Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čistě teoreticky, možná je to blbost. Když motor saje převoďák, tak nemá výkon a dusí se. Kdybych převoďák vypustil, co by se stalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:17
 A pak ještě začal týct z motoru fest olej, tak šel z domu.
Datum: 27. května 2010 21:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak ono to z venku nepoznáš že je to přidřený
Datum: 27. května 2010 21:09
 Jo, jsem tu motorku koupil a nenapadlo mě, že tam nebude. Tak jsem si řekl, že preventivně doplním a když už tam bylo půl litru a furt nic neteklo kontrolním otvorem, tak jsem pojal podezření
Datum: 27. května 2010 20:45
Jméno: davis
IP: uživatel455
Datum: 27. května 2010 20:03
 Hele, já tak jezdil půl roku a bez následků.
Datum: 27. května 2010 18:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele taky když jsem poskládal motor tak jsem na to nějak opoměl a nastartoval jsem ho dřív než jsem nalil olej...ale tak minutu to vydrží...ale jezdit se s tím nedá,sám jsem viděl jak to potom vypadá..všechno je přidřený
Datum: 27. května 2010 16:25
 Tak by možná místo oleje sál falešný vzduch. Sedřela by se ti spojka a pak by se i zničily ložiska v převodovce a vydřely by se bronzové pouzdra v převodovce...Ten olej tam prostě plní důležitou funkci
Datum: 27. května 2010 16:09
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Chlapi! Prosím Vás, předchvilkou jsem sundal spojku.. Starý lamely sjetý(ale dalo se) mezilamela extrémně vykousaná asi o 6/10 z půbodních zoubků..  Ale já vůl když jsem od sebe odlepil lamely, bevšiml jsem si jak byly. Každá lamela je lehce vypouklá na jednu stranu.. (doufám že víte co myslím) a ted nevím jestli je to jedno jakou stranou je tam šoupnu...  prosím poraďte rychle ať to ještě dnes zmáknu... děkuji mockrát. Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 16:38
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 dík
Datum: 27. května 2010 16:38
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 hovno,pak tam nedostaneš řetěz,ta mezilamela je jakoby zavřená v tej dutině,takže těma vypouklejma ven od mezilamely
Datum: 27. května 2010 16:26
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Myslím že by to mělo tou vyšší(vypouklou stranou) směřovat k mezilamele.. je to celkem logický.. alespon déle vydrží
Datum: 27. května 2010 16:09
 Hleda se s rad zakzniku profi grafik co umi v corelu a neboji se udelat jednu fusku uplne zadaco, asi 5 hodin prace,, lebo ja jsem sahnul uplne hluboko do rezer a na grafika uz nemam. Jestli se tu nekdo nachazi, necht mi napise na mail,,,,,sesa... P.S. a kdyby mel ofest nebo dig, tiskarnu,tim lip
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 15:17
 Co může být příčinou, že motorka prostě ustavičně bleje z vejfuku? Směsí oleje a benzínu to není, ostatní motorky neblejou. Vejfuk by mohl být zadělaný, ale určitě to dělá ještě něco jiného.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 12:09
Jméno: milanje
IP: uživatel7944
 Taky mě to dělalo a nemoh sem na to přijít. Já jsem tam lil olej kerej sem našel v garáži a ne co tam patřil. Takže se nespaloval a blil z výfuku a svíčka furt zasraná. Takže tam dávej olej co tam patří. V horším případě tam teče olej z převodů.
Datum: 28. května 2010 12:09
 jo vycisti vyfuk taky mi to delalo a zalezi co davas za olej taky
Datum: 27. května 2010 19:11
 odkarbonuj vyfuk..to bude prcina...delalo mi to same...kamos si stoupl za myho fika.ja nastartoval a do minuty sem myslel ze se z neho stava cikan....
Datum: 27. května 2010 16:46
 To jsem nezkoumal, prostě docela často z něj ukápne, i to teda stříká dozadu, když jsem to nahodil v garáži, tak jsem měl kropenatou zeď i podlahu. Moc oleje tam je, ale když je moc oleje i v jiných motorkách a neblejou, tak to tím asi nebude. Mě šlo třeba jestli o to nebere převoďák.
Datum: 27. května 2010 16:01
 co tam máš za olej? se ti nejspíš nespaluje a bleje do výfuku a z něho ven
Datum: 27. května 2010 15:42
Jméno: pařezz
IP: uživatel9411
 a jakym spusobem to bleje na ty dlaždice.v kuse nebo po dávkach?žeby moc eleje v benzinu?
Datum: 27. května 2010 15:22
 I když prostě dojadu na dlaždicích, už je tam naděláno od oleje.
Datum: 27. května 2010 15:17
Jméno: pawel
IP: uživatel9411
 zdarec mam na valci vyraženo u vyfukoveho kanalku C jde tam ještě udělat vybrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no jak píše ten podemnou...jedná se o nějaké setini možná i tisíciny mm takže jestli měl válec C a píst A tak to třeba ani nebylo znát....
Datum: 27. května 2010 21:12
 Když se dělá výbrus, tak to písmeno na válci obvykle nikdo nemění. V dnešní době se už s tolerančníma třídama nikdo nebabraá. Prostě to udělaj radši volnější.
Datum: 27. května 2010 17:41
Jméno: pawel
IP: uživatel9411
Datum: 27. května 2010 15:28
 oprava k tomu číslu C: Pokud tam najdeš písmeno ( A B nebo C ) jde o toleranční třídy pístu.Firmě se skoro nikdy nepovede vyrobit všechy písty stejně - tudíž je pak rozdělí podle rozměru do tolerančních tříd.A znamená menší B větší C největší.Válce se taky nepovede vždy vybrousit ve fabrice na stejný pruměr - tudíž se pak kompletují písty a válce k sobě podle tolerancí.Na válce s malou dírou jde malý píst,na válce s velkou dírou velkej píst.To vše proto aby to pak následně nedělalo při provozu problémy.Pokud dáš velký píst do malého válce tak se zvyšuje možnost zadírání atd. ( hodnoty o kterých se tu bavíme jsou v tisícínách mm - a pro tebe jsou nepodstatné )
Jinak výbrus jde udělat až do 8, von de i víc ale pak je vložka tenká a hrozí zadření.
Jestli je vydrbanej tak ho dej na výbrus.
Datum: 27. května 2010 15:21
Jméno: pawel
IP: uživatel9411
 mno na žadny čisilko jsem tam nenarazil,ale kolega mě strašil že jdou udělat max 3 vybrusy a ja mam ten valec pekelně dodrapanej.
Datum: 27. května 2010 15:07
 C neznačí kolikátý máš výbrus, ale myslim že kvalitu(ale nejsem si jistej). Vúbrus pujde udělat, pokud už tam nemáš třeba 8
Datum: 27. května 2010 15:05
 čouhněte na tuhle stránku:http://www.misacek-kuky.estranky.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 18:36
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Plně s čezetakem souhlasím..neni lepší třeba měsíc nebo dva mít web v utajení?napráskat ho dobrým infem,obrázky návody atd a pak až s nim vyrazit do světa?Každej založí web nahází tam sračky a hned pul hodiny po tom uz se predvadi ze zkopcenym webem.
Datum: 27. května 2010 18:36
 to je dnes moderní?? založit si web na kterém vlastně nic neni a cpát to do diskuze?
Datum: 27. května 2010 15:44
 akorát by jsi si mohl opravit pravopisný chyby, rozhodně nejsem nadšenec do češtiny ale opravy s měkým i na konci bije do očí
Datum: 27. května 2010 15:03
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 Cau , tak sem tady dlouho nebyl protoze sem koupil silnejsi motorku ale jeden typek my nedal prednost a dal si to domyslite  a koukam ze pribylo dost novej fichtlaru , jen tak dal .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 21:18
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 to bych sem musel dat fotku sebe , jak sem se roztrelil o ten jeho naraznik , probudil sem se a slysim píp píp píp , a kouka na me neaka baba a rika dobry den ste v krci
Datum: 28. května 2010 21:18
 právě sem si prdnul...ale nesmrdí to
Datum: 27. května 2010 15:33
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 dej sem nějakou fotku ad vidíme jak jsi to rozstrelil...
Datum: 27. května 2010 15:20
Jméno: bacz
IP: uživatel9515
 Hosi,co som posral,ked som vyvaril karbec v cistom octe??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 20:54
 Tak se to vari 10-15 min ja to varil 11 a uz mi to trosicicku zaclo oxidovat takze 10 min radim  a karbec je fakt pekne cisty
Datum: 28. května 2010 20:54
 Hej nemel by jsi to akorat dlho varit ja to budu dnes delat ale jeste si od kamosu zjistim jak dlho to mam varit ale pry ti to fajne vse vycisti (tak uvidime)
Datum: 28. května 2010 12:21
Jméno: bacz
IP: uživatel9515
 asi minutu.potom som ho oplachol techn benzinom.neviem ako vyzera zozraty karbec..sorrac za blbe otazky,ale som zaciatocnik
Datum: 27. května 2010 21:13
 záleží jak dlouho si ho vařil a snad vydíš jestli je sežraný nebo ne?
Datum: 27. května 2010 14:27
 Novinka pro bezkontakt zapalovani Pařez/Pionyr/Mustang/Stadion/Jaweta,,,specialni serie,, tak aby jiskra hazela jen nahore,, coz ted haze i dole, kvuli tomu aby zapalovani slo nasadit i pro motory co toceji na druchou stranu..... Taro serie je specialne urcene na moto s elektronickym otackomerem.....NEVIM KDY TO BUDE ALE BUDETO DO KONCE PRAZDNIN,,,,,POKUD MATE ZAJEM POSLETE MI MAIL S REZERVACKOU,,,SESA ,,,(12V bezkontakt na PIO letos urcite nebude)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 13:16
 Hlavne mi neposilete emaily s dotazy,,jsem uplne zahlceny pripravou na skolny prazdniny
Datum: 27. května 2010 13:16
 Ahoj schanim nekoho z Prahy 9 kdo by mi sesteloval mustanga dekuji mam v tom mraky new dilu ale potrebuju ho uz jenom dostelovat zapalovani kladivka karbec atd dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:11
 bydlim v cakovicich praha 9
Datum: 27. května 2010 17:11
Jméno: jawak.21
IP: uživatel9520
 ahoj ja jsem z prahy 8....Kde presne bydlis?
Datum: 27. května 2010 16:54
Jméno: Mic
IP: uživatel9516
 Ahoj,rozdělával jsem motor na ČZ 175/477 a v levém kártru u kliky je gufero.Tak bych se chtěl zeptat jestly tam to gufero má být? Jak se maže ložisko ?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 19:12
 to gufero tam je pravě proto aby zatěsnilo přistup benzinu do ložiska a ven z motoru
Datum: 27. května 2010 19:12
 kuba : když už něco někam pišeš dobře si to zjisti..... jinak samozřejmě gufero tam byt musí ale ložisko na pravé straně u 477 ja mazano PŘEVODOVÝM OLEJEM, když koukneš na karter tak tam uvdiš takovy cestičky kudy tam ten olej teče.
Datum: 27. května 2010 19:11
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 jo to tam musí být , bo by ti to přisávalo vzduch, a ložisko v pravem kartru se maže olejem co maš v benzínu
Datum: 27. května 2010 18:42
Jméno: Mic
IP: uživatel9519
 sakra já se splet,myslel jsem pravej kartr
Datum: 27. května 2010 13:41
 jo a jo omlouvam se,ono je to tam vlastne opacne,od kliky je nejdriv gufero pak lozisko  jj promin,moje chyba
Datum: 27. května 2010 12:15
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 tak tak jsou tam kanalky pro mazaní loziska prevodovym olejem.
Datum: 27. května 2010 11:38
 to ložisko se maže olejem z převodovky
Datum: 27. května 2010 11:21
 jo ma tam bejt,jinak by ti smes litala tim loziskem do prevodovky a naopak,olej z prevodovky by se nasaval do valce..a lozisko se maze olejem co pridavas do benzinu
Datum: 27. května 2010 10:10
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši potřebuju poradit jak seřídit poměr paliva a vzduchu tim šroubem co je schovanej jakoby v přírubě karborátoru protože mi to docela žere, bratr to tim taky seřizoval a teď už si to tolik nebere a svíčka je vždycky když jí vyndam mokrá a černá....Simson S51 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 14:25
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Ale to je ten druhej šroub
Datum: 01. června 2010 14:25
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Když ho utahuješ tak se přidává plyn,když povoluješ tak se ubírá...alespoň takle je to u pincka.
Datum: 27. května 2010 13:01
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 a něco rychlejšího by nebylo ??.....no podle mě by se to mělo zatáhnout uplně doprava a pak třeba o 1.5 otáčky doleva povolit ale nikde jsem nenašel kolik přesně
Datum: 27. května 2010 8:26
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 tak ho utahuj nebo povoluj ( ted nevím jak se ubírá)...no prostě to zkoušej tak dlouho dokud nebude cihlová
Datum: 27. května 2010 7:51
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 nazdar, na manetu s125 (dynamostartér 45W) potřebuji misto relátka dát na to dobíjecí dynamo usměrnovací diodu, aby mi baterka dynamo nezpálila, ale nevim jakou aby mi vydržela,, dík, poradte, je na 12 v a plus je ukostřen, - sveden do dratu,
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 1:04
 čau, mam problem s jawou 21, udělal jsem předstih, odrtrh elektriku, přetěsnil valec sani, karbur jsem dal jinej a pořasdně ho vyčistil ale stale v otáčkách jakoby pada výkon, jinak jde pěkně odspoda ale jen v nizkych a střednich točkách, zkoušel jsem vyndat filtr, trysky 60 68 70 s tou 68 to bylo nej, a jehlu na 1 a 2 zařez od zhora, nevím co to děla pls poradte, už si nevim rady, díky za každej komentař
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 18:48
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 na sání se silikon nedává, jenom těsnění
Datum: 27. května 2010 18:48
 predstih..
Datum: 27. května 2010 10:12
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 nejsem lama, pod valec jsem dal těsnení ze zelené čtvrtky na těsnení a jen malinko ho podmáznul ssilikonem, hlavu jsem netěsnil a pod sani sem dal silikon(řadne jsem to odmastil) mzi karbec a sani jsem dal taky těsnení ze zelene ctvrtky a podmaznul z každe strany malinko silikonem, ta svíčka nevim zkusim to , nebo odtrh na svíčce, ale ono to v točkach jakoby skače s těmi otáčky,
Datum: 27. května 2010 0:59
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Zkus vyměnit svíčku....potom čím si těsnil válec?Doufám že né silkonem??Nejlepší je si ho uděla ze čtvrtky a potřít malou vrstou vazelíny ale fakt málo z každý strany ...při prvním nastartování ti to bude smrdět...ale pak se to vypálí a bude to oK:  co karbec?Utěsněnej?
Datum: 26. května 2010 22:31
 čauvec potřebuju poradit mám fichtla 20 a dostává se mi do věčích otáček a nevím co stím.normálně kdiš nastartuju je to dobri a nebo kdiš jedu po vesnici krátkíma cestama tak je to dobry ale kdyš se to zahřeje nebo jedu 3km na trojku a zastavím tak to nejvíce řve skoušel semto poštelovat ale nic aji sem viměnil karbec a jeto lepší ale furt to mě dělá a nevím co stím .nevíte někdo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:21
 to bude to gufero,taky sem to mel a pak to jelo jak za mlada
Datum: 27. května 2010 17:21
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 Nejspis ti to prisava falesnej vzduch, bud spatny tesneni pod karbecem, nebo gufero pod zapalkem
Datum: 26. května 2010 22:47
Jméno: Vašek
IP: uživatel7034
 Ahoj, mám problém s Jawou Robby 50, problém spočívá v tom, že při dosažení určitých otáček začne klepat a nechce jít dál do výkonu. Měl jsem jí v servisu a taky na nic nepřišli, dali jí na motorovou brzdu a graf ukázal, že má v porovnání s jiným Robbym o kůň méně a jde vytočit asi na 5500 otáček, pak je tam jakoby omezovač a výkon padá. Nevíte čím by to mohlo být?Díky PS: svíčky jsem zkoušel a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 18:52
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 to mi dělá to samé na pionýře, taky nevím co stim
Datum: 27. května 2010 18:52
 Já myslim, že tady moc lidí nemá zkušenost s poměrně novými motory. Zkus napsat na jiný fórum, ale asi ani tam nic vedět, když ani ve značkovym sirvese nevěděli a to se tim zabejvaj.
Datum: 27. května 2010 15:08
 neni zač...omg  ....když to sem budeš cpát X krát za den tak si nijak nepomůže..akorát na tebe všichni budou víc srát
Datum: 27. května 2010 0:00
Jméno: Vašek
IP: uživatel7034
 JAWA_ceZetak > Díky za pomoc  omg..
Datum: 26. května 2010 23:39
 kolikrát to sem ještě dnes dáš?
Datum: 26. května 2010 22:49
Jméno: 207/200
IP: uživatel5727
 Zdarec všem,mám babetu typ 207/200 a mám takový problém,buďto za jízdy trochu vynechává nebo úplně tzv.chcípne...během jízdy jako by se vypnulo zapalovaní...motor má přitom nové simerinky,vyčištění a přetěsněný karbec,nová svíčka,nový kohoutek na banzín + jemný filtr...najel jsem cca 50km úplně bez sebemenších problémů a teďka tohle najednou...jediný s čím mám (problém) je tzv. vysoké napětí,už tam dáám místo 6V žárovek rovnou 24V i 12V praskaly...budu moc rád když mi poradíte co s tím dělat...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:26
Jméno: 207/200
IP: uživatel5727
 před časem jsem tam už dal ten omezovač,ale nevydržel...a ta směs,ta může tak rychle zlikvidovat svíčku?
Datum: 27. května 2010 17:26
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nejprve dej 6 V žárovičky a na živý vodič k přednímu světlu připoj omezovač napětí. Upevni ho šroubem co drží filtr. Potom se
podívej na svíčku .Jestli bude černá od sazí , bude špatná směs a svíčka mohla ,,kleknout" .
Datum: 27. května 2010 12:14
 Čau Draci.Mám dotaz ohledně svýho fíka Jawa 21 nedávno sem ¨jezdil s předstihem přes 2 možná 2,5mm a odtrh tak 0,8mm .A šloto špatně odspoda slybý rozjezdy a tak no.Tak co myslítě když to nastavím vše tak jak mám pojede to líp ??Když dám předstich 1,6 a odth zmenším na 0,4mm?Dík ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:08
 Určitě!!!......Vyzkoušej a uvídíš
Datum: 27. května 2010 21:08
 no jasny,skoro stejne.. podle miho pocitani taky vychazi 1+1 skoro stejne,jako kdybych to pocital spravne  na presdrzku?ok prijed  po netu je kazdej silak co????
Datum: 27. května 2010 18:59
 právě si ze sebe udělal blbce  ....a že na přes držku.. no lol  ...aby sis ruce nepolámal
Datum: 27. května 2010 15:34
 Tak se ptám mno tak nemusíte hned dělat ze mě kokota chtěl bych vidět vás takovýhle lidi nesnáším to je tak na přesdržku.A jinač když sem dal jakýkoliv předstich tak to jelo fůrt stejně skoro tak klid jo.!Jardové
Datum: 27. května 2010 15:08
 kdyz pocitam podle sebe,vychazi mi 1+1 osum..co myslis,kdyz to vypocitam tak jak mam,vyjde mi to 2???? ten samej blbej dotaz
Datum: 27. května 2010 10:13
 to je jasné  ...OMG takové dotazy...
Datum: 26. května 2010 21:55
 Čau draci chtěl bych se vás zeptat jestli někdo zvás nemá TP na jawu 05??? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 10:14
 mam,ale nedam
Datum: 27. května 2010 10:14
Jméno: hdfgbd
IP: uživatel9268
 zdravím,v jaký ceně se pohybuje čz 125/476?Máte s ní nějaký zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 20:24
Jméno: pavel
IP: uživatel9564
 s papirama a stk 9000 az 1200kc
Datum: 01. června 2010 20:24
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
Datum: 26. května 2010 21:17
|



|