slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1209  1210  1211  1212  1213  1214  1215  1216  1217  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ondraJW      IP: uživatel5683    
zdar hosi, slo by udelat 7 nebo 8 zube sekundarni kolecko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
jj, tak tam zkusim hodit napred 11z a uvidim. mam tam ted 12z, vyjedu vsude, ale chcu to este vic do sily
 
 
Datum: 13. května 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejmensi co se kdy delal je 9.z a na 10 zub nemusis mit jinej retez ale jen maticku ale klidne to de aj s puvodni
 
 
Datum: 12. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak to se mi nezdá to už tam zrovna nemusíš nic dávat a bude to lepší:-D.Ne nejmenší je ten 11 zub a pro 10 zub musíš mít jiný řetěz .7 - 8 zub to neexistuje podle mě.....a jelo by to těch 40 jak tady píšou..:-D
 
 
Datum: 12. května 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ono to pojede jako drak, ale jen asi 40 km/h. Sice i na trojku vyjedeš i po skále, ale pojedeš maximálně 40. S 11 zubem jsem to jednou vytáhl na 55, s 10 zubem odhaduji 45-50 km/h. Myslím do konce 8 zube kolo neexistuje. Je totiž tak malé, že se tam ten řetěz nestočí.
 
 
Datum: 12. května 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
no prave ze tatka mne rikal, ze jeho kamos to mnel, ze prej tam bylo 7 nebo 8 zubu, ze prej mu to tahlo jak drak
 
 
Datum: 12. května 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
pochybuju o tom, to 10 zubé už je tak dost male
 
 
Datum: 12. května 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4946    
ahoj mám mustanga a nejde mi nastartovat když ho chci rozjet tak jenom střelí a nic nevíte co by s tym mohlo být ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
může to být i svíčka,ale já bych to vuděl asi na ten předstih a odtrh
 
 
Datum: 12. května 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
rozhozený odtrh
 
 
Datum: 12. května 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel5683    
to vypadá na předstih
 
 
Datum: 12. května 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: stambi      E-mail:      IP: uživatel5857    
zdravim chtel bich se zeptat,mam jawu23sport upravenej valec zvetseni kanali snizenou hlavu.na volnobech kdiz pridam plin tak v plnejch otackach cca8000 zacne vinechavat trisko mam 78karburator original ikov.nevite co s tim???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no hele jestli se to vytočí třeba jen do 6 000 a pak tu začne kuckat jak omezovač tak jsou špatný kladívka...
 
 
Datum: 12. května 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: stambi      E-mail:      IP: uživatel7807    
mam kladivko a asi to bude tim kladivkem pac to se netopi to spis nestiha zapalovat ale skusim tu trisku vimenit dekuji za odpoved
 
 
Datum: 12. května 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Ti nepíše Y klávesnice nebo to písmeno vydíš poprvý?:-D
 
 
Datum: 12. května 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: Nroke      E-mail:      IP: uživatel4279    
Hele tryskou to bude jestli máš malej výbrus....zkus tam dát origo 68 a zkus to.a kdyby to nebylo benzínem může to bejt zapalováním...nestíhá kladívko.dá se to částečně vyřešit tim že dáš víc pruřinek na kladívko ale zase to chce vyzkoušet protože když jich tam dáš moc může se ti ulomit fíbr kterej dosedá na vačku.......chce t zkoušet a zkoušet...\\r\\n
 
 
Datum: 12. května 2010 9:59
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel9263    
poiš víc ja k vynechává,jestli tam nejde benzín nebo elektrika,jaký máš zápalko,dík mě to dělalo to samý,já měl velkou tysku a utápělo se to benzínem
 
 
Datum: 12. května 2010 8:28
 
 
 
 
Jméno: Jump      IP: uživatel9023    
cau, chci se zeptat je jawa 20 v kategorii Am? Nebo to rozesrali a už je to kvůli konstrukční rychlosti v A1? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel8677    
kolecko NENÍ!!! A1 DO 125CCM A 11KW, MUSÍ BÝT SPLNĚNY OBĚ PODMÍNKY. PŘEČTĚTE SI ZÁKON!
 
 
Datum: 13. května 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
david: je to tak jak říká k.o.l.o
 
 
Datum: 12. května 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak asi to do platné vyhlášky kterou jsem se já učil před rokem nepsali jen tak ze srandy... S ridicakem A1 smite ridit motorku o maximalnim objemu 125ccm pokud jeji vykon nepresahne 11Kw...
 
 
Datum: 12. května 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nezáleží, co říkal učitel tvýho bratrance, ale co je psaný v zákoně.
 
 
Datum: 12. května 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Blbost :-),můj bratranec když dělal papíry na A1 do 11KW tak se ptal učitele,jestli může jezdit na MZ150 která má 9 KW ,a řekl že ano .
 
 
Datum: 12. května 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A1 je do 11 kw nebo 125 ccm!!!!
 
 
Datum: 12. května 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemůžu... já když jsem se učil testy v autoškole tak tam bylo něco jako: můžete řídit motocykl o výkonu 5Kw a obsahu válců 130Ccm na základě řidičáku A1?? a odpověd zněla NE
 
 
Datum: 12. května 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Pokud se vaše motorka vejde do 11 KW a má třeba 180 ccm tak jí řídit můžete,ale pokud má přes 11 KW tak ne.
 
 
Datum: 12. května 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to opravdu debilita nadevše. Já budu čekat další 2 roky, abych mohl oficiálně jezdit na 150/352, a to má prosím pěkně výkon 4,5KW/6 kobylek. A tatran má 7 kobylek a můžu ho prohánět od šesnácti. Bohužel můj Tatran vypadá jak po výbuchu vodíkové bomby, na toho mi veteránský papír nedaj ani kdybych moc chtěl.
 
 
Datum: 12. května 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
váha motocyklu..
 
 
Datum: 12. května 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou to dementi a neví co dělají... Taková jawa 175 jede těch 100/110Km/h a je to od 18ti let. A taková například Cagiva 125 EVO-mito jede 200Km/h a možů s tím lítat fakani od 16ti let... Jsou to fakt volové... kdyby to od tech 16ti dali aspon na ten omezeny vykon 11Kw bez ohledu na objem tak to uz by nejaky smysl davalo... Jaky je rozdil mezi dvema motorkama ktere maji napriklad 600ccm a 175ccm a obě mají výkon 11Kw
 
 
Datum: 11. května 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tak už pár let a ty se teď vztekáš :-D
 
 
Datum: 11. května 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Jump      IP: uživatel9023    
Si dělaji prdel už vážně snad...to dělal nějaký krypl, který na tom v životě neseděl...mělo by se to dělit podle výkonu a objemu..né podle rychlosti...CZ 175 jede okolo 100 a Honda 125 nevim typ jede 130....fakt demence toto...víte to jistě?
 
 
Datum: 11. května 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podskupina A1 právě kvůli tý konstrukční rychlosti.
 
 
Datum: 11. května 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A1 ! :-)
 
 
Datum: 11. května 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Martin Pospíšil      E-mail:      IP: uživatel9317    
Zdar prosím Vás jakej alej mám nalívat do motoru ?? Mám Jawa21 - Pionyr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Do fichtla můžeš lít všechno,já tam leju hydraulickej olej,je řítkej.
 
 
Datum: 12. května 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zhruba 90 kč.....patří tam půl litru ;-)
 
 
Datum: 11. května 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: Martin Pospíšil      IP: uživatel9317    
A to je do motoru ??? Kolik tak stoji ?
 
 
Datum: 11. května 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Spíš PP80 je řidičí.
 
 
Datum: 11. května 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převodový PP80 nebo PP90
 
 
Datum: 11. května 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
nalej tam mogul asi sea80 maj ho v mototechne je to prevodovej olej...
 
 
Datum: 11. května 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
zdarec. Myslíte že mám vyměnit převodový olej když čezeta 175 stála 8 roků? pátým dnem jezdím a nevím jestli ho mám vyměnit. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar,teoreticky bys to tam dát mohl, ale osobně bych dal PARAMO gyrol 80W, ten je dobrý,krásně funguje spojka a řazení. Jinak v příručce,co mám doma na ČZ 175 477 tak je tam psaný převodový olej PP7,dává se 1000ccm,tedy litr,takže to tam můžeš dát v pohodě.
 
 
Datum: 11. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
a myslíš že tam můžu nalít paramo PP7? Je na něm napsáno že je do převodovek starých automobilů
 
 
Datum: 11. května 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
urcite protoze on zvodnati a za to aby se stim neco nestalo radsi par korun za olej nez za novej motor...
 
 
Datum: 11. května 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: maxykobilka      E-mail:      IP: uživatel9397    
Cus draci poradte. Koupil jsem papiry na neznamou osobu myslite ze to vadi? Cisla jsem vyrazil na stitek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: maxykobilka      E-mail:      IP: uživatel9402    
Ustrihly roh nemaji a navic jeto duplikat. zavolam naten urad a zkusim to overit pak vam napisu jak sem dopadl. jeste me zajima jestli nahodou nevite proc v tech papirech neni treba napsana barva vozidla?? Chybi tu vic veci nevim jak jeto mozny
 
 
Datum: 12. května 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo pokud jsou neplatné mohou mít ustřihlý roh.
 
 
Datum: 12. května 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: JAwek      IP: uživatel7839    
Když ty papíry nebudou v pořádku tak je radši nepoužívej nebo je vyhoď ,protože ti může hrozit velký průser!
 
 
Datum: 12. května 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: maxykobilka      E-mail:      IP: uživatel9397    
Toje dobry napad tam zavolat a overit to. Kdyz mi reknou ze je nemaji v evidenci, copak?? Muzu vyhodit?
 
 
Datum: 11. května 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
zavolej na uřad a ověr si je, řekneš mu např: chci jsi koupit motorku a potřeboval bych si ověřit jestli jsou papíry v pořádku a nadiktuješ mu údaje z TP
 
 
Datum: 11. května 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: maxykobilka      IP: uživatel9397    
Jde nak zjistit stav tech papiru? jako jestli treba jsou zruseny. Tata rikal abych tohle neresil proste zeje mam i s cisly a konec. Ale nevim prave tak pisu
 
 
Datum: 11. května 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
průser muže byt, že ten člověk je už po smrti nebo jsou papiry zrušeny
 
 
Datum: 11. května 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus, chci se zeptat jestly konstrukční a nejvyšší rychlost je to stejné ,protože mám v papírech na Jawa 20 napsáno že nejvyšší rychlost je 60km/h. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Nejvyší rychlost v tp co najdes tak to je ta konstrukční, kterou udává výrobce...
 
 
Datum: 11. května 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: Guest      IP: uživatel7706    
CUS draci mám jeden problem mám mustanga. když ho nakopnu tak to jezdí pěkně,ale když se zahřeje motor začně to střílet ale ne z vejfuku jako by v motoru.jehlu mam na 2 zářezu od shora svíčku mám novou (brisk nr15C) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
100% předstih.... dělala mi to babetta...
 
 
Datum: 14. května 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Udělej znova,předstih a odtrh.
 
 
Datum: 11. května 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapy. Mam takovrj problém kterej mi neleze do hlavy.Dneska mi začalo u čízy jít dost natvrdo řazení,ale spojka vypíná na výbornou,tak nemam tucha čim to je... .možná jestli tam mam starej převodovej olej ale o tom sám dost pochybuju. Zatim a předem dikec za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel7758    
No každopádně bych zkontroloval množství oleje.
 
 
Datum: 12. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No prostě když zařadim tak je to dost hlučný a tu rychlost tam kopnout je docela těžký,ale řadička de krásně zlehka prostě ty rychlosti tam padaj hrozně natvrdo a dělámi to předevšim za tepla
 
 
Datum: 11. května 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Počkej jak natvrdo,myslíš přes zuby,že to škrčí? No na viskozitě oleje asi záleží, poněvadž s řidším ta spojka tak neunáší, to vím z vlastní zkušenosti. A šlo ti to natvrdo zastudena nebo zatepla? A nebo myslíš tím "natvrdo" že jde řadičkou špatně řadit těžko?To by mohly být špatné pružiny v řazení..
 
 
Datum: 11. května 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
chongu diky za odpoved. ja jsem totiz cetl a sesa mi i rekl ze s vapem funguje dobre 25W zarovka tak jsem ji tam dal...
 
 
Datum: 13. května 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Logicky... výrobce uvádí 20W sěvtelného výkonu... takže 15W + 5W (vzadu) je samozřejmě oněch 20W... Sakra, kupecký počty...
 
 
Datum: 13. května 2010 6:55
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, to je moje 555, no taky me stve ze to tak malo sviti, a jo mam tam 25W zarovku. Co byste mi poradili aby to svitilo vic? 15W zarovka? uvazuji o zasle parabole taky...
 
 
Datum: 12. května 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj aj ja som divil na tom,,lebo ja ked som skusal doma ze jak to svieti svietil aspon dva krát tak
 
 
Datum: 12. května 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Asi tam má 25W žárovku, jinak si neumím vysvětlit že to světlo svítí tak málo.
 
 
Datum: 12. května 2010 6:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
parádní video šlape mu to jak hodinky tady jsem našel taky od něho jedno http://www.youtube.com/watch?v=dBn2Y4zKcLc&feature=related
 
 
Datum: 11. května 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdarec hoši potřebuji radu proč mi flusá z výfuku olej když startuju svého mustanga? může to být guferem? dal jsem tam kavalitní olej Oleomac do křovinořezu značky stejné Oleomac. Dneska jsem čistil výfuk a pořás to ser* olej. Co s tím mám dělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Toto dělá i volnoběh?
 
 
Datum: 12. května 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel9398    
Tohle znam to nikdy uplne nedostanes pryč ,ale zkus si seřidit volnoběh a potom kdyžtak zapalovaní
 
 
Datum: 12. května 2010 10:29
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky to dělává při nedostatečně prohřátém motoru, ale jak to tak čtu tak to asi váš případ nebude
 
 
Datum: 11. května 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle mi dělá taky.Ale motor mám komplet po GO.Teď zajíždím a mažu 1:33 s olejem Shell SX 2.Není to tím jak kdo maže?
 
 
Datum: 11. května 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel8949    
vyhoď oleomac fujtajbl. kup si kvalitní 2t olej s označením TS nebo TSF od mogulu, řeď 1:50 - bacha na to - nevypláchneš lahvičku a máš tam 1:70 a motor v p...
 
 
Datum: 11. května 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je u 2t motoru normální,dovezl jsem si červenýho fíka dělal mi to taky,před týdnem jsem roozebral výfuk a pořádně ho prošuroval kulatinou a tlumiče vypáli.,tak snad bude pokoj,vyzkouším to až budu mít válec
 
 
Datum: 11. května 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám to samé. Svíčku mám pořád zapatlanou a mokrou ale přesto to chytá napoprvé, z výfuku to cáká to svinstvo. Zbývá mi možnost buď vypálit výfuk, nebo mi to saje přes těsnění nebo gufero ale spíš to těsnění mi to saje do skříně protžej ak jsem skládal ten motor tak už byl utěsněný ale já tam nemohl dát kvalt a musel jsem ho ještě jednou rozebrat ale hnedj sem ho složil. Tak nwm.
 
 
Datum: 11. května 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: HeXedito      IP: uživatel9395    
Zdárec Draci, mám takovej problém. Když nakopnu mustoše, což jde napoprvé, tak téměř okamžitě vyběhnou otáčky, že to musím zase vypnout, jinak bych asi zadřel.. bowden to není, karbec by měl bejt dobrej a po několikátý přetěsněnej, dokonce sem udělal i novou jehlu.. už fak nevím.. někdo říká, že by to mohlo být guferem na klice.. předem díky za všechny rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: sjilda@seznam.cz      IP: uživatel9395    
tyhlety krávovinky sem právě šteloval už X krát :-( šroubek je na max a lanko tam má vůli akorát..
 
 
Datum: 11. května 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zkus nastavit vůli lankla a pophrej si s volnoběžným šroubkem
 
 
Datum: 11. května 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: HeXedito      IP: uživatel9395    
a nemáš jen rozštelovanej karbec?
 
 
Datum: 11. května 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já mám navíc v hajzlu ještě něco víc než ty:-)
 
 
Datum: 11. května 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: HeXedito      IP: uživatel9395    
nn, nehulí.. všechno je ok, akorát moc točí :-)
 
 
Datum: 11. května 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Naprosto stejý problém., startuje okamžitě, ale na maximální otáčky. Taky ti to tak příšerně hulí?
 
 
Datum: 11. května 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
zdar mam takovýto problém: když nastartuju pinska tak normálně chytne , ale když chcu jet tak musím pořád přeplavovat karbec dokud se to nezahreje pak to jede normálně množství benzinu v karbecu je dobry ????????????, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
On by se správně měl nechat zahřát...
 
 
Datum: 11. května 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Slyšel jsi už o rozdělování textu do vět? Jak trvá dlouho, než nemusíš přeplavovat?
 
 
Datum: 11. května 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: KaRoSaJ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci.Potřebuju radu.Mám jawu Mosquito a newim kam mám vrazit sací filtr.Když sundám plasty a jdu směrem nahoru od karburátoru tak tam je taková černá skříňka,když ji ze strany rozdělám tak uvnitř není nic, a nevim kam s tím sacim filtrem.když to zadělávám tak je tam takový kulatý otvor, tak jestli t strčit do tý díry nebo jinam fakt newim.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel8590    
http://imgup.eu/img1/08.jpg No me to pride jasny x) kukni si presne ten nakres a ty cisla
 
 
Datum: 11. května 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: KaRoSaJ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 11. května 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel8590    
Pokud mas stejnej filtr jako je na dandy viz foto http://www.sesa-moto.cz/obrazky/minulost2/dandy_50_typ_mj50/katalog/54.jpg tak pri sundani 1niho krytu tam mas takovy 2stribrny tycky(6tiuhel) na to "navliknes" ten filtr...
 
 
Datum: 11. května 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel8590    
Zdravim, potreboval bych radu...konecne jsem si udelal cas celou motorku rozebrat a sroubek po sroubku projit... problem nastal u vyfuku jelikoz vata je uz dost VHAJZLU, a nova se mi kupovat nechce..neznate nejakou nahradu...? Nekde jsem cetl ze se da pouzit nerez dratenka na nadobi jenze otazka je ci se nesnizi vyfuk a dratenka to vydrzi.... (jawa dandy 50) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 8:32
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel7443    
hele nevim jak u dandyny ale na mustangu sem tam mel dratenky a bylo to v pohode ale docela rychle se dratenky zasiraj
 
 
Datum: 14. května 2010 8:32
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
do koncovny na exc jsem narval rockwool(izolační vata pro střechy atd.) a je to paráda... když ji pořádně utemuješ, tak se rozhodně nemusíš bát, že by ti to dandy vyflusala
 
 
Datum: 11. května 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel8590    
Pardon.. oprava posledni vety nemelo bejt nesnizi vyfuk ale NESNIZI VYKON "Nekde jsem cetl ze se da pouzit nerez dratenka na nadobi jenze otazka je ci se nesnizi VYKON a dratenka to vydrzi"
 
 
Datum: 11. května 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel8693    
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 1:08
 
 
 
 
Jméno: Dachlmen      IP: uživatel631    
Plně souhlasím s příspěvkem Kohyho. Stejně tak jako řikáte "zkurvený rádobi krosaří" mužete stejně tak říct "zkurvený rádobi sprinteří nebo silničácí". I já mám doma pionýra na závody, jak cross (a to více strojů) tak v silniční úpravě, protikladem je že mimo toho mám doma plnou garáž (cca 10-15) pionýrů čekajících na renovaci a nebo již po renovaci, od Jawy 550 až po mustanga. Přiznávám že člověk který upravý pařízka na cross závody by nezasloužil nic jiného než utrhat koule ale mustangů a jednadvacítek se i v dnešní době najde po burzách a stodolách plno a v mnohdy v takovém žalostném stavu, že pokud se najde nějaký ladič co ho upravý na závody, udělal vlastně dobrý skutek. Závody pionýrů patří k pionýrům od počátku a je to velká část jejich historie. Ten kdo se o to alespoň trochu někdy zajímal určitě ví že již v roce 1957 - 1958 byly první soutěže na těchto motocyklech a tyto mnohdy jen 2 roky staré motocykly byly široce upravovány a mnohdy velmi drastickým spůsobem. Prosím zamyslete se nad tím oc píšete.
 
 
Datum: 15. května 2010 1:08
 
 
 
 
Jméno: Kohy C.T. Košice      E-mail:      IP: uživatel8323    
Ahoj chlapi....nechápu co máte proti přestavbám pionýrů na fichtlcrossové závody. Argument ,,cross sračky sou na hovno, plácat se 40 v blátě je k ničemu´´ mi přijde ubohej. Zajímalo by mě jestli by tento uživatel dokázal pionýra upravit na takové parametry aby se chytal alespoň do poloviny startovní listiny, taky by mě zajímalo jestli by se on sám udržel tou jeho ,,ubohou´´ 40kou v bahně na motorce a jestli by vydržel tu hodinu v terénu ,,plazit´´. Myslím že by mu fyzička přilíš nestačila. Druhý argument že jsme ,,zkurvený rádoby krosaři´´ si vyprošuju, nikdo proti vám nepoužívá sprostou mluvu, tak proč vy proti nám ano? Myslím že to svědčí o demenci mnohých uživatelů.. a rádoby krosaři opravdu nejsme....jen proto, že nemáme peníze na velký motocross nás neodsuzujte. Myslím si že v závodech pionýrů je ukryto plno motocrossových talentů, kteří pouze nemají peníze na motocross. a třetí argument o tom že lepší jízda po silnici než se vysekat na závodech je hloupost.....zkus se v 30 km rychlosti ,,vysekat´´ na silnici a nebo na hlinité trati....ze silnice přijdeš s mnoh rozsáhlými a ošklivými odřeninami a spáleninami až do masa. v Terénu to budou malé odřeniny,nějaká ta boule a modřina...samozřejmě občas jsou zranění i vážnější ale to na silnici také. Jediný argument, který trochu uznávám je ten, že ničíme veterány. To je pravda, ale když si vezmete, že se pionýry upravovaly už v dobách svě výroby pro soutěžní enduro soutěže a motocross, jelikož na našem území jiné motorky nebyly tak získat původní motorku z té doby už by se taky dalo považovat za veteránský kousek(prototyp). A také plno lidíí kteří jezdí fichtlmotocross tak mají i oni sami doma veteránské kousky a pionýry v původním stavu :-) ...já mám doma také i pionýry v originálním zrenovovaném stavu. Vážím si těch motorek a pečuju o ně. Zkustě pochopit, že prostě na velkej motocross nemáme peníze a tohle je pro nás nejlevnější ,,motocrossové závodění´´. A také si uvědomte že nejsou jen prznitelé pionýrů,kteří něco uříznou,něco navaří.....ale jsou i tací, kteří dokážou tu motorku udělat opravdu pořádně a tak že vše chodí tak jak má a že motorka je maximálně vymazlená a udělaná téměř jakoby vyjela z fabriky jen s tím rozdílem že v motocrossové podobě :-) I takové motorky jsou :-) Děkuji za věnovaný čas přečtení mého příspěvku a doufám, že vás dovede k zamyšlení...
 
 
Datum: 14. května 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mabode : Souhlas.....též to nemusím, raději klidnou jízdu s pěkným fichtlem za kterým se otočí než někde se tam vysekat....
 
 
Datum: 12. května 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak pekače by sa mali davať do kopy do pôvodného stavu na cross sú určené iné motorky a najväčšie hovnosračka keď niekto prerába 555 na cross tomu by som urval hlavu!
 
 
Datum: 12. května 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel8693    
no jo chlapci myslite si svi no silnice nesou spatny ale vyber si vysekat se ve 40 nekde v bahne nebo v cca 90 na asfaltu
 
 
Datum: 11. května 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
jj to sou ty zkurvený rádoby krosaři..
 
 
Datum: 11. května 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takové kokotiny já nepodporuju,akorád se při tom závodu zničí nemálo pionýrů a hovno z toho... Takto se zacházet s veteránem teda nemá,spíš mají pořádat víc fichtlsrazů
 
 
Datum: 11. května 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Tyhle ''cross'' sračky sou na hovno..silnice je nejlepší než se někde 40tkou plazit v bahně:-D
 
 
Datum: 11. května 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl cup bohužel nepodporuju .....
 
 
Datum: 11. května 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak už tu bylo mnohokrát psáno FB : KO....pionýr OK
 
 
Datum: 11. května 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau ještě se chci zeptat,když napojim baterku na nabíječku,tak to normálně našlápnu,nabíječku odpojím,na volnoběh drží,ale jakmile přidím plyn nebo rozavítím světla,hned chcípne a už ji nenatočim,čím to může být?všechno sem zkontrolovatl,pojistky,zkrat atd....díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
kolik dává ten regulátor dobíjení do baterky? musí dávat 6V a buď 45W nebo 75W podiv se na to relátko na kolik je voltů a kolik má wattů
 
 
Datum: 11. května 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no regulátor tam mám jinej,funkční,akortá když ji našlápnu,tak na něm skáčou hodnoty od 2-15 V a přeskakujou,nikdy to není stálý,jinak teď už když přidám tak je to v pohodě,ale zas bbnou světla...
 
 
Datum: 11. května 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,nejspíš je to v dobíjení,relátko,uhlíky,nebo vyčistit drážky na rotoru.
 
 
Datum: 11. května 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Zdarec nestane se něco když dam 2 sponky na řetaz mě se roztrhl jak jsem jel dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele já už mám se dvouma sponkama na řetězu (je pravda že je 3 roky starý) naježděno přes 3 000km a zatím to drží
 
 
Datum: 12. května 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
na chvilku ti to vydrzi, ale kdyz sa ti roztrhl, tak by to chtelo uz asi novy
 
 
Datum: 11. května 2010 14:37
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
zdar draci,jak proměřim regulátor na ČZ 175 abych zjistil jestli je špatnej nebo ne,bohužel moto nehází jiskru pokud je potřeba mít nastartovanou...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2010 11:04
 
<  1209  1210  1211  1212  1213  1214  1215  1216  1217  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 18:09:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu