Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši měl bych takový problém. Jedu s fichtlem po rovině na trojku, 1/4 plynu a 40 km/h. Po ujetí cca 2 km se motor udusí a chcípne, podřadím za 2, přidám plyn a zase jedu dál. Dneska jsem jel do mírného kopce se spolujezdcem za 2 na půl plnynu. Zase se to udusilo. A ani na opakované roztlačení ne a ne chytit. Nakonec to přeci jen chytlo. Cestou domů už se to zase neudusilo. Nevíte co by to mohlo být? Karbec, kohoutek, nádrž čištěná cca 1 měsíc zpět. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 22:09
 Zdar draci nevíte čim může bejt že na fíkovy když chci zařadit 2 tak si tam šoupnu rovnou neutrál mezi 2 a 3. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 13:06
Jméno: standa
IP: uživatel9543
 nic nepul...nahore na automatu sou dva srouby,pokud jeden chybí,muze se stát toto....
Datum: 30. května 2010 13:06
 VYPADÁ TO ŽE MÁŠ OCHOZENÝ ŘADÍCÍ AUTOMAT.ROZPŮLIT MOTOR A PODIVAT SE JAK ŠLAPOU ŘADICI VIDLIČKY
Datum: 29. května 2010 21:38
 Zdar draci,už sem najel na cestovku něco kolem 70 km,...chci se zeptat.po kolika ubehnutých kilometrech budu moct dát jehlu v karbeci na druhý zářez?A asi sem udělal chybu.chtěl jsem zjistit co to udělá a tak sem po 60 km záběhu dal asi na 5 sekund plný plyn,na jedničku,ublížil sem tomu nějak?Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 22:36
Jméno: j
IP: uživatel2970
 prave naopak, ty si tomu prospel, po 50 km n ehrozí prasknutí kroužku, a občas se to musí na pár vteřin vyhnat do toček aby to nezlenivělo, hlavně si dávej casto pauzy, aby se to nehralo,
Datum: 29. května 2010 22:36
 Na 5 sekund určitě ne
Datum: 29. května 2010 21:32
Jméno: motors
IP: uživatel7220
 Už nevím co stím.Dávám dohromady pionýra na fichtlcross ne a ne chytnout zapalování.Koupil jsem nový svíčky brisk 14,15,17.Mám doma asi 20 starých svíček.Dám svíčku do fajfky přiložím na válec jiskru hází,dám do válce NIC.Zkoušel jsem všechny svíčky mám 14-7,14-8,N7,N8 a jediná která blafne je N8R.Nastartuje nejde do otáček a z vejfuku mi něco černýho teče asi benzín.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 21:22
 to by melo bejt ok...podivej se jestl jeste nemas na kladivkach bllej skvarek.. ja to tam mam kazdej den.a musim to furt cistit aby mi to jelo
Datum: 29. května 2010 21:22
Jméno: motors
IP: uživatel7220
 Táta ma fichtla taky leju jeho benzín nevím 1:30,1:40 jemu to jezdí.
Datum: 29. května 2010 21:10
Jméno: motors
IP: uživatel7220
 Výfuk je upravený nový hikone,předtih jsem zkoušel snad stokrát,odtrh na svíčce jsem nezkoušel.
Datum: 29. května 2010 21:07
 jo a z vyfuku ti netece benzin,ale nespalenej olej...kolik davas oleje do benzinu?
Datum: 29. května 2010 21:04
 ucpaný výfuk nejspíš,nejak ho vycisti,,zkus seridit predstih,odtrh,sklepni odtrh na svice na 0,4-0,5 mm,a melo by to chytnout
Datum: 29. května 2010 21:00
Jméno: Luky
IP: uživatel5929
 cau chci se zeptat sice se to nejedná jawy ale budu kupovt Aprilii rs 50 a má v tp 50km ale já mám ridicák jenom Am do 45km takze otazka je pujde to na me prihlasit nebo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 11:30
 Proč by se mu smáli když jde otevřit i na 120 km/h a v 15 neni nic lepšiho nez prave ta Aprilie
Datum: 30. května 2010 11:30
 já bejt tebou tak bych radsi ten rok počkal a koupil si 125ku s tou 50 se ti budou akorat vsici smát
Datum: 30. května 2010 10:37
 co chceš ukecávat?? prostě na to nemáš řidičák..tudíž nějsi oprávněný s tím jezdit a můžeš dostat pěkný mazec a i přijít o papíry.
Datum: 29. května 2010 21:59
Jméno: Luky
IP: uživatel5929
 to vim ze nesmim ale ja to rysknu 5 km budto to ukecám nebo budu mít proste problém nebo se taky mue stat ze me nikdy nezastavej
Datum: 29. května 2010 21:09
 půjde to přihlásit, ale nesmíš s tím jezdit
Datum: 29. května 2010 21:05
Jméno: Luky
IP: uživatel5929
 cau chci se zeptat sice se to nejedná jawy ale budu kupovt Aprilii rs 50 a má v tp ale já mám ridicák jenom Am do 45km takze otazka je pujde to na me prihlasit nebo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 7:04
 jo půjde to přihlásit. Jen je tam pořád těch 5km navíc  ,ale to bych neřešil
Datum: 30. května 2010 7:04
 jo půjde to přihlásit. Jen je tam pořád těch 5km navíc  ,ale to bych neřešil
Datum: 30. května 2010 7:02
Jméno: Luky
IP: uživatel5929
 50Km/h
Datum: 29. května 2010 21:01
 co má v tp?
Datum: 29. května 2010 20:54
 prosím má být za normálních okolností svíčka mokrá?nebo co se děje když je mokrá? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 23:56
 a nebo bohata smes
Datum: 29. května 2010 23:56
 Nemá být mokrá, má bejt cihlová. Špatně ti to spaluje asi předstih.
Datum: 29. května 2010 20:12
 prosím vás.mám jawa 20. a měním vložky v přední vidlici.vytáhl jsem tu spodní a ted mám navrchu takový kovový kousek.vypadá to taky jak ta vložka akorát je to cosi kratší.a ve vidli jjsou takove vystupky a v tom kovovem je zarez ktery do sebe zapada...má to tak být?je možné že jsem tam neměl druhou vložku?co s tím mám dělat?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 19:58
 mohla by se predelat elektrika na jawe 250 ze by bylo - na kostre sem autotronik ,jsem zvykly na - na kostre
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 7:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Drát z předního uhlíku je přišroubován na kostru dynama. Plus pol z aku se připojí do elektrické sítě přes pojistku 15 A na svorku 30 ve spínací skřínce.
Datum: 31. května 2010 7:10
 jaky ukostreny uhlik? aopravdu do site?
Datum: 30. května 2010 8:15
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zapojíš baterii - na kostru + do sítě, vytáhneš ukostřený uhlík, dále asi na 5 sekund propojíš drátem svorky 51 a 61. Zastrčíš uhlík nastartuješ a zkontroluješ jestli dynamo dává proud.
Datum: 30. května 2010 6:42
 sem autoelektrikář a s tímhle sem nikdo neměl problém....samozřejmě že to jde, dá se přebudit dynamo, bohužel už sem zapoměl postup.... hledej na jawamanii...tam ho najdeš
Datum: 29. května 2010 19:25
 ZDAR DRACI, chtěl touto cestou poděkovat jistému panu standovi,teď nevím jestli malý nebo velký S.Je Vás tu víc. Můj dotaz byl,že jsem už čtvrt roku bezradnej s mým fichtlem. Jiskra dobrá, benzín dobrej. Poradil mi, že se mám zkusit podívat přesně, v kterou dobu zapaluje můj bezkontakt svíčku. A měl pravdu. Ti výrobci jsou TROTLOVÉ!!! Na pravotočivý motor (je tam šipka) zapaluje na kabel A snímač B! A já si myslel,že na kabel A hodí jiskru snímač A. Moooc díky.Teď jsem šťastnej jak blecha.A lítá to jak sviňa.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 7:33
 na tomto odkazu jsem se ale o seštelování zapalování nic nedozvěděl..  Nu, budu hledat dál
Datum: 31. května 2010 7:33
 http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id146366.html
Datum: 30. května 2010 19:56
 Zdravím pánové, docela mě zajímá tento problém - mohli byste mi trochu upřesnit, kde jste to řešili? Abych se nemusel ptát a zbytečně Vás tím otravovat znovu.. Na které straně bych tedy našel Vaši konverzaci s tímto problémem? Rád bych si to přečetl. Děkuji moc, R.
Datum: 30. května 2010 15:12
Jméno: standa
IP: uživatel9543
 Cus. Ok. Sem rad ze ti to pomohlo.....casto se tu resi podobny veci....malo kdo ovsem jde a skontroluje zda mu to pálí kdy má....
Datum: 30. května 2010 13:09
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 hoj vím že sem toten dotaz nepatří ale poradte mi nějaké dobré remixy a nějaké klidové písničky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 18:33
 ty vole to si děláš prdel  ...no coment radši
Datum: 29. května 2010 18:33
 Tohle si nezaslouží odpověd...
Datum: 29. května 2010 17:03
 Zdar mam problem s dobijenim u čz 175/477 kdyz zapnu svetla tak to prestane dobijet a chcipne to a bez světel to jede normálně
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 16:03
Jméno: dan
IP: uživatel3937
Posl.aktualizace: 29. května 2010 22:06
 CHTĚL BYCH VĚDĚT JAK TOHLE BUDEŠ DĚLAT NA CESTĚ
Datum: 29. května 2010 22:06
 kdyby v tom byly komentáře tak by to bylo lepší
Datum: 29. května 2010 14:56
 zajic : nemam absolutně co dodat...souhlasím s tebou
Datum: 29. května 2010 14:54
 ja kdybych nevedel jak se to dela,tak to z tohodle nepochopim..nakonec jak hybe se zapalkem tak laik by ani nevedel proc a jestli maj bejt kladivka otevreny ci zavreny...to je spis navod jak sundat hlavu a viko zapalovani...
Datum: 29. května 2010 14:34
 prosim vas ten obchod miva je i na pionýry? dival jsem se na net a jsou to dily na auta.je to tak..? sezenu tam veci na fika?a kde prosim vas je ?nekde v moravskoslezkem kraji nebo pobliz .. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 21:20
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jj bydlim v bilovci je to tu
Datum: 29. května 2010 21:20
 cau ty jsi ten co tu psal ze si z jicina??? jestli ne tak sory ale jinak ten obchod je v bilovci a maji tam na fichtla skoro vse . takove ty veci jako kartery svicky atd atd zatim sem tam vse sehnal kdybys neco nevedel tak napis zatim cus
Datum: 29. května 2010 21:09
Jméno: pepa
IP: uživatel7770
 Prodejny na fichtla:Auto-moto Přikryl-Frýdlant nad Ostravicí,Megamotocikl-Nošovice,Dům Motociklů -Ostrava a další...
Datum: 29. května 2010 14:05
 hoj.prosím vás jak mám zapojit zadní světlo na babete?mam tam 2 zarovky.obe dve funkcnni ale nesviti ani jedna.a predni svetlo mi sviti ale vzdy po chvilce mi praskne ta ppredni zarovka.co s tím mám dělat prosím? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 15:07
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Tak to zadní světlo zapoj stejně jako to přední, a do předního si kup silnější žárovku...
Datum: 29. května 2010 15:07
Jméno: ardno
IP: uživatel9335
 cus ... jake mate skusenosti s tou laditelnou triskou na fika ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 0:00
 sice nevim jak ta tryska vypada..ale kdyz rikas nedoladenej do konce..co kdyby tam bylo neco jako kontra maticka?ze by se vysroubovalo to v ty trysce a nebo naopak dosroubovalo a kontramaticka by se pritahla a tim padem by se to nepovolovalo...to by slo ne?
Datum: 30. května 2010 0:00
 standa má pravdu na seriovku je to k ničemu,já mám motor upravenej,a taky pořád ladím trysku povoluje se,asi se vrátím zpět k sadě trysek je to na delší zkoušení ale aspon se nebude povolovat a štelovat to po každý jízdě to je k pos...ání.nápad dobrej jen tak nějak nedotaženej dokonce.
Datum: 29. května 2010 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel9538
 šikovná vec na odladeni motoru....ale pro beznej provoz na prd...i s perkem se mi furt povolovala a obohacovala se smes
Datum: 29. května 2010 17:12
 protože neměl tolik odpovědí, kolik si představoval
Datum: 29. května 2010 14:32
 můžeš mi vysvětlit proč sem dáváš jeden a ten samej dotaz?DNes už si ho tu měl jednou,a někdo ti odpověděl
Datum: 29. května 2010 13:41
Jméno: viktor009
IP: uživatel9537
 Čau, jak jsem tu již nedávno psal tak jsem si přivezl domů babettu 207(jednorychlostní). Včera jsem ju začal čistit a narazil jsem na problém je ucpaný kohoutek benzínu. Zkusil jsem ho rozebrat profoukat a zase složit, ale jen to kape  . Nevim co s tim prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 20:32
 Tu gumičku kup radši novou, jinak to bude furt špatný, teď nevim jestli je 207 taky 5 dírek
Datum: 29. května 2010 20:32
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když odmontuješ páčku kohoutku,podívej se jaký úhel má vybrání v tom kruhu vůči páčce. Poloha otevřeno, může být odlišná.
Datum: 29. května 2010 20:14
Jméno: viktor009
IP: uživatel9537
 dobre diky moc  pak napíšu jak to dopadlo
Datum: 29. května 2010 13:52
 Jo do té horké vody ji nedávej to ne  nějak mi to nedošlo  o čem furt mluvíte
Datum: 29. května 2010 13:51
 no pokud chceš aby si měl po gumičce klidně ji tam přidej....
Datum: 29. května 2010 13:43
 Nedělá si srandu radí ti dobře  Hej a je klidně možné ,že máš i v nádrži bordel raději taky vyčisti.Tím ničemu neuškodíš  Kdybys nevěděl jak tak doni nasypej kuličky z ložisek nebo šroubky a matky nalíj tam nějaký technický benzín a dlouho dlouho stěrkej pak vše vyndej a nádrž riadně proplachni tech. ben. tot' vše.Jo tu gumičku tam dej taky pukud tam byla  (pokud mluvíme o kohoutku  )
Datum: 29. května 2010 13:40
 ne!!! jen to ne
Datum: 29. května 2010 13:39
Jméno: viktor009
IP: uživatel9537
 a mam tam přidat i tu gumičku co je ve vnitř?
Datum: 29. května 2010 13:37
 ne to je rada....
Datum: 29. května 2010 13:35
Jméno: viktor009
IP: uživatel9537
 Ted nevim jestli si děláš srandu nebo je to rada
Datum: 29. května 2010 13:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Vem starý hrnec, rozlož kohoutek, do hrnce nalij rozumné množsvtí octa a vodu cca 1:10. Přidej rozebraný kohoutek a toto vše přiveď na bod varu. Po asi 10 minutách vaření a za neustálého míchání by ti měli vyplavat nečistoty na hladinu. Potom vše vyndej. Zadělej to s radostí a čistýma rukama. Jezdi opatrně a dbej předpisů. Dobrou chuť.
Datum: 29. května 2010 13:28
 Zdar draci,kdybych zasel s prednim a podsedadlovym plechem,a s batnikem do lakovny,za kolik by mi problizne udelali peknej cervenej lak? vesel bych se do 2 000? On totiž déda nedavno boural.a mel rozseklej celej pravej predek na fabii...a povidal mi ze jen nastrikani blatniku u fabie stoji 2 000,tak sem se chtel zeptat jak by to bylo u mych plechů? Dík za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 16:44
 No levny to urcitě nebude, to mi věř. Ja sem chtěl dat komplet fichtla do lakovny a minimalni částaka byla 5000. No ty plechy typuju tak 2-3000, ono taky záleží kdo to bude dělat.
Datum: 29. května 2010 16:44
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar draci, renovuju pionýra, a potřebuji odstranit starý lak, který na plechách dost drží.Nevím, jestli mám koupit odstraňovač starých nátěrů, nebo to obrušovat.
Díky všem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 19:31
 nahřej to horkovzduškou a vem si ostrou špachtlu a máš to zachvilu dole,a náky kouty , kde se špachtlou nedostaneš tak normálně obrus a nakonec to cely ještě přejeď smirkem,Já to tak dělal a spokojenost
Datum: 01. března 2011 19:31
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 ahoj,jestli ti na tom drží původní nátěd dost dobře a byla to kvalitní barva,ne vodovka  tak to tam může klidně zůstat,naopak čím víc vrstev tim je to chráněnější ten plech oroti korozi,jen to přebrus smirkem aby to bylo drsné a potom na to hod znova základovku(kvůli lepšímu překrývání novým lakem)a nakonec to stríkni novou barvou
Datum: 08. června 2010 23:42
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Pokud chceš mít kvalitně odvedenou práci tak ti řeknu jenom jedno...smirgluj šmirgluj a budeš to mít kvalitně !!Až narazíš na plech"někde" tak začni brousit jemným.
Datum: 29. května 2010 15:34
 Hej normálně to začni brousit hrubým smirkem a postupně zjemn'uj ,alespon' tak bych to dělal ja
Datum: 29. května 2010 12:59
 Nebo najdi někoho kdo ti to opískuje
Datum: 29. května 2010 12:51
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 ja jsem to udelal tak,ze jsešm mel silnej aceton a normalne jsem to obrousil nebo je jeste jedna moznost zajdi do lakyrny a tam ti to namoci do takoveho sajrajtu a ta barva cela sleze a zbyde ti jen plech...
Datum: 29. května 2010 12:42
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 Jo a ještě osu zadního kola jako má pionýr ale tak o 4 cenťáky delší, potřebuju to rovněž na speciála, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 9:53
 to ne,taky neco vydrzi..no ale zkus nejakou tyc a na oba konce udelej zavity na matky..na jedny strane matku svar a budes to mit jako original..
Datum: 30. května 2010 9:53
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 ja chci osu do kola ne máslo, se závitovou tyčí když skočim tak ja z ní U
Datum: 30. května 2010 9:46
 nevim cemu se rika hlazenka...ale co takhle zavitova tyc?  a na obe strany matku?nebo ji treba na jedny strane privarit a udelat z toho jako hlavicku?
Datum: 30. května 2010 0:04
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Si jí udělej z "hlazenky"
Datum: 29. května 2010 12:50
|



|