Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar prosim pomožte mě co mam dělat s tim količkem já mám knížku a tam píší še je to nějakej unášeč když to zatlačím celí dolů tak naproti tomu je ten řadicí mechanizmus a vněm jsou tokový slzový zářezky a kdybych ty kolíčky tam měl tak zapadnou do těch zářezků a když tam dám řadičku tak ty kolíčky posouvají s tim řadicím mechanizmem mám to tak zprávně? dělám to poprvé.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 11:52
 JO SASA JEN JEDNA VĚC SE ZÁMKEM MOŽNÁ BY BYLO DOBRÝ NECHAT TEN ZÁMEK NA JAWY TAKY V KATEGORII PIONÝR ON TAM TAKY JDE JEN NEJDE ZAMKNOUT V HORNÍ POLOZE, NIC VE ZLIM ALE PŘECI JEN FAB A TAIWAN TO JE TROCHU ROZDÍL, ALE JINAK BEZVA SHOP  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 13:03
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Si zase nějakej chytrej moc ne?
Datum: 22. května 2010 13:03
 Zdravím.Dneska na burze sem viděl zetku 150c a v hlavě měla prostě dvě svíčky.Je to nějaká domácí úprava?Hlava z něčeho jinýho nebo tak?Díky moc za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 19:18
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 meli i to seriovky
Datum: 22. května 2010 19:18
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 to se davalo na zavodni motocykly, kdyz odesla jedna svicka tak se akorat prehodil vysokonapetovy kabel a jelo se dal, menit svicku by byla ztrata nekolika pozic.
Datum: 22. května 2010 11:02
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 to se davalo na zavodni motocykly, kdyz odesla jedna svicka tak se akorat prehodil vysokonapetovy kabel a jelo se dal, menit svicku by byla ztrata nekolika pozic.
Datum: 22. května 2010 11:02
 Čaues nevíte někdo jestli se smí legálně používat ty staré přilby ze sklolaminátu? Myslím ŽALUDY jestli se považujou za schválený nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 14:22
 oprava - dobre prostredky ochrany zdravi (na moto)...
Datum: 22. května 2010 14:22
 s kokosem a blembakem jsem neco nalital, par karambolu tam bylo, dodnes litam s blembakem opatrenym origo plexi (skoda jen ze se uz nevyrabi ani neni nikde k dostani, v noci je to pres skrabance jak na diskotece) a muzu rict ze standa ma pravdu...jednou schvaleny byly a od ty doby se muzou pouzivat a pouzivaji se, neni to nejaka extra ochrana ale ochrana to je, porad lepsi nez mit holou hlavu, kdo ji ma ale vypatlanou tak tomu doporucuji si ji nebrat...pokud je ale uz po bouracce tak vyhodit nebo vystavit na policku ale nepouzivat!!! vic uskodi nez pomuze pokud se s ni dostanes do podobneho maleru kdy ta helma ma znova zachranit zivot...o cine se zminovat nebudu, to uz radsi satek na hlavu nebo prvorepublikovou kozenou "helmu"...sam muzu rict ze pri me dotedka stali sici svati (klepu) a blembak mi hlavu zachranovat nemusel, doufam ze tomu tak bude i nadale...a mnozi z nas muzou dekovat prave temto nasim helmam, ve sve dobe, kdy se nikam nespechalo a kochalo se krajinou ci jezdivalo do prace, ryby, to byly dobre ochrany zdravi (i kdyz zprvu nepovinne a pak nepovinne pro spolujezdce)...ve sve dobe taky nic jineho ani nebylo...
Datum: 22. května 2010 14:21
 Jo no. Jestli je homologovaná nevím, ale peču na to, prostě patři k pionýru.  Jednou sem spadl z pionýra, když sem se snažil jed asi při 40km/h vestoje na sedle. Spadl jsem přímo na hlavu, a dodneška se divím že jsem neměl ani otřes mozku, páč to byla fakt šlupa přímo na hlavu. Helma je sice v tom dotyčném místě bez laku, a lehce jakoby prolisovaná, a při pohledu zevniitř proti světlu i solidně prosvítá, ale HLAVU MI ZACHRÁNILA !!
Datum: 22. května 2010 13:30
Jméno: standa
IP: uživatel9471
 Odpovím ti otázkou. Myslíš si že se smí používat nehomologované helmy s Polska a číny?? A používají se.... Navíc kokos ti hlavu ochrání,levný helmy z polska ti hlavu neochrání.....jednou mi spadla z ruky kamaradova super uzasna helma za 700,- -spadla na beton a pukla uprostred....a homologaci mela-to bylo nejaky Tornado.....tohle fakt nepouzivat!! Ano kokos byl uz kdysy schvalenej jako ochrana prilba pro silnicni provoz,muzes klidne jezdit s kokosem.....sice zadnou homologaci nema a cadnej znak CE o prohlaseni o shode taky nema,ale je to OK....
Datum: 22. května 2010 11:43
 cau,mam jawu 21 a nefunguje mi spojka nevite cim to muze byt? uz predtim moc dobre nefungovala ale ted uz vubec. lamely jsou v poradku dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 10:57
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 Tak sundej dekl a hned uvidis co je to spojkovy kos (jsou na tom lamely,pruzinky....)to urcite poznas.
Datum: 22. května 2010 10:57
 no udelalo to ze dne na den ale jakrikam uz predtim moc nofungovala .... minule mi tady psali ze to muze byt neco se spojkovym kosem... ale nevim co a ani nevimkde je
Datum: 22. května 2010 10:44
 SPOJKA jo tak korkama to asi nebude to bys jí musel spálit jinak by to nebylo takhle ze dne na den, ale ta mezilamela to taky nevim je to kus železa, skus vyměnit olej a když to nepomůže tak to musíš otevřít.
Datum: 22. května 2010 10:29
 no tycinka tam je ale kulicka tam neni nejde tam dat protoze ta tycinka nema dole ten dulek na kulicku. a tech tycinek tam je vice? a co je mezilamela?
Datum: 22. května 2010 10:26
 jo a nebo je mozny ze mas spatnou mezilamelu a nebo olej...
Datum: 22. května 2010 10:06
 urcite sou vporadku?vetsinou se na ne nekdo koukne a rekne si-jo tam korek je to je dobry...jenze korek musi vycnivat jeste pres okraje,kdyz se na ni kouknes ze strany  taky je mozny ze si stratil kulicku nebo jednu z tycinek a nebo mas jenom povolenej stelovaci sroubek na pravym viku motoru...
Datum: 22. května 2010 10:04
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zdravim,
měl bych připomínku k samotnému velkému Sesovi: Jak prodáváš karburátor Dell Orto na Babettu, připiš tam hlavně, že to zvyšuje max rychlost o 15km/h. Mám bábu 207, měl jsem tam karbec z 210 (12 difuzor) a jela 35. Teď jede přes 50.
Fakt Skvělý!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 20:24
Jméno: Robie
IP: uživatel9599
 Vitus, má náhodou pravdu, s větším difuzorem půjde nahoru výkon ve vyšších otáčkách.
Datum: 06. června 2010 20:24
 Hoši neberte Vitusovi radost ...
Datum: 22. května 2010 18:49
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Karbec byl seřízen dle návodu. Plováková hladinka, trysky vše. Prostě tak jak to má být.
Datum: 22. května 2010 18:05
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Vitus:že si se to pokoušel seřídit to neznamená že serie karbec byl seřízenej..Si myslíš že když by sis koupil karbec s difuzorem 30mm že ti to pojede devadesát nebo co?si neschopnej nic víc..
Datum: 22. května 2010 13:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v tom difuzoru bych to tak neviděl...mě jede musang na karbec z 05( 15 mm) skoro stejně jako na karbec z 21 (17 mm) je v tom rozdíl možná 5km/h...
Datum: 22. května 2010 13:01
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zajimavy, že karbec byl seřízenej. Navíc kámoš si koupil na 210 taky Dell Orto a jede mu taky asi o 10km/h víc. Ten Dell orto je totiž 14mm difuzor babetta 210 jen 12 mm
Datum: 22. května 2010 10:18
 jela ti jen 35 protože sis neuměl původní karbec seřídit. dell orto je na seřízení jednodužší a proto ti to najednou jede...a ty v tom vydíš zázrak
Datum: 21. května 2010 23:23
 cus hosi ... schanim nejaka řiditka s hrazdou... nemuzu je nikde sehnat !!! nemate doma nejaky ...rad bych je od vas koupil !!! dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 20:08
 Za kolik by ste je prodali?Jen at maj dobrou barvu bud chrom nebo cerny...Hlavne s hrazdou..
Datum: 22. května 2010 20:08
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 jestli je to na fichtla tak bych taky nejaky vyhrabal
Datum: 22. května 2010 10:59
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 já mám jedny u babči mají aj celkem fajn chrom a mám k ním i páčky ale nevím kdy k ní pojedu
Datum: 21. května 2010 22:26
 Zdar draci, asi vypadám jako blbec ale jak se nastavuje předstih????
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 17:27
 Googlu muc neduveruju haha tak dlouho sem se dlouho nezasmal
Datum: 22. května 2010 17:27
Jméno: Teokratus
IP: uživatel9059
 díky, a google znám ale radši se zeptám tady, googlu moc nedůvěřuju
Datum: 22. května 2010 11:19
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 no zkrátka,1) píst do horní uvrate 2) nastavit odtrh 0,35 - 0,45 mm 3) píst posunout zpět na požadovany předstih(1,6 - 1,8 mm ) 4) v tuto chvíly má byt odtrh max 0,05 mm pokud ne pootočit zapalkem bud doprava nebo doleva
Datum: 21. května 2010 23:50
Datum: 21. května 2010 22:19
 uplně mě udivuje že se najde ještě někdo kdo nezná nejrozsáhlejší a nejpopulárnjší internetový vyhledávač.
Datum: 21. května 2010 22:14
Datum: 21. května 2010 22:12
 ahoj ahoj ahoj  prosimvas,mam ram z čz 125/456 a predni tlumice maj kazdej pod hornima brejlema dirku na sroubek..jak to s nima je?to sou napul vzuchovy a napul olejovy?  taky sem zjistil ze sou o neco delsi nez na 165/450,asi o 4 cm  diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2010 22:30
 no ty predni tlumice sou jiny nez na 450 a 453...453 ma ty dirky,uz sem se dopatral ze jsou na maznicku (nalejvani oleje)...a meril sem oboje tlumice se stejnym metrem a ty z 453 sou proste o par cm delsi  rv nevim,stitek je v horsim stavu  a u 450 stitek nemam
Datum: 21. května 2010 22:30
 jakej rv? a tlumiče fakt na 450 delší nebudou 453 450 a 455 maj rámy stejný
Datum: 21. května 2010 22:26
 jo a taky 175/450  blba klavesnice na notebooku
Datum: 21. května 2010 22:22
 OMLOUVAM SE,MA TO BYT TYP 125/453 TROCHU SEM SE PREKLIK
Datum: 21. května 2010 21:58
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 cus jak je mozny ze kamos ma babettu 210 a rozjizdi se mu na dvojku a ne na jednicku a neradi jednicku a rozjizdi se na dvojku?cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 18:29
Jméno: Mistr Vlada
IP: uživatel9486
 Keci!!! Taková Babetta EXISTUJE !!! Na první pohled vypadá jako dvourychlosti 210. Ale tvůj kámoš má nejspíš Babettu 215. Ta jse normálně sériově vyráběla. Akorát hold není vybavena převodovím stupněm 1. Pořád jezdi na 2. Pomalejc se to rozjíždí a hůř jezdí do kopců. Jestli je to opravdu 215 se ujistíš tak že když sundáš plastový kryt na levé straně tam kde je řemen. Tak tak kde mají být čelisti na přeřazování tak tam nejdeš jenom samotné ozubené kolo z dvěma dírami. Takovou Babettu sám vlastnim !!
Datum: 24. května 2010 18:29
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
Datum: 22. května 2010 11:08
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nesmysl nemuže babeta vjet na 2 hned to nejde se nerozjede 1 třeba nejde poznat ale určitě ten skok na 2 tam je!!!!
Datum: 21. května 2010 21:36
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 Zdarte draci co mam delat kdyz jsem asi zazukolav razeni ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 11:52
 jo,vyzkoušej,uvidíś
Datum: 22. května 2010 11:52
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 Myliste ze je to lehke dat dohromady ?
Datum: 22. května 2010 11:26
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Datum: 22. května 2010 10:44
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 no tak to je snad jasný ne??
Datum: 22. května 2010 9:40
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 TO musim rozdelat cely motor abyxh se k nemu dostal ze ?
Datum: 22. května 2010 9:14
 05 automat má širší takovej ten výcnělek do kterýho vede ta pružinka, kterej se zasouvá do karteru (nevim jak se tomu říká přesně) a taky jak je na každé straně automatu takovej ten obdělníček s zarážkama,05 má dvě zarážky a 21 m´tři.
Datum: 22. května 2010 8:13
 V cem je ten rozdil?
Datum: 22. května 2010 8:05
 jo to je pravda...
Datum: 21. května 2010 21:58
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Jo já wim že mezi 21 a 05 je rozdíl,ale je tam mapsaní Automat řazení Jawa 21 co je psano to je dano tam muže byt jenom blbej obrazek.
Datum: 21. května 2010 21:54
 a mezi jednadvactkovym a 05kovym je rozdil
Datum: 21. května 2010 21:40
 jawa 50: tenhle je na 05...podle toho obrázku je to vidět.
Datum: 21. května 2010 21:39
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Datum: 21. května 2010 21:37
Datum: 21. května 2010 21:00
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 Posli odkaz
Datum: 21. května 2010 20:38
 no nevim jestli sezenes uplne novej...ale ja jeden drazim na aukru
Datum: 21. května 2010 20:37
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 A kolik stouji priblizne radici automat ?
Datum: 21. května 2010 20:35
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 No tak 5 cm mám venku .....!
Datum: 21. května 2010 20:35
 no budto koupit nekde radici automat,a nebo si sehnat jen dily co jsou v haji....ted me tak napada,nemas spatne nasazenej ten vrsek automatu na motoru? Jak se tim provlika tycka od radici paky
Datum: 21. května 2010 20:31
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 Tá se to spravit ?
Datum: 21. května 2010 20:20
 tk to sem jeste nezazil....podle me se ti vysipal automat..asi
Datum: 21. května 2010 20:19
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 Jde ale mám nahoře 3  dole 2 a 1 sem nenašel a když řadim tak to má upe hnusnej zvuk!
Datum: 21. května 2010 20:14
 nejde jako vubec nic zaradit?
Datum: 21. května 2010 20:12
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 je promin zasukoval a mam pionyra
Datum: 21. května 2010 20:08
 co je to predposledni slovo xD?
Datum: 21. května 2010 20:08
 Zdar draci,jak je možný že na tří kroužkovým pśtu je vyražené C....ale byl v nultým výbrusu,když jsem ho měřil šuplerou měl rozměr 38.00 na nultý výbrus,Dokážete mi to někdo vysvětlit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 10:24
Jméno: standa
IP: uživatel9471
 Píst s označenim C se daval do vybehanyho valce
Datum: 22. května 2010 10:24
 ne tohle je jeste starej pist,ted mi prijde od stejskyho uprava.takze tento uz nebudu potrebovat.ja se jentak ptal...
Datum: 21. května 2010 20:59
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 má vuli no, samozřejmě že vuli mit nema alu u takhle starejch stroju je to normální, dokadto jede nech to bejt, možná ti to bude zvonit nebo tukat do hlavy, nebo jestli tě to stve tak kup novej pist nebo to posli na vybrus,
Datum: 21. května 2010 20:44
 jo kdyz uz sem tady....je dobre kdyz vypadava z pistu samovolne cep? ji si teda myslim ze rozhodne ne...staci s nim malinko hrknout,a cep je venku....z druhej strany pistu to nedela...
Datum: 21. května 2010 20:11
 joj  soráč to sem nevěděl  ...aspon sem chytřejší
Datum: 21. května 2010 20:05
 dachle....ach jo..  ..... třída A B C neznačí výbrus, ale značí vůli pístu vůči válci (jinak řečeno nepřesnost při výrobě... výbrusy se značí 1 až 8
Datum: 21. května 2010 20:04
 neni co vysvětlovat...bu bys tam mel A, B nebo C...nevim čemu se divíš
Datum: 21. května 2010 20:02
 zdarec draci musím se Vás na něco zeptat  .. mám možnost koupit si nádhernou čz 175/487..potřebuji vědět, zda-li je tento stroj těžký na řízení, kolik jede, jak je na tom atd... díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 13:02
 jo a barva je krásná oranžová, nádrž s nápisem čezet a jsou tam ty polepy atd...
Datum: 22. května 2010 13:02
 čauwec mám ji možnost koupit za asi 3 tisíce.. ještě to určo nevím ale prej 3 tisíce...jinak je nádherná, neodřená, bez koroze... ale nemá papíry... s blinkrama a se vším všudy.. pěkně vybavená...
Datum: 22. května 2010 13:00
 ČZ 175 487 určitě vem! Kupoval jsem si také 487ku minulé léto za 9tis. s TP,sice tam byly nějaký problémy,ale motor jsem si udělal sám komplet - materiál a výbrus a klika - 3tis.Kč ,což celkem jde. Mašina je to celkově spolehlivá, zapalování 75W, má blinkry. Jinak váží to i s náplněma kolem 130kg, oproti třeba ČZ 175/450 je to o 5kg těžší,ale co vím tak 487 se dá krásně klopit do zatáček,krásný lehký ovládání. Já vážím ani ne 60kg a jezdit na ní pro mě není problém, na ni si určitě zvykneš. Mimochodem v jaké barvě jí máš možnostt sehnat a za kolik, i s TP jo? ČAAAU Aleš
Datum: 22. května 2010 10:35
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 ale řeknu ti jednu věc bude se ti natom jezdit líp než na chrchlovi má to lepší stabilitu atd
Datum: 21. května 2010 22:23
 tak oproti fichtlu je to tezsi, ale kdyz si to porovnas s japoncem tak je to treba o 1/4 lehci  ma jenom nakejch 140-150 kilo s palivem, coz nic moc neni. Ovsem situace je jina pokud vazis 20 kilo i s postelej  to potom tezka je
Datum: 21. května 2010 20:55
 karlos: tezka masina,...bral sem v potaz ze mel fichtla, tohle je dvakrat tak tezky
Datum: 21. května 2010 20:46
 jestli se na ni zabijes zalezi ciste na tobe. Zabit se muzes i pri chuzi pesky. Vaha neni zas tak velika a jak psal kolecko, je to spolehlivej a na svuj obsah a vek celkem sviznej stroj. Na rizeni rozhodne tezka neni a je to jen o zvyku
Datum: 21. května 2010 20:19
 to já nevim...je to docela těžká mašina...ale myslim že to zvládneš, nesmíš za ní tolik brát zezačátku
Datum: 21. května 2010 20:16
 aha díky.. a nezabiju se na ní?? se trošku bojím toho objemu a té váhy... sem zvyklý na pincka..??  ale rychle si zvykám..
Datum: 21. května 2010 20:09
 rozhodně ji vem...sou to dobrý spolehlivý mašiny....docela to jede, tak tech 115-120
Datum: 21. května 2010 20:03
Jméno: Michal
IP: uživatel9469
 Zdar,budu zajíždět Stadiona.Jak ho mám správně zajet? Budu mazat olejem Shell Advance SX 2.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 10:31
 1:10 je blbost roku
Datum: 22. května 2010 10:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak u stadionka bych na těch prvních 10 kilometrů naředil klidně 1:10..ničemu to vadit nebude..no a potom bych tak těch 500km ředil 1:20 a po úplném zajetí (tak těch 1 000) bych ředil 1:35 jezdím taky se stadionem na schell advance a 1:45 je na něho málo...mám vyzkoušený že pro stadiona je s tímhle olejem nejlepší tak 1:35
Datum: 22. května 2010 0:04
 jestli ho mas rad tak mu dej 1: 25 . ono se sice říka že se to umaže, ale dělat motor taky není nejlepší, někde jsem dokonce četl že se má zajíždět 1:15 (s ojlejem m2t s timhle asi ne) a po ujetí 50 km ku 20 a po 200 ku 25 a od 500km ku 33. jinak mužeš mu dát plnej jen to nežen prvních 50 km do otáček a nechávej to vychladnout, po 50 km už ho mužeš oébčas vyhnat do otáček aby nezlenivěl, ale ne že budeš jezdit 20 min pod plnym ale prostě ho občas prohnat, po těch 50 km už je to trochu zajetý, ale rozhodně nejezdi ve dvou a do kopcu, netahej ho!!!
Datum: 21. května 2010 20:49
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 toho stadiona na čtvrt až půl plynu víc ne dobrých 500-1000km a mazat 1:33
Datum: 21. května 2010 19:31
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar mám na čz 250 rozpulený motor musím udělat generálku ale stala se mě taková blbost jak máte ten řadicí mechanizmus tak jsou tam tokový 2 válečky které jsou zkoseny do špičky a jsou tam na tokové pružince a mají na sobě tokovej količek mě jeden vypadl a nevým jak ho tam dat???????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2010 22:35
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 uplně stejně jak je ten druhý kolíček prostě ho tam natukej aby ti prolezl tak necely 1 mm na druhou stranu válečku  (nejsem si jistý)
Datum: 21. května 2010 22:35
 kdyz mam jawu 250 panelku a libi se mi ta nadrz se spinackou z kyvacky muzu to dat na tu panelku? nebudou rikat nejaci lidi ze to uz neni ono ze to je poskladane?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 18:22
 Jestli se ti to líbí tak proč ne, vždyť tu původní tam můžeš vždycky vrátit. A jestli je to nějaká slátanina tak bych to vůbec neřešil, ale já dávám přednost původním. Jediný co mě rozzuří tak když někdo do inzerátu napiše že prodá panelku a má tam motor z kejvačky.
Datum: 25. června 2010 18:22
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jj fotku mám ale jen normální vyvolanou já ji nestavěl stavěl ji muj táta dyz mu bylo 16 já ji jen trošku upravil
Datum: 23. května 2010 20:01
 rumstajn-  zajimalo by me jak to vypada  nemas fotku?  jo jinak ja bych asi originalni hezkou panelku nejak neskladal,kdyby sem ji mel v komplet stavu tak ji necham jak je..  preci jenom je to kus historie  ale pokud mas nejakou ktera uz urcite neni origo,tak na tu bych to mozna dal
Datum: 22. května 2010 12:33
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 Dycky se najde někdo kdo bude ppřiplkovat že tamto je jiné hento není originální ale je natobě jestli se necháš řídit jinýma lidma nebo uděláš co je podle tebe fajn a co se ti líbí
já mám jawu 350 poskládanou z 250 a z 350 pérák a buhví z čeho všeho ale líbí se mi to a to mi nikdo nevymluví
mám originální stroj který je jen jeden a v mojí dědině namně nemá ani hajný s kroskou
Datum: 21. května 2010 22:09
Jméno: Fichtl
IP: uživatel2156
 Zdravím,chci se zeptat,dneska jsem sundal komplet válec aby skontroloval píst,a nevím jestli jsem dal správně pístní kroužky,na pístu je taková zarážka a v tý zarážce jsem ten pístní kroužek zmáčkl a pomalu zalej do válce a podobně s tím druhým,je to zprávně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2010 21:18
Jméno: David
IP: uživatel2156
 A nebo kdeby také fungoval edit  kterej zde chybí.
Datum: 21. května 2010 21:18
Jméno: David
IP: uživatel2156
 To je v rychlosti  ,kdeby jse na to mohl soustředit tak by to vypadalo jinak :o),ale myslím si žě 7 školčátko by udělalo horší  ,ale někdy člově neví
Datum: 21. května 2010 21:17
Datum: 21. května 2010 20:00
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ano je,tak si můžu oddychnout...
Datum: 21. května 2010 19:00
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 te zarazce sa rika zamek. jestli sto udelal jak rikas, tak jeto spravne
Datum: 21. května 2010 18:43
Jméno: Petr
IP: uživatel9467
 čau draci, hele jak se dájí zjistit nebo vpočítat max. otáčky motoru na neoriginálnim stroji? díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 11:52
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 a nebo vyřadit nebo zmačknout spojku
Datum: 22. května 2010 11:52
Jméno: standa
IP: uživatel9471
 Me sel z mirnyho kopce taky 80,to je asi normalni.....me jen udivovalo,ze rovina 76 a z kopce 80 a konečná,nepretocil se uz.....mozna to chtelo jinak otryskovat a nebo dloubnout do vyfukovyho kanalu
Datum: 22. května 2010 10:26
 Hele...udelam video jak to je ok ?
Datum: 21. května 2010 20:15
 denzil: to neni důležité? to je fest sakra důležité!!! tohle se měří zásadně na rovnice! z kopce přetočíš každý motor!!!
Datum: 21. května 2010 20:07
 To neni ta dulezity(mirnej no) ale spis sem mel zminit ze to bylo s 10 z sekundarem
Datum: 21. května 2010 19:50
 denzil: a zapomel si dodat že si to měřil z kopce
Datum: 21. května 2010 19:35
 standa:Zalezi na kvalite zabehu,motor(seriovej) na kterym sem dle otackomeru dal temer 7900
Datum: 21. května 2010 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Jednoduse....pri 13z kolečku rychlost 70km/h zhruba odpovídá 7000ot/min a to točí ne kazdy fichtl!! Zcela vyjimečně motory dosahují rychlosti 75km/h coz odpovídá 7500ot/min ....neboli otáčky=rychlost*100 ....rikam zhruba....dost zalezi jestli byl motor(válec) vyroben v pondělí,ve středu a nebo v pátek na odpolední směně...proste nektery valce maj zmetkový prasácký vložky a ty motory pak nikdy nejedou!! ...jinak ten prepocet sedí asi na 95% ale orientacne to staci.....pokud bys potreboval neco extra,tak nekde v notebooku mam stazeny programek od Eddieho na počítání otáček a pilových diagramů podle převodu.....
Datum: 21. května 2010 18:07
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Tak maximální přípustné otáčky dostaneš ze střední pístové rychlosti která je nějakých 21m/s. No a reálný otáčky asi zjistíš, když si změříš výšku kanálů, přepočítáš to na úhly a z těch zjistíš +/- na který otáčky je motor navržen. No a taky karburátor je limitní. Ten se počítá pokud si pamatuju d=0,82.odmocnina(V.n/1000)
Datum: 21. května 2010 16:50
Datum: 21. května 2010 16:44
 čus musím něco upravovat, když bych chtěl dát na jawu 555 motor z jawy 20 bo 21?? pasoval by do úchytů v pohodě?? nevadilo by tomu něco??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 0:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no 20,21,23 mají motor přichycený šrouby M8 a 550/555 má M6 takže budeš muset v kostře provrtat díry aby jsi protáhl šroub a tím pádem se ti i ubere materiál a už bych tomu moc nevěřil...takže bych být tebou ty držáky nějak vyztužil
Datum: 22. května 2010 0:08
Jméno: David
IP: uživatel2156
 To je detail,podle mě ne.
Datum: 21. května 2010 18:08
 možná bude problém se spojkovým lankem přes plechařinu
Datum: 21. května 2010 15:46
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 hoja lidi udělal sem podsvícený tacháč 9 diodami po 3 v sériji a ty sou zapojeny paralelně moje motorka je na 6v 45 w a + mám na kostře nedal sem tam ani odpory nic a prostě to nesvítí dal sem to do patice standartní kontrolky skoušel sem přehodit dráty jestli to nemám obráceně a nic a doma na trafu mi to na těch 4-5 voltů svítilo jak svina už nevím co s tím jestli to není třeba tím složeným seriparalelním zapojením nebo bych to mněl skusit zapojit nějak\r\npřes dynamo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2010 22:16
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 a kdybych tam dal tu diodu a tu zenerku jak bych to mněl zapojit na ty diody ? na každou seriji diod po třech 1 dioda a jedna zenerka ? a jaké hodnoty by mněla být ta dioda a ta zenerka dík
Datum: 21. května 2010 22:16
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 co je to ta zenerka ?
Datum: 21. května 2010 22:14
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Minimálně by tam měla být dioda jako ochrana proti přepólování. No a jedna zenerka pro stabilizaci by tomu asi taky neublížila.
Datum: 21. května 2010 16:18
 tome když má dynamo a + na kostře tak co chceš usměrňovat?
Datum: 21. května 2010 15:49
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Nechci kecat ale nepotrebuje to nahodou usměrnit napeti?
Datum: 21. května 2010 14:54
|



|