slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  115  116  117  118  119  120  121  122  123  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17452    
Nazdar chlapi, ciem že sa tato tema žu už riešila milionkrat, ale mam problem s pionierom že zle štartuje. Na nakopovačku skoro vobec ale ked ho roztlačim pomaly pomaly odpaluje a potom sa rozbehne ide chvilu tak ako by mal a nakoniec zdochce z ničoho nič. Motor nove gufera, kružky, tesnenia isskra paradna, zapalovanie skontrolovane, nastavene podľa navodu na nete, na novo naťahaná kabeláž, všetko trubi, svieti len nejak nejde. Neviem či by to mohlo byť zlým kondenzátorom alebo indukčná cievka alebo karburátor neviem, poradte napr. zaručene dobre hodnoty na nastavenie zapalovanie.. Budem za každu rad za každu radu:-)Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2014 20:59
 
 
 
 
Jméno: industroprofil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, šli jste někdy na STK s terénní pneumatikou na zadním kole, řekli vám tam na to něco? Myslíte, že bych mohl jít na STK s drapákovou pneumatikou na Jawě 21 ? Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měla by bejt homologovaná :-)
 
 
Datum: 28. července 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17451    
Musí souhlasit rozměr.
 
 
Datum: 28. července 2014 19:13
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jo nevím proč by to mělo vadit
 
 
Datum: 28. července 2014 19:08
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši. Potřebuji vědět kolik je v dnešní době skutečná a rozumná cena za pionýra s papírama v průměrným stavu, třeba nepojízdný. Já jsem měl svou představu ale to je šílené kolik za to všecí chců. Tak se radši ptám jestli jsem náhodou nezaspal zvýšení cen pionýrů. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2014 18:46
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Potvrzuji Standu, osobně jsem si zas pořídil fíka s TP za 5 000, v dobrým stavu, bez investic. Pokud nemáš známýho, tak levný těžko seženeš ....
 
 
Datum: 29. července 2014 18:46
 
 
 
 
Jméno: p      IP: uživatel13868    
Já jsem koupil pojízdného plně funkčního a pěkného mustanga s papírama za 1000Kč. Jede jak vřet!!!
 
 
Datum: 29. července 2014 8:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17451    
Pěknej pojízdnej s živym TP 6000,- a fakt pěknej až 8000,- a u toho vraku s TP je to těžký,čistě nepojízdnej vrak s živym TP okolo 2000,- až 2500,- a takovej nějakej skoro pojízdnej s TP by se moh pohybovat okolo 3000,- ale to je dle stavu a dle dohody ...spíš maj cenu ty papíry... fichtl bez papírů i ve slušnym stavu je takřka bezcenej,pokud to neni fajnová uloženka ...
 
 
Datum: 28. července 2014 19:11
 
 
 
 
Jméno: jawista21      IP: uživatel16610    
ahoj hoši mam problem s babettou :-) kdyz ji nastartuju na stojanku tak chytne a kdyz ji dam ze stojanku tak chcipne protoze chce furt jed :-) takze nevim co to muze byt :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel15423    
 
 
Datum: 29. července 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: jawista21      IP: uživatel16610    
nene pruziny jsou davane jine jedna byla praskla tak jsem dal novou a dela to porad :-)
 
 
Datum: 29. července 2014 11:12
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
tak to je spojka můžou být ulomené pružiny.
 
 
Datum: 29. července 2014 8:04
 
 
 
 
Jméno: jawista21      IP: uživatel16610    
tim to neni ten je uplne na minimum :-)
 
 
Datum: 28. července 2014 22:50
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
vysoký volnoběh??
 
 
Datum: 28. července 2014 18:52
 
 
 
 
Jméno: Džordžo      IP: uživatel17449    
Ahoj ,mám problém s řazením 2 rychlosti na Babetě 210 po výměně unašeče a čelistí. Před výměnou tam dvojka skočila po ubrání plynu , ted je problém po max vytočení motoru aby tam skočila. Díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2014 8:37
 
 
 
 
Jméno: babetta 210      IP: uživatel12689    
Ahoj, trápím se už dýl s babetou, když chytne přidám, tak se hrozně dusí, dám plnej vyskočí sytič, vypadá to, že už pojede a zas chcípne, vůbec nemá sílu na to, aby se rozjela sama, když se mi s ní podařilo rozjet, tak jsem musel přidát jenom minimálně plyn, jak sem přidal víc, tak se zas dusí, pak mi to v mírném kopci stejně chcípně jak se zahřeje víc, třeba někdo bude vědět co by to mohlo bý, výfuk čištěněj, karbec vyvařenej v octu a vyfouklý trysky kompresorem, jiná svíce furt to nechce jet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2014 18:53
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Tyrystor vadný.
 
 
Datum: 28. července 2014 18:53
 
 
 
 
Jméno: luko      IP: uživatel17141    
Dlouho jsem mel tento problem na sve babete 207. Zmenil jsem svicku a uz to jede
 
 
Datum: 28. července 2014 1:38
 
 
 
 
Jméno: karel majer      IP: uživatel15661    
Ahoj draci. Mám problém s pionýrem-mustang. Nechce běžet při přidání plynu se hltí, sundam filtr, tak jde do otáček, ale ujedu 300metrů bez filtru na plnej ceres a začne se jako přibržďovat a škubat. uberu plyn a trochu proturuju na neutrál a jede dalších 200-300metru. Pokud nasadím filtr, tak se ani nerozjedu. Vyměnil jsem 2X svíčku za nové, dal fungl novou cívku, fungl nové komplet zápalko, nový karburátor, vyčistil nádrž a kohout, vyčistil výfuk, a dal nový simerink od strany zapalování. Ještě snad vyměním simerink od spojky. Jinak chytí teplej i studenej na šlápnutí a sílu taky má a tak si nemyslím že by byl špatnej válec a píst. Proč to kus jede a potom začne zlobit a s filtrem nejede vůbec? A začalo to z ničeho nic. Přijel jsem na křižovatku, zastavil a už se nerozjel. Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2014 21:13
 
 
 
 
Jméno: karel majer      IP: uživatel15661    
Karburátory jsem dával dva a jeden funglovku a pořád stejný a vždycky to začne dělat po stejný vzdálenosti. dal jsem tedy i novej kohoůt a filtr a pořád je to stejné.
 
 
Datum: 05. srpna 2014 21:13
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Nechápu tě, koupiš karbec za pětikylo, zapalování za litr a další, ale novej filtr za stovku nekoupiš. Ono nejde o to vzít věc a vyměnit ji za jinou, ono je důležitý tu novou věc seřídit. Tím, že vezmeš karburátor z jiného pionýra neznamená, že jeho nastavení bude vyhovovat i tvému motu. Co ta svíčka? Jakou má barvu a co jiskra? Ještě koukni na indučku, zkus ji vyndat a znova nandat, jestli třeba není špatná kostra a svíčka málo nepálý nebo jesli nejsou volný konektory a ten kohoutek jsi měl vážně rozebranej? Co gumička není spuchřelá nebo naboptnalá, že by bránila průtoku paliva..? Stejně si myslím, že máš rozhašenej karbec nebo pak v tý elekrice, ale nejvíc ti řekne právě ta svíčka!!!
 
 
Datum: 29. července 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: karel majer      IP: uživatel15661    
No ty věci nový preventivně. Ventilek na karburátoru je v pohodě. Zlobí to uplně stejně i na ten novej karbec a zkoušel jsem i z jinýho pincka karbík a pořád to samé. Filtr je čistej a zkoušel jsem to i bez toho horního plastovýho krytu co je na filtru. kohoutek je plně průchozí a čistej. Vše jsem měl rozebraný a dokonce jsem dal i novej benzín. Zkoušel jsem snad všechno i takoví kraviny jako je ten benzín a pořád je to stejný.
 
 
Datum: 28. července 2014 21:42
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Zdar chlape. Ach jo a co zkusit novej vzduchovej filtr.... Jakou barvu má svíčka? Vsadím se, že je cela černá a mokrá. Za mě zasranej filtr a bez něj je to bohatý jako .... Kup novej vzducháč, vyčisti trysky v karbecu hlavně ten ventilek ve víčku + koukni na plovák jestli nezůstává vyset, sniž o kousek hladinu a musí jed. Jen nechápu, proč novej karburátor, zapalování, indučka.....
 
 
Datum: 28. července 2014 18:04
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Čau, špatně ti dotýká benzín. Tipuju na špinavý ventilek ve víčku plovákové komory. Musí chodit naprosto bez zadrhávání. ;-)
 
 
Datum: 28. července 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel17243    
Dobrý den potřebuji pomoc jakej? a kolik ? mám dát voleje do předních lumičů u ČZ 125/476 Děkuji za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2014 19:54
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši je pravděpodobné že mě odešel tyrystor na babetě když to z ničeho nic přestalo dávat jiskru? Vyměnil sem indučku ale nepomohlo to. Ještě zkusím cívečku v zapalování to je podle mě taky možnost nedávání jiskry. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: rybicak      E-mail:      IP: uživatel17448    
Čau mám takový problém, jiskří mě okolo svíčky na babettě 210. Vyměnil jsem kabel od svíčky, fajfku, cívku a pořád to jiskří. Nevíte někdo co stím????? Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 18:12
 
 
 
 
Jméno: rybicak      E-mail:      IP: uživatel17448    
Děkuji za radu. Byla to fakt ta svička ale pro jistotu jsem i udělal novou elekriku.
 
 
Datum: 04. srpna 2014 18:12
 
 
 
 
Jméno: jiri.cz      IP: uživatel15512    
Obyčejnou zkoušečkou, ale jak píše hh vyměň svíčku, faju a na netu si najdi zapojení eletriky a prondi všechny dráty. Mě zase na 350/640 odchází na pravém válci svíčka. Někdy najedu 1500 km jindy jen 80km a je po svíčce a to dávám úplně nový. Chce to trpělivě hledat. Čau
 
 
Datum: 29. července 2014 12:04
 
 
 
 
Jméno: rybicak      E-mail:      IP: uživatel17448    
Ne ne tu jsem nemenil. Kdyz uz me radi dvojiku tak ted zase eletrika. Je to hruza. Porad je na tom co delat.
 
 
Datum: 29. července 2014 11:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
a svíčku si měnil?
 
 
Datum: 28. července 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: rybicak      E-mail:      IP: uživatel17448    
A mohl by jsi me poradit jak to zjistim????Elektrice moc nerozumím.
 
 
Datum: 28. července 2014 11:13
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Někde Ti jde eletrika do kostry.
 
 
Datum: 27. července 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Čau,jakou má tak cca. cenu komplet motor na 555,s vyfukem,karbcem,zapalkem.V pěkném stavu bez ulámaných držáků.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2014 15:31
 
 
 
 
Jméno: industroprofil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Od minulého STK jsem na své jawě 21 vyměnil motor(převodovku), musím někde hlásit na příští STK provedenou výměnu motoru? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2014 12:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
pokud nemáš v TP vymazané číslo motoru, pak by mělo být stejné jako na štítku.. že to na technický většinou nekontrolujou, je druhá věc, ale v případě nějaký (i tebou nezaviněný) nehody by se po tom mohl chytrej právník svézt a dát ti spoluúčast..
 
 
Datum: 28. července 2014 12:24
 
 
 
 
Jméno: industroprofil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky hosi. Mel jsem totiz na motoru vyrazene stejne cislo jako je na stitku. Na vymenenem motoru je cislo jine.
 
 
Datum: 28. července 2014 12:01
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
motor se bere jako nahradní díl...podle me nemusíš nic
 
 
Datum: 28. července 2014 10:28
 
 
 
 
Jméno: cendac      IP: uživatel17089    
Čau nech si vymazat číslo motoru ve velkém TP. Ale musí to být motor stejného typu co jsi tam dal.
 
 
Datum: 27. července 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: janouch      IP: uživatel17447    
Čau lidi prosim vás koupil jsem si fichtla a nevim jak zvýšit výkon kamarád mi řikal že to je nějak přes cívku je to o trochu ale to je jedno ale jinak mi poradte dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2014 15:02
 
 
 
 
Jméno: bača      IP: uživatel17446    
Zdar draci, mám problém s fictlem po ujetí cca 10min začíná chcípat.Přívod benzínu je vyčištěno od nádrže až ke karburátoru.Nevíte čím to může být???Trysky též vyčištěny jestli by to nemohlo být zapalováním že po zahřátí něco blbne? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2014 7:45
 
 
 
 
Jméno: bača      IP: uživatel17454    
tak hlásím že jsem závadu odstranil bylo to plíškem u víka plovákové komory ten plíšek byl otočen a poměkud zdeformován tak jsem jse vzal víčko plov.kom.z druhého fichtli a otočil a udělal rádius podle něho a už to jelo až do vyjetí nádrže. Ale dalo to zabrat vyčistil jsem celou nádrž vyměnil kouhout se sítkem,svíčku,vyčistěnej karburátor no hlavně že už to šlape je výhoda mít 2 fichtli (:
 
 
Datum: 29. července 2014 7:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17451    
To budou ještě záhady :-D šel bych po ucpanym víčku nádrže a nebo po bordelu v bandě/palivovym ventilu/kohoutu ... a nebo ti někde za tepla bere faleš ...
 
 
Datum: 28. července 2014 19:16
 
 
 
 
Jméno: bača      IP: uživatel17446    
dík za rady ,svíčku jsem též měnil. ale asi na to přišel kamarád u karburátoru jak je víčko nak ten přítlačnej plíšek není prohnutý ale sešikmení tak má podezření že se nevrací plovák tak zkusím jiné víčko
 
 
Datum: 27. července 2014 21:15
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel11670    
Zdarec,co svíčka,jakou má barvu?Ještě můžeš zkusit vyměnit svíčku za Brisk N15C nebo N14C. ;-)
 
 
Datum: 27. července 2014 16:45
 
 
 
 
Jméno: janouch      IP: uživatel17447    
čau hele mněl sem to samí skus u vzduchovího filtru dole bi mohla bíd díra tak jí zalep a nebo skus plynoví lanko a jehlu :-D
 
 
Datum: 27. července 2014 15:07
 
 
 
 
Jméno: Honza17      IP: uživatel14719    
Zdarec Draci, mám takovej problém s Babettou 215...vlastně je to stejný jak 210... Když jí nastartuju tak se jí moc nechce. po přidání plynu se dostane do vyšších otáček, uberu a chci znova přidat tak po přidání zdechne :/ Chvilkama se udrží tak jí kousek projedu ale má snahu zdechat a po chvíli stejně zdechne.. Na co se mám zaměřit? elektriku? nebo karbec? JEště dodám že karbec byl už 2x rozdělanej a vyčištěnej.. svíčka měněná nespočetně... Pokud se v tom někdo vyzná a poradí budu rád :-) Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: Honza17      IP: uživatel14719    
Pochybuju, výfuk byl vyčištěnej cca před měsícem.. koleno teda né .. ale pochybuju že by to tím bylo mrknu na to
 
 
Datum: 27. července 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel10002    
Skus se mrknout na vifuk babeta je hodne hakliva na ucpany fifuk pak se chova jako pridrita me se to stalo taky sku povolit u valce sice to bude rvat a treba to pojede jeltli to bude tim tak ho vycisti
 
 
Datum: 27. července 2014 11:48
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel10002    
Zdarec Mam problem na jawe 350/638 me po delsi trase vivarila baterka asi to hodne prebiji a v pravem kastliku sou nejake krabicky a nevim Ktera znich nebo co reguluje dobijeni dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel10002    
Jo neska sem vymenil obde dve a porad to brebiji 17 v kdyz odpojim jeden drat ze zapalovani k diodovemu mustku tak dobiji 13v
 
 
Datum: 28. července 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
jedna krabička je 3fáz usměrňovač-ta děravá, druhá regulátor
 
 
Datum: 28. července 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jaký převodový olej mám dát do babetty 210? A jaký poměr oleje mám míchat do benzínu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17450    
raději 1 ku 40
 
 
Datum: 28. července 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17445    
Do prevodovky patri motorak m6 a a pomer do. Bena je 1 ku 4
 
 
Datum: 27. července 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: LUGA      IP: uživatel17141    
Ahoj. Od minulého STK jsem na své jawě 21 vyměnil motor(převodovku), musím někde hlásit na příští STK výměnu motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: jájínek      IP: uživatel16953    
Za kolik se prodávaj papíry na stopětasedmu Jawa-Čz 356 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2014 6:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17445    
Prodal sem je za 5000 s placenou pojistkou
 
 
Datum: 27. července 2014 6:38
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Mam prihlasenou jawu21 zaplacenou pojistku na 2014 ale prosel mi technicak a nemuzu ho najit nevite nekdo kolik by me stal udealt novej ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2014 19:47
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
tak ti moc děkuju zatím cau
 
 
Datum: 26. července 2014 19:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pravděpodobně nic, protože by to pravděpodobně nepřihlásili. Leda že by to bylo odhlášeno v letech 2001 až 2004 nebo tak nějak. To by pak přihlásit šlo...
 
 
Datum: 26. července 2014 19:46
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
a kolik by to stalo kdyby to bylo odhlaseny ?
 
 
Datum: 26. července 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš, že si po večerech honim ego tim, že uvádim lživé informace na internetových fórech?
 
 
Datum: 26. července 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
jetly je to co rikas pravda ta to bude v klidu :-)
 
 
Datum: 26. července 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čoveče já nenesl nic. Dal jsem jim občanku, a dostal jsem na počkání papíry...Zavolej si na úřad u vás. Jinak podle mě tam bude muset otec osobně.
 
 
Datum: 26. července 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Dobre a a co jsi od toho mam vzit sebou aby jsi to mohly overit?
 
 
Datum: 26. července 2014 19:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uplně nevím, co bys s tím chtěl dělat na technické. Já bych zašel třeba na dopravní inspektorát...
 
 
Datum: 26. července 2014 19:34
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
ano na tatu a kam stim mam zajet normalne an technickou ?
 
 
Datum: 26. července 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A je psána na tebe, přihlášená, prostě vše v pořádku až na ztracené papíry?
 
 
Datum: 26. července 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
si delas srandu jenom ? ja od te motorky nemam ani jeden papir
 
 
Datum: 26. července 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. U nás za malý TP 50kč, za velký 100kč.
 
 
Datum: 26. července 2014 19:20
 
<  115  116  117  118  119  120  121  122  123  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 15:15:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu