Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci chci se zeptat jakej mám dát předstih a odtrh??? když mám odtrh 0,40 a předstih 1,6 tak mi to nejede musím dát větší odtrh poradte??? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 14:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 na odtrh 0,40 ti to nepojede zkus odtrh 1 mm a uvidíš
Datum: 01. června 2010 14:57
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tak daj vjetsi predstih
Datum: 31. května 2010 17:01
 Kua Seso je sezóna v plném proudu a ty si na celý měsíc zavřeš... nechápačka... To si obchodník?  Vždycky když něco potřebuju tak máš zavříno...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 10:46
Jméno: sagosek
IP: uživatel5570
 to mabode: plynový lanka a další různý drobnosti co můžu koupit normálně v mototechně neobjednávám z netu představ si. Vždy dělám větší objednávku a beru věci, které má jen tady a nedají se jinde sehnat. Kdyby bylo zavříno na týden, dva tak se to dá pochopit ale na měsíc to je prostě moc.
Datum: 01. června 2010 10:46
Jméno: standa
IP: uživatel9552
 nechte si kecy....nevidite ani do jedny strany....sesa je sam...to je problem....proto je zavreno...a pak sou lidi co neco potrebujou a je vzdycky zavreni a drzkujou....to je normalni...mozna by to chtelo nabrat lidi...
Datum: 31. května 2010 22:05
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 sagosek:Tvuj názor nikoho nezajímá.Kdo sem nějakej čas chodí tak ví že po pauze sou nějaký novinky.A stejně..kvůli tomu že ty si chceš koupit plynový lanko a dvě těsnění nebo jinou hovadinu se svět nezboří  Kdo si počká ten se dočká
Datum: 31. května 2010 18:06
 Tak co má chudák dělat když třeba nestíhá? Zvlášt jestli je na to sám tak ho obdivuju že to stíhá odesílat když má otevřeno. Takových 30-50 objednávek denně bych řekl že má. Například já bych se z toho pos...
Datum: 31. května 2010 17:21
 Tak jasny ale to jde i prece resit i nejak jinak nez mit tak casto zavreno... Posledni dobou sem slysel hodne negativů na fichtkramek... z ruznych zdroju...
Datum: 31. května 2010 17:11
 Hm,ty ses mi ale nejakej chytrej,sesa nema tolik casu kolik si ty predstavujes...ma taky rodinu o kterou se musi starat!!!.....Ja se mu vubec ale vubec nedivim ze nic neztiha,a musi casto zavirat...sem strasne rad ze tento obchod vubec provozuje
Datum: 31. května 2010 16:56
 hoj.hosi tak jsem koupil vse potrebne k oprave.: hlavne pistni krouzky,tesneni atd.....cim by ste prosím začali?jako co mám udelat první? mam dat do kupy prvni ten alec s pistem nebo jak? a mam prvni nasadit pist a pak na to dat krouzky nebo kdyz mam pist vytahly tak je na neho mam dat prvni nebo jak? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 22:19
 aha.díky moc.už jsem to tam narval a v pohodě.  ale dík
Datum: 31. května 2010 22:19
 Ja to delam tak ze nasadim prní píst a až kroužky protože se mi jednou stalo že jak jsem dal první kroužky na píst a montoval jsem to,jak jsem tam dával ten čep atd... tak jsem s tím pístem všelijak hýbal a ty kroužky se mi odřely o štefty válce.
Datum: 31. května 2010 17:06
Jméno: kuba
IP: uživatel4563
 zdar. potřeboval bych poradit. přestala mi jed babetka přestal do hlavy z ničeho nic týct benzín ( když sem se to snažil našlápnout tak sem se podíval na svíčku a byla suchá). tak sem vyndal hlavu válce a koukal sem na píst že je mokrej ale dno pístu je uplně suchí. ňák se prostě přes ty kanalky nepřetlačí benzín nebo co... nevíte čí to je? já sem uplně s toho pryč.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 12:27
 tak co hotové? jede ti to ? nebo na co si přišwl ?
Datum: 01. června 2010 12:27
 tak co hotové? jede ti to ? nebo na co si přišwl ?
Datum: 01. června 2010 12:27
Jméno: kuba
IP: uživatel4563
 ja se kdyžtak pochlubim jak sem dopadl
Datum: 31. května 2010 16:47
Datum: 31. května 2010 16:42
Jméno: kuba
IP: uživatel4563
 jasný to se ozvy! ja zkusim ještě ho rozebrat a něco s tim pošéfovat. zatim dík
Datum: 31. května 2010 16:40
 hadička pro přívod paliva ucpaná,nebo ventil v karburátoru špatný a nebo ještě mě napadá v karburátoru jak je plováková komora tak ten plíšek který se stará o výšku hladiny v karburátoru podle plováku.tak jestli ten plovák nebo ten plíšek není někde seklý....jinak už mě asi nic nenapadá.kdyby náhodou mě ještě něco napadlo tak se ti ozvu tady...
Datum: 31. května 2010 16:36
Jméno: kuba
IP: uživatel4563
 jo jasný chápu tě co myslíš. to sem taky dělal. normálně s rejžáku ten..... vlas  ... a taky nic. tak ještě jinej nápad?
Datum: 31. května 2010 16:32
 pořádně profoukni kanálky v karburátoru.nebo se to dobře čistí ... jak je metla tak ten jeden plastový vlas nebo jak to mám říct.. chápeš? zkus to první profouknout a pak tím ,,vlasem z metly protáhnout třeba..taky jsem to tak dělal a v pohode.
Datum: 31. května 2010 16:27
 čau hale teď mám čerstvě rozpůlenej motor a chci se zeptat je to Babetta 210 a chtěl bych se zeptat jakej je nejlepší Olej do převodovky pro Babettu 210 ? aby se to hned nezahřálo a potom nestrácelo výkon ? prosím, Je Dobrý olej Mogul M6A
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 22:59
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Výrobce předepisuje 0,08 litru motorového oleje M6A SAE 30. A za velmi nízkých teplot (v zimě) řidší olej M3A. Je potřeba použít olej o předepsané hustotě z důvodu správné funkce a dlouhé životnosti volnoběžky.
Datum: 31. května 2010 22:59
 já se jenom ptám co je nejlepší za olej do převodovky, hlavu a válec ty žebra mám čistý ty sou vyčisteny ručně krásně tak drž.
jenom mi napiš dyž seš tak chytrej jakej je teda nej. olej
Datum: 31. května 2010 18:01
Datum: 31. května 2010 16:54
 hosi prosím vás chci se zeptat.jak poznám jestli mám jawu 50/ 20 nebo jawu 50/21 a nebo dokonce jawu 50/05 . ? vim že minimalne jedna z nich má ty plechy na kolena.ale nevím jak to jinak rozlišit.na ýrobním lístku to nejde moct přečíst tak nevím.  je to blby dotaz ale tak aspon neco ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 16:29
 ahá.tak už to vím .díky moc
Datum: 31. května 2010 16:29
 JAWA 20 má ochranné plechy před nohama a zpravidla úzká řidítka. JAWA 21 nemá plechy, má stupačky a zpravidla široká řidítka. JAWA 05 je skoro stejná jak JAWA 20, ale má jiný motor(kulatý poklop zapalování bez toho víčka na třech šroubech, jako to má pařez). Dále podle roku výroby může mít zamykací bříško, bubny z pařeza, starší spojku atd.
Datum: 31. května 2010 16:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kolik výbrusů jde na čz 175/356? a po kolika (mm) je ten výbrus? taky 0,25 jako u pio?dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 16:14
 Pořád marně seřizuju volnoběh na 175/356. Na studeno v pohodě, na ohřátým motoru to má tendenci chcípat, ale nechcípne. Když si to na ohřátým nastavím podle svých představ, je to chvilku OK. Pak to zase záhadně klesne na původní hodnotu, i když nikam nejedu. Asi se mi povoluje samočinně štelovací šroub, je vždycky mokrej od benzínu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 7:01
 ja mam čz 175/450 a delalo mi to taky..ten sroub sem dokonce jednoz ztratil..ale napadlo mi dat tam kontramaticku..
Datum: 01. června 2010 7:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tak stane sa ja nevim ci si zacatecnik lebo ne.
Datum: 31. května 2010 18:00
 Ty jsi opravdu blázen, samozřejmě, že ne.
Datum: 31. května 2010 17:42
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 nestelujes ty nahodu zmes?
Datum: 31. května 2010 17:06
 Přitom s ním prstem skoro nemám šanci otočit. Může být blbý péro? Mám tam dát matičku a utáhnout to proti?
Datum: 31. května 2010 16:07
 Tak jsem si hrál s automatem a klasickou spojkou u 175/356. Našel jsem odvahu a bez spojky jsem zvedl páku nahoru- a aniž jsem ji pustil o kousek dolů, už jsem odjel. Pak jsem si chvilku hrál s tím šroubem a s délkou lanka a dopadlo to takhle. Když řadím bez spojky-má to tendenci odjet, ale stojí na místě, když se dám do pohybu plynule, tak je to OK, když pustím řadicí páku moc trhavě, tak vypadne kvalt. Pak se mi stalo u klasické(třeba je to normální, nevím, nejsem na to zvyklej), že motorka chce odjet, když je páčka už hodně povolená(mezera mezi páčkou a držákem asi 0,4-0,5cm) a někdy při rozjezdu motorka vynechává(jako zapalování, to před mým seřizováním nedělala). Mám zašroubovat/povolit šroub, nebo upravit lanko? To má asi 1mm vůli.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 16:03
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nevite, kde by se dal sehnat retez na pio v metrazi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 16:55
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Super, dik.
Datum: 31. května 2010 16:55
Datum: 31. května 2010 16:28
Jméno: pan Tau
IP: uživatel8514
 Zdar hoši, prosim Vás, právě jsem udělal technnickou a v papírech mam zapsaáno že na motorce nemam výrobní štítek, jedná se o jawu 585 Mosquito, tak pak řekněte kde má ten štítek bejt, když tam na něj nikde není místo.Prosim poradte.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 22:15
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 ja mám štítek hned vedle čísla rámu
Datum: 31. května 2010 22:15
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 cauu chci poprosit chci si z pionýr o5 udelat crosku takovou lechce jestli to us nekdo delal a ma i foto nemoli by ste mi prosim poslat at vim jak to mam udelat dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 17:44
Jméno: pio nýr
IP: uživatel9545
 pojizdny jee a us je z roku 1965 tak je vzacnejsi nez java 21 atd.
Datum: 02. června 2010 17:44
Jméno: David
IP: uživatel2156
Datum: 31. května 2010 15:30
 presne tak!! nulapetku nekurvi!!!sezen si postupne nejdriv treba kostru s kolama a bez motoru a tu poradne prestav,prevarit ram a tak...pak do toho jenom nandej motor a jezdi...ale to ze tam das drapak a zvednes blatniky NENI KROSKA!!!
Datum: 31. května 2010 15:11
Jméno: dendy
IP: uživatel9325
 přidávám se k tomuto názoru dej ho dohromady jawa 50 typ 05 je vzácnější než 20 21 23 bylo jich vyrobeno menší množství
Datum: 31. května 2010 15:04
 Poradim ti jednu věc, jestli je aspoň trochu pojízdnej, tak to nenič a nedělej z toho krosku! Ale dej ho dohromady.
Datum: 31. května 2010 14:22
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 Zdravim, mam problem u meho simsona. Kdyz ho nastartuju tak mi hned chcipne, proste neudrzi otacky, ale kdyz ho nastartuju a tak plus minus minutu porad pridavam plyn na plno, tak potom volnobeh vydrzi treba celej den, ale proste jak je studenej tak se jakoby hlti, nebo jako by tam nesel ze zacatku benzin nebo tak neco, uz fakt nevim co s tim. Predem dik za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 16:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 prostě simson je sračka dál to neřeš
Datum: 31. května 2010 16:02
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 Jakou gumicku??
Datum: 31. května 2010 12:24
 asi se ti neotvira sitic mas vipadlou tu gumicku.
Datum: 31. května 2010 12:14
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:03
 to je normální já mam 477 s blinkrama bez posilube
Datum: 01. června 2010 21:03
 .00 znamena u obou modelu ze nemaji oilmaster, .01 ze maji. blinkry mely jen nektere modely, nedokazu ti presne rict ktere (napr. od ktereho roku vyroby nebo jestli jen vyvozni), kazdopadne ty originalni blinkry jsou naprosto seredny. 476 jsou 125ccm, 477 175ccm, jinak jsou to naprosto identicke motorky.
Datum: 31. května 2010 12:34
Jméno: pan Tau
IP: uživatel8514
 Zdar draci, mam trochu blbej dotaz, mam technickou na motorce a ted by mě zajímalo co všechno ještě potřebuji k přepisu motocyklu.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 13:13
 ano povinny ruceni musis mit driv, nez pujdes na urad prepsat motorku, pak musis mit evidencku. Na obci s rozsirenou pusobnosti pod kterou spadas jim das ORV s ustrizenym rohem, velkej TP a zelenou kartu. Pak vyplnis papir kde jsou udaje o motorce, predchozim majiteli a tobe, vyberes si SPZ, dojdes zaplatit prepis, ona zatim udela ty jejich papirovani, natiskne ti novy ORV, zatavi, na SPZ ti vylepi nalepku Z STK (pokud je platna), Vrati ti TP a zelenou kartu a posle te domu.
Datum: 31. května 2010 13:13
Jméno: Pan Tau
IP: uživatel8514
 Pojištění musim mít dřív než samotnej přepis?STK mam, evidenčku taky ale zajímají mě ty potřebné doklady.Mohl by si to říci konkrétně?Díky
Datum: 31. května 2010 11:08
Jméno: casper.88
IP: uživatel6333
 Musíš mít:
Pojištění, STK a eviedenšku - pak na uřadě zaplatíš převod ukážeš potřebné doklady
Datum: 31. května 2010 11:02
 zdarec draci hele viděl sem nějakýho borce na jawě asi 350 nebo 250 se sidecarem, jak jel v Kyjově a přes vesnici Žarošice... nebyl to náhodou někdo z vás?? jestli jo tak krásnej stroj sem stál pár metrů od něho a jak to kolem mě projelo, no prostě něco nádherného... píšu to sem, protože možná to byl někdo z vás draků tak abych jen pochválil krásnej stroj  .)
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 16:06
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 na jawamanii se par techlech krasných kousků nachází tak mozna nekdo odtud.
Datum: 31. května 2010 16:06
Jméno: R
IP: uživatel1200
 Ahoj,\r\n\r\npincek 20 mi startuje krásně, rozjedu se a na 2 nebo 3 to už moc netáhne.\r\nLoni nová ložiska,gufera,spojka, válec překroužkován. Vážím 90 kg. čím to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 17:48
Jméno: kubiq
IP: uživatel9443
 může to být pkkotina mrkni se na sekundární kolečko jestli nemáš moc velký potom by to bylo na rychlost ale moc to netáhlo... já mám přez 90kg mám tám sice lehký upravy ale hlavní uprava byla sekundární kolečko 11zubů kvuli síle a táhlo to jako blbec jelo to o neco mín ale silneji i ve dvou než sem ho kopletně překopal a zustali jen kartery a vnitřek upravenj....
Datum: 01. června 2010 17:48
Jméno: jawa
IP: uživatel9462
 jamam fichtla ces po ciastocnej go ako ty a mam 95kg a chodime dvaja ta to vezie 190kg a ide aj na trojke po rovinke.a ked idem sam tak normalne ide ja k dabel
Datum: 31. května 2010 13:15
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 to bude tou váhou
Datum: 31. května 2010 4:43
 Zdravím všechny draky. Máte někdo tušení na kolik může přijít takovejhle parádní pionýr? http://motorky.bazos.cz/inzerat/6228467/Nadherny-pionyr-Jawa-5020.php Již dlouho jsem neviděl tak zachovalý kus. Předesílám, že inzerát není můj - bohužel  Ikdyž tohle já bych asi nikdy neprodal  Zároveň mně napadlo, že bysme taj mohli udělat něco jako soutěž o nej fíka v origo stavu, takže pokud máte někdo pěknýho fíka, tak hoďte odkaz. Rád se pokochám a ostatní jistě taky  Díky a hodně šťastných km všem drakům..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 6:49
 admin:rok 1972 a misky nevím musel bych se podívat.už na něm moc nejezdím protože mě sere.jezdím na 555 a to je jiný svezení
Datum: 01. června 2010 6:49
 Jinak Karel, opravdu pěkná práce - všechna čest!!! Já osobně ty renovace moc nemusím, pač jak jsi psal práce jak na kostele a toho času. Raději kupuji zachovalý originály no.. Ale mít čas, tak určitě zas něco spácham..
Datum: 31. května 2010 22:37
 Tak dneska jsem se byl na toho pionýra podívat osobně, neskutečný. Je fakt jako novej, prej ho měl původní majitel pořád na chodbě v domě a nějakejch 20 let na tom nejel. Teď to samozřejmě někdo zdědil a už se toho zbavuje. Jinak stando, kola jsou origo, dráty bez jedinýho puchýře rzi a lak leštěnej taky není - je na tom ještě místy nějakej sajrajt z dob kdy to jezdilo, jenže to ti fotka neukáže  Ten šmoula to jen prej otřel hadrem, takže kdyby se to fakt rozleštilo, tak vážně jak tam píše "muzejní kus" jak vyšitej. Za sebe říkám, že jsem něco takovýho hodně dlouho neviděl - myslím v originálu. Akorát když jsem si řekl, že bych ho koupil (nabídl jsem mu narovinu 13tis.)a zeptal se na cenu, tak mu za to prej lidi nabízej i 18tis., což mi přijde dost, ale je zas jak novej - až se tomu nechce věřit. Dneškem mám novej sen - akorát ty prachy..:-/ Nebo kdybyste měl doma někdo něco takovýho tak koupím od Vás. Soráč za inzerci Seso  Ale nevěřil jsem, že takoví fichtli ještě jsou..
Datum: 31. května 2010 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel9552
 Me nijak extra nepřipadá. někdo to rozleštil a dal tam novy kola....a myslim ze tenhle rocnik uz mel serizlej vyfuk,ne doutnik
Datum: 31. května 2010 16:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš má 21 z roku 1972 a taky má plechy s lištama a kyvku už tu novější...a je to původní to víme na 100%
Datum: 31. května 2010 16:06
 postul jaky mas rok? jake mas misky rizeni,,hranate a nebo zaoblene hrany misek?
Datum: 31. května 2010 7:02
 mam to samé modré a je to origo
Datum: 31. května 2010 6:05
 na to ze ma plecha zd s listama a ram ma trubkouvou kyvku,,,tak nevim zda je v puvodnim stavu,,,
Datum: 31. května 2010 5:52
Datum: 31. května 2010 1:31
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:51
Jméno: Jawa racing
IP: uživatel6245
 ty bych určitě nedoporučkoval
Datum: 01. června 2010 21:51
 A co tyhle ty maji myslim jeste vetsi plochu nez ty prvni a myslim si ze montaz bude odost lehci nez u klasickych klapek ne ?
Datum: 31. května 2010 18:04
 protože má strašně malou plochu sacího kanálu.
Datum: 30. května 2010 23:48
Datum: 30. května 2010 23:38
 A proc ne ?
Datum: 30. května 2010 23:08
 ne
Datum: 30. května 2010 23:04
Jméno: pepa
IP: uživatel3888
 zdar chtěl jsem se zeptat kdyz jsem vypustil ne zimu olej a ted kdyz jsem ho tam nalil zpatky do pijonyra tak jsem tak jsem poznal ze mi nejde radit tak jsem rozdelal viko u spojkoveho kose.... a tu nejednou rezu jako prase a tak bych se potreboval zeptat jestli nekdo nevite jestli to nebude aji v prevodovce ten rez ?? diky za info.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 23:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a proč děláš takové hlouposti jako vypouštět olej? a to stálo někde venku né že to zrezlo?? no tak jestli to bylo u spojky hiodně zrezlé tak v převodovce to může být samozřejmě taky
Datum: 30. května 2010 23:24
|



|