Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hosi já sem meřil suplerou píst mám ho 3,78 cm. je to možné? proste mi to ukazuje 3cm 7 mm a 8 desetin mm .. ale nikde tu na to nevidim krouzky.. ? poradte prosíím .. je to jawa mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 20:11
 taky mam jeden takovej valec ktery ma "minus prvej" vybrus ... krouzky kup normalne na nultej...
Datum: 28. května 2010 20:11
Jméno: žbluňk
IP: uživatel9157
 Prostě cihla centimentr. Železo milimetr ;D
Datum: 28. května 2010 11:44
 míry v cm mají zesdníci....míry dílů na motory včetně pístů a kroužků jsou v milimetrech.
Datum: 28. května 2010 9:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to 0 výbrus
Datum: 28. května 2010 7:41
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 čus chci se zeptat: 1) půlil jsem motor u jawy 21 dával jsem to zpátky a startovací páku jsem měl směrem dolů,ale když jsem otočil o 180 stupňů chytlo se to na zuby a normálně to šlo jakobych chtěl nastartovat a bralo to co s tím že ji mám dolů ?\\r\\n2) jak je ten startovací segment,tak mi z něj vypadl ten kolík a taky nevím co s tím jakej tam má účel a dám ho tam normálně ? prosím poraďte někdo přez víkend bych to potřeboval zpravit díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 21:18
 Ten kolík je tam aby se páka točila jen v tom pulměsíci co je na karteru, aby nešla protočit. Kolík tam dej zpět a zespod když ho trochu přivaříš tak tim nic nezkazíš. Jen to musíš pak zabrousit. Já to mám přivařený a drží na výbornou.
Datum: 28. května 2010 21:18
 Prosím vás jak je na karburátoru zespodu víka ten propuštovací šroub bezínu tak jak má být utáhlý?naplno ? jedná se o jawa mustang díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 10:30
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Hlavně to nedotahuj jako já,sem zníčil závit.
Datum: 28. května 2010 10:30
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 normálně fíbrovej kroužek, prodávaj to v každym železářství v pytlíčkách a po X kusek a velikostích.. si to vem sebou do krámu a prodavačka ti určo poradí... a utahovat zase s citem....
Datum: 28. května 2010 8:52
 a kde to sezenu ??
Datum: 27. května 2010 22:37
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 tam se dává malej kroužek těsnění
Datum: 27. května 2010 22:20
 jaké těsnění ??
Datum: 27. května 2010 22:17
 utáhnout naplno a nezapomeň na těsnění
Datum: 27. května 2010 22:12
Jméno: Michal
IP: uživatel9527
 Prosím našel jsem doma motor z jawy 175 automatu. má takovou vrtulku na hlavě a do karteru jde řemen jakou má takový motor cenu? děkuji za informaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 13:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě tak 1 000- 1 500
Datum: 28. května 2010 13:00
Jméno: Ondra
IP: uživatel9526
 Čau draci, potřeboval bych vědět jaká je velikosti vymezovacích koužků zadního kola na MJ dandy 50 SACHS na obrázku zde http://img1.imgup.eu/zadkolo.jpg pod čísly 22 a délku rozpěrné trubky pod číslem 23. Nebo kde by se ty kroužky dali koupit Předem děkuji za odpověďi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:27
 Zdravím.Potřeboval bych poradit ohledně Filtru u Jawa 21.Kolik děr bych měl mít ucpaných a naopak otevřených .Jehlu mám na 3 zářezu odzhora a ve filtru mám 2 díry ucpaný gumičkou a pak mám na tom horním malým víku jakoby jednu dírku a pak ještě ze spoda z filtru mě vede trubička.Jak to máte Vy????Co ucpat a co ne ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 9:47
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Nevim, ale já mám na pinďouru sníženou hlavu, jezdím na carrera 100, mám tam sání bez žádného odporu a trisku z pořádnou ďírou, řetězové kolečko mám 10zub, a jede to jak splašenej kůň... Má to do kopce sílu, a dobrý rozjezdy a rychlost mi stačí, jede to tak 70km/h, co víc si u pincka přát???  Možná sem přemýšlel o stejskyho sadě, ale nevím zda by mi to motor vydržel, http://www.jawa50speed.wz.cz/nabidka.html koukněte se na video závodní úpravy... Po takovýhle točkách by se mi rozlítnul motor na 1000 kousíčků 
Datum: 29. května 2010 9:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to není pravda...každej fík jede jinak a ty konstruktéři co to dělali asi nebyly tak blbý ne?? no hele to musíš vyzkoušet..a jak ti to pojede nejlíp tak to nech
Datum: 27. května 2010 22:10
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Datum: 27. května 2010 21:50
Jméno: Domek
IP: uživatel9354
 Zdarec lidi, mám problém, kdykoliv když se podívám, tak mám na své jawě 21 hodně mokrý karbec a při jízdě od něj dost odkapává směs a tím je taky větší spotřeba... Má tam být těsnění karburátor-válec? Špatně seřízená hladina? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 20:49
 Hoj, jestli máš na benzínové hadičce co vede ke karburátoru palivový filtr..tk ho sundej a zkus jestli ti furt bude něco kapat...mě takhle z fekála lilo dva roky..pak jsem ten filtr odstranil čímž se tam lépe udrží podtlak a není tam tolik spojů kaďma by mohl benzín unikat...jestli ho máš tk to určitě zkus , jinak jak již tady bylo zmiňováno...máš vysokou hladinu v plovákovce...ale ta často stejně nic nevyřeší..
Datum: 07. června 2011 20:49
 tak to ti musí teda pořádně kapat že ti to díky tomu tolik spotřebovává.
Datum: 28. května 2010 18:26
 1. muze z nej kapat jedine benzin smes kapat nemuze pokud je spravna  2. samozrejme, ze tesneni tam bejt musi. 3. bude to pravdepodobne vysoka hladina
Datum: 27. května 2010 20:14
 Cau na kolik litru je nadrz na mustanga? a kolik litru tam musim mit abych nemusel jezdit na rezervu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 20:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 0,75 litru je u 21 a věř tomu že u mustanga je trochu víc..je tam něco přes litr...
Datum: 27. května 2010 20:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nadrz na mustangovi ma objem 8 litrů. Rezerva je 0,75 litru.
Datum: 27. května 2010 20:19
Jméno: ...............
IP: uživatel9157
 Je nějaká šance že dostanu nový lamely + mezilmelu s novym PRIMARNIM RETEZEM zpátky do unašeče bez extrémě velký fyzický síly? Nebo musím sundat i kolečko primáru  a dát to zároveň? A jak nejlépe sundat kolečko primáru prostrčit něco ojnicí a zapřít špalíčkama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 0:33
Jméno: Fogi
IP: uživatel9531
 Samozřejmě chápu že motorku máš rád,ale neni to zadna čina ale poctivá ČSR vyroba,tak nemusiš mit strach
Datum: 29. května 2010 0:33
Jméno: Fogi
IP: uživatel9531
 Tušim že ted na mě budete vsichni nadavat,ale dělate z toho jak kdyby to byla motorka za 100 tisic ,řešit nejakou smykovou silu..k čemu? Proste takovyma kktinama se zabyvat jetli vznikne nejaka sila na jeden zub je blbost..Proste vemu šroubovak nebo moter paku zapacim primar a povolim matku a nezajimam se o nejakou silu...
Datum: 28. května 2010 23:54
Jméno: ...............
IP: uživatel9157
 Myslíš šroubovákem zapřít o karter? to vznikne příliš velká smyková síla na jeden zub... ne? Je nutná ráčna(samozřejmě jí mám, jen nevim jestli mam nástavec 19.. abych nestrhnul závit  ?
Datum: 28. května 2010 14:38
Jméno: Fogi
IP: uživatel9531
 Na co sundat pist?? Primar zašprajcuj sroubovakem a matku povol račnou..
Datum: 28. května 2010 12:52
Jméno: ...............
IP: uživatel9157
 udělám to přes kolečko.. přes tu spojku je to jedno a to samý.. takže přes kolečko, jen sundat píst, zajistit a povolit..
Datum: 27. května 2010 21:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 povol matku na spojkovém koši a celou tu spojku krásně sundáš i se spojkovým košem aniž by jsi musel sundávat primární kolečko
Datum: 27. května 2010 21:01
 ide to tam aj z koleckom ja som to tam dostal sice chvilu to trvalo ale podarilo sa
Datum: 27. května 2010 20:56
 ide to tam aj z koleckom ja som to tam dostal sice chvilu to trvalo ale podarilo sa
Datum: 27. května 2010 20:56
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 jde to tam aj s kolečkem,je to trápeni ale s trpělivosti to tam jde
Datum: 27. května 2010 20:48
Jméno: ...............
IP: uživatel9157
 Vím jak stáhnout, nejspíš si k tomu vyrobím ten stahovák z pásoviny.. ale nevím jak povlit! Jak co nejsnadněji a nejšetrněji povolit.. to mi prosím poraďte.
Datum: 27. května 2010 20:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jojo jedině sundat... když nemáš řetěz vytahanej jako kšandy, tak to tam rozhodně bez sundanýho primárního kolrčka nenarveš... primár mužeš stahnout třeba dvouramenym stahovákem, nebo si udělat stahovák z páskoviny či uhelníku...
Datum: 27. května 2010 20:32
Jméno: ...............
IP: uživatel9157
 denzileck jde to? ale asi to pekně dře..  NEJDE To ANI ZA BOHA NE! Ten řetěz je novej, takže neni vytahanej.. rvát to nechci takže jedině sundat..?!
Datum: 27. května 2010 20:25
 Jde to i bez toho....
Datum: 27. května 2010 20:21
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Když chceš měnit řetěz nebo lamely tak musíš sundat aj kolečko.
Datum: 27. května 2010 20:19
 čau chtěl bych se zeptat kolik benzinu budu mit v nadrži pokud už budu muset jen na rezervu u mej 175/477?? a jestli nevíte jakej je technickej rozdíl mezi 477/00a 477/01?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 19:36
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 477.1 už je opatřena olejovým čerpadlem
Datum: 27. května 2010 19:36
 Nazdar potreboval bych radu jak vyčistit nádrž kdiž jí mám narezlou zevnitř
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 16:09
 Ale udelaji prasek kterej jen tak nedostanes ven...
Datum: 28. května 2010 16:09
Jméno: OndraJW
IP: uživatel5683
 ty kaminky maju uplne stejnu funkci jak ty matky a kulicky z lozisek. A myslim, ze kaminky su lepsi, protoze maju ostrejsi hrany, tak to pekne zbrusi.
Datum: 28. května 2010 11:25
 kameny jsou pi*ovina pul litru benzina par osmiček matek nebo kuliček z ložiska (kuličky o průměru 5 - 10 mm) a pak uz jen trepat a trepat  potom to vse vysypej a důkladně proplachni benzinem
Datum: 27. května 2010 21:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejrychlejší je když tam naleješ brzdovou kapalinu + kameny a budeš chvilku třepat a rez je pryč
Datum: 27. května 2010 21:03
 nalij ji plnou benzinu a zapal pak to budes mit ciste
Datum: 27. května 2010 20:27
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 nalej tam trochu benzinu nejake ciste matky nebo kameny a trepej nebo ji pridelej na michacku pak vyplachni a mas cisto
Datum: 27. května 2010 19:24
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 normálně ji vyšrubuj ven, nasyp do ní kamínky, protrepaj, kaminky vyhod ven a treba este nalej benzin a protrepaj a zase vylej pryc. mnělo by to pomoct. A ještě sa děla nějaký přípravek nebo co, že když to naleješ do nadrže, to sa nalepi na steny, vylejes, a uz ti to nebude reznut (ale to sem fakt enom slysel, takze nevim jak to doopravdy funguje  )
Datum: 27. května 2010 19:23
 cus draci jak se vyndavaji futra z prednich vidlic na pionýra??jak a cím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 22:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vem si kus roxoru a vybouchej je normálně
Datum: 27. května 2010 22:13
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jo chce to na ty horní futra tenčí tyč.Já po usilovném dvouhodinovém boji zjistil že vytloukám onen ocelový kroužek nad horním futrem.Musim říct že po tom zjištění letěla vidle zhruba 15m  Jinak zas tak těžký ty futra vyndat neni.
Datum: 27. května 2010 20:02
Jméno: Fogi
IP: uživatel9524
 Ja sem si udelal takovy pripravek z drátu,ktery kje na konci okly,takže to je takový haj a tim to vytahuju.
Datum: 27. května 2010 19:16
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 no zespoda se mi podarili vodoubnout sroubovakem ale byla to fuska na hore nevim to jsem vzdal, vytlout tyci nepudou jsem tam ocelovy vycnelky jako futra
Datum: 27. května 2010 19:15
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 nemate nekdo doma nepotrebnou vidlici na simsona s51 za rozumnou cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 18:56
 Ahoj chlapy potřebuji bud plovak na pařeza nebo karburator na pionyra prosim pomoc zaplatim mam tu překopanou motorku pro mladyho a nemam věci diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já myslím že pařez má stejný plovák jako třeba 175 nebo 250
Datum: 27. května 2010 21:05
Jméno: Jaweťák
IP: uživatel9046
 zdravím. chci si udělat GO motoru na mém Pionýru 20, vše kromě výbrusu a chtěl bych se vás zeptat co všechno si mám od tud objednat abych tu generálku mohl provést. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:13
 No Ložiska,gufera,spojka a pak i třeba a klika mno to by chtělo necaht dát třeba ojnici CKR na jeh.ložiskách a kliku vycentrovat a vyvážit.Abych nezapoměl ještě třeba výbrus nebo aspon nový kroužky ale zkotroluj jestli máš dobrej píst!Abys neměl moc ohlodaný zámky a třeba i poškráaný hodně .
Datum: 27. května 2010 21:13
Jméno: Fogi
IP: uživatel9524
 Jak piše čezeták,Ložiska,gufera jsou asi zaklad potom bych nechal přelisovat kliku s jehl. ložiskem,píst,pist.kroužky..
Datum: 27. května 2010 19:24
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 presne tak nak. Nejdriv rozpul motor a pak res dal. Jednu radu ty kartery nech radeji nekde otevrit stahovakem pokud nemas, tesneni je lepsi samotnej silikon ten papir ve vetsine pripadu netesni, pokud das jen silikon tak se vyjmecne stane to ze tam nejsou vule a nejde tocit prevodovkou tak bacha na to. Jinak bys to mel bez problemu zvladnout
Datum: 27. května 2010 19:20
 záleží v jakém stavu jsou jednotlivé díly....při go je samozřejmostí nové ložiska, gufera a pokud cinká klika tak i kliku na go....a také nezapomenou na lamely a stav primárního řetězu..pokud je vytahaný tak koupit nový a spolu s řetězem kupovat i nové primární kolečko.
Datum: 27. května 2010 18:38
 Jižní čechy někdo??? na fichtlu či jine motorce??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:53
Jméno: Mic
IP: uživatel9519
 Nemáte někdo naprodej přepsatelný doklady na ČZ 175/477 ? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:22
Jméno: tadiasik
IP: uživatel590
 ahoj mám takový problém:chci na sebe přihlásit motorku,je nahlášená na jiného majitele,v tom není žádný problém ale problém je v tom že nemám značku ani malý tech.mám jen velký tech.Od předcozího majitele jsem si sehnal plnou moc i kupní smlouvu.Jedná se o čz 125/476.Myslíte že budu mít problém při přepisu?Popř jestli se to už tady nekomu nestalo?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 15:27
Jméno: tadiasik
IP: uživatel590
 dik ,dam vedet jak to dopadlo
Datum: 28. května 2010 15:27
 Značku ti vezmou když dáváš do depozita. A já značku neměl protože papíry v depozitu byly. Takže sem jí neměl. Myslím že to neni takovej problém, prostě ztráta a možná něco za to zaplatíš.
Datum: 27. května 2010 22:02
Jméno: tadiasik
IP: uživatel590
 já mám ve velkym TP barvu,ta mi souhlasi ale mam u předchoziho majitele dopsano že nepředložil ORV .Mam spíše obavy s tou značkou,myslíš že stačí abych jim řek že jsem ji stratil při jízdě?A nevim jestli to tak je ale když davaš motorku do depozitu tak musíš odevzdat značku na úřade ne?
Datum: 27. května 2010 21:51
 Hele je to problém ale dá se vyřešit protože sem ho řešil asi před tejdnem. Přihlašoval sem 125/453 a neměl sem SPZ protože byla v depozitu takže sešrotovaná a malý tech. sem měl ztracenej.
Při STK a evidenčce je jedinej problém že u starších typu velkýho techničáku se nepsala barva takže nemuže posoudit jesli to sedí. Proto mi napsal k papírům o technický: "Fyzicky nalezena barva červená-tmavá" Doufal sem já i ten z technický že to na uřadě bude stačit. Když sem šel dělat pojistku nepotřebujou nutně SPZ číslo ale vystaví ti ji na VIN. Pak na uřadě nesmíš narazit na vola kterej bude mít kecy na to že barvu máš zapsanou jen v protokolu o technický. Mě se jen zeptal jesli je ta barva vážně červená-tmavá a pak sem si jen vyčkal na novej TP a zapsání do velkýho techničáku, Dostal sem značku a mám přihlášeno. Snad to pochopíš
Datum: 27. května 2010 21:30
 tak tohle problem bude. na evidencce musis mit SPZ jinak ses v riti a malej technicak by si mel mit taky. Rekni predchozimu majiteli aby nahlasil ztratu SPZ a zazadal o duplikat ORV a pak to prehlasuj, jinak od toho ruce pryc bo by to zavanelo
Datum: 27. května 2010 20:20
Jméno: arnošt
IP: uživatel590
 nazdar borci,nevíte jestli na motorce musi byt obě z5ná zrcátka?Ptám se proto že mám jen jedno na levé strane a bojím se aby to prošlo STK..díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 21:27
Jméno: marťas
IP: uživatel9573
 stačí jenom levé a na stk projdes bez jakeho - koliv zavahaniklidne se podiv do ustav ale my mame jen prave a proti tomu mely nejake kecy ale dalo se to ukecat ( jakš - takš ) ale levééé!!!!! stačí
Datum: 02. června 2010 21:27
 no ja byl s 350 r.v. 86 na STK na zacatku kvetna s jednim zrcatkem a nic nerikal
Datum: 27. května 2010 20:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když jsem si zjištoval info, co potřebuju na technickou na exc(jinak je očesaná, takže jsem si to pouze vypujčil), tak mi bylo řečeno, že motorky od nějakého roku výroby(ted už bouhel přesně nevim nějak 197x nebo 198x) musejí být opatřené oběmi zpětnými zrcátky...pak hlavně záleží, na jak moc velký aktivisty na stk narazíš...
Datum: 27. května 2010 20:38
 jak bylo receno staci jenom leve zrcatko, ale ja treba bez pravyho jsem jako jednookej - dve jsou jistota
Datum: 27. května 2010 20:17
Jméno: arnošt
IP: uživatel590
 jasne ale mi jse právě ted jen o to aby to prošlo kontrolou,nerad bych aby ne.díky
Datum: 27. května 2010 17:17
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 levý musí bejt a pravý rozhodně doporučuju,počítat brambory budeš kdyš si to zrcátko pořádně nenašteluješ
Datum: 27. května 2010 17:15
 Zrcátko musí bý jenom na levé straně. Na pravéstraně z osobních skušeností je to zrcátko uplně zbytečné. Leda že bych chtěl počítat brambory v poli
Datum: 27. května 2010 16:55
 zdar lidi, mel bych par dotazu, koupil jsem si zapalovani VAPE na svou ČZ 180 a vyskytli se nejasnosti. Takze, chci se zeptat, jestli se to da nejak zapojit, aby motorka chcipla pri vyndali klicku ze spinaci skrinky, jako u stareho zapalka?? Dalsi vec je, v baleni je i takova mala cerna kravicka tvaru krychle o rozmerech asi 1.5mm, nevim, kam to mam zapojit a co s tim, bratr rika, ze je to stykac, ale stejne nevim, co s tim... a dalsi vec je, ze v navodu je napsano, ze se minus baterie ma dat na kostru a plus na spotrebice, znamena to jen, ze minus dam jen nekam na ram a hotovo, nebo musim jeste neco upravovat?? Jo a jeste jedna vec, jak vedou kabely od statoru, tak hned z kraje jsou 2 bile kabely, o nich v navodu tayk neni zminka a nenapada me, kam je zapojit, tak kam s nima?? sorry, ze otravuju, sem na elektrotechniku levej, tak nechci zku.vit neco hned na zacatku  . Kdyby nekdo mohl, tak poslete treba foto, nebo odpovezte na mail, diky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:59
 jj, díky za info, to bude ono  svito, dej mi pls mail, kdyztak se na neco zeptam...
Datum: 27. května 2010 17:59
Jméno: pepa
IP: uživatel9522
 tak aby to chciplo kdyz vyndas bosak je prave ta cerna krabicka kabel co vedl od bosaku k civce zapojis na jeden vystup na druhej pripojis kostru na treti taky kostru a na ctvrtej ten modrej kabel co pisou v navodu ze se ma vyzkratovat ono to udela to ze kdyz zanes bosak tak to odkostří ten kabel cimz to jde nasledne nakopnout a kdyz ho vyndas tak ho to prikostri a zdechne to
Datum: 27. května 2010 17:30
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 1.Ano jde to zapojit aby to slo chcipnout bosarnou.
2.ta krabička je rozpínací relé bez toho to bošárnou chcípat nepůjde.
3.s tou kostrou nic dělat nemusíš prdni to na rám kde bude dobrá kostra ne na barvu.
4.jestli jsou z očkem tak to bude kostra
5.Jestli chces tak napis 570157402 nebo na mail a vyfotim ti co budes chtit ted jsem taky delal komplet elektrinu na 634 tak ti muzu nakreslit i scheme pro to rozpinaci rele+vape+spinacka
Datum: 27. května 2010 17:11
|



|