slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1188  1189  1190  1191  1192  1193  1194  1195  1196  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
zdarec jaký máte zkušenosti s palivy?? třeba gazolin nebo ředidlo nebo tak něco.. zkoušeli jste jezdit na něco jinačího, než je benál?? jak to jelo??:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele sooryyy mabode fakt se Vám všem omlouvám mě sem vlezl bratránek a udělal tu trochu bordel no.. hajzl jeden už má zákaz mi chodit na pc fakt se ti omlouvám jak vidím co tady napsal chytrolínek
 
 
Datum: 27. května 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Hele bukvatýre..děláš chytrýho jak kdyby ti to tu patřilo..největší píčoviny na tomhle webu jsou:M2T,Míchání sraček místo benzínu(dokonce už tu byl nápad že by jezdil na SAVO)A dotaz mam fichtla a nejede:-)Takže si jdi kekzi vyhonit před zrcadlo a ža se sklidníš tak přid:-)
 
 
Datum: 27. května 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:1 Benzín s naftou se nechá, po mírnym přivření vzduchu to jezdilo i líp mi přišlo. Ale zastudena člověk končí, musí tam bejt víc benzínu na chytnutí zastudena, a když už tam bylo moc nafty, tak to začínalo stát taky zaprd. Jo, a kouří a smrdí to jak debil, takže libovka :-D
 
 
Datum: 27. května 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
aha pan chytrej se ozval prosím tě tebe se neptám, ptám se tych, co něco takového zkoušejí, je tady 100 horších dotazů, tento dotaz je náhodou normální tak když nevíš tak se nevyjadřuj jo laskavě ptám se jiných lidí ne tebe..
 
 
Datum: 27. května 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle je pokec-rady a tak ale ne takovyhle debility co si di resit nekam jinam
 
 
Datum: 27. května 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
mabode: hele vysmahni z této stránky o pokecu toto není nic pro tebe, protože já sem se jen slušně zeptal na názor ostatních lidí tak tady nepičuj ty debile! kdybych se ptal na co mám jezdit tak tady klíďo pindej ale toto není odpověď na mé uvedené téma tak ahoj!jediná pičovina co tu je tak je tvoje odpověď...
 
 
Datum: 27. května 2010 7:02
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Nejlepší je klasickej benzín,kvuli oktanum,protože ostatní látky špatně bouchají,díky tomu oktanu.
 
 
Datum: 26. května 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Zkus ''jezdit'' na mozek a nevymejšlej píčoviny:-)
 
 
Datum: 26. května 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já za starých časů když sme neměl po ruce benzín tak sem udělal mix a jelo to ještě líp a ani to nehulilo dal sem tam ředidlo,technicke benzín,natural a ještě něco na čisštění jako benzín mno.Jinač sem jezdil i chvíli na ředidlo....:-D:a zkoušel sem plesnivej starej petrolej ale to to musíš naředit jinač to moc nejede....:-D:-D
 
 
Datum: 26. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký význam lét tam něco jinšího, když benzín tě stejnak výjde ze všeho nejlevněji :-D
 
 
Datum: 26. května 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no hele na ředidlo to jede skoro stejně ale tak na 90% to přidřeš ikdyž naředíš 1:10
 
 
Datum: 26. května 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: Babula      IP: uživatel7965    
čau konečne mi jezdí mustaf huráááá ale když jedu a přidám plyn tak mi trošku škube jako že cuká , může to být rezí v nádrži nebo čím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
chyba v elektrice a nebo ucpanej karbec,může to dělat třeba jen svíčka nebo triska tak to všechno vyčisti a sešteluj
 
 
Datum: 26. května 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: rey.      E-mail:      IP: uživatel9182    
Ahoj draci,jaký má být průhyb řetězu od hnacího kola k hnané rozetě na babče 210? Rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě právě teď taky začal téct už jsem zkušel tam dát jinej jehlovej ventil a nic, ještě tam zkusim dát starej plovák
 
 
Datum: 27. května 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
podle návodu 15mm.
 
 
Datum: 27. května 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: rey      E-mail:      IP: uživatel9182    
Ahoj draku,ještě jsem se k tomu karbecu nedostal,nemám ted čas,ale potom ti dám vědět.Rey
 
 
Datum: 27. května 2010 6:06
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To přesně nevim, ale když sina to sedneš a zapéruješ tak by mělo mít trochu vůli, čím volnější, tím to líp jede. Jinak už ti neteče karburátor?
 
 
Datum: 26. května 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9515    
este upresnujem,mam 20 ci 21,ani neviem,riaditka to ma "krive" bez spoj tycky a v nich su ZAVARENE drziaky paciek,co ma neskutocne sere,takze menim riaditka-po prvy krat..dik za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
ach děti.. Já mam dvacítku(jawa2O) řidítka mam s hrazdičkou. Bowden od spojky jsem přeměřoval mam cca.112(obednaval jsem novej.. starej uz byl vytahanej.. byl snad ještě origo? bílej:-D
 
 
Datum: 26. května 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
daj foto tých riaditok
 
 
Datum: 26. května 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Nauč se psát,potom ti bude spousta lidí rádo odpovídat.
 
 
Datum: 26. května 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9515    
Draci,prosim vas,vysvetlite mi,z akeho dovodu su tu na vyber bowdeny spojky a plynu kratsie a dlhsie?teraz neviem,ktory mam kupit.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na řídítka rovné nebo hrazdové.rychlopal nebo šnek
 
 
Datum: 26. května 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás vadí když mám na tom pístu zepředu 3 asi 0,5mm rýhy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
jestli to jede tak to neřeš
 
 
Datum: 27. května 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mám je hned zepředu takže v pohodě.to kdybych já věděl jak se tam dostaly..to vůbec netuším. :-D
 
 
Datum: 27. května 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
rýhy vadí jen na bocích:-) takže nahoře, dole může být(přiměřeně).. jak se ti podařilo udělat rejhu vepředu? :-)
 
 
Datum: 26. května 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je to opravdu ze predu a ne z boku tak ne nevadi
 
 
Datum: 26. května 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jakou svíčku bystemi poradili chtěl bych to do fichtla ale mohla by to být nějaká závodní nebo na vysoké otáčky poradte. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak jestli všechny fungují nastejno tak proč jich je teda tolik druhů?? no hele jestli jezdíš po polnačkách tak dej brisk N14c a jestli normál po solnicích tak N15c
 
 
Datum: 26. května 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
to mas uplne jedno vsechny fungujou nastejno . Zalezi jak kterej kus briska ti staci NGK jsou nastejno, mozna spolehlivejsi
 
 
Datum: 26. května 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar seso ,chtěl bych se zeptat jestli plánuješ prodavat tuningové vzduchové filtry.Děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 10:19
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja myslel ze je tu ma?;-)
 
 
Datum: 27. května 2010 10:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši čím to je že mám strašně horkou svíčku po jízdě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel9473    
víš proč je horka protože se během jízdy zahříva motor a tím padem i svíčka takže se vyrovná steplotou valce tak se mej čau
 
 
Datum: 17. července 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
mám svíčku N15Y to je teplá nebo studená?
 
 
Datum: 27. května 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D sem si myslel ze uz mas inteligentni dotazy...kluci,proc je voda mokra???
 
 
Datum: 27. května 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Čus draku,to je otázka,jak kdyby si se ptal proč voda v mrazu zamrzá :-D
 
 
Datum: 26. května 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nemáš nahodou sviečku zo zlou tepelnou hodnotou???? ( teplá)
 
 
Datum: 26. května 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
obal svíčky ( porcelán) je izolant a špatně odvádí teplo
 
 
Datum: 26. května 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
mustangisto ja myslel ze vsechno vis!! tak pokud jezdis na horlavou smes tak to bude horky kdyz neco hori tak to je snad vzdycky horky!! si skus dat ruku do ohne
 
 
Datum: 26. května 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ve spalovacím prostoru probíhá exotermická chemická reakce.
 
 
Datum: 26. května 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jak se dělá dekarbonizace motoru dělám to poprvé. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
já to promazal něčím od A (dělal jsem to dnes) a prohnal jsem to vapkou :-)
 
 
Datum: 26. května 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je jasne že ne z venku.
 
 
Datum: 26. května 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
no tak to je jasne že to asi nebudeš čistit zvenku že??:-D
 
 
Datum: 26. května 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to sundam hlavu a válec a ten očistim ne?
 
 
Datum: 26. května 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
musíš si vzít nějaký nůž nebo šroubovák a oškrabat ten karbon
 
 
Datum: 26. května 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau. Dneska jsem si byl projet, ale posleze jsem byl nucen prepnout na rezervu. Na plnej prutok to jelo v pohode, ale na rezervu to po chvili plnyho plynu na 4.zacne cukat jako kdyz dojde benzin - staci ubrat plyn a jede, tak jsem doma rozebral kouhoutek a vycistil, ale dela to furt. Nic jinyho prez co by tekla jenom rezerva neni. Kdyz jsem zkusil nalejt benzin zas na normalni uroven na normalni prutok tak to nedela. Co by to mohlo bejt ? Kdyz zacne cukat a kouknu na hadicku tak zavzdusnena neni :-( . Jo a jedna se o JAWU 638. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK tak na ten kohout jeste kouknu. dik
 
 
Datum: 27. května 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Chce to odšroubovat vrchní část a pročistit levý kanálek. Pro jistotu dát nové těsnění do rozvodu kohoutku.
 
 
Datum: 27. května 2010 12:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to uz jsem prave delal a nezabralo to rezerva furt blbne, ale normalni jde pohodove. Kdyz si drzim tech pohodovejch 100km/h tak jde v pohode, ale jak jedo delsi dobu treba 120 tak uz zacne cukat
 
 
Datum: 26. května 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělalo mi to na fichtlovi.zkus vyčistit kohout násdrže.jak je v něm to těsnění.jestli není poškubané
 
 
Datum: 26. května 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dyt to by delalo i na normalni privod paliva ne ? tohle dela jenom na rezervu
 
 
Datum: 26. května 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
vyčisti trysky, nebo celý karbec
 
 
Datum: 26. května 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý den.prosím vás potřeboval bych poradit jak mám na mustangovi vyměnit pístní kroužky?prosím nějak podrobněji (dělám to poprvé) , je to můj první fichtl a chci si ho spravovat ůplně sám.díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo to je mi jasné.ale nejdříve je musím vymenit pak sprovoznit stroj k jízdě a pak to budu teprv zajíždět.dnes se na to vrhnu. díky moc ..pak se ozvu ... :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo to je mi jasné.ale nejdříve je musím vymenit pak sprovoznit stroj k jízdě a pak to budu teprv zajíždět.dnes se na to vrhnu. díky moc ..pak se ozvu ... :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na krouzky 100 km?45 - 50 km/h? Kde žiješ...
 
 
Datum: 27. května 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to jo je pravda..tak 100km do moc netoč do otáček..jezdi tak 45-50 a maž 1:25..
 
 
Datum: 27. května 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě jedna věc - když vyměníš ty kroužky za nové, měl bys to "zajet" - to znamená, že bys to neměl zezačátku moc honit.. Ale je to rychlejší než zajíždět nový výbrus :-)
 
 
Datum: 26. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě jedna věc - když vyměníš ty kroužky za nové, měl bys to "zajet" - to znamená, že bys to neměl zezačátku moc honit.. Ale je to rychlejší než zajíždět nový výbrus :-)
 
 
Datum: 26. května 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě se ti může stát u 3 kroužkového pístu:když budeš nasazovat 3 kroužek do válce může být zámek 1 kroužku před hranou sacího kanálu a tudíž tam nemusí skočit.případně opatrně zatlačit kroužek do zámku a potlačit válec.
 
 
Datum: 26. května 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc hoši..paráda...
 
 
Datum: 26. května 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
A kdyby si měl strach rukou že ti prdnou můžeš to udělat pomocí těch 3 plíšků průměr tak O,5mm ale myslím že rukou bude nasazování omnoho snažší ;-) taky se na to chystám..
 
 
Datum: 26. května 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
tak jako prví sundej hlavu, která drží na 4 matkakách, potom sundej válec, i s karburátorem. staré pístní kroužky sundej, očisti ty drážky na pístu kde jsou kroužky, potom opatrně nasad nové kroužky, dávej si pozor aby ti nepraskly. potom očisti na válci a na motoru to staré těsnění, potom tam dej nové papirové těsnění a silikonový tmel, za další nastav si kroužky na zámky, jsou to v těch drážkách takové výstupky, potom když už si to natočíš na ty zámky, tak zmáčkni první a opatrně nasazuj válec, ale opatrně, a to samé i s druhým kroužkem za ním, a na konec nasadíš hlavu, dotahuj jí do kříže, aby ti nepodfukovala, a můžeš vyrazit, není na tom nic složitého
 
 
Datum: 26. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jo jo psal.ale psal mi to tam a ja sem se jeste na neco ptal.pisu to tu znovu prrotoze sem cekal vic reakci.ale díky.
 
 
Datum: 26. května 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud vim spravne...uz ti to tu nekdo psal jak se to dela....nyt je to jednoduche....sundej valec hlavu,sundej stary krouzky...a nasad opatrne novy at ti neprasknou ....jak budes pist nasunovat do valce,postupne si davej krouzy do zamecku na pistu (je to taková jakoby zlatá boulička :-D :-D) no a nasad zpatky hlavu valec,primontuj karbec a vyfuk a mas to
 
 
Datum: 26. května 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zaparkoval jsem mezitipa 150/352 příliš blízko u zdi, řidítkama brousil omítku, tak jsem ho chytil za stupačku a chtěl jsem ho posunout, ale ta guma mi zůstala v ruce a nechce se jí zpátky. Jak jí tam dostat? Někdo tu psal něco o vaření gumy ve vodě nebo něco takového, mohlo by to jít? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej varit vodu do rychlovarnej konvice....a na chvilku do ni strc tu gumu.az ji vytahnes,rioztahni prstama gumu,pak rychle utíkej k motorce,a nasad ji,a hlavne doufej ze se ti nerozlepta :-D
 
 
Datum: 26. května 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak se to teda provozuje?
 
 
Datum: 26. května 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jde to...ale bacha aby se nerozleptala (vlastní zkušenost) :-D
 
 
Datum: 26. května 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakej nejraději nastavit předstih na pařezu 555? 3mm podle příručky se mi zdá moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2,8 až 3,2 mm
 
 
Datum: 26. května 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano je to 3mm
 
 
Datum: 26. května 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CHYBA V MATRIXU....
 
 
Datum: 26. května 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zaparkoval jsem mezitipa 150/352 příliš blízko u zdi, řidítkama brousil omítku, tak jsem ho chytil za stupačku a chtěl jsem ho posunout, ale ta guma mi zůstala v ruce a nechce se jí zpátky. Jak jí tam dostat? Někdo tu psal něco o vaření gumy ve vodě nebo něco takového, mohlo by to jít?
 
 
Datum: 26. května 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci v čem je dobrej tříkroužkovej píst? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem jednu chvíli jezdil i s 2 a i s 3.Ale mín to žere se 2 mno ale je to nepatrný záleží hodně na celkovým stavu motoru .No s tím 2 kroužkovým pístem to jedlo dobře po rovině to dobře točilo ale třeba stačil mírný kopec a bylo to přichcíplí a jde to hůř odspoda.3 kroužkový píst zase má větší kompresi a lepší tah točí to stejně skoro ikdyž je pravda že s jedním válecem kde byli 3 kroužky tak sem dal z kopce 75 s 12zubem a s 2 kroužkovým pístem polským válcem sem dal 70-75 ale nechtělo to.
 
 
Datum: 26. května 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak s tou spotřebou je to obráceně..3kroužák víc žere ale zase jede líp od nízkejch otáček a jede líp do kopce ...2kr. mín žere a po rovině jede o trošku víc ale podle mě co máme vyzkoušený se to liší max kolem 5km/h a do kopce to je horší
 
 
Datum: 26. května 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na dobrou rychlost a tah...nemá sice tak dobrou akceleraci jako kolega dvoukroužák,ale jede podle me lip jak 2 krouzky....ma to dobrou komresi,mensi spotrebu paliva...
 
 
Datum: 26. května 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: lorefi      IP: uživatel7806    
Dobrý den , chtěl bych se zeptat jestli někdo neví co je s moji Jawou 555 svíčka funguje a karburátor sem vyčistil , prostě to nejede ja se rozeběhnu a vrčíto ale když přestanu běžet tak to vypne a prostě to ani netáhne . nevíte co stim je ? děkuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: speedy      IP: uživatel8251    
zdravim staci udelat serizeni zapalovani nove (kladivko) neni tam pecka ? pak vysusit svicku a nebo je ucpana hlavni tryska karbecu nebo nemas ucpany kohout? benzinovi ? tak cau.
 
 
Datum: 26. května 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak nejefektivněji sundat vačku z rotoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako zub.kombinačkama to chytneš za hranu kde kladívko nejezdí
 
 
Datum: 26. května 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný,:-) ale jak psal zajíc,normálníma kombinačkama je to zcela vyloučeno....
 
 
Datum: 26. května 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale třeba bych tam mohl udělat vrýpky, po kterých by se kladívko opilovalo.
 
 
Datum: 26. května 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vačku určitě kleštěma nerozmáčkneš,:-)
 
 
Datum: 26. května 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O to mi šlo, jestli ji nerozmáčknu nebo nezdeformuju..
 
 
Datum: 26. května 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim co je na tom slozityho :-) pokud si povolil sroub a drzi jenom v rotoru,uchop ji do klesti a zatahni ;-) je z docela tvrdyho materialu takze by si do ni ani nemel udelat ryhy obycejnyma kombinackama :-)
 
 
Datum: 26. května 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak kdyby to bylo tak snadné, tak nehnojím diskuzi, že:-) Ona docela dobře drží, jestli na to nemáte nějaký fígl s kleštěmi či něco takového.
 
 
Datum: 26. května 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vačku? :-D Vždyt je to jednoduché jak facka.. povolíš šroub, který je na čepu klikovky, rukou odtahnes kladivko, zatahnes za vacku a je dule :-)
 
 
Datum: 26. května 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
Čau, koupil jsem tuhle sadu, myslel jsem si, že to je na jawu 175/356, ale je to malé, nepoznáte z foto z jakého typu čz nebo jawy to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
Ondragam ® - kdyžtak aukro, prodávám za stejnou cenu http://www.aukro.cz/item1056846571_novy_valec_a_pistni_sada_na_cz_150.html
 
 
Datum: 27. května 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
péro - Dík za nabídku, ale potřeboval bych spíše nový píst na čep 15 a průměr 58 mm, nikde ho nemůžu sehnat, asi vystružím oko ojnice na průměr 16 mm a dám tam píst ze 175/477, ale to je zase jen jedno výfuk a má jinak upložené pístní zámky. Pokud by jsi měl i píst s čepem 15 mm, tak bych to bral.
 
 
Datum: 27. května 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele válí se mi tu nějaký válec z kulatý 175 ve skříni a já ho nevyužiju tak kdyby jsi ho chtěl tak napiš na icq 463-310-564 a nebo na mail hemerkaluk@seznam.cz a nějak se domluvíme
 
 
Datum: 26. května 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čezeta 150. Hodilo by se mi.
 
 
Datum: 26. května 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
http://www.aukro.cz/show_item.php?item=1043972804
 
 
Datum: 26. května 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, koupil jsem si upravený válec a mám tam větší karbec. Problém mám v tom, že už nevím co mám udělat, aby mi to chytlo. Jiskru to háže a když nechám motor projet z kopečka se sytičem, tak je válec uvnitř mokrej, tudíž usuzuju že benál tam jde. Dále usuzuju,pač ten karbec ještě není seřízenej, že na sytič by to mělo chytit vždycky. Těžko ho seřídím, když ,mi to nechce chytit! Motor je kompletně po GO a výfuk je taky v pořádku. Svíčku jsem dal N17C,aby to chytlo studený. Napadá Vás někoho co bych měl ještě zkusit, aby mi to chytlo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: filip L      IP: uživatel7806    
tak todle se mi taky stalo a nevim co stim jakorát sem neměnil hlavu ale taky to nejede a karburátor a svíčku mam dobrou
 
 
Datum: 26. května 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je funkční. Už byla testovaná. Já vím, že to vypadá, že je všechno v pořádku. Jen čekám, že mi někdo poradí nějaký trik, jak vyloučit zapalování či karbec či je chyba ještě někde jinde. Jsem blb! Měl jsem tam dát nejdřív Jikova a potom až věčí karbec, ale sání mám už slepené a těsní skvělě, to už jsem ověřil. Ani za boha nešlo pohnout motorem, když jsem sání rukou(dlaní) ucpal. Navíc sytič nemá žádné nastavení,takže by to na něj mělo chytnout na každé moto. Ještě jsem nehýbal se šroubkem na vzdušník. Je to chyba? Já myslím, že od výroby bude v univerzální poloze.
 
 
Datum: 26. května 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨jen jestli jsi nekoupil nepovedenou, nefunkční úpravu.
 
 
Datum: 26. května 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak hlava je myslím utěsněná. Podle návodu jsem ji s válcem zbrousil přes brusnou pastu. Zapalování je bezkontakt a jiskra je myslím dobrá. Svíčka je nová N17C aby to chytlo studený,když mi to nechtělo na 15 chytit. Akorát mi to vždycky strhlo gumu z karbece,ale dneska jsem tu gumu místo pásku stahnul drátem a zatím to drží. Táta říkal, že je možný, že mám v sání protitlak a proto mi to slítávalo. No mě se to nezdá. Podle mě to bylo tím, že se ten pásek neměl kam zarýt, pač ten karbec má jen takovou tenkou drážku a do tý se ten drát zaryl jedna radost. No je to oříšek. Mám fíka už několik let, ale tohle je poprvé co jsem bezradnej.
 
 
Datum: 26. května 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9512    
cokoliv.....netesnici hlava,spatna svicka,bohata smes,blbe serizeny zapalovani......koukni jestli svíčka pálí dost velkou jikru a hlavně kdy pálí!! Směs muze bejt bohatá a nebo chudá.....
 
 
Datum: 26. května 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih?
 
 
Datum: 26. května 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: jirka b.      E-mail:      IP: uživatel9511    
Zdary, potřeboval bych sehnat pístní kroužky na čezetu 150c, průměr 57, nevíte někdo kde se dají sehnat???? nikde je nemohu najít, předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli už je více opotřeben válec, vyplatilo by se udělat výbrus.
 
 
Datum: 26. května 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a kdyžý koupíš o kousek větší tak je upiluj...oni si sednou
 
 
Datum: 26. května 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9512    
to sou stejny krouzky jako na 175 cz.....a myslim ze sou od prumeru 58...
 
 
Datum: 26. května 2010 14:50
 
<  1188  1189  1190  1191  1192  1193  1194  1195  1196  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 23:04:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu