slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1192  1193  1194  1195  1196  1197  1198  1199  1200  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se dá poznat poškozené gufero. Jde to pohledem, nebo jedině dle chování motoru? Protože třeba to gufero na straně magneta je celkem přístupné, ale to u spojky poněkud hůře:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cestovní úpravu, ale ne můj vyběhanej, vymlácenej válec, to je už smrtelná kombinace.:-)
 
 
Datum: 24. května 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9485    
Kámo já sem seřídil Cestovní úpravu na poškozenym guferu a dokonce to 70 jelo:-D jen se mi furt nezdála velikost trysek:-D
 
 
Datum: 24. května 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to mám asi špatná obě:-) Kouří to jak prase, neuvěřitelně vysoký volnoběh, svíčka furt zaolejovaná, tah na hovno.
 
 
Datum: 24. května 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9485    
je to jednoduchý....gufero pod zapalovanim je silene vysokej volnobeh. Gufero pod primárem-fichtl divne smrdí,chová se jak bohatej,vetsinou drzi docela solidni volnobeh i bez stelovaciho sroubu a ve vysokejch otackach škube
 
 
Datum: 24. května 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: jawak.      IP: uživatel9484    
co rikate draci na tu kyvacku?http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/413452-250-353.html.......a ta cena to de ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: NHŠ      IP: uživatel7151    
nic moc natu cenu
 
 
Datum: 24. května 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chci co NEJVYŠŠÍ výkon co mam koupit? a kde to koupit? moje představa 60-70-80ccm+laděný vejfuk+takovej ten vějíř kolem motoru jak to zlepšuje chlazení a díl nevím :-D xD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
MAREK:to bezkontaktné zapalovaní zeženeš aj za 1200 ale je to z motorovky já to mám na fychtlovi a je to celkem lepší než origoš ale zase musíš rezat do bloku motora a tak
 
 
Datum: 26. května 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam 355688332
 
 
Datum: 25. května 2010 6:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo Woby je borec :-D Krysot6: nemas icq?
 
 
Datum: 24. května 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9485    
Pro tebe bude vhodné napřed poznat princip 2T motoru,nabrat poznatky z jeho provozu,serizovani a oprav a az pak ma vyznem neco ladit.....sorry kamo...ty bys ten motor zabil...
 
 
Datum: 24. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej mi pls nejakej kontakt na wobbyho pls je to ¨borec ?
 
 
Datum: 24. května 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mam mustoše zapoměl sem to uvedst sem začátečník sorry ta ka nevim co je? 14z,15z,bezkontakt vysvětlete pls :-)
 
 
Datum: 24. května 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9485    
No vědel bych o levnějších variantách,ktery v serii na 14z tech 80 taky dosahnou a neni třeba žadnyho extra prislusenstvi,vsechno serie....kdyz se válec správně vymyslí,tak utahne i 15z a muze točit "jen" 8000ot/min s tim že maximální výkon bude třeba někde nad 7000 otačkama...... posledni dobou sem v práci nedělal nic jinýho,než vymejslel vejfukový kanály s ruznejma plochama a časováníma.....ted budu skoušet postupně nekolik prototypů co mi dle přání vypiloval a vypiluje Wobby...budou to jak jeho válce tak moje válce....určitě mi to nedá a nejaky info do eteru pustim.....válce chci založit na myšlence kategorie RS venkovskýho šampionátu,tj solo vyfukovej kanál....první zkoušky snad proběhnou ve Středu.....doufam....jestli prijde klika:-D
 
 
Datum: 24. května 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Přesně jak říká Standa. Stejkýho úprava cesťák + zrychlená převodovka (aby jsi měl motor v optimálních otáčkách) a k tomu benzkontakt a máš fichtla který ti poletí klidně 80 a víc. Stačí investovat odhaduji 2000 kit, 29000 převodovka a bezkontakt 3200 kč a bodeš lítat hooodně rychle.
 
 
Datum: 24. května 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9483    
Vejire docasne nejsou,nejvetsi seriove vyrabeny vrtani na fichtla je polskej "60ccm" neboli 55.3ccm,ladeny vyfuk tak jak koupis neni ladeny a musi se naladit,70ccm se dá vyrobit,ale dela to jen par lidi na zakazku a ja znam jen dva o kterych vim ze to kdy delali......prodavaj se primy filtry,ale jejich podíl zvýšení výkonu je pouze placebo efekt diky starymu spinavymu filtru.Dobry je tady zapalovani VAPE co prodava SESA,rychlý 3 kvalt a pak kuprikladu upravený válec + zbytek origo(vyfuk,karbec)...neni treba neco ladit abys našel vetsi vykon....valce dela treba Stejsky -Cestovní upravu 2K a Závodní úpravu 3K a nebo treba muj kamos Wobby a ten ti udela snad vsechno co si vymyslíš za rozumnej peníz,případně ti válec navrhne pro tvoje potřeby,jestli chces spíš sílu odspoda a nebo otáčky a vyšší výkon a až v otáčkách a podobně....
 
 
Datum: 24. května 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš hezké představy
 
 
Datum: 24. května 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau jakej používáte olej do benzínu? ja Husqvarna pro 2t motory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau to je polosyntetika ne?
 
 
Datum: 25. května 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja myslim ze je to jedno jakej olej se pouziva hlavne ze to masti :-)
 
 
Datum: 25. května 2010 6:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shell VSX-jediny co me na nim vadi ze prosakuje na boku flaska :-D
 
 
Datum: 24. května 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: Roman634 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V origo manuálu na panelku 250/559 je i směs M6A v poměru 1:24 - tak to musel bejt mazec!!! Mha předemnou, mha za mnou.... Jinak ja pouzivam v panelíně 250/559 Repsol 2T sintético 1:40 a stejně i v 350/634 - krásně to voní......
 
 
Datum: 24. května 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9485    
Do seriovek(Jawa 250,Jawa 550,555) minerál Motul Motomix 100 2T v pomeru 1:40 a do Cesťáka(Jawa 21) polosyntetiku Motorex Speedmix 2T v poměru 1:30....dřív sem na ten Motorex jezdil uplně se všim a spokojenost. Loni na podzim sem presel se seriovkama na vysoce kvalitní minerální olej vhodný pro takovýhle stroje(do 250 mícham víc,asi 1:33).Polosyntetiku uz kupuju jen do Pionýra(21),protoze ten uz nebyl seriovej asi 3 roky a potreboval jsem aby se dobře mazal:-D Je to kazdyho volba na co bude jezdit.... Husqarna nebude špatnej,ale už se ke me dostali i špatný zprávy,že tyto oleje do motorovech pil nejsou zrovna dobrý pro starej 2T.....
 
 
Datum: 24. května 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: NHŠ      IP: uživatel7151    
Ňejebe vam nahodu z tych oleju furt? sak furt resite oleje jak pridrbani us kokoci sprosti na promnazamna si dotej nadrze aj naser magore a nepiste to tu furt kdo jak micha a hentototo
 
 
Datum: 24. května 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
Proč se ptáš? Jinak já taky používám Husquarna 2t, a jsem nadmíru spokojenej. :-)
 
 
Datum: 24. května 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau nevite kde sehnat komplet hlava+pist 70ccm nebo 80cmm na mustoše? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jn ale ja se ptam jestli to de senat :-D \r\njakej nevjvissi obsah jde sehnat ??? nová otázka :-) :-D
 
 
Datum: 24. května 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pises 70 nebo 80 ..
 
 
Datum: 24. května 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc jako 60ccm neni zas tak moc ne?
 
 
Datum: 24. května 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si blazen :-D jak ti to bouchne pod prdeli... :-D
 
 
Datum: 24. května 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
hele kluci, nevíte co muže dělat tohle: rano jsem jezdil a odpoledne už to jenom když jsem to tlačil a přidal plyn šlo od středních do plnejch otáček, furt to kolísalo, vždy se snižili parkrat to vystřelilo z výfuku, a chciplo, pak za chvili znovu tlačím už to vypadá že to chytne na plnej plyn to vydží sotva 5 vteřin a pak to znova vystřeli, ztratí tah a zpomalí se točky do vyšších už nejde, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Mark53      E-mail:      IP: uživatel9944    
čau měl sem podobný problém u jawy dandy a pomohlo mi vyčištění karburátoru a vzduchového filtru...
 
 
Datum: 19. července 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
s tím sem nehejbal rano jsem vyjel a přijel za chvily, odpoledne už to dělalo tuto,
 
 
Datum: 24. května 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Asi velký předstih
 
 
Datum: 24. května 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus nevíte někdo náhodou přesný odstín originální červeno-oranžové barvy, myslím že to je signální (jasná) červeň, která se dávala na 350 typ 639 ? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9485    
červená rally
 
 
Datum: 24. května 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co může být příčinou, že motorka špatně brzdí? Pařez mi brzdil dost blbě, tak jsem vyndal kolo, namontoval úplně nové čelisti, včechno promazal(vnitřek bubnu samozřejmě ne, ten jsem odmastil Arvou) a nic. Jenom to jemně přibržďovalo. Tak jsem zkusil vyměnit i štít, protože jsem měl náhradní, kde byl kolem té "kladky", která rozevírá čelisti, takový pásek, který tu kladku dělá tlustší. Brzdu s novým štítem jsem seřídil na co nejkratší chod, je to mnohem lepší, ale furt žádná sláva, furt to jenom přibržďuje i při pořádném zatlačení patou. Minulej rok jsem ještě házel smyky zadním kolem. Co se mohlo stát? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no hele to ,že to obložení sice vypadá jako nové,neznamená že bude brzdit!! taky jsem se mnohokrát setkal s obložením kde byly ještě 2mm nad nýtama a nebrzdilo..pak jsem tam dal nějaký novější co bylo už sjeté na nýty a brzdilo to ...zkus dát nové a uvidíš...
 
 
Datum: 24. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vydírá se to vzájemným třením, každý buben se časem opotřebuje, i když ne tak rychle jako obložení. Případně se může i zkroutit při větším tepelném zatížení. Po výměně obložení většinou nějaký čas trvá, než si v bubnu sedne a tím pádem to i ze začátku méně brzdí.
 
 
Datum: 24. května 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od čeho může být vydřený? Leda by někdo brzdil nýtama, ale to staré obložení ještě nebylo na nýtech.
 
 
Datum: 24. května 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pokud je vše ostatní v pořádku, bude vydřený buben a brzdové obložení na něj nedosedá celou plochou.
 
 
Datum: 24. května 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obložení fungl nové, nikdy nepoužité. Lanko je vytahané, ale díky té zesílené kladce rozevírání je délkově OK.
 
 
Datum: 24. května 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Špatné lanko,obložení..
 
 
Datum: 24. května 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obložení v háji nejspíš... a vymyl jsi tu arvu pak? :-D
 
 
Datum: 24. května 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,mám dotázek,nevyráběly se náhodou dva druhy předního světla na Jawu 21?Nedávno jsem dostal ještě jednoho pincka a ten má trochu jiné přední světlo.Nemá to klasické kulaté vypouklé,ale je tam o něco větší,taky kulaté,ale víc placatější a vypouklé do vnitř.Drží ho tam 2 šrouby a třetím se šteluje náklon.Jo a má tam dirku na malou žárovku-parkovačku.Mě se to ale nezdá,že by tam takové světlo dávaly.Je to rok 1980.Prosím,poraďte.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: crewer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám doma dvě dvacítky, jedna je z roku 67 a druhá myslim 70 každá ma jiné světlo.jedno kulaté a jedno to placaté z mustanga. takže ano, dávali je tam.
 
 
Datum: 05. června 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9485    
byli to typy co meli pred oznacenim typu dvojku....tj typy 220,221 + samozrejmne mustang 223.....bylo to ke konci výroby a měli to převážne dvacítky
 
 
Datum: 24. května 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
na posledni typy pionyru se montovalo svetlo(parabola, sklo, ramecek) z mustanga..... maska ma jine uchyceni na to svetlo oproti starejm klasickej svetlum z pio......
 
 
Datum: 24. května 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel9263    
čau draku taky jsem měl takovýho pincka dávali to tam,je to světlo co se dávalo na mustanga
 
 
Datum: 24. května 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel4145    
zdar de nějak otevřít motor jawa 350/354 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
jestli nemysli jako otevřít na plný výkon :-D tahle jawa škrcená není vím jenom o 634 tichá verze je škrcená labirintem v sání,,,na jawě radši nic neotevirej na to si kup rejži.
 
 
Datum: 24. května 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dole válec,dole radiaciu páku, dole veko spojky,dole spojku,dole veko zapalovania,dole zapalovanie,dole karburátor,vybrat sroby a rozdelat kartre a je to :-)
 
 
Datum: 24. května 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: Dominik      E-mail:      IP: uživatel9479    
chtěl sem se zeptat mam pitbike ale je to skoro stejne jak fichtl no spis stejne kazove jak mam vyřešit dosti vyklepanou ojnici.poradte pls a muže to byt tim že motor byl dost zahřaty a ja vjel do studene vody v piskovne nebo tim piskem že je nekde v motoru jeste??thx odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9524    
Plnohodnotna crosska z cinskeho pitbika?? si upad ne? 250ka čina jede jak CR80ka Honda ba možna i lepe..
 
 
Datum: 27. května 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5857    
Koupit novou kliku,protoze je levna a nevyplati se to opravovat.boocher:odstranis cinsky vady a mas z toho plnohodnoutnou krosku zadnej smejd to neni
 
 
Datum: 24. května 2010 10:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je pitka stejne kazova jak fechtl tak ad se ted hned propadnu do pekla. Myslim ze kdybys proletel kaluzi tak to odnese válec a píst. ojnice je vyklepaná protože jsou to na čínský šmejd velké tlaky
 
 
Datum: 23. května 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
Čau draci mám babetu typ 207 a karbáč mi nepouští benál do válce ta jestli někdo nevíte čím by to mohlo být? Předem dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: speedy      IP: uživatel8251    
vycistit karbec,seridit,vycistit nadrz,napustit benzin,pustit kohout, a nebo nejlepsi bude kup si karborator dell orto a jeto vyreseny kup novej kohout pust benzin a bude to jezdit samo maucta.
 
 
Datum: 26. května 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jeste by nebylo spatny se zeptat kam si ho nalil :-D
 
 
Datum: 24. května 2010 0:06
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D aha,tak v tom pripade-pustil si vubec benzin?nebo nalil si ho tam vubec? :-D
 
 
Datum: 24. května 2010 0:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajíc: to je marné..bez tak je mu asi tak 12 tak stejně nepochopí co mu tu radíme :-D
 
 
Datum: 23. května 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vycisti vejfuk a dej novou spojku,budes mit sjety korky...taky zkus trochu umejt ty revmaplechy co na ni urcite mas :-) a nezapomen rozsvitit svetla pri startovani,jinak si to nenasaje spravny mnozstvi smesi :-D premejslej nez sem napises,kdyz ti nejde benzin z bodu A do bodu B,je jasny ze mezi temito bodama bude nejaka prekazka...tudiz rozeber karbec,vycisti to a priste premejlej hlavou a ne koulema,nez sem neco napises
 
 
Datum: 23. května 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jo je mi to jasný,má to rozbitý no :-D
 
 
Datum: 23. května 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl: já ti nevim...třeba to má rozbitý :-D
 
 
Datum: 23. května 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čím asi?ucpanej karbec nee? logicky
 
 
Datum: 23. května 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
ahoj seso mněl bych takový dotaz, jestli by se dali sehnat fungl nové kartery na fika dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9485    
na burze se sehnal minimalne jete kartery puvodem z mototechny za směšnou částku
 
 
Datum: 24. května 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
a ty si je sehnal?? zas takovou možnot nemam
 
 
Datum: 24. května 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 100% percent len treba ich hladat na dobrom mieste :-);-) od niakého starého kto opravoval fichtly, ked si stastny a opitas sa v dedinke ze kto stym delal a tak a mozes ich zohnat. ;-)
 
 
Datum: 24. května 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CUS CO TO JE ENERGY INDUCTION MISLIM ZE TO MA YAMAHA RD80 TO PRIDA VYKON MOTORU CUS. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: Franta_fbn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo no..V podstatě malá nádobka mezi karbcem a klapkou.
 
 
Datum: 24. května 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co asi tak znamená YEIS ........Yamaha Energy Induction System ...... jinak pod jiným názvem (ale jedná se o totéž) to můžeš najít jako Boost Bottle. V principu je to paralelní rezonátor.
 
 
Datum: 23. května 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejspíš jenom ňáký označení. Určitě to asi nebude nic tak zásadního jako třeba YPVS, YEIS (Taky Yamaha). Dle mího jenom ňáký "upozornění" na lepší zapalování.
 
 
Datum: 23. května 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snažil jsem se seřídit předstih. Dal jsem píst do HÚ, nastavil kotakty na 0,4mm, pak jsem sjel s pístem o 4mm a snažil jsem se pootočit statorem tak, aby vznikla mezi kladívky mezera na alobal. Není to fichtl. Zapalování jsem otočil co to šlo doprava, abych dosáhl toho doteku, ale doteku jsem nedosáhl. Prostě ten stator neotočím tak moc, abych dosáhl kontaktu. Může být už opotřebované kladívko, konkrétně ten černej "palec"? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8763    
Čus hoši!!!! můj kámoš mi poslal tuto stránku ať jí předám dál http://tk-veteran.wbs.cz/Uvod.html ... Pochopte nedaval bych to tu kdyby to nebyl kámoš že. Omlouvám se pokud to tu nepatří!!! Ať se daří!!! Čao odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ha už to raději zrušil xD
 
 
Datum: 23. května 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
On ti nic nemá co radit!Když si ten tvuj ''kámoš''ten web založil tak sám má vědět co tam má dát.je to web o hovně,k ničemu a akorát moří internet!
 
 
Datum: 23. května 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
On ti nic nemá co radit!Když si ten tvuj ''kámoš''ten web založil tak sám má vědět co tam má dát.je to web o hovně,k ničemu a akorát moří internet!
 
 
Datum: 23. května 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8763    
Pro Hej: Tak mi řekni co by si na té stránce chtěl a ja to Honzoci (tomu kámošovi) vyřidím ať to tam přidá! Omlouvám se!
 
 
Datum: 23. května 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: hej      IP: uživatel9477    
no to si z nás děláš kozy.... až tam něco bude, tak sem ten odkaz dej znova....
 
 
Datum: 23. května 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8763    
Ahoj, já vím no... Mu teď napíšu ať tam dá diskuzi co tam má přidat apod. Je to divné ja vím , ale když mě o to poprosil...
 
 
Datum: 23. května 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Haluch ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vždiť na tý stránce skoro nic není!!!
 
 
Datum: 23. května 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsem si prohlížel válec 150/352, zjistil jsem, že ten schůdek opotřebení je jen asi na 1/4 válce a pod tím je to očouzený po celé ploše pístu, jinak je ten píst docela čistej a válec hladkej. Ten píst byl namontovaný obráceně, teď už jsem to objevil a uvedl do pořádku. Čep jde do ojnice velmi zlehka. Může být nějak hnutá klika či něco takového? Rýhy tam nejsou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli je píst opálený na jednom boku, bude ohnutá ojnice.
 
 
Datum: 24. května 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: Haluch ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus lidi, používáte tady někdo benzín co má 100 oktanů??? Já sem si ho teď párkrát koupil, a myslím si že to jede o maličko lépe. Kupuju si benzín Carrera 100, doporučuji vyzkoušet... Vadí když do pionýra leju tento benzín??? Akorát to trošičku víc máznu, na 2L benzínu dávám 2,5 dvoudeckových panáků M2T... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevadí, ale když bys měl tu hlavu sníženou fakt hodně, tak by si ani nemoh jezdit na nic jinýho... prostě oktanový číslo udává něco jako odolnost proti samozápalu.
 
 
Datum: 24. května 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Ajo, s těma panákama sem se asi splet, ale prostě na 2L dávám 2,5... Jo, a já sníženou hlavu mám, to vadí?
 
 
Datum: 24. května 2010 7:32
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jóó to bych tě chtěl vidět jak vypiješ aspoň 2 dvoudeckový panáky :-D ses trochu seknul v míře, malej panák nemá 2 dl ale 2 cl :-D :-D mícháš to tedy správně, ten benzín ničemu nevadí ale je to úplně zbytečný pokud nemáš sníženou hlavu.
 
 
Datum: 23. května 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdíš na olej nebo na benzín? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 23. května 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Líp ti to stejně nepojede :-) a mazat 1:4 je přehnaný, stačí tak desetkrát míň :-)
 
 
Datum: 23. května 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi budu kupovat od kamaráda motor na fíka a protože se známe, překecám ho, ať ho nechá v rámu a já si ho můžu projet. Poradili byste, co si skontrolovat a co si velmi pečlivě prohlídnout. Je tam třeba nějaký závit, který se rád strhává? Mám testovat maximálku? Jak je možné, že má každý pionýr jiný zvuk? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Haluch ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to má fakt hroznej zvuk, to mu to nějak podfukuje nebo co ne??? Až takhle hroznej zvuk na pincku nemám, ale řve mi to otrošičku míň, než kdyby sem neměl žádný výfuk :-)
 
 
Datum: 23. května 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Haluch ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ten zvuk záleží na výfuku, jaký v tom má tlumič atd... Třeba já, mám na pionýru výfuk který je vytvořený z plechové trubky od visavače. Tlumič tam mám jen takovou trubku v který sou provrtané díry, ten hluk de nejdřív do té trubky, a pak výjde přes ty ďoury ven koncem výfuku. Ale randál mi to dělá hroznej, ale aspoň se mi to nedusí a jede to jak drak...
 
 
Datum: 23. května 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Si tam s sebou vemu kleštičky, spárové měrky, cigaretový papír, novou svíčku a seřídím mu to:-) jestli to pojede blbě, tak mu to nechám. Podíval by ses pls. na youtube a našel nějakýho fíka, kterej má dobrej, seřízenej zvuk. Některý fechtly klepou jako tento a to asi ení moc OK, nevím http://www.youtube.com/watch?v=x11mbJKphpA
 
 
Datum: 23. května 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
skontroluj si hlavně jestli neteče olej, jestli máš možnost to projet tak jestli táhne dobře
 
 
Datum: 23. května 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cus! velké sorrrryyyy za inzerciu ale uz namám rady :-( chcem predat tie zapalovanie DUCATI energia v 100% stave lebo potrebujem peniaze :-( pasuje na CZ 180,je k tomu aj indukcná cievka aj regulator 12V/80W stator/rotor ako má byt,a na urovni vape urcite je! dalej si najdete link. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cena je 100eur to je kolem 2600kc a slo by to poslat bez poroblémov
 
 
Datum: 23. května 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam stejnej dotaz jako Bubák...jakou cenu? a jesti by to šlo poslat do ČR...
 
 
Datum: 23. května 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cena... ? slo by poslat do CR?
 
 
Datum: 23. května 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. května 2010 19:55
 
<  1192  1193  1194  1195  1196  1197  1198  1199  1200  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 18:02:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu