Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 Ahoj, mam problem s motorem CZ 175, po zahrati, jizde cca 15min, kdyz zmacknu spojku nebo vyradim, tak se motor zacne sam roztacet jako kdybych drzel plnej plyn, a musim to chcipnout protoze mam stach ze by se zadrel. Nemate nekdo nejaky napad co by tomu mohlo byt? nekdo mi rikal ze to dela karburator.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 17:00
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel6313
 mne to dělalo u mustanga ne chvili sem to dusil z 1 na 3ku a pak to bylo ok tet mam 250 a tam už je vš ok
Datum: 17. května 2010 17:00
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Gufero pod zapalováním nebo špatné těsnění u karburátoru .Někde to přisává falešný vzduch.
Datum: 16. května 2010 18:56
Jméno: Babula
IP: uživatel7965
 Kde zjistim kde a kdy se konají burzy ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 17:55
Jméno: Babula
IP: uživatel7965
 A kdy a kde bude nejbližší burza ? v okolí Mostecka -Ustecký kraj
Datum: 16. května 2010 17:55
Jméno: dan
IP: uživatel9053
 napíšeš si do seznamu burzy veteránů a musíš hledat....
Datum: 16. května 2010 17:16
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 cus lidi mam takovej problem mam jawu 90 ale kdyz ji nastartuju tak nejde zaradit kdyz ji roztlacim tak uz jde radit normalne kdyz se zahreje tak uz pak jede normalne razeni z neutralu taky v pohode tak se chystam vymenit spojkove lamely a ty plechy mezi nimi ale mozna jsou jeste dobre nevim jak maji vypadat tady je fotka http://termijawa.wbs.cz/to-je-ono-.html omluvam se za kvalitu je to z mobilu. este sem se chtel zeptat ve valsi mam udelanej novej zavit je vetsi nez ta matice co tam patri co by se stim dalo udelat ?  za rady diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 16:07
 Čau draci chci se zeptat jestli je normální že když fíka na volnoběh nakloním tak chcípne. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 19:18
 Je
Datum: 16. května 2010 19:18
Jméno: Jirka
IP: uživatel7428
 Nebyl jste dneska někdo na burze v Sedlčanech?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 15:29
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 ja byl vcera v Březolupech a super nakoupil sem mrte levne
Datum: 16. května 2010 15:29
 Zdar,jde klika z ČZ 125 / 476 na ČZ 175/477 ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 21:15
 Ojnice je uplně stejná, ale setrváky jsou jiný...klikovky záměnný nejsou, jedině i s válcem atd...
Datum: 16. května 2010 21:15
 477 má delší ojnici
Datum: 16. května 2010 18:06
Jméno: Martin
IP: uživatel9059
 zdar draci, mám problém, nejede mi fichtl - na roztlačení chytne asi jenom na jednu dobu a pak nic - ulítne mi filtr protože splodiny dejdou ven zkrz vejfuk ale zpátky zkrz karbec - to je divný, vejfukem to není pls poraďte, jo a taky to vypadá že i benzín chytá když nemá, nevim si rady nic takovýho se ještě nestalo prosím pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 13:01
 jestli aj to nepůjde, zkus vyměnit pístní kroužky, nebo vyčistit drážky jak jsem ty kroužky, uvidíš no,,
Datum: 17. května 2010 13:01
Jméno: Martin
IP: uživatel9059
 asi jo ale nemám páru jak ten předstih nastavim
Datum: 16. května 2010 17:44
 Me to delala vadna svicka...
Datum: 16. května 2010 16:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ked ti to strili z karbecu tak to moze byt predstih skontroluj
Datum: 16. května 2010 15:38
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 předstih nebo směs,vyšteluj
Datum: 16. května 2010 15:24
 Zdar chlapy.Potřeboval bych sehnat na babetu 207 levy bočni plech.je to ta strana kde je kohoutek na benzin.Dělam generalku a ten chlap co to měl předemnou tak ten plech zničil.Byl bych moc rad kdyby se někdo ozval.Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 14:53
 Zdar, šlo by nějak udělat aby se mi u krytych tlumičů na 21 neodírala barva na krytech při pružení?Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:50
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 ahoj,boužel nejsi jediný kterému to vadí,ale boužel s tím nejde nic dělat,ty tlumiče jsou na pionýrech namontovány pod sklonem(ze šikma)je to prostě dáno konstrukcí a neuděláme s tím nic-boužel
Datum: 08. června 2010 23:50
 zdarec draci nevíte pls kolik váži hlava na fíka dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 22:20
 nn to se nevyplatí to by baly sakra škoda.
Datum: 16. května 2010 22:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tady půjde někdo do sběru pro 12kč nebo co??
Datum: 16. května 2010 17:16
 420 gramú
Datum: 16. května 2010 14:32
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 zdarek fichtlari slysel jsem ze se da udelat docasny kondenzator z jablka? co je na tom pravdy
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 17:48
Jméno: Standa
IP: uživatel9432
 Děláte si z toho prdel,ale nektere ovoce jako citron či brambora v uzavrenem obvodu mají vlastnosti jako kondenzator či akumulátor při použití vhodných elektrod
Datum: 16. května 2010 17:48
Datum: 16. května 2010 16:25
 A nezkoušeli jste KIWI,takový to chlupatý...
Datum: 16. května 2010 15:38
 jawamistral: o té bramboře sem taky slyšel
Datum: 16. května 2010 15:07
 víte jaká by to byla prdel přijet na technickou a z motoru by ti trčel banán a v něm dva dráty?
Datum: 16. května 2010 15:00
Datum: 16. května 2010 14:50
 ja zas slyšel že i z bramboru
Datum: 16. května 2010 14:47
 aha já už jsem se chystal nakoupit banány
Datum: 16. května 2010 14:47
Datum: 16. května 2010 14:40
 ty vole...  to siděláš prdel nebo fakt?
Datum: 16. května 2010 14:38
 já už jsem dokonce používal kondenzátor z banánu a fakčilo to...dnes vyzkouším pomeranč,pak dám vědět
Datum: 16. května 2010 14:24
 Draci,ještě se zeptám,mám Pionýra 05,kolik se na tom dá udělat max. výbrusů?Mám teď druhý,tak by mě zajímalo,kolik jich to ještě snese.
Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 14:46
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel6313
 Většinou i pincka 3 vybruse je možno až 8 standartni je ale 3 a,b,c
Datum: 17. května 2010 14:46
Jméno: jopo
IP: uživatel9434
 to bi ma zaujimalo aki piest tam ma ked taq z coho ??!?!?!?!?!!?
Datum: 16. května 2010 18:41
 znám člověka který má ve válci pio už 15. výbrus....
Datum: 16. května 2010 13:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Všechny stroje (myslím) od Jawy se dělali na 8 výbrusů.
Datum: 16. května 2010 13:53
 Myslím že llze udělat maximálně 8 výbrus jako u jednadváci
Datum: 16. května 2010 13:31
 Ahoj draci,mám dotaz,myslíte,že můžu do svého Pionýra lejt do benzínu olej místo 2T,tak olej co leju originál do motorové kosy (dvoutaktní) Husqvarna?Někdo mi kdysi říkal,že ten olej je lepší jak ten 2T a líp to maže,ale mám strach,aby mi to s tím pionýrem něco neprovedlo.Poraďte mi.
Moc dík za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 16:56
 trubka:Samozřejmně,i celý odpoledne a občas přetávka na dolití benálu.
Datum: 21. června 2010 16:56
 Tak se omlouvám,nechtěl jsem se tak hloupě ptát,teprve s Pionýrama začínám,tak jsem se chtěl jen zeptat,než udělám nějakou blbost.
Datum: 17. května 2010 8:15
Jméno: trubka
IP: uživatel9438
 denzilecku ,to že neumíš držet v ruce ani šroubovák je z tvých dotazů a odpovědí známo. Apropo držel jsi někdy 2 hodiny pilu nebo křoviňák na plný pecky v ruce ?Nebo jsi tak zručný mechanik jako mustangista.
Datum: 16. května 2010 22:05
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 nemusíte hned nadávat. Každý jednou začínal
Datum: 16. května 2010 20:15
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 nemusíte hned nadávat. Každý jednou začínal
Datum: 16. května 2010 20:15
 Jak pracuje pila nebo krovinak?Oboji klidne 2 hodiny v kuse na plny otacky...S fichtlem jedes 2 hodiny v kuse?Ne...Tam to neni o dobe toho sekani ale o bronzovym futre...
Datum: 16. května 2010 19:12
Jméno: trubka
IP: uživatel9433
 No nazdar.Už je tady zas dementní dotaz.Jestlipak zvás někdo přemýšlí za jakých podmínek pracuje pila,křoviňák ši sekačka ?Že mají nucené chlazení,krátkodobou zátěž popř.omezené otáčky.Proto výrobci doporučují tyto oleje i mazací poměr. Ale do fichtla s tímto mazacím poměrem to je zaručená smrt motoru.Potom budeš mít další dotaz ono to nejede,on to klepe,oni jsou špatné ložiska a pod.Oleji zdar !
Datum: 16. května 2010 18:05
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 jj. mohl bys i 1:50 ale jistota je jistota takže bych to dával 1:40
Datum: 16. května 2010 13:51
 Tak jo,ja to zkusím a poměr 1:40 ?
Datum: 16. května 2010 13:12
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 já bych si mylslím že ho tam můžeš klidně nalít. Nějakou dobu jsem jezdil na motorový olej do 2T Stihl a bylo to bez problémů.
Datum: 16. května 2010 12:51
 čau, mam problém mam mustanga, chytne na metru při tlačení ma motor v dobrym stavu ma tak 3000 dal jsem tam novej polsek válec 60cm3 a mam tam, novej karbec origo, vejfuk a zapalko taky origo, tryska 70 , ale když tam mam zapojenej airbox(1 klasická a 3 díry navíc, spoj mezi pulkama nepřelepený) tak prostě blbne, chcipa a prd to jede, když odpojim filtr, jede trochu líp(ale filtr mam novej) ale stejnak nemam moc sílu a nejde do toček, ale vubec, muže to byt předstih, nebo odtrh na svíčce??? a co s tím filtrem, nechci to zajíždět bez filtru, a když dojedu tak svíčka není mokrá a má naprosto černou barvu jako pneumatika, a ma být cihlova, předtím mi nešel do toček a tukal do hlavy )PROTOŽE 40MM JE VĚTŠÍ NEŽ 38 (PRO HLAVU) TAK TUKA, A TAK SEM DAL POD VÁLEC TĚSNĚNÍ A JEŠTĚ TO PODMÁZL SILIKONEM, KOMPrese je špičková docela tahá za 1 ale za 2 se mu moc nechce a za tři dam jenkdyž jedu zkopce, poradte, dík za každou radu,
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 13:55
 ja vim obsah neni 60 ale ani 553 ale 55cm3 , komprese se neztrácí, když tam dam obyč tesnení tak má menší kopresi, ale pro všechny případy sem tern silikon vyndal, trochu sem to seřídil ale nevím co s tím filtre,.už toho poláka nekoupím,
Datum: 16. května 2010 13:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Od polského válce nemůžeš čekat zázraky. Pro tvoje info není to 60 ccm, ale 553 ccm. Zkus seřídit karbec. Vyčisti vše a uvidíš. Silikon pod hlavu bych nedával. Dal bych tam obyčejné těsnění pod hlavu. Silikon ale ne! Možná, že se ti díky tomu ztrácí komprese- proto černá svíčka
Datum: 16. května 2010 13:52
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 svíčka nová n14c
Datum: 16. května 2010 12:39
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 zdar, cim to moze byt, ze fechtl naraz ztratil vykon? Nechyta ani na nakopnuti, myslite ze to moze byt odtrh a predstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 23:02
 a co ucpaný karburátor ?
Datum: 16. května 2010 23:02
 Trysky?
Datum: 16. května 2010 19:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kroužky pístní
Datum: 16. května 2010 12:24
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 moze,nemosi
Datum: 16. května 2010 12:21
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ahoj jaký mate názor na přídavek nahrazující olovo?myslim aditiva???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 15:14
Jméno: fefesu
IP: uživatel12457
 Do bezolovnatého benzinu, který je určen ke spalování v zážehových motorech s katalyzátorem, se mohou přidávat aditiva do benzinu nahrazující olovo, ke spalování v zážehových motorech bez katalyzátoru. Toto aditivum nahrazující olovo zamezuje zadření dříků ventilů čtyřtaktních motorů. Aditivum, stejně jako přídavek olova v benzínu, přimazává tyto ventily a tudíž do 2taktních motorů je to zbytečnost.
Datum: 18. září 2011 15:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jezdím na speciál odjakživa,ale myslím že těma aditivama to nebude
Datum: 16. května 2010 17:22
 sic je to blbost péro, ale skus někdy jezdit na special.... me to s tím jede líp
Datum: 16. května 2010 12:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do 2T motru to je zbytečnost
Datum: 16. května 2010 11:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši mám problém. Na babettě 207 mi vyjel silentblok ze zadní kyvné vidlice (je rám, na tom je silenteblok a na něm je nandána kyvka) Koukal jsem na FK a nenabízejí to. Nevíte jak to opravit popř. vyměnit? Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 17:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky moc za info!
Datum: 16. května 2010 17:19
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Trubkový čep je v pryžových pouzdrech kyvné vidlice nalisován značnou silou pomocí speciálního přípravku. S kladivem v ruce bych se do této opravy nepouštěl a raději bych se poptal v auto-motoservisu nebo zámečnické dílně vybavené lisem. Koupit dvě nové vložky je možné třeba zde: http://shop.motomaxsro.cz/cz-detail-281-vlozka-kyvacky.html
Datum: 16. května 2010 14:54
 zdarec. prosimvas mam takovy dotaz. Na karburátorech z pionýra 20-23 na té straně kam se nasazuje vzduchový filtr tak v té díře jsou naspodu takové dva kulaté otvory a v tom pravém otvoru je bronzová nebo mosazná vložka a ve středu té vložky je taková malinká kulatá dírka. mam doma asi 10 karbeců a jak jsem je zkoumal tak u některých je ta dírka malinká jak u malé trysky a u některých je tam díra jako kráva.asi 4 větší... Chci se zeptat jaký to má rozdíl ve funkčnosti stroje a co velikost té dírky ovlivnuje... díky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 18:28
 aha takže kdyžtam dam karbec s tou velkou dírkou tak by to mělo byt lepší ne?
Datum: 16. května 2010 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Ano....ale pozor!! starsi karbecy maj jen dirku a novejsi maj predvrtani asi 0,8mm a az za nim dirku 0,4mm k volnobezny trysce!!
Datum: 16. května 2010 17:51
 Jj dík,...Takže to,ž můj motor má pořád po zahřátí příznaky přechlastávání může být způsobeno tím že tam je ta dírka malá?
Datum: 16. května 2010 16:49
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ovlivňuje to množství vzduchu přicházejícího k volnoběžné trysce
Datum: 16. května 2010 15:29
Jméno: Michal
IP: uživatel7031
 Zdravím, někdy v březnu jsem tu viděl origo start. páku na pionýra. Proč už se přestala prodávat?? Popř. kde byhc ji sehnal. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 12:49
 draku bude zas do 14 dnu,,,
Datum: 16. května 2010 12:49
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdrte chlapci všichni kdo bydli v okoli ZNOJMA, chtělo by to dat naky hromadny sraz , někde kam se každy dostane, kdo je od tud at sem napiše !!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 11:36
|



|