Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec jaký máte zkušenosti s palivy?? třeba gazolin nebo ředidlo nebo tak něco.. zkoušeli jste jezdit na něco jinačího, než je benál?? jak to jelo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 20:13
 hele sooryyy mabode fakt se Vám všem omlouvám mě sem vlezl bratránek a udělal tu trochu bordel no.. hajzl jeden už má zákaz mi chodit na pc fakt se ti omlouvám jak vidím co tady napsal chytrolínek
Datum: 27. května 2010 20:13
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Hele bukvatýre..děláš chytrýho jak kdyby ti to tu patřilo..největší píčoviny na tomhle webu jsou:M2T,Míchání sraček místo benzínu(dokonce už tu byl nápad že by jezdil na SAVO)A dotaz mam fichtla a nejede  Takže si jdi kekzi vyhonit před zrcadlo a ža se sklidníš tak přid
Datum: 27. května 2010 18:41
 1:1 Benzín s naftou se nechá, po mírnym přivření vzduchu to jezdilo i líp mi přišlo. Ale zastudena člověk končí, musí tam bejt víc benzínu na chytnutí zastudena, a když už tam bylo moc nafty, tak to začínalo stát taky zaprd. Jo, a kouří a smrdí to jak debil, takže libovka
Datum: 27. května 2010 15:12
 aha pan chytrej se ozval prosím tě tebe se neptám, ptám se tych, co něco takového zkoušejí, je tady 100 horších dotazů, tento dotaz je náhodou normální tak když nevíš tak se nevyjadřuj jo laskavě ptám se jiných lidí ne tebe..
Datum: 27. května 2010 14:59
 Tohle je pokec-rady a tak ale ne takovyhle debility co si di resit nekam jinam
Datum: 27. května 2010 14:44
 mabode: hele vysmahni z této stránky o pokecu toto není nic pro tebe, protože já sem se jen slušně zeptal na názor ostatních lidí tak tady nepičuj ty debile! kdybych se ptal na co mám jezdit tak tady klíďo pindej ale toto není odpověď na mé uvedené téma tak ahoj!jediná pičovina co tu je tak je tvoje odpověď...
Datum: 27. května 2010 7:02
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Nejlepší je klasickej benzín,kvuli oktanum,protože ostatní látky špatně bouchají,díky tomu oktanu.
Datum: 26. května 2010 22:34
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Zkus ''jezdit'' na mozek a nevymejšlej píčoviny
Datum: 26. května 2010 21:31
Datum: 26. května 2010 21:18
 jaký význam lét tam něco jinšího, když benzín tě stejnak výjde ze všeho nejlevněji
Datum: 26. května 2010 21:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele na ředidlo to jede skoro stejně ale tak na 90% to přidřeš ikdyž naředíš 1:10
Datum: 26. května 2010 21:05
Jméno: Babula
IP: uživatel7965
 čau konečne mi jezdí mustaf huráááá ale když jedu a přidám plyn tak mi trošku škube jako že cuká , může to být rezí v nádrži nebo čím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chyba v elektrice a nebo ucpanej karbec,může to dělat třeba jen svíčka nebo triska tak to všechno vyčisti a sešteluj
Datum: 26. května 2010 20:52
 Ahoj draci,jaký má být průhyb řetězu od hnacího kola k hnané rozetě na babče 210? Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 14:47
 Mě právě teď taky začal téct už jsem zkušel tam dát jinej jehlovej ventil a nic, ještě tam zkusim dát starej plovák
Datum: 27. května 2010 14:47
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 podle návodu 15mm.
Datum: 27. května 2010 12:24
 Ahoj draku,ještě jsem se k tomu karbecu nedostal,nemám ted čas,ale potom ti dám vědět.Rey
Datum: 27. května 2010 6:06
 To přesně nevim, ale když sina to sedneš a zapéruješ tak by mělo mít trochu vůli, čím volnější, tím to líp jede. Jinak už ti neteče karburátor?
Datum: 26. května 2010 20:23
Jméno: bacz
IP: uživatel9515
 este upresnujem,mam 20 ci 21,ani neviem,riaditka to ma "krive" bez spoj tycky a v nich su ZAVARENE drziaky paciek,co ma neskutocne sere,takze menim riaditka-po prvy krat..dik za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 22:27
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 ach děti.. Já mam dvacítku(jawa2O) řidítka mam s hrazdičkou. Bowden od spojky jsem přeměřoval mam cca.112(obednaval jsem novej.. starej uz byl vytahanej.. byl snad ještě origo? bílej
Datum: 26. května 2010 22:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 daj foto tých riaditok
Datum: 26. května 2010 20:49
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Nauč se psát,potom ti bude spousta lidí rádo odpovídat.
Datum: 26. května 2010 20:08
Jméno: bacz
IP: uživatel9515
 Draci,prosim vas,vysvetlite mi,z akeho dovodu su tu na vyber bowdeny spojky a plynu kratsie a dlhsie?teraz neviem,ktory mam kupit..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:05
 na řídítka rovné nebo hrazdové.rychlopal nebo šnek
Datum: 26. května 2010 20:05
 prosím vás vadí když mám na tom pístu zepředu 3 asi 0,5mm rýhy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 19:06
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 jestli to jede tak to neřeš
Datum: 27. května 2010 19:06
 no mám je hned zepředu takže v pohodě.to kdybych já věděl jak se tam dostaly..to vůbec netuším.
Datum: 27. května 2010 17:32
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 rýhy vadí jen na bocích  takže nahoře, dole může být(přiměřeně).. jak se ti podařilo udělat rejhu vepředu?
Datum: 26. května 2010 21:26
 Jestli je to opravdu ze predu a ne z boku tak ne nevadi
Datum: 26. května 2010 19:19
 Čau draci jakou svíčku bystemi poradili chtěl bych to do fichtla ale mohla by to být nějaká závodní nebo na vysoké otáčky poradte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak jestli všechny fungují nastejno tak proč jich je teda tolik druhů?? no hele jestli jezdíš po polnačkách tak dej brisk N14c a jestli normál po solnicích tak N15c
Datum: 26. května 2010 20:58
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to mas uplne jedno vsechny fungujou nastejno . Zalezi jak kterej kus briska ti staci NGK jsou nastejno, mozna spolehlivejsi
Datum: 26. května 2010 19:47
 Zdar seso ,chtěl bych se zeptat jestli plánuješ prodavat tuningové vzduchové filtry.Děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 10:19
 ja myslel ze je tu ma?
Datum: 27. května 2010 10:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši čím to je že mám strašně horkou svíčku po jízdě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 10:57
 víš proč je horka protože se během jízdy zahříva motor a tím padem i svíčka takže se vyrovná steplotou valce tak se mej čau
Datum: 17. července 2010 10:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mám svíčku N15Y to je teplá nebo studená?
Datum: 27. května 2010 20:21
  sem si myslel ze uz mas inteligentni dotazy...kluci,proc je voda mokra???
Datum: 27. května 2010 10:20
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Čus draku,to je otázka,jak kdyby si se ptal proč voda v mrazu zamrzá
Datum: 26. května 2010 21:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nemáš nahodou sviečku zo zlou tepelnou hodnotou???? ( teplá)
Datum: 26. května 2010 21:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 obal svíčky ( porcelán) je izolant a špatně odvádí teplo
Datum: 26. května 2010 20:59
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mustangisto ja myslel ze vsechno vis!! tak pokud jezdis na horlavou smes tak to bude horky kdyz neco hori tak to je snad vzdycky horky!! si skus dat ruku do ohne
Datum: 26. května 2010 20:39
 Ve spalovacím prostoru probíhá exotermická chemická reakce.
Datum: 26. května 2010 19:06
 Čau draci jak se dělá dekarbonizace motoru dělám to poprvé.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 21:24
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 já to promazal něčím od A (dělal jsem to dnes) a prohnal jsem to vapkou
Datum: 26. května 2010 21:24
 To je jasne že ne z venku.
Datum: 26. května 2010 19:03
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 no tak to je jasne že to asi nebudeš čistit zvenku že??
Datum: 26. května 2010 19:02
 A to sundam hlavu a válec a ten očistim ne?
Datum: 26. května 2010 18:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 musíš si vzít nějaký nůž nebo šroubovák a oškrabat ten karbon
Datum: 26. května 2010 18:50
 cau. Dneska jsem si byl projet, ale posleze jsem byl nucen prepnout na rezervu. Na plnej prutok to jelo v pohode, ale na rezervu to po chvili plnyho plynu na 4.zacne cukat jako kdyz dojde benzin - staci ubrat plyn a jede, tak jsem doma rozebral kouhoutek a vycistil, ale dela to furt. Nic jinyho prez co by tekla jenom rezerva neni. Kdyz jsem zkusil nalejt benzin zas na normalni uroven na normalni prutok tak to nedela. Co by to mohlo bejt ? Kdyz zacne cukat a kouknu na hadicku tak zavzdusnena neni  . Jo a jedna se o JAWU 638. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 18:40
 OK tak na ten kohout jeste kouknu. dik
Datum: 27. května 2010 18:40
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Chce to odšroubovat vrchní část a pročistit levý kanálek. Pro jistotu dát nové těsnění do rozvodu kohoutku.
Datum: 27. května 2010 12:50
 to uz jsem prave delal a nezabralo to rezerva furt blbne, ale normalni jde pohodove. Kdyz si drzim tech pohodovejch 100km/h tak jde v pohode, ale jak jedo delsi dobu treba 120 tak uz zacne cukat
Datum: 26. května 2010 20:43
 dělalo mi to na fichtlovi.zkus vyčistit kohout násdrže.jak je v něm to těsnění.jestli není poškubané
Datum: 26. května 2010 20:37
 dyt to by delalo i na normalni privod paliva ne ? tohle dela jenom na rezervu
Datum: 26. května 2010 19:00
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 vyčisti trysky, nebo celý karbec
Datum: 26. května 2010 18:59
 dobrý den.prosím vás potřeboval bych poradit jak mám na mustangovi vyměnit pístní kroužky?prosím nějak podrobněji (dělám to poprvé) , je to můj první fichtl a chci si ho spravovat ůplně sám.díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:35
 jo jo to je mi jasné.ale nejdříve je musím vymenit pak sprovoznit stroj k jízdě a pak to budu teprv zajíždět.dnes se na to vrhnu. díky moc ..pak se ozvu ...
Datum: 27. května 2010 17:35
 jo jo to je mi jasné.ale nejdříve je musím vymenit pak sprovoznit stroj k jízdě a pak to budu teprv zajíždět.dnes se na to vrhnu. díky moc ..pak se ozvu ...
Datum: 27. května 2010 17:35
 Na krouzky 100 km?45 - 50 km/h? Kde žiješ...
Datum: 27. května 2010 14:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to jo je pravda..tak 100km do moc netoč do otáček..jezdi tak 45-50 a maž 1:25..
Datum: 27. května 2010 0:04
 ještě jedna věc - když vyměníš ty kroužky za nové, měl bys to "zajet" - to znamená, že bys to neměl zezačátku moc honit.. Ale je to rychlejší než zajíždět nový výbrus
Datum: 26. května 2010 21:18
 ještě jedna věc - když vyměníš ty kroužky za nové, měl bys to "zajet" - to znamená, že bys to neměl zezačátku moc honit.. Ale je to rychlejší než zajíždět nový výbrus
Datum: 26. května 2010 21:17
 ještě se ti může stát u 3 kroužkového pístu:když budeš nasazovat 3 kroužek do válce může být zámek 1 kroužku před hranou sacího kanálu a tudíž tam nemusí skočit.případně opatrně zatlačit kroužek do zámku a potlačit válec.
Datum: 26. května 2010 20:16
 díky moc hoši..paráda...
Datum: 26. května 2010 19:17
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 A kdyby si měl strach rukou že ti prdnou můžeš to udělat pomocí těch 3 plíšků průměr tak O,5mm ale myslím že rukou bude nasazování omnoho snažší  taky se na to chystám..
Datum: 26. května 2010 18:38
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 tak jako prví sundej hlavu, která drží na 4 matkakách, potom sundej válec, i s karburátorem. staré pístní kroužky sundej, očisti ty drážky na pístu kde jsou kroužky, potom opatrně nasad nové kroužky, dávej si pozor aby ti nepraskly. potom očisti na válci a na motoru to staré těsnění, potom tam dej nové papirové těsnění a silikonový tmel, za další nastav si kroužky na zámky, jsou to v těch drážkách takové výstupky, potom když už si to natočíš na ty zámky, tak zmáčkni první a opatrně nasazuj válec, ale opatrně, a to samé i s druhým kroužkem za ním, a na konec nasadíš hlavu, dotahuj jí do kříže, aby ti nepodfukovala, a můžeš vyrazit, není na tom nic složitého
Datum: 26. května 2010 18:31
  jo jo psal.ale psal mi to tam a ja sem se jeste na neco ptal.pisu to tu znovu prrotoze sem cekal vic reakci.ale díky.
Datum: 26. května 2010 18:30
 pokud vim spravne...uz ti to tu nekdo psal jak se to dela....nyt je to jednoduche....sundej valec hlavu,sundej stary krouzky...a nasad opatrne novy at ti neprasknou ....jak budes pist nasunovat do valce,postupne si davej krouzy do zamecku na pistu (je to taková jakoby zlatá boulička  ) no a nasad zpatky hlavu valec,primontuj karbec a vyfuk a mas to
Datum: 26. května 2010 18:19
 Zaparkoval jsem mezitipa 150/352 příliš blízko u zdi, řidítkama brousil omítku, tak jsem ho chytil za stupačku a chtěl jsem ho posunout, ale ta guma mi zůstala v ruce a nechce se jí zpátky. Jak jí tam dostat? Někdo tu psal něco o vaření gumy ve vodě nebo něco takového, mohlo by to jít?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 21:36
 dej varit vodu do rychlovarnej konvice....a na chvilku do ni strc tu gumu.az ji vytahnes,rioztahni prstama gumu,pak rychle utíkej k motorce,a nasad ji,a hlavne doufej ze se ti nerozlepta
Datum: 26. května 2010 18:16
 A jak se to teda provozuje?
Datum: 26. května 2010 17:47
 jo jde to...ale bacha aby se nerozleptala (vlastní zkušenost)
Datum: 26. května 2010 17:41
 Jakej nejraději nastavit předstih na pařezu 555? 3mm podle příručky se mi zdá moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:28
 2,8 až 3,2 mm
Datum: 26. května 2010 20:28
 ano je to 3mm
Datum: 26. května 2010 18:22
 CHYBA V MATRIXU....
Datum: 26. května 2010 17:47
 Zaparkoval jsem mezitipa 150/352 příliš blízko u zdi, řidítkama brousil omítku, tak jsem ho chytil za stupačku a chtěl jsem ho posunout, ale ta guma mi zůstala v ruce a nechce se jí zpátky. Jak jí tam dostat? Někdo tu psal něco o vaření gumy ve vodě nebo něco takového, mohlo by to jít?
Datum: 26. května 2010 17:28
 čau draci v čem je dobrej tříkroužkovej píst? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 21:24
 Já sem jednu chvíli jezdil i s 2 a i s 3.Ale mín to žere se 2 mno ale je to nepatrný záleží hodně na celkovým stavu motoru .No s tím 2 kroužkovým pístem to jedlo dobře po rovině to dobře točilo ale třeba stačil mírný kopec a bylo to přichcíplí a jde to hůř odspoda.3 kroužkový píst zase má větší kompresi a lepší tah točí to stejně skoro ikdyž je pravda že s jedním válecem kde byli 3 kroužky tak sem dal z kopce 75 s 12zubem a s 2 kroužkovým pístem polským válcem sem dal 70-75 ale nechtělo to.
Datum: 26. května 2010 21:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak s tou spotřebou je to obráceně..3kroužák víc žere ale zase jede líp od nízkejch otáček a jede líp do kopce ...2kr. mín žere a po rovině jede o trošku víc ale podle mě co máme vyzkoušený se to liší max kolem 5km/h a do kopce to je horší
Datum: 26. května 2010 21:09
 na dobrou rychlost a tah...nemá sice tak dobrou akceleraci jako kolega dvoukroužák,ale jede podle me lip jak 2 krouzky....ma to dobrou komresi,mensi spotrebu paliva...
Datum: 26. května 2010 17:30
Jméno: lorefi
IP: uživatel7806
 Dobrý den , chtěl bych se zeptat jestli někdo neví co je s moji Jawou 555 svíčka funguje a karburátor sem vyčistil , prostě to nejede ja se rozeběhnu a vrčíto ale když přestanu běžet tak to vypne a prostě to ani netáhne . nevíte co stim je ? děkuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:16
Jméno: speedy
IP: uživatel8251
 zdravim staci udelat serizeni zapalovani nove (kladivko) neni tam pecka ? pak vysusit svicku a nebo je ucpana hlavni tryska karbecu nebo nemas ucpany kohout? benzinovi ? tak cau.
Datum: 26. května 2010 19:16
 Jak nejefektivněji sundat vačku z rotoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:26
 jako zub.kombinačkama to chytneš za hranu kde kladívko nejezdí
Datum: 26. května 2010 20:26
 jasný,  ale jak psal zajíc,normálníma kombinačkama je to zcela vyloučeno....
Datum: 26. května 2010 17:32
 Ale třeba bych tam mohl udělat vrýpky, po kterých by se kladívko opilovalo.
Datum: 26. května 2010 16:43
 Vačku určitě kleštěma nerozmáčkneš,
Datum: 26. května 2010 16:15
 O to mi šlo, jestli ji nerozmáčknu nebo nezdeformuju..
Datum: 26. května 2010 16:00
 nevim co je na tom slozityho  pokud si povolil sroub a drzi jenom v rotoru,uchop ji do klesti a zatahni  je z docela tvrdyho materialu takze by si do ni ani nemel udelat ryhy obycejnyma kombinackama
Datum: 26. května 2010 15:37
 tak kdyby to bylo tak snadné, tak nehnojím diskuzi, že  Ona docela dobře drží, jestli na to nemáte nějaký fígl s kleštěmi či něco takového.
Datum: 26. května 2010 15:35
 vačku?  Vždyt je to jednoduché jak facka.. povolíš šroub, který je na čepu klikovky, rukou odtahnes kladivko, zatahnes za vacku a je dule
Datum: 26. května 2010 15:19
Jméno: davis
IP: uživatel455
 Čau, koupil jsem tuhle sadu, myslel jsem si, že to je na jawu 175/356, ale je to malé, nepoznáte z foto z jakého typu čz nebo jawy to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 16:36
Jméno: davis
IP: uživatel455
Datum: 27. května 2010 16:36
Jméno: davis
IP: uživatel455
 péro - Dík za nabídku, ale potřeboval bych spíše nový píst na čep 15 a průměr 58 mm, nikde ho nemůžu sehnat, asi vystružím oko ojnice na průměr 16 mm a dám tam píst ze 175/477, ale to je zase jen jedno výfuk a má jinak upložené pístní zámky. Pokud by jsi měl i píst s čepem 15 mm, tak bych to bral.
Datum: 27. května 2010 16:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele válí se mi tu nějaký válec z kulatý 175 ve skříni a já ho nevyužiju tak kdyby jsi ho chtěl tak napiš na icq 463-310-564 a nebo na mail hemerkaluk@seznam.cz a nějak se domluvíme
Datum: 26. května 2010 21:12
 čezeta 150. Hodilo by se mi.
Datum: 26. května 2010 13:46
Jméno: davis
IP: uživatel455
 http://www.aukro.cz/show_item.php?item=1043972804
Datum: 26. května 2010 13:35
 Zdar, koupil jsem si upravený válec a mám tam větší karbec. Problém mám v tom, že už nevím co mám udělat, aby mi to chytlo. Jiskru to háže a když nechám motor projet z kopečka se sytičem, tak je válec uvnitř mokrej, tudíž usuzuju že benál tam jde. Dále usuzuju,pač ten karbec ještě není seřízenej, že na sytič by to mělo chytit vždycky. Těžko ho seřídím, když ,mi to nechce chytit! Motor je kompletně po GO a výfuk je taky v pořádku. Svíčku jsem dal N17C,aby to chytlo studený. Napadá Vás někoho co bych měl ještě zkusit, aby mi to chytlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 16:42
Jméno: filip L
IP: uživatel7806
 tak todle se mi taky stalo a nevim co stim jakorát sem neměnil hlavu ale taky to nejede a karburátor a svíčku mam dobrou
Datum: 26. května 2010 16:42
 Je funkční. Už byla testovaná. Já vím, že to vypadá, že je všechno v pořádku. Jen čekám, že mi někdo poradí nějaký trik, jak vyloučit zapalování či karbec či je chyba ještě někde jinde. Jsem blb! Měl jsem tam dát nejdřív Jikova a potom až věčí karbec, ale sání mám už slepené a těsní skvělě, to už jsem ověřil. Ani za boha nešlo pohnout motorem, když jsem sání rukou(dlaní) ucpal. Navíc sytič nemá žádné nastavení,takže by to na něj mělo chytnout na každé moto. Ještě jsem nehýbal se šroubkem na vzdušník. Je to chyba? Já myslím, že od výroby bude v univerzální poloze.
Datum: 26. května 2010 16:33
 ¨jen jestli jsi nekoupil nepovedenou, nefunkční úpravu.
Datum: 26. května 2010 16:07
 Tak hlava je myslím utěsněná. Podle návodu jsem ji s válcem zbrousil přes brusnou pastu. Zapalování je bezkontakt a jiskra je myslím dobrá. Svíčka je nová N17C aby to chytlo studený,když mi to nechtělo na 15 chytit.
Akorát mi to vždycky strhlo gumu z karbece,ale dneska jsem tu gumu místo pásku stahnul drátem a zatím to drží. Táta říkal, že je možný, že mám v sání protitlak a proto mi to slítávalo. No mě se to nezdá. Podle mě to bylo tím, že se ten pásek neměl kam zarýt, pač ten karbec má jen takovou tenkou drážku a do tý se ten drát zaryl jedna radost. No je to oříšek. Mám fíka už několik let, ale tohle je poprvé co jsem bezradnej.
Datum: 26. května 2010 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel9512
 cokoliv.....netesnici hlava,spatna svicka,bohata smes,blbe serizeny zapalovani......koukni jestli svíčka pálí dost velkou jikru a hlavně kdy pálí!! Směs muze bejt bohatá a nebo chudá.....
Datum: 26. května 2010 14:50
 Předstih?
Datum: 26. května 2010 14:39
 Zdary, potřeboval bych sehnat pístní kroužky na čezetu 150c, průměr 57, nevíte někdo kde se dají sehnat???? nikde je nemohu najít, předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 23:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli už je více opotřeben válec, vyplatilo by se udělat výbrus.
Datum: 26. května 2010 23:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a kdyžý koupíš o kousek větší tak je upiluj...oni si sednou
Datum: 26. května 2010 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel9512
 to sou stejny krouzky jako na 175 cz.....a myslim ze sou od prumeru 58...
Datum: 26. května 2010 14:50
|



|