Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 26. května 2010 21:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tohle misku jsem měl na 20 z roku 1980
Datum: 26. května 2010 21:16
 jo tak díky- prave ja mam ty packy - tak ze to mam komplet aspon
Datum: 26. května 2010 12:06
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel9510
 Co vím, tak tato miska byla až u novějších pionýrů, předtím byly jen ty packy na rámu
Datum: 26. května 2010 12:04
Jméno: Vašek
IP: uživatel9509
 Ahoj, mám problém s Jawou Robby 50, problém spočívá v tom, že při dosažení určitých otáček začne klepat a nechce jít dál do výkonu. Měl jsem jí v servisu a taky na nic nepřišli, dali jí na motorovou brzdu a graf ukázal, že má v porovnání s jiným Robbym o kůň méně a jde vytočit asi na 5500 otáček, pak je tam jakoby omezovač a výkon padá. Nevíte čím by to mohlo být?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 14:49
Jméno: Vašek
IP: uživatel7034
 Nevěděli co s tím (ofic servis Jawa)  já se na ně nezlobim ale chtěl bych to zkusit nějak vyřešit
Datum: 26. května 2010 14:49
 A nic ti neřekli co stim?
Datum: 26. května 2010 14:41
 dobrý den.prosím vás potřeboval bych poradit jak mám na mustangovi vyměnit pístní kroužky?prosím nějak podrobněji (dělám to poprvé) , je to můj první fichtl a chci si ho spravovat ůplně sám.díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 16:44
 jo to vím.mám dole hlavu s válcem.vytáhl jsem i píst.musím ještě koupit pístní kroužky.radili mi to tak tady že sebou mám vzít píst nebo válec at mi dá přesný kroužek.ptám se abych pak veděl co s tím..a to mám potom nasadit ty kroužky na píst,nasadit píst nasunout válec a pak hlavu...?je to tak?a prosím vás vadí když mám na tom pístu zepředu 3 asi 0,5mm rýhy?
Datum: 26. května 2010 16:44
Jméno: David
IP: uživatel2156
 A víš že nejdřív musíš sundat celej válec??Potom sundáš staré pístní kroužky a ty nové tam dáš a najdeš si na pístu takovej zámeček(zarážka) ve který ten pístní kroužek zmáčkneš a pomalu ho tam zasuneš (do válce)
Datum: 26. května 2010 12:44
Jméno: Karel
IP: uživatel9506
 Zdar,\r\n\r\ntak nějak finišuju stavbu s11 a objevily se mi problémy:\r\n\r\n1/ při točení šlapkama zpět nejde zadní brzda, v čem je chyba?\r\n2/ když namontuju lanko na přední brzdu tak při zatáhnutí mi šroub / ten konec/ lanka zachytává o držák bowdenu. Napadá mě slabý obložení...\r\n3/ ještě nevím jak odladit lanko od řazení. Do páčky je mi to jasný, ale druhej konec není pevně danej. Abych tam měl dobře délku na rychlosti 1 N 2\r\n\r\nJsou to spíš takový prkotiny, ale určitě někdo bude vědět. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 11:03
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 čau koukni se jestli máš dobře na sazenej to očko na táhlo zadní brzdy v tom tisícihranu,lanko na řazení musí mít uprostřed bovdenu štelovací šroub jinak to nedáš do kupy,máš tam správný lanko?ta přední brzda to je slabý obložení tak tu matku na konci bovdenu vypodlož nějakou trubičkou,nebo jedině nový obložení.at se ti daří.
Datum: 26. května 2010 11:03
Jméno: timomas
IP: uživatel9499
 Caom draci da se nekde koupit rotor zapalovani na 250 /559 dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 23:35
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Můžeš si ho i objednat, třeba motomaxsro.cz nebo moto-ustinl.cz.
Datum: 26. května 2010 23:35
 ZDRAVIM NEVIETE NIEKTO ČI JE POTREBNE ČISLO NA RAMU FICHTLA(MYSLIM VYRAZENE NA RAME) ? LEBO NA SLOVENSKU UZ CHYTAME PANIKU ZE VRAJ OD 2010 ZACAL PLATIT ZAKON KTORY O TOM HOVORI
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 18:39
Datum: 26. května 2010 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel9512
 pokud by byl opravdu problem,tak si vyber nejake vhodne misto na rámu,obruš ho smirkem na kov,potři kyselinou aby to vyrezlo a tejden potirej stetcem s vodou...az hezky vyrezne,pujdes na STK,reknes ze tam bylo cislo ramu,naposledy na technické to technik obrousil smirkem,protoze bylo necitelne a ono to vlhkem vyrezlo za ty roky.....a oni ti vyrazi kus vedle toho jiné (úřední) číslo,ktere bude nasledne zapsano do TP takto- VIN obnoveno náhradní technologií (+ kde je nový VIN umístěn)....je to totální pakárna a sam bych se do toho nepouštěl,ale od známého vím,že to tak jde.....delal nám tak vymenu kasle u 105 skodovky aniz by se delala prestavba.......ale na te STK mel známeho.....no....
Datum: 26. května 2010 14:57
 šak i ja si myslím že je ta FAKE lebo číslo rámu je vlastne číslo na štítku
Datum: 25. května 2010 22:05
 blbost....toho technika bych udal, protože se nevyzná a nemá tam co dělat.
Datum: 25. května 2010 22:01
 ja si to tiež myslím ale jenco mi to hovoril ale myslím že voči fichtlom by mohli mať úctu  ale teraz vážne že nejaký jeho kamarat šiel z fichtlom na STK a neprešiel lebo nemal číslo na ráme ta fakt neviem no
Datum: 25. května 2010 21:54
 určitě to neplatí pro stroj vyrobený před 30ti lety
Datum: 25. května 2010 21:51
Jméno: Mulis
IP: uživatel9503
 Zdar, mám dotaz ohledně Jawy 350/634. měl jsem tam hozenou jedničku a spadla mi na řadičku, od té doby, blbě řadí, páka zůstává bud nahoře nebo dole, nevrací se do středu, jak kdy. Poradíte kde hledat chybu? Ohnuté řadící vidličky? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 23:58
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Budeš muset sundat spojku, vyndat segment a potom se už k tomu dostaneš. Až to budeš dělat, tak vytáhni hřídel řazení a zkontroluj také, jestli není prasklá některá pružinka v kulise a jestli jsou řádně dotaženy a zajištěny 4 šroubky, kterými je kulisa přišroubováná k bloku. Jestli s tím nemáš zkušenosti, tak si třeba sežen někoho, kdo je v těchto opravách zběhlý, není to sice nic složitého, ale určité zkušenosti jsou nezbytné.
Datum: 26. května 2010 23:58
 http://img64.imageshack.us/img64/4134/38955107.jpg
Datum: 26. května 2010 15:41
Datum: 26. května 2010 15:40
 zkusím, ale jak to vyzkoušet, vždyt mě pak vypadne startovací segment a pružina, když to nebude v poloze na nakopnutí...měl jsem to rozdělaný zatím jednou. jinak díky
Datum: 26. května 2010 11:39
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vidličky ohnuté nebudou, spíš je poškozen hřídel řazení, sundej levé víko a zkus jestli ho pružinky v kulise správně vrací do středu, pokud ne, může být ohnutý.
Datum: 25. května 2010 23:28
 ČAU SESO- POTŘEBUJU SE ZEPTAT - koukal jsem na kramek- a nemas tady takovy ty filcovy prachovky do kol na jawu 250 kejvu- (myslim ze mas jen na panelu )- tak jestli treba nebudou, a pak jsem koukal na poklice pkol na kejvu - zadni je asi dobra ale predni- ty mas vyfocenou -ze tam ma tri diry pro sroub http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1292.html - ale ja mam kejvu - rok 1961 a ma poklici pobouchanou- ale buben ma bez tisicihranu a bez zavitu- tak jestli by byla bez tech der, a pak pouzdra predni vydlice- mas tam dve- ale na vydlich jsou tri bronzovy a kazdy je jiny-tak ja nvm jak to koupit a co je k cemu- a z jakyho materialu jsou- a musej se nejako upravovat????? díky za odpovedi - pomalu chystam vetsi objednavku- tak jeste schanim nejaky info
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:32
 čus lidi,chci se zeptat kde bych mohl sehnat ten šroubek do víčka na šoupátko u karburátoru jawa 21,zde v krámku jsem ho nenašel a pokud jsem ho přehlédl tak mi odpovězte,popř. jestli nevíte jakej je tam závit,možná by se to dalo alespoň provizorně vyrobit.díky moc,pište
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 10:38
 jo jašně to je ono díky moc
Datum: 26. května 2010 10:38
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
Datum: 26. května 2010 7:19
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Caw draci potřebuju poradit nebo odkaz jak udělat rychlou dvojku u mustanga potřebuju to na závody předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:31
 Bobeš  roc 1,2?Ja s primarnim 9.z koleckem jedu po 10 metrech za 3...
Datum: 25. května 2010 21:31
Jméno: Bobeš
IP: uživatel8934
 přehoď ty převody... je to perfektní ( vlastní zkušenost ) a neutrácíš ... na závody se jede stejně jen: 1,2
Datum: 25. května 2010 21:29
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 jo dik a je to dobrý na závody?? Nebo ne???Jsem začátečník.Dík za radu
Datum: 25. května 2010 21:25
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 jestli to chceš na závody tak to ani nerob ja som to mal prehodené a stálo to za prd 1,2 v pohode ale trojku do kopca vubec a na rovinke ledva ledva kúp si radšej 9zubové primárne kolečko ale pojedeš pomali ale silu to má za dvoch pinčlú
Datum: 25. května 2010 21:25
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 no tak jestli myslíš tu zkrácenou dvojku kde není mezi 1 a 2 skoro žádná mezera tak stačí jen přehodit 18z a 20z kolečko....ale pozor! na tu dvojku to pojede max 40 a ta trojka se bude strašně blbě chytat
Datum: 25. května 2010 21:19
 Prohodis kolecka na hlavni hrideli jak je 20 zub a na predlohovy 18 tak naopak
Datum: 25. května 2010 21:18
 zdar draci mam dotaz jak nejlepe zajet vibrus ale aby byl uplně suprovej jestli tam lit plnou sinteniku nebo ne jakej olej jakej benzin kolik otacček atd.. prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 17:20
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 no jo prosimte  prej benzin s certifikaci api tc  ,dobry uz vime ze to vis  ,jo staci nevytacet prvnich 50 a ne 500  po 50 km pomalu prikladej
Datum: 26. května 2010 17:20
 Benzin s API TC certifikaci,prvnich 50 km nevytacet(zalezi na tobe ja nevytacel prvnich 500 km  ),posunout jehlu nahoru,benzin zalezi na tobe ale kvuli dostupnosti spis natural
Datum: 25. května 2010 21:21
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel7114
 cus draci, nekdo mi tu nedavno doporucoval do prevodovky na jawu 20 olej PP80, kde ho seženu? u benzínky sem sehnal Mogul SAE 80 nebo nějak tak, je tam možné dát tenhle, někdo mi tvrdil že jde o to číslo hlavně  dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 11:17
 Mogul SAE 80 je PP80 takže je dobrej
Datum: 26. května 2010 11:17
Jméno: mates
IP: uživatel9262
 Potřebuju radu, vadí hodně drobný povlak rezu na stěně válce. Asi to budu muset dát na výbrus co? Doufám, že ne. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 12:46
Jméno: mates
IP: uživatel9530
 hadr s benzinem na to nestačí
Datum: 28. května 2010 12:46
 Smirklem s jemnosti 1600 bo min 2000 by to urcite nic neporejpalo
Datum: 26. května 2010 16:56
Jméno: Fogi
IP: uživatel9513
 ty si dobry  Smirkem jezdit po válci  Když tam udelas rýhy,tak myslis že to nevadi? Jinak tu rez ocisti hadrem namocenym v benzinu pak tu vložku potri olejem nasad a jed..
Datum: 26. května 2010 15:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele normálně to pořádně odrbej smirkem...tomu válci to vůbec nevadí...odrbej všechen rez a potom až pojedeš tak to trochu víc namaž aby se to jakoby zaběhlo a dobrý...
Datum: 25. května 2010 21:28
Jméno: mates
IP: uživatel9262
 tak to je fajn ho tam namontuju a uvidim, to se mi ulevilo
Datum: 25. května 2010 21:11
 Opravdu jemnej nevadi,ja ho tam mel,ani sem to nemusel startovat jen protocit motora smetlo ho to vetsinu
Datum: 25. května 2010 21:05
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 zakolik se prodava ČZ 250/455 v zachovalym stavu kompletni a plne funkcni?? bez papiru
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 15:55
Jméno: CHoséé
IP: uživatel5567
 3-4 tisice
Datum: 26. května 2010 15:55
 čau hele mam mustoše nová SPZ (celá se blejská)  je to napsany na mamu nema řidičak papiri mam co když me čapnou čerti? co mi můžou?zastavujou vás čerti? často? jako třeba stary auta škodovky atd. zastavujou dost. asi aby si neco vydělali
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 21:25
Jméno: vikibrno
IP: uživatel6059
 Pokud máš platný ŘP na danou motorku, motorka má platný STK a zaplacený povinný ručení je to všechno OK. Majitel motorového vozidla nesmí svěřit vozidlo nikomu kdo nemá ŘP na vozidlo které mu půjčuje, zároveň musí znát totožnost osoby které vozidlo svěřil. PS co vás v té autoškole učej ?
Datum: 30. května 2010 21:25
 je to tak. Když Tě chytnou poprvé, je to "jen" přestupek. Ve zkratce - pokuta 25 - 50.000, automatický zákaz řízení. No a když Tě chytnou v zákazu řízení, je to už trestný čin.. A pak záleží jen a jen na tobě, jestli ti stojí za to, aby tě neustále chytali na TČ (zákaz řízení plus pokuta na trestném činu samozřejmě přibyde..) až do té doby, kdy toho budeš mít tolik, že Tě zavřou.. Nu, vyber si.. Je to jen na tobě..
Datum: 25. května 2010 23:44
 to si děláš prdel ne? OMG kolik ti je??? no za to že jedeš bez řidičák je pokuta až 50 000 a odložení řidičsckého průkazu....takž emůžeš dostat pěkný flastr a až si budeš chtít udělat papíry tak ti je nedají.
Datum: 25. května 2010 22:56
 ale ja nemam řidičák
mam papíry a sou napsany na mámu
 kolik to je tak pokuta ? jestli vubec naka
Datum: 25. května 2010 21:38
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 kdyz mas papiry tak ti nic nemuzou udelat, tyhle stroje stavej hlavne kdyz to desne ramusi a vypadaj jako kdyby nemeli technickou otriskana barva nebo tak
Datum: 25. května 2010 20:43
 čau je nekdo z jižních čech-Trocnov,strážkovice,buková,české budějovice? kdo by jezdil na fichtlu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:28
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 muzou nak poznat policajti ČZ 175/450 od ČZ 250/455 ??? kdyz stitek bude stejnej SPZ prehodim a cislo motoru?? asi vyrazit jiny nadruhy strane nebo tak neeco stim provist to puvodni bych musel nak zamaskovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 14:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 těm policajtum je to ale hlavně u prdele co v tom máš když seději čísla... pak když se něco stane, tak muže bejt prušvih, ale jinak bych se toho rozhodně nebál...
Datum: 03. června 2010 14:34
 tomas přesně ale ikdyž  vobčas je dost retardovaná
Datum: 26. května 2010 15:29
 Je to tak jak to řiká Fermez a Lada.. ale nesmíš zavinit dopravní nehodu- potom se přeměřuje osbsah..neba tak nějak to je...
Datum: 26. května 2010 11:13
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 lada taky si myslim ja sam to napohled nepoznam pozal bych to jen podle cisla motoru tam je napsanej typ jestli se nepletu jinak to snad poznat nejde, malo kdo to pozna ne?? policajt asi zadnej hlavne malo kdy zastavej a cisla ani nekontrolujou jen SPZ.
Datum: 25. května 2010 20:46
Jméno: lada
IP: uživatel8798
 nijak,jestli budou čísla souhlasit a zrovna policaj tomu nebude moc rozumnět tak nemá šanci po rozpoznat,sám mam tu 250 a 99% lidí si myslí že je to 175 tak bych to nehrotil
Datum: 25. května 2010 20:37
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 proc?? napohled je uplne stejny
Datum: 25. května 2010 20:23
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 podle mě místní policie ještě není tak retardovaná aby nedokázala poznat motor z jawy250 od jawy 175
Datum: 25. května 2010 20:16
 byla by dobrá duše, která by pořídila detailní foto pravé stupačky jawa mustang? Já tam mám navařenou jakousi pochybnou závitovou tyčovinu s bání na konci a při SKT působí divně, když ta guma prohýbá, protože ta tyč je krátká.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 23:27
 čau hele zrovna dneska sem dělal stupačky na Mustaga správně tam má bejt našroubovanej tento zmetek http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_175.html. Ale já sem koupil normální šrouby, uříz jim hlavy a navlík gumu. A když sou šrouby dost dlouhé tak to podle mě vyjde na stejno.
Datum: 25. května 2010 23:27
 Čau draci používal jsem olej m2t od parama a včera jsem si koupil oregon 2t polosyntetic musim motor dekarbonovat mě se do toho moc nechce.prosim odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:51
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vym ze se to nesmi michat ale nektery blbci to bohuzel delaj. Ja presel s M2T na castrol 2T a nezadrel sem ani jsem valec neposkodil asi tenhle olej karbon nerozpousti. Pak jsem nalil polskou polosybtetyku a asi se mi to pridiralo vykon snad stejnej, ale hrala se prevodovka nevim proc tak asi to bylo tim
Datum: 25. května 2010 20:51
 fermez: tak to je pěkná blbost míchat kvalitní olej s horším olejem když jezdíš např na to m2t a chceš tam dat lepší tak to 100%ně děkarbonuj tak aby to bylo čisty protože ten lepší olej rozpustí karbon po tom horším oleji a ten krabon ti vydře válec, a ty když tam chceš lejt ten oregon tak to dekarbonuj
Datum: 25. května 2010 20:25
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ani snad nemusis taky jsem takhle presel akorat jsem mel novy krouzky s pistem a v pohode. Plno lidi to i micha a nezadreli takze nemusis, ryziko je minimalni.
Datum: 25. května 2010 20:06
 zdr- hele zas ten muj mustang- takze zakladni info -original bez prekopavek, motor v cajku, ted novy vzduchovy filtr, starty docela dobry- jak studeny tak teply, sviska stara palka 7, jehla 2.zarez zezhora - ale do pulky plynu jde za tum plynem pekne - ale pak musim pridavat pomalu plyn aby se rozjel, kdyz akceleruju z kopce tak jde pekne za plynem-pac nemusim pridavat tolik plynu, ale jakmile hodim treba za 3 do hodne mirnyho kopecka a dam mu plnej- tak zacne skubat a uplne drzdit motorem jak kdyby ta smes pordne nehorela- takze ubrat plyn a pomalu pridavat- coz je na picu v kopci zj- ale kdyz se dostane do otacek tak jede kopec nekopec v pohode tech 60 km/h na 12 z sekundar a nahne pekne, proste ze kdyz je po otackama a dam mu treba jen 3/4 plynu dusi se jak krava- ale jakmile je v otackach jede jak blazen- v cem je problem - predstih????
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:44
Jméno: Mates
IP: uživatel9501
 Předstih bych zkontroloval, ale tohle vypadá na problém karburátoru. Samozřejmě že na pohled bude vypadat dobře, ale musíš si uvědomit, že nějakých více nž 30 let které má za sebou, má nárok na nějaké "nemoci". Zkusil bych pořádné vyčištění, hodně mi pomáhalo vyvaření v octové vodě, alespoň 10 minut. Nemusí to pomoci, ale za zkoušku to stojí.
Datum: 25. května 2010 20:44
 najed na http://www.sesa-moto.cz najed si na prirucky a najdi si tvuj stroj,tam ti pak vyjede prirucka k tomu stroji a tam mas vsechno popsany,jakej predstih ma bejt a i jak ho nastavit..ale pro jistotu si naznac na zapalku jak to mas ted..
Datum: 25. května 2010 20:03
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tak onno to je normalni kdyz das rychle plnej tak se uchcava nezapomen ze je to slabej motor to se nerozjede ja mam taky v cajku pio. a kdyz dam plnej tak nevynechava ale nerozjede se musim pomalu pridavat a rozjede se nadherne. Nevim co by to mohlo byt mozna nedotejka poradne benal nebo mas spatnej prectih
Datum: 25. května 2010 20:01
 hladina v plovakovce je cajk, svicka to nedela kurvy- menium brysky a palky- na palky to jede lip se mi zda, ale svicka je cihlova- to jsem zapomel napsat- a kdyz to treeba drzim pul kilaku na plnej- a je to rozjety teda v tockach- tak je krasne cihlova- a co bych mel udelat s tim predstihem????
Datum: 25. května 2010 19:50
 1.bohata smes(dej niz jehlu) 2.predstih(zkus si s nim pohrat) 3.svicka (zkus dat jinou) 4.spatnej privod benzinu(zkontroluj hladinu v plovakovce a vycisti hadicku)
Datum: 25. května 2010 19:43
|



|