slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1190  1191  1192  1193  1194  1195  1196  1197  1198  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,vím že to sem nepatří,ale prosim vás nemáte někdo nějaký díly na prodej? Na ČZ 175 / 477 ? Konkrétně tacháč a levej kryt kastlíku.A kdyby měl někdo na prodej i platnej TP tak napiště :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: davoid      IP: uživatel9268    
zdravím,v jaká ceně je zhruba ČZ 125?Máte s ní nějaký zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
mnělo tam byt 476
 
 
Datum: 25. května 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
a jaký typ? 746, nebo 453?a taky zalezi na stavu.
 
 
Datum: 25. května 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Zdravim, chtěl bych se zeptat. Nejsem chemik, ale čistě hypoteticko teoreticky by do fichtla na závodní účely šlo nalejt místo benzínu methanol žejo? :-) V USA to lijou no Nascarů a některejch závodů taky, možná i v evropskejch závodech. Nevim ani jestli se prodává v Čechách nějak po barelech :-) Napište prosím, zda-li je to možné. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel9262    
Já bych to nepokoušel, vyděl sem jak dopadl kámošův píst potom co nitrometan namíchal s vysokooktanovym benzínem. Píst byl na maděru
 
 
Datum: 25. května 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Methanol má nižší výhřevnost než benzín, takže i výkon neupraveného motoru bude nižší. Má ale vysoké oktanové číslo, takže ztrátu výkonu můžeš dohnat zvýšením kompresního poměru-tak asi 15. No a pak je ještě třetí možnost-řízmout to nitromethanem. Namíchat methanol+nitromethan v takovým poměru, aby ses dostal na oktanové číslo +/-90 a upravit bohatost směsi. Pak budeš s výkonem v plusu.
 
 
Datum: 25. května 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokiaľ zahreje kotel na pekačú asi tak na 100-120C tak pôjde aj na naftu a to nemusím ani hypoteticky teoreticky rozmýšľať. tímto som chcel povedať že Ano pojde aj na methanol ale myslím že pri fichtlu nebude badatelný rozdiel medzi methanolom a benzínom ale rob jak chceš len nezabudni do methanol naliať aj olej :-D
 
 
Datum: 25. května 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, vím že je vás tu mnoho a chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo z okresu Nový jičín co taky lítá na pionýru tak jak ja :-) konečně jezdím ale rád bych se někdy projel dál a nebo i s někým jiným nebo vyměnit zkušenosti :-) bohužel nikoho neznám :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: stambi      E-mail:      IP: uživatel7807    
ahoj draci kde sezenu klapku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam jednu doma.. za dve kilca ti ji poslu... takovou http://www.scootland.cz/uzbozi/piaggio-klapky/ ... kupoval jsem ji novou ve scootlandu za 500, nevyuzil jsem ji, na jedny hrane trosec zbrousena, samozrejme fukncnosti to nevadi :-) pak me kdyztak pisni na majl jestli bys neco takoveho chtel
 
 
Datum: 25. května 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na internertu... soudruh google pomůže
 
 
Datum: 25. května 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neviem
 
 
Datum: 25. května 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9500    
Čau, porřeboval bych pomoct. Dneska jsem si přivezl domů babettu 207(jednorychlostní). Díval jsem se na zapalování a chybí tam jedna cívka. Chtěl jsem se zeptat jak poznám zapalovací cívku od světelné a taky jestli by něčemu vadilo kdyby tam ta světelná nebyla(kromě toho že by to nesvítilo) Moc diky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9500    
dobre už jsem si to našel na googlu ale moc děkuji za rady:-)
 
 
Datum: 25. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9500    
odkaz je stále stejný
 
 
Datum: 25. května 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9500    
ještě bych prosil pomoc ohledně zapojení. hodím tam ještě fotku takové černé krabičky s které vede několik drátů a 2 nejsou zapojené.
 
 
Datum: 25. května 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9500    
OK moc diky. Takže by to mělo jet?
 
 
Datum: 25. května 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obraz120 je zapaľovacia cievka ostatné sú svetelné takže ti chyba jedna svetelná
 
 
Datum: 25. května 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9500    
 
 
Datum: 25. května 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9500    
Tak jsem to nafotil a hodil na net. Prosim o radu jestli chybi zapalovací nebo světelná cívka.
 
 
Datum: 25. května 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://alesmarek.byl.cz/babetta/zapal.htm tam to máš nakreslené tá žltá cievka na obrázku slúži na otváranie tyristora ide na svorku I a cievka predňou taká čiernobiela je na napájanie tyristora svorka G
 
 
Datum: 25. května 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9500    
nechceš to vyfotit a potom by si mi řekl jestli je to zapal. nebo světel. cívka?
 
 
Datum: 25. května 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to že tam nemáš svetelnú nevadí nebudeš mať dostatočný výkon na svetlá ale celkom hore by malá by byť zapaľovacia a tesne za nou v tom hlinikovom držiaku zaliata taka málá čo otvára tyristor
 
 
Datum: 25. května 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty blondýny jsou taky za 89 s DPH?
 
 
Datum: 25. května 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Ano je to PP 80 aký je predpísany do pionierov
 
 
Datum: 25. května 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Sniper      IP: uživatel6392    
Ahoj lidi, mam dotaz ohledně Jawy 555, mechanik mi složil z 2 motorů jeden a mě teď nejde seřídit předstih, ať otáčim magnetem na jakoukoli stranu, tak kladívka se otevíraj kdesi v dolní úvrati... Čím to je? Našel jsem tu podobnej dotaz a někdo radil pootočit vačku, jak na to? nikdy jsem to nezkoušel a nechci to nějak poškodit :-) Dík za odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vačka z 21 je jinak pootočená a je trochu kratší..hele zkus dát veliký odtrh třeba 2 mm jestli to půjde nastavit...
 
 
Datum: 25. května 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: Sniper      IP: uživatel6392    
Postul: vážně je to tak? zkoušel jsi to? jinou vačku na porovnání nemam... Přišlo mi taky že by měla bejt asi tak o 180 stupňů jinak... Ondragamer: Zkusim to tak, dík za radu... Hlada: a jak se ta vačka mění? je lisovaná nebo jak?
 
 
Datum: 25. května 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, kdyz ja jsem skousel vacku z 21, tak me to taky házelo komba a nejelo to :-)
 
 
Datum: 25. května 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul:Jsi si jistý? To nezní jako úplná blbost...
 
 
Datum: 25. května 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš vačku z 20,21.je otočená o 180stupnů
 
 
Datum: 25. května 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, já to mám tak taky a jezdí to. Vačku asi neootočíš, myslím, že má pevně danou polohu. Prostě to dej do HÚ, nastav vzdálenost kontaktů na 0,4mm, pak sjeď pístem zpátky(POZOR, MUSÍŠ PROTI SMĚRU OTÁČENÍ MOTORU, POKUD JSI NESI JIST, POOTOČ LEHCE SKOČPÁKOU, AŤ VÍŠ)o nějaké ty 3 mm, povol ty 3 šrouby dokola na tom nosníku cívek, otoč celou tou destičkou tak, ať je mezi kladívky mezera 0,05mm(alobal) a utáhni. A o to, že někde v dolní úvrati jsou otevřený kladívka třeba 1,5mm se nestarej, mám to zrovna tak a jezdí to pěkně.
 
 
Datum: 25. května 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak túto marhu som aj ja mal to bolo tím že som mal zle nalisovanú vačku do magnete bola na krivo si skontroluj či ju máš rovno v ňom lebo ja som už ten svoj rotor nemohol opraviť lebo to bolo celé zohnuté
 
 
Datum: 25. května 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: pavel      E-mail:      IP: uživatel9499    
Čao borci můžete mi prosím poradit kde seženu nejlevnější bezkontakt na Jawu 250/559? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
yuri: protože mu někdo říkal že to zvýší výkon :-D
 
 
Datum: 25. května 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Ak nie VAPE tak potom len doma dajaký zbastliť ale prečo tam chceš bez kontakt ??? do 250?? šak tam musíš nastaviť poriadne predstich a trhá asfalt!
 
 
Datum: 25. května 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
čau draci , konečně mi jezdí mustang :-))) mám vyměněný píst a kroužky, schválně jsem jen tak zkusil kolik to dá , no šlo to přřes 60 ale pak už ho radši dal netrapil když zajíždím :-) akorát jediné co mi vrtá hlavou že když držím rychlost tak na půl plynu stále stejně tak jakoby někdy trochu sukne čím by to asi mohlo být ? ale jakmile se rychlost mění tak to nedělá .... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak jestli se ti to hýbe tak sundej stator a roznýtuj to důlčikem a bude to držet
 
 
Datum: 25. května 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mi motor škubal při držení konstantní rychlosti...rozebral jsem to snad všechno ale pak jsem zkusil vytahnůt z airboxu ty dva gumové špuntíky a od té doby to jede plynule jak po másle
 
 
Datum: 25. května 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
:-) to je taky možné taky se mi to trochu hýbe ale jak říkám dokud mi to nebude dělat bordel tak to snad nějak přežiju :-)
 
 
Datum: 25. května 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tohle mi to taky dělalo..nakonec to bylo tím.že se hýbala ta tyčka na které jsou navlíknutá kladívka a měnilo to odtrh
 
 
Datum: 25. května 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
nwm no možné je vše ale na jizdu to téměř žádný vliv nemá za plynem se to krásně žene ale tak každého potěší když si spraví motorku a funguje tak jak má :-) a ted sem se díval na svíčku a je krááásně cihlová celáá :-) a musím říct že taky díky vám se mi podařilo ho zprovoznit :-) kdyžtak fotky mám v profilu :-) a taky je dám na sesa-moto. tak mi je ohodnotte :-)
 
 
Datum: 25. května 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no problem môže byť v zapalku že ti vynechavá iskru ale sviečka je zlá alebo že máš pomaly doteká do karburatora benzín
 
 
Datum: 25. května 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čim větší tryska tim se to mín zacpává ne ? furt se to musi profouknout asi tam zustává ten olej ztuhlej nebo co ? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja nejsem nasranej :-) jenom vysvetluju ;-)
 
 
Datum: 25. května 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok nebud hned na me nasranej ja za nic nemůžu :-)
 
 
Datum: 25. května 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jeste dovysvetlim...zasira se ti tryska protoze mas bordel v plovakovce a nadrzi...chtelo by to vycistit..ztuhlej olej.... :-D ten to fakt neni..a cim vetsi trysku tam das,tim vic ti tam de benzinu...a cim vic ti tam de benzinu,tim vic tam musi jit vzduchu aby to poradne jelo...pak zalezi na upraveni valce,protoze kdyz originalni valec prehltis smesi (benzin+vzduch) tak se to udusi a nepojede to!
 
 
Datum: 25. května 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz tak ctu tvoje dotazy,chce se mi brecet...je jasny ze toho moc nevis,ze zacinas,ale NEJDRIV SI SEZEN INFORMACE CO JAK FUNGUJE a az potom res nejaky snizovani hlavy,zvetsovani kubatury a nebo hrabani se v karbecu..jeste pred chvili si tu psal jak funguje 2t motor a pak neco o uprave valce....tak zase brzdi,motorku se nenaucis opravovat online!!
 
 
Datum: 25. května 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nieje pravda ja o tom ve0ľa neviem ale keď daš do seriveho motora veľku trisku a tak nemusí isť dobre lebo sa bude dusiť
 
 
Datum: 25. května 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to karburátor nevite o nakym odkazu abych to pohopil??? :-) nzačínam a na vysvetlování to je asi dlouy :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky všim sem si ze to tam je tak sorry :-) sem to chtel napsat ale predbehls mě :-) řekněte mi proč a jak se ucpava tryska je v karburatoru ne?
 
 
Datum: 25. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sezen si knizku Automobilove a motockylove karburatory. o karburatorech je tam toho dost a je to pekne popsany. Jestli chces muzu ti ji nafotit
 
 
Datum: 25. května 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky Yuri.
 
 
Datum: 25. května 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
si tu nový ale ale ešte máš veľa práce pred sebou trochu zaimprovizuj a pozri sa na tom webe do ľava je tam kolonka Karburator a maš tam animáciu a na tom princípe fungujú skoro všetky karburátory
 
 
Datum: 25. května 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ja myslel karbec ne 2t motor je to jenom animace :-)
 
 
Datum: 25. května 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
thx díky
 
 
Datum: 25. května 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. května 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.animfyzika.wz.cz/prvni_stranka.htm
 
 
Datum: 25. května 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar nevite proc snizenim hlavy se zvedne vykon ? akorat to je mensi obsah odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: frenk      IP: uživatel10810    
snížením hlavy dostaneš větsí tlak a tak větší vykon a rychlost
 
 
Datum: 05. prosince 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem obevil umami přitele tohle supeer kor kdyz nejsou prachy :-) http://krysto6.rajce.idnes.cz/Mustos/#album
 
 
Datum: 26. května 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 350 perak,cz 175/450-prestavba na cross,jawa 50 typ 05,jawa 50 typ mustang-trochu na cross ale fakt v prisernym stavu,a pak fichtla prestavenyho na minibika...
 
 
Datum: 26. května 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co mas za motorky?
 
 
Datum: 26. května 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nz,ve Smečně,ve stredoceskym kraji..na fichtlcupy nejezdim,chtel sem si udelat pionyra na cupy,ale nejak me to preslo a penize vrazim do cz 175 krosky...
 
 
Datum: 26. května 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky kde bydlíš? jezdíš na fichtl cupy?
 
 
Datum: 26. května 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymena motoru zabere par minut..sou tam 3 srouby co povolis a vyndas ho ven,shodis retez,das tam jinej motor,nasadis retez utahnes ty srouby a hotovo...pak takovy ty malickosti jako spojkovy a plynovy lanko...ale to mas za minutku..
 
 
Datum: 26. května 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok mas pravdu nejdriv sprovoznim mustoše a co bude potom to me nemusi zajimatok? na jak dlouho zabere výměna motoru? cca
 
 
Datum: 26. května 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo znamena to zadnej vybrus...hele a kdyz je ti 15,je ti stejne jako me,tak by te mohlo napadnout,ze nejdriv by si mel pochopit zakladni veci,jak co funguje a pak se hrabat do ''tuneni'' ?
 
 
Datum: 26. května 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim co je nultej vybrus hadam ze zadnej vybrus :-( ale ma si 49,8ccm myslím a je mi 15
 
 
Datum: 26. května 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik ma original s nultym vybrusem? a kolik ti je?
 
 
Datum: 26. května 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl ma 50ccm :-)
 
 
Datum: 26. května 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry ze spamuju tenhle dotaz,ale prosimte kolik ti je?typuju te tak na 11...teda aspon tvoje myslenkovy pochody me privadej k tomuhle vysledku..
 
 
Datum: 26. května 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zkus zase napsat ze sem na tebe vyjel....sorry ale tohle uz fakt jinak rict nejde!!!!!!!!
 
 
Datum: 26. května 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pane boze!!s prominutim si seres do huby..reknes ze nechces poucovat ze chces jen poradit,a co delame?snazime se ti vysvetlit jak se veci maji!!tyvole pred chvili si nevedel co je karbec a uz se seres do eletrickyho starteru....neres zadny takovyhle pi*oviny a nejdriv se nauc zakladni veci!!!ja delam fichtly uz docela dlouho a takovyhle veci (elektrickej starter,zvetsovani obsahu a pod.) neresim ani ted!!sorry ale ses blbej a nebo navedenej???!!!sam nevis kolik vlastne ccm ma presne fichtl a resis tohle....ach joooooo....
 
 
Datum: 26. května 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tech 60cmm bylo jen odhadem de na mustoše elektricky starter?? nechci naky poučování na to si najdelte nekoého jinyho chtel sem jenom poradit :-( xD
 
 
Datum: 26. května 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9504    
Hlavne aby nenasel Reaktor
 
 
Datum: 25. května 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a s tim prirovnavanim ze kdyz snizis hlavu ma to vykon jako 60ccm..to je dost nepresny..protoze i 50ccm muze jet lip nez treba 90ccm...zalezi na vyladeni zapalovani,kanalu,pistu,hlave,svicce,karbecu,prumeru difuzeru,......fff je toho hodne...
 
 
Datum: 25. května 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mensi obsah to neni,zalezi to na zdvihu valce,na prumeru valce....ale to neres,nejdriv si zjisti jak vlastne 2t motor funguje (saci kanaly,prefukovy kanaly a vyfukovy) a pak res snizovani hlavy!!!!!!!
 
 
Datum: 25. května 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A reduktor
 
 
Datum: 25. května 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A karburator...
 
 
Datum: 25. května 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kryto6: ty vole to si děláš prdel ne? :-D tady píšeš jak chceš zvyšovat výkon..obsah 80 atd... a přitom ani nevíš co je hlava a co válec :-D
 
 
Datum: 25. května 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: peachcz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne není hlava je ta čast kde je svíčka a válec je ta část do které vede karbec a vyfuk
 
 
Datum: 25. května 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale valec je v hlavě ne ?
 
 
Datum: 25. května 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zvyšování komprese ma taky svoji mez.dříve to začne detonovat,zvyšují se nároky na pevnost klikového mechanismu,chlazení a hlavně na palivo.zvýšení komprese je část zvyšování výkonu.kýžený výsledek přinese celková úprava motoru.kanály,počet,výfuk karburaátor atd atd..nakonec zjistíš že dokud se to nezahřeje tak to nejede,jede to poslední 2 000 otáček a nic to nevydrží..
 
 
Datum: 25. května 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: dagin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
směs nasáváš válcem ne hlavou takže mužeš hlavu snížit.. ale pozor! jestli ji snížíš moc nebude ti motor točit protože budeš mit velkou kompresy..
 
 
Datum: 25. května 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ti tady nekdo poradi,tomuhle ja nerozumim moc .... :-D
 
 
Datum: 25. května 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok tak proc se teda ale zvetsuje obsah to staci uriznout hlavu o 5cm a ma to vykon jako 60ccm? :-)
 
 
Datum: 25. května 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože se zvětší komprese,tím dojde k větším tlakům,a jede to lip
 
 
Datum: 25. května 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jaké máte zkušenosti z olejem oregon 2t polosyntetic? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak ty oleje sou sroro stejny ale oba sou kvalitní do motorovek takže i když to m2t od parama je jakš takš dobry tak bych to rači dekarbonoval pač tady ten olej už ten karbon rozpouští
 
 
Datum: 25. května 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A musim to dekarbonovat jo ten červenej jsem si koupil.
 
 
Datum: 25. května 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já měl oregon takovej červenej v dávkovači a taky dobrý
 
 
Datum: 25. května 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a já jsem používal m2t od parama než to tam naleju musim to dekarbonovat mě se moc do toho nechce.
 
 
Datum: 25. května 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar jo to super olej já ho liju do čzty i do pincka je to ten zelenej ne? ten nekarbonuje a nekouří prostě good
 
 
Datum: 25. května 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau Fichtlaři, nemáte někdo zkušenosti s nějakým vzduchovým filtrem který pasuje na Mustanga ... Dik a prosim jestli tak odkaz na koupení .. DíK ... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 6:20
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo dik a nějaký takový ten tuningový ?
 
 
Datum: 26. května 2010 6:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sportovni
 
 
Datum: 25. května 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
obyč filtr z 21čky + taková hadice jak od vysavače
 
 
Datum: 25. května 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: 1Vasicek1      IP: uživatel9496    
Zdravím chci se zeptat,jaké číslo má hlavní tryska na karburátoru čz 125/476,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: Dagin      IP: uživatel6050    
čus.. nevíte někdo jakej je rozdíl mezi ložiskem 6202 a 6203? dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Průměr D a d.Kouni se do tehcnický tabulek na rozměry a uvidíš jak se liší.
 
 
Datum: 27. května 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus jaktože je 550 pomalejší než 555? dyť mají motor stejný nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
a 550 to na tech 60jm/h neutahne jo?
 
 
Datum: 25. května 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
neni na 555 motoru je použit karburátor s průměrem difuzoru 14mm a jsou tam jiné kanaly tak ten motor ma 2,2HP(550-1,5HP) a dosahuje rychlosti az 60Km/h
 
 
Datum: 25. května 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec špatně se mi vrací zpět páčky od brzd nevíte co s tím?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A vyraž ten obdélníček, co rozevírá ty čelisti a všude, kde se něco hýbe a otáčí namazej.
 
 
Datum: 25. května 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Promazat bovdeny...
 
 
Datum: 25. května 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: hruska05      E-mail:      IP: uživatel6325    
cau draci prosim vas cim to moze byt ze mi na fichtlovi ide vypustit nadrz normalne ale ked zapnem rezervu tak netece dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nmusis to ani vymontovavat staci jak oddelas hadicku z vicka karburatoru tu nasadis na nejakou pumpu nebo ten kompresor zapnes rezervu a profouknes to
 
 
Datum: 25. května 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymontuj kohot, dej ho do polohy rezervy a naraž ho na kompresor,,, ten ti to profoukne...
 
 
Datum: 25. května 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: peachcz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude zacpanej kohout nebo sitko na něm
 
 
Datum: 25. května 2010 15:46
 
<  1190  1191  1192  1193  1194  1195  1196  1197  1198  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 17:59:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu