Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tomas.j.r
IP: uživatel812
 čau hoši jak poznam že by si už fichlt zasloužil výbrus? díky jo a neznam jeho minulost
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 22:22
Jméno: tomas.j.r
IP: uživatel812
 to bohužel neznám no.
Datum: 14. května 2010 22:22
 já to zjištuji podle komprese... rukou pomaličku stláčím startpáku a hned poznám jestli je to dobré na výbrus nebo ne... Ale musíš znat tu kompresi kterrá je dorá...
Datum: 14. května 2010 19:21
Jméno: tomas.j.r
IP: uživatel812
 diky Stando hned to skouknu.
Datum: 14. května 2010 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel9415
 pokud o motoru nevíš vůbec nic,tak asi nejvíc vypoví sundat hlavu a válec,podivat se na opotrebeni vlozky válce a stav pístu a krouzku.....pokud je válec vydřený či podrápaný určitě bude chtít výbrus a nebo pokud je ve vlozce 4mm pod dosedaci hranou válce výrazný schod/hrbolek(zmerit suplerou) a pokud se rozdíl prumeru vlozky pod hlavou a prumeru vlozky pod schodem blíží velikosti jednoho vybrusu,tak je na case dát válec vybrousit,ale zde to není pravidlem-záleží na chodu motoru a na kompresi. Jen dodám že s novým výbrusem je dobré udelat repas klikové hřídele a vymenu lozisek a gufer na klice.....
Datum: 14. května 2010 15:56
 Zdar draci schanim co nejvic informaci jak se davaj motorky na veterany a jestli k tomu musim mit tp za odpovedi predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 16:23
 jo a vozidlo, ktery je zaregistrovany v evidenci hystorickych a sportovnich vozidel nesmi bejt pouzito k beznemu provozu na pozemnich komunikacich. Kvuli tomu je taky tak nizky povinny ruceni - taky ti pojistovna v pripade nehody vyplati jen velice malou castku
Datum: 14. května 2010 16:23
Jméno: standa
IP: uživatel9415
 Pokud chces dat motorku na Veteránský čísla,tak musí být ve stavu historicky věrohodném-tzn.naprosto origo zachovalý stav(uloženka) a nebo zrenovována do originalniho stavu jak vyjela z fabriky. Pozor na slobo zrenovována!! Neznamena to prestrikana sprejem na jednotnou barvu a kola stribrenkou!!! tj origo lak,chromy,dily,doplnky atd.... pred vystavením musí byt motocykl trvale vyrazen z evidence a musis mit odhláseny TP!!!(vetsina klubu to vyzaduje). Veterán klub ti udela klubovou testaci,pak je treba udelat krajsou testaci. cele to stoji 5000,- i s vystavením značek. Sice budes platit pojistku 120,- za rok,ale budes kazdy rok chodit na veteránskou testaci ktera ted stoji myslim 1200,-.....vice ti reknou v nejblizsim veteran klubu
Datum: 14. května 2010 16:03
 a co stojí to přepsání??
Datum: 14. května 2010 11:52
 jasně budeš platit asi dvanáctinu pojistky
Datum: 14. května 2010 9:46
 máto nějaké výhody, když mám stroj přepsanej na veterána??
Datum: 14. května 2010 9:42
 Zdarec.
No každopádně tvůj stroj mít tp nesmí,jinak by si to musel přihlásit na originální papíry.
Jediný co musí stimovat je číslo rámu a motoru,potom musí být starší víc jak 22 let a musíš se taky snažit o co největší přiblížení originálu.
Datum: 14. května 2010 9:26
 Zdarec.\r\nDneska když sem jel do školy na číze tak mi začalo jakoby zvonit z válce a o něci klesnul výkon.\r\nBojim se že mam přidřenej motor, dneska na dílně se na to budu muset mrknout
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 15:32
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 ta pojistka to neni. je to na 99% ten krouzek.
Datum: 14. května 2010 15:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo ti třeba vypadla pojistka co drží čep
Datum: 14. května 2010 15:13
 typuju to taky na pistni krouzek kdyz v tom zaclo zvonit naraz- radsi na to hned mrkni
Datum: 14. května 2010 9:55
 typuju to taky na pistni krouzek kdyz v tom zaclo zvonit naraz- radsi na to hned mrkni
Datum: 14. května 2010 9:54
 jo to je taky možný!
Datum: 14. května 2010 8:39
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 třeba praskl pístní kroužek
Datum: 14. května 2010 8:11
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec čim to je když u jawy 21 dotahuju ten šroub volnoběhu a otáčky jsou futr stejné mám tam noví těsnění karburátorů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 15:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to jo...to šoupátko už je trochu jakoby vymletý ,už když ho koupíš nové ..ale když už je hodně vymleté tak musíš dát jiné
Datum: 14. května 2010 15:14
 To omleté šoupátko je v pořádku.Sám jsem řešil tento problém a měl jsem tam taky to vymletý od toho šroubku a volnoběh jsem nastavil bez problému
Datum: 14. května 2010 6:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to s tím plíškem je pěkná volovina teda...plíšek má být na druhém zářezu ze shora a myslím že tvůj problém bude v omletém šoupátku..když ho vyndáš tak uvidíš že je z boku otlačené od šroubku..takže sežen jiné
Datum: 13. května 2010 22:46
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Musíš mít ten plíše na jehle uplně nahoře.
Datum: 13. května 2010 21:47
 no je možný že to máš moc nahnaný lankem a to potom volnoběžnym šroubkem nezměníš!
Musíš to prostě mít tak aby tam lanko bylo jen aby ti neplandaloa drželo na karbíku a pak seřizovat šroubkem.
Datum: 13. května 2010 21:33
 Ahoj co myslítě že bych za tohle mohl dostat ? :http://michall9.galerie.cz/ před rokem nové lamely, repas p. tlumičů,lak, teď nová řetzovka+megarozeta  a elktrika a to přední světlo( lak,žárovka,parabola novej tacháč, gumičky)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 20:03
 ten tacometr chci necat s tim svetlem komplet, asi to slozim a skusim prodat s plechařinou
Datum: 14. května 2010 20:03
Jméno: ONAD
IP: uživatel5457
 vzal by som ten tachometer za kolko ho das ?
Datum: 14. května 2010 19:40
 jestli chces aby to melo vetsi cenu,tak tam nasad original plechy,pred prodejem a focenim to vylesti a hned se to proda lip a za vic..sezen si original venec rozety (na aukru zalezitost par korun)..za 1.-bude to vypadat lip,tohle je hrozny,urcite to uznas i ty  za 2.-budes mit vetsi sanci,ze si to nekoupi nejaky 10ti lety dite a koupi si to aspon nekdo,kdo se tomu bude venovat
Datum: 13. května 2010 21:58
 řekni na rovinu co sem posral ? nechci ničit plechy blatník už sem poničenej dostal a když povolíš 2 šrouby tak je dole jako by tam nikdy nebyl
Datum: 13. května 2010 21:37
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 no tak s tim zadním blatníkem sto teda posral ti řeknu na rovinu
Datum: 13. května 2010 21:19
 pokud budes mit stesti tak maximalne 1500...
Datum: 13. května 2010 21:03
 http://michall9.galerie.cz/#64958052
Datum: 13. května 2010 20:59
Jméno: karel
IP: uživatel9178
Posl.aktualizace: 14. května 2010 13:16
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
 čtyrtak je zgarb do 250ccm je mockrat vykonejsi 2t jak nekdo muze s pincka udelat 4takt tomu nerozumim
Datum: 14. května 2010 13:16
 V rozvodu bych takový problém neviděl. Spíš by mě zajímalo, jak je vyřešeno mazání klikového mechanismu. Sám jsem nad něčím takovým přemýšlel, ale na takový problém mě nenapadlo řešení. Jak byste to udělali?
Datum: 14. května 2010 9:41
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
Datum: 13. května 2010 21:57
 na youtube je video...odkaz je na FB ve skupine fichtl krámek
Datum: 13. května 2010 21:56
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 no tak bude tam asi nějáký rozvodový řetěz od klikovky, který bude pohánět vačkovou hřídel
Datum: 13. května 2010 21:46
 spíš by mě zajímalo jak vyřešil aby mu klapaly ventily.
Datum: 13. května 2010 21:37
 kurník... to jsem jeste nevidel. nemate nekdo nejake video? by ma zajimalo jaky to ma zvuk a jak to jede... řekl bych že to pojede pěkně na nic
Datum: 13. května 2010 21:32
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 to tam je valec z noveho 4 takt pionyra, tak jestli si viděl jak to tam je na tom novem udělané, tak na tom způsobu to je udělane na starem fiku
Datum: 13. května 2010 21:08
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jako 4takt
Datum: 13. května 2010 21:07
 Bry den mam malej ,ale obrovskej problem mam babetku 207 a nastartuji jemnym nakopnutim,na volnoběh šlape jako hodinky,ale jen do doby co přidam plyn tak se dostane do otaček a po par sekundach se motor zadusi!!!!!!karburator jsem vyčistil,vyměnil palivovy ventil,palivo teče jak má,vyfuk vyčištěnej,svička nová,ale problem stale přetrvava...už si nevím rady..jsem zoufalej..jakekoliv rady či připominky jedině uvitam!!!děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 19:24
 zdarec tak vse zpraveno,betka jede jak o zavod..bylo to teda tim plovakem,zjištěno že absolutně netahne do kopce,asi spojka..tudiž další oprava nutná!!!!
Datum: 14. května 2010 19:24
 hele rikas ze ti startuje v pohode a az pak ti zdechne-ja jsem treba udelal takovou blbou chybu- ze jsem nejdriv chtel dostelovat nez tam dam ten cernej plast s hadici ke karbci- rikal jsem si ze si posteluju karbec a pak to doskladam- ale u babety to nejde- musis to mit pokupe- nvm jestli mas - ale ja s tim sral taky dobu- vzdycky jsem ji natocil- a jela mi jen na polootevrenej sitic a na plnej zdechlakdyz jsem dal podruhy plnej plyn....púroste musi byt kompletní
Datum: 14. května 2010 10:04
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Po výměně palivového ventilu musíš seřídit plovák. Dej nová těsnění k přírubám karburátoru. Podívej se na filtrační pletivo.
Máš dobře utěsněn kryt sání karburátoru s trubkou do rámu ?
Datum: 14. května 2010 7:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Rozdělej karbec zespoda, otoč ho jakoby vzhůru nohama. Aby plovák zavíral ventilek. Vyšroubuj tu trysku (tu uprostřed), nebo jí tam nech. To je jedno. Ta tryska je zašroubovaná v takovým zlatým šroubku. Ohni plovák tak, aby lícoval s tím šroubkem. Nevím jak to popsat.
Datum: 13. května 2010 20:47
 musí licovat ve stavu kdy je maximalně vyvěšen dolů??
Datum: 13. května 2010 20:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkus seřídit šroubek na řízení bohatosti- ten více v levo. Utáhni ho na maximum a povol o 1 až 1,5 otáčky. Pokud se to bude stále přidušovat atd. bude možná problém v tyristoru. Taky jsem se s Babettou 207 nasral až pánbůh brání, a pak mi došlo- vyměnit tyristor a jede jako kule.
Datum: 13. května 2010 20:39
 Máš dobře nastavený plovák, musí lícovat s horní hranou emulzní trubice bez trysky
Datum: 13. května 2010 20:38
Jméno: gxguy
IP: uživatel41
 zdarte mam jawu 21 a menil jsem lamela a spojka nechce fungovat nevite cim to muze byt.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 10:08
 zmacknout- jak zmacknout????- to ze pohnes packou na riditkach a ta spojka nevypne (a i se zmacklou packou pri zarazenym kvaltu se ti pohybuje pri tlacení pist)- tak musis sestelovat - a pokud to sestelovat nejde - tak jsi asi neco zapomnej pri skladani - musí tam byt - kratka tycky , kulicka a dlouha tycka- bez toho to neslape
Datum: 14. května 2010 10:08
 Pravě ta spojka jde zmáčknout ale nic vic nejde vubec.
Datum: 13. května 2010 22:49
 chtěl si říct nevypne... zařaď kvalt, drž spojku a nohma se odrážej....povolí to...pokud si ovšem nezapoměl dát kuličku mezi tyčky
Datum: 13. května 2010 22:44
 kdyz zmáčku spojku vebec se nezapne
Datum: 13. května 2010 22:11
 cápu kraviny....nevystavuje, nebo je pořád vystavená??
Datum: 13. května 2010 20:34
 jak nechce fungovat? nevystavuje, nebo je pořád seplá?
Datum: 13. května 2010 20:33
 Zdravím lidi,mám takový dotaz,když nasadím komplet filtr tak se mi to dusí,když z v nitřku vyndám ten váleček(filtr) a horní výko tak se mi to taky dusí,když jezdím bez filtru tak to jezdí uplně normálně,nevím co to může být,poradí mi někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 21:40
Jméno: David
IP: uživatel2156
 OK,skusím to,zajedu do mototechny a kupím ho.
Datum: 13. května 2010 21:40
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 Měl sem stejnej problem koupil sem novej filtr asi 90 kč mě stal a fichtl jezdí jak za mlada
Datum: 13. května 2010 21:39
 nejjednodušší bude koupit sportovní vzducháč
Datum: 13. května 2010 20:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Podle mě ti tam jde moc benzínu. Dej jehlu na 2. zářez, seřiď plovákovou haldinku a dej tam trysku 68. Dál bych vyměnil filtr vzduchu za nový čistý (to udělá hodně). Jinak nevím. Nebo ti tam jde málo vzduchu a normálně benzínu. Kup si nový filtr a uvidíš.
Datum: 13. května 2010 20:50
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mevite nekdo jak je kvalitni olej OIL polosyntetyka 2T 1L me stoji 78 a jedeto pekne nekouri maze co vi nato???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 20:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já nevím. Když se podíváš na internet, nejlvnější polosyntetiky stojí kolem 140 kč. Nevím, za 78 kč. Může to být kvalitní. Když sem umístíš specifikaci, bude to lepší. Ale když to nekouří, pěkně maže, tak jezdi dál
Datum: 13. května 2010 20:41
 Vypůjčím si Čézeťákovo:,,Co tím chtěl básník říci???"
Datum: 13. května 2010 20:22
Jméno: roman
IP: uživatel7934
 cus dalo by se uz spat venku ve stanu v noci???nebo by byla jeste kosa?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 10:39
Jméno: mabode
IP: uživatel1554
 je to v pohodě..už sem před tejdnem byl s bivakem na dva dny s kámošema na ryby a dalo se to..
Datum: 14. května 2010 10:39
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 Pionýr
Datum: 13. května 2010 21:41
 už asi měsíc chodíme pravidelně pod širák, takže ve stanu to bude pohodička
Datum: 13. května 2010 21:00
Jméno: foglicek
IP: uživatel1553
 o vikendu sem byl na slovensku na horach a spal sem pod sirakem bylo krasne teplo takze ve stanu urcite prezijes
Datum: 13. května 2010 20:55
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Pokud se přikryjež nastartovaným fichtlem , tak ten Tě zahřeje . Přeji dobrou noc !
Datum: 13. května 2010 20:43
 Není pionýr jako pionýr
Datum: 13. května 2010 20:38
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 zalezi jak udes obliklej a na spacaku. Spi se ve stanu i pri -20
Datum: 13. května 2010 20:14
 No hele nechci ti nic říkat,ale my tu jsme na fichtl pokecu,a ne na nějakým pionýrským táboře,či na programu od skautu!!
Datum: 13. května 2010 20:13
Jméno: Erikson
IP: uživatel9046
 Vitajte. Kolik vám letí čz 175? Já sem dnes jel 115km/h a jeste by to možná šlo i na 120km/h. Rád bych věděl jak na tom s tou rychlostí jsem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 22:16
Jméno: Erikson
IP: uživatel9046
 For Fermez: Tak to nevím kolikátka je tam sekundáro. Ale od té doby ce jezdí tak se s ním nemanipulovalo. Je to 175/477, tak jestli se dá nekde v manuálu zjistit kolikátka se tam dávala tak ta tam je.
Datum: 13. května 2010 22:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mě tachometr na fíku ukazuje +- 10 km/h. Když jedu 60 jedu někdy 65 někdy 55, občas i 70. u druhýho PIO 100 metrů skutečných= 1 km na tachometru. Ale ukazatel rychlosti je na kilometr přesný. Měřeno dle radaru.
Datum: 13. května 2010 20:44
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to ti zavidim mam taky ČZ 175/450 jeste jsem max nezkusil protoze to mam povybrusu a chci tam dat vetsi kolecko pripadami ze to jede nak pomalu kdyz jedu 70 tak uz dost toci a 80 to uz je hodne vytoceny takze by jela asi tech 90 vic ne musim zajet a koupit vetsi kolecko do predu nevis kolik zubu tam mas??
Datum: 13. května 2010 19:56
Jméno: Erikson
IP: uživatel9046
 Ne fakt nekecám. Je to 15 roků zpět a fotřík ji koupil od hasiču kde byla nevyužitá ješte snad neježděná. Jezdil na ní tak 3 roky a dal ji bokem a já sem si ji před měsícem spravil a vše OK. Nevěřím tomu že by stáčel tachometr.
Datum: 13. května 2010 19:43
 2000??? nesmysl  ....stočit počítadli neni problém...a přesnost se neochyluje opotřebením....nepřesné je to už z výroby
Datum: 13. května 2010 19:34
Jméno: Erikson
IP: uživatel9046
 Já bych té rychlosti celkem i věřil. Těch 120 se mi zdá maximálka akorát. Mám najet 2000km teprve na ni co vyjela z výrobní linky.
Datum: 13. května 2010 19:19
 a nezapoměň na kvalitu tachometrů PAL  .....čím rychleji jedeš tím víc nadměřují
Datum: 13. května 2010 19:13
Jméno: Erikson
IP: uživatel9046
 Já vážím 72kg a jel sem po rovince ale možná byl nějakky ten vítr do zad a jeste pršelo. Před chvílí sem dojel
Datum: 13. května 2010 19:11
 jenže rychlost se měří na rovině a né z kopce  .... apropó... kolik vážíš? záleží to tak yna váze jezdce
Datum: 13. května 2010 19:08
Jméno: honza
IP: uživatel8931
 jojo taky mam čz 175 a nejvic sem s ni dal tky kolem 110-115 z kopce by jela i tech 120
Datum: 13. května 2010 18:54
Posl.aktualizace: 14. května 2010 16:56
Jméno: Nadrazak
IP: uživatel9416
 Ahoj! Hele já mam ten originál od Tří sester tak jestli ho chceš poslat?!
Datum: 14. května 2010 16:56
Datum: 13. května 2010 18:34
Jméno: venca
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 14. května 2010 10:53
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9181
 Je v poho mám ho taky ale v chromu a líp to točí
Datum: 14. května 2010 10:53
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 standa- ja ho mam na seriovce a jako rezonančák se to chová,
Datum: 14. května 2010 8:20
Jméno: standa
IP: uživatel9406
 to neni zadny sportovni vyfuk!-uplne normalne to ma uvnitr prepazku s trubickou-to zadnej rezonancni ladenej vejfuk neni!!!
Datum: 13. května 2010 21:31
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 když to vyladiš tak v točkách pojede dobře
Datum: 13. května 2010 21:12
 toto je výfuk na simsona..ten ti u pio moc nepomůže...
Datum: 13. května 2010 17:58
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat když si koupím novou sadu pístů + hlava + válec a ten píst je 40 mm vrtanej můžu natom taky od 15 ?\\r\\nDěkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 21:09
Jméno: ondra
IP: uživatel9418
 Bohm: Vyhlašku sis asi spatne precet protoze v 15ti muzes jezdit na 50tce ale jen na ktery je konstrukcni rychlost do 45 km/h. např. (skutr,babeta,.....)
Datum: 14. května 2010 21:09
Jméno: ondra
IP: uživatel9418
 Prosimte to mas uplne jedno kdyz si tam das valec s vetsim vrtanim to se nikde nepise a nikde ti to nezkoumaj,ale jestly se bavis o pionyru tak na tom muzes stejne sz od 16ti.
Datum: 14. května 2010 21:07
Jméno: Böhm
IP: uživatel9410
 Ale, prdy, nová vyhláška praví že vše s kubaturou 50 cmm je od 15 takže jawa 555 550 21 20 23 jsou od 15 .......Já to vim moc dobře
Datum: 14. května 2010 13:39
Jméno: Fogi
IP: uživatel9387
 Přesně tak,Fichtl(20,21,23) je až od 16ti
Datum: 13. května 2010 20:24
 Nemůžeš ani s 38mm.
Datum: 13. května 2010 17:11
Jméno: Are
IP: uživatel9408
 Čau draci, zajímalo jaké ložiska koupit do karteru které drži klikovku do pionyra. Vtom znaceni se nevyznam a ani rozmery tu nepíší. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 20:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 to C3 znamená, že ložisko má malinké vůle. Když se zahřeje, tak aby se nekouslo. Bez C3 nekupuj. C3= teplotně odolné ložisko.
Datum: 13. května 2010 20:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak z každý odpovědi vem kousek  ale na pionýru 20,21,23 je ložisko 6303 C3 jo a to C3 je tam docela důležitý !
Datum: 13. května 2010 20:21
 C3
Datum: 13. května 2010 16:39
Jméno: Snek11
IP: uživatel9409
 6303
Datum: 13. května 2010 16:37
 v jakým poměru mícháte olej paramo trisk M2T ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 15:15
 Do pionýra 1:30, do 350/634 1:25, protože zajíždím.
Datum: 13. května 2010 15:15
Posl.aktualizace: 14. května 2010 16:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 hochu u takovýchto aut je to cena pomerne primerena k tomu tech skodovek 1000 uz je docela malo. Je to veterán a má to cenu leze to porad do penez
Datum: 14. května 2010 16:43
Jméno: standa
IP: uživatel9406
 Vzdyt je to prehnany uplne.......je to stovka skodovka v jiny kasli a 50 táců??? to snad ne....tuhle částku chápu u zachovalejch MBX a MBG
Datum: 13. května 2010 21:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dnesk jsou ty 1000MB dražší než starý octávie ..
Datum: 13. května 2010 20:23
Jméno: standa
IP: uživatel9406
 sezenu ti trochu prorezlou za podstatne mensi penize,jen je na ni dost prace a mozna v ni roste obilí
Datum: 13. května 2010 15:35
 skoda 1000 je již dávno veterán, ale nedávno sem ji na aukru viděl za 18 000 a zdalose mi tomoc ale když koukam na toto, a to ještě majitel píš, nechce se mi ji vrakovat  ten musí bejt vyjevenej že za něco co si on myslel že je do šrotu dostane takovej balík.
Datum: 13. května 2010 14:57
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 coo ...naky fake ne? to je pekna blbost  ... kdo da tolik penez za to ty vole...
Datum: 13. května 2010 14:29
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 cau, koupil jsem kliku od kamaráda, je po výměně ojnice a ložiska(nové futro nahoře) ale divím se že nemá vubec zádnou vuli do stran je to normální? radši bych ji prodal dál než ji zadřel, a co myslíte, je lepší poslat originál válec na výbrus nebo koupit novej s vrtánim 40 mm ??polskej a dolazovat kanálky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 8:19
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 s novim to pojede huř než seriovka, a s tim že nemá Žádnou vůly do stran jsem se ještě nesetkal
Datum: 14. května 2010 8:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když koupíš ten válec 40mm tak ti po zajetí pojede jako sériovka s 38 mm nmožná ani to ne..prostě ty nový válce jsou šitský
Datum: 13. května 2010 20:25
 ja sem ted koupil novej kastrol 2t a chystam se ředit bud ku 25 nebo ku 33
Datum: 13. května 2010 19:21
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Za 100-200 km si to posedá musí se zkraje víc mazat. Já bych koupil 40mm je to zase nový. A že nemá vůli do stran je normální když je tam nový ložisko . Mazal bych TSF 1:30
Datum: 13. května 2010 16:34
 no ale nikdy nemáte ložiska přesně na proti sobě a píst tedy přesně mezi nima, tak by ta klika asi měla mít nějakou vuli do stran, a myslíte že když bych koupil tu sadu -ojnice na pionyra ze ji doma vyměním, když budu mít lis???
Datum: 13. května 2010 14:35
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Dyt to je dobře ze nema zadnou vuli do stran...jako je to uplne jedno no..
Datum: 13. května 2010 14:30
 pošli orig válec  ,ale stou klikou nevím.Ale řek bych že to nevadí...
Datum: 13. května 2010 14:14
Jméno: .......
IP: uživatel9404
 Zdarec pujde mi krburátor dellorto na čz 125 chtěl bych kvůli spolehlivosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2010 13:28
Jméno: Marek
IP: uživatel8118
 Sesa tu nabízí Dell orta mm a mm difuzor. Myslím na čz 125 patří 19mm. Záleží taky, jak ho chceš uchytit k válci a ještě jak tu zaznělo na otryskování.
Datum: 13. května 2010 13:28
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 záleží na průměru difuzoru,co se týká montáže na motocykl tak bude potřeba udělat nejakej mezikus aby tam pasoval.
Datum: 13. května 2010 10:28
 jde hlavne o otryskovani a o prumer difuzeru..ale nevim jestli tam pujde a jakej typ..
Datum: 13. května 2010 10:26
|



|