slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1207  1208  1209  1210  1211  1212  1213  1214  1215  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tomas.j.r      IP: uživatel812    
čau hoši jak poznam že by si už fichlt zasloužil výbrus? díky jo a neznam jeho minulost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: tomas.j.r      IP: uživatel812    
to bohužel neznám no.
 
 
Datum: 14. května 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to zjištuji podle komprese... rukou pomaličku stláčím startpáku a hned poznám jestli je to dobré na výbrus nebo ne... Ale musíš znat tu kompresi kterrá je dorá...
 
 
Datum: 14. května 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: tomas.j.r      IP: uživatel812    
diky Stando hned to skouknu.
 
 
Datum: 14. května 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9415    
pokud o motoru nevíš vůbec nic,tak asi nejvíc vypoví sundat hlavu a válec,podivat se na opotrebeni vlozky válce a stav pístu a krouzku.....pokud je válec vydřený či podrápaný určitě bude chtít výbrus a nebo pokud je ve vlozce 4mm pod dosedaci hranou válce výrazný schod/hrbolek(zmerit suplerou) a pokud se rozdíl prumeru vlozky pod hlavou a prumeru vlozky pod schodem blíží velikosti jednoho vybrusu,tak je na case dát válec vybrousit,ale zde to není pravidlem-záleží na chodu motoru a na kompresi. Jen dodám že s novým výbrusem je dobré udelat repas klikové hřídele a vymenu lozisek a gufer na klice.....
 
 
Datum: 14. května 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: pavel      E-mail:      IP: uživatel9413    
Zdar draci schanim co nejvic informaci jak se davaj motorky na veterany a jestli k tomu musim mit tp za odpovedi predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a vozidlo, ktery je zaregistrovany v evidenci hystorickych a sportovnich vozidel nesmi bejt pouzito k beznemu provozu na pozemnich komunikacich. Kvuli tomu je taky tak nizky povinny ruceni - taky ti pojistovna v pripade nehody vyplati jen velice malou castku
 
 
Datum: 14. května 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9415    
Pokud chces dat motorku na Veteránský čísla,tak musí být ve stavu historicky věrohodném-tzn.naprosto origo zachovalý stav(uloženka) a nebo zrenovována do originalniho stavu jak vyjela z fabriky. Pozor na slobo zrenovována!! Neznamena to prestrikana sprejem na jednotnou barvu a kola stribrenkou!!! tj origo lak,chromy,dily,doplnky atd.... pred vystavením musí byt motocykl trvale vyrazen z evidence a musis mit odhláseny TP!!!(vetsina klubu to vyzaduje). Veterán klub ti udela klubovou testaci,pak je treba udelat krajsou testaci. cele to stoji 5000,- i s vystavením značek. Sice budes platit pojistku 120,- za rok,ale budes kazdy rok chodit na veteránskou testaci ktera ted stoji myslim 1200,-.....vice ti reknou v nejblizsim veteran klubu
 
 
Datum: 14. května 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co stojí to přepsání??
 
 
Datum: 14. května 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně budeš platit asi dvanáctinu pojistky
 
 
Datum: 14. května 2010 9:46
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máto nějaké výhody, když mám stroj přepsanej na veterána??
 
 
Datum: 14. května 2010 9:42
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec. No každopádně tvůj stroj mít tp nesmí,jinak by si to musel přihlásit na originální papíry. Jediný co musí stimovat je číslo rámu a motoru,potom musí být starší víc jak 22 let a musíš se taky snažit o co největší přiblížení originálu.
 
 
Datum: 14. května 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec.\r\nDneska když sem jel do školy na číze tak mi začalo jakoby zvonit z válce a o něci klesnul výkon.\r\nBojim se že mam přidřenej motor, dneska na dílně se na to budu muset mrknout odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
ta pojistka to neni. je to na 99% ten krouzek.
 
 
Datum: 14. května 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nebo ti třeba vypadla pojistka co drží čep
 
 
Datum: 14. května 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
typuju to taky na pistni krouzek kdyz v tom zaclo zvonit naraz- radsi na to hned mrkni
 
 
Datum: 14. května 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
typuju to taky na pistni krouzek kdyz v tom zaclo zvonit naraz- radsi na to hned mrkni
 
 
Datum: 14. května 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je taky možný!
 
 
Datum: 14. května 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
třeba praskl pístní kroužek
 
 
Datum: 14. května 2010 8:11
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
zdarec čim to je když u jawy 21 dotahuju ten šroub volnoběhu a otáčky jsou futr stejné mám tam noví těsnění karburátorů. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to jo...to šoupátko už je trochu jakoby vymletý ,už když ho koupíš nové ..ale když už je hodně vymleté tak musíš dát jiné
 
 
Datum: 14. května 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To omleté šoupátko je v pořádku.Sám jsem řešil tento problém a měl jsem tam taky to vymletý od toho šroubku a volnoběh jsem nastavil bez problému :-)
 
 
Datum: 14. května 2010 6:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to s tím plíškem je pěkná volovina teda...plíšek má být na druhém zářezu ze shora a myslím že tvůj problém bude v omletém šoupátku..když ho vyndáš tak uvidíš že je z boku otlačené od šroubku..takže sežen jiné
 
 
Datum: 13. května 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Musíš mít ten plíše na jehle uplně nahoře.
 
 
Datum: 13. května 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je možný že to máš moc nahnaný lankem a to potom volnoběžnym šroubkem nezměníš! Musíš to prostě mít tak aby tam lanko bylo jen aby ti neplandaloa drželo na karbíku a pak seřizovat šroubkem.
 
 
Datum: 13. května 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj co myslítě že bych za tohle mohl dostat ? :http://michall9.galerie.cz/ před rokem nové lamely, repas p. tlumičů,lak, teď nová řetzovka+megarozeta ;-) a elktrika a to přední světlo( lak,žárovka,parabola novej tacháč, gumičky) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten tacometr chci necat s tim svetlem komplet, asi to slozim a skusim prodat s plechařinou
 
 
Datum: 14. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: ONAD      IP: uživatel5457    
vzal by som ten tachometer za kolko ho das ?
 
 
Datum: 14. května 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli chces aby to melo vetsi cenu,tak tam nasad original plechy,pred prodejem a focenim to vylesti a hned se to proda lip a za vic..sezen si original venec rozety (na aukru zalezitost par korun)..za 1.-bude to vypadat lip,tohle je hrozny,urcite to uznas i ty :-) za 2.-budes mit vetsi sanci,ze si to nekoupi nejaky 10ti lety dite a koupi si to aspon nekdo,kdo se tomu bude venovat :-)
 
 
Datum: 13. května 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekni na rovinu co sem posral ? nechci ničit plechy blatník už sem poničenej dostal a když povolíš 2 šrouby tak je dole jako by tam nikdy nebyl
 
 
Datum: 13. května 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
no tak s tim zadním blatníkem sto teda posral ti řeknu na rovinu
 
 
Datum: 13. května 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud budes mit stesti tak maximalne 1500...
 
 
Datum: 13. května 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://michall9.galerie.cz/#64958052
 
 
Datum: 13. května 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
čau draci zajímalo by mně jak to funguje když ten válec je ze čtyřtaktu a nebo jak by se to dalo udělat http://karelhhh.rajce.idnes.cz/Downloads/#23617_106318899394082_100000479161524_163610_3580624_n.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
čtyrtak je zgarb do 250ccm je mockrat vykonejsi 2t jak nekdo muze s pincka udelat 4takt tomu nerozumim
 
 
Datum: 14. května 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V rozvodu bych takový problém neviděl. Spíš by mě zajímalo, jak je vyřešeno mazání klikového mechanismu. Sám jsem nad něčím takovým přemýšlel, ale na takový problém mě nenapadlo řešení. Jak byste to udělali?
 
 
Datum: 14. května 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
 
 
Datum: 13. května 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na youtube je video...odkaz je na FB ve skupine fichtl krámek
 
 
Datum: 13. května 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
no tak bude tam asi nějáký rozvodový řetěz od klikovky, který bude pohánět vačkovou hřídel
 
 
Datum: 13. května 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš by mě zajímalo jak vyřešil aby mu klapaly ventily.
 
 
Datum: 13. května 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurník... to jsem jeste nevidel. nemate nekdo nejake video? by ma zajimalo jaky to ma zvuk a jak to jede... řekl bych že to pojede pěkně na nic
 
 
Datum: 13. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
to tam je valec z noveho 4 takt pionyra, tak jestli si viděl jak to tam je na tom novem udělané, tak na tom způsobu to je udělane na starem fiku
 
 
Datum: 13. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jako 4takt
 
 
Datum: 13. května 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: pavkatekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Bry den mam malej ,ale obrovskej problem mam babetku 207 a nastartuji jemnym nakopnutim,na volnoběh šlape jako hodinky,ale jen do doby co přidam plyn tak se dostane do otaček a po par sekundach se motor zadusi!!!!!!karburator jsem vyčistil,vyměnil palivovy ventil,palivo teče jak má,vyfuk vyčištěnej,svička nová,ale problem stale přetrvava...už si nevím rady..jsem zoufalej..jakekoliv rady či připominky jedině uvitam!!!děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: pavkatekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec tak vse zpraveno,betka jede jak o zavod..bylo to teda tim plovakem,zjištěno že absolutně netahne do kopce,asi spojka..tudiž další oprava nutná!!!!
 
 
Datum: 14. května 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele rikas ze ti startuje v pohode a az pak ti zdechne-ja jsem treba udelal takovou blbou chybu- ze jsem nejdriv chtel dostelovat nez tam dam ten cernej plast s hadici ke karbci- rikal jsem si ze si posteluju karbec a pak to doskladam- ale u babety to nejde- musis to mit pokupe- nvm jestli mas - ale ja s tim sral taky dobu- vzdycky jsem ji natocil- a jela mi jen na polootevrenej sitic a na plnej zdechlakdyz jsem dal podruhy plnej plyn....púroste musi byt kompletní
 
 
Datum: 14. května 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Po výměně palivového ventilu musíš seřídit plovák. Dej nová těsnění k přírubám karburátoru. Podívej se na filtrační pletivo. Máš dobře utěsněn kryt sání karburátoru s trubkou do rámu ?
 
 
Datum: 14. května 2010 7:41
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Rozdělej karbec zespoda, otoč ho jakoby vzhůru nohama. Aby plovák zavíral ventilek. Vyšroubuj tu trysku (tu uprostřed), nebo jí tam nech. To je jedno. Ta tryska je zašroubovaná v takovým zlatým šroubku. Ohni plovák tak, aby lícoval s tím šroubkem. Nevím jak to popsat.
 
 
Datum: 13. května 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: pavkatekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musí licovat ve stavu kdy je maximalně vyvěšen dolů??
 
 
Datum: 13. května 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zkus seřídit šroubek na řízení bohatosti- ten více v levo. Utáhni ho na maximum a povol o 1 až 1,5 otáčky. Pokud se to bude stále přidušovat atd. bude možná problém v tyristoru. Taky jsem se s Babettou 207 nasral až pánbůh brání, a pak mi došlo- vyměnit tyristor a jede jako kule.
 
 
Datum: 13. května 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš dobře nastavený plovák, musí lícovat s horní hranou emulzní trubice bez trysky
 
 
Datum: 13. května 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: gxguy      IP: uživatel41    
zdarte mam jawu 21 a menil jsem lamela a spojka nechce fungovat nevite cim to muze byt.? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zmacknout- jak zmacknout????- to ze pohnes packou na riditkach a ta spojka nevypne (a i se zmacklou packou pri zarazenym kvaltu se ti pohybuje pri tlacení pist)- tak musis sestelovat - a pokud to sestelovat nejde - tak jsi asi neco zapomnej pri skladani - musí tam byt - kratka tycky , kulicka a dlouha tycka- bez toho to neslape :-)
 
 
Datum: 14. května 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: gxguy      E-mail:      IP: uživatel41    
Pravě ta spojka jde zmáčknout ale nic vic nejde vubec.
 
 
Datum: 13. května 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtěl si říct nevypne... zařaď kvalt, drž spojku a nohma se odrážej....povolí to...pokud si ovšem nezapoměl dát kuličku mezi tyčky
 
 
Datum: 13. května 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: gxguy      E-mail:      IP: uživatel41    
kdyz zmáčku spojku vebec se nezapne
 
 
Datum: 13. května 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cápu kraviny....nevystavuje, nebo je pořád vystavená??
 
 
Datum: 13. května 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak nechce fungovat? nevystavuje, nebo je pořád seplá?
 
 
Datum: 13. května 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: david304 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím lidi,mám takový dotaz,když nasadím komplet filtr tak se mi to dusí,když z v nitřku vyndám ten váleček(filtr) a horní výko tak se mi to taky dusí,když jezdím bez filtru tak to jezdí uplně normálně,nevím co to může být,poradí mi někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
OK,skusím to,zajedu do mototechny a kupím ho.
 
 
Datum: 13. května 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Tůmi(č)      IP: uživatel8342    
Měl sem stejnej problem koupil sem novej filtr asi 90 kč mě stal a fichtl jezdí jak za mlada :-)
 
 
Datum: 13. května 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejjednodušší bude koupit sportovní vzducháč
 
 
Datum: 13. května 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Podle mě ti tam jde moc benzínu. Dej jehlu na 2. zářez, seřiď plovákovou haldinku a dej tam trysku 68. Dál bych vyměnil filtr vzduchu za nový čistý (to udělá hodně). Jinak nevím. Nebo ti tam jde málo vzduchu a normálně benzínu. Kup si nový filtr a uvidíš.
 
 
Datum: 13. května 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
mevite nekdo jak je kvalitni olej OIL polosyntetyka 2T 1L me stoji 78 a jedeto pekne nekouri maze co vi nato??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já nevím. Když se podíváš na internet, nejlvnější polosyntetiky stojí kolem 140 kč. Nevím, za 78 kč. Může to být kvalitní. Když sem umístíš specifikaci, bude to lepší. Ale když to nekouří, pěkně maže, tak jezdi dál ;-)
 
 
Datum: 13. května 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypůjčím si Čézeťákovo:,,Co tím chtěl básník říci???"
 
 
Datum: 13. května 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel7934    
cus dalo by se uz spat venku ve stanu v noci???nebo by byla jeste kosa? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel1554    
je to v pohodě..už sem před tejdnem byl s bivakem na dva dny s kámošema na ryby a dalo se to..
 
 
Datum: 14. května 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: Tůmi(č)      IP: uživatel8342    
Pionýr :-D
 
 
Datum: 13. května 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už asi měsíc chodíme pravidelně pod širák, takže ve stanu to bude pohodička
 
 
Datum: 13. května 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: foglicek      IP: uživatel1553    
o vikendu sem byl na slovensku na horach a spal sem pod sirakem bylo krasne teplo takze ve stanu urcite prezijes
 
 
Datum: 13. května 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Pokud se přikryjež nastartovaným fichtlem , tak ten Tě zahřeje . Přeji dobrou noc !
 
 
Datum: 13. května 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není pionýr jako pionýr :-D
 
 
Datum: 13. května 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
zalezi jak udes obliklej a na spacaku. Spi se ve stanu i pri -20
 
 
Datum: 13. května 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele nechci ti nic říkat,ale my tu jsme na fichtl pokecu,a ne na nějakým pionýrským táboře,či na programu od skautu!!
 
 
Datum: 13. května 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Erikson      IP: uživatel9046    
Vitajte. Kolik vám letí čz 175? Já sem dnes jel 115km/h a jeste by to možná šlo i na 120km/h. Rád bych věděl jak na tom s tou rychlostí jsem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: Erikson      IP: uživatel9046    
For Fermez: Tak to nevím kolikátka je tam sekundáro. Ale od té doby ce jezdí tak se s ním nemanipulovalo. Je to 175/477, tak jestli se dá nekde v manuálu zjistit kolikátka se tam dávala tak ta tam je.
 
 
Datum: 13. května 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Mě tachometr na fíku ukazuje +- 10 km/h. Když jedu 60 jedu někdy 65 někdy 55, občas i 70. u druhýho PIO 100 metrů skutečných= 1 km na tachometru. Ale ukazatel rychlosti je na kilometr přesný. Měřeno dle radaru.
 
 
Datum: 13. května 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
to ti zavidim mam taky ČZ 175/450 jeste jsem max nezkusil protoze to mam povybrusu a chci tam dat vetsi kolecko pripadami ze to jede nak pomalu kdyz jedu 70 tak uz dost toci a 80 to uz je hodne vytoceny takze by jela asi tech 90 vic ne musim zajet a koupit vetsi kolecko do predu nevis kolik zubu tam mas??
 
 
Datum: 13. května 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Erikson      IP: uživatel9046    
Ne fakt nekecám. Je to 15 roků zpět a fotřík ji koupil od hasiču kde byla nevyužitá ješte snad neježděná. Jezdil na ní tak 3 roky a dal ji bokem a já sem si ji před měsícem spravil a vše OK. Nevěřím tomu že by stáčel tachometr.
 
 
Datum: 13. května 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2000??? nesmysl :-D....stočit počítadli neni problém...a přesnost se neochyluje opotřebením....nepřesné je to už z výroby
 
 
Datum: 13. května 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: Erikson      IP: uživatel9046    
Já bych té rychlosti celkem i věřil. Těch 120 se mi zdá maximálka akorát. Mám najet 2000km teprve na ni co vyjela z výrobní linky.
 
 
Datum: 13. května 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nezapoměň na kvalitu tachometrů PAL :-D.....čím rychleji jedeš tím víc nadměřují ;-)
 
 
Datum: 13. května 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Erikson      IP: uživatel9046    
Já vážím 72kg a jel sem po rovince ale možná byl nějakky ten vítr do zad a jeste pršelo. Před chvílí sem dojel
 
 
Datum: 13. května 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže rychlost se měří na rovině a né z kopce :-D.... apropó... kolik vážíš? záleží to tak yna váze jezdce ;-)
 
 
Datum: 13. května 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8931    
jojo taky mam čz 175 a nejvic sem s ni dal tky kolem 110-115 z kopce by jela i tech 120 :-)
 
 
Datum: 13. května 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte někdo o odkazu na stažení téhle mp3 :-) http://www.youtube.com/watch?v=R0Rv8559Hek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: Nadrazak      IP: uživatel9416    
Ahoj! Hele já mam ten originál od Tří sester tak jestli ho chceš poslat?!
 
 
Datum: 14. května 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 13. května 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel8693    
ahoj mam dotaz jak se liší tento výfuk od hikona http://images.motoinzerce.cz/m/i/409/409472_1.jpg a přidá víkon na mé jawě 23 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9181    
Je v poho mám ho taky ale v chromu a líp to točí
 
 
Datum: 14. května 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
standa- ja ho mam na seriovce a jako rezonančák se to chová,
 
 
Datum: 14. května 2010 8:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9406    
to neni zadny sportovni vyfuk!-uplne normalne to ma uvnitr prepazku s trubickou-to zadnej rezonancni ladenej vejfuk neni!!!
 
 
Datum: 13. května 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
když to vyladiš tak v točkách pojede dobře
 
 
Datum: 13. května 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toto je výfuk na simsona..ten ti u pio moc nepomůže...
 
 
Datum: 13. května 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: Böhm Josef      E-mail:      IP: uživatel9410    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat když si koupím novou sadu pístů + hlava + válec a ten píst je 40 mm vrtanej můžu natom taky od 15 ?\\r\\nDěkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9418    
Bohm: Vyhlašku sis asi spatne precet protoze v 15ti muzes jezdit na 50tce ale jen na ktery je konstrukcni rychlost do 45 km/h. např. (skutr,babeta,.....)
 
 
Datum: 14. května 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9418    
Prosimte to mas uplne jedno kdyz si tam das valec s vetsim vrtanim to se nikde nepise a nikde ti to nezkoumaj,ale jestly se bavis o pionyru tak na tom muzes stejne sz od 16ti.
 
 
Datum: 14. května 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: Böhm      IP: uživatel9410    
Ale, prdy, nová vyhláška praví že vše s kubaturou 50 cmm je od 15 takže jawa 555 550 21 20 23 jsou od 15 .......Já to vim moc dobře
 
 
Datum: 14. května 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9387    
Přesně tak,Fichtl(20,21,23) je až od 16ti
 
 
Datum: 13. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemůžeš ani s 38mm.
 
 
Datum: 13. května 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: Are      IP: uživatel9408    
Čau draci, zajímalo jaké ložiska koupit do karteru které drži klikovku do pionyra. Vtom znaceni se nevyznam a ani rozmery tu nepíší. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
to C3 znamená, že ložisko má malinké vůle. Když se zahřeje, tak aby se nekouslo. Bez C3 nekupuj. C3= teplotně odolné ložisko.
 
 
Datum: 13. května 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak z každý odpovědi vem kousek :-D ale na pionýru 20,21,23 je ložisko 6303 C3 jo a to C3 je tam docela důležitý !
 
 
Datum: 13. května 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
C3
 
 
Datum: 13. května 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: Snek11      IP: uživatel9409    
6303
 
 
Datum: 13. května 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v jakým poměru mícháte olej paramo trisk M2T ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do pionýra 1:30, do 350/634 1:25, protože zajíždím.
 
 
Datum: 13. května 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši čumte,chtěl jsem ji koupit,ale ta cena co skončila včera večer mi vyrazila dech,posuďte sami : http://aukro.cz/item1025150674_skoda_1000mb.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
hochu u takovýchto aut je to cena pomerne primerena k tomu tech skodovek 1000 uz je docela malo. Je to veterán a má to cenu leze to porad do penez
 
 
Datum: 14. května 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9406    
Vzdyt je to prehnany uplne.......je to stovka skodovka v jiny kasli a 50 táců??? to snad ne....tuhle částku chápu u zachovalejch MBX a MBG
 
 
Datum: 13. května 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dnesk jsou ty 1000MB dražší než starý octávie ..
 
 
Datum: 13. května 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9406    
sezenu ti trochu prorezlou za podstatne mensi penize,jen je na ni dost prace a mozna v ni roste obilí:-D
 
 
Datum: 13. května 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
skoda 1000 je již dávno veterán, ale nedávno sem ji na aukru viděl za 18 000 a zdalose mi tomoc ale když koukam na toto, a to ještě majitel píš, nechce se mi ji vrakovat :-D ten musí bejt vyjevenej že za něco co si on myslel že je do šrotu dostane takovej balík.
 
 
Datum: 13. května 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
coo ...naky fake ne? to je pekna blbost :-D... kdo da tolik penez za to ty vole...
 
 
Datum: 13. května 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
cau, koupil jsem kliku od kamaráda, je po výměně ojnice a ložiska(nové futro nahoře) ale divím se že nemá vubec zádnou vuli do stran je to normální? radši bych ji prodal dál než ji zadřel, a co myslíte, je lepší poslat originál válec na výbrus nebo koupit novej s vrtánim 40 mm ??polskej a dolazovat kanálky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 8:19
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
s novim to pojede huř než seriovka, a s tim že nemá Žádnou vůly do stran jsem se ještě nesetkal
 
 
Datum: 14. května 2010 8:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když koupíš ten válec 40mm tak ti po zajetí pojede jako sériovka s 38 mm nmožná ani to ne..prostě ty nový válce jsou šitský
 
 
Datum: 13. května 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
ja sem ted koupil novej kastrol 2t a chystam se ředit bud ku 25 nebo ku 33
 
 
Datum: 13. května 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Za 100-200 km si to posedá musí se zkraje víc mazat. Já bych koupil 40mm je to zase nový. A že nemá vůli do stran je normální když je tam nový ložisko . Mazal bych TSF 1:30
 
 
Datum: 13. května 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
no ale nikdy nemáte ložiska přesně na proti sobě a píst tedy přesně mezi nima, tak by ta klika asi měla mít nějakou vuli do stran, a myslíte že když bych koupil tu sadu -ojnice na pionyra ze ji doma vyměním, když budu mít lis???
 
 
Datum: 13. května 2010 14:35
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Dyt to je dobře ze nema zadnou vuli do stran...jako je to uplne jedno no..
 
 
Datum: 13. května 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pošli orig válec ;-),ale stou klikou nevím.Ale řek bych že to nevadí... :-)
 
 
Datum: 13. května 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: .......      IP: uživatel9404    
Zdarec pujde mi krburátor dellorto na čz 125 chtěl bych kvůli spolehlivosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel8118    
Sesa tu nabízí Dell orta mm a mm difuzor. Myslím na čz 125 patří 19mm. Záleží taky, jak ho chceš uchytit k válci a ještě jak tu zaznělo na otryskování.
 
 
Datum: 13. května 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
záleží na průměru difuzoru,co se týká montáže na motocykl tak bude potřeba udělat nejakej mezikus aby tam pasoval.
 
 
Datum: 13. května 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde hlavne o otryskovani a o prumer difuzeru..ale nevim jestli tam pujde a jakej typ..
 
 
Datum: 13. května 2010 10:26
 
<  1207  1208  1209  1210  1211  1212  1213  1214  1215  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 19:49:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu