Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec,vím že to sem nepatří,ale prosim vás nemáte někdo nějaký díly na prodej? Na ČZ 175 / 477 ? Konkrétně tacháč a levej kryt kastlíku.A kdyby měl někdo na prodej i platnej TP tak napiště  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 19:28
Jméno: davoid
IP: uživatel9268
 zdravím,v jaká ceně je zhruba ČZ 125?Máte s ní nějaký zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:34
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 mnělo tam byt 476
Datum: 25. května 2010 21:34
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 a jaký typ? 746, nebo 453?a taky zalezi na stavu.
Datum: 25. května 2010 19:37
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zdravim,
chtěl bych se zeptat. Nejsem chemik, ale čistě hypoteticko teoreticky by do fichtla na závodní účely šlo nalejt místo benzínu methanol žejo?  V USA to lijou no Nascarů a některejch závodů taky, možná i v evropskejch závodech.
Nevim ani jestli se prodává v Čechách nějak po barelech 
Napište prosím, zda-li je to možné. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:14
Jméno: mates
IP: uživatel9262
 Já bych to nepokoušel, vyděl sem jak dopadl kámošův píst potom co nitrometan namíchal s vysokooktanovym benzínem. Píst byl na maděru
Datum: 25. května 2010 21:14
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Methanol má nižší výhřevnost než benzín, takže i výkon neupraveného motoru bude nižší. Má ale vysoké oktanové číslo, takže ztrátu výkonu můžeš dohnat zvýšením kompresního poměru-tak asi 15. No a pak je ještě třetí možnost-řízmout to nitromethanem. Namíchat methanol+nitromethan v takovým poměru, aby ses dostal na oktanové číslo +/-90 a upravit bohatost směsi. Pak budeš s výkonem v plusu.
Datum: 25. května 2010 20:08
 Pokiaľ zahreje kotel na pekačú asi tak na 100-120C tak pôjde aj na naftu a to nemusím ani hypoteticky teoreticky rozmýšľať. tímto som chcel povedať že Ano pojde aj na methanol ale myslím že pri fichtlu nebude badatelný rozdiel medzi methanolom a benzínom ale rob jak chceš len nezabudni do methanol naliať aj olej
Datum: 25. května 2010 19:08
 čau draci, vím že je vás tu mnoho a chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo z okresu Nový jičín co taky lítá na pionýru tak jak ja  konečně jezdím ale rád bych se někdy projel dál a nebo i s někým jiným nebo vyměnit zkušenosti  bohužel nikoho neznám
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 18:55
Posl.aktualizace: 25. května 2010 19:06
 mam jednu doma.. za dve kilca ti ji poslu... takovou http://www.scootland.cz/uzbozi/piaggio-klapky/ ... kupoval jsem ji novou ve scootlandu za 500, nevyuzil jsem ji, na jedny hrane trosec zbrousena, samozrejme fukncnosti to nevadi  pak me kdyztak pisni na majl jestli bys neco takoveho chtel
Datum: 25. května 2010 19:06
 na internertu... soudruh google pomůže
Datum: 25. května 2010 18:52
 neviem
Datum: 25. května 2010 18:52
Jméno: viktor009
IP: uživatel9500
 Čau, porřeboval bych pomoct. Dneska jsem si přivezl domů babettu 207(jednorychlostní). Díval jsem se na zapalování a chybí tam jedna cívka. Chtěl jsem se zeptat jak poznám zapalovací cívku od světelné a taky jestli by něčemu vadilo kdyby tam ta světelná nebyla(kromě toho že by to nesvítilo) Moc diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:24
Jméno: viktor009
IP: uživatel9500
 dobre už jsem si to našel na googlu ale moc děkuji za rady
Datum: 25. května 2010 20:24
Jméno: viktor009
IP: uživatel9500
 odkaz je stále stejný
Datum: 25. května 2010 19:54
Jméno: viktor009
IP: uživatel9500
 ještě bych prosil pomoc ohledně zapojení. hodím tam ještě fotku takové černé krabičky s které vede několik drátů a 2 nejsou zapojené.
Datum: 25. května 2010 19:47
Jméno: viktor009
IP: uživatel9500
 OK moc diky. Takže by to mělo jet?
Datum: 25. května 2010 19:45
 Obraz120 je zapaľovacia cievka ostatné sú svetelné takže ti chyba jedna svetelná
Datum: 25. května 2010 19:41
Jméno: viktor009
IP: uživatel9500
Datum: 25. května 2010 19:24
Jméno: viktor009
IP: uživatel9500
 Tak jsem to nafotil a hodil na net. Prosim o radu jestli chybi zapalovací nebo světelná cívka.
Datum: 25. května 2010 19:23
Datum: 25. května 2010 19:03
Jméno: viktor009
IP: uživatel9500
 nechceš to vyfotit a potom by si mi řekl jestli je to zapal. nebo světel. cívka?
Datum: 25. května 2010 18:58
 to že tam nemáš svetelnú nevadí nebudeš mať dostatočný výkon na svetlá ale celkom hore by malá by byť zapaľovacia a tesne za nou v tom hlinikovom držiaku zaliata taka málá čo otvára tyristor
Datum: 25. května 2010 18:49
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty blondýny jsou taky za 89 s DPH?
Datum: 25. května 2010 21:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Ano je to PP 80 aký je predpísany do pionierov
Datum: 25. května 2010 18:47
Jméno: Sniper
IP: uživatel6392
 Ahoj lidi, mam dotaz ohledně Jawy 555, mechanik mi složil z 2 motorů jeden a mě teď nejde seřídit předstih, ať otáčim magnetem na jakoukoli stranu, tak kladívka se otevíraj kdesi v dolní úvrati... Čím to je? Našel jsem tu podobnej dotaz a někdo radil pootočit vačku, jak na to? nikdy jsem to nezkoušel a nechci to nějak poškodit  Dík za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vačka z 21 je jinak pootočená a je trochu kratší..hele zkus dát veliký odtrh třeba 2 mm jestli to půjde nastavit...
Datum: 25. května 2010 21:50
Jméno: Sniper
IP: uživatel6392
 Postul: vážně je to tak? zkoušel jsi to? jinou vačku na porovnání nemam... Přišlo mi taky že by měla bejt asi tak o 180 stupňů jinak...
Ondragamer: Zkusim to tak, dík za radu...
Hlada: a jak se ta vačka mění? je lisovaná nebo jak?
Datum: 25. května 2010 20:11
 no, kdyz ja jsem skousel vacku z 21, tak me to taky házelo komba a nejelo to
Datum: 25. května 2010 20:10
 postul:Jsi si jistý? To nezní jako úplná blbost...
Datum: 25. května 2010 19:25
 máš vačku z 20,21.je otočená o 180stupnů
Datum: 25. května 2010 19:09
 Hele, já to mám tak taky a jezdí to. Vačku asi neootočíš, myslím, že má pevně danou polohu. Prostě to dej do HÚ, nastav vzdálenost kontaktů na 0,4mm, pak sjeď pístem zpátky(POZOR, MUSÍŠ PROTI SMĚRU OTÁČENÍ MOTORU, POKUD JSI NESI JIST, POOTOČ LEHCE SKOČPÁKOU, AŤ VÍŠ)o nějaké ty 3 mm, povol ty 3 šrouby dokola na tom nosníku cívek, otoč celou tou destičkou tak, ať je mezi kladívky mezera 0,05mm(alobal) a utáhni. A o to, že někde v dolní úvrati jsou otevřený kladívka třeba 1,5mm se nestarej, mám to zrovna tak a jezdí to pěkně.
Datum: 25. května 2010 18:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak túto marhu som aj ja mal to bolo tím že som mal zle nalisovanú vačku do magnete bola na krivo si skontroluj či ju máš rovno v ňom lebo ja som už ten svoj rotor nemohol opraviť lebo to bolo celé zohnuté
Datum: 25. května 2010 18:42
 Čao borci můžete mi prosím poradit kde seženu nejlevnější bezkontakt na Jawu 250/559? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 18:54
 yuri: protože mu někdo říkal že to zvýší výkon
Datum: 25. května 2010 18:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Ak nie VAPE tak potom len doma dajaký zbastliť ale prečo tam chceš bez kontakt ??? do 250?? šak tam musíš nastaviť poriadne predstich a trhá asfalt!
Datum: 25. května 2010 18:05
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 čau draci , konečně mi jezdí mustang  )) mám vyměněný píst a kroužky, schválně jsem jen tak zkusil kolik to dá , no šlo to přřes 60 ale pak už ho radši dal netrapil když zajíždím  akorát jediné co mi vrtá hlavou že když držím rychlost tak na půl plynu stále stejně tak jakoby někdy trochu sukne čím by to asi mohlo být ? ale jakmile se rychlost mění tak to nedělá ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak jestli se ti to hýbe tak sundej stator a roznýtuj to důlčikem a bude to držet
Datum: 25. května 2010 21:46
 Taky mi motor škubal při držení konstantní rychlosti...rozebral jsem to snad všechno ale pak jsem zkusil vytahnůt z airboxu ty dva gumové špuntíky a od té doby to jede plynule jak po másle
Datum: 25. května 2010 20:23
Jméno: luky
IP: uživatel6664
Datum: 25. května 2010 18:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tohle mi to taky dělalo..nakonec to bylo tím.že se hýbala ta tyčka na které jsou navlíknutá kladívka a měnilo to odtrh
Datum: 25. května 2010 18:24
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 nwm no možné je vše ale na jizdu to téměř žádný vliv nemá za plynem se to krásně žene ale tak každého potěší když si spraví motorku a funguje tak jak má  a ted sem se díval na svíčku a je krááásně cihlová celáá  a musím říct že taky díky vám se mi podařilo ho zprovoznit  kdyžtak fotky mám v profilu  a taky je dám na sesa-moto. tak mi je ohodnotte
Datum: 25. května 2010 18:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no problem môže byť v zapalku že ti vynechavá iskru ale sviečka je zlá alebo že máš pomaly doteká do karburatora benzín
Datum: 25. května 2010 17:44
 čim větší tryska tim se to mín zacpává ne ? furt se to musi profouknout asi tam zustává ten olej ztuhlej nebo co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:55
 ja nejsem nasranej  jenom vysvetluju
Datum: 25. května 2010 20:55
 ok nebud hned na me nasranej ja za nic nemůžu
Datum: 25. května 2010 20:38
 a jeste dovysvetlim...zasira se ti tryska protoze mas bordel v plovakovce a nadrzi...chtelo by to vycistit..ztuhlej olej....  ten to fakt neni..a cim vetsi trysku tam das,tim vic ti tam de benzinu...a cim vic ti tam de benzinu,tim vic tam musi jit vzduchu aby to poradne jelo...pak zalezi na upraveni valce,protoze kdyz originalni valec prehltis smesi (benzin+vzduch) tak se to udusi a nepojede to!
Datum: 25. května 2010 19:40
 kdyz tak ctu tvoje dotazy,chce se mi brecet...je jasny ze toho moc nevis,ze zacinas,ale NEJDRIV SI SEZEN INFORMACE CO JAK FUNGUJE a az potom res nejaky snizovani hlavy,zvetsovani kubatury a nebo hrabani se v karbecu..jeste pred chvili si tu psal jak funguje 2t motor a pak neco o uprave valce....tak zase brzdi,motorku se nenaucis opravovat online!!
Datum: 25. května 2010 19:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nieje pravda ja o tom ve0ľa neviem ale keď daš do seriveho motora veľku trisku a tak nemusí isť dobre lebo sa bude dusiť
Datum: 25. května 2010 18:09
 co je to karburátor nevite o nakym odkazu abych to pohopil???  nzačínam a na vysvetlování to je asi dlouy
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:03
 díky všim sem si ze to tam je tak sorry  sem to chtel napsat ale predbehls mě 
řekněte mi proč a jak se ucpava tryska je v karburatoru ne?
Datum: 25. května 2010 20:03
 Sezen si knizku Automobilove a motockylove karburatory. o karburatorech je tam toho dost a je to pekne popsany. Jestli chces muzu ti ji nafotit
Datum: 25. května 2010 18:17
 Díky Yuri.
Datum: 25. května 2010 18:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 si tu nový ale ale ešte máš veľa práce pred sebou trochu zaimprovizuj a pozri sa na tom webe do ľava je tam kolonka Karburator a maš tam animáciu a na tom princípe fungujú skoro všetky karburátory
Datum: 25. května 2010 18:12
 ale ja myslel karbec ne 2t motor je to jenom animace
Datum: 25. května 2010 18:04
 thx díky
Datum: 25. května 2010 17:59
Datum: 25. května 2010 17:33
 http://www.animfyzika.wz.cz/prvni_stranka.htm
Datum: 25. května 2010 17:33
 nazdar nevite proc snizenim hlavy se zvedne vykon ? akorat to je mensi obsah
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 14:57
Jméno: frenk
IP: uživatel10810
 snížením hlavy dostaneš větsí tlak a tak větší vykon a rychlost
Datum: 05. prosince 2010 14:57
 ja sem obevil umami přitele tohle supeer kor kdyz nejsou prachy 
http://krysto6.rajce.idnes.cz/Mustos/#album
Datum: 26. května 2010 20:17
 jawa 350 perak,cz 175/450-prestavba na cross,jawa 50 typ 05,jawa 50 typ mustang-trochu na cross ale fakt v prisernym stavu,a pak fichtla prestavenyho na minibika...
Datum: 26. května 2010 16:13
 a co mas za motorky?
Datum: 26. května 2010 16:07
 nz,ve Smečně,ve stredoceskym kraji..na fichtlcupy nejezdim,chtel sem si udelat pionyra na cupy,ale nejak me to preslo a penize vrazim do cz 175 krosky...
Datum: 26. května 2010 16:02
 díky kde bydlíš? jezdíš na fichtl cupy?
Datum: 26. května 2010 16:00
 vymena motoru zabere par minut..sou tam 3 srouby co povolis a vyndas ho ven,shodis retez,das tam jinej motor,nasadis retez utahnes ty srouby a hotovo...pak takovy ty malickosti jako spojkovy a plynovy lanko...ale to mas za minutku..
Datum: 26. května 2010 15:54
 ok mas pravdu nejdriv sprovoznim mustoše a co bude potom to me nemusi zajimatok?
na jak dlouho zabere výměna motoru? cca
Datum: 26. května 2010 15:44
 jo znamena to zadnej vybrus...hele a kdyz je ti 15,je ti stejne jako me,tak by te mohlo napadnout,ze nejdriv by si mel pochopit zakladni veci,jak co funguje a pak se hrabat do ''tuneni'' ?
Datum: 26. května 2010 15:41
 nevim co je nultej vybrus hadam ze zadnej vybrus  ale ma si 49,8ccm myslím
a je mi 15
Datum: 26. května 2010 15:40
 a kolik ma original s nultym vybrusem? a kolik ti je?
Datum: 26. května 2010 15:39
 fichtl ma 50ccm
Datum: 26. května 2010 15:35
 sorry ze spamuju tenhle dotaz,ale prosimte kolik ti je?typuju te tak na 11...teda aspon tvoje myslenkovy pochody me privadej k tomuhle vysledku..
Datum: 26. května 2010 15:33
 a zkus zase napsat ze sem na tebe vyjel....sorry ale tohle uz fakt jinak rict nejde!!!!!!!!
Datum: 26. května 2010 15:32
 pane boze!!s prominutim si seres do huby..reknes ze nechces poucovat ze chces jen poradit,a co delame?snazime se ti vysvetlit jak se veci maji!!tyvole pred chvili si nevedel co je karbec a uz se seres do eletrickyho starteru....neres zadny takovyhle pi*oviny a nejdriv se nauc zakladni veci!!!ja delam fichtly uz docela dlouho a takovyhle veci (elektrickej starter,zvetsovani obsahu a pod.) neresim ani ted!!sorry ale ses blbej a nebo navedenej???!!!sam nevis kolik vlastne ccm ma presne fichtl a resis tohle....ach joooooo....
Datum: 26. května 2010 15:31
 tech 60cmm bylo jen odhadem de na mustoše elektricky starter?? nechci naky poučování na to si najdelte nekoého jinyho chtel sem jenom poradit  xD
Datum: 26. května 2010 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel9504
 Hlavne aby nenasel Reaktor
Datum: 25. května 2010 21:52
 jo a s tim prirovnavanim ze kdyz snizis hlavu ma to vykon jako 60ccm..to je dost nepresny..protoze i 50ccm muze jet lip nez treba 90ccm...zalezi na vyladeni zapalovani,kanalu,pistu,hlave,svicce,karbecu,prumeru difuzeru,......fff je toho hodne...
Datum: 25. května 2010 19:37
 mensi obsah to neni,zalezi to na zdvihu valce,na prumeru valce....ale to neres,nejdriv si zjisti jak vlastne 2t motor funguje (saci kanaly,prefukovy kanaly a vyfukovy) a pak res snizovani hlavy!!!!!!!
Datum: 25. května 2010 19:34
 A reduktor
Datum: 25. května 2010 19:12
 A karburator...
Datum: 25. května 2010 19:05
 kryto6: ty vole to si děláš prdel ne?  tady píšeš jak chceš zvyšovat výkon..obsah 80 atd... a přitom ani nevíš co je hlava a co válec
Datum: 25. května 2010 18:57
 ne není hlava je ta čast kde je svíčka a válec je ta část do které vede karbec a vyfuk
Datum: 25. května 2010 18:04
 ale valec je v hlavě ne ?
Datum: 25. května 2010 18:02
 zvyšování komprese ma taky svoji mez.dříve to začne detonovat,zvyšují se nároky na pevnost klikového mechanismu,chlazení a hlavně na palivo.zvýšení komprese je část zvyšování výkonu.kýžený výsledek přinese celková úprava motoru.kanály,počet,výfuk karburaátor atd atd..nakonec zjistíš že dokud se to nezahřeje tak to nejede,jede to poslední 2 000 otáček a nic to nevydrží..
Datum: 25. května 2010 17:45
 směs nasáváš válcem ne hlavou takže mužeš hlavu snížit.. ale pozor! jestli ji snížíš moc nebude ti motor točit protože budeš mit velkou kompresy..
Datum: 25. května 2010 17:43
 to ti tady nekdo poradi,tomuhle ja nerozumim moc ....
Datum: 25. května 2010 17:27
 ok tak proc se teda ale zvetsuje obsah to staci uriznout hlavu o 5cm a ma to vykon jako 60ccm?
Datum: 25. května 2010 17:24
 protože se zvětší komprese,tím dojde k větším tlakům,a jede to lip
Datum: 25. května 2010 17:14
 Čau draci jaké máte zkušenosti z olejem oregon 2t polosyntetic?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:20
 tak ty oleje sou sroro stejny ale oba sou kvalitní do motorovek takže i když to m2t od parama je jakš takš dobry tak bych to rači dekarbonoval pač tady ten olej už ten karbon rozpouští
Datum: 25. května 2010 20:20
 A musim to dekarbonovat jo ten červenej jsem si koupil.
Datum: 25. května 2010 19:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já měl oregon takovej červenej v dávkovači a taky dobrý
Datum: 25. května 2010 18:27
 Jo a já jsem používal m2t od parama než to tam naleju musim to dekarbonovat mě se moc do toho nechce.
Datum: 25. května 2010 18:25
 zdar jo to super olej já ho liju do čzty i do pincka je to ten zelenej ne? ten nekarbonuje a nekouří prostě good
Datum: 25. května 2010 18:08
 Cau Fichtlaři, nemáte někdo zkušenosti s nějakým vzduchovým filtrem který pasuje na Mustanga ... Dik a prosim jestli tak odkaz na koupení .. DíK ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 6:20
 Jo dik a nějaký takový ten tuningový ?
Datum: 26. května 2010 6:20
 Sportovni
Datum: 25. května 2010 19:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 obyč filtr z 21čky + taková hadice jak od vysavače
Datum: 25. května 2010 18:30
Jméno: 1Vasicek1
IP: uživatel9496
 Zdravím chci se zeptat,jaké číslo má hlavní tryska na karburátoru čz 125/476,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 16:04
Jméno: Dagin
IP: uživatel6050
 čus.. nevíte někdo jakej je rozdíl mezi ložiskem 6202 a 6203? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:15
 Průměr D a d.Kouni se do tehcnický tabulek na rozměry a uvidíš jak se liší.
Datum: 27. května 2010 21:15
 čus jaktože je 550 pomalejší než 555? dyť mají motor stejný nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 16:33
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 a 550 to na tech 60jm/h neutahne jo?
Datum: 25. května 2010 16:33
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 neni na 555 motoru je použit karburátor s průměrem difuzoru 14mm a jsou tam jiné kanaly tak ten motor ma 2,2HP(550-1,5HP) a dosahuje rychlosti az 60Km/h
Datum: 25. května 2010 16:22
 zdarec špatně se mi vrací zpět páčky od brzd nevíte co s tím??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 17:35
 A vyraž ten obdélníček, co rozevírá ty čelisti a všude, kde se něco hýbe a otáčí namazej.
Datum: 25. května 2010 17:35
 Promazat bovdeny...
Datum: 25. května 2010 17:01
 cau draci prosim vas cim to moze byt ze mi na fichtlovi ide vypustit nadrz normalne ale ked zapnem rezervu tak netece dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 17:23
 zdar nmusis to ani vymontovavat staci jak oddelas hadicku z vicka karburatoru tu nasadis na nejakou pumpu nebo ten kompresor zapnes rezervu a profouknes to
Datum: 25. května 2010 17:23
 vymontuj kohot, dej ho do polohy rezervy a naraž ho na kompresor,,, ten ti to profoukne...
Datum: 25. května 2010 17:03
 to bude zacpanej kohout nebo sitko na něm
Datum: 25. května 2010 15:46
|



|