slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1187  1188  1189  1190  1191  1192  1193  1194  1195  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čistě teoreticky, možná je to blbost. Když motor saje převoďák, tak nemá výkon a dusí se. Kdybych převoďák vypustil, co by se stalo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A pak ještě začal týct z motoru fest olej, tak šel z domu.
 
 
Datum: 27. května 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak ono to z venku nepoznáš že je to přidřený
 
 
Datum: 27. května 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, jsem tu motorku koupil a nenapadlo mě, že tam nebude. Tak jsem si řekl, že preventivně doplním a když už tam bylo půl litru a furt nic neteklo kontrolním otvorem, tak jsem pojal podezření:-)
 
 
Datum: 27. května 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
Ty jsi jezdil půl roku bez oleje v převodovce? :-D:-D
 
 
Datum: 27. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, já tak jezdil půl roku a bez následků.
 
 
Datum: 27. května 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no hele taky když jsem poskládal motor tak jsem na to nějak opoměl a nastartoval jsem ho dřív než jsem nalil olej...ale tak minutu to vydrží...ale jezdit se s tím nedá,sám jsem viděl jak to potom vypadá..všechno je přidřený
 
 
Datum: 27. května 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak by možná místo oleje sál falešný vzduch. Sedřela by se ti spojka a pak by se i zničily ložiska v převodovce a vydřely by se bronzové pouzdra v převodovce...Ten olej tam prostě plní důležitou funkci
 
 
Datum: 27. května 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Chlapi! Prosím Vás, předchvilkou jsem sundal spojku.. Starý lamely sjetý(ale dalo se) mezilamela extrémně vykousaná asi o 6/10 z půbodních zoubků.. :-) Ale já vůl když jsem od sebe odlepil lamely, bevšiml jsem si jak byly. Každá lamela je lehce vypouklá na jednu stranu.. (doufám že víte co myslím) a ted nevím jestli je to jedno jakou stranou je tam šoupnu... :-( prosím poraďte rychle ať to ještě dnes zmáknu... děkuji mockrát. Honza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
dík
 
 
Datum: 27. května 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
hovno,pak tam nedostaneš řetěz,ta mezilamela je jakoby zavřená v tej dutině,takže těma vypouklejma ven od mezilamely
 
 
Datum: 27. května 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Myslím že by to mělo tou vyšší(vypouklou stranou) směřovat k mezilamele.. je to celkem logický.. alespon déle vydrží :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hleda se s rad zakzniku profi grafik co umi v corelu a neboji se udelat jednu fusku uplne zadaco, asi 5 hodin prace,, lebo ja jsem sahnul uplne hluboko do rezer a na grafika uz nemam. Jestli se tu nekdo nachazi, necht mi napise na mail,,,,,sesa... P.S. a kdyby mel ofest nebo dig, tiskarnu,tim lip :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co může být příčinou, že motorka prostě ustavičně bleje z vejfuku? Směsí oleje a benzínu to není, ostatní motorky neblejou. Vejfuk by mohl být zadělaný, ale určitě to dělá ještě něco jiného. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: milanje      IP: uživatel7944    
Taky mě to dělalo a nemoh sem na to přijít. Já jsem tam lil olej kerej sem našel v garáži a ne co tam patřil. Takže se nespaloval a blil z výfuku a svíčka furt zasraná. Takže tam dávej olej co tam patří. V horším případě tam teče olej z převodů.
 
 
Datum: 28. května 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo vycisti vyfuk taky mi to delalo a zalezi co davas za olej taky
 
 
Datum: 27. května 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkarbonuj vyfuk..to bude prcina...delalo mi to same...kamos si stoupl za myho fika.ja nastartoval a do minuty sem myslel ze se z neho stava cikan....
 
 
Datum: 27. května 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem nezkoumal, prostě docela často z něj ukápne, i to teda stříká dozadu, když jsem to nahodil v garáži, tak jsem měl kropenatou zeď i podlahu. Moc oleje tam je, ale když je moc oleje i v jiných motorkách a neblejou, tak to tím asi nebude. Mě šlo třeba jestli o to nebere převoďák.
 
 
Datum: 27. května 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co tam máš za olej? se ti nejspíš nespaluje a bleje do výfuku a z něho ven
 
 
Datum: 27. května 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: pařezz      IP: uživatel9411    
a jakym spusobem to bleje na ty dlaždice.v kuse nebo po dávkach?žeby moc eleje v benzinu?
 
 
Datum: 27. května 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
I když prostě dojadu na dlaždicích, už je tam naděláno od oleje.
 
 
Datum: 27. května 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: pawel      IP: uživatel9411    
zdarec mam na valci vyraženo u vyfukoveho kanalku C jde tam ještě udělat vybrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no jak píše ten podemnou...jedná se o nějaké setini možná i tisíciny mm takže jestli měl válec C a píst A tak to třeba ani nebylo znát....
 
 
Datum: 27. května 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když se dělá výbrus, tak to písmeno na válci obvykle nikdo nemění. V dnešní době se už s tolerančníma třídama nikdo nebabraá. Prostě to udělaj radši volnější.
 
 
Datum: 27. května 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: pawel      IP: uživatel9411    
hele dik moc za užitečnou informaci..je podřenej pist po celym boku a tak samo aji valec..vylomila se mi z pistniho kroužku ta zužená čast co jde do zamku pistu a pořadně mi to rozšmelcovala...kupodivu ale mam valec s označenim C a pist A.musel tam ten pist litat jako divej..nutno dodat že musel byt muj dědek pěkně nalitej jak si to opravoval :-D:-D:-D
 
 
Datum: 27. května 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava k tomu číslu C: Pokud tam najdeš písmeno ( A B nebo C ) jde o toleranční třídy pístu.Firmě se skoro nikdy nepovede vyrobit všechy písty stejně - tudíž je pak rozdělí podle rozměru do tolerančních tříd.A znamená menší B větší C největší.Válce se taky nepovede vždy vybrousit ve fabrice na stejný pruměr - tudíž se pak kompletují písty a válce k sobě podle tolerancí.Na válce s malou dírou jde malý píst,na válce s velkou dírou velkej píst.To vše proto aby to pak následně nedělalo při provozu problémy.Pokud dáš velký píst do malého válce tak se zvyšuje možnost zadírání atd. ( hodnoty o kterých se tu bavíme jsou v tisícínách mm - a pro tebe jsou nepodstatné ) Jinak výbrus jde udělat až do 8, von de i víc ale pak je vložka tenká a hrozí zadření. Jestli je vydrbanej tak ho dej na výbrus.
 
 
Datum: 27. května 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: pawel      IP: uživatel9411    
mno na žadny čisilko jsem tam nenarazil,ale kolega mě strašil že jdou udělat max 3 vybrusy a ja mam ten valec pekelně dodrapanej.
 
 
Datum: 27. května 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
C neznačí kolikátý máš výbrus, ale myslim že kvalitu(ale nejsem si jistej). Vúbrus pujde udělat, pokud už tam nemáš třeba 8
 
 
Datum: 27. května 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: kuky      E-mail:      IP: uživatel6467    
čouhněte na tuhle stránku:http://www.misacek-kuky.estranky.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Plně s čezetakem souhlasím..neni lepší třeba měsíc nebo dva mít web v utajení?napráskat ho dobrým infem,obrázky návody atd a pak až s nim vyrazit do světa?Každej založí web nahází tam sračky a hned pul hodiny po tom uz se predvadi ze zkopcenym webem.
 
 
Datum: 27. května 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je dnes moderní?? založit si web na kterém vlastně nic neni a cpát to do diskuze?
 
 
Datum: 27. května 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akorát by jsi si mohl opravit pravopisný chyby, rozhodně nejsem nadšenec do češtiny ale opravy s měkým i na konci bije do očí
 
 
Datum: 27. května 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
Cau , tak sem tady dlouho nebyl protoze sem koupil silnejsi motorku ale jeden typek my nedal prednost a dal si to domyslite :-D a koukam ze pribylo dost novej fichtlaru , jen tak dal . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
to bych sem musel dat fotku sebe , jak sem se roztrelil o ten jeho naraznik , probudil sem se a slysim píp píp píp , a kouka na me neaka baba a rika dobry den ste v krci :-D
 
 
Datum: 28. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě sem si prdnul...ale nesmrdí to :-D
 
 
Datum: 27. května 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
dej sem nějakou fotku ad vidíme jak jsi to rozstrelil...
 
 
Datum: 27. května 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9515    
Hosi,co som posral,ked som vyvaril karbec v cistom octe?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak se to vari 10-15 min ja to varil 11 a uz mi to trosicicku zaclo oxidovat takze 10 min radim:-) a karbec je fakt pekne cisty:-)
 
 
Datum: 28. května 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej nemel by jsi to akorat dlho varit ja to budu dnes delat ale jeste si od kamosu zjistim jak dlho to mam varit ale pry ti to fajne vse vycisti (tak uvidime)
 
 
Datum: 28. května 2010 12:21
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9515    
asi minutu.potom som ho oplachol techn benzinom.neviem ako vyzera zozraty karbec..sorrac za blbe otazky,ale som zaciatocnik
 
 
Datum: 27. května 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží jak dlouho si ho vařil a snad vydíš jestli je sežraný nebo ne?
 
 
Datum: 27. května 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Novinka pro bezkontakt zapalovani Pařez/Pionyr/Mustang/Stadion/Jaweta,,,specialni serie,, tak aby jiskra hazela jen nahore,, coz ted haze i dole, kvuli tomu aby zapalovani slo nasadit i pro motory co toceji na druchou stranu..... Taro serie je specialne urcene na moto s elektronickym otackomerem.....NEVIM KDY TO BUDE ALE BUDETO DO KONCE PRAZDNIN,,,,,POKUD MATE ZAJEM POSLETE MI MAIL S REZERVACKOU,,,SESA ,,,(12V bezkontakt na PIO letos urcite nebude) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavne mi neposilete emaily s dotazy,,jsem uplne zahlceny pripravou na skolny prazdniny :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: Bulda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj schanim nekoho z Prahy 9 kdo by mi sesteloval mustanga dekuji mam v tom mraky new dilu ale potrebuju ho uz jenom dostelovat zapalovani kladivka karbec atd dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: Bulda      E-mail:      IP: uživatel9521    
bydlim v cakovicich praha 9
 
 
Datum: 27. května 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: jawak.21      IP: uživatel9520    
ahoj ja jsem z prahy 8....Kde presne bydlis?
 
 
Datum: 27. května 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: Mic      IP: uživatel9516    
Ahoj,rozdělával jsem motor na ČZ 175/477 a v levém kártru u kliky je gufero.Tak bych se chtěl zeptat jestly tam to gufero má být? Jak se maže ložisko ?? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to gufero tam je pravě proto aby zatěsnilo přistup benzinu do ložiska a ven z motoru
 
 
Datum: 27. května 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kuba : když už něco někam pišeš dobře si to zjisti..... jinak samozřejmě gufero tam byt musí ale ložisko na pravé straně u 477 ja mazano PŘEVODOVÝM OLEJEM, když koukneš na karter tak tam uvdiš takovy cestičky kudy tam ten olej teče.
 
 
Datum: 27. května 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
jo to tam musí být , bo by ti to přisávalo vzduch, a ložisko v pravem kartru se maže olejem co maš v benzínu
 
 
Datum: 27. května 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: Mic      IP: uživatel9519    
sakra já se splet,myslel jsem pravej kartr :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jo omlouvam se,ono je to tam vlastne opacne,od kliky je nejdriv gufero pak lozisko :-) jj promin,moje chyba :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
tak tak jsou tam kanalky pro mazaní loziska prevodovym olejem.
 
 
Datum: 27. května 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ložisko se maže olejem z převodovky
 
 
Datum: 27. května 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ma tam bejt,jinak by ti smes litala tim loziskem do prevodovky a naopak,olej z prevodovky by se nasaval do valce..a lozisko se maze olejem co pridavas do benzinu ;-)
 
 
Datum: 27. května 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Čus hoši potřebuju poradit jak seřídit poměr paliva a vzduchu tim šroubem co je schovanej jakoby v přírubě karborátoru protože mi to docela žere, bratr to tim taky seřizoval a teď už si to tolik nebere a svíčka je vždycky když jí vyndam mokrá a černá....Simson S51 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Ale to je ten druhej šroub
 
 
Datum: 01. června 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Když ho utahuješ tak se přidává plyn,když povoluješ tak se ubírá...alespoň takle je to u pincka.
 
 
Datum: 27. května 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
a něco rychlejšího by nebylo ??.....no podle mě by se to mělo zatáhnout uplně doprava a pak třeba o 1.5 otáčky doleva povolit ale nikde jsem nenašel kolik přesně
 
 
Datum: 27. května 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
tak ho utahuj nebo povoluj ( ted nevím jak se ubírá)...no prostě to zkoušej tak dlouho dokud nebude cihlová
 
 
Datum: 27. května 2010 7:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
nazdar, na manetu s125 (dynamostartér 45W) potřebuji misto relátka dát na to dobíjecí dynamo usměrnovací diodu, aby mi baterka dynamo nezpálila, ale nevim jakou aby mi vydržela,, dík, poradte, je na 12 v a plus je ukostřen, - sveden do dratu, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 1:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
čau, mam problem s jawou 21, udělal jsem předstih, odrtrh elektriku, přetěsnil valec sani, karbur jsem dal jinej a pořasdně ho vyčistil ale stale v otáčkách jakoby pada výkon, jinak jde pěkně odspoda ale jen v nizkych a střednich točkách, zkoušel jsem vyndat filtr, trysky 60 68 70 s tou 68 to bylo nej, a jehlu na 1 a 2 zařez od zhora, nevím co to děla pls poradte, už si nevim rady, díky za každej komentař odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
na sání se silikon nedává, jenom těsnění
 
 
Datum: 27. května 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predstih.. ;-)
 
 
Datum: 27. května 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
nejsem lama, pod valec jsem dal těsnení ze zelené čtvrtky na těsnení a jen malinko ho podmáznul ssilikonem, hlavu jsem netěsnil a pod sani sem dal silikon(řadne jsem to odmastil) mzi karbec a sani jsem dal taky těsnení ze zelene ctvrtky a podmaznul z každe strany malinko silikonem, ta svíčka nevim zkusim to , nebo odtrh na svíčce, ale ono to v točkach jakoby skače s těmi otáčky,
 
 
Datum: 27. května 2010 0:59
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Zkus vyměnit svíčku....potom čím si těsnil válec?Doufám že né silkonem??Nejlepší je si ho uděla ze čtvrtky a potřít malou vrstou vazelíny ale fakt málo z každý strany ...při prvním nastartování ti to bude smrdět...ale pak se to vypálí a bude to oK:;-) co karbec?Utěsněnej?
 
 
Datum: 26. května 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: franta      E-mail:      IP: uživatel9198    
čauvec potřebuju poradit mám fichtla 20 a dostává se mi do věčích otáček a nevím co stím.normálně kdiš nastartuju je to dobri a nebo kdiš jedu po vesnici krátkíma cestama tak je to dobry ale kdyš se to zahřeje nebo jedu 3km na trojku a zastavím tak to nejvíce řve skoušel semto poštelovat ale nic aji sem viměnil karbec a jeto lepší ale furt to mě dělá a nevím co stím .nevíte někdo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: jawa_Pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude to gufero,taky sem to mel a pak to jelo jak za mlada :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
Nejspis ti to prisava falesnej vzduch, bud spatny tesneni pod karbecem, nebo gufero pod zapalkem
 
 
Datum: 26. května 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel7034    
Ahoj, mám problém s Jawou Robby 50, problém spočívá v tom, že při dosažení určitých otáček začne klepat a nechce jít dál do výkonu. Měl jsem jí v servisu a taky na nic nepřišli, dali jí na motorovou brzdu a graf ukázal, že má v porovnání s jiným Robbym o kůň méně a jde vytočit asi na 5500 otáček, pak je tam jakoby omezovač a výkon padá. Nevíte čím by to mohlo být?Díky PS: svíčky jsem zkoušel a nic:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
to mi dělá to samé na pionýře, taky nevím co stim
 
 
Datum: 27. května 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já myslim, že tady moc lidí nemá zkušenost s poměrně novými motory. Zkus napsat na jiný fórum, ale asi ani tam nic vedět, když ani ve značkovym sirvese nevěděli a to se tim zabejvaj.
 
 
Datum: 27. května 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni zač...omg :-D....když to sem budeš cpát X krát za den tak si nijak nepomůže..akorát na tebe všichni budou víc srát
 
 
Datum: 27. května 2010 0:00
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel7034    
JAWA_ceZetak > Díky za pomoc ;-) omg..
 
 
Datum: 26. května 2010 23:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolikrát to sem ještě dnes dáš?
 
 
Datum: 26. května 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: 207/200      IP: uživatel5727    
Zdarec všem,mám babetu typ 207/200 a mám takový problém,buďto za jízdy trochu vynechává nebo úplně tzv.chcípne...během jízdy jako by se vypnulo zapalovaní...motor má přitom nové simerinky,vyčištění a přetěsněný karbec,nová svíčka,nový kohoutek na banzín + jemný filtr...najel jsem cca 50km úplně bez sebemenších problémů a teďka tohle najednou...jediný s čím mám (problém) je tzv. vysoké napětí,už tam dáám místo 6V žárovek rovnou 24V i 12V praskaly...budu moc rád když mi poradíte co s tím dělat...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: 207/200      IP: uživatel5727    
před časem jsem tam už dal ten omezovač,ale nevydržel...a ta směs,ta může tak rychle zlikvidovat svíčku?
 
 
Datum: 27. května 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Nejprve dej 6 V žárovičky a na živý vodič k přednímu světlu připoj omezovač napětí. Upevni ho šroubem co drží filtr. Potom se podívej na svíčku .Jestli bude černá od sazí , bude špatná směs a svíčka mohla ,,kleknout" .
 
 
Datum: 27. května 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Draci.Mám dotaz ohledně svýho fíka Jawa 21 nedávno sem ¨jezdil s předstihem přes 2 možná 2,5mm a odtrh tak 0,8mm .A šloto špatně odspoda slybý rozjezdy a tak no.Tak co myslítě když to nastavím vše tak jak mám pojede to líp ??Když dám předstich 1,6 a odth zmenším na 0,4mm?Dík .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě!!!......Vyzkoušej a uvídíš
 
 
Datum: 27. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jasny,skoro stejne.. podle miho pocitani taky vychazi 1+1 skoro stejne,jako kdybych to pocital spravne :-D na presdrzku?ok prijed :-) po netu je kazdej silak co????
 
 
Datum: 27. května 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě si ze sebe udělal blbce :-D....a že na přes držku.. no lol :-D...aby sis ruce nepolámal
 
 
Datum: 27. května 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak se ptám mno tak nemusíte hned dělat ze mě kokota chtěl bych vidět vás takovýhle lidi nesnáším to je tak na přesdržku.A jinač když sem dal jakýkoliv předstich tak to jelo fůrt stejně skoro tak klid jo.!Jardové
 
 
Datum: 27. května 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz pocitam podle sebe,vychazi mi 1+1 osum..co myslis,kdyz to vypocitam tak jak mam,vyjde mi to 2???? ten samej blbej dotaz
 
 
Datum: 27. května 2010 10:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jasné :-D...OMG takové dotazy...
 
 
Datum: 26. května 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chtěl bych se vás zeptat jestli někdo zvás nemá TP na jawu 05??? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam,ale nedam :-D
 
 
Datum: 27. května 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: hdfgbd      IP: uživatel9268    
zdravím,v jaký ceně se pohybuje čz 125/476?Máte s ní nějaký zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9564    
s papirama a stk 9000 az 1200kc
 
 
Datum: 01. června 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
 
 
Datum: 26. května 2010 21:17
 
<  1187  1188  1189  1190  1191  1192  1193  1194  1195  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 23:04:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu