Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zdarec, dneska sem se zase po dlouhé době projel na motorce čz 175/450, mám od nové sezóny nový výbrus, mám najeto cca 55km a všechno bylo v pohodě, motorka krásně jela a hlavně měla dobrej zvuk... ale dneska mi jela špatně, hlavně na jedničku. rozjedu se, chci přeřadit a proto přidám plyn, ale vůbec se jí nechce, začne to přerušovaně chrčej jako traktor když jede pomalu........dríve to nedělalo, s ničím sem skoro nehýbal...snad mě napadá jen to, že čím více je po výbruse najeto, tím stačí přidat méně plynu, aby se přeřadilo na vyšší stupěn.....snad to po mě pochopíte a aspoň ni nějak poradíte.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 23:42
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Mohlo ti něco vlítnout do filtru, stává se to, třeba hadr nebo igelit. Mohlo se také uvolnit v karburátoru nějaké svinstvo a poucpat hlavní trysku. Také se občas stává, že ten papírový filtřík má menší propustnost a jak je v nádrži málo benzínu tak to pořádně neteče. Ovšem závada může být i v zapalování.
Datum: 17. května 2010 23:42
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to tím asi nebude, mám nové sítko v nádrži, pak papírový filtr pod nádrží, tryska v karburátoru také čistá, tak nevím, ale díky
Datum: 17. května 2010 22:53
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 já mam stejnou mašinu jak ty a dělalo mi to to samé pozimně tak sem vyčistil kohoutek od nádrže a trysky a kanalky v karbecu a jela zas jak mněla
Datum: 17. května 2010 22:48
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Čau seso prosímtě mohl bys upravit fichtl krámek aby se nemuselo stím posouvat nebo to nejde spravit?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 22:11
 Ty vole že já zkoušel co to alt+f4 dělá
Datum: 17. května 2010 22:11
Datum: 17. května 2010 21:49
 No hlava a válec je na tom fakt dost širokej to já si myslím že čz 125 to určitě nebude to by mělo válec a hlavu malou že????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 22:51
 čízy 250 v jednoválci mají jeden výfuk. Jinak si přečti číslo motoru jak píše Kolecko.
Datum: 17. května 2010 22:51
 Proč sakra nepíšeš do jednoho tématu??? Proč furt zakládáš nový příspěvky??? Přečti si číslo motoru...mělo by začínan 455, jinak jde to poznat už z dálky pohledem...250 má výrazně větší válec a hlavu
Datum: 17. května 2010 20:38
 Ahojte, v elektrice sem strašnej amatér sem rád že si udělám na motorce pár základních úkonu. a tedka mám problém opravil sem fika a při jízde vynechával tak sem že pustil do elektriky pořádně nastavit atd. tedka to v nízkejch otáčkách jede normálně ale ve vyšších to začne škytat a proste se to předs určitou hranici otáček nedostane a to z důvodu žádné jiskry ve vyšších otáčkách.Potřeboval bych vědět čím to bude svíčkou to nebude je tam odskoušenejch pár a nic.Tipoval bych to na kladívka ale rači se tu zeptám. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kladívka...dej nové
Datum: 18. května 2010 18:11
 JAk sem řikal vše naladěné odtrh 0,4 mm předstih 1,5 mm bude to chyba v součástkách ale v jakých ?
Datum: 18. května 2010 13:38
 Vyměň kondenzátor popřípadě ind. cívku a kladívko.
Datum: 18. května 2010 9:28
 veľký odtrh na kladívku, nastav na 0,4mm
Datum: 17. května 2010 21:03
 Draci mužete mi pomoct ??jsem už v koncích.Předem se omlouvam za dlouhý text. Kopil jsem si babetu 207 a při přiblížně u středu otáček přestala jet spadla na volnoběh a poté se zase rozjela tuto závadu dělal vadný tyrisor po výměně jsem asi tak hodinu jezdil namíchal nový benzín a asi tak 5 min jel na plný plyn proti prudkému kopci nahoře po cca 10ti sekundách zastřílela do sání a konec držela volnověh ale při pridáni plynu zastřílela a konec tak sjem laboroval nanic nepřišel tak jsem udělal generálku(bylo to již potřeba takže ložiska,gufera,kroužky všechno nový a dělá to stále Když držím plný plyn tak jde zhruba na polovinu otáček a poté občas střelí občas kleají otáčky pomalu dolu až se udusí nebo pokud pustím plyn bez obtíží se vrátí na volnovéh lze se na ní rozjet ale ve vyších otáčkách opět střílí a nejede předstih jsem zkoušel různě nastavit a nic výfuk jsem vyčistil trysky jsou přeměřený všechno utěsněný na sání holt jsem v koncích   nemá někdo nějakou zkušenost předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkus vyměnit snímač otáček jestli neblbne! to může taky způsobit zášlehy zapalování. Ale tohle dušení- nastav plovákovou haldinku (plovák musí být zaháklý za takovou pacičku na ventilku plov. komory. Když se ti to dusí- buď to moc benzínu (což je nepravdědpodobné) nebo moc vzduchu. tak to zkus!
Datum: 18. května 2010 18:38
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 i kdyby byl špatně nastavenej tak to nestřílí, ale zkusit to můžeš, pravý na bohatost - utáhnou a povolit o 1,5 otáčky, volnoběh doladit, jehla na druhym zářezu, já mam furt podezření na to gufero pod zapalovánim, ale když si ho měnil
Datum: 17. května 2010 21:19
 Tak třeba karbec. Třeba je sebečistší, ale blbě nastavený.
Datum: 17. května 2010 21:10
 jsou tam černý ale dělalo to i před GO a ted po GO taky
Datum: 17. května 2010 20:16
 Jaký si tam dával gufera, myslim tim červený nebo černý??
Datum: 17. května 2010 20:12
 Zdarec zítra si jedu pro motorku čz 250 a chci se vás zeptat je to fakt 250 tka když to má jeden výfuk? říkal mě že je to 250 tka ale od válce vede jeden výfuk a ještě poradte jak mám poznat podle čeho že je to 250 tka. dik za rady čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 0:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Měl by to být typ 455 případně 475 sport. Motor tam je stejný a vždy s jedním výfukem, jednoválcové motory ČZ 250 nikdy dva výfuky neměli, na rozdíl od starších kývaček Jawa ČZ 125 A 175. Motory Jawa 250 počínaje pérákem naopak dva výfuky měly vždy.
Datum: 18. května 2010 0:11
 to že má jeden výfuk neznamená že jde o provedení sport. Sportka má 19" kola a liší se ještě v dalších detailech ale motor je úplně stejnej (včetě výfuku).
Datum: 17. května 2010 20:26
 to poznas viditelne ze 250tka ma vetsi valec nes 175ma a s jednim vejfukem to je provedeni sport
Datum: 17. května 2010 20:07
 jestli je to čz tak je to mozny, ze je to 250. čz delala jeden vejfuk na valec a JAWA dva vejfuky na velec a to uz od malejch kubatur
Datum: 17. května 2010 19:56
 koukni na cislo na stitku a nebo na motoru..ja treba u cizy mam * 450 * a za tim cislo motoru...to 450 je typ,to si pak najdes...takze ja mam čz 175/450  ´no a pak treba podle toho,ze by si sundal hlavu a promeril valec
Datum: 17. května 2010 19:56
 ted jsem se dival na navod k puoziti jawa 250 a tam psali ze se ma olej michat v pomeru pri zabehu. _1:18 a po zabehnuti _1:25 neni to hodne ja do fichtla micham _1:40
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 20:33
 james12: ty poměry jsou už zastaralý...na záběh bych mazal 1:33 a po záběhu 1:40...
Datum: 17. května 2010 20:33
 no jestli tam budeš lejt obyč. M2T tak to dodrž
Datum: 17. května 2010 20:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 musíš taky brát v úvahu to,že dnes jsou kvalitnější oleje
Datum: 17. května 2010 19:25
 Co je psáno, to je dáno.....Dávej do všech mašin 1:20 a máš jistotu, že to nezadřeš.
Datum: 17. května 2010 18:37
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 ahoj mám dotaz na admina kdysy jsi zde nabízel ferodo lamely na fíka takové černé prosímtě dal bys mi kontakt na tu firmu potreboval bych vědět jestli nevyrábí náhodou\\r\\ntakové lamely i na čz 175 typ 450 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 23:00
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 ale přesto bych chtěl ten kontaktk na firmu a ještě sem přemýšlel zda se nevyrábí lamey na spojku podobnou té na mojí zetce
Datum: 17. května 2010 23:00
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 já mám taky ty červený ferodo ale je mi to líto že se tamty nevyrábí toty sou super ale mám vyběhaný motor tak sem chtěl k výbrusu aj ty nové lamely aby to lítalo jak nikdy
Datum: 17. května 2010 22:56
 na tuhle čz se vyrábí jenom korkový, nebo červený ferodový...ty ferodový jsou super, už na nich mam cca 12 000km a spojka funguje nádherně
Datum: 17. května 2010 20:53
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 zdravim draci mam problem budu mit jawa555 jak ma dvojsedlo a k tomu doklady na jawa550 myslite ze mi udelaji technickou-? duky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 17:56
Posl.aktualizace: 18. května 2010 19:38
 To je klidně možný, že si ho měl na pincku, mě jenom šlo o to že je púvodně z Babetty, OK?
Datum: 18. května 2010 19:38
 No hele je tam nějaka dra zespoda asi na žárovku,taže ted si nejsem vubec jistej,ale mel jsem ho normal na pinckoj zapojenej....
Datum: 18. května 2010 7:53
 No hele je tam nějaka dra zespoda asi na žárovku,taže ted si nejsem vubec jistej,ale mel jsem ho normal na pinckoj zapojenej....
Datum: 18. května 2010 7:41
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Já mam přesně stejnej na Babettě, a má i vzadu takovýto jak se na to nasune žárovka ne? Jestli se pletu tak sorry.
Datum: 17. května 2010 22:46
 xD twe...tohle je na pincka a ne na babettu....
Datum: 17. května 2010 22:29
 dyt je na Babettu a ne na pionyra!
Datum: 17. května 2010 20:20
 to má větší cenu jak 5 pětek....a vynulovat vrtačkou se to dá...ale taky ti pak ten tachometr už nemusí správně fungovat
Datum: 17. května 2010 19:29
 Já takový koupil za 50Kč na burze a měl tam pres 9tis, ale to se da vrtačkou ubrat.
Datum: 17. května 2010 19:00
 Chtěl jsem se zeptat jestli převodka tachometru da dandy 125 drátěné kolo pasuje na dyndy minarelli 50 a jestli ne tak pokud se dá někde koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 17:42
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:12
 haha hele babeta 207 tacháč má!
Datum: 18. května 2010 18:12
Jméno: mates20
IP: uživatel9066
 babeta 207 ne má tahometr
Datum: 18. května 2010 16:30
 Čaute lidi chtěl jsem se zeptat jak by se dal zvýšit výkon u mého Mustanga. Chtěl bych to udělat nějak přes výfuk, ale jestli máte lepší řešení tak napište prosím i to svoje. Ale taky potřebuju aby mi to prošlo technickou takže žádné šílené úpravy.
Dík za každou odpověď Draci.
M!chAL
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 16:09
 jo tak dik
Datum: 18. května 2010 16:09
 80?Leda se seriovym tachometrem,jiným vůbec
Datum: 17. května 2010 20:17
Jméno: márty
IP: uživatel1194
 nech udelat výbruz a nech si zkrátit píst a když to dobře zajedeš tak ti bude litat kolem 80 to mi veř ale musis mit výbrus
Datum: 17. května 2010 20:03
 Tak jen ten valec,to neni tak tezky sundat valec hlavu a pak zase nandat aj s pistem
Datum: 17. května 2010 19:04
 A něco jednoduššího nebo tak pro menší kutili ?
Datum: 17. května 2010 18:54
 + GO motoru
Datum: 17. května 2010 18:09
 http://www.jawa50speed.wz.cz/nabidka.html
Datum: 17. května 2010 18:09
 dobrý mám fichtla upravovaného na fichtlcupy a to zatím tím že je kompletně přestavěn rám, odpružení... jiný sekundárko 11z... ale mám tam origo karbecorigo zápalko slyšel sem že se tam dávají uplně jiný kdyby věděl někdo který yb ybl nejlepší karbec nebo které zápalko prej z motorových pil napište sem na na mail nebo na icq 365952810
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 9:46
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel6313
 Podivej se po značce dell orto byl i tady na fichtl kramku ale to seřizovani to bude težky !
Datum: 19. května 2010 9:46
Jméno: kubass
IP: uživatel9443
 jj to sem slyšel taky ale newím z jaký motorovky by se tam vešlo a popřípadě co je nejlepší za garbbec jaký značení maj ruzný difuzory , tak ze skušeností kdo už tyhle upravy zkoušel
Datum: 17. května 2010 20:20
 karburator bing nebo delloro a zapalko bezkontaktko tiristorko treba z motorovky nebo si udelej
Datum: 17. května 2010 20:14
Jméno: jopo
IP: uživatel9442
 ahoj , chcel bi som vedet ci je pravda o uprave valca s pouzitim piesta z babety !>> pochopil bi som kebi sa to robilo zdovodu vacsieho vrtania ale babeta piest je mensi (vyskou)ako je vo fiku! je to mytus alebo je na tom daco pravda a ako sa to vlastne upravuje???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 18:31
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 já tam mám píst z babety ale je to naozaj robota jak popisoval STANDA ale myslím si že to za to stijí ale aj sa my zdajú byt lepší 3 krúžkové písty origoš na fichlta to jak dostaneš do atáček tak to znich nedáš dole
Datum: 30. května 2010 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 Jo dává se i píst z babety,ale to uz je vyšší dívčí.....co sem to tak zkoumal,tak je treba zkratit valec odspoda a pouzit ojnici z babety+nasledne vyvazeni kliky vzhledem ke kratsi ojnici....dela se to proto,ze rapidne naroste spodni komprese a motor je prý více živý a má lepší spodek...aspon mi to tak popisoval kamarad co jezdil Fichtlcupy....prej to bylo dobrý ná valce ktery byli točivý,ale nemeli spodek a ten je do krosu dulezitej...... mel sem v ruce valec z fichtla a pist z babety a nejak bych se do toho nepouštěl...takovy proste cely zbytecne slozity......muj nazor jenom......a co sme tak skoumali,tak pist z babety a tohle orezavani valce je dobry kdyz z toho chces udelat dvoukrouzkovej 3 kanál...ale to uz je doktorát z ladění....
Datum: 17. května 2010 18:29
 Jak jsou uchycený dvířka prs u JAWY 555? Je tam nějaká vysouvací osička, nebo jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 21:02
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 jj, zasouvaci osicka.
Datum: 17. května 2010 21:02
 A neprodal byste někdo nějaký slušný dvířka? PROSÍM, MARNĚ SHÁNÍM a už mě ta díra se.., ehm, štve
Datum: 17. května 2010 16:49
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 cus draci chci se zeptat jestli jde vymenit ve valci jawy 90 oblozeni to kde beha pist z jineho valce  predm dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 21:23
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 OK diky ti
Datum: 18. května 2010 21:23
 Zkusit to muzes...musel by nastudit vlozku a mrte nahret valec...nevim...
Datum: 17. května 2010 21:07
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 takze svepomoci nahratim nemo nakoui jinou vychitafkou ne ?
Datum: 17. května 2010 19:42
 Jestli myslis vlozku tak ta vymenit jde-na lisu
Datum: 17. května 2010 16:59
Jméno: fik
IP: uživatel9046
 čus. chtěl bych vědět co všechno vozíte pod sebou na čz 175/477? Myslím tím nářadí k opravám nejčastějších poruch na cestě atd. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 22:13
Jméno: Petr
IP: uživatel9447
Datum: 17. května 2010 22:13
 ja vozím akorat šroubovak a kdys čiza nekde klekne tak ji tam necham a dojedu pro ni traktorem
Datum: 17. května 2010 17:54
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 naco lamko na plyn to nemas kanicky na botach??  ja svicku svicak a pojistky sroubovak taky
Datum: 17. května 2010 17:01
 Duši, lepení, klíče 8-22, šroubováky, pumpičku, stahovací pásky, trochu oleje, náhradní díly(uhlíky, kladívky, šrouby), vozim toho ještě mnohem víc, dneska tam skusim naskládat malou golu
Datum: 17. května 2010 16:57
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Náhradní lanko k plynu, svíčku ,spojku řetězu,sadu na opravu pneu.
Datum: 17. května 2010 16:06
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 šroubovák křížový a plochý desítku klíč 1obvaz skoušečku a kousek drátu (to kdyby shořela pojistka
Datum: 17. května 2010 15:46
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 17. května 2010 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 ale má....to je ten neskutecnej kroutak seriovky co má odspoda...neuvedomis si to dokud nesednes na upravenej stroj a ejhle,ono to nemá zespoda zadnej kroutak.......jo takle cca vypada graf pionýra...jeden z mála presnych grafů od TK moto.....samozrejmne pokud mas nejakou plecku vykloktanou tak by ten graf vypadal jinak.......opravdu tohle je OK....dobre udelanej fichtl ma 3.8HP nekde mezi 6500 a 7000 otackama...
Datum: 17. května 2010 15:16
 jde, ale musíš smazat to MÁM na konci toho odkazu
Datum: 17. května 2010 14:38
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Ten odkaz nejde
Datum: 17. května 2010 14:11
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel6313
 Čaues když sem koupil novou baterii a přišla poštou z poloviny vilita musim koupit kyselinu sirovou vyrobece uvadí 33-42% kde ji dostanu koupit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 16:57
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel6313
 Ondragam ® no tak ji reklamuju hustota ma byt u moji baterie 33-42 a destilovanou vodou se ředit nema
Datum: 17. května 2010 16:57
 a kdyz ji nebudou mit v motoshopu tak ho budou mit v prodejne akumulatoru.
Datum: 17. května 2010 15:23
 zajdi do motoshopu a kup elektrolit. da se sehnat samostatne.
Datum: 17. května 2010 15:22
 Zaděláváš si na to, že si ji poděláš. Nevím, jestli kolik stála, ale já mám kyselinovku za 1000Kč a jakmile jsem vylil 1 cm při převozu, ihned jsem volal do servisu aprotože to bylo vylitý málo, tak jsem doplnil jen destilku. Dej to do servisu, to nebude nějaká obyčejná kyselina z drogerie a navíc musí mít předepsanou hustotu. NEDĚLEJ TO.
Datum: 17. května 2010 15:15
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel6313
 byl docela blby že ji poslal dolitou kyselinu sem už koupil tet ji jen naliju je to lehky na to nepotřebuju servis jen ochrane pomucky
Datum: 17. května 2010 15:07
 Kterýho vocasa napadlo posílat kyselinovku poštou? Já bych to dal do servisu. Kyselinu tam sám nelej v žádném případě, maximálně KVALITNÍ destilovanou vodu, ale to jen v případě, že by byla vylitá naprosto minimálně, což není tvůj případ, raději rychle do servisu, pokud vyschnou ty desky, tak ji můžeš vyhodit.
Datum: 17. května 2010 14:49
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel6313
 no kyselina se pry da koupit v každe drogerii a stoji cca 50 kč když to poštovne stoji 120 řikal že mi ji vymněni ale vyhodnějši je ji dolit
Datum: 17. května 2010 14:44
 a co reklamace?
Datum: 17. května 2010 14:39
|



|