Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kendy
IP: uživatel17452
 Nazdar chlapi,
ciem že sa tato tema žu už riešila milionkrat, ale mam problem s pionierom že zle štartuje. Na nakopovačku skoro vobec ale ked ho roztlačim pomaly pomaly odpaluje a potom sa rozbehne ide chvilu tak ako by mal a nakoniec zdochce z ničoho nič. Motor nove gufera, kružky, tesnenia isskra paradna, zapalovanie skontrolovane, nastavene podľa navodu na nete, na novo naťahaná kabeláž, všetko trubi, svieti len nejak nejde. Neviem či by to mohlo byť zlým kondenzátorom alebo indukčná cievka alebo karburátor neviem, poradte napr. zaručene dobre hodnoty na nastavenie zapalovanie.. Budem za každu rad za každu radu  Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 20:59
 Ahoj, šli jste někdy na STK s terénní pneumatikou na zadním kole, řekli vám tam na to něco? Myslíte, že bych mohl jít na STK s drapákovou pneumatikou na Jawě 21 ? Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 21:12
 měla by bejt homologovaná
Datum: 28. července 2014 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel17451
 Musí souhlasit rozměr.
Datum: 28. července 2014 19:13
 Zdar, jo nevím proč by to mělo vadit
Datum: 28. července 2014 19:08
 Zdar hoši. Potřebuji vědět kolik je v dnešní době skutečná a rozumná cena za pionýra s papírama v průměrným stavu, třeba nepojízdný. Já jsem měl svou představu ale to je šílené kolik za to všecí chců. Tak se radši ptám jestli jsem náhodou nezaspal zvýšení cen pionýrů. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 18:46
 Potvrzuji Standu, osobně jsem si zas pořídil fíka s TP za 5 000, v dobrým stavu, bez investic. Pokud nemáš známýho, tak levný těžko seženeš ....
Datum: 29. července 2014 18:46
Jméno: p
IP: uživatel13868
 Já jsem koupil pojízdného plně funkčního a pěkného mustanga s papírama za 1000Kč. Jede jak vřet!!!
Datum: 29. července 2014 8:07
Jméno: standa
IP: uživatel17451
 Pěknej pojízdnej s živym TP 6000,- a fakt pěknej až 8000,- a u toho vraku s TP je to těžký,čistě nepojízdnej vrak s živym TP okolo 2000,- až 2500,- a takovej nějakej skoro pojízdnej s TP by se moh pohybovat okolo 3000,- ale to je dle stavu a dle dohody ...spíš maj cenu ty papíry... fichtl bez papírů i ve slušnym stavu je takřka bezcenej,pokud to neni fajnová uloženka ...
Datum: 28. července 2014 19:11
Jméno: jawista21
IP: uživatel16610
 ahoj hoši mam problem s babettou  kdyz ji nastartuju na stojanku tak chytne a kdyz ji dam ze stojanku tak chcipne protoze chce furt jed  takze nevim co to muze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 21:47
Jméno: fanda
IP: uživatel15423
Datum: 29. července 2014 21:47
Jméno: jawista21
IP: uživatel16610
 nene pruziny jsou davane jine jedna byla praskla tak jsem dal novou a dela to porad
Datum: 29. července 2014 11:12
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 tak to je spojka můžou být ulomené pružiny.
Datum: 29. července 2014 8:04
Jméno: jawista21
IP: uživatel16610
 tim to neni ten je uplne na minimum
Datum: 28. července 2014 22:50
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 vysoký volnoběh??
Datum: 28. července 2014 18:52
Jméno: Džordžo
IP: uživatel17449
 Ahoj ,mám problém s řazením 2 rychlosti na Babetě 210 po výměně unašeče a čelistí. Před výměnou tam dvojka skočila po ubrání plynu , ted je problém po max vytočení motoru aby tam skočila. Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 8:37
Jméno: babetta 210
IP: uživatel12689
 Ahoj, trápím se už dýl s babetou, když chytne přidám, tak se hrozně dusí, dám plnej vyskočí sytič, vypadá to, že už pojede a zas chcípne, vůbec nemá sílu na to, aby se rozjela sama, když se mi s ní podařilo rozjet, tak jsem musel přidát jenom minimálně plyn, jak sem přidal víc, tak se zas dusí, pak mi to v mírném kopci stejně chcípně jak se zahřeje víc, třeba někdo bude vědět co by to mohlo bý, výfuk čištěněj, karbec vyvařenej v octu a vyfouklý trysky kompresorem, jiná svíce furt to nechce jet
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 18:53
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Tyrystor vadný.
Datum: 28. července 2014 18:53
Jméno: luko
IP: uživatel17141
 Dlouho jsem mel tento problem na sve babete 207. Zmenil jsem svicku a uz to jede
Datum: 28. července 2014 1:38
Jméno: karel majer
IP: uživatel15661
 Ahoj draci. Mám problém s pionýrem-mustang. Nechce běžet při přidání plynu se hltí, sundam filtr, tak jde do otáček, ale ujedu 300metrů bez filtru na plnej ceres a začne se jako přibržďovat a škubat. uberu plyn a trochu proturuju na neutrál a jede dalších 200-300metru. Pokud nasadím filtr, tak se ani nerozjedu. Vyměnil jsem 2X svíčku za nové, dal fungl novou cívku, fungl nové komplet zápalko, nový karburátor, vyčistil nádrž a kohout, vyčistil výfuk, a dal nový simerink od strany zapalování. Ještě snad vyměním simerink od spojky. Jinak chytí teplej i studenej na šlápnutí a sílu taky má a tak si nemyslím že by byl špatnej válec a píst. Proč to kus jede a potom začne zlobit a s filtrem nejede vůbec? A začalo to z ničeho nic. Přijel jsem na křižovatku, zastavil a už se nerozjel. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2014 21:13
Jméno: karel majer
IP: uživatel15661
 Karburátory jsem dával dva a jeden funglovku a pořád stejný a vždycky to začne dělat po stejný vzdálenosti. dal jsem tedy i novej kohoůt a filtr a pořád je to stejné.
Datum: 05. srpna 2014 21:13
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Nechápu tě, koupiš karbec za pětikylo, zapalování za litr a další, ale novej filtr za stovku nekoupiš. Ono nejde o to vzít věc a vyměnit ji za jinou, ono je důležitý tu novou věc seřídit. Tím, že vezmeš karburátor z jiného pionýra neznamená, že jeho nastavení bude vyhovovat i tvému motu. Co ta svíčka? Jakou má barvu a co jiskra? Ještě koukni na indučku, zkus ji vyndat a znova nandat, jestli třeba není špatná kostra a svíčka málo nepálý nebo jesli nejsou volný konektory a ten kohoutek jsi měl vážně rozebranej? Co gumička není spuchřelá nebo naboptnalá, že by bránila průtoku paliva..? Stejně si myslím, že máš rozhašenej karbec nebo pak v tý elekrice, ale nejvíc ti řekne právě ta svíčka!!!
Datum: 29. července 2014 18:22
Jméno: karel majer
IP: uživatel15661
 No ty věci nový preventivně. Ventilek na karburátoru je v pohodě. Zlobí to uplně stejně i na ten novej karbec a zkoušel jsem i z jinýho pincka karbík a pořád to samé. Filtr je čistej a zkoušel jsem to i bez toho horního plastovýho krytu co je na filtru. kohoutek je plně průchozí a čistej. Vše jsem měl rozebraný a dokonce jsem dal i novej benzín. Zkoušel jsem snad všechno i takoví kraviny jako je ten benzín a pořád je to stejný.
Datum: 28. července 2014 21:42
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdar chlape. Ach jo a co zkusit novej vzduchovej filtr.... Jakou barvu má svíčka? Vsadím se, že je cela černá a mokrá. Za mě zasranej filtr a bez něj je to bohatý jako .... Kup novej vzducháč, vyčisti trysky v karbecu hlavně ten ventilek ve víčku + koukni na plovák jestli nezůstává vyset, sniž o kousek hladinu a musí jed. Jen nechápu, proč novej karburátor, zapalování, indučka.....
Datum: 28. července 2014 18:04
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Čau, špatně ti dotýká benzín. Tipuju na špinavý ventilek ve víčku plovákové komory. Musí chodit naprosto bez zadrhávání.
Datum: 28. července 2014 11:38
 Dobrý den potřebuji pomoc jakej? a kolik ? mám dát voleje do předních lumičů u ČZ 125/476 Děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2014 19:54
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši je pravděpodobné že mě odešel tyrystor na babetě když to z ničeho nic přestalo dávat jiskru? Vyměnil sem indučku ale nepomohlo to. Ještě zkusím cívečku v zapalování to je podle mě taky možnost nedávání jiskry.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2014 17:57
 Čau mám takový problém, jiskří mě okolo svíčky na babettě 210. Vyměnil jsem kabel od svíčky, fajfku, cívku a pořád to jiskří. Nevíte někdo co stím????? Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 18:12
 Děkuji za radu. Byla to fakt ta svička ale pro jistotu jsem i udělal novou elekriku.
Datum: 04. srpna 2014 18:12
Jméno: jiri.cz
IP: uživatel15512
 Obyčejnou zkoušečkou, ale jak píše hh vyměň svíčku, faju a na netu si najdi zapojení eletriky a prondi všechny dráty. Mě zase na 350/640 odchází na pravém válci svíčka. Někdy najedu 1500 km jindy jen 80km a je po svíčce a to dávám úplně nový. Chce to trpělivě hledat. Čau
Datum: 29. července 2014 12:04
 Ne ne tu jsem nemenil. Kdyz uz me radi dvojiku tak ted zase eletrika. Je to hruza. Porad je na tom co delat.
Datum: 29. července 2014 11:24
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a svíčku si měnil?
Datum: 28. července 2014 12:15
 A mohl by jsi me poradit jak to zjistim????Elektrice moc nerozumím.
Datum: 28. července 2014 11:13
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
 Někde Ti jde eletrika do kostry.
Datum: 27. července 2014 19:45
Jméno: mustang1971
IP: uživatel17277
 Čau,jakou má tak cca. cenu komplet motor na 555,s vyfukem,karbcem,zapalkem.V pěkném stavu bez ulámaných držáků.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2014 15:31
 Ahoj. Od minulého STK jsem na své jawě 21 vyměnil motor(převodovku), musím někde hlásit na příští STK provedenou výměnu motoru? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 12:24
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 pokud nemáš v TP vymazané číslo motoru, pak by mělo být stejné jako na štítku.. že to na technický většinou nekontrolujou, je druhá věc, ale v případě nějaký (i tebou nezaviněný) nehody by se po tom mohl chytrej právník svézt a dát ti spoluúčast..
Datum: 28. července 2014 12:24
 Diky hosi. Mel jsem totiz na motoru vyrazene stejne cislo jako je na stitku. Na vymenenem motoru je cislo jine.
Datum: 28. července 2014 12:01
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 motor se bere jako nahradní díl...podle me nemusíš nic
Datum: 28. července 2014 10:28
Jméno: cendac
IP: uživatel17089
 Čau nech si vymazat číslo motoru ve velkém TP. Ale musí to být motor stejného typu co jsi tam dal.
Datum: 27. července 2014 18:21
Jméno: janouch
IP: uživatel17447
 Čau lidi prosim vás koupil jsem si fichtla a nevim jak zvýšit výkon kamarád mi řikal že to je nějak přes cívku je to o trochu ale to je jedno ale jinak mi poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2014 15:02
Jméno: bača
IP: uživatel17446
 Zdar draci, mám problém s fictlem po ujetí cca 10min začíná chcípat.Přívod benzínu je vyčištěno od nádrže až ke karburátoru.Nevíte čím to může být???Trysky též vyčištěny jestli by to nemohlo být zapalováním že po zahřátí něco blbne? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 7:45
Jméno: bača
IP: uživatel17454
 tak hlásím že jsem závadu odstranil bylo to plíškem u víka plovákové komory ten plíšek byl otočen a poměkud zdeformován tak jsem jse vzal víčko plov.kom.z druhého fichtli a otočil a udělal rádius podle něho a už to jelo až do vyjetí nádrže.
Ale dalo to zabrat vyčistil jsem celou nádrž vyměnil kouhout se sítkem,svíčku,vyčistěnej karburátor no hlavně že už to šlape je výhoda mít 2 fichtli (:
Datum: 29. července 2014 7:45
Jméno: standa
IP: uživatel17451
 To budou ještě záhady  šel bych po ucpanym víčku nádrže a nebo po bordelu v bandě/palivovym ventilu/kohoutu ... a nebo ti někde za tepla bere faleš ...
Datum: 28. července 2014 19:16
Jméno: bača
IP: uživatel17446
 dík za rady ,svíčku jsem též měnil.
ale asi na to přišel kamarád u karburátoru jak je víčko nak ten přítlačnej plíšek není prohnutý ale sešikmení tak má podezření že se nevrací plovák tak zkusím jiné víčko
Datum: 27. července 2014 21:15
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11670
 Zdarec,co svíčka,jakou má barvu?Ještě můžeš zkusit vyměnit svíčku za Brisk N15C nebo N14C.
Datum: 27. července 2014 16:45
Jméno: janouch
IP: uživatel17447
 čau hele mněl sem to samí skus u vzduchovího filtru dole bi mohla bíd díra tak jí zalep a nebo skus plynoví lanko a jehlu
Datum: 27. července 2014 15:07
Jméno: Honza17
IP: uživatel14719
 Zdarec Draci, mám takovej problém s Babettou 215...vlastně je to stejný jak 210... Když jí nastartuju tak se jí moc nechce. po přidání plynu se dostane do vyšších otáček, uberu a chci znova přidat tak po přidání zdechne :/ Chvilkama se udrží tak jí kousek projedu ale má snahu zdechat a po chvíli stejně zdechne.. Na co se mám zaměřit? elektriku? nebo karbec? JEště dodám že karbec byl už 2x rozdělanej a vyčištěnej.. svíčka měněná nespočetně... Pokud se v tom někdo vyzná a poradí budu rád  Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2014 11:55
Jméno: Honza17
IP: uživatel14719
 Pochybuju, výfuk byl vyčištěnej cca před měsícem.. koleno teda né .. ale pochybuju že by to tím bylo mrknu na to
Datum: 27. července 2014 11:55
Jméno: tom
IP: uživatel10002
 Skus se mrknout na vifuk babeta je hodne hakliva na ucpany fifuk pak se chova jako pridrita me se to stalo taky sku povolit u valce sice to bude rvat a treba to pojede jeltli to bude tim tak ho vycisti
Datum: 27. července 2014 11:48
Jméno: tom
IP: uživatel10002
 Zdarec
Mam problem na jawe 350/638 me po delsi trase vivarila baterka asi to hodne prebiji a v pravem kastliku sou nejake krabicky a nevim
Ktera znich nebo co reguluje dobijeni dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 21:06
Jméno: tom
IP: uživatel10002
 Jo neska sem vymenil obde dve a porad to brebiji 17 v kdyz odpojim jeden drat ze zapalovani k diodovemu mustku tak dobiji 13v
Datum: 28. července 2014 21:06
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 jedna krabička je 3fáz usměrňovač-ta děravá, druhá regulátor
Datum: 28. července 2014 20:42
 Zdar draci, jaký převodový olej mám dát do babetty 210? A jaký poměr oleje mám míchat do benzínu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 9:45
Jméno: martin
IP: uživatel17450
 raději 1 ku 40
Datum: 28. července 2014 9:45
Jméno: pepa
IP: uživatel17445
 Do prevodovky patri motorak m6 a a pomer do. Bena je 1 ku 4
Datum: 27. července 2014 6:34
Jméno: LUGA
IP: uživatel17141
 Ahoj. Od minulého STK jsem na své jawě 21 vyměnil motor(převodovku), musím někde hlásit na příští STK výměnu motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2014 22:56
Jméno: jájínek
IP: uživatel16953
 Za kolik se prodávaj papíry na stopětasedmu Jawa-Čz 356 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2014 6:38
Jméno: pepa
IP: uživatel17445
 Prodal sem je za 5000 s placenou pojistkou
Datum: 27. července 2014 6:38
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Mam prihlasenou jawu21 zaplacenou pojistku na 2014 ale prosel mi technicak a nemuzu ho najit nevite nekdo kolik by me stal udealt novej ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2014 19:47
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 tak ti moc děkuju zatím cau
Datum: 26. července 2014 19:47
 Pravděpodobně nic, protože by to pravděpodobně nepřihlásili. Leda že by to bylo odhlášeno v letech 2001 až 2004 nebo tak nějak. To by pak přihlásit šlo...
Datum: 26. července 2014 19:46
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 a kolik by to stalo kdyby to bylo odhlaseny ?
Datum: 26. července 2014 19:45
 Myslíš, že si po večerech honim ego tim, že uvádim lživé informace na internetových fórech?
Datum: 26. července 2014 19:43
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 jetly je to co rikas pravda ta to bude v klidu
Datum: 26. července 2014 19:42
 Čoveče já nenesl nic. Dal jsem jim občanku, a dostal jsem na počkání papíry...Zavolej si na úřad u vás. Jinak podle mě tam bude muset otec osobně.
Datum: 26. července 2014 19:36
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Dobre a a co jsi od toho mam vzit sebou aby jsi to mohly overit?
Datum: 26. července 2014 19:35
 Uplně nevím, co bys s tím chtěl dělat na technické. Já bych zašel třeba na dopravní inspektorát...
Datum: 26. července 2014 19:34
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 ano na tatu a kam stim mam zajet normalne an technickou ?
Datum: 26. července 2014 19:32
 A je psána na tebe, přihlášená, prostě vše v pořádku až na ztracené papíry?
Datum: 26. července 2014 19:26
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 si delas srandu jenom ? ja od te motorky nemam ani jeden papir
Datum: 26. července 2014 19:21
 Zdar. U nás za malý TP 50kč, za velký 100kč.
Datum: 26. července 2014 19:20
|



|