Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hoja lidi udělal sem podsvícený tacháč 9 diodami po 3 v sériji a ty sou zapojeny paralelně moje motorka je na 6v 45 w a + mám na kostře nedal sem tam ani odpory nic a prostě to nesvítí dal sem to do patice standartní kontrolky skoušel sem přehodit dráty jestli to nemám obráceně a nic a doma na trafu mi to na těch 4-5 voltů svítilo jak svina už nevím co s tím sem zoufalý pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2010 15:25
Jméno: Martin
IP: uživatel9317
 Zdarec mám takový problek mám Jawa 50 pionyr a kdyz ho nastartuji normálně zařadím jedničku tak to strašně jako kdyby zabručí a ještě to cítím na noze to zabzučení (jak zaradím) no potom přidám plynu a pouštím spojku tak mi to chcípne , zkoušel jsem to po 2 a pořád stejný tak sem se pořádně rozjel a jel sem a mám pocit že místo jedničky mám nahoře 3 ! Nevíte jak to spravit DÍKY MOC ZA ODPOVĚDI !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2010 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkontroluj jestli nemáš povolenej šroubek na řadícím automatu..nebo je třeba mod dlohý nebo má velikou hklavičku..kdyžtak jí zbrus
Datum: 20. května 2010 20:33
Jméno: Martin
IP: uživatel9317
 A jeste vubec nemuzu zaradit 1 !
Datum: 20. května 2010 16:37
Jméno: yuri
IP: uživatel9188
 martin neutral je medzi 1a2 potom medzi 2a3 a tiež som sa nevedel pohnúť a neskor som zistil že mám páku medi 2a3 a namiesto 1 som radil 2 a tiež sa pozri či sú ok spojka najlepšie bude ak to ukážeš dakomu čo tomu rozumie\r\n
Datum: 20. května 2010 16:19
Jméno: Martin
IP: uživatel9317
 Spojku ?
Datum: 20. května 2010 15:32
 omrkni jestli nemáš slepenou možná je načase vyměnit lamely
Datum: 20. května 2010 15:28
 To cvakani-spatne zabira spojka
Datum: 20. května 2010 15:19
Jméno: Martin
IP: uživatel9317
 Ne  ja mám Jawu 50 Pionýr 21 u m se řadí 1 nahoru 2 dolů 3 ješrě víc dolů a neutrál mám mezi 1-2
Datum: 20. května 2010 15:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám na tebe 2 otázky  nemáš nahodou 550 nebo 555?? ta má kvalty obráceně...no a nemáš tam ještě taky náhodou neutrál mezi 2-3 a nesnažíš se rozjet na 2?
Datum: 20. května 2010 14:57
Posl.aktualizace: 20. května 2010 14:37
 čau, nevim jestly to existuje ale mustang má za držákama na sedučku další dvě díry a to bylo na to madlo jestly chceš přidej si mě na icq 556223113
a já ti mužu maximálně poslat pár fotek abys věděl jak to vypada a mužeš si to vyrobit
Datum: 20. května 2010 14:37
 Čuste sháním nosič na jawu 23 mustanga... Nemáte ho někdo nebo nemate nějakou stránku kde by se dal koupit ... DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 22:55
Jméno: 3nakoks
IP: uživatel12747
 stranku ne ale jesli maš tam gde bidliš nejakou moto technu tam ho urcite maji
Datum: 13. listopadu 2011 22:55
 Zdarec, dá se udelat nejaky elektronicky obvod místo regleru? neco abych nemusel kupovat regler, ale udelal bych si to doma a aby to dobíjelo hlavne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 21:16
Jméno: votík
IP: uživatel8931
 tak já nevim. Všude čtu že na pionyra, simsona 50ccm je řidičak A1(125 ccm) protože maji větší konstrukčni rychlost vic jjak 45km/h ale kamoš si děla řidičak na AM a instruktor mu řikal že na fichlu muže v poho jezdit i když to ma vic jak 45 ale že pry musí tech 45 dodržovat a nesmí jet vic ani mimo město. tak ja už fakt nevim je v tom pěknej bordel co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 19:17
Jméno: petas
IP: uživatel9596
 jawa 05 ma konstrukcni rychlost 65km/h takze je od 16
Datum: 06. června 2010 19:17
Jméno: Fogi
IP: uživatel9531
 To se začnou vyrabět fichtli se 4 kanalem ?  že 85km/h v papírech
Datum: 29. května 2010 0:36
 Ševča: s tím rozšiřováním z AM na A1 to bude nějakej fake. Vůbec nic o tom nevím, nic takového se neplánuje.
Datum: 25. května 2010 9:32
Jméno: Šefča
IP: uživatel9313
 Fichtl a 85 km/h, to se nějakej blbec šeredně seknul to je totální kravina, co ti úředníci nevimyslej, řidičák AM je ale k ničemu sorry kámo, já si zrovna dodělávám A1, páč s AM je to jen vo tom jestli se ten policajt podívá na druhou stranu malího TP, páč tam je napsáno 60 km/h, ale prej se bude moc teďka rozšiřovat z AM na A1 což dřív nešlo, takže jestli to fakt jde radil bych ti, dej si baha na fízly a pak si v šestnácti dodělej A1 stát to bude snad jen 700 za zkoušky, ale je to jistota!
Ale těch 40 bys měl možná jezdit alespoň to bude vypadat nenápadně.
Datum: 22. května 2010 10:22
 fik podle noveho TP ma konstrucni rychlost 85 km/h !!!!
Datum: 20. května 2010 22:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Řekl bych,že je to také o tom v jakém máš pionýra stavu.Když tě zastaví na nějakém šrotu který sotva zabrzdí tak keci mít budou ,to asi jo,ale když máš vše v super stavu a neděláš machra tak oni uvidi že na tu údržbu dbáš tak nic mít nebudou,ale zase nesmíš narazit na aktivního blbce,to je potom jiná.Jinak já jezdim na mustangu s řidičákem AM kamarád má taky AM oba máme stejný stroje jednou ho zastavili a nic proti němu neměli
Datum: 20. května 2010 20:26
 chosee:Taky sem to videl,ze mel vetsi objem nez 50 ale i tak konstrucku 45
Datum: 20. května 2010 20:14
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 chosee:jen abys věděl..moped káry mají obsah většinou 500ccm a ne 50..
Datum: 20. května 2010 19:57
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 pičoviny..AM je do konstučky 45..a zadna 125 nema 45 komnstručku.takze se pocita i s tim ze je to objem 50... jo a k tomu dotazuu..ucitel autoskoly to nemohl urcite rict..jelikož oni musí být kvalifikování a prochází často ruznymi testy..takze ten tvuj kamarad si z tebe dela prdel..
Datum: 20. května 2010 19:06
 tak aj tak.. prdim na to.... v tom pripade ale muzu ridit motku, která má 20kW ale jede jen 45km/h... v tom pripade s AM to muzu ridit ale nemuzu to ridit s A1
Datum: 20. května 2010 14:57
 Neni to omezeny objemem,jen rychlosti (AM)
Datum: 20. května 2010 14:54
 a me je to prdel... a 555 ma 50km/h  jezdim s AM a vubec me to nesere.. taky si ale myslim, ze je to podle toho objemu... páč s AM muzete ridit takovy to maly auto a to urcite nebude mít obsah 50ccm... jen je omezene na 45km/h
Datum: 20. května 2010 14:49
 Cus ja vim na 100% ze ti stačí AM ( to je vždy bud to nebo to, v tomto případě je to ze je mensi nez 50ccm u jinych to je zas jinak ale na jawu 20,21,23 atd. ti staci AM)
Datum: 20. května 2010 14:47
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 už 555ka má konstrukčku 60 takže jen pařez má 45km
Datum: 20. května 2010 13:16
 jirka: konstrukční rychlost 45km/h má pouze 550...
Datum: 20. května 2010 7:22
 cau ono je to taky o tom jestli je to jawa 20 - 23 nebo 550 - 05, protože 550 - 05 mají konstrukční ryhlost jen 45kmh ale 20 - 23 mají 65kmh, takže na tomto fichtlu podle zákona od 16 let A1. ale policisté jsou hloupí a okecáš to oni vidí že je to fichtl a že se to sere ví každej, a že to jede pomalu taky, tak si myslím že tě žádnej policajt papíry neveme, ale když to bude nákej clověk typu udavac za komunistu, tak si bude hledat co nejvíc zavad aby vám mohl vzít papíry,
Datum: 20. května 2010 2:52
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 hoši ja mam pincka a ridicak am a chytli m tak 4 krat pokazde jinci a rikali vse ok a vubec necumeli na tu rychlost mrkli esi mam technicak a ok vidi pincka tak ok este sem nemel zadny problem uvidim dal no
Datum: 19. května 2010 23:02
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 bordel v tom není to se jen vždycky najde někdo,kdo to začne rozpitvávat,prostě fík je od 16 let,poněvadž má konstrukční rychlost 65 Km/h
Datum: 19. května 2010 21:57
 ještě jednou opakuji že v tom bordel neni...prostě to učitel neví, nic víc, nic mín...zákon mluví naprosto jasně, prostě fichtl podmínky skupiny AM nesplnuje...
Datum: 19. května 2010 21:56
Jméno: votík
IP: uživatel8931
 bordel v tom je když ani instruktor neví jake řidičak je na jakou motorku
Datum: 19. května 2010 21:47
 žádnej bordel v tom neni...prostě se skupinou AM fichtla řídit nemůžeš...leda by měl v TP konstrukčku do 45km/h
Datum: 19. května 2010 21:43
Jméno: votík
IP: uživatel8931
 žj je v to mpěknej bordel až ho chytnou benga a vyprcaj ho že na to nema papiry tk se s něma bude marně hadat že mu nakej instruktor řikal...
Datum: 19. května 2010 21:25
 To je blbost. To bych pak mohl jezdit od 15 jezdit na čemkoliv. V zákoně se píše o konstrukční rychlost.
Datum: 19. května 2010 21:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 na fika je potřeba A1
Datum: 19. května 2010 21:23
 Blbost fichtl je A1, v papirech má 65km/h, takže pomocníci (policajti) by na tom mohli buzerovat
Datum: 19. května 2010 21:16
 čus.. toto je spíš dotaz pro ty, co znají čízu a jawu 175.  . jednou sem se tak nudil a nalezl sem takové zajímavé, nevyřešené téma.... chtěl bych si za čas koupit nějakou 175ku, ale zadrhl sem se, protože nevím jestli je lepší čezet 175, nebo jawa 175....obě dvě sou hodně odlišné....prosím Vás, abyste odpověděli an co nejvíce otázek: co je rychlejší jawa nebo čezeta 175?? točí víc jawa nebo čezeta??na čem se líp svezu?? a ještě prosím.. jaké výhody/nevýhody má číza a jawa??? prosím odpepište, když víte.. toto řeším docela dlouho, ale nevím...kolik tak asi točí??? a kolik asi jedou??sou to dobrý stroje?? prosím Vaše názory a zkušenosti...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2010 18:44
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 Je to těžko já mám čž 744 a myslím že po podvozkové stránce je lepší(neplave,krásně drží stopu)má najetejch nějakých 23tis a je v původním stavu jsem pro čz kdežto jave to je stroj na pohodu(hospoda obchod...)jawa je na pohled hezčí na čezet byvají i blinkry kdežto na jawě ne čz je na 18kách což je rozdí než jawy na 16kách lím čz brzdí ovšem říkám pro 50tiletého pána do práce je lepší java OVŠEM DOPORUČUJI TI ČEZET
Datum: 25. prosince 2010 18:44
 je to taky podle toho jestli je to 250/513 a nebo 250 kejvacka...pokud ma kejvacku ve spatnym stavu tak ta 175 muze litat lip..ale 250/513 bys jen tak nedal!! tady u nas ji jeden ma,ma 125/516 takze jeste slabsi motor a ja se svou 175/450 cross nemam sanci!!!!a to mi taha luxusne!
Datum: 21. května 2010 20:14
 tak to je spíš špatnym stavem tý krosky...250 lítá mnohem líp...
Datum: 21. května 2010 20:00
Jméno: sindy
IP: uživatel7459
 zdravim mam jawačz 175 a jede lip jak jawa 250 cross je proste svižnejsi
Datum: 21. května 2010 9:36
 jinak to označení jawa 175 je dost zavádějící...jawa sériově vyráběla 175 před válkou...model jawa-čz 175/356 byl komplet vyráběn ve strakonicích, takže je to více číza než jawa
Datum: 20. května 2010 7:25
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 když to fakt drtim na plný kotel tak ta čz 175/450 jede těch 115-120 po rovině ale to už je o hubu každopádně sem pro čízu kámoš mněl jawu 175 a to byl podle mně šílený lenoch motorka jel sem s tím na 4 plný
a jelo to max 80 a strašně to řvalo takže určitě čz
Datum: 19. května 2010 23:44
 a o jaké modely 175 se jedná ? Mám zkušenosti pouze s jednou 175 a to s modelem 477 . Jeden z nejlepších strojů, které jsem kdy měl. Potom co jsem na ní udělal GO, jsem rok a půl neměl poruchu  .
Pokud se jedná o údržbu a cenu dílů,tak je to stejné. ČZ je na tom trochu lépe s výkonem. Jestli se nepletu,tak JAWA dělala 175 jenom pod označením JAWA-ČZ a potom se 175 nezabývala, proto jsou novější ČZ o něco lepší
Datum: 19. května 2010 23:40
 omlouvam se,neba tam byt čz 175/470 ale 175/450  preklik sem se
Datum: 19. května 2010 21:43
 Bejk-tak to sem se zasmal  hlavni motorovej rozdil mezi jawou 175/356 a čz 175/470-na prvni pohled je jasny,ze jawa ma 2 vejfuky,kdezto cezeta jenom jeden.jinak jako lajk rozdily nepoznas..ty motory sou stejne konstrukcne reseny!!!! tak jaky ze cezeta je slozitejsi nez jawa?jestli myslis novy crossovy motory napriklad 125/516 tak te taky zklamu,protoze i jawa delala podobny motory do crossovejch typu  pak je to otazka vykonu,cezeta ma lepsi vykon,srovnej si to treba na http://www.sesa-moto.cz v sekci minulost a podsekci technicky popis
Datum: 19. května 2010 21:42
 Bejk: fakt zajímavej názor čoveče...vždyt je to jedno a to samé, po stránce seřizování a údržby...jinak díly jsou dražší spíše na jawy-čz 175(kejvačka) než na čz 175...a čz 175 jede líp než jawa-čz 175
Datum: 19. května 2010 21:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 jawa i Čz jsou skoro stejné , jen čz má silnější motor , jinak je defakto stejná s jawou , vlastní zkušenost
Datum: 19. května 2010 20:39
Jméno: BejK
IP: uživatel5929
 Podle mne je lepší Jawa.. =) na jawu totiž vždycky seženeš něco i levně kdežto na ČZ.  jsou díly dnes drahé .. a v jawě se vyzná i lajk.. kdežto v ČZ. se těžko vyznám bez přítučky i já xDD
Datum: 19. května 2010 20:32
 Kdysi sem měl čz 175/477. Teď momentálně mám jawu 175/356. Ta čezeta byla v super stavu, šlapala jak hodinky, jela myslím okolo 115 km/h možná by dala i víc. Všeobecně se říká že mají dost často poruchy s dobíjením, ale s tím sem problémy nikdy neměl. Jinak točí o trochu víc než jawa a má větší výkon. Ta jawa 175, viz třeba v mém profilu, taky jede dobře a bez jediné závady, mám s ní jen ty nejlepší zkušenosti, ale s porovnáním s čz je to celkem znát.
Datum: 19. května 2010 20:23
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ja mam pouze ČZ 175 a je to rozhodne 100 krat lepsi nez fichtl ale nic moc kdyz to nezenu tak zech 60-70 na ctyrku jede klidne 90 ale je to vytoceny jako krava, lepsi bys mel 250 jawu mozna čízu ta jede v pohode 90 na 250ku se vyplati snad dat vetsi kolecko
Datum: 19. května 2010 19:47
 jsou to divné otázky, ale docela by mě zajímaly...
Datum: 19. května 2010 19:28
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 dotaz pro sikovnejsi: jednu chvili se mi prehrejvala prevodovka to uz prestalo a od ty doby co se prehrejvala porad blbne motor i kdyz se uz neprehrejva. Proste jedu normalne a najednou to chcipne na 2-3 vteriny a zase chytne a jede dal jde bez problemu dootacek prectich OK. Cim to muze bejt mam podezdreni na gufero na klice na leve strane. Myslim si ze ta prevodovka se prehrejvala proto ,ze netesni gufero tak to ma malej tlak nebo pod tlak v klikovy skrini a kuli tomu se vracej spaleny plyny do klikovy skrine a hreje se celej motor, valec se neprehrejva. Kamos rikal ze mi to huli a to me videl na rovince pritom mazu 1:50 polosyntetiku. Olej jsem vypustil sprevodovky byl cernej pritom tam je chvili par stovek kilometru. otocit zadnim kolem na neutral jde lechce myslim ze prevodovka jde z lechka. Je to po GO 5000km Gufero mi jeden debyl dal na sikmo pak jsem ho narovnal porad to bylo OK starty suprovy akorat vikon me pripada menci
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 23:55
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 nevim asi ti moc neporadím ale mi to na třiapuli dělala cívka když sem mněl řídítka doprava nebo rovně jela jakmile sem je dal víc doleva chcípla na 3-4 vteřiny a zas chytla
Datum: 19. května 2010 23:55
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdarec hoši,kontrolujou benga u fíka hodně výbavu a lékarničku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 19:21
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vetsinou kontrolujou doklady a obcas skontrolujou uplne vse ,ale to uz musi bejt me zastavili za 2 roky jednou v zime namatkove jeli zamnou a chteli doklady a dejchat
Datum: 19. května 2010 19:21
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau draci jak to vlastne je sezarovkama uz nevim dneska me vyprcal komisar ze zarovky jsou povinny, a este me podezdrival stoho ze jsem s fetovanej a to jen kuli tomu ze jsme jel 45 km do zatacky. Fakt magor, ale zase v udrzbe napovida
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2010 9:43
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Žárovky jsou povinný, ale jen u auta. U motorky jen ta pojistka. Vono i komisař je jen člověk a třeba měl zrovna svý dny.
Datum: 20. května 2010 9:43
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jn pak nekde v noci prdne a jsem v pr....
Datum: 20. května 2010 8:47
 tohle mě fakt nebolí, i kdyby nebyly povinné, tak je vozit budu
Datum: 20. května 2010 7:27
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 zasrany novinari si vzdycky vymyslej nakej nesmysl, aby lidi platili pokuty napr: ty zarovky
Datum: 19. května 2010 21:52
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Ale jsou,musíš mít po každé náhradní žárovce od každého druhu,a to vim na beton protože jsem předvčerejškem úspěšně složil zkouškou
Datum: 19. května 2010 21:24
 Žárovky snad už povinné nejsou, ale musíš mít po jedné nahrádní pojistce.
Datum: 19. května 2010 21:13
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
Datum: 19. května 2010 20:02
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Zdravím , mám dotaz ohledně Jawy 21.Koupil jsem ho o tomto víkendu a dnes sme byli jezdit.Po chvíli ježdění (10min?) mi fechtl děla to, že když ho nastartuju a nic nedělám tak je ve velmi vysokých otáčkách a to se děje i když jedu a zmáčknu spojku(motor se opět hodí do vysokých otáček).Nevím jestli to ničí fechtla ale nerad bych ho tak trápil.Při koupi to nedělal.V ničem se se nerýpal.(Nevím jak je na tom převodový olej v levé komoře,po odsrubovani dolniho sroubko nic nevytéká.).Děkuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2010 17:10
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Jsem z toho jelen,to těsnění nemůžu nikde najít,je to těsnění na plovákové komoře.Nevím ale jestli tam má vůbec nějaké bát ale mě s tama prostě teče benzín.
Datum: 20. května 2010 17:10
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Problem asi vyresen,na karburatoru chybí těsnění takže do toho de asi nějaký vzduch...Kdyby to delalo to same ozvu se.
Datum: 20. května 2010 17:01
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 Meto dela uplne to samy akorat u cz 175, a nekdo mi tu radil ze to dela nejspis gufero pod zapalovanim, ze to taha falsenej vzduch
Datum: 20. května 2010 12:01
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Takže co bych měl zkusit udělat podle vás ?
Datum: 19. května 2010 20:28
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nemas tam filtr na benzinu? to obcas zloby i cistej je tam vzduch a nepusti benzin dostatecne?? Myslim si ze ti tam nedotejka poradne benal koukni na svicku jakou ma barvicku
Datum: 19. května 2010 19:59
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Vysoké otáčky to má když - Neutral
Držím spojku (i když stojím nebo jedu)
Datum: 19. května 2010 19:20
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 a ma to vysoke otacky len ked drzis spojku alebo aj bez spojky??
Datum: 19. května 2010 19:11
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Lanko se asi neskriplo protoze kdyz jedu bez plynu tak to nepridava.
Datum: 19. května 2010 19:00
 jestli nevytejka tak je ho tam moc malo - dolej ho a to ze ti vylitne do vysokejch -budto ti saje falesnej vzduch, nebo se ti nekde skriplo lanko.
Datum: 19. května 2010 18:51
 Dd mam prosbu chtěl bych si koupit věnec na rozetu s 75 zuby musim udelat nějakou ůpravu např:uprava tlumičů diky moc za odpovědi  \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:31
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 ja myslim že ne
Datum: 09. června 2010 19:31
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zdravim draci,
potřeboval bych radu: koupil jsem si přímé sání (filtr) na pionýra, k tomu trysku 72, ale horzně se dusí a nechce to s ním pořádně jet. Dám tam zase klasický sání a vše OK. Co bych měl dělat aby to jelo s přímým filtrem líp? Ještě větší trysku?
Díky všem, tak ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2010 13:31
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Tak teď nevim koho poslechnout 
Je ale fakt, že Jawa resp. Pionýr toho má dost nedořešenýho (viz. malý sací a výfukový kanál a u 05 malé přefuky
Datum: 21. května 2010 13:31
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 pry jawa ma vyreseny  ma leda kulove kdyby doresili mouchy jako predni vidlice sani vyfuk 4 stupnova prevodovka tak by ten fichtl jel podstatne lip
Datum: 20. května 2010 17:10
 Uchlastava?Ani se 74 se to neuchlastava...Zitra vyzkousim 76...
Datum: 19. května 2010 20:19
 ple souhlasim s fermenz....tu trysku to si neudelal moc dobre...pokud mas seriak
Datum: 19. května 2010 20:09
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jestli jsi to dal na serijaka tak si kokot jawa to ma vse vyzkouseny jak to ma bejt nejlip a pak pride chtrak jako jsi ty a zacne tam delat takovy kraviny filtr musi mit urcitej odpor nejlepsi je cistel filtr a ta krabicka by mela bejt utesnena dostatecne to pak jede nejlip a ze si dal vetsi trysku to radsi nekomentuju akorat se to uchlastava
Datum: 19. května 2010 19:50
 Duvod?
Datum: 19. května 2010 19:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tu trisku si nechaj 72 a jezdi z originalnim filtrem ten je dobry,naky sitovi filtr tam nedavaj.
Datum: 19. května 2010 19:07
 Nech 72 nebo zadres na chudou smes bot me to na 68 nejede s tim filtrem prakticky vubec
Datum: 19. května 2010 18:15
 naopak....tu trysku 72 bych vymenil zpet na 68
Datum: 19. května 2010 18:03
 Zdravím  Mám dotaz.Je tu někdo z Plzně kdo by mi pomohl se zapojením elektra?Elektrice nerozumi a asi nikdy rozumět nebudu  Určitě by sme se nějak vyrovnali.Když tak moje icq:449917496.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 17:22
 zdar draci. mám zvláštní dotaz  jak moc se sníží výkon motoru když má za vejfukovou maticí díru cca 5 mm dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2010 17:19
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 taky mam diru ve vyfuku za matici jen to ustreluje po vymene vyfuku za jiny vykon zustal stejny
Datum: 20. května 2010 17:19
 Zanedbatelně...
Datum: 19. května 2010 19:53
 zdravim , nevíte čim by to mohlo bejt dyž mi muj mustang hází jisrku jenom nekdy a na vsechny svíčky ? i na nové poradte pls !!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 15:03
 Odtrh
Datum: 24. května 2010 15:03
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 nebo indučka
Datum: 19. května 2010 20:06
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nejspis ten kondik
Datum: 19. května 2010 19:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 někde je špatný kontakt..zkontroloval bych kladívka,kondík atd..a všechny možný spoje
Datum: 19. května 2010 18:15
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 čau. Dnes jsem se jel podívat na povodně v okolí mého města a stalo se mi toto... Když jsem byl tak v půlce cesty, tak se moji čz 175/477 nechtělo vůbec jet. Když jsem přidal zhurta plyn tak to bylo jako kdybych měl plně stisklou spojku a tůroval to, tak jsem musel jet uplně pomalu a trošičku to zrychlovalo ale jel jsem na 4. rychlost asi 50km/h max. Nevíte co s tím mám? Spojku už jsem zkoušel povolovat ale asi to s tím nemá nic společného protože to dělalo pořád. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 19:55
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nevim jestli to vis nechci te ponizit, radickou se vypina sama spojka a taky se to steluje na ty strane co je elektryka tak jestli to neni moc pritazeny?? jestli ne tak asi jsou sjety lamely nebo malo utahli kolecko na klice na primal.
Datum: 19. května 2010 19:55
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 právě že zabírá uplně na konci a štelovat už jsem to zkoušel a pořád to vylétává do otáček.
Datum: 19. května 2010 16:30
 pokud motor po pridaní plynu vyleti do otacek a netahne tak to je spojkou pokud to nereaguje ani kdyz si ji povolil tak uz budou sjete lamely spojková pačka by mela mýt cca 2mm vuly pokud ti zabyrá uz od začatku tak to povol jeste víc
Datum: 19. května 2010 16:25
Posl.aktualizace: 19. května 2010 18:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na tyhle stroje šel předělat takovej nosič kterej se dával na simsoooony
Datum: 19. května 2010 18:18
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Tak to nevim, ten model je vývozní typ do Polska, tak tady asi těžko sehnatelnej. (ten mustang)
Datum: 19. května 2010 18:00
 Jo a Ještě, chtěl bych to na MUSTANGA (jako to druhe video) dik !
Datum: 19. května 2010 16:07
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, kdyz se mi u 555 nevraci rucicka na tacho (zustane treba na 20km/h kdyz stojim), tak mam to lanko moc dlouhy nebo moc kratky? Vsiml jsem si ze kdyz to lanko moc "tlaci" do toho tacho tak funguje jinak nez kdyz je kratsi a netlaci do toho uplne (rucicka se "zvende" nebo "spadne niz" podle tooh jak je lanko dlouhy) ale nemuzu na to prijit, aby mi to dobre fachcilo...poradili byste? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 15:57
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Zdravím draci, kolik je kuliček na vypínací tyčce spojky ? popřípadě je mezi tyčkama? a nebo u vypínání??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 19:55
Jméno: honza
IP: uživatel8931
 mezi tyčkama neni, je jen u toho vypínani  ale ja tam žadnou nemam a valí to v pohodě
Datum: 19. května 2010 19:55
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 je to čezet 175/ 477-1
Datum: 19. května 2010 15:26
|



|