (cca 10-15) pionýrů čekajících na renovaci a nebo již po renovaci, od Jawy 550 až po mustanga. Přiznávám že člověk který upravý pařízka na cross závody by nezasloužil nic jiného než utrhat koule ale mustangů a jednadvacítek se i v dnešní době najde po burzách a stodolách plno a v mnohdy v takovém žalostném stavu, že pokud se najde nějaký ladič co ho upravý na závody, udělal vlastně dobrý skutek. Závody pionýrů patří k pionýrům od počátku a je to velká část jejich historie. Ten kdo se o to alespoň trochu někdy zajímal určitě ví že již v roce 1957 - 1958 byly první soutěže na těchto motocyklech a tyto mnohdy jen 2 roky staré motocykly byly široce upravovány a mnohdy velmi drastickým spůsobem. Prosím zamyslete se nad tím oc píšete.
Datum: 15. května 2010 1:08
 Ahoj chlapi....nechápu co máte proti přestavbám pionýrů na fichtlcrossové závody. Argument ,,cross sračky sou na hovno, plácat se 40 v blátě je k ničemu´´ mi přijde ubohej. Zajímalo by mě jestli by tento uživatel dokázal pionýra upravit na takové parametry aby se chytal alespoň do poloviny startovní listiny, taky by mě zajímalo jestli by se on sám udržel tou jeho ,,ubohou´´ 40kou v bahně na motorce a jestli by vydržel tu hodinu v terénu ,,plazit´´. Myslím že by mu fyzička přilíš nestačila. Druhý argument že jsme ,,zkurvený rádoby krosaři´´ si vyprošuju, nikdo proti vám nepoužívá sprostou mluvu, tak proč vy proti nám ano? Myslím že to svědčí o demenci mnohých uživatelů.. a rádoby krosaři opravdu nejsme....jen proto, že nemáme peníze na velký motocross nás neodsuzujte. Myslím si že v závodech pionýrů je ukryto plno motocrossových talentů, kteří pouze nemají peníze na motocross. a třetí argument o tom že lepší jízda po silnici než se vysekat na závodech je hloupost.....zkus se v 30 km rychlosti ,,vysekat´´ na silnici a nebo na hlinité trati....ze silnice přijdeš s mnoh rozsáhlými a ošklivými odřeninami a spáleninami až do masa. v Terénu to budou malé odřeniny,nějaká ta boule a modřina...samozřejmě občas jsou zranění i vážnější ale to na silnici také. Jediný argument, který trochu uznávám je ten, že ničíme veterány. To je pravda, ale když si vezmete, že se pionýry upravovaly už v dobách svě výroby pro soutěžní enduro soutěže a motocross, jelikož na našem území jiné motorky nebyly tak získat původní motorku z té doby už by se taky dalo považovat za veteránský kousek(prototyp). A také plno lidíí kteří jezdí fichtlmotocross tak mají i oni sami doma veteránské kousky a pionýry v původním stavu  ...já mám doma také i pionýry v originálním zrenovovaném stavu. Vážím si těch motorek a pečuju o ně. Zkustě pochopit, že prostě na velkej motocross nemáme peníze a tohle je pro nás nejlevnější ,,motocrossové závodění´´. A také si uvědomte že nejsou jen prznitelé pionýrů,kteří něco uříznou,něco navaří.....ale jsou i tací, kteří dokážou tu motorku udělat opravdu pořádně a tak že vše chodí tak jak má a že motorka je maximálně vymazlená a udělaná téměř jakoby vyjela z fabriky jen s tím rozdílem že v motocrossové podobě  I takové motorky jsou  Děkuji za věnovaný čas přečtení mého příspěvku a doufám, že vás dovede k zamyšlení...
Datum: 14. května 2010 21:17
 mabode : Souhlas.....též to nemusím, raději klidnou jízdu s pěkným fichtlem za kterým se otočí než někde se tam vysekat....
Datum: 12. května 2010 17:09
 tak tak pekače by sa mali davať do kopy do pôvodného stavu na cross sú určené iné motorky a najväčšie hovnosračka keď niekto prerába 555 na cross tomu by som urval hlavu!
Datum: 12. května 2010 15:57
Jméno: venca
IP: uživatel8693
 no jo chlapci myslite si svi no silnice nesou spatny ale vyber si vysekat se ve 40 nekde v bahne nebo v cca 90 na asfaltu
Datum: 11. května 2010 20:57
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 jj to sou ty zkurvený rádoby krosaři..
Datum: 11. května 2010 19:25
 Takové kokotiny já nepodporuju,akorád se při tom závodu zničí nemálo pionýrů a hovno z toho... Takto se zacházet s veteránem teda nemá,spíš mají pořádat víc fichtlsrazů
Datum: 11. května 2010 19:09
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Tyhle ''cross'' sračky sou na hovno..silnice je nejlepší než se někde 40tkou plazit v bahně
Datum: 11. května 2010 18:52
 fichtl cup bohužel nepodporuju .....
Datum: 11. května 2010 17:05
 jak už tu bylo mnohokrát psáno FB : KO....pionýr OK
Datum: 11. května 2010 16:58
 čau ještě se chci zeptat,když napojim baterku na nabíječku,tak to normálně našlápnu,nabíječku odpojím,na volnoběh drží,ale jakmile přidím plyn nebo rozavítím světla,hned chcípne a už ji nenatočim,čím to může být?všechno sem zkontrolovatl,pojistky,zkrat atd....díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 17:49
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kolik dává ten regulátor dobíjení do baterky? musí dávat 6V a buď 45W nebo 75W podiv se na to relátko na kolik je voltů a kolik má wattů
Datum: 11. května 2010 17:49
 no regulátor tam mám jinej,funkční,akortá když ji našlápnu,tak na něm skáčou hodnoty od 2-15 V a přeskakujou,nikdy to není stálý,jinak teď už když přidám tak je to v pohodě,ale zas bbnou světla...
Datum: 11. května 2010 16:02
 Zdar,nejspíš je to v dobíjení,relátko,uhlíky,nebo vyčistit drážky na rotoru.
Datum: 11. května 2010 15:41
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec nestane se něco když dam 2 sponky na řetaz mě se roztrhl jak jsem jel dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 21:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele já už mám se dvouma sponkama na řetězu (je pravda že je 3 roky starý) naježděno přes 3 000km a zatím to drží
Datum: 12. května 2010 21:58
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 na chvilku ti to vydrzi, ale kdyz sa ti roztrhl, tak by to chtelo uz asi novy
Datum: 11. května 2010 14:37
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 zdar draci,jak proměřim regulátor na ČZ 175 abych zjistil jestli je špatnej nebo ne,bohužel moto nehází jiskru pokud je potřeba mít nastartovanou...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2010 11:04
|



|