Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 Zdar hoši, potřebuju osu předního kola jako je na Jawu 90, ale delší tak o 2 nebo 3 cenťáky, nevíte z čeho by to mohlo bejt? Potřebuju to na speciála tak jak by se to dalo koupit dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 12:22
 caute, ludia neviete mi poradit aka dlha ma byt spojkova tycka na cz175/477.01 ? a ci ide medzi ne gulicka. dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 12:14
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
Posl.aktualizace: 29. května 2010 11:59
Datum: 29. května 2010 11:59
Jméno: j
IP: uživatel2970
 vypadá trochu jako kolo na peraka, ale ma tam jakoby jinoju rozetu, možná předválečná jawa , třeba special, ale nevim, cena jestli je to perak tak do 500,-
Datum: 29. května 2010 11:55
 Ahoj lidi mám takový problém s mým fíkem v nádrži mám normálně benzín s olejem z kohoutku nádrže vede hadička (a v ní palivový filtr) vedená na karbec ,ale já když pustím benzín tak on mi prostě nedoteče do karbecu (at' mám rezervu nebo normální režim) ,ale když sdělám hadičku benzín normálně teče na oba režimy zkoušl jsem nalít do hadičky nějaký benzín a rozjet moto doufajíc v to ,že to začne sát ,ale nic už fakt nwm co s tím nádrž vyčištěná,palivový filtr nový,hadička čistá,karbec vyvařený v octu a taky čistý, zkoušel jsem i čistit dírku ve víčku nádrže, foukal jsem do nádrže, u karbecu jsem dal obě nová těsnění,vzduchový filtr je starý max půl roku a na fíku se skoro nejezdilo..prosím porad'te
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 12:19
 též bych to viděl na ventil ve víčku plovákovky....
Datum: 29. května 2010 12:19
 Jo chlapi dík určitě na to večer kouknu ,ale počkám ješte na další názory.
Datum: 29. května 2010 11:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni se jestli jsi ten filtr nedal obráceně...no a ono mu taky chvilku trvá něž se nacucne tak to zkus nacucnout pusou aby jsi ho jakoby naplnil a mělo by to jít..
Datum: 29. května 2010 11:44
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Vypadá to, že chyba je ve ventilu, který je ve víčku plovákové komory. Zkus ho rozdělat a nějak pročistit, asi bude zalepený nějakým bordelem a neotvírá se a tím pádem ani nepouští benzín
Datum: 29. května 2010 11:43
 Zdravi všechny draky.Mám jawu 638 rv.1985 krburátor bez clony 2838 nechal jsem udělat výbrus a kliku když mi to předaly hotový tak mi tam daly oteřený pistní čepy a ja je měl z jedné strany zavřený tak se chci zeptat než to složím jestli je to vpořátku nebo ne.předem děkuji za jakékoli info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 13:45
Jméno: Vlaďa
IP: uživatel9535
 děkuju za odpověť
Datum: 29. května 2010 13:45
 je to v klidu..
Datum: 29. května 2010 13:03
 Ahoj,prosím o radu už jsem bezradný.Mám mustanga který jiskru háže a karborátor sem přendal s kamarádova funkčního,ale ten můj nechce vůbec chitit,ani neškytne když ho roztrkávám,jen když střiknu benzín přímo do otvoru na svíčku tak to 3 krát prskne.Prosím nevíte co s tím ? děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 23:20
 nevíte ted někdo prosím v čem by mohla být chyba ?
Datum: 30. května 2010 23:20
 tak předstih a odtrh mám nastavený správně i kroužky jsem kontroloval a vše je v pohode,ale furt to ani neškytne
Datum: 30. května 2010 0:58
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 nebo máš prasklý kroužky a všechen benzín ti teče do vejfuku,máš suchou svíčku nebo ne?
Datum: 29. května 2010 18:23
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 serid predstih na zapalovani
Datum: 29. května 2010 12:44
Jméno: babula
IP: uživatel5544
 čau najel sem s mustagem na trávu a položil to a od teď mi špatne brzdí brzda nemáte fotku jak to tam má být zapojené ? lanko mi pořád padá pod zadní kolo a brzdí to málo
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 10:56
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čau jedete nekdo na zavody do budisova ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 13:10
 budisov nad budisovkou? bo kde to je?
Datum: 29. května 2010 13:10
 Ahoj, mám tedka problém ...no spíš kámoš . Nikdy sem se nesetkat z ohlím rámem a zrovna včera se to stalo odnol se rám a to v tom místě když se dívate na motor ze starany od spojky tam nahoru v pravo v tom spoji se to ohlo.Tedka ta otázka. Když srovnám rám jak byl dám výztuhu mezi krkem a nádržítak ... Bude to držet i při fichtl cupech? Budu to bezpečné ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:45
 posli mi foto pls
Datum: 02. června 2010 18:45
 MM má tak 70 kg.....tomo prosímtě nemáš kontakt na tývýho kámoše.dik\r\n
Datum: 29. května 2010 16:29
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 přesně tohle se stalo mymu kamošovi  ale už newím jak to spravily
Datum: 29. května 2010 11:25
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Asi je moc těžkej na fichtlíka.
Datum: 29. května 2010 10:33
 ale radsi bych s tim neskakal 5ti metrovy skoky
Datum: 29. května 2010 10:30
 ja si myslim,ze pokud to vyztuzis vsude mozne kde se da tak to bezpecny bude..
Datum: 29. května 2010 10:30
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Cus, asi to tu už párkrát bylo, ale jakej je rozdíl mezi tím, když tam dám píst z 1 kroužkem a píst ze 3 kroužkama? Slišel sem že 3kroužák je lepší, protože tzo má větší kompresi, ale proč je u každého jednokroužáku napsáno tuning?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 15:40
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ok, dík za pomoc. No já mám sestavěnou motorku, je to kostra a nádrž z pařeza ale úplně snížená a zkrácená, akorát mám sedlo zdvižený asi o 20 cm  Motor mám taky sestavěnej. Táta mi ho sestrojil z různejch dílů na pincka, a doma neměl žádný výfuk, tak na výfukové kolínko navařil takovou plechovou pochromovanou trubku od vysavače, a jako tlumič tam je do toho vložená taková hubenější trubka, ve který sou vyvrtaný díry a na jedný straně je uzavřená a na tý druhý, tý vnitřní straně to přiléhá. A tak ten kouř de nejdřív do tý trubky, pak dírama a pak výjde ven z výfuku... Ale on mi to stavěl když sem byl malej (bylo mi asi 7 let) ale nějak na to zapomněl a dodělali sme to asi před 2ma lety (je mi 15). Mám tam nové p. kroužky, sníženou hlavu, malé řetězové kolečko mám 10 zub. Mám tam takové staré sání na nějakou jawu nebo čz, myslim že 125, takové to hliníkové co se dá i uzavřít, uvnitř je jen nějaká drátěnka, a dá se přes to normálně koukat    ... Kůly tomu že to sání nemá žádný odpor, tak musím mít v karburátoru trisku co má takovou o hodně větší dírku než ty normální (nevim číslo)
A jezdí mi to tak 70 km/h a z kopcema nemám problém... Ale uvažuju že si koupím normální kostru z plechama na pionýra nebo pařeza 2sedlo, a přendám si tam motor z kolama... Protože to jezdí fákt výborně...
Jako jede to fakt dobře, má to docela sílu, když se aspoň trochu rozjedu, tak zdolam každý kopec
Datum: 29. května 2010 15:40
 omlouvam se blbne mi komp  ....a na silnici pro tuning motory bych dal 1 krouzkovej
Datum: 29. května 2010 10:28
 rozdil je v tom,ze jednokrouzkovej ma mensi odpor a tudiz dokaze dostat o trochu vic do otacek,ale zase to nebude mit tak velkou kompresi..do terenu je asi lepsi ten 3 krouzkovej,na normalni 2 a na silnici bych
Datum: 29. května 2010 10:27
 je mezi nima rozdil v poctu krouzku  samozrejme, ze 3. krouzkovej udrzi tlak delsi dobu, proto muze bejt pouzitej na seriovej motor, kdezto jedno koruzkovej krouzek je urcenej pro motory s vyssim poctem otacek, protoze nemusi drzet tlak po tak dlouhou dobu jako u seriovyho u kteryho by to neudrzel a tlak by kolem sebe pustil
Datum: 29. května 2010 10:17
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Myslím že jsou odlehčený...
Datum: 29. května 2010 10:10
Jméno: petr
IP: uživatel1318
 zdarec dráci mám jawu 250/559 a jednou tak sem jel v lese a řadičičkou sem sem štrejchl o pařez není zohlá vůbec nic akorát nejde mi podřadit vždycky se to vrací dozadu na startování nevíte co stým..? za odpovědi děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 10:32
 tak jako tak ti nezbejva nic jinyho,nez sundat viko spojky a kouknout co s tim je..podle me bude neco s tim segmentem a tou casti,co prohazuje razeni/startovani  sundat to viko neni takovej problem,lepsi je se na to nejdriv kouknout a kdyz tam nebude zadna viditelna chyba tak az pak se ptej
Datum: 29. května 2010 10:32
Jméno: petr
IP: uživatel1318
 no pravě když vemu paku rukou a tahnu ju směrem od motoru tak taky zaleze dovnitř aji kdyžž to dělám silou=(
Datum: 29. května 2010 10:24
 koukni na pruzinku, co tlaci paku ven z motoru - muze bejt praskla a paka zaleze a prehodi se na startovani. Vem za paku rukou, tahni ji smerem ven a zkus podradit, jestli to pujde
Datum: 29. května 2010 10:20
 čus draci, zítra v neděli 29.5.2010. bude sraz 50tek v 9 hodin ve strazi nad nisou u tanku
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 9:32
 jaaaj,škoda že je to tak daleko....
Datum: 29. května 2010 9:32
 Čau draci, prosím o radu. U babetty 210 mám nepravidelnou jiskru ve vysokejch otáčkách, na volnoběh šlape, ale jak se přidá začne vynechávat a cukat, poradíte někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 14:12
Datum: 29. května 2010 14:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkus vyměnit tyristor. Mě to taky blblo.....
Datum: 29. května 2010 13:30
 prosim vas ten obchod miva je i na pionýry? dival jsem se na net a jsou to dily na auta.je to tak..? sezenu tam veci na fika?a kde prosim vas je ?nekde v moravskoslezkem kraji nebo pobliz .. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 23:44
 Zdarec, mam čz 150, je v ní vybité magneto(nejezdilo se s ní 25 let), šlo by tam zapojit obyčejnou 6v cívku, jakoby vynechat magneto a dát tu cívku místo něj? předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 6:05
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Spíš myslíš, že máš kaput vysokonapěťový pól. To byla u čz častá závada. Jde to udělat jak říkáš- místo vysokonapěťový dáš světelnou a zapojíš klasicky 6V indukčku
Datum: 29. května 2010 6:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je nějaký divný ne? já mám doma rotory co nejely ještě dýl,,třeba z předválečný čz a stále má docela velkou magnetickou sílu
Datum: 28. května 2010 23:59
 to by neřešilo tvůj problém...nech namagnetovat rotor, pak to bude zase ok...
Datum: 28. května 2010 22:30
Jméno: ardnooo
IP: uživatel9335
 cus ... jake mate skusenosti s tou laditelnou triskou na fika ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 23:46
 je to dobrá věc požívám ji na stadákovi,na pinckovi taky ale do krosu nevhodný,po delším ježdění se vterénu rozladí,na silnici ideál.když nechceš zkoušet sadu trysek,ale není to o tom že jednou naladíš a pořád jezdíš,jinak se to chová když je motor studený nebo taplý a jaký je počasí,tak si to musíš vždy podle toho doladit,já to dělám za jízdy,ale je to supr věc.
Datum: 28. května 2010 23:46
 čau divejte se dneska v patek od 22:15 na LOVCI DUCHŮ fakt super lekačka
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 18:27
 mluv a sebe 
a nedivej se na ten večerníček
Datum: 30. května 2010 18:27
 Tomuhle ze je 15?To bych si nikdy netipl...
Datum: 29. května 2010 13:11
 krysto tobě že je 15?? máš iq na úrovni 8 letého děcka
Datum: 29. května 2010 13:05
 proc to sem pises?
Datum: 29. května 2010 10:34
 Demence?
Datum: 28. května 2010 22:10
 zdarec draci.. tak tady vás seznámím s mojí 555kou  20 let stála v šopě a nejela.. teď kooonečně chytla.. samozřejmě sem strašně šťastný...chytá na 1-2 šlápnutí za studena ale je tady pár menších problémů....když ji nastartuji, tak otáčky mírně vyletí, pak v pohodě spadnou na normál a asi za 5 sekund mi zdechne.. nevím proč... zezačátku volnoběh vysoký, pak to zdechne...a ještě něco..když už zdechává a já přidám plyn, tak se to tak 2 sekundy dusí a pak otáčky vyletí nahoru.. pak dou zase otáčky dolů až do chcípnutí, trvá to velice krátce.. já opět přidám plyn a pak najednou otáčky vyletí.. viz videjko..nevím co s tím prosím poraďte.. kdyby se vám na tem videu ještě něco nezdálo tak určitě napište.. každou radu ocením..zde je to video.. všimnite si toho dusení.. http://www.youtube.com/watch?v=fXLai0b11UU
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 20:53
 no jo jel sem jenom po dvoře   hele kladívko mám nový tak v poho...zítra budu vědět více.. jinak díky za rady když vás něco napadne tak pište ale říkám zítra se pozná co tam je za chybu..
Datum: 29. května 2010 20:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to tam máš ten xxx let starej benzín? nejprve ho vyměn a uvidíš, ja takhle zprovoznoval 05 vytah jsem ji ze stodoly, očistil, vyčistil, kouknu do nadrže, tam pulka tak hurá jezdit- a jelo to supr a tak za pul hodky to začlo dělat tohle jako tobě až to chcíplo uplně, kouknu do nádrže, tam ještě čtvrtka tak si řikam benzínem to nebude, xx výkendů jsem se v tom hrabal a bez výsledku, pak jsem vyměnil benál a vpoho, už si to zkoušel projet?
Datum: 29. května 2010 7:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele ikdyž se to zdá divný tak tohle mi často dělali kladívka u těch strojů co 100 let stáli ve stodole...zkus vyměnit kladívka..pak napiš jestli to bylo těma kladívkama
Datum: 29. května 2010 0:03
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Podobně mi to zašlo dělat i u mého fichtla....závady,netěsnící hlava + válec u motoru,potom špatná svíčka a jehla špatně zaráznutá,zkus sundat filtr a proturuj to a uvidíš.
Datum: 28. května 2010 23:15
 jo karbec je čištěný, ale benzín má divnou barvu ale jede to na něj dobře..benzín to podle mě nebude to byl dělalo pořád a né chvílema..
Datum: 28. května 2010 22:12
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Vyčistil si karburátor?
Datum: 28. května 2010 22:10
Datum: 28. května 2010 22:08
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 tak ne beru asi z5 ,, mel sem zaplou telku na plno tak sem si to pustil pak este jednou  a vypadato ze ti tam ten benal nejde,,
Datum: 28. května 2010 21:58
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 zdá e mi že to je přehlcene benzinem. přidáš a nic (bo se to zahltí) a pak to vystřelí až se začne spalovat
Datum: 28. května 2010 21:57
 Zdravim, myslíte, že se dá udělat výbrus o 1 mm?? mám píst o průměru 57 mm(originál čz 150c) a nový píst a kroužky se dají sehnat až od průměru 58 mm, takže kdybych udělal výbrus o 1 mm tak bych bez problémů sehnal díly, ale myslím si že o 1 mm je to moc, předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 9:46
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Udělej rovnou o 1 CM  .
Datum: 29. května 2010 9:46
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 To by mělo odpovídat čtvrtému výbrusu, takže asi v poho.
Datum: 29. května 2010 6:10
 Pročby to mělo být moc. Normálně nech udělat výbrus na těch 58mm
Datum: 28. května 2010 22:27
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 Ahojte draci, mam malu otazocku, ako vyberem klzne lozisko na babette 210 na tom druhom asi sekundarnom hriadeli alebo ako sa to vola. Ide o to ze jedno to na polke motora kde su spojky vypadlo samo no len to druhe na polke so zapalovanim nechce von. Poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 22:03
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 Ok uz som to vyriesil do makkeho brondzoveho loziska som nabuchal racnu s gola sady akurat pasovala jak na to robena, no a potom som s nou krutil a jemne tahal von az som to vytiahol.
Datum: 28. května 2010 22:03
|



|