Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondra
IP: uživatel12916
 Čau, dámy a pánove dostala se mi do dílny babeta (210 tušim),která nemá uvnitř motoru žádne ozubene kolečko, jezdí na jednu rychlost, není tam ani díra na nalejvání oleje do motoru ani kontrolní šroub ani výpušťák, další zvláštností je že je jednoukrožkový píst, přičemž pístní kroužek je jen milimetr od horního okraje .Chci se zeptat jestli se tyto babety vyráběly nebo mám doma nějaký unikát.Děkuji moc za vaše rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 17:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně takovou babetu mě přivezl kámoš a taky jsme hledali šroub na olej  jsou to jedny z posledních typů
Datum: 17. prosince 2011 17:29
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Babetta co vypadá jako 210, ale má jenom jednu rychlost se běžně vyráběla a prodávala pod označením Babetta 215. Motor je proti 210 velmi zjednodušen. Nemá první rychlostní stupeň a jezdí rovnou na druhý rychlostní stupeň. Vypuštěním prvního rychlostního stupně se docílilo značné mechanické spolehlivosti motoru při provozu. Nevýhodou stroje jsou slabší rozjezdy a slabší stoupavost v kopcích (je potřeba přišlápnout do pedálů). Prý byla určena pro zákazníky z rovinatých oblastí (např. Holandsko) a zákazníky s nižší hmotností. Jednokroužkový píst pravděpodobně není původní, asi marný pokus o zvýšení výkonu některým dřívějším provozovatelem.
Datum: 16. prosince 2011 18:15
 Ja zasa také informácie som počul, že tie boli prvé "dvojrýchlostné" motory... že vývoj a výroba dvojrýchlostnej Babetty sa rozbehla horko ťažko a najprv nevedeli vyriešiť spolahlivú prevodovku... a v jednej dobe predávali babetty bez dvojky... keby si rozobral motor máš bloky stejné ako 210 len bez nalievacieho otvoru... a na miesto velikanského ložiska /nenapadne mi ted číslo/ je namontovaná vložka a vňom menšie ložisko... Také motory dostali aj Babetty Tiny ale tie naschval....
Datum: 16. prosince 2011 17:50
Jméno: matko
IP: uživatel12893
 zdarec draci.mam babetu 210.dvojrychlostnu. su menene vsetky spojky.a babeta sa aj tak len dokaze natartovat ale nerozbehne sa.moze clovek pridavat kolko chce.ani to necukne..len to vrcii.dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 14:43
 Jestli je to jaky by jsi tam měl neutrál, tak je v háji volnoběžka (předlohová hřídel). Nutno půlit.
Datum: 12. prosince 2011 14:43
Jméno: babeta207
IP: uživatel7996
 čaudraci chtěll sem se zeptat čim to je kdyš sem dal do babety 12V a 21Wžárovku a spalil sem ju dyš sem přidal plyn tak čim to je diky za rady je to babeta 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:13
Jméno: babeta207
IP: uživatel7996
 mam tet sme se to učily ve škole a mam to dobře tak nevim zitra to změřím multimetrem
Datum: 01. prosince 2011 20:13
Jméno: yuri
IP: uživatel11334
 a maš to podľa schémy zapojene zadne svetlo paralelne na predne?? ked nepomože tak obmedzovač napätia
Datum: 01. prosince 2011 16:46
 Ahoj draci  Mám nově Babettu 207 (jednorychlostní kdo by nevěděl)  no a sice je to blbej dotaz ale jak mám jezdit z kopce ??  protože to vždycky chrčí ( tam jak je buben) když jedu z kopce... no tak se chci zeptat ja se správně z kopce jezdí..  jestli je na to náka finta  jo a etse se chci zeptat jestli nevadí když sem dal dopředu žárovku... mylsim že je to 15W/ 12V -> dvouvláknová...  nechci aby jste si misleli že jsem nákej blbeček... o fichtlech vím lecos ale přecijenom babeta.. to je něco jinýho  tak dík  zatim čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2012 16:38
Jméno: MILAN
IP: uživatel6524
 ZDAR 207 PRECTI SI POZORNE MANUAL nekde ho tu najdes ..... ja to drzim v takovejch otackach aby to nervalo a obcas uber ....pridej a drto prez brzdy .!!!!jestli rad HC TAK TO CHCIPNI VYHOD TO NA VOLNO A JED JE TO MAZEC JET SKORO 70 KM V HOD NA 207 TO JE HARD CORE jeste usetris za benzin a ochladis motor aspon trochu ..NEVI CO TO JE BUBEN CHRCI TI TOTALNE ROZKMITANEJ PIST!!!!!! AJESTE HLAVNE TAM NELEJ M2T JINAK JE TO DOBREJ STROJ NESMIS TOHO CHTIT MOC JEDE MAX 40.!
Datum: 08. ledna 2012 16:38
 protože na bábě nejde dát neutrál tak z kopce jezdim s otevřeným dekompresorem a trochu přidaným plynem
Datum: 25. listopadu 2011 22:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pokiaľ ta žiarovka nevyhorí tak je to v pohode
Datum: 24. listopadu 2011 20:46
 Ahoj draci  dneska sem si koupil Babettu 207 ... a chtěl bych se zeptat jestli nevíte o nějakejch webech o babetách. Něco jako je třeba jawa-50.cz tak podobnou stránku ale o babetách..  dík za vechno  at vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 22:48
 Zdar draku. Znám tyto, snad se ti budou hodit 
http://www.babetta.info/home.html
http://www.speaker.cz/babetta/index.php
http://www. babeta.howto.cz/
Datum: 17. listopadu 2011 22:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 10:12
Jméno: standa
IP: uživatel12754
 Mě spíš zaujal ten 4 kvalt v origo blokách
Datum: 15. listopadu 2011 10:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no práve ta babeta zapaľovanie sa mi páči
Datum: 14. listopadu 2011 18:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no práve ta babeta zapaľovanie sa mi páči
Datum: 14. listopadu 2011 18:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ten karbec na dalších fotkách vypadá jako z mé staré Yamahy DT 80...
Datum: 14. listopadu 2011 18:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zapalování babeta, karbec Jawa 90...
Datum: 14. listopadu 2011 18:49
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 čáu draci chci se zeptatat co mam udělat když chci na babetě dat do předního světla diodi z led svitilny jak to mam udělat diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 17:01
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Přidělej tam ten panel led diod a zredukuj napětí jaké ti nezničí ty ledky. Jestli Babeta má dálkové (světlo z babety jsem nikdy neviděl) tak bys musel udělat rozdílné napětí pro potkávačky a pro dálkové.
Datum: 09. listopadu 2011 17:01
 Zdravím otázka mám Babetu 210 po GO po výbruse a ked chcem mať dobrý výkon a akceleráciu tak musím šrubku zmesi na karburátore mať úplne pritiahnutú je to normálne mne to normálne nepríde Babeta sa nepridiera ale príde mi to čudne čo vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 20:58
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Toto mi dělala přicpaná volnoběžná tryska. Gufera si předpokládám měnil.
Datum: 06. listopadu 2011 20:58
 prvně to zaběhni... boha jeho :-/
Datum: 06. listopadu 2011 19:26
Jméno: ada
IP: uživatel10173
 čus chlapi mám dotaz ohledně kondíku na pionýru 21 ... když tam dám novej kondík tak najedu tak 3-4 km a je odjebanej nevíte čim by to mohlo bejt??? a jestě dotaz ohledně jawy 207,500 (jednorychl. babeta) spaluje mi pořád žárovky... i 12voltovy..  čím to? díkes za názory či odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 7:26
 Nezkratuje ti to někde ??? nebo žs bys měl hodně silný zápalko u tý babety. to fakt nevim. ... no a ten kondezátor. jestli nemáš blbě ty podložky u kladívka...  já se v tom celkem vyznám, ale takhle nadálku to je blbý  bejt u toho tak y to bylo OK. Zatim čest
Datum: 30. října 2011 7:26
Jméno: špagettka
IP: uživatel12481
 čaute, nevíte čím může být že mi moje babeta 207 dobíjí do světel 12V ? Včera to ještě šlapalo a dnes už se nerožli světla a de tam větší proud než by měl jít. Díky za odpověď kluci
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 20:20
Jméno: Petr
IP: uživatel12662
 Zdarec,dělá to jedna světelná cívka.Z pohledu levá spodní,klidně ji odpoj a máš pokoj.Nebo kup za 150-180kč usměrňovač,je to taková malá krabička píchni ji na světelnej kabel co jde z tyristoru a můžeš drandit.Já jsem tam vrazil reostat ze starý škodovky,co byl na stahování osvětlení přístrojovky a je to taky v pohodě
Datum: 25. října 2011 20:20
Jméno: špagettka
IP: uživatel12481
 nene,, do včerejška vše fungovalo na 6V  teď večer už je tam 12.. nechápu..
Datum: 25. října 2011 19:15
Jméno: tě péro
IP: uživatel12661
 to mas 12v civku , musis tam dat 6v civku a pak ti to bude fakat
Datum: 25. října 2011 19:07
 Zdarec draci... chtěl bych se zeptat... když budu půlit klikovku abych vyměnil spodní jehličkové ložisko musím měnit i ojniční čep? Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 19:52
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 souhlasim se standou kup CKR ojnici s jehlama mam jí taky na fichtlu jezdim s tim závody a 1 výhodu to má že nemusíš tolik mazat a pincek líp spaluje a nekouří tolik jinak to asi žádný jiný výhody nemá
Datum: 22. října 2011 19:52
 ja rozlisujem a slisujem s dvojramenným stahovákom.. a vycentrujem to na praxi tam majú hrotový prístroj s hodinkami a je to.. usetrím peniaze,
Datum: 22. října 2011 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel12632
 Vašs problémy bych chtěl mít.....CKR ojnice s jehlama jezdí na špici závodních fichtlů a ty tu řešíš,jestli to vydrží podřazování do kopce..... prostě si kup jehlovku CKR a nech kliku repasovat...co víc k tomu říct...
Datum: 22. října 2011 11:31
 ntj... ale babettu netočíš (ani nemáš jak) a 350 též skoro nemusíš pokud nechceš jet nadoraz... kdežto u fichtla, jak chceš řadit vyšší stupeň už v mírném kopečku, tak musíš mít plyn naplno a čekat okamžiku kdy už ti nebude stíhat zápalko...
Datum: 22. října 2011 10:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řeknu ti to asi takhle u 350 jsou taky jehlicky a sype se to?? babeta je má taky
Datum: 22. října 2011 9:38
 no uvidíme co a jak a kolik bude peněz  jinak radši Bronz, nebo jehličky? jeden říká, že jehličky se docela dost sypou a pak je po válci (což se u bronzu nestane), druhý zas že je to pomalu nesmrtelné... :-/
Datum: 21. října 2011 22:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to souhlas, ale treba ty moznosti ma... o tom se muzeme jen dohadovat... jinak abych tady jen neplacal mimo tema... ja bych udělal komplet jak pise standa
v 1 prizpevku precejen, kdyz neco delam tak to delam poradne a ne jen z pola... kliku udelas, ujedes par kilometru a jak byva zakon schvalnosti zacne to zvonit jak krava
pac to bude uz vycochtany... za tu praci by me to nestalo to radsi vynecham 1 noc v hospode a koupim si komplet ojnicni sadu a pak do akce... ale at si kazdej dela co chce jeho vec
Datum: 21. října 2011 21:46
 tak, tak  navíc kdo sakra říkal, že to hodlám dělat doma? V robotě je takových hebel hromada...
Datum: 21. října 2011 21:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dave: ano správně, jde o to v jakym okruhu lidí se pohybuješ, takže když zrovna ty znáš většinu takovejch lidí, neznamená to že je zná a že má tyhle možnosti každej..
Datum: 21. října 2011 21:02
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Ok,chápu,samodomo splácat.....takže rozhodně vyměn i ojniční čep
Datum: 21. října 2011 20:10
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Jde o to v jakym okruhu lidi se pohybujes... ja mezi mechanikama a znam hromadu lidi co maka doma, v dilnach nebo jen proste napr ekonomove, kuchari atd co bydli
na vesnici a maji doma po dedcich ohybacky, lisy (hydrauliky, mechaniky), zdvize, zirafy, pripravky, pripravky na uhlovani ojnic atp to ze ty nikoho takoviho neznas
neznamena ze takovi lidi nejsou...
Datum: 21. října 2011 19:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to by mě teda taky zajímalo jak to táta údržbář bude centrovat, jestli na to doma nemá hodinky... a že by měla většina lidí doma lis, to je mi novinka, asi sem z nějakýho nenormálního kraje..
Datum: 21. října 2011 17:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vetšína lidí má lis doma... nebo má možnost si to někde udělat sám (což je zase můj případ)
Datum: 21. října 2011 17:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jak že to teda rozlisuješ s tim tátou údržbářem??
Datum: 21. října 2011 16:04
 všecko se dá zvlášť s tátou údržbářem.... centrování bude asi horší, ale i to nějak půjde...
ojnici bych nechal starou jen vyměnil ložisko... kdybych to chtěl měnit celé, tak za tu cenu té ojniční sady to radši pošlu na repas...
Datum: 21. října 2011 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Budeš půlit klikovku? To sem moc zvědavej jak.....napíšeš mi to jak se to dělá? Já jsem asi tele a kliky posílám na repas protože nevím o způsobu jak doma "rozpůlit" a "vycentrovat" kliku....samozřejmně když budeš měnit ojnici,tak sakum prdum-tj.ojnice,spodní klec,horní pouzdro/klec,čepy ....říká se tomu ojniční sada....
Datum: 21. října 2011 15:30
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 Cus hele nasel sem doma píst uplně novej vybrus A, ale kdyz ho postavim vedle normalniho pistu tak je proste o 5mm kratší .. myslite ze to stim pojede? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 21:14
 klikař: tohle já vím.. babetu mám, kdyz sem ji sehnal tak to byla hromádka šrotu, takže vím co a jak! .... stejné jsou samosebou na pohled.... základ má babeta brtání 39mm, pístní čep 14mm, píst je kratší a má jinak uspořádené kolíčky pro zámky kroužků.
Datum: 09. října 2011 21:14
 to bude babeta. nejen že je kratší, ale jde dát až na 4 výbrus, protože má tušim v originálu 39, a ne 38 jako fichtl a navíc má o 0,1 menší díru pro pístní čep. takže vlastně je ten píst ůplně jinej, ne že je stejnej jako z fichtla jen je kratčí. takže JAWA_ceZetak jako obvykle káže bludy... http://www.almet.cz/pisty-motocykly.html tady si to můžeš porovnat, jestli zvládáš základy měření pravítkem.
Datum: 09. října 2011 19:48
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 ja babettu nikdy rozdelanou nemel tak nevim ...
Datum: 09. října 2011 19:17
 petře si lempl? babeta ma uplně stejny pist jak pionyr akorat je kratší!
Datum: 09. října 2011 19:04
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 neni to z babetty vypada uplne stejne jako fichtlackej akorad je vzadu jakoby upilovanej
Datum: 09. října 2011 18:48
 babetta
Datum: 09. října 2011 17:39
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Nevím moc tomuhle nerozumím ale myslím si že když je ten píst kratší než by měl, tak nezavře kanál a tím pádem to nepojede  . Ale pokud se pletu opravte mě
Datum: 09. října 2011 17:16
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 100% je to do pionyra
Datum: 09. října 2011 12:42
 víš jistě že to není píst na jinačí moto?
Datum: 09. října 2011 12:39
Jméno: George
IP: uživatel12557
 Zdravím všechny. Zdědil jsem Babettu - dvourychlostní. Vůbec o Babetách nemám ánung. Jak poznám typ, abych mohl objednávat správné náhradní díly?. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2011 21:08
Jméno: maniak
IP: uživatel12547
 Draku,tobě doporučuji babettu dvojyrchlostí,tudíž typ 210.Je spolehliva a nepotřebuje pravidelnou uržbu
Datum: 13. října 2011 21:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jestli se nepletu, tak 2-rychlostní baabeta by měla být typ 210.
Datum: 08. října 2011 19:01
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 zdar chlapi koupil sem si naturál 98 o3 oktany víc nezkurvý mi to motor ? mažu 1:30 mogul tsf a zvýšý se trochu výkon ? nechcy žádnej tuning jen aby to líp zvládalo kopce bez podřazování díky a zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 19:05
Jméno: jawa21
IP: uživatel12631
 Zdar borci.Jawo05 co tu kecáš za blbosti že leteckej benzín má 130 oktanů?  DD Leteckej benzín má kolem 85 oktanů.A čím máte větší oktanové číslo tak máte větší kompresi=vížší výkon.A taky klesá spotřeba.
Datum: 21. října 2011 19:05
 Hoši vy furt řešíte co se stane pojede lip atd proč furt chcete dělat z fika zavodni stroj ja si ten kopec klidne na tu dvojku vyjedu a vubec se mi nic nestane zlatý standa a jenco
Datum: 07. října 2011 9:21
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 shrek: ano u 2T musíš uvažovat objem válce od chvíle uzavření výfukového kanálu  rozumíme si,to jsem rád.....
Datum: 03. října 2011 20:43
 jawa 05 rozdiel rozhodne budes cítit aj ked nebudes mat upravený motor, lebo na čistý 100-102 oktanový benal + olej fichtla NENAŠTARTUJEŠ!!! to sú moje skúsenosti, vypustil som benal z plne funkčneho mustosa nalil som shell VP.R. a nemal som sancu ho nastartovať! do frasa pochopte to! dobre si to písal odolnosť voči samozápalu, respektívne potrebujes k tomu urcitý kompresný pomer aby si to vôbec v motore zapálil, fichtl na to nemá
Datum: 03. října 2011 20:31
 díky stando  jestli tuším správně tak u 4T se komprese neztrácí přes kanály ve válci, ale to je moje teorie
Datum: 03. října 2011 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 shrek: uvědom si rozdíl v kompresním poměru 2T a 4T motoru ......na tvém motoru s teoretickym kompresnim poměrem 13:1 je reálný kompresní poměr nějakých 8:1 .....takže tam per Naturál 95 a buď v klidu
Datum: 03. října 2011 14:38
 na jednom fóru jsem četl (jednalo se o tuning Š120) že jednomu stupni komprese odpovídá a je nejlepší 9-10 oktanů, což si myslím že by se dalo aplikovat i na fichtla....Dotaz na zkušenější : mám 12,8:1 takže kdybych použil palivo o 115-125 oktany řekněme že by to šlo poznat při jízdě? v peněžence ano  jezdím normální 91 a nemám problémy se samozápaly a nějakým vadnutím... Dík
Datum: 02. října 2011 18:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Oktanové číslo vyjadřuje ,,odolnost,, paliva vůči samozápalu. (Chemickou podstatu tu nebudu rozvádět). Čím je větší, tím je vyšší i odolnost a kvalita paliva při hoření. Jestli nemáš motor v nějaké vyšší úpravě vhodné pro závody, tak nemáš šanci poznat rozdíl. Při použití paliva s vyšším okt. číslem se ti lépe mísí palivo se vzduchem při kompresi, dochází k lepšímu spalování... Takže mistři ladiči, rozdíl poznáte pouze ve chvíli, kdy budete do fichtla lejt letecký benzín s 130 oktany.
Datum: 01. října 2011 21:58
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 Ty si chytrolín matouši mysli si co chceš  ty tvoje žvásty cenil bych si kdyby si řekl něco smyslu plnýho ale tohle ? to mi řekne i deseti letý dítě
Datum: 01. října 2011 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel12516
 Ano....pokud máš závodní motor na špičkové úrovní,tak je potřeba palivo o více oktanech.....přecejenom ty kompresní poměry si o to říkaj....ovšem až do nějaké teoretické komprese 12:1 se bezproblému dá jezdit na Speciál 91.....Naturál 95 ideální....hraje tam roli objem spalovacího prostoru,vrtání válce a výška výfukovýho kanálu......
Datum: 01. října 2011 12:26
 Placebo efekt...
Datum: 01. října 2011 12:20
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 tak musim vyvrátit vše co říkaly že výkon klesne ba naopak kvalty jdou pěkně za sebou to co sem jezdil na 2 kopce ted vyjdu na trojku sice jen tak tak ale není problem krásně startuje a zdá se mi že je i tiší 100 oktanu už by ten rozdíl asi byl ale ale u 98 výkon neklesá ba naopak
Datum: 01. října 2011 12:16
 ono s tim lihobenzínem je to ještě trochu jinak. na ten je tušim ještě potřeba větší tryska. mimochodem jsem se doslechl že kdo jezdí na lihobenzín a nemá ho napsanej v techničáku jako palivo schválený výrobcem, dopouští se danovýho ůniku. ale možná to je kec, ničim podložený to nemám...
Datum: 01. října 2011 12:06
 žasnu
Datum: 01. října 2011 11:08
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Zkrátka je to o kompresi, když nějak upravíš motor, tak si tam lej co ti příjde nejvyšší oktan, ale původně je to BA 84.
Datum: 01. října 2011 11:03
 áha... no aspoň jsem se přiučil  protože jsem právě slyšel, že to někdo nalil do 250 a že to nemá takové výkony... to by potvrzovalo to, co se tady říkalo
Datum: 01. října 2011 10:33
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel12515
 E85 nemá 85 oktanů, znamená to 85 procent ethanol a 15 procent N 95....Má to něco kolem 108 oktanů..
Datum: 01. října 2011 9:48
 jenco: takže když na 84 oktanový jede nejlíp, tak by tomu sedl nejvíc ethanol 85?? tomu se mi zas až tak nějak nechce věřit
Datum: 01. října 2011 9:32
 věřte standovi a jencovi. mám stejný zkušenosti jako oni. v želvím pávru jsem nakonec myl rozpůlenej motor a byl jsem rád že jsem pro to našel nejaký využití. a to se nedá říct že bych na to neměl kompresi  )))
Datum: 01. října 2011 9:09
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 No mě řikal jeden chlápek u garáží co tam chodí leštit favorita, že leje do babety a 21 čky natural 98 a že to jede mnohem líp. Babeta na to prej jede o 10 víc než na natural 95! No moc se mi tomu věřit nechce, je na čase abych to vyzkoušel
Datum: 30. září 2011 23:56
 Na 98 jede o 10 km/h víc než na 95  , to bude určitě pravda... Já kupuju 95 a nevidím důvod proč kupovat více oktanů, výkon to rozhodně nezvýší... Někdo zase hledá koně, kde nejsou, že Dandiku
Datum: 30. září 2011 23:03
Jméno: standa
IP: uživatel12513
 Vim že tu často hodně teoretizujeme....ale i tak...v tomhle případě jděte s teoriema a encyklopediema do háje zelenýho......kecy,kecy,kecy.....chceš aby ti to víc jelo.....sežen si starej Speciál 91,červenej,olovnatej,voňavej.....a pak nám tu vysvětli proč je to v rozporu s teoriema a encyklopediema......nebo si zkus Vervu do seriovky.....jediný co se stane,že to začne jít tupě,víc se to hřeje,víc to žere a ta modrá sračka z benzinu zalepí všechno kudy proleze......howk......prej encyklopedie.....takovej už tu dlouho nebyl.....
Datum: 30. září 2011 22:52
 dandik: Neraď Jencovi nějaké encyklopedie chlape  Taky je důležítá spíš ta zkušenost, kterou Jenco má  A mě to jede nejlíp na 91 speciál...
Datum: 30. září 2011 22:46
 ja to mám vyštudovanú... ty s neukončenou základnou školou mi nemluv. nehladaj výkon tam kde nieje..
Datum: 30. září 2011 22:36
 mal som to miešaný s benzinom 95! do mustanga som nalial iba čistý VP.R. a jednoducho to nešlo naštartovať! hovorím kto tomu neverí nech si to vyskúša...
Datum: 30. září 2011 22:29
 jenco nemas pravdu tak moc nemluv... radši si nejdříve nastuduj nějáké encyklopedie
Datum: 30. září 2011 22:26
 bohuzial v minule som natankoval shell VP.R. fichtl akurát som cítil z valca 2X vačší mechanický hluk... lepsie to neslo! a za 50km mi roztrtkal silikon medzi kolenom a výfukom ale to asi tvoj kamarát necítil na poliach s deravým výfukom   .... pak vyštuduj automechaniku.. tam ti to naucia
Datum: 30. září 2011 22:25
 Tak to se asi trošku mýlýš kamrád nalil do jawi 21 100 oktanu a lýtalo to jako drak ! ale 100 oktanu mi přilo moc tak sem si koupil jeno 98
Datum: 30. září 2011 22:12
 vyššie oktánové číslo znamená ze ťažšie horí ten benzin, čím je to číslo mensie tým líp to jede.... ked tomu neveríš tak si natankuj do toho shell V-power racing a fichtl ani neblafne  nemá na to kompressie... fichtlácký motor je konštruovaný na 84 oktánový benál... a aj 95 je dost na hovno.
Datum: 30. září 2011 22:09
 Jo a jak si přišel nato že to sníží výkon
Datum: 30. září 2011 21:33
Jméno: manik
IP: uživatel12258
 i love mogul TSF
Datum: 30. září 2011 21:28
 znízí ti to výkon....
Datum: 30. září 2011 21:15
 Motor je maximálně valděnej hladina ok jehla na druhym od zhora předstih štelovanej za běhu jedná se o seriovku
Datum: 30. září 2011 20:47
 co by se ti na tom kurvilo, když je to zvyklé jezdit na ředidla apod hnusy... :-/ ale pochybuju, že by ti to nějak přidalo na výkonu... radši polaď motor...
Datum: 30. září 2011 20:17
Jméno: Martin
IP: uživatel11531
 Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli potřebuju řidičák na babettu jednorychlostní... všichni mi tvrdí že nepotřebuju tak bych se na to chtěl zeptat... Předem diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel12494
 před týdnem jsme ti řekli,že potřebuješ......holt je to blbý.....ale opětovnym vloženim dotazu nedocílíš toho,že se změní legislativa a někdo ti odpoví kladně.....joooo mužeš jezdit na babetě bez papírů....zkus to zas za týden,třeba se změní legislativa.....!
Datum: 27. září 2011 16:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 omyl, to co tvrdí anonym platilo jen pár let, nyní už to funguje opět jako dřív, tzn. s B automaticky získáváš i Am (nikoli naopak  ) Na babettu řidičák samozřejmě potřebuješ, stejně jako povinné ručení sjednané na číslo rámu (když nemáš TP alias tu kartičku)
Datum: 27. září 2011 12:29
Jméno: anonym
IP: uživatel12492
 To ti tvrdily zřejmě proto, že máš řidičák na auto a dřív si dostal automaticky k řidičáku sk. B aji sk. Am (to je právě babeta atd.) bphužel dnes, už si musíš udělat zvlášť řidičák sk. Am
Datum: 27. září 2011 11:57
 kdo je to "vsichni" ??? nejaci 12ti leti kamaradi?
Datum: 26. září 2011 21:37
 jo potrebujes aspon ridicak skupiny am bo na auto
Datum: 26. září 2011 21:35
 potřebuješ
Datum: 26. září 2011 21:34
 nevim kam s tim potreboval bych na babetu 210 novy pneu a dusi v obchode jsem nasel Duše 2,00/2,25-16 a Pneu 3.00x10/MC12 SAVA pujdou dohromady nebo mam najit jinou velikost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2011 12:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejlepší je když tam dáš pneu i duše 2,50 x 16 protože ty babetácký (2,25 x 16) jsou měkký jak hadr a hned zpuchří a prasknou
Datum: 25. září 2011 12:02
 3.00 tam nedas .. ja mam na babete gumy i duše z pionýra. jen sem musel trochu roztáhnout blatníky
Datum: 25. září 2011 10:26
 Čau pánové, prosím o radu - nevím jaký mam koupit benzínový kohoutek na Babettu (v preukazu o sposobilosti typu mám napsaný typ 215,021 ) Děkuji všem za radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2011 13:29
Jméno: Luke_CZ
IP: uživatel250
Datum: 20. září 2011 13:29
 I ten kohoutek de rozebrat... Pod tím plíškem je nevim jak to přesně nazvat, neco jakoby šroub se zářezem a ten de vytočit.  Teda zatím u všech kohoutů co sem viděl na babetách to takhle šlo.
Datum: 19. září 2011 22:36
 jenco: henten kohoutek se nechává vyčistit tlakem vzduchu
Datum: 19. září 2011 21:32
Datum: 19. září 2011 21:01
 a co s nim mas ze potrebujes novy? netece benzin? tak ho vycisti. a nevis jaky? mas to jedno nebo dvou kvalt? jedno kvalt je 207 a dvoukvalt je 210 .. podle toho kup.
Datum: 19. září 2011 20:51
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 Cus je pravda ze na jednorychlostní babettu nepotrebuju ridicak ani tp ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel5532
 žádnej bordel! To možná v 60.letech se smělo jezdit na Stadionu bez papírů,ale po konci éry těchle kozích dechů přišla i povinnost mít řidičák na malou motorku......jediné co má dnes vyjímku jsou kola s pomocným motorkem....jinak babety,puchy,stadiony,piaggia a všechny podobný motorky jsou AM !! A neni to žádná novinka....možná by stačilo se zeptat svýho táty a on by ti to vysvětlil,protože řidičák má a tudíž to musí vědět
Datum: 18. září 2011 19:53
 Žádnej bordel v tom neni, na babettu prostě papíry potřebuješ...stačí papíry na auto, případně na jakoukoli motorku...
Datum: 18. září 2011 15:59
Jméno: jerry007
IP: uživatel10178
 Tak každý říká něco jiného, tady si u nás v poho kluci jezdí na babetách a policajtům to je fuk. Někdo zas říká že musí být řidičák atd atd. Doporučuju si najed na ministerstvo dopravy a tam si pohledat. Myslí že o babetách tam najdeš, že motorové vozidlo s omezením 45 km/h a s pedály nespadá pod povinost mít řidičák. Ale radši si to ověř.
Datum: 18. září 2011 15:50
 potřebuješ řidičák AM, ale ten máš automaticky k řidičáku na auto
Datum: 18. září 2011 11:57
Jméno: Jirka
IP: uživatel12455
 TP nepotřebuješ stačí zelená karta, řidičák potřeba je.
Datum: 18. září 2011 10:50
 Nazdárek draci a dračice. Mám takový problémek. Vlastním stroj Babeta 207.500 a v dubnu jsem udělal motor. Teď jsem ho konečně doskládal z nových dílů, vyčistil všechno co se dalo a namontoval zpět. Benzím karbec dává, svíčka jiskru hází a motor ne a ne naskočit. Občas sice má takovou skoro snahu, kdy si párkrát blafne, ale to je všechno. Netušíte někdo, kde může bejt chyba? Mám ten stroj docela rád a už mě stál i dost času (peníze nepočítám). Ještě pro jistotu vyměním svíčku, ale pak už opravdu nevím. Díky za každý aspoň trošku rozumný nápad...
P.S.: Tenhle pekelnej stroj se mnou jezdil před osudnou ránou (v plným kalupu se ozvala rána a pak tupý ticho) i padesát a byl hóóódně spolehlivej, tak mu to asi i dlužím. Nakonec z motoru nezbyly ani kartery, ani klika, všechno je nový nebo poctivě zrepasovaný...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 20:56
 Vrčí. Vyměnil jsem svíčku a na první otočení chytila pravidelným chodem. Chce to sice ještě poladit ale první skok byl vykonán... Povidlo se. Díky za nápovědu
Datum: 31. srpna 2011 20:56
 Kéž by to tak bylo. Ale tohle jsem kontroloval tak stokrat a i presto radeji jeste kouknu...
Datum: 31. srpna 2011 10:24
 podle me mas rozhozený karbec.. podle chytré knihy jehla 2 zářez a šroub bohatosti povolit o 540°
Datum: 30. srpna 2011 23:06
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 Zdarec. Zlomil se mi pístní kroužek, výbrus asi první na válci je napsáno 39,23, jakej kroužek mám koupit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 13:28
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 Pardon moje chyba, mě šlo hlavně o rozměr těch pístních kroužků, a válec u babetty a fichtla je stejný
Datum: 01. září 2011 13:28
 no tak máš napsat v zadání dotazu že je to babeta ty trubko!!!!! pak se divíš moulo.. fakt inteligence na urovni padajícího hovna... určitě ti všichni vidíme do dílny co máš za motorku
Datum: 31. srpna 2011 19:51
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 Podle tabulky je to 1. výnrus. Bavíme se o babetě.
Datum: 31. srpna 2011 13:34
Jméno: standa
IP: uživatel12359
Datum: 31. srpna 2011 10:59
 standa: tohle mám taky v plánu ale do válce z pařeza.... jinak sem přemýšlel jestli by se dala udělat vložka která by se vsunula a zaaretovala do válce z pařeza ve kterém by bylo to neco jako vložka odstružené.
Datum: 30. srpna 2011 23:27
Jméno: standa
IP: uživatel12354
 zrovna před měsícem jsem dělal upravenej 2K válec 60ccm....nakonec teda jen vrtání 41mm,protože nebyly písty,ale i tak....41,75 se udělat dá....ale ta vložka je pak slaboučká.....
Datum: 30. srpna 2011 22:29
 bez problemu ti udělají i 15 výbrusů... jenco je toho důkazem
Datum: 30. srpna 2011 21:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 4 byly dřív, teď se za standart považuje 8, ale dají se sehnat i písty s větším vrtáním.
Datum: 30. srpna 2011 18:18
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 Uf to jsem si oddechl. Ale 5. výbrus????????? :-O nejsou náhodou jenom 4? a Kolik je max výbrusů?
Datum: 30. srpna 2011 16:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Je to 5. výbrus, kup kroužek 39,25.
Datum: 30. srpna 2011 15:41
Jméno: jack
IP: uživatel12172
 Takže ten kroužek 39,25 je v pořádku akorát jsme ho obejdnal :/
Datum: 30. srpna 2011 14:50
  je to 5. výbrus takže kup kroužek na 5. .....
Datum: 30. srpna 2011 14:46
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 je to třetí výbrus, vem kroužek na čtvrtej výbrus a zapiluj kraje u zámku na pístu!
Datum: 30. srpna 2011 14:29
 39,25
Datum: 30. srpna 2011 14:11
|



|