slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1200  1201  1202  1203  1204  1205  1206  1207  1208  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
zdarec, dneska sem se zase po dlouhé době projel na motorce čz 175/450, mám od nové sezóny nový výbrus, mám najeto cca 55km a všechno bylo v pohodě, motorka krásně jela a hlavně měla dobrej zvuk... ale dneska mi jela špatně, hlavně na jedničku. rozjedu se, chci přeřadit a proto přidám plyn, ale vůbec se jí nechce, začne to přerušovaně chrčej jako traktor když jede pomalu........dríve to nedělalo, s ničím sem skoro nehýbal...snad mě napadá jen to, že čím více je po výbruse najeto, tím stačí přidat méně plynu, aby se přeřadilo na vyšší stupěn.....snad to po mě pochopíte a aspoň ni nějak poradíte.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Mohlo ti něco vlítnout do filtru, stává se to, třeba hadr nebo igelit. Mohlo se také uvolnit v karburátoru nějaké svinstvo a poucpat hlavní trysku. Také se občas stává, že ten papírový filtřík má menší propustnost a jak je v nádrži málo benzínu tak to pořádně neteče. Ovšem závada může být i v zapalování.
 
 
Datum: 17. května 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
to tím asi nebude, mám nové sítko v nádrži, pak papírový filtr pod nádrží, tryska v karburátoru také čistá, tak nevím, ale díky
 
 
Datum: 17. května 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
já mam stejnou mašinu jak ty a dělalo mi to to samé pozimně tak sem vyčistil kohoutek od nádrže a trysky a kanalky v karbecu a jela zas jak mněla :-)
 
 
Datum: 17. května 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Čau seso prosímtě mohl bys upravit fichtl krámek aby se nemuselo stím posouvat nebo to nejde spravit?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: NoooN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vole že já zkoušel co to alt+f4 dělá :-D
 
 
Datum: 17. května 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud chytni control a toc koleckem ( :-D ) mysi :-D :-D :-D nebo ALT a f4 nebo control w :-D :-D :-D
 
 
Datum: 17. května 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
No hlava a válec je na tom fakt dost širokej to já si myslím že čz 125 to určitě nebude to by mělo válec a hlavu malou že???????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čízy 250 v jednoválci mají jeden výfuk. Jinak si přečti číslo motoru jak píše Kolecko.
 
 
Datum: 17. května 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč sakra nepíšeš do jednoho tématu??? Proč furt zakládáš nový příspěvky??? Přečti si číslo motoru...mělo by začínan 455, jinak jde to poznat už z dálky pohledem...250 má výrazně větší válec a hlavu
 
 
Datum: 17. května 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte, v elektrice sem strašnej amatér sem rád že si udělám na motorce pár základních úkonu. a tedka mám problém opravil sem fika a při jízde vynechával tak sem že pustil do elektriky pořádně nastavit atd. tedka to v nízkejch otáčkách jede normálně ale ve vyšších to začne škytat a proste se to předs určitou hranici otáček nedostane a to z důvodu žádné jiskry ve vyšších otáčkách.Potřeboval bych vědět čím to bude svíčkou to nebude je tam odskoušenejch pár a nic.Tipoval bych to na kladívka ale rači se tu zeptám. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kladívka...dej nové
 
 
Datum: 18. května 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAk sem řikal vše naladěné odtrh 0,4 mm předstih 1,5 mm bude to chyba v součástkách ale v jakých ?
 
 
Datum: 18. května 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: david304 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměň kondenzátor popřípadě ind. cívku a kladívko.
 
 
Datum: 18. května 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
veľký odtrh na kladívku, nastav na 0,4mm
 
 
Datum: 17. května 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Lukaso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draci mužete mi pomoct ??jsem už v koncích.Předem se omlouvam za dlouhý text. Kopil jsem si babetu 207 a při přiblížně u středu otáček přestala jet spadla na volnoběh a poté se zase rozjela tuto závadu dělal vadný tyrisor po výměně jsem asi tak hodinu jezdil namíchal nový benzín a asi tak 5 min jel na plný plyn proti prudkému kopci nahoře po cca 10ti sekundách zastřílela do sání a konec držela volnověh ale při pridáni plynu zastřílela a konec tak sjem laboroval nanic nepřišel tak jsem udělal generálku(bylo to již potřeba takže ložiska,gufera,kroužky všechno nový a dělá to stále Když držím plný plyn tak jde zhruba na polovinu otáček a poté občas střelí občas kleají otáčky pomalu dolu až se udusí nebo pokud pustím plyn bez obtíží se vrátí na volnovéh lze se na ní rozjet ale ve vyších otáčkách opět střílí a nejede předstih jsem zkoušel různě nastavit a nic výfuk jsem vyčistil trysky jsou přeměřený všechno utěsněný na sání holt jsem v koncích:-D:-D nemá někdo nějakou zkušenost předem děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zkus vyměnit snímač otáček jestli neblbne! to může taky způsobit zášlehy zapalování. Ale tohle dušení- nastav plovákovou haldinku (plovák musí být zaháklý za takovou pacičku na ventilku plov. komory. Když se ti to dusí- buď to moc benzínu (což je nepravdědpodobné) nebo moc vzduchu. tak to zkus!
 
 
Datum: 18. května 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
i kdyby byl špatně nastavenej tak to nestřílí, ale zkusit to můžeš, pravý na bohatost - utáhnou a povolit o 1,5 otáčky, volnoběh doladit, jehla na druhym zářezu, já mam furt podezření na to gufero pod zapalovánim, ale když si ho měnil
 
 
Datum: 17. května 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak třeba karbec. Třeba je sebečistší, ale blbě nastavený.
 
 
Datum: 17. května 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: Lukaso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou tam černý ale dělalo to i před GO a ted po GO taky
 
 
Datum: 17. května 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký si tam dával gufera, myslim tim červený nebo černý??
 
 
Datum: 17. května 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Zdarec zítra si jedu pro motorku čz 250 a chci se vás zeptat je to fakt 250 tka když to má jeden výfuk? říkal mě že je to 250 tka ale od válce vede jeden výfuk a ještě poradte jak mám poznat podle čeho že je to 250 tka. dik za rady čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 0:11
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Měl by to být typ 455 případně 475 sport. Motor tam je stejný a vždy s jedním výfukem, jednoválcové motory ČZ 250 nikdy dva výfuky neměli, na rozdíl od starších kývaček Jawa ČZ 125 A 175. Motory Jawa 250 počínaje pérákem naopak dva výfuky měly vždy.
 
 
Datum: 18. května 2010 0:11
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to že má jeden výfuk neznamená že jde o provedení sport. Sportka má 19" kola a liší se ještě v dalších detailech ale motor je úplně stejnej (včetě výfuku).
 
 
Datum: 17. května 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: satan      E-mail:      IP: uživatel9446    
to poznas viditelne ze 250tka ma vetsi valec nes 175ma a s jednim vejfukem to je provedeni sport
 
 
Datum: 17. května 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to čz tak je to mozny, ze je to 250. čz delala jeden vejfuk na valec a JAWA dva vejfuky na velec a to uz od malejch kubatur
 
 
Datum: 17. května 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na cislo na stitku a nebo na motoru..ja treba u cizy mam * 450 * a za tim cislo motoru...to 450 je typ,to si pak najdes...takze ja mam čz 175/450 :-)´no a pak treba podle toho,ze by si sundal hlavu a promeril valec :-)
 
 
Datum: 17. května 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted jsem se dival na navod k puoziti jawa 250 a tam psali ze se ma olej michat v pomeru pri zabehu. _1:18 a po zabehnuti _1:25 neni to hodne ja do fichtla micham _1:40 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
james12: ty poměry jsou už zastaralý...na záběh bych mazal 1:33 a po záběhu 1:40...
 
 
Datum: 17. května 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli tam budeš lejt obyč. M2T tak to dodrž
 
 
Datum: 17. května 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
musíš taky brát v úvahu to,že dnes jsou kvalitnější oleje
 
 
Datum: 17. května 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je psáno, to je dáno.....Dávej do všech mašin 1:20 a máš jistotu, že to nezadřeš.
 
 
Datum: 17. května 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
ahoj mám dotaz na admina kdysy jsi zde nabízel ferodo lamely na fíka takové černé prosímtě dal bys mi kontakt na tu firmu potreboval bych vědět jestli nevyrábí náhodou\\r\\ntakové lamely i na čz 175 typ 450 dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
ale přesto bych chtěl ten kontaktk na firmu a ještě sem přemýšlel zda se nevyrábí lamey na spojku podobnou té na mojí zetce :-D
 
 
Datum: 17. května 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
já mám taky ty červený ferodo ale je mi to líto že se tamty nevyrábí toty sou super ale mám vyběhaný motor tak sem chtěl k výbrusu aj ty nové lamely aby to lítalo jak nikdy :-D
 
 
Datum: 17. května 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tuhle čz se vyrábí jenom korkový, nebo červený ferodový...ty ferodový jsou super, už na nich mam cca 12 000km a spojka funguje nádherně
 
 
Datum: 17. května 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
zdravim draci mam problem budu mit jawa555 jak ma dvojsedlo a k tomu doklady na jawa550 myslite ze mi udelaji technickou-? duky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci,kolik si myslíte že má cenu takovýto tachometr? http://aukro.cz/item1042698427_rychlomer_jawa_50_typ_20_21_23.html je ještě s mph (ten z aukce není můj,ale mám ho doma taky,a nepotřebuji ho) Má najeto jen 2854 km,a je funkční odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je klidně možný, že si ho měl na pincku, mě jenom šlo o to že je púvodně z Babetty, OK?
 
 
Datum: 18. května 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele je tam nějaka dra zespoda asi na žárovku,taže ted si nejsem vubec jistej,ale mel jsem ho normal na pinckoj zapojenej....
 
 
Datum: 18. května 2010 7:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele je tam nějaka dra zespoda asi na žárovku,taže ted si nejsem vubec jistej,ale mel jsem ho normal na pinckoj zapojenej....
 
 
Datum: 18. května 2010 7:41
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Já mam přesně stejnej na Babettě, a má i vzadu takovýto jak se na to nasune žárovka ne? Jestli se pletu tak sorry.
 
 
Datum: 17. května 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
xD twe...tohle je na pincka a ne na babettu....
 
 
Datum: 17. května 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dyt je na Babettu a ne na pionyra!
 
 
Datum: 17. května 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to má větší cenu jak 5 pětek....a vynulovat vrtačkou se to dá...ale taky ti pak ten tachometr už nemusí správně fungovat
 
 
Datum: 17. května 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já takový koupil za 50Kč na burze a měl tam pres 9tis, ale to se da vrtačkou ubrat.
 
 
Datum: 17. května 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel9445    
Chtěl jsem se zeptat jestli převodka tachometru da dandy 125 drátěné kolo pasuje na dyndy minarelli 50 a jestli ne tak pokud se dá někde koupit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ZDAREC SHÁNÍM NOUZOVĚ POHON TACHOMETRU NA BABETTU 207!! prosím kdo to má ať napíše.!:-(:-( nechci náhon tachometru, ani tachometr ale jen pohon ( je to taková malá placka, která se dá na přední kolo a přišroubuje se do toho náhon..):-) nevím vůbec kde to mám sehnat:-(:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
haha hele babeta 207 tacháč má!
 
 
Datum: 18. května 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel9066    
babeta 207 ne má tahometr
 
 
Datum: 18. května 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čaute lidi chtěl jsem se zeptat jak by se dal zvýšit výkon u mého Mustanga. Chtěl bych to udělat nějak přes výfuk, ale jestli máte lepší řešení tak napište prosím i to svoje. Ale taky potřebuju aby mi to prošlo technickou takže žádné šílené úpravy. Dík za každou odpověď Draci. M!chAL odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tak dik
 
 
Datum: 18. května 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
80?Leda se seriovym tachometrem,jiným vůbec :-D
 
 
Datum: 17. května 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: márty      IP: uživatel1194    
nech udelat výbruz a nech si zkrátit píst a když to dobře zajedeš tak ti bude litat kolem 80 to mi veř ale musis mit výbrus
 
 
Datum: 17. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jen ten valec,to neni tak tezky sundat valec hlavu a pak zase nandat aj s pistem :-D
 
 
Datum: 17. května 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A něco jednoduššího nebo tak pro menší kutili ?
 
 
Datum: 17. května 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
+ GO motoru
 
 
Datum: 17. května 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa50speed.wz.cz/nabidka.html
 
 
Datum: 17. května 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: kubass      E-mail:      IP: uživatel9443    
dobrý mám fichtla upravovaného na fichtlcupy a to zatím tím že je kompletně přestavěn rám, odpružení... jiný sekundárko 11z... ale mám tam origo karbecorigo zápalko slyšel sem že se tam dávají uplně jiný kdyby věděl někdo který yb ybl nejlepší karbec nebo které zápalko prej z motorových pil napište sem na na mail nebo na icq 365952810 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2010 9:46
 
 
 
 
Jméno: zdeno7311      IP: uživatel6313    
Podivej se po značce dell orto byl i tady na fichtl kramku ale to seřizovani to bude težky !
 
 
Datum: 19. května 2010 9:46
 
 
 
 
Jméno: kubass      IP: uživatel9443    
jj to sem slyšel taky ale newím z jaký motorovky by se tam vešlo a popřípadě co je nejlepší za garbbec jaký značení maj ruzný difuzory , tak ze skušeností kdo už tyhle upravy zkoušel
 
 
Datum: 17. května 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: satan      E-mail:      IP: uživatel9446    
karburator bing nebo delloro a zapalko bezkontaktko tiristorko treba z motorovky nebo si udelej
 
 
Datum: 17. května 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: jopo      IP: uživatel9442    
ahoj , chcel bi som vedet ci je pravda o uprave valca s pouzitim piesta z babety !>> pochopil bi som kebi sa to robilo zdovodu vacsieho vrtania ale babeta piest je mensi (vyskou)ako je vo fiku! je to mytus alebo je na tom daco pravda a ako sa to vlastne upravuje??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
já tam mám píst z babety ale je to naozaj robota jak popisoval STANDA ale myslím si že to za to stijí ale aj sa my zdajú byt lepší 3 krúžkové písty origoš na fichlta to jak dostaneš do atáček tak to znich nedáš dole :-)
 
 
Datum: 30. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8816    
Jo dává se i píst z babety,ale to uz je vyšší dívčí.....co sem to tak zkoumal,tak je treba zkratit valec odspoda a pouzit ojnici z babety+nasledne vyvazeni kliky vzhledem ke kratsi ojnici....dela se to proto,ze rapidne naroste spodni komprese a motor je prý více živý a má lepší spodek...aspon mi to tak popisoval kamarad co jezdil Fichtlcupy....prej to bylo dobrý ná valce ktery byli točivý,ale nemeli spodek a ten je do krosu dulezitej...... mel sem v ruce valec z fichtla a pist z babety a nejak bych se do toho nepouštěl...takovy proste cely zbytecne slozity......muj nazor jenom......a co sme tak skoumali,tak pist z babety a tohle orezavani valce je dobry kdyz z toho chces udelat dvoukrouzkovej 3 kanál...ale to uz je doktorát z ladění....
 
 
Datum: 17. května 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak jsou uchycený dvířka prs u JAWY 555? Je tam nějaká vysouvací osička, nebo jak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
jj, zasouvaci osicka.
 
 
Datum: 17. května 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A neprodal byste někdo nějaký slušný dvířka? PROSÍM, MARNĚ SHÁNÍM a už mě ta díra se.., ehm, štve :-)
 
 
Datum: 17. května 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel9431    
cus draci chci se zeptat jestli jde vymenit ve valci jawy 90 oblozeni to kde beha pist z jineho valce :-D predm dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
OK diky ti :-)
 
 
Datum: 18. května 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusit to muzes...musel by nastudit vlozku a mrte nahret valec...nevim...
 
 
Datum: 17. května 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel9431    
takze svepomoci nahratim nemo nakoui jinou vychitafkou ne ? :-(
 
 
Datum: 17. května 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli myslis vlozku tak ta vymenit jde-na lisu
 
 
Datum: 17. května 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: fik      IP: uživatel9046    
čus. chtěl bych vědět co všechno vozíte pod sebou na čz 175/477? Myslím tím nářadí k opravám nejčastějších poruch na cestě atd. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9447    
Ondra:-D:-D:-D tak tys mě rozbil :-D :-D
 
 
Datum: 17. května 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel3708    
ja vozím akorat šroubovak a kdys čiza nekde klekne tak ji tam necham a dojedu pro ni traktorem
 
 
Datum: 17. května 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
naco lamko na plyn to nemas kanicky na botach?? :-D ja svicku svicak a pojistky sroubovak taky
 
 
Datum: 17. května 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Duši, lepení, klíče 8-22, šroubováky, pumpičku, stahovací pásky, trochu oleje, náhradní díly(uhlíky, kladívky, šrouby), vozim toho ještě mnohem víc, dneska tam skusim naskládat malou golu
 
 
Datum: 17. května 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Náhradní lanko k plynu, svíčku ,spojku řetězu,sadu na opravu pneu.
 
 
Datum: 17. května 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
šroubovák křížový a plochý desítku klíč 1obvaz skoušečku a kousek drátu (to kdyby shořela pojistka
 
 
Datum: 17. května 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Zdravim, je vůbec možné dosáhnout takovéhle křivky výkonu z pionýra s úplně seriovejma věcma? http://www.kompletanew.tkmoto.cz/zajim_tun/zajimavosti_soubory/JAWA.htm Mám docela seřízenýho pionýra, ale že by měl plnej moment síly už v 3500ot/min to teda vůbec. Vlastně žádnej fichtl na kterým jsem kdy jel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8816    
ale má....to je ten neskutecnej kroutak seriovky co má odspoda...neuvedomis si to dokud nesednes na upravenej stroj a ejhle,ono to nemá zespoda zadnej kroutak.......jo takle cca vypada graf pionýra...jeden z mála presnych grafů od TK moto.....samozrejmne pokud mas nejakou plecku vykloktanou tak by ten graf vypadal jinak.......opravdu tohle je OK....dobre udelanej fichtl ma 3.8HP nekde mezi 6500 a 7000 otackama...
 
 
Datum: 17. května 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde, ale musíš smazat to MÁM na konci toho odkazu
 
 
Datum: 17. května 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: Ryan      IP: uživatel8492    
Ten odkaz nejde
 
 
Datum: 17. května 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: zdeno7311      IP: uživatel6313    
Čaues když sem koupil novou baterii a přišla poštou z poloviny vilita musim koupit kyselinu sirovou vyrobece uvadí 33-42% kde ji dostanu koupit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: zdeno7311      IP: uživatel6313    
Ondragam ® no tak ji reklamuju hustota ma byt u moji baterie 33-42 a destilovanou vodou se ředit nema
 
 
Datum: 17. května 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdyz ji nebudou mit v motoshopu tak ho budou mit v prodejne akumulatoru.
 
 
Datum: 17. května 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajdi do motoshopu a kup elektrolit. da se sehnat samostatne.
 
 
Datum: 17. května 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zaděláváš si na to, že si ji poděláš. Nevím, jestli kolik stála, ale já mám kyselinovku za 1000Kč a jakmile jsem vylil 1 cm při převozu, ihned jsem volal do servisu aprotože to bylo vylitý málo, tak jsem doplnil jen destilku. Dej to do servisu, to nebude nějaká obyčejná kyselina z drogerie a navíc musí mít předepsanou hustotu. NEDĚLEJ TO.
 
 
Datum: 17. května 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: zdeno7311      IP: uživatel6313    
byl docela blby že ji poslal dolitou kyselinu sem už koupil tet ji jen naliju je to lehky na to nepotřebuju servis jen ochrane pomucky
 
 
Datum: 17. května 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kterýho vocasa napadlo posílat kyselinovku poštou? Já bych to dal do servisu. Kyselinu tam sám nelej v žádném případě, maximálně KVALITNÍ destilovanou vodu, ale to jen v případě, že by byla vylitá naprosto minimálně, což není tvůj případ, raději rychle do servisu, pokud vyschnou ty desky, tak ji můžeš vyhodit.
 
 
Datum: 17. května 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: zdeno7311      IP: uživatel6313    
no kyselina se pry da koupit v každe drogerii a stoji cca 50 kč když to poštovne stoji 120 řikal že mi ji vymněni ale vyhodnějši je ji dolit
 
 
Datum: 17. května 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co reklamace?
 
 
Datum: 17. května 2010 14:39
 
<  1200  1201  1202  1203  1204  1205  1206  1207  1208  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 5:28:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu